Rare indruk bij users door berekening reactiescore

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Topicstarter
Hoi,

Als ik een user zie reageren op de FP wil ik nog weleens even snel zijn gemiddelde reactiescore checken, da's soms toch een indicatie van de waarde van de inhoud van een post. Nu viel me net voor het eerst op dat reacties op V&A artikelen allemaal geen moderatiescore hebben maar wel worden meegenomen in de vergelijking.

Gevolg is dat iemand die vrij normaal reageert op de FP in de advertenties op het eerste gezicht een heuhl dikke troll lijkt (zie deze user als voorbeeld auto660).

Misschien V&A reacties gewoon compleet uitsluiten uit die berekening of standaard allemaal op +1 modden oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 13:27
Hmm, ik dacht dat de reactiescore enkel gemodereerde reacties meenam. Dat zal dan denk ik iets zijn wat al jarenlang in de site zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:36

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik weet niet anders dan dat ongemodereerde reacties mee worden genomen in de gemiddelde score. Het is ook wel vaker gevraagd om die eruit te halen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank