Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zal dat binnekort eens proberen
Overigens, als ik bf3 speel, dan valt mijn internet op random tijden uit. Ik moet dan de verbinding verbreken en weer opnieuw verbinden. Heb geen last van internet problemen op mijn laptop. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Overigens, als ik bf3 speel, dan valt mijn internet op random tijden uit. Ik moet dan de verbinding verbreken en weer opnieuw verbinden. Heb geen last van internet problemen op mijn laptop. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Gebruik je internet via kabel of draadloos? Probeer bij dat laatste eerst eens een driverupdate, gewoon om dingen uit te sluiten
R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger
Inmiddels drivers geupdate naar allerlaatste versie, maar het probleem doet zich nog steeds voor. Ook als ik geen BF speel. Het is ook compleet random dat het gebeurt. Heb draadloos btw.
Ik post telkens in dit topic. Moet ik hiervoor nieuwe topics elders openen?
Heb je de pci-e kaart al gecontroleerd of deze correct aangesloten is?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat TP-Link ding? Dat ding heb ik inmiddels er 3 keer in en uit gehad. Zit er wel goed in. In dat onderste slot.
Verwijderd
Hoe ver zit je van je modem af? Kun je iets zeggen van de ontvangst sterkte op je PC? En hoe sterk is je ontvangst op je laptop? Die WiFi insteekkaarten zitten natuurlijk verstopt achter een groot aarde vlak (de PC behuizing), dus je kunt net pech hebben dat je heel slecht bereik hebt...
Bereik op laptop en pc beiden 4 streepjes. Zit er zo'n 10 meter vanaf. Het is ook niet dat de verbinding met de modem wegvalt. Het internet stopt er alleen mee. Hij reconnect ook niet uit zichzelf. Als ik dan de verbinding verbreek en weer verbinding maak, dan heb ik weer toegang tot internet.
Heb je heel toevallig een andere computer staan met een PCI-e poort op het moederbord waar je het even kan testen?
Lijkt mij wel verstandig om even het eea uit te kunnen sluiten.
Lijkt mij wel verstandig om even het eea uit te kunnen sluiten.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Blijkt dat mijn huisgenoot er ook last van heeft, maar ook alleen met zijn desktop en niet met zijn laptop. Dus laptops hebben nergens last van, maar de desktops disconnecten om de haverklap. Waar kan dit aan liggen?
Enig idee waar ik het in moet zoeken? Heeft meer met m'n router te maken dan denk ik.
Ik heb inmiddels in de afgelopen week 3 keer een screenfreeze gehad. Waar kan dat aan liggen? Gebeurde tijdens BF, een youtubefilmpje kijken en als ik gewoon wat muziek aan het luisteren was.
Edit:
Niet echt een sceenfreeze, maar een algehele freeze van m'n pc.
Edit:
Niet echt een sceenfreeze, maar een algehele freeze van m'n pc.
[ Voor 16% gewijzigd door Binamin op 01-04-2013 21:15 ]
Iemand enig idee?
Overigens heb ik nog een vraag. Ik heb een headset gekocht, maar als ik die voorin mijn computer inplug, dan werkt alleen de microfon. Het geluid doet niks. dat werkt alleen als ik'm achter inplug. Aangezien dat niet heel ahndig is, zoek iik hier nog een oplossing voor. Iemand hier ook enig idee over?
Overigens heb ik nog een vraag. Ik heb een headset gekocht, maar als ik die voorin mijn computer inplug, dan werkt alleen de microfon. Het geluid doet niks. dat werkt alleen als ik'm achter inplug. Aangezien dat niet heel ahndig is, zoek iik hier nog een oplossing voor. Iemand hier ook enig idee over?
Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met het aansluiten van de bekabeling van die poorten. Deze moeten juist op het moederbord worden aangebracht, dan zullen ze waarschijnlijk goed werken.