Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

De X1 ziet er nu wel heel cheap uit aan de binnenkant als je dat vergelijkt met de PS4. De engineers van Sony hebben een puik staaltje werk afgeleverd!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Video-teardown:

http://video.wired.com/wa...xing-the-new-game-console

Met commentaar en uitleg :)

[ Voor 5% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 07-11-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21
G4mert schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:58:
De PS4 apps die bij de US launch aanwezig zullen zijn. bron
  • Amazon Instant Video
  • Crackle
  • Crunchyroll
  • EPIX
  • Hulu Plus
  • NBA Game Time
  • Netflix
  • NHL GameCenter LIVE
  • Redbox Instant by Verizon
  • VUDU
  • YuppTV
Waarschijnlijk zal Netflix de enige app zijn in NL. Stiekem hoop ik op een uitzendinggemist.
Van deze lijst zie ik niet waarom Crunchyroll hier niet beschikbaar zou zijn. Van de overige denk ik verder idd ook bar weinig. Daarnaast denk ik wel dat we relatief snel na de launch steeds meer apps terug zullen zien komen voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
Power Supply van PS4 zit in de kast zelf en bij de Xbox One is die extern :+. Dat vind ik op een of andere manier toch best pijnlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 07-11-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
De binnenkant van de Xbox One ziet er inderdaad wat amateuristisch uit vergeleken met de PS4... PS4 zit wel allemaal dicht op elkaar, ben benieuwd hoeveel geluid die fan gaat maken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Target in de US heeft volgende week een sale voor PS4 games. Koop 2 PS4 games, krijg de 3e gratis.

Aangezien de games in de US sowieso al goedkoper zijn en daarnaast de dollar lager staat kan dit best wel wat schelen. Je betaald daar dan in totaal $120 (iets minder dan 90 euro) voor 3 PS4 games, dus 29 euro per game. Er zijn verschillende bedrijven in de US waar je je bestelling heen kan laten sturen die het vervolgens (natuurlijk voor een vergoeding) naar jou doorsturen. Dit kost meestal tussen de 25 en 35 euro en dan komen er nog ongeveer 20 euro aan de verzendkosten naar Nederland zelf overheen. Totaal wordt het dan 90+30+20 = 140, of ongeveer 45 euro per game tegenover 60-70 per game in Nederland. Is dit het waard om te doen? Misschien andere mensen die ook geintresseerd zijn en mee willen bestellen of die hier ervaring mee hebben? Misschien zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik vind die Xbox echt een beun apparaat in vergelijking. Dan nog te bedenken dat er geen powersupply inzit. Snap niet hoe er zo'n groot engineering verschil kan zitten tussen Sony en MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:29:
De binnenkant van de Xbox One ziet er inderdaad wat amateuristisch uit vergeleken met de PS4... PS4 zit wel allemaal dicht op elkaar, ben benieuwd hoeveel geluid die fan gaat maken.
Met de grote hoeveelheid plastic is het volgens mij wel wachten tot het ding gaat trillen en lawaai maken. In dat opzicht is die XB1 wel wat degelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17
kbloem schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:57:
[...]

Met de grote hoeveelheid plastic is het volgens mij wel wachten tot het ding gaat trillen en lawaai maken. In dat opzicht is die XB1 wel wat degelijker...
Jij denkt dat sony zo slecht is in het maken van consoles dat dit gaat gebeuren ??
Waarom is dat met de vorige consoles ook niet gebeurt dan ??
Ms heeft gewoon enorm op safe gespeelt, grote vcr box, externe voeding, mindere hardware.
Dat ding kan volgens mij 10jaar non stop aan staan ofzo.
Sony weten we nog niet ervan, maar ik zie dat er zoveel aandacht besteed is aan desigen van ps4 dat zit echt zeker te weten goed :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:25
ryderb schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:32:
Target in de US heeft volgende week een sale voor PS4 games. Koop 2 PS4 games, krijg de 3e gratis.

Aangezien de games in de US sowieso al goedkoper zijn en daarnaast de dollar lager staat kan dit best wel wat schelen. Je betaald daar dan in totaal $120 (iets minder dan 90 euro) voor 3 PS4 games, dus 29 euro per game. Er zijn verschillende bedrijven in de US waar je je bestelling heen kan laten sturen die het vervolgens (natuurlijk voor een vergoeding) naar jou doorsturen. Dit kost meestal tussen de 25 en 35 euro en dan komen er nog ongeveer 20 euro aan de verzendkosten naar Nederland zelf overheen. Totaal wordt het dan 90+30+20 = 140, of ongeveer 45 euro per game tegenover 60-70 per game in Nederland. Is dit het waard om te doen? Misschien andere mensen die ook geintresseerd zijn en mee willen bestellen of die hier ervaring mee hebben? Misschien zie ik iets over het hoofd.
Met zo'n bestelling komen er waarschijnlijk nog wel inklaringskosten bij waardoor het toch weer duurder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Die PS4 ziet er lekker compact uit ja. De gedachte die bij de X1 heeft gespeeld is: better (very very) safe than sorry :P

Benieuwd wanneer de PS4 'slim' editie komt :) Enige jammere aan het PS4 uiterlijk zijn die schuine randen. De PS2 vind ik nog steeds de mooiste console 8)

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2013 16:49 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
v8power67 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:01:
[...]

Jij denkt dat sony zo slecht is in het maken van consoles dat dit gaat gebeuren ??
Waarom is dat met de vorige consoles ook niet gebeurt dan ??
Ms heeft gewoon enorm op safe gespeelt, grote vcr box, externe voeding, mindere hardware.
Dat ding kan volgens mij 10jaar non stop aan staan ofzo.
Sony weten we nog niet ervan, maar ik zie dat er zoveel aandacht besteed is aan desigen van ps4 dat zit echt zeker te weten goed :)
Nou, in consoleland bestaat six sigma al niet meer sinds de Snes. Daarnaast kan ik me playstations herinneren die ik op de kop moest leggen omdat ze anders geen dvdtje lazen. De playstation 3 heeft het geluk gehad dat er meer 360's waren met een RROD. Ik ken namelijk veel mensen die de ps3 terug hebben moeten sturen. Ik heb alle drie de modellen in de kast gehad en das niet omdat ik de nieuwe modellen direct mooier vond als je begrijpt wat ik bedoel. De laatste super slim die ik nu heb kan ik niet eens meenemen naar de slaapkamer om dat die dvd een dusdanige teringherrie maakt dat mijn vrouw niet meer kan slapen.

Dus aan de ene kant, ja sony kan hele vette consoles maken maar de andere kant nee, degelijkheid bestaat al lang niet meer. Ik vind het een beetje eng verpakt bij de ps4. We zullen zien met een jaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Kenny_026 op 07-11-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Grappig dat de eerste unboxing gewoon van Sony zelf komt :+ unboxing ++ door de PS4 zelf ook nog even te ontleden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

G4mert schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:58:
De PS4 apps die bij de US launch aanwezig zullen zijn. bron
  • Amazon Instant Video
  • Crackle
  • Crunchyroll
  • EPIX
  • Hulu Plus
  • NBA Game Time
  • Netflix
  • NHL GameCenter LIVE
  • Redbox Instant by Verizon
  • VUDU
  • YuppTV
Waarschijnlijk zal Netflix de enige app zijn in NL. Stiekem hoop ik op een uitzendinggemist.
Zou het wel fijn vinden als ook de NBA Game Time App in NL direct beschikbaar zal zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
http://www.twitch.tv/officiel_jvcom

Livestream over de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik vind het gek dat SONY zó weinig heeft laten zien van de PS eye. Zouden ze dat doen omdat ze weten dat deze een stuk minder krachtig is dan kinect? Het duurt nog een ruime week voor hij uit is, en behalve playroom heb ik erg weinig gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nedgame Utrecht heeft sinds vandaag ook een demo pod staan:
Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_527aa18e64ae2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 07-11-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Welke games kun je er op spelen? En zijn er nog locaties in Brabant ontdekt? :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
uchiha tijntje schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:15:
Welke games kun je er op spelen? En zijn er nog locaties in Brabant ontdekt? :P
Volgens mij dezelfde games als in de US.

Knack, Octodad, Fifa 14 en Contrast.

De meesten Amerikanen gingen met hoge verwachtingen naar de kiosks maar waren achteraf zeer teleurgesteld. Met opmerkingen als 'prima controller maar alle games zagen er current gen uit'.
Ik snap dan ook echt niet waarom Sony voor deze, grafisch zeer zwakke, games heeft gekozen om hun console te promoten. ;(

Zelf wil ik nextgen optimaal ervaren en een 'wow' gevoel krijgen. Thuis op de bank met games die er grafisch toe doen. Dus ik wacht nog even 3 weekjes. :9

[ Voor 9% gewijzigd door G4mert op 07-11-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58
G4mert schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:21:
[...]

Volgens mij dezelfde games als in de US.

Knack, Octodad, Fifa 14 en Contrast.

De meesten Amerikanen gingen met hoge verwachtingen naar de kiosks maar waren achteraf zeer teleurgesteld. Met opmerkingen als 'prima controller maar alle games zagen er current gen uit'.
Ik snap dan ook echt niet waarom Sony voor deze, grafisch zeer zwakke, games heeft gekozen om hun console te promoten. ;(

Zelf wil ik nextgen optimaal ervaren en een 'wow' gevoel krijgen. Thuis op de bank met games die er grafisch toe doen. Dus ik wacht nog even 3 weekjes. :9
En welke games bedoel je dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
k1978 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:46:
[...]

En welke games bedoel je dan ??
Killzone (natuurlijk) maar ook spellen als NBA 2k14 en Battlefield 4 laten de kracht van de PS4 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G4mert schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:21:
[...]

Zelf wil ik next gen optimaal ervaren en een 'wow' gevoel krijgen. Thuis op de bank met games die er grafisch toe doen. Dus ik wacht nog even 3 weekjes. :9
Uuuuuuhm, ga je mij nu vertellen dat bijv. een FIFA niet net gen over komt?? :/
Ik weet niet welke schermen ze in de winkels ter demo gebruiken, ik heb zelf thuis één van de nieuwste Samsung LED schermen (127cm). Ik mag toch hopen dat ik wel een "wow" effect ga krijgen,..... zelfs met FIFA.. (ik ben eigenlijk een PES lover, maar bij gebrek aan beter,..... ik MOET voetballen, dus wil wel next gen aan mijn trekken komen!!! oOo )

CoD Ghost wordt mijn 2e game naast FIFA, daar verwacht ik ook wel het e.e.a. van m.b.t. graphics, maar dat zit wel snor denk ik. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:51:
[...]

Uuuuuuhm, ga je mij nu vertellen dat bijv. een FIFA niet net gen over komt?? :/
Ik weet niet welke schermen ze in de winkels ter demo gebruiken, ik heb zelf thuis één van de nieuwste Samsung LED schermen (127cm). Ik mag toch hopen dat ik wel een "wow" effect ga krijgen,..... zelfs met FIFA.. (ik ben eigenlijk een PES lover, maar bij gebrek aan beter,..... ik MOET voetballen, dus wil wel next gen aan mijn trekken komen!!! oOo )

CoD Ghost wordt mijn 2e game naast FIFA, daar verwacht ik ook wel het e.e.a. van m.b.t. graphics, maar dat zit wel snor denk ik. :Y
Zelf heb ik ook Fifa besteld hoor en het ziet er ook zichtbaar beter uit, maar het is natuurlijk niet veel meer dan een kleine HD upgrade(waar ik al lang blij mee ben) ipv een 'echte' next gen versie. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G4mert schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:55:
[...]
Zelf heb ik ook Fifa besteld hoor en het ziet er ook zichtbaar beter uit, maar het is natuurlijk niet veel meer dan een kleine HD upgrade(waar ik al lang blij mee ben) ipv een 'echte' next gen versie. .
Ik heb me eigen helemaal de t*ring gezocht op internet, maar ik vind dat er van deze game zo verdomd weinig ingame beelden te vinden zijn.... Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En trouwens, van de multiplayermappen van CoD Ghost ook niet voordat hij op de PS3 uitkwam.
Daarvan baal ik wel, want ik heb hem niet op de PS3 gehaald, want ik heb mijn PS3 verkocht per aanstaand weekend.
Ik heb nu dus niet de kans de levels te leren kennen.

Het gros die zo een PS4 + CoD aanschaft kent de levels al, das als een achterstand voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Je leest idd in veel preview dat FIFA grafsich gezien niet zo'n hele grote stap is, bij Gamekings zeiden ze bv ook dat het niet de moeite is om te wachten op de next-gen versie omdat het verschil gewoon te klein is. In tegen stelling tot bv AC4 waarbij de next-gen versie wel duidelijk een stap voorwaard is.

Killzone en AC4 zijn idd veel betere games om de kracht van de PS4 te laten zien... hell Knack is daar zelfs een beter game voor. Maar de studio's moeten het daar wel mee eens zijn en ik kan me voorstellen dat Ubisoft en GG er niet echt op zitten te wachten dat hun paradepaardjes nu al op demopods te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Het is toch logisch dat er geen shooters in die demo stands zitten?! Shooters hebben een leeftijdskeuring van 16 of 18. In zo'n stand moeten spellen voor alle leeftijden, anders krijgt de winkel straf.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
[b]Chaoss schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:02:[/b
Maar de studio's moeten het daar wel mee eens zijn en ik kan me voorstellen dat Ubisoft en GG er niet echt op zitten te wachten dat hun paradepaardjes nu al op demopods te spelen zijn.
Niet op zitten te wachten? Betere reclame dan hands-on spelen is er niet.
AllSeeyinEye schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:04:
Het is toch logisch dat er geen shooters in die demo stands zitten?! Shooters hebben een leeftijdskeuring van 16 of 18. In zo'n stand moeten spellen voor alle leeftijden, anders krijgt de winkel straf.
Maar dit zal idd de reden zijn voor Killzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Chaoss schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:09:
Nedgame Utrecht heeft sinds vandaag ook een demo pod staan:
[afbeelding]
Als er over de Playstation 4 demo pod nog een extra plastic kap zit, dan zal het met de warmte issues wel mee vallen lijkt me.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:48

PBP

Jumpman schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:06:
[...]

Als er over de Playstation 4 demo pod nog een extra plastic kap zit, dan zal het met de warmte issues wel mee vallen lijkt me.
Er zijn ook helemaal geen warmte issues. Er is 1 PS4 geweest die in een plastic luchtdichte doos zat die melde dat hij te heet werd. Zodra die doos werd geopend kon je meteen weer verder en verdween het rode lampje. Gewoon een opgeblazen bericht dat steeds terug blijft komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jumpman schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:06:
[...]

De console die je ziet is waarschijnlijk niet de console waarop je speelt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Phusebox schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:44:
[...]

De console die je ziet is waarschijnlijk niet de console waarop je speelt ;-)
Kans is aanwezig, maar als die daarachter ergens verstopt is wordt het alleen maar warmer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:52:
[...]

Kans is aanwezig, maar als die daarachter ergens verstopt is wordt het alleen maar warmer ;)
Nee. De console waarop je speelt zit in een klein kastje daaronder, dit is vrijwel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Laatst online: 19-08-2022
Vandaag ook bij de Bart Smit een PS4 gezien. Zelf heb ik alleen even de controller 'onderzocht'. De rest wilde ik thuis zelf ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
Killzone remote play :)F

http://www.gamespot.com/a...remote-play/1100-6416033/

[ Voor 30% gewijzigd door emperorfz op 07-11-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Chaoss schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:02:
Je leest idd in veel preview dat FIFA grafsich gezien niet zo'n hele grote stap is, bij Gamekings zeiden ze bv ook dat het niet de moeite is om te wachten op de next-gen versie omdat het verschil gewoon te klein is. In tegen stelling tot bv AC4 waarbij de next-gen versie wel duidelijk een stap voorwaard is
Ik heb in duitsland de nextgen fifa gespeeld op de xbox one en het is een enorm verschil. Ik lees hier iemand die van pes naar fifa gaat dus die zal het niet merken maar als je een fifa speler bent dan is het verschil enorm. De game voelt op zoveel fronten compleet anders. En de graphics zijn ook meer dan goed. Op dat vlak niet een hele sprong maar wel gewoon erg mooi. De hele ambiance van het nu wel mooie publiek en het mooie haarscherpe gras en de de mooie stadions zorgen er gewoon voor dat het hele gevoel een stuk realistischer is. Het feit dat spelers nu 7 keer meer instructies per seconde krijgen is ook goed te merken in de duels en karakters van spelers komen nu heel goed over. We zaten in de 110e minuut en spelers zaten er doorheen en liepen niet meer voor ballen en dan ineens zie je alaba nog een laatste keer over de zijkant stomen. Schweinsteiger die daarna nog een keer op karakter doordrukt in de 16... Ik heb balcontacten gezien die ik kog nooit in fifa heb gezien, de manier waarop spelers nog voor de bal gaan en er nog met een teentje bij kunnen komen ipv dat de bal als een magneet naar de voet komt... Heel raar dat gamekings dat zo zegt. Van alles wat ik op de gamescom heb gespeeld en gezien had ik bij fifa (en destiny) echt een nextgen gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
kbloem schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:35:
[...]

Ik heb in duitsland de nextgen fifa gespeeld op de xbox one en het is een enorm verschil. Ik lees hier iemand die van pes naar fifa gaat dus die zal het niet merken maar als je een fifa speler bent dan is het verschil enorm. De game voelt op zoveel fronten compleet anders. En de graphics zijn ook meer dan goed. Op dat vlak niet een hele sprong maar wel gewoon erg mooi. De hele ambiance van het nu wel mooie publiek en het mooie haarscherpe gras en de de mooie stadions zorgen er gewoon voor dat het hele gevoel een stuk realistischer is. Het feit dat spelers nu 7 keer meer instructies per seconde krijgen is ook goed te merken in de duels en karakters van spelers komen nu heel goed over. We zaten in de 110e minuut en spelers zaten er doorheen en liepen niet meer voor ballen en dan ineens zie je alaba nog een laatste keer over de zijkant stomen. Schweinsteiger die daarna nog een keer op karakter doordrukt in de 16... Ik heb balcontacten gezien die ik kog nooit in fifa heb gezien, de manier waarop spelers nog voor de bal gaan en er nog met een teentje bij kunnen komen ipv dat de bal als een magneet naar de voet komt... Heel raar dat gamekings dat zo zegt. Van alles wat ik op de gamescom heb gespeeld en gezien had ik bij fifa (en destiny) echt een nextgen gevoel...
Tweakers review was ook opvallend positief over de next-gen versie.
FIFA 15/16 verschijnt hoogstwaarschijnlijk alleen op next-gen dus dan kan die grafische pracht veel beter in kaart worden gebracht en gebruikt worden.
De stroperigheid zou er ook uit zijn, en de balbehandeling stukken beter. Rennen op current-gen gaat naar mijn mening nogal vaag.
En altijd die lagg tijdens het bewegen door de menu's zou er ook uit moeten zijn, al zou dat op de current-gen ook prima moeten kunnen lijkt me. Fifa 14 had er nog meer last van dan 13, waar je alleen dat teammanagement scherm tijdens het pauzeren van de wedstrijd als je met zn 2 en speelt had. Bij fifa 14 is het over het algemeen overal in het menu net een tikkeltje te traag, met als hoogtepunt de tiles in de carrieremodus... :(

Ik heb veel hoop voor fifa 14 op next gen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Fifa 15 zal heus op de PS3 en 360 verschijnen. Sportspellen zijn zelfs dé spellen die op de last-gen blijven uitkomen, zoals Fifa 12 voor de PS2 (zes jaar na de verschijning van de PS3). Er zijn zoveel mensen met een PS3 en/of 360 dat er nog een enorme afzetmarkt is. De PS4 en XB1 moeten nog marktaandeel verkrijgen waardoor zeker in het begin de omzet/winst gering zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Exorcist schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:21:
Fifa 15 zal heus op de PS3 en 360 verschijnen. Sportspellen zijn zelfs dé spellen die op de last-gen blijven uitkomen, zoals Fifa 12 voor de PS2 (zes jaar na de verschijning van de PS3). Er zijn zoveel mensen met een PS3 en/of 360 dat er nog een enorme afzetmarkt is. De PS4 en XB1 moeten nog marktaandeel verkrijgen waardoor zeker in het begin de omzet/winst gering zal zijn.
Helemaal waar! Fifa 13 kwam zelfs voor de Wii uit.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:45
Exorcist schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:21:
Zelfs Fifa 14 is voor de PS2 nog uitgekomen onlangs: http://www.bol.com/nl/p/fifa-14/9200000018327992/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 3 weken geduld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

En volgende week 2, en de week daarna 1...

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Geduld is wel lastig als ik nu alle shiny filmpjes zie haha. Kan niet wachten!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
ProfoundValue schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:00:
[...]

Nee. De console waarop je speelt zit in een klein kastje daaronder, dit is vrijwel altijd.
Dit is iets van de laatste tijd dan, vroeger speelde je altijd op de console zelf die aanwezig was in de pod.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt, is inderdaad iets van de laatste tijd. PS2 etc waren toch echt de consoles waar je zelf op speelde.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:35:
[...]Ik heb in duitsland de nextgen fifa gespeeld op de xbox one en het is een enorm verschil. Ik lees hier iemand die van pes naar fifa gaat dus die zal het niet merken maar als je een fifa speler bent dan is het verschil enorm.
lol, dan van PES naar FIFA dat was ik.
Toevallig heb ik afgelopen zondagochtend FIFA14 zitten spelen op de PS3 en ik was aangenaam verrast.
Ok, ik kwam net van een feest in de HMH af, dus de gemoedstoestand was niet helemaal zoals die zijn moest zeg maar..... :9 maar hij speelde vloeiend weg vond ik. Ik zet wel altijd mijn controller instellingen op PES.
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:58:
[...]Ik heb me eigen helemaal de t*ring gezocht op internet, maar ik vind dat er van deze game zo verdomd weinig ingame beelden te vinden zijn.... Erg jammer.
Om me eigen maar ff te quote'n, wellicht dat jullie het leuk vinden.
Ik heb net (wel met een mobiel opgenomen) maar toch van zeer goede kwaliteit, ingame beelden gevonden van een wedstrijd Real-Barca op de PS4.
http://youtu.be/TEd7XTxKWsQ

Ik moet zeggen,.... ziet er goed uit d:)b

Mochten jullie nog betere ingame beelden hebben, drop ze zou ik zeggen... ben benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:04:

Om me eigen maar ff te quote'n, wellicht dat jullie het leuk vinden.
Ik heb net (wel met een mobiel opgenomen) maar toch van zeer goede kwaliteit, ingame beelden gevonden van een wedstrijd Real-Barca op de PS4.
http://youtu.be/TEd7XTxKWsQ

Ik moet zeggen,.... ziet er goed uit d:)b

Mochten jullie nog betere ingame beelden hebben, drop ze zou ik zeggen... ben benieuwd :+
Ik hoopte dat die lichtbalkjes van de dualshock wel mee zouden vallen kwa reflectie op de scherm. Maar in het filmpje zie je duidelijk die twee reflecteren, een rode en een blauwe.

Hopelijk valt het mee als je wat verder van het TV scherm af zit, anders kan het best annoying zijn tijdens spleen om die twee lichtjes in je scherm te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emperorfz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:19:
[...]

Ik hoopte dat die lichtbalkjes van de dualshock wel mee zouden vallen kwa reflectie op de scherm. Maar in het filmpje zie je duidelijk die twee reflecteren, een rode en een blauwe.

Hopelijk valt het mee als je wat verder van het TV scherm af zit, anders kan het best annoying zijn tijdens spleen om die twee lichtjes in je scherm te zien.
Ja, heb het ook al vaker gezien, maar inderdaad thuis zal je er geen last vn hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja, maar dat is fifa 9 met ge-update-teams...
Nieuwe features komen daar niet op, en zo zal het met de current gen ook zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als je een PS4 zoekt om op te spelen: www.findyourPS4.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:22:
[...]

Ja, maar dat is fifa 9 met ge-update-teams...
Nieuwe features komen daar niet op, en zo zal het met de current gen ook zo zijn.
Ehh nee.... zoek fifa 9 maar eens op. Zowel grafisch, als animaties, als gameplay zijn totaal anders. Het is geen call of duty.
Ye, media markt arena. Binnekort maar even langs :D

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:22:
[...]

Ja, heb het ook al vaker gezien, maar inderdaad thuis zal je er geen last vn hebben.
Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb een tv met glossy bezels en ik vrees het ergste. Ik denk dat ik toch het 1 of het ander moet afplakken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
media markt zoetermeer! FUCK YE! vanavond maar gaan bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:40:
[...]

Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb een tv met glossy bezels en ik vrees het ergste. Ik denk dat ik toch het 1 of het ander moet afplakken.
Omdat ik er op de firstlook al geen last van had en ik er daar maar iets verder vanaf zat dan hier op het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
lanerios schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:41:
media markt zoetermeer! FUCK YE! vanavond maar gaan bekijken
Disregard. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door emperorfz op 08-11-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
emperorfz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:46:
[...]

Ik weet niet hoe ze aan die info van MM Zoetermeer komen, maar van wat ik heb begrepen zijn er al stuk of 80 pre-orders daar en je krijgt steeds te horen van we weten niks zeker kwa levering bla bla bla....Ik sta op nummer 8 en toch willen ze niet 100% mij iets garanderen.

Misschien krijgen ze toch 81 binnen. Maar ik zou wel eerst bellen.
Het gaat om een demopod, niet om een bestelling.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
Sluuz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:47:
[...]

Het gaat om een demopod, niet om een bestelling.
Oh ok, misschien even ook een kijkje nemen van het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:44:
[...]

Omdat ik er op de firstlook al geen last van had en ik er daar maar iets verder vanaf zat dan hier op het filmpje.
Maar ik neem aan dat daar meer omgevingslicht was dan in de gemiddelde huiskamer op een december avond?

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_527c106a87d5d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
http://press-start.com.au...-support-remote-play-ps4/

Mmm vreemd maar bij Knack waren ze het ook vergeten en Yoshida zei dat het een fout was:

https://twitter.com/yosp/status/398387076716318720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emperorfz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:19:
[...]

Ik denk dat je dat via je controller instellingen aan/uit kan zetten als je dat zou willen hoor.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:06:
[...]

Ik denk dat je dat via je controller instellingen aan/uit kan zetten als je dat zou willen hoor.... ;)
Helaas heeft Sony al bevestigd dat dat dus NIET kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
AtlAntA schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:07:
[...]

Hm, slechte zaak. Als je een TV hebt die niet mat is lijkt me dat best een issue.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
kaos- schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:08:
[...]

Hm, slechte zaak. Als je een TV hebt die niet mat is lijkt me dat best een issue.
Of als je graag in het donker gamed en nogal beweeglijk bent. Disco.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:07:
[...]

Stukje duck-tape doet wonderen :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Maar ze willen het ook gebruiken als indicator. Zoiets als roodgloeiend als je geraakt wordt, of groen als je leven vol is...

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
SuperflipNL schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:28:
Maar ze willen het ook gebruiken als indicator. Zoiets als roodgloeiend als je geraakt wordt, of groen als je leven vol is...
Voegt weinig toe, als die aan de achterkant zit lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
joffrey19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:34:
[...]
Klopt, wil het ook niet goed praten. Maar zoiets kan ik me nog herinerren dat een ontwikkelaar wel kon doen met de controller.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:27
joffrey19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:34:
[...]

Opzich kan het iets toevoegen, het is namelijk naar beneden gericht dus wordt de grond ook een beetje in die kleur verlicht.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Trophies Killzone Shadow Fall bekend:

http://www.pu.nl/artikele...dow-fall-trophies-bekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: PS4 Hadouken Cabs teaser lol :+

http://www.hadoukencabs.com/

Geen idee wat het inhoud. Iets met street fighter. Op de site staat 1987 en de eerste street fighter is van toen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Had iemand trouwens dit filmpje van Knack al geupload hier? De coöp modus ziet er tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:25:
YouTube: PS4 Hadouken Cabs teaser lol :+

http://www.hadoukencabs.com/

Geen idee wat het inhoud. Iets met street fighter. Op de site staat 1987 en de eerste street fighter is van toen.
Lol ziet er wel ontzettend fout uit :P

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Knack ziet er wel grappig uit, maar wel iets te linear.. erg jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:03
Street Fighter exclusief op de PS4? Dat zou wat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
kwdtjuh schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:35:
Street Fighter exclusief op de PS4? Dat zou wat zijn...
Ga daar maar niet vanuit. Sterker nog, dat gaat echt niet gebeuren.
Misschien exclusief voor 4 maanden ofzo, maar daarna komt hij ook wel degelijk voor de X1.
Heb er geen bron voor, maar lijkt me zeer vreemd als het een PS4 only titel gaat worden.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:36:
[...]

Ga daar maar niet vanuit. Sterker nog, dat gaat echt niet gebeuren.
Misschien exclusief voor 4 maanden ofzo, maar daarna komt hij ook wel degelijk voor de X1.
Heb er geen bron voor, maar lijkt me zeer vreemd als het een PS4 only titel gaat worden.
Denk een port van SF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vraagje, gaat de PS eye hetzelfde worden als de Kinect? Of moet je weer onzinnig van alles vasthouden om dat ding te laten registreren? Zoals met DDR (Kinect versie) of Just dance bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:41:
Vraagje, gaat de PS eye hetzelfde worden als de Kinect? Of moet je weer onzinnig van alles vasthouden om dat ding te laten registreren? Zoals met DDR (Kinect versie) of Just dance bedoel ik.
Volgens mij wordt het wel iets vergelijkbaars als kinect, maar we weten nog niet precies wat en hoe. Sony is er erg stil over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
CR1691 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:32:
Had iemand trouwens dit filmpje van Knack al geupload hier? De coöp modus ziet er tof uit.

[video]
De laatste video's hebben mij overtuigd om Knack te gaan halen, heb niet alles gekeken (er moet ook een suprise in zitten natuurlijk)

Dus dit wordt dan Killzone, Knack, Battlefield, Assassins Creed en Fifa (en een geweldige backlog creeren) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origins schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:46:
[...]

De laatste video's hebben mij overtuigd om Knack te gaan halen, heb niet alles gekeken (er moet ook een suprise in zitten natuurlijk)

Dus dit wordt dan Killzone, Knack, Battlefield, Assassins Creed en Fifa (en een geweldige backlog creeren) :+
Wow, en een lege portemonnee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:48:
[...]

Wow, en een lege portemonnee :P
Thank god voor de verkoop van mijn PS3 :P
Hier vermaak ik mij wel even mee tot Infamous eraan komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origins schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:46:
[...]Dus dit wordt dan Killzone, Knack, Battlefield, Assassins Creed en Fifa (en een geweldige backlog creeren) :+
WTF, dat meen je? 5 games bij de launch? Wat moet je er mee?

Ik haal FIFA en CoD en ik baal al dat ik er maar 1 van de 2 kan spelen..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:42:
[...]

Volgens mij wordt het wel iets vergelijkbaars als kinect, maar we weten nog niet precies wat en hoe. Sony is er erg stil over.
Ik hoop echt voor de launch meer te weten hierover. Iedereen heeft het "volgens mij" gevoel, en nergens is er duidelijkheid. Kinect heeft juist als voordeel dat je zonder controllers zulk soort games kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:22
Eye zkun je iig wel gebruiken om jezelf te filmen tijdens streamen via Twitch.
Het is iets vergelijkbaars met Kinect, maar wel van iets minder kwaliteit. Niet dat dat erg is want gamen met Kinect wil ik juist voorkomen, gamen doe je met controller. Bij mij komt de eye ook niet in huis. zie het nut er niet van in. Misschien koop ik hem via marktplaats wel voor een prikkie, de kinect sensor kun je ooik voor 25-30 euro op marktplaats kopen, wie weet geef ik eye dan wel een kans. als het niks is kan ik het gelijk weer op markplaats gooien, verkoop je het voor dezelfde prijs, heb je iig geen verlies :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:58:
[...]

WTF, dat meen je? 5 games bij de launch? Wat moet je er mee?

Ik haal FIFA en CoD en ik baal al dat ik er maar 1 van de 2 kan spelen..... :/
Ik moet het tot februari volhouden met deze titels he, er komt tot die tijd niets meer bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kol Nedra schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:05:
Eye zkun je iig wel gebruiken om jezelf te filmen tijdens streamen via Twitch.
Het is iets vergelijkbaars met Kinect, maar wel van iets minder kwaliteit. Niet dat dat erg is want gamen met Kinect wil ik juist voorkomen, gamen doe je met controller. Bij mij komt de eye ook niet in huis. zie het nut er niet van in. Misschien koop ik hem via marktplaats wel voor een prikkie, de kinect sensor kun je ooik voor 25-30 euro op marktplaats kopen, wie weet geef ik eye dan wel een kans. als het niks is kan ik het gelijk weer op markplaats gooien, verkoop je het voor dezelfde prijs, heb je iig geen verlies :)
Dat beantwoord dus totaal niks :P maar ben het wel met je eens, echter vind mn vriendin DDR geweldig, en aangezien er geen goede DDR games meer uitkomen (want stel je voor.. een goed lopende serie door laten gaan >_>) wil ze graag naar dingen als Just Dance etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lanerios schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:09:
[...]

Dat beantwoord dus totaal niks :P maar ben het wel met je eens, echter vind mn vriendin DDR geweldig, en aangezien er geen goede DDR games meer uitkomen (want stel je voor.. een goed lopende serie door laten gaan >_>) wil ze graag naar dingen als Just Dance etc
games zoals Just ddance kun je eye zeker goed voor gebruiken, Eye is stukken beter dan de Kinect van de 360, maar niet zo goed als de Kinect van xone. Hij zit ertussen in zegmaar :)

enigste fun van Kinect op 360 vond ik dat je tijdens het gamen een actiefoto van jezelf gamaakt werd, lache om te zien hoe je speelde :P vooral leuk in een aangeschoten bui met vrienden :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Origins schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:07:
[...]

Ik moet het tot februari volhouden met deze titels he, er komt tot die tijd niets meer bij. :P
Je kan natuurlijk ook gewoon eerst 2 games kopen voor de hoofdprijs en 2 maanden later de rest voor waarschijnlijk een tientje minder per spel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Als je kinderen hebt dan is de eye erg leuk voor playroom....

Mn zoontje is bijna 4 dan en dat soort games zijn leuk om met zn tweeen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:14:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon eerst 2 games kopen voor de hoofdprijs en 2 maanden later de rest voor waarschijnlijk een tientje minder per spel :o
ja daar heb je gelijk in, maar die 30 euro maak ik dan niet echt een probleem van.
Ze liggen er dan al en dan kan ik ook spelen wanneer ik die 2 andere games zat ben:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik koop het gewoon digitaal. Heeft ook een hoop voordelen ivm remote play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11-2024
Ik vraag mij af, de Killzone bundel: is dat een fysiek exemplaar van het spel of krijg je een PSN downloadcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TajTaj schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:35:
Ik vraag mij af, de Killzone bundel: is dat een fysiek exemplaar van het spel of krijg je een PSN downloadcode?
Fysiek exemplaar. Heeft yoshida al aangegeven volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Zelf ben ik fan van local multiplayer met vrienden thuis op de bank. Ik vermaak me dan ook prima met potjes Fifa (en Halo op de 360). NBA is niet mijn ding en Knack vind ik echter te simpel/kinderachtig.

Weet iemand of er nog een PS4 spel in de maak is die local multiplayer ondersteund?
Destiny heeft het helaas niet. Ik heb dan ook het gevoel dat dit compleet aan het uitsterven is.

[ Voor 5% gewijzigd door G4mert op 08-11-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G4mert schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:41:
Zelf ben ik fan van local multiplayer met vrienden thuis op de bank. Ik vermaak me dan ook prima met potjes Fifa (en Halo op de 360). NBA is niet mijn ding en Knack vind ik echter te simpel/kinderachtig.

Weet iemand of er nog een PS4 spel in de maak is die local multiplayer ondersteund?
Destiny heeft het helaas niet. Ik heb dan ook het gevoel dat dit compleet aan het uitsterven is.
Diablo 3 straks, maar meer kan ik ook niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ben ik fan van local multiplayer
Uuuuuuhm, heb ik nou weer wat gemist..??????

Vertrel..... # begin me een ouwe lul te voelen, hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

dit word toch steeds minder helaas, alles moet maar online enzo tegenwoordig he?
een wii U is een betere apparaat voor local multiplayer.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Kol Nedra schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:45:
[...]

dit word toch steeds minder helaas, alles moet maar online enzo tegenwoordig he?
Idd zelfs traditioneel ondersteunend splitscreen spel: COD:Ghosts is teruggeschroefd naar 2 players local :/. Weet eigenlijk zelf ook niet waar ik mijn 2de controller voor ga gebruiken 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Kol Nedra schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:45:
[...]

Ja daar heb je gelijk in. Offline gamen in zijn geheel zal wellicht zelfs verdwijnen (de voorspelling van Sony/Microsoft). Hoewel ik niet echt bekend ben met de Wii/WiiU zou ik graag een Mario Party achtige game zien op de PS4.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:44:
[...]

Uuuuuuhm, heb ik nou weer wat gemist..??????

Vertrel..... # begin me een ouwe lul te voelen, hahahaha
Wat het is? Dat is juist iets van 'vroeger'. Zoals je Golden eye/Mario Kart speelde op de N64. Waren nog eens tijden. :)

[ Voor 26% gewijzigd door G4mert op 08-11-2013 13:56 ]

Pagina: 1 ... 58 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.