Dat zijn topics van regio's opgezet door Tweakers voor Tweakers. Voorplanningen om straks mee aan de slag te gaan in SimCity.mathiasv91 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:49:
Kan iemand me even uitleggen wat al die regio topics zijn?
In de OP van dit topic staat een link naar een Google Spreadsheet, daar staan alle regio's en kun je, als er nog plek is, je inschrijven. Als er geen plek is kun je natuurlijk zelf een regio starten waar anderen zich dan weer op gaan inschrijven.
Het principe van regio's is al een tijdje bekend, vandaar dat we dit soort dingen dus al kunnen voorbereiden.
Het principe van regio's is al een tijdje bekend, vandaar dat we dit soort dingen dus al kunnen voorbereiden.
Jahaaa, winnen, winnen, winnen! Simcity zoektocht: vind jij de game die wij verstopten?
Het spel is ongeveer een jaar geleden aangekondigd en al deze informatie wordt voor release al vrijgegeven zodat je van te voren weet wat je gaat spelen. Dat is bij elk spel zomathiasv91 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:54:
Maar hoe weten jullie nu al hoe het in mekaar gaat steken als het spel nog niet uit is? Dit is de eerste simcity die ik zou beginnen spelen was vroeger meer een FPS persoon, zou ik nog een regio kunnen joinen?
En Zeef, crossposter die je bent
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
@Tsurany, aangezien jij al lekker aan 't spelen bent; kun je checken of het gebruik van square brackets überhaupt is toegestaan in een regionaam? Misschien wel handig als we [GoT x] in de namen willen opnemen.
Ja, dat zeg ik, kon hem bij zowel MM als Dixons gewoon kopen.Sjonson schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:21:
[...]
Zeg je daarmee dat de andere exemplaren al in fysieke winkels op te halen zijn? Of word dat toch pas echt morgen.
Er zijn 3 beta's geweest, daar is ook aardig wat informatie uitgekomenmathiasv91 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:54:
Maar hoe weten jullie nu al hoe het in mekaar gaat steken als het spel nog niet uit is? Dit is de eerste simcity die ik zou beginnen spelen was vroeger meer een FPS persoon, zou ik nog een regio kunnen joinen?
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Schaamteloos bump-achtig gedrag...
Nog steeds niemand die een hardcopy van de collector's edition heeft gezien/gekocht/in z'n handen heeft gehad?
Nog steeds niemand die een hardcopy van de collector's edition heeft gezien/gekocht/in z'n handen heeft gehad?
Overal waar ik tijdens bestellen gekeken heb waren alleen de normale en de LE te koop, nergens een CE gezien volgens mij...DAO schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:57:
Schaamteloos bump-achtig gedrag...
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Er is niet eens een CE editie? Dus je kan lang blijven zoeken.Riqy schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:01:
[...]
Overal waar ik tijdens bestellen gekeken heb waren alleen de normale en de LE te koop, nergens een CE gezien volgens mij...
Normaal
Pre-order (das LE)
Of digital Deluxe. En dat is het ook wel.
Gewoon even op de sim city 5 website kijken en alle vragen waren opgelost.
[ Voor 13% gewijzigd door Postius op 06-03-2013 15:06 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Verliest de niet actieve stad ook resources als de services gewoon door gaan?Tsurany schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:35:
[...]
Nee, dat is het grappige. Als jij niet actief bent blijven anderen wel jouw services afnemen en geld betalen maar jij krijgt er geen geld bij. Zelfde geld andersom, anderen blijven wel aan jou services verkopen maar bij jou gaat er geen geld af.
Nee die stad staat echt op 'pauze'.Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:07:
[...]
Verliest de niet actieve stad ook resources als de services gewoon door gaan?
Wat is dit dan?Postius schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:05:
[...]
Er is niet eens een CE editie? Dus je kan lang blijven zoeken.
Normaal
Pre-order (das LE)
Of digital Deluxe. En dat is het ook wel.
Gewoon even op de sim city 5 website kijken en alle vragen waren opgelost.
http://www.amazon.de/SimC...usiv-Amazon/dp/B0092LFWG0
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Help me effe herinneren om half 6Snoz Lombardo schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:46:
@Tsurany, aangezien jij al lekker aan 't spelen bent; kun je checken of het gebruik van square brackets überhaupt is toegestaan in een regionaam? Misschien wel handig als we [GoT x] in de namen willen opnemen.
Pauze is 100% pauze. Dat is ook het vreemde er aan. Als jij niet in je stad bent staat hij 100% op pauze exact zoals jij hem verliet. Dus als jij weg ging met een productie van 100 kilo kolen per uur zullen anderen, ook tijdens jouw afwezigheid, 100 kilo kolen per uur kunnen importeren.Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:07:
[...]
Verliest de niet actieve stad ook resources als de services gewoon door gaan?
Alleen jij zal dit niet kwijt raken, want jouw stad staat op pauze.
In feite dus resources uit het niks. Als jij een stad maakt die resources die eindig zijn verzorgt maar er verder nooit meer in speelt zullen deze nooit opraken en heeft je regio altijd genoeg.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Er is een plekje vrijgekomen in Regio 3, mochten er nog mensen zijn die mee willen doen.
Ze je naam in onze tabel (google docs ding) en vul hem volledig in dan kun je meedoen.
We starten Vrijdag 21:00 als iedereen zijn key heeft, anders iets later in overleg.
Ze je naam in onze tabel (google docs ding) en vul hem volledig in dan kun je meedoen.
We starten Vrijdag 21:00 als iedereen zijn key heeft, anders iets later in overleg.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Maar verdient die stad die op pauze staat er ondertussen wel aan?Tsurany schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:20:
[...]
Help me effe herinneren om half 6
[...]
Pauze is 100% pauze. Dat is ook het vreemde er aan. Als jij niet in je stad bent staat hij 100% op pauze exact zoals jij hem verliet. Dus als jij weg ging met een productie van 100 kilo kolen per uur zullen anderen, ook tijdens jouw afwezigheid, 100 kilo kolen per uur kunnen importeren.
Alleen jij zal dit niet kwijt raken, want jouw stad staat op pauze.
In feite dus resources uit het niks. Als jij een stad maakt die resources die eindig zijn verzorgt maar er verder nooit meer in speelt zullen deze nooit opraken en heeft je regio altijd genoeg.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
@Tsurany
Op zich ook wel logisch om het ook leuk te houden voor casual gamers. Ik heb tegenwoordig niet zoveel tijd meer voor games als vroeger en ik zie dat niet 'verbeteren' in de toekomst. Als je city doorliep tijdens je afwezigheid wordt het veel belangrijker er veel tijd in te steken; dan had ik de game in elk geval niet gekocht
Dus ja, ergens klinkt het een beetje maf dat je zo een region van 'oneindige' resources kunt voorzien maar logisch is het wel.
Op zich ook wel logisch om het ook leuk te houden voor casual gamers. Ik heb tegenwoordig niet zoveel tijd meer voor games als vroeger en ik zie dat niet 'verbeteren' in de toekomst. Als je city doorliep tijdens je afwezigheid wordt het veel belangrijker er veel tijd in te steken; dan had ik de game in elk geval niet gekocht
Dus ja, ergens klinkt het een beetje maf dat je zo een region van 'oneindige' resources kunt voorzien maar logisch is het wel.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Nee.FireFoz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:24:
[...]
Maar verdient die stad die op pauze staat er ondertussen wel aan?
De kolen verdwijnen ook niet uit de grond/depots.
Dé oplossing om het opraken van natuurlijke resources tegen te gaan. Bouw een stad waar alle resources aanwezig zijn, exporteer naar de steden naar keuze en raak die stad vervolgens nooit meer aan.
Het is gewoon een heel raar probleem. Het spel is gericht op multiplayer met meerdere steden die elkaar ondersteunen en met elkaar handelen. Maar gegeven is gewoon dat dit een spel is waar iedereen zijn eigen prioriteit aan geeft en in zijn eigen tempo speelt. Het zou niet leuk zijn als de gene die 24/7 speelt moet wachten tot de rest online is en het is niet leuk als de casual twee uur per week speler zijn stad niet kan opbouwen omdat zijn resouces na een week al leeg zijn. Dan krijg je die browser games waar je om de 6 uur online MOEST zijn om je vloot te bouwen en nieuwe projecten te starten.Cloud schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:24:
@Tsurany
Het is inderdaad de beste tussenoplossing, alleen zal wat vreemde situaties veroorzaken.
Zolang misbruik ervan op de een of andere manier aangepakt kan worden, dan lijkt dit mij inderdaad ook de beste tussenoplossing.
En lees dan ook is wat er verder staat
[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 06-03-2013 15:40 ]
Ach hoe erg is de misbruik? Het voordeel is idd oneindig grondstoffen, maar dat heb je op de global market ook. Alleen nu wat goedkoper inkopen uit je regio. Denk dat dit niet voor zulke misbruik gaat zorgen.
Ik zou niet eens weten hoe je er misbruik van kan maken.......dus leg dat eerst is uittoolkist schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:37:
Zolang misbruik ervan op de een of andere manier aangepakt kan worden, dan lijkt dit mij inderdaad ook de beste tussenoplossing.
Ligt er maar net aan.
Kreeg gisteren bij het inloggen een pop-up van een wedstrijd die over 2 dagen zou starten (volgens mij welke regio het eerst 2.5m inwoners heeft).
Als dit soort wedstrijden er ook voor productie zijn dan zijn er toch wel scenario's te bedenken waarin oneindige goedkopere grondstoffen erg wenselijk zijn.
@Postius: Stad volstampen met kolen en ijzermijnen en verwerkende industrie (gekocht met leningen waarvan je stad anders wellicht failliet zou gaan), alles op uitvoer naar bevriende stad, game op pauze en je hebt geen/weinig last van de aflossingen, vervuiling, etc.
Kreeg gisteren bij het inloggen een pop-up van een wedstrijd die over 2 dagen zou starten (volgens mij welke regio het eerst 2.5m inwoners heeft).
Als dit soort wedstrijden er ook voor productie zijn dan zijn er toch wel scenario's te bedenken waarin oneindige goedkopere grondstoffen erg wenselijk zijn.
@Postius: Stad volstampen met kolen en ijzermijnen en verwerkende industrie (gekocht met leningen waarvan je stad anders wellicht failliet zou gaan), alles op uitvoer naar bevriende stad, game op pauze en je hebt geen/weinig last van de aflossingen, vervuiling, etc.
[ Voor 29% gewijzigd door toolkist op 06-03-2013 15:48 ]
Ik weet niet of de verkoper ook de prijs kan bepalen? Anders zou je deze op 0,01 kunnen zetten en vervolgens nooit meer in die regio terugkomen...dan heb je toch wel bijna gratis resources
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Mag je me toch ff vertellen wat je bedoelt, want dit lijkt me toch echt een collecter's edition te zijn welke volgens jou niet bestaatPostius schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:39:
[...]
En lees dan ook is wat er verder staat. Heel goed! Je geeft me gelijk met deze link! Dankjewel!
De Collectors Edition is qua game content hetzelfde als de Digital Deluxe, maar komt dan in een stalen doos met verpakking. Dus ja, de CE bestaat wel maar nee, is qua game content niet anders dan de DD.
CE heeft zelfs minder content dan de Digital Deluxe, namelijk slechts 1 van de uitbreidingssets ipv alledrie
Is het ook handig om alle regio's in dezelfde EU server te houden ivm leaderboards?
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik mag toch hopen dat de leaderboards server overstijgend zijn.
Ik word overigens wel erg moe van Dr. Vu en Maxisman. Elke paar minuten krijg ik de missie om Maxisman te bouwen danwel de toren van Dr. Vu. Kan je annuleren maar niet veel later komen ze terug...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Kan je het niet bouwen en dan uitzetten? Of later verwijderen?The_Worst schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:44:
Ik word overigens wel erg moe van Dr. Vu en Maxisman. Elke paar minuten krijg ik de missie om Maxisman te bouwen danwel de toren van Dr. Vu. Kan je annuleren maar niet veel later komen ze terug...
Jawel maar de gebouwen zijn vrij prijzig: Maxis Manor $40.000 en Dr. Vu zelfs $120.000. Die laatste levert dan ook nog wel wat toerisme op maar desondanks vrij duur.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Hadden we vanmiddag al een plekje vrij (welke snel vergeven was) inmiddels hebben we nog 1 plekje vrij voor Regio3. We beginnen Vrijdag 21:00, reageren kan In het Regio 3 topic
En weer volDonstil schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:53:
Hadden we vanmiddag al een plekje vrij (welke snel vergeven was) inmiddels hebben we nog 1 plekje vrij voor Regio3. We beginnen Vrijdag 21:00, reageren kan In het Regio 3 topic
Psn - Sevyxs
[quote]Tsurany schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:20:
[...]
[...]
[...]
[...]
Ik heb in de spreadsheet een nieuwe regio 20 voor de drukker bezette mensen aangemaakt, aangezien de vorige in die categorie al vol zaten. Een topic komt er zo aan!
Je mag je vrij inschrijven in de spreadsheet zolang er nog plaats is, ik heb gekozen voor een regio met 11 plots.
Je mag je vrij inschrijven in de spreadsheet zolang er nog plaats is, ik heb gekozen voor een regio met 11 plots.
Mogen trouwens mensen meegamen
Heb me ingeschreven in de regio. Lijkt me leuk om met andere in een regio te zitten. Vanaf dit weekend spelen, maar zal wel onregelmatig zijn.woussie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:05:
Ik heb in de spreadsheet een nieuwe regio 20 voor de drukker bezette mensen aangemaakt, aangezien de vorige in die categorie al vol zaten. Een topic komt er zo aan!
EA leert duidelijk wel, ben namelijk aan het preloaden. Iets wat de Amerikanen niet konden
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
De bekende gebouwen als de Big Ben en de Eiffeltoren zijn ook vrij prijzig.The_Worst schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:52:
Jawel maar de gebouwen zijn vrij prijzig: Maxis Manor $40.000 en Dr. Vu zelfs $120.000. Die laatste levert dan ook nog wel wat toerisme op maar desondanks vrij duur.
Zijn ze da net mee gestart dan? Ik had daarstraks gekeken en bij mij stond preloaded terwijl ik maar 250 MB heb gedownload:/ lijkt me sterk dat de hele game is.
Nee ik zie het nu pas. Zit op 40% ofzo, gaat best vlot.venom1 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:00:
Zijn ze da net mee gestart dan? Ik had daarstraks gekeken en bij mij stond preloaded terwijl ik maar 250 MB heb gedownload:/ lijkt me sterk dat de hele game is.
edit
Ik heb dat dus ook, maar 270MB gedownload en op 100%
[ Voor 10% gewijzigd door Cornelisjuh op 06-03-2013 20:01 ]
Wat is de gemiddelde download snelheid bij het pre-loaden?
Heb me ook ingeschreven in regio 20 aangezien ik niet meer die hard speel en anders iedereen ophoud.
Begint toch te jeuken.. Waar ik zo van baal dat de maps zo klein lijken.. Maar las al het e.e.a. dat ze dit misschien nog gaan aanpakken.
Eerst maar eens wat goede reviews doorspitten en kijken of die de knoop kunnen doorhakken!
Eerst maar eens wat goede reviews doorspitten en kijken of die de knoop kunnen doorhakken!
Ik heb ook ditzelfde probleem. Het lijkt me een leuk spel, maar die maps lijken mij ook zo klein. Ik ben ook bang dat dit weer uitgemolken zal worden met vele dlc.
Ik heb gister en vandaag best een tijdje live streams zitten kijken van mensen die aan het spelen waren. Zoals ik het zie (en zei vertelden) is het hebben van een kleine map in de praktijk niet echt een probleem door de moeilijkheid/diepgang in het constant blijven managen van je stad. De lol zit er dus niet (meer) in het lukraak neerplempen van zoveel mogelijk zoning, maar in de keuzes die je moet maken en het faciliteren van de groei,
Misschien handig voor de mensen die wat strategieën willen lezen of doorgeven:
[Simcity] Strategiën en tips
En blijkbaar is er voor de game ook een update doorgevoerd (krijg net de melding dat ik de updater moet herstarten):
[Simcity] Strategiën en tips
En blijkbaar is er voor de game ook een update doorgevoerd (krijg net de melding dat ik de updater moet herstarten):
Fixed:
Trading not working consistently
Unable to load/claim city errors
Getting stuck in a loop in the tutorial
[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 06-03-2013 21:43 ]
Toch flauw dat zelfs de CE die EA vandaag in de hunt weggaf nog niet eens te installeren / spelen is
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Was het al bekend hoe we de regio namen gaan maken ingame?
[GoT] of [GoT12]?
[GoT] of [GoT12]?
Voorstel is om [GoT <RegioNummer>] <RegioNaam> te gebruiken als regionaamlochpatje schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:31:
Was het al bekend hoe we de regio namen gaan maken ingame?
[GoT] of [GoT12]?
oftewel [GoT 4] Titan Gorge (de region waar ik inzit)Donstil schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:47:
[...]
Voorstel is om [GoT <RegioNummer>] <RegioNaam> te gebruiken als regionaam
Oke ty!Donstil schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:47:
[...]
Voorstel is om [GoT <RegioNummer>] <RegioNaam> te gebruiken als regionaam
Dan doen wij het ook zo.
mm...zijn er troubles met de servers
kan hem wel starten..maar eh..ik blijf 'connecting to updating server' zien
Bedoel je "origin", of heb jij het spel al aan de praat?TheVMaster schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:19:
mm...zijn er troubles met de serverskan hem wel starten..maar eh..ik blijf 'connecting to updating server' zien
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ehh..ik heb het spel al aan de praat. Origin doet hetRoom42 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:20:
[...]
Bedoel je "origin", of heb jij het spel al aan de praat?
Leuk, ik mag het nog niet starten, binnen 40min breekt de hel los
Daar kun je wel op rekenen ja...pfff.....benieuwd of het blijft werken. Jammer genoeg moet ik morgenochtend weer om 5:30 opSirQ schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:23:
Leuk, ik mag het nog niet starten, binnen 40min breekt de hel los
Join the club, 5u hierzo 
Zal een korte nacht worden, en een rustige dag morgen
Zal een korte nacht worden, en een rustige dag morgen
Ik werd er net ook uitgegooid. Hopen dat de voortgang in mn stad wel is opgeslagen aangezien er al een tijd stond dat hij geen verbinding meer had.TheVMaster schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:19:
mm...zijn er troubles met de serverskan hem wel starten..maar eh..ik blijf 'connecting to updating server' zien
offtopic:
Kunnen een weg en een spoor elkaar trouwens kruizen? En levert dat ongelukken op, zoals in OpenTTD?
Kunnen een weg en een spoor elkaar trouwens kruizen? En levert dat ongelukken op, zoals in OpenTTD?
Sorry, dat kon beter in het centrale topic.
[ Voor 20% gewijzigd door Room42 op 06-03-2013 23:35 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nog 27 minuten tot complete chaos
Volgens mij krijg je dan gewoon een spoorwegovergang.Room42 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:34:
Ik hoop dat je een spoorwegovergang bedoeldCornelisjuh schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:35:
[...]
Volgens mij krijg je dan gewoon een spoorweg overgang.
Nee
Ja, zo werkt dat ook niet, hè? Focus!Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:40:
Je bent even tv kijken en je loopt gelijk +/- 100 posts achter.
Had ik me toch bijna vergist met de opening
G2play heeft vertraging met het leveren van keys. Kan 3 dagen duren voor dat ze verstuurd worden.
Tegen mij verzekerde een medewerker dat ze de keys uiterlijk vrijdag ochtend gaan versturen. Ze hadden problemen met hun leverancier dat de keys taal gebonden waren. Nu kopen ze de nieuwe keys in van een leverancier uit de UK. Deze leverancier zou de keys vrijdag vroeg in de ochtend aanleveren.Nielster schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:47:
G2play heeft vertraging met het leveren van keys. Kan 3 dagen duren voor dat ze verstuurd worden.
Ah bedankt voor de informatie. Had zelf nog geen contact opgenomen. Maar alsnog lame dat we nog moeten wachten!
Staan jullie klaar om allemaal 12GB binnen te halen? (-300MB
)
Het spel is slechts 3,8GB dus dat wordt geen 12GB binnenhalen.
Ah, ik had ergens gelezen dat het 12GB was, en de mensen met DVD al 2GB daarvan hadden
Ik wil ook spelen maar ik moet verplicht wachten tot de 8e.
WE'RE LIVE!!!!!
Maar de mensen die het spel al wel hebben kunnen momenteel ook niet spelen dus doe maar rustig aan.
But it doens't work

Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Succes allemaal!
Groot bestand bijwerken.... Ik ben benieuwd
Het tickt, Processing Large File, 11%, nu 12%, 13% duurt wel nog ff
Oeh, *plong* ready to play 
Oh, eerst updates...

Oh, eerst updates...
[ Voor 31% gewijzigd door Chakotay op 07-03-2013 00:03 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik had al via andere wegen gespeeld... ik blijf nu ik gewoon speel vast hangen op de controle voor updates.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Groot bestand verwerken, 12%...
Dit had toch allemaal al vanavond gekund? Achja
Dit had toch allemaal al vanavond gekund? Achja
Ze verstonden het concept pre-loaden niet helemaal. Nu gaan we met zn allen samen op dezelfde minuut loaden
Let op:
Zie de topicstart voor het aanmelden van/bij regions.
Zie de topicstart voor het aanmelden van/bij regions.