Heb er vanmorgen 2 gescoord voor mijn ouders, voor hun de eerste smartphone, al zijn ze wel aan de tablet 
Tot nu toe niet extreem veel mee gedaan, basicly alleen aangezet
Hij is iets zwaarder dan mijn One X, iets dikker en met 4" wat kleiner.
Toen ik hem voor het eerst had aangezet vond ik het een aardig goed scherm. Ik ben er inmiddels wel achter dat het scherm een redelijk blauwe tint heeft. Nu is het scherm van mijn One X wel een van de betere/beste die er te krijgen is. Ik denk dat mijn ouders het niet echt zullen merken.
Op het homescreen valt het niet zo op, die heeft veel donkere en blauwe tinten, maar in de browser en Google Maps merk je het wel.
Qua software: Android 4.0.4, en is heel erg basic. Wat mooi is
Enige extra software die niet standaard Android/AOSP is: File manager, FM Radio en het SlideIT keyboard.
Launcher is zover ik kan zien ook standaard.
De achterkant is vingerafdrukgevoelig glad plastic, dat is wel een beetje jammer. Een rubber achterkantje was denk ik net beter geweest.
Fotokwaliteit is, voor deze prijsklasse, prima in orde.

Tot zover deze mini review
Tot nu toe niet extreem veel mee gedaan, basicly alleen aangezet
Toen ik hem voor het eerst had aangezet vond ik het een aardig goed scherm. Ik ben er inmiddels wel achter dat het scherm een redelijk blauwe tint heeft. Nu is het scherm van mijn One X wel een van de betere/beste die er te krijgen is. Ik denk dat mijn ouders het niet echt zullen merken.
Op het homescreen valt het niet zo op, die heeft veel donkere en blauwe tinten, maar in de browser en Google Maps merk je het wel.
Qua software: Android 4.0.4, en is heel erg basic. Wat mooi is
Enige extra software die niet standaard Android/AOSP is: File manager, FM Radio en het SlideIT keyboard.
Launcher is zover ik kan zien ook standaard.
De achterkant is vingerafdrukgevoelig glad plastic, dat is wel een beetje jammer. Een rubber achterkantje was denk ik net beter geweest.
Fotokwaliteit is, voor deze prijsklasse, prima in orde.

Tot zover deze mini review
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen