Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Here are the features we know PlayStation 4 will launch with:

“Share button” — instantly share your gameplay feed with friends.
Twitter/Facebook integration
All games will be available digitally
PlayStation Vita cross play is supported (games may or may not ship with it)
Trophy system will be available on day one
Streaming media (Hulu, Netflx)

What might not be available on day one:

Streaming of PS1, PS2 and PS3 games might be limited since older games need to be prepared for the service
Not all “Share” features might be online.
Features such as other players guiding someone through the game or taking over the controls.
Playing PS4 games remotely on the PlayStation Vita.

Sony has confirmed that not all cloud features will be available on day one, and we expect them to clarify what will be available during E3. The console will launch this holiday season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-04 15:43
kbloem schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:47:

Streaming of PS1, PS2 and PS3 games might be limited since older games need to be prepared for the service
Features such as other players guiding someone through the game or taking over the controls.

Sony has confirmed that not all cloud features will be available on day one, and we expect them to clarify what will be available during E3. The console will launch this holiday season.
Dus met een beetje pech kunnen we exact hetzelfde met de PS4 als dat we al kunnen met de PS3 (met natuurlijk de uitzondering dat we PS4 spellen kunnen spelen). Ik zou het wel jammer vinden als tenminste niet één van de echt unieke features available was met de launch. Persoonlijk zou ik dan ook zeker wachten met de aanschaf totdat die features er wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:18

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hoezo dat sharen zal er dus vanaf het begin in zitten, wat is de bron van bovenstaand lijstje?

Vraag me af wat ze met de Cross play bedoelen, moet een spel het specifiek ondersteunen?

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 01-03-2013 09:35 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

kbloem schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:47:

1) Twitter/Facebook kunnen een tijdelijk fenomeen zijn. Ik ben benieuwd hoe snel ze in kunnen spelen op andere social media, zoals bijv een explosieve groei van Google+.

2) Playstation Vita cross play kan dus alleen maar wanneer de ontwikkelaar het inbouwt.

3) Cloud gaming niet vanaf dag 1 verbaast me eigenlijk niet. Als de console aan het einde van het jaar uitgebracht wordt, waar dan ook, is er een relatief korte aanlooptijd. Daarnaast verwacht ik een soort lagfest wanneer het systeem er is.

4) PS1, PS2 en PS3 games --> Er bestaat gewoon een kans volgens mij dat de games opnieuw gelicenseerd moeten worden voor de PS4 en dat de bibliotheek mondjesmaat wordt uitgebreid met de games die aangereikt worden door de uitgevers (en die kunnen per regio verschillen). Hopelijk zit er niet zo'n lang traject aan checks van Sony uit aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Bron is ps4daily.com

Ik kan me niet voorstellen dat dit een probleem is. Persoonlijk knal ik toch liever videos op Youtube en dan die delen ergens anders.

Daarnaast zie ik wel graag wat games naar de PS4 komen die ik nu mis. Ik heb een jaar geleden mijn PS3 weg gedaan door meerdere irritaties en daardoor mis ik Last of Us en Uncharted 3. Ik hoop dat Last of Us ook in een PS4 versie komt...

Is wel echt DE game om te laten zien wat de PS4 extra kan tov de PS3... Voor de rest kunnen PS1, PS2 en PS3 games me gestolen worden.

Er gaat ook een gerucht dat EA tijdelijk exclusief voor Xbox gaat. Dat zou pijnlijk zijn..,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-04 21:37
kbloem schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:01:
[...]

Het aantal ghz is niet altijd relevant voor de snelheid van een cpu. Ik ga er vanuit dat je doelt op 3ghz van de current gen console?!
Nee. In een eerdere comment zei ik dat de kloksnelheid misschien wel verhoogd zou worden in de final PS4, t.o.v. de aangekondigde devkit met 1.6GHz. Dat basseerde ik op het feit dat de meeste hi-end chips van AMD toch ietsje hoger geklokt zijn wat mij liet denken dat er misschien wel wat meer uit de 1,6GHz chip te halen zou zijn.
Vervolgens komt er -na mijn comment- inees een rumour dat hij waarschijnlijk verhoogt wordt naar 2GHz.
Dat bedoelde ik. Verder weet ik ook heel goed dat GHz niet hetzelfde is als rekenpower. :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
In het begin vond ik dat share eigenlijk niets aan, maar eigenlijk is het wel erg handig voor als je eens een bepaalde actie of moment in een game wil vastleggen.
kbloem schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:18:
Er gaat ook een gerucht dat EA tijdelijk exclusief voor Xbox gaat. Dat zou pijnlijk zijn..,..
Ik heb weinig tot geen EA games, dus ik kan in het begin wel even vooruit met de PS4 exclusives denk ik zo. En dat exclusief gaan zal sowieso maar voor hoogstens een paar games gelden, het lijkt me sterk dat een grote ontwikkelaar als EA volledig exclusief gaat.

Zoals ik al eerder zei in een ander topic zou het misschien een herhaling kunnen zijn van 2006, waarbij de 360 een jaar lang de enige next-gen was die FIFA, en volgens mij ook PES, had. Maar als die spellen dan wel naar de PS3 komen, dan zou je ze misschien alsnog op je PS4 kunnen spelen via GaiKai :P

Ik ben echt wel benieuwd waar MS nu mee gaat komen. Niet enkel de specs, maar ook de prijs, services en exclusives zullen een belangrijke rol spelen. Ik heb zowel de xbox als de xbox 360, maar de opvolger zeer waarschijnlijk niet kopen. Ik heb beide consoles eigenlijk in een opwelling gekocht en er achteraf te weinig op gespeeld. Ik heb maar tijd voor 1 console (en handheld) en dan kies ik toch wel 100 procent voor de PS4 :)

Nu ik er over nadenk zijn beide MS consoles eigenlijk uitgekomen in een periode dat ze op grafisch vlak geen concurrentie hadden. De eerst xbox kwam ver na de release van de PS2 en de 360 een jaar voor de PS3, dus ik ben erg benieuwd wat het gaat geven als ze dicht bij de PS4 releasen.

[ Voor 46% gewijzigd door SToRM666 op 01-03-2013 10:58 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:49
SToRM666 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:47:
In het begin vond ik dat share eigenlijk niets aan, maar eigenlijk is het wel erg handig voor als je eens een bepaalde actie of moment in een game wil vastleggen.

[...]

Ik heb weinig tot geen EA games, dus ik kan in het begin wel even vooruit met de PS4 exclusives denk ik zo. En dat exclusief gaan zal sowieso maar voor hoogstens een paar games gelden, het lijkt me sterk dat een grote ontwikkelaar als EA volledig exclusief gaat.

Zoals ik al eerder zei in een ander topic zou het misschien een herhaling kunnen zijn van 2006, waarbij de 360 een jaar lang de enige next-gen was die FIFA, en volgens mij ook PES, had. Maar als die spellen dan wel naar de PS3 komen, dan zou je ze misschien alsnog op je PS4 kunnen spelen via GaiKai :P

Ik ben echt wel benieuwd waar MS nu mee gaat komen. Niet enkel de specs, maar ook de prijs, services en exclusives zullen een belangrijke rol spelen. Ik heb zowel de xbox als de xbox 360, maar de opvolger zeer waarschijnlijk niet kopen. Ik heb beide consoles eigenlijk in een opwelling gekocht en er achteraf te weinig op gespeeld. Ik heb maar tijd voor 1 console (en handheld) en dan kies ik toch wel 100 procent voor de PS4 :)

Nu ik er over nadenk zijn beide MS consoles eigenlijk uitgekomen in een periode dat ze op grafisch vlak geen concurrentie hadden. De eerst xbox kwam ver na de release van de PS2 en de 360 een jaar voor de PS3, dus ik ben erg benieuwd wat het gaat geven als ze dicht bij de PS4 releasen.
Fifa is voor mij juist de voornaamste reden dat ik een console heb. Ik heb momenteel een PS3, maar voor de nieuwe generatie ben ik gewoon neutraal. Ik kijk dan naar de prijs en specs om te besluiten of ik PS of Xbox kies.

Als EA Xbox exclusive gaat en dat betekent dat ik moet wachten tot september 2014 om een Fifa op de PS4 te zien, dan kan dat voor mij de knoop doorhakken welke console ik ga kiezen, tenzij de PS4 echt heel veel beter en/of goedkoper zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Nou ik heb effekes wat research gedaan en de conclusie is toch echt dat EA gewoon op beide consoles gaat uitbrengen en dit verhaal van IGN dus complete bullshit is...

Afbeeldingslocatie: http://www.themodelindex.com/ftb/ea.png

Op basis van deze cijfers kan EA gewoon niet consoleexclusief gaan. En dan hebben we het nog niet eens over de NFS, Medal of Honor, Mass Effect, Dead SPace en Battlefield franchises gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kbloem schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:02:
Nou ik heb effekes wat research gedaan en de conclusie is toch echt dat EA gewoon op beide consoles gaat uitbrengen en dit verhaal van IGN dus complete bullshit is...

[afbeelding]

Op basis van deze cijfers kan EA gewoon niet consoleexclusief gaan. En dan hebben we het nog niet eens over de NFS, Medal of Honor, Mass Effect, Dead SPace en Battlefield franchises gehad...
Ik vind het maar vage geruchten, maar wat bijvoorbeeld wel mogelijk is dat ze een bepaalde titel (tijdelijk) exclusief uitbrengen voor de nieuwe Xbox. Denk bijvoorbeeld maar aan die titel van Respawn van de twee ex-medewerkers van Infinity Ward, die ooit Call of Duty tot grote hoogten tilde met Modern Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 406530 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:08:
[...]

Ik vind het maar vage geruchten, maar wat bijvoorbeeld wel mogelijk is dat ze een bepaalde titel (tijdelijk) exclusief uitbrengen voor de nieuwe Xbox. Denk bijvoorbeeld maar aan die titel van Respawn van de twee ex-medewerkers van Infinity Ward, die ooit Call of Duty tot grote hoogten tilde met Modern Warfare.
Hier staat de bron...

http://nl.ign.com/news/30...clusieve-samenwerking-aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-03 10:02
Natuurlijk is het nog afwachten wat de Xbox 720 (of whatever voor naam dat ding krijgt) gaat brengen, maar er zullen eigenlijk voor mij 2 zaken zijn die mij "over de streep moeten gaan trekken". Nu moet ik zeggen dat ik het afgelopen jaar niet meer op consoles heb gegamed, dus mogelijk zijn sommige onderstaande punten zelfs al op de PS3/Xbox 360 gemaakt.

- Degelijk party systeem. Xbox 360 had dit naar mijn idee behoorlijk voor elkaar, maar de PS3 had dit totaal niet. Ik wil gewoon eigenlijk overal en altijd kunnen voice-chatten met mijn vrienden.
- Het aanbod RPG's vind ik toch wel erg belangrijk. Het is één pagina eerder gezegd, maar de PS3 had een erg beperkt aanbod RPG's. Star Ocean is één van mijn favoriete serie's, en die is ook pas erg laat naar de PS3 gekomen. Blue Dragon op de Xbox vond ik nog wel gaan. Final Fantasy ben ik zelf niet zo erg fan van.
- Een vlot menu. Hier vond ik juist de PS3 weer wat sterker in. Ik ben al een tijdje van mijn Xbox af, maar ik vond het menu van de Xbox vaak ontzettend traag.

Overal met vrienden kunnen Voice-chatten is voor mij in ieder geval een must.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het nieuwe social deel is door amerikanen onder handen genomen. Cross game chat, in kunnen loggen met je account op ieder playstation systeem behoort nu gewoon tot de mogelijkheiden. Dat is dus geen minpunt meer :)

Wat betreft RPG, ik neem aan dat je JRPG bedoelt met je keuzes als Blue Dragon en Star Ocean, de PS3 had er daar toch meer van? RPG is voor mij een Dragon Age, Mass Effect, the Witcher en Skyrim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
kbloem schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:33:
Het nieuwe social deel is door amerikanen onder handen genomen. Cross game chat, in kunnen loggen met je account op ieder playstation systeem behoort nu gewoon tot de mogelijkheiden. Dat is dus geen minpunt meer :)

Wat betreft RPG, ik neem aan dat je JRPG bedoelt met je keuzes als Blue Dragon en Star Ocean, de PS3 had er daar toch meer van? RPG is voor mij een Dragon Age, Mass Effect, the Witcher en Skyrim :)
Je hebt helemaal gelijk, ik bedoel dan inderdaad de JRPG's. Mass Effect heb ik eerlijk gezegd nog nooit gespeeld, maar Dragon Age vond ik niks, en Skyrim vond ik opzich wel even geinig.

Ik bedoel inderdaad de JRPG's als Star Ocean en Blue Dragon. Turn-based of RTS maakt me dan nog niet zo heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:30

SkyStreaker

Move on up!

EricNL schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:43:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, ik bedoel dan inderdaad de JRPG's. Mass Effect heb ik eerlijk gezegd nog nooit gespeeld, maar Dragon Age vond ik niks, en Skyrim vond ik opzich wel even geinig.

Ik bedoel inderdaad de JRPG's als Star Ocean en Blue Dragon. Turn-based of RTS maakt me dan nog niet zo heel veel uit.
Ik ga vloeken in de kerk, voor mij persoonlijk: maar de xbox 360 had toch meer RPG aanbod dan het platform waar ik mij fijner bij voel, Sony.

[nostalgiemodus]
Ik weet nog dat ik als een losgeslagen gek geld bij elkaar spaarde voor de PSX om enkel en alleen FF7 te kunnen spelen (die ik zo ongeveer 23 keer heb uitgespeeld 100% :+ ) Dit had ik bij de de PS2 ook (in iets mindere mate omdat ik tegen die tijd ook meer kostenbewust was) voor spellen. Te gek al die JRPG's!
Bij de PS3 .......... tja.......... eh.... ;( .............. ;w
[/nostalgieexit]

Als de PS4 uitkomt, denk ik toch dat ik een apart (X)+(J)RPG (x staat actie enz.) topic ga openen. Wat ik je brom, dit wil ik gewoon goed in de gaten houden. Of wellicht dat iemand anders zich geroepen voelt.
Voorlopig is er alleen dit: http://www.gamefaqs.com/ps4/list-48 voor Engels

[ Voor 38% gewijzigd door SkyStreaker op 01-03-2013 15:00 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 09:16
Wat een features: move besturing in de controller en een camera op je TV. Persoonlijk zit ik hier niet op te wachten. ;)

Ik wil vooral mooiere games, betere physics, een goed online systeem met goede crossover voice chat en natuurlijk goede gameplay tegen een betaalbare prijs. Met een touchpad op de controller kan je natuurlijk wel leuke dingen. Ik ben dan ook een redelijk standaardgamer die FIFA, Battlefield, Call of Duty, Gran Turismo, GTA, Assassins Creed, Tombraider en Uncharted speelt (alle casual games, zeg maar ;)).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
SkyStreaker schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:51:
[...]

Ik ga vloeken in de kerk, voor mij persoonlijk: maar de xbox 360 had toch meer RPG aanbod dan het platform waar ik mij fijner bij voel, Sony.

[nostalgiemodus]
Ik weet nog dat ik als een losgeslagen gek geld bij elkaar spaarde voor de PSX om enkel en alleen FF7 te kunnen spelen (die ik zo ongeveer 23 keer heb uitgespeeld 100% :+ ) Dit had ik bij de de PS2 ook (in iets mindere mate omdat ik tegen die tijd ook meer kostenbewust was) voor spellen. Te gek al die JRPG's!
Bij de PS3 .......... tja.......... eh.... ;( .............. ;w
[/nostalgieexit]

Als de PS4 uitkomt, denk ik toch dat ik een apart (X)+(J)RPG (x staat actie enz.) topic ga openen. Wat ik je brom, dit wil ik gewoon goed in de gaten houden. Of wellicht dat iemand anders zich geroepen voelt.
Voorlopig is er alleen dit: http://www.gamefaqs.com/ps4/list-48 voor Engels
Maar Final Fantasy, met uitzondering van de online, is toch alleen 13 naar de 360 gegaan en niet de versus enzo?

Maar als je naar RPG games gaat kijken, de lijstjes dan, dan zijn er heel veel japanse rpg's op de PS3 uitgebracht. Maar alleen in Japan dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kbloem schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:09:
[...]

Maar Final Fantasy, met uitzondering van de online, is toch alleen 13 naar de 360 gegaan en niet de versus enzo?

Maar als je naar RPG games gaat kijken, de lijstjes dan, dan zijn er heel veel japanse rpg's op de PS3 uitgebracht. Maar alleen in Japan dan ofzo?
Er zijn er behoorlijk wat, maar een aantal langlopende reeksen ontbreken mijns inziens toch. Geen Suikoden, Dragon Quest (naar de handhelds) of Shadow Hearts om maar wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik heb er al zo vaak over na gedacht. Er zijn echt wel een hoop titels, die zo zo in HD zouden kunnen remaken en dat er echt nog een hoop geld voor die uitgevers binnen te harken valt.

Ik weet zeker dat er met mij een hoop anderen zijn die graag oude games in een nieuw jasje zouden willen zien. Het enigste wat zo'n developer dan zou moeten doen is de graphics "next-gen" te maken

Van welke games droom ik van een "HD Remake"?
- Socom 2 U.S. Navy Seals (PS2)
- Start Ocean: Till the end of Times (PS2)
- Timesplitters: Future Perfect (PS2)
- Kingdom Hearts 1 (PS2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

kbloem schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:09:
[...]

FFX13-I,II en III zijn en komt voor PS3 en X360. En ja, erg veel RPG's zijn in Japan gebleven. Maar je moet je voorstellen dat dit RPG's zijn die .... hoe leg ik dit uit.... (YouTube: Japanese Vs American Storytelling) en dat je bijv. hele ellenlange gesprekken krijgt die er zo uit zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamedynamo.com/images/galleries/photo/2203/grinsia-iphone-ipad-ios-screenshots-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://serenesforest.net/smt_fe/img/smt4.jpg

Deze exacte manier van vertellen (erg statisch, voor elke emotie schuift er een andere emotische uitdrukkings plaatje naar voren van het vertellend character) moet je echt liggen. Anders gaat het je gigantisch (echt, geloof me) in de weg zitten. Vandaar dat er ook niet veel vertaald wordt naar de Westerse wereld. De meeste JRPG's die het ook in het westen erg goed doen, hebben dit veel minder statisch en ook gewoon in 3D.

@EricNL - Kingdom Hearts O+ Wat een enorm goede serie. Ik wil daar toch echt eens een anime van zien! :9~

[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 01-03-2013 15:34 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04 14:52
ik hoop dat ze niet al te veel op die share/social dingetjes inzetten..

wel eindelijk cross game voice chat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Aha... Ik moet zeggen dat ik één JRPG geprobeerd heb en dat is FFXIII. Toen mijn vrouw op een gegeven moment dacht dat ik naar kinderporno aan het kijken was door dat gekreun van die kleine meid ging ik me er zelf ook dusdanig aan storen dat ik maar gestopt ben.

Maar wat betreft remakes... Baldurs Gate is toch één van de beste westerse rpg's die ooit gemaakt is. Ik heb deze remake ook gekocht op de ipad en later op de pc omdat ik de illusie had dat dat beter speelde maar ik mis echt de behoefte om het weer op te pakken. Hoe vaak ik wel niet gedacht heb aan Mario op de NES. Dan ben je uren bezig om emulators of iets te regelen waarna je toch maar langs iemand rijd die nog een NES heeft om vervolgens een paar uur later het ding weer terug te brengen. Remakes zijn voor mij dus niet echt een noodzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
kbloem schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:41:
Aha... Ik moet zeggen dat ik één JRPG geprobeerd heb en dat is FFXIII. Toen mijn vrouw op een gegeven moment dacht dat ik naar kinderporno aan het kijken was door dat gekreun van die kleine meid ging ik me er zelf ook dusdanig aan storen dat ik maar gestopt ben.

Maar wat betreft remakes... Baldurs Gate is toch één van de beste westerse rpg's die ooit gemaakt is. Ik heb deze remake ook gekocht op de ipad en later op de pc omdat ik de illusie had dat dat beter speelde maar ik mis echt de behoefte om het weer op te pakken. Hoe vaak ik wel niet gedacht heb aan Mario op de NES. Dan ben je uren bezig om emulators of iets te regelen waarna je toch maar langs iemand rijd die nog een NES heeft om vervolgens een paar uur later het ding weer terug te brengen. Remakes zijn voor mij dus niet echt een noodzaak.
Ik heb heel hard geprobeerd FF13 leuk te vinden. Desondanks dat ik een enorme JRPG fan ben, is het me toch niet gelukt. Ik zou het zeker niet bij die laten als je het wil proberen (probeer anders Ni No Kuni eens :))
Wikipedia: Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX
Nog eventjes wachten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:17

Superkiwi

Hoi doei

Jumpman schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:08:
Wat een features: move besturing in de controller en een camera op je TV. Persoonlijk zit ik hier niet op te wachten. ;)

Ik wil vooral mooiere games, betere physics, een goed online systeem met goede crossover voice chat en natuurlijk goede gameplay tegen een betaalbare prijs. Met een touchpad op de controller kan je natuurlijk wel leuke dingen. Ik ben dan ook een redelijk standaardgamer die FIFA, Battlefield, Call of Duty, Gran Turismo, GTA, Assassins Creed, Tombraider en Uncharted speelt (alle casual games, zeg maar ;)).
Dit dus.
Ik heb 6 jaar geleden de PS3 als gameconsole/blu ray speler gekocht.
Daar wordt ie nu nog voor gebruikt, nergens anders voor.
Van mij mogen al die social media-gerichte features achterwege blijven.
Daar heb ik een pc en telefoon voor.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Dan moet je microsoft helemaal links laten liggen. Ik heb het idee dat je op 26 april tijdens de presentatie heel wat nokias en tablets gaat zien en hoe ze allemaal samen werken.

De PS4 gaat 4K video ondersteunen als download service... Vraag me alleen af of die films wel fatsoenlijk te downloaden zijn als je geen breedband van 100mb hebt...

[ Voor 32% gewijzigd door Kenny_026 op 02-03-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-04 10:31
El_V schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:38:
ik hoop dat ze niet al te veel op die share/social dingetjes inzetten..

wel eindelijk cross game voice chat!
Precies, die cross game chat is het sociale wat ik wil. Sowieso heb ik het idee dat in mijn vriendenkring het hele social network gebeuren aan het inleveren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04 14:52
dat gevoel heb ik ook idd.. iedereen is er wel een beetje klaar mee. beetje een nieuwe bubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Lijstje met bevestigde PS4 titels. Zit al genoeg interessants tussen imho...

First party confirmed PlayStation 4 games

Killzone Shadow Fall (launch title)
DriveClub (launch title)
Knack
inFamous: Second Son

Third party confirmed PlayStation 4 games

Watch Dogs (launch title)
Destiny
Diablo 3
The Witcher 3
Final Fantasy
Battlefield 4
Assassin’s Creed 4 (launch title)
Thief 4
The Witness
Deep Down
Cyberpunk 2077
Star Wars 1313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
kbloem schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:05:
Lijstje met bevestigde PS4 titels. Zit al genoeg interessants tussen imho...

First party confirmed PlayStation 4 games

Killzone Shadow Fall (launch title)
DriveClub (launch title)
Knack
inFamous: Second Son

Third party confirmed PlayStation 4 games

Watch Dogs (launch title)
Destiny
Diablo 3
The Witcher 3
Final Fantasy
Battlefield 4
Assassin’s Creed 4 (launch title)
Thief 4
The Witness
Deep Down
Cyberpunk 2077
Star Wars 1313
Volgens mij is SW1313 nog niet echt aangekondigd voor de PS4 (wss was het in ontwikkeld voor de vorige gen, maar toen halverwege omgeswitched, het is al zo'n tijd terug namelijk).

Maar, een mooi lijstje, ik ben benieuwd. Kom maar op met die E3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Sw1313 gaat waarschijnlijk helemaal niet uitkomen. Disney wil graag games gebaseerd op de nieuwe trilogie.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Knack vond ik op de presentatie niet echt interessant, maar die ziet er achteraf gezien toch ook best geinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Idd komt misschien wat kinderachtig over maar kan best een top-game worden, kijk maar de hele Ratchet & Clank serie toch een erg succesvolle game op de PS3.

Als ze er maar wat goede humor instoppen kan het best wat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:37
Chaoss schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:56:
Idd komt misschien wat kinderachtig over maar kan best een top-game worden, kijk maar de hele Ratchet & Clank serie toch een erg succesvolle game op de PS3.

Als ze er maar wat goede humor instoppen kan het best wat worden :)
Ratchet and Clank heb ik kapot gespeeld op de PS2.. op de PS3 niet gekocht maar Knack zag er in mijn ogen vermakelijk uit :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Knack doet me een beetje aan Kameo denken. En daar heb ik op de Xbox 360 echt een fantastische launchgame aan gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Mij lijkt die DriveClub juist heel vet :P Pure autoporno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
kbloem schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:06:
Knack doet me een beetje aan Kameo denken. En daar heb ik op de Xbox 360 echt een fantastische launchgame aan gehad...
Toevallig moest ik daar ook aan denken! :)
Dat was inderdaad een erg leuke game moet ik zeggen.

Als dit waar is dan hoeven we niet te vrezen voor een tekort aan PS4's:
Sony to push for 16 million PS4 shipments in 2013, say sources

[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 07-03-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-04 17:53
SToRM666 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:27:
[...]

Toevallig moest ik daar ook aan denken! :)
Dat was inderdaad een erg leuke game moet ik zeggen.

Als dit waar is dan hoeven we niet te vrezen voor een tekort aan PS4's:
Sony to push for 16 million PS4 shipments in 2013, say sources
Of ze dat gaat lukken is vooral voor ons Europeanen belangrijk... Komt ie hier dan ook uit met de kerst of mogen we nog een paar maanden wachten?...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Die 16 miljoen is onzin, tenzij ze misschien fiscal 2013 bedoelen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tjah ik heb voorspellingen van gameredacteurs gehoord die denken dat de PS4 vanaf November in de amerika beschikbaar is en vrijwel gelijktijdig of een paar weken later in NL.

Ik weet niet precies waarom dat in het verleden niet gebeurde maar het zal wel met productie capaciteit te maken hebben gehad. Ook vond Sony de Japanse markt de belangrijkste maar met de verkoopcijfers van de PS3 is wel gebleken dat Japan al lang niet meer de belangrijkste markt is.

Als Sony genoeg voorraad kan opbouwen om de PS4 tegelijk in Europa, Amerika en Japan te launchen dan doen ze daar zeker goed aan, lijk me dat een nieuwe PS4 een redelijke populair cadeau zal zijn met sinterklaas en kerst.

Maar als de PS4 wereldwijd tegelijk beschikbaar komt dan denk ik niet dat de winkels veel voorraad zullen krijgen... krijg je van die Wii tafarelen om met veel moeite en wachtlijsten een console te bemachtigen. Zou slim zijn want schaarste maakt zo'n apparaat alleen maar gewilder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Lekker trouwens nu op FB met die nep-"test de PS4" accounts. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Chaoss schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:04:
Tjah ik heb voorspellingen van gameredacteurs gehoord die denken dat de PS4 vanaf November in de amerika beschikbaar is en vrijwel gelijktijdig of een paar weken later in NL.
Dat is best realistisch aangezien ze het hadden over Holiday season, en die begint rond die tijd in amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik twijfel er ook niet aan dat de PS4 vanaf november in Amerika beschikbaar is, ik denk dat amerika DE markt is waar Sony zich op gaat richten. Het is vooral de vraag of de PS4 hier met sinterklaas beschikbaar is.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 07-03-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:16
SkyStreaker schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:13:
Lekker trouwens nu op FB met die nep-"test de PS4" accounts. Bah.
Ongelofelijk hoeveel er daar nog inlopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik weet niet precies waarom dat in het verleden niet gebeurde maar het zal wel met productie capaciteit te maken hebben gehad. Ook vond Sony de Japanse markt de belangrijkste maar met de verkoopcijfers van de PS3 is wel gebleken dat Japan al lang niet meer de belangrijkste markt is.

Als Sony genoeg voorraad kan opbouwen om de PS4 tegelijk in Europa, Amerika en Japan te launchen dan doen ze daar zeker goed aan, lijk me dat een nieuwe PS4 een redelijke populair cadeau zal zijn met sinterklaas en kerst.

Maar als de PS4 wereldwijd tegelijk beschikbaar komt dan denk ik niet dat de winkels veel voorraad zullen krijgen... krijg je van die Wii tafarelen om met veel moeite en wachtlijsten een console te bemachtigen. Zou slim zijn want schaarste maakt zo'n apparaat alleen maar gewilder.
Dat is wellicht een ander voordeel om met "standaard" componenten te werken omdat de te produceren materialen al eens eerder gemaakt zijn. Kan me nog herinneren dat de slechte yields van de Cell destijds wel de productiecapaciteit tegenhield. :) Als Apple het met de Ipad SoC kan, moet Sony dat zeker ook kunnen. Ben alleen benieuwd hoe ze dat doen met de DDR5 IC's. Grootste op dit moment is 512Mb. 16x van die dingen op het moederboord plakken lijkt mij zelfs voor Sony een flinke technische en logistieke uitdaging. Vanuit gaande als dat vergelijkbaar is als bij de grafische kaart. Maar buiten dat om zeker niet onmogelijk. Als bericht waar is, betekend dit een wereldwijde release! :9~

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Nou, andere berichten zeggen zelfs dat ze in augustus al gaan verschepen om het probleem wat ze met de launch van de ps3 hadden voor te zijn. Je voelt aan alles bij sony dat ze zelf de ps3 een grote teleurstelling vonden. Te weinig consoles bij lancering, veel te duur tov de xbox, veel te weinig games en verkeerde keuze cpu. Dan op het gebied van usermanagement, de waardeloze belofte van linux, het ontbreken van fatsoenlijke chat en social media... Ze lijken nu alles aan te willen pakken en dat zie je ook wel duidelijk met de keuzes die ze nu voor de ps4 maken en al gemaakt hebben.

Nog een leuk nieuwtje
The PlayStation 4′s PC based hardware means it will be a lot easier to make games for the system. And it also means that game tool makers will have a much easier time bringing their tools to the PS4. Game engines, physics toolkits, etc. will be much easier to implement on the PlayStation 4 than they were on the PS3, which is always a great thing for developers.

Geometrics, a company that creates the highly popular Enlighten lighting technology used in games such as Battlefield 3, have announced that Enlighten will be available for the PlayStation 4 console. The lighting technology will be used in the upcoming Battlefield 4, which has been confirmed for the PlayStation 4.

Earlier today, Nvidia announced that PhysX gaming physics software will be coming to the PS4 as well. During the PS4 unveiling on February 20th, Sony showcased some engine technology from Square Enix and the upcoming Unreal Engine 4 from Epic Games. Sony also showcased physics technology by Havok, which is the most popular video game physics middle-ware in the world.

[ Voor 48% gewijzigd door Kenny_026 op 08-03-2013 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Augustus zou me verbazen, maar niets is onmogelijk, tnahksgiving is op 28 November, dat lijkt me een datum waar Sony zich opricht zodat de PS4 vanaf het begin van de holiday season in amerika beschikbaar is en het apparaat als kerstcadeau gekocht kan worden.

Nederland is toch een beetje een geval apart met hun Sinterklaas, als Sony hier gelijk wil scoren moeten ze zorgen dat de PS4 vanaf 1-2 weken voor sinterklaas beschikbaar is. En dat zou dan alleen voor Nederland nuttig zijn, in de andere EU landen doen ze weer vooral aan kerstcadeaus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:06

Oxigeon

En zo is dat!

Chaoss schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:55:
Augustus zou me verbazen, maar niets is onmogelijk, tnahksgiving is op 28 November, dat lijkt me een datum waar Sony zich opricht zodat de PS4 vanaf het begin van de holiday season in amerika beschikbaar is en het apparaat als kerstcadeau gekocht kan worden.

Nederland is toch een beetje een geval apart met hun Sinterklaas, als Sony hier gelijk wil scoren moeten ze zorgen dat de PS4 vanaf 1-2 weken voor sinterklaas beschikbaar is. En dat zou dan alleen voor Nederland nuttig zijn, in de andere EU landen doen ze weer vooral aan kerstcadeaus.
Sinterklaas is echt Nederland en Belgie. Daar gaan ze niet heel Europa de ps4 eerder laten verkopen. Denk als ze het al doen in 2013 dat je dan uit kan gaan van begin of half december ivm de kerst.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nouhja we gaan het meemaken, ik ben iig nog nooit zo nieuwwsgierig geweest naar de E3, ben benieuwd wat we dan allemaal van de PS4 krijgen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

Ik denk dat te weinig voorraad en wachtlijsten juist niet erg slim zou zijn, omdat ze deze kerst een directe concurent hebben. Want uiteindelijk ziet het er naar uit de de PS4 en de X720 erg veel op elkaar gaan lijken:

- de hardware zal elkaar niet veel ontlopen;
- sociale media voor beiden;
- Kinect / PS eye;
- prijs?

De drempel om naar de concurrent over te stappen wordt daardoor erg laag. Dus als je misgrijpt bij een PS4 en een X720 is wel voorradig, dan is de keus snel gemaakt. En vice versa natuurlijk.

Ik vind het trouwens beschamend dat Sony nu een tweede nieuwe console exclusive racer op de markt gaat brengen, als je één van de beste en meest bekende racegame franchises al hebt. DriveClub is helemaal onbekend en de ontwikkelaar moet zich nog

De release van de PS4 was een goede kans voor Sony om GT weer in het zonnetje te zetten.
Wat is er toch met die franchise gebeurt? Ik heb de GTs (t/m 4) echt helemaal grijs gespeeld en toen 5 maar op zich liet wachten, ben ik op de X360 over gestapt want Forza.
Ik ga er iig. vanuit dat Forza 5 een X720 release game zal zijn wat voor mij waarschijnlijk de keuze zal maken.

Ik ben benieuwd wat MS met de Xbox van plan is! De concurrentiestrijd wordt alleen maar mooier nu het allemaal meer op elkaar gaat lijken. Exclusive features en games worden alleen maar belangrijker.

Voor mij is iig. geen BC een groot nadeel van de PS4. Streamend gamen lijkt me persoonlijk niets, dus dat is wel een dik minpunt.
Mocht de X720 wel BC hebben, maar bijvoorbeeld geen tweedehands games en always online, dan wordt de keuze weer moeilijker.

Dit jaar wordt een mooi gamejaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:57
ik ga ook maar 1 console van de nextgen consoles halen.
ik ga bekijken welke van de 2 voor mij het beste is.

ik neig nu al meer naar de playstation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Jobbie schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:13:
Ik vind het trouwens beschamend dat Sony nu een tweede nieuwe console exclusive racer op de markt gaat brengen, als je één van de beste en meest bekende racegame franchises al hebt. DriveClub is helemaal onbekend en de ontwikkelaar moet zich nog
Als ze beide een andere groep aanspreken (arcade t.o.v. simulatie), dan zie ik geen probleem hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Als ze termen gebruiken als "we've gone borderline insane in terms of detail" verwacht ik wel dat ze voor realisme gaan en GT in het vaarwater gaan zitten. Maar dat kan goed zijn... Til elkaar maar naar een hoger nivo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-04 11:04
Je zag toch een stukje gameplay in de trailer, en daar zag je heel duidelijk dat drive club arcade wordt.
Dus zie het probleem niet zo, beetje zoals pgr en forza, beide race games, beide op zelfde console(okee pgr games komen er niet meer) maar de een arcade en andere meer sim gebaseerd.
Nou kan dus met driveclub en gt ook heel makkelijk.

De nieuwe ps4 heeft momenteel ook meer mijn voorkeur dan de nieuwe xbox, ookal weten we er nog haast niets vanaf, zoals de xbox 360 is veranderd van net na release tot wat het nu is, heb ik geen vertrouwen in MS. De xbox dashboard is nu echt zo lelijk, irritant en onlogisch.

En ook omdat ik gevoel heb dat sony nu wel alles op alles gaat zetten, heb ik daar meer vertrouwen in.
En desondanks dat gt5 niet hellemaal was wat ik verwachte, heb ik nog steeds veel meer vertrouwen in PD dan turn 10. En ga ik hoe dan ook een ps4 halen voor de nieuwe gt games. En denk ook wel dat gt6 gewoon ps4 wordt(en misschien downscaled ps3 versie). En als dan later blijkt dat turn 10 het licht heeft gezien en eindelijk weer eens een goede game gaat maken sinds fm2, dan ga ik misschien ook voor een xbox 720.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

kbloem schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 17:22:
Als ze termen gebruiken als "we've gone borderline insane in terms of detail" verwacht ik wel dat ze voor realisme gaan en GT in het vaarwater gaan zitten. Maar dat kan goed zijn... Til elkaar maar naar een hoger nivo :)
Realisme en GT? GT is ook gewoon een arcade racer? Dat het niet zo over the top is als een NFS maakt het nog geen realistische game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Als GT geen simulator is welke game is dat dan wel? NFS en Burnout zijn duidelijk arcade en ik vind dat je GT te kort doet door het een gewone arcade racer te noemen.

En als ik die ontwikkelaar hoor zeggen "this is as close as you'll get to the real thing" en "we're going for that real first person perspective" dan kan ik haast niet geloven dat het maar gewoon arcade word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kbloem schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:40:
Als GT geen simulator is welke game is dat dan wel? NFS en Burnout zijn duidelijk arcade en ik vind dat je GT te kort doet door het een gewone arcade racer te noemen.

En als ik die ontwikkelaar hoor zeggen "this is as close as you'll get to the real thing" en "we're going for that real first person perspective" dan kan ik haast niet geloven dat het maar gewoon arcade word.
Grand prix 3, GTR, GTR2, GTR Evolution, Live for Speed, rFactor, iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
De f1 games van geoff crammond waren de beste allertijden imo. Er is na zijn tijdperk ook nooit meer een fatsoenlijke f1 game uitgekomen. Gtr was ook goed inderdaad en die andere twee ken ik niet. Maar het is wel allemaal pc wat je noemt of niet? Het zijn wel betere simulators inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoewel het slechts geruchten zijn, wordt er al wel stilletjes geroepen dat ook Microsoft binnenkort met een apart evenement zal komen om de opvolger van de Xbox 360 dus ruim voor de E3 uit de doeken te doen. In het item (einde van de week vrijdag) van Gamekings werd gezegd dat alle medewerkers van MS ineens naar eh...Seattle? moesten komen. De gedachte die opkomt is dat dit is voor de nieuwe Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 12:47
http://www.vg247.com/2013...lf-publish-patches-rumor/

Of met andere woorden: next-gen consoles gelijken na elke nieuwe generatie meer en meer een gewone PC. Want bij elke nieuwe generatie nemen ze voordelen van het PC platform over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:28:
Realisme en GT? GT is ook gewoon een arcade racer? Dat het niet zo over the top is als een NFS maakt het nog geen realistische game.
Dat het niet zo ver gaat qua realisme als sommige pc spellen maakt het nog geen arcade racer ;)
Het doel van het spel is om de ervaring van het rijden in een (race)wagen na te bootsen (i.t.t. een NFS), dus dan is het een simulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SToRM666 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:39:
[...]

Dat het niet zo ver gaat qua realisme als sommige pc spellen maakt het nog geen arcade racer ;)
Het doel van het spel is om de ervaring van het rijden in een (race)wagen na te bootsen (i.t.t. een NFS), dus dan is het een simulator.
Ondanks dat BF3 realistischer dan CoD is, is het nog geen sim....GT is een semi-realistische arcade racer.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 10-03-2013 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:12
Ergens baal ik dat ze Ustream straks gebruiken, tenzij MS toevallig exclusive heeft met Twitch?
En of Ustream heeft er zelf werk van gemaakt en of hopelijk dat ze de service tegen die tijd flink verbeteren en de kwaliteit van het streamen kunnen optimalisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sony zal een PS4 presentatie houden op de GDC eind deze maand

Ben benieuwd of we daar ook nog wat leuke nieuwtjes vandaan krijgen!

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 10-03-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik had net trouwens op GameKings gereageerd op het nieuwste PS4-nieuwtje daar.

Zat de laatste tijd al te denken en ga mezelf even quoten :)

[qoute=gamekings.tv]Zou me niks verbazen als er op de PS4 een SLI-poort zit. Zo kun je na bijv. een lange tijd de PS4 nog eens goedkoop een extra boost geven op grafisch gebied. Een soort van hardware-expansion zoals je vroeger had met de 16-bit consoles. Hierbij denk ik dan aan als de vraag van zowel consumer en developer begint te komen, Sony hierop kan inspelen door deze oplossing aan te bieden. Spellen maak je dan bijv "Expansion Ready" of in extreme gevallen: "Expansion Only".[/]

Hierbij denk ik dan aan 4 jaar verder als bijv. de devvers het systeem ook echt onder de knie hebben. De hardware expansie zelf op eigen krachtbron. Hell, wellicht een CPU/GPU aanvulling. Mijn redenering is simpel: bij blijven op een goedkope manier en "waarom niet?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:39
SkyStreaker schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:18:
Ik had net trouwens op GameKings gereageerd op het nieuwste PS4-nieuwtje daar.

Zat de laatste tijd al te denken en ga mezelf even quoten :)

[qoute=gamekings.tv]Zou me niks verbazen als er op de PS4 een SLI-poort zit. Zo kun je na bijv. een lange tijd de PS4 nog eens goedkoop een extra boost geven op grafisch gebied. Een soort van hardware-expansion zoals je vroeger had met de 16-bit consoles. Hierbij denk ik dan aan als de vraag van zowel consumer en developer begint te komen, Sony hierop kan inspelen door deze oplossing aan te bieden. Spellen maak je dan bijv "Expansion Ready" of in extreme gevallen: "Expansion Only".[/]

Hierbij denk ik dan aan 4 jaar verder als bijv. de devvers het systeem ook echt onder de knie hebben. De hardware expansie zelf op eigen krachtbron. Hell, wellicht een CPU/GPU aanvulling. Mijn redenering is simpel: bij blijven op een goedkope manier en "waarom niet?"
Zal nooit gebeuren. Koop dan een PC.
En je RAM geheugen dan? Is ook wel belangrijk. Nieuwe aansluitingen, snellere USB, HDMI etc.
Gaat hem niet worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat moet ik nu met nieuwe aansluitingen en extra USB en HDMI op een hardware expansie voor een console? Zo'n expansionslot kan je best bruikbaar maken voor een dergelijke upgrade. Het is een beetje erg kort de bocht denken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
SkyStreaker schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:50:
Wat moet ik nu met nieuwe aansluitingen en extra USB en HDMI op een hardware expansie voor een console? Zo'n expansionslot kan je best bruikbaar maken voor een dergelijke upgrade. Het is een beetje erg kort de bocht denken zo.
:? Lees je mijn tekst wel goed?

Heb het helemaal niet over nieuwe aansluitingen en extra USB en HDMI op een hardware expansion.
Ik geef redenen dat ik het expansion slot helemaal niks vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 07-04 13:59
@Skystreaker:
Volgens mij hebben die hardware expansions die je zelf ook al noemt (uit het 16bit tijdperk), wel laten zien dat zulke initiatieven vaak niet echt levensvatbaar zijn. Misschien kan er tegenwoordig wel iets gefabriceerd worden dat beter werkt, crossfire en SLI bestaan ten slotte al, maar dan nog druist het in tegen het console concept. Ten eerste geef je mensen die niet willen upgraden het gevoel dat ze de 'B versie' spelen (wat het misschien ook wel wordt als devs zich op de expansie zouden richten). Daarnaast kan je je inderdaad afvragen of je niet beter een PC kan kopen als je graag wil upgraden voor betere graphics (en gamen de mensen die dat willen ook niet gewoon op de pc?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

baronruud schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:57:
[...]

:? Lees je mijn tekst wel goed?

Heb het helemaal niet over nieuwe aansluitingen en extra USB en HDMI op een hardware expansion.
Ik geef redenen dat ik het expansion slot helemaal niks vind.
Inderdaad verkeerd gelezen :>
nioz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:59:
@Skystreaker:
Volgens mij ......<knip>.......... op de pc?).
Valide opmerking, het is destijds inderdaad niet echt helemaal wat geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Hoe denken jullie over onderstaand bericht?
Sony is touting the PlayStation 4 as a “supercharged PC”, meaning it’s built on powerful PC hardware. By today’s standards, the PS4 is far more powerful than the average gaming PC out there.

The PlayStation 4 features an 8-core CPU, while most PCs only have quad cores. And the PS4 sports 8 GB of superfast GDDR5 RAM, whereas most gaming PCs pack 4 GB of much slower DDR3 memory.

According to Just Cause developer Avalanche Studios, the PlayStation 4 hardware specs are good enough for the console to “out-power most PCs for years to come”. In an interview with GamingBolt, Avalanche Studios founder Linus Blomberg said that the PlayStation 4 will be a “powerful gaming machine, adding that:

“I’m glad Sony decided to go with 8 GB RAM because it means that the PS4 will out-power most PCs for years to come.”

This is just another developer praising the PlayStation 4 hardware and its features. Hopefully the powerful hardware will result in some awesome games down the line. We’re certainly looking forward to see what Avalanche Studios brings to the PS4.
Het is natuurlijk niet moeilijk om met een redelijk budget een i7 met 2ghz ddr3 en twee videokaarten in sli in elkaar te zetten. Je hebt dan veel meer rekenkracht maar dat stuk hardware heeft natuurlijk het gewicht van Windows met alle bijbehorende (bullshit) services op zich leunen. De PS4 heeft natuurlijk die jaguar cpu en het 8GB GDDR5 welke specifiek voor games gebruikt gaan worden. Die haalt dus een veel hoger rendement uit zn hardware....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

kbloem schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:29:

[...]

Het is natuurlijk niet moeilijk om met een redelijk budget een i7 met 2ghz ddr3 en twee videokaarten in sli in elkaar te zetten. Je hebt dan veel meer rekenkracht maar dat stuk hardware heeft natuurlijk het gewicht van Windows met alle bijbehorende (bullshit) services op zich leunen. De PS4 heeft natuurlijk die jaguar cpu en het 8GB GDDR5 welke specifiek voor games gebruikt gaan worden. Die haalt dus een veel hoger rendement uit zn hardware....
En zelfs dan nog, het begrip PC is behoorlijk breed. Algemeen programmeren om maar te zorgen dat het lekker werkt op allerhande configuraties. Wederom, als je echt toegespitst gaat programmeren op een vast platform dan kun je d'r echt (bij ervaring/inzicht) ongelooflijk spul d'r uit persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

SkyStreaker schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:54:
[...]

En zelfs dan nog, het begrip PC is behoorlijk breed. Algemeen programmeren om maar te zorgen dat het lekker werkt op allerhande configuraties. Wederom, als je echt toegespitst gaat programmeren op een vast platform dan kun je d'r echt (bij ervaring/inzicht) ongelooflijk spul d'r uit persen.
Dat bewijzen games als Uncharted wel. Ziet er vandaag de dag nog steeds erg knap uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
baronruud schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:37:
[...]

Zal nooit gebeuren. Koop dan een PC.
En je RAM geheugen dan? Is ook wel belangrijk. Nieuwe aansluitingen, snellere USB, HDMI etc.
Gaat hem niet worden....
De Nintendo 64 had met het Expension Pak 4MB extra RAM tov. de standaard aanwezige 4 MB. 8 MB total dus. Sommige spellen konden niet zonder (Donkey Kong volgens mij), andere spellen leunden (zwaar) op deze uitbreiding bijv. Perfect Dark.

Maar goed, overige uitbreidingen zijn idd nooit een succes geweest, Sega sloeg wel erg vaak de plank mis met de Megadrive/Genesis uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
kbloem schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:29:

[...]

Je kan daarnaast op een veel lager (dichterbij machine code) coderen. Dat scheelt aanzienlijk in je prestaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Cyleo schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:04:
[...]

Je kan daarnaast op een veel lager (dichterbij machine code) coderen. Dat scheelt aanzienlijk in je prestaties
Om dat eens wat kracht bij te zetten: YouTube: NOTACON 4: 8088 Corruption - Off-topic, dat weet ik. Maar dit laat heel erg goed zien wat goed programmeren doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Alle games worden ook digitaal aangeboden maar nu vraag ik me af dat als je een game koopt, je ook de mogelijkheid hebt om deze te installeren zoals je dat nu ook bij de xbox kunt doen... Het zou me een worst wezen als het schijfje erin moet zitten maar voor mn gevoel draaien dingen altijd wat lekkerder vanaf hdd.

En zou je games kunnen preloaden zodat je ze om 00:00 kunt spelen op releasedag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Avalanche: 'PS4 development a walk in the park':
http://www.develop-online...opment-a-walk-in-the-park

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:39
Ik vind zulke uitspraken, "He also told Develop that he believes the PS4 could outperform PCs for many years" zo raar. High-end PC's (misschien zelfs ook mid-end PC's) hebben gewoon betere performance dan de PS4.
Ze kunnen wel games maken die heel effectief van de hardware van de PS4 maken en er daardoor mooier uit kunnen zien dan PC-games. Maar zelfs dat betwijfel ik want Crysis 3 ziet er al zo ontzettend mooi uit. Als je goed naar die Killzone trailer kijkt zie je toch wat grafische artifacts en zie je dat alles op afstand juist lelijk is. Ook in andere trailers heb ik volgens mij nergens tesselation gezien. Veel hoekige rondjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Fleximex schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:40:
Ik vind zulke uitspraken, "He also told Develop that he believes the PS4 could outperform PCs for many years" zo raar. High-end PC's (misschien zelfs ook mid-end PC's) hebben gewoon betere performance dan de PS4.
Ze kunnen wel games maken die heel effectief van de hardware van de PS4 maken en er daardoor mooier uit kunnen zien dan PC-games. Maar zelfs dat betwijfel ik want Crysis 3 ziet er al zo ontzettend mooi uit. Als je goed naar die Killzone trailer kijkt zie je toch wat grafische artifacts en zie je dat alles op afstand juist lelijk is. Ook in andere trailers heb ik volgens mij nergens tesselation gezien. Veel hoekige rondjes.
+1 - Ben het met je eens.

Maar ik ben wel benieuwd hoe het er straks uitziet met mijn beamer op een scherm van 106inch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
kbloem schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:37:
Alle games worden ook digitaal aangeboden maar nu vraag ik me af dat als je een game koopt, je ook de mogelijkheid hebt om deze te installeren zoals je dat nu ook bij de xbox kunt doen... Het zou me een worst wezen als het schijfje erin moet zitten maar voor mn gevoel draaien dingen altijd wat lekkerder vanaf hdd.

En zou je games kunnen preloaden zodat je ze om 00:00 kunt spelen op releasedag?
Ik hoop vooral op een steam achtige koppeling tussen een digitale en analoge aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ja maar kom op.... Je kunt een video die naar youtube is geupload met alle bijbehorende compressies toch niet beoordelen op kwaliteit en artifacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vergeet ook niet dat dit pas de 1e generatie games zijn voor de PS4 en zelfs nog niet eens final.
Ben vooral benieuwd wat ze aan het eind van de lifecycle van de nieuwe consoles nog eruit kunnen persen.

Sure, de PC zal ze over 1 of 2 jaar wel weer voorbij gestreeft zijn maar tegelijkertijd zal het PC platform ook profiteren van de next-gen consoles, de ondergrens voor consolegames > PC komt toch ook weer een stuk hoger te liggen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Daarnaast, ik heb een keer een filmpje gezien bij ik geloof de gouden koets, waarin Tom Coronel over Zandvoort ging in een 4 liter M5 en daarna in een 320i speciaal afgesteld voor het circuit. Die ging er bij wijze van een keer zo snel overheen met de helft aan cilinderinhoud. Is denk ik wel een mooi vergelijkbaar voorbeeld.

Ik denk dat deze PS4 nog wel eens een heel goed iets voor de PC kan zijn. Als ze qua ontwikkeling dicht bij elkaar liggen en er makkelijker geport kan worden dan kunnen PC gamers ook profiteren van deze situatie. Alle innovatieve games komen vandaag de dag van de consoles af. Tomb Raider is weer fantastisch tot leven gekomen.... dankzij Uncharted... Hou je van RTS of FPS blijf lekker op de PC maar verder is het allemaal in het voordeel van de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:57
THE PINBALL ARCADE IS COMING TO PS4!!!

We are super excited about this. Pinball Arcade looks really nice on PS3, but just wait until you see it on PS4! We’ll be adding rendering tech for per pixel ray casting, area lights/shadows, point lights and screen space ambient occlusion (which is a fancy way to say even more shadows). We’re very confident that we can add all of these features on the PS4 and maintain the smooth 60 fps that you need in a pinball game.

We’ll also be updating the physics and gameplay on all of the DLC tables we release. The Pinball Arcade on PS4 will be amazing!

bron : http://blog.eu.playstatio...ps4-development-underway/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 07-04 13:59
Ik denk ook dat deze ontwikkeling alleen maar positief is voor de PC. Het is alleen wel een beetje krom om te stellen dat innovatie van de consoles afkomt als je ook kijkt naar alle indie games op de PC.

Daarnaast vind ik de PC VS Console discussie een beetje zinloos. Ondanks dat ze straks beiden x86 zijn zitten er nog steeds verschillen in de architectuur (verbindingen met geheugen, GPU etc) en de overhead, waardoor de uiteindelijk prestaties niet zomaar afgeleid kunnen worden uit een directe specs vergelijking.

Sowieso vind ik het een beetje kinderachtig als (sommige) PC gamers met commentaar komen over de graphics van de nieuwe consoles, in de trant van "dit kunnen PC's al jaren, kijk maar naar crysis 1" etc. Ja, PC's zijn sneller en ja, PC's zullen ook straks de consoles weer voorbij gaan als je er maar genoeg geld tegenaan gooit. Dat neemt niet weg dat de PS4 (en de nieuwe Xbox) voor console gamers weer een sprong vooruit is. Dat een PC sneller is en hogere resoluties ondersteunt et cetera is voor mij niet relevant omdat een PC geen console is, ze zijn niet uitwisselbaar omdat ze andere ervaringen en mogelijkheden bieden. Ik ben blij dat consoles die sprong nu ook gaan maken, omdat ik graag op consoles game en slechts af en toe op de PC.

Dit is bovenstaande is overigens geen reactie specifiek gericht op iemand op deze pagina, maar gewoon een frustratie met betrekking tot dingen die je her en der leest :)

@Fleximex:
Je had beter ook het stukje daarna kunnen quoten:
He also told Develop that he believes the PS4 could outperform PCs for many years,
"The hardware as such is great, and will outperform most PC's for many years to come," he claimed.

Hij heeft het dus over "most PC's" en daar zal vast wel gelijk mee hebben aangezien niet iedereen zijn PC elk jaar of elke 2 jaar een upgrade geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verschillende retailers bieden de PS4 al als preorder aan, maar Bol.com heeft er alvast het prijskaartje van 600 euris aan gehangen. Ergens wel logisch, aangezien PS2/PS3 ook voor een soortgelijke prijs in de markt gezet werden. Ik denk alleen wel dat dit niet uiteindelijke vraagprijs zal worden gezien de specs, het economisch tij en de zware concurrentie van Microsoft. Sony kan er alleen maar baat bij hebben zo veel mogelijk consoles aan de man te brengen, zodat er ook een goede afzetmarkt is voor de games/nieuwe ip's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Killzone loopt op een dev kit met "slechts" 1,5 GB intern geheugen.
Final dev kit loopt op 8 GB intern geheugen. En het feit dat ze moeten wennen aan de hardware / ontwikkel tools.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Enlighten Engine - Next Generation of Lighting Technology For PS4

YouTube: Enlighten Engine - Next Generation of Lighting Technology For PS4#!

YouTube: Enlighten Engine - Next Generation of Lighting Technology For PS4 #2

Zier er wel leuk uit.....

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 19-03-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Final Fantasy XV will be exclusive on PS4

Square-Enix has had problems in the current gen, I suspect that the company couldn’t adapt Final Fantasy and other IPs to the HD era. Moreover, the first version of FF14 was a downfall, this game forced to stop the development of other games to focus in the rebuild of FF14. Really it’s like a new game.

Square-Enix announced Final Fantasy Versus XIII years ago and the game was lost in the limbo. Square decided to halt Versus PS3 development two years ago, but the RPG wasn’t cancelled, why? Two years ago, Square-Enix moved the game to PS4 and Sony got in the project.

Actually Sony is co-developing the game with Square-Enix, therefore, this game will be exclusive on PS4.

Square-Enix renamed Versus to FF15 in the middle of this process. Sony’s studios are helping SE with FF15 assets among other tasks.

We hinted this PS4 exclusive one month ago, but we couldn’t speak freely about this topic. Now, it’s all that we can say.
Een mooie exclusive voor de PS4 als dit waar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:06

Oxigeon

En zo is dat!

Heeft iemand enig idee wanneer de eerstvolgende grote gamebeurs is waar Sony eventueel nieuw nieuws naar buiten kan brengen? Met andere woorden eigenlijk wanneer de PS4 hier in de schappen komt te liggen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:49
E3 denk ik dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Oxigeon schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:14:
Heeft iemand enig idee wanneer de eerstvolgende grote gamebeurs is waar Sony eventueel nieuw nieuws naar buiten kan brengen? Met andere woorden eigenlijk wanneer de PS4 hier in de schappen komt te liggen?
GDC is nu bezig. Er zijn geruchten dat MS deze week met nieuws komt op deze beurs.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 26-03-2013 12:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Meer info vanaf de GDC:
http://www.psu.com/a018901/

FF in nederlands:
* Remote-play streaming wordt afgehandeld door de hardware, zodat ontwikkelaars niet nodig om extra werk te doen om het te activeren.

* De PlayStation App op iOS en Android smartphones en tablets zal u toelaten om te kopen en game downloads starten vanaf elke locatie. Als je thuis komt, kunt u meteen begon te spelen, zelfs als het spel nog niet klaar met het installeren.

* De PlayStation Camera kan worden gebruikt voor alles van walkthrough video's en Killcam beschimpingen om de login en het spraakherkenning.

* De DualShock 4's lichtbalk kan worden gedetecteerd door de PS Camera voor verschillende doeleinden. Een mogelijkheid is dat wanneer vrienden posities wisselen op een bank, de splitscreen ramen ook ruilen posities.

* De PSN vriendenlijst maximale cap wordt verhoogd (van 100 tot een onbekend aantal).

* PlayStation camera heeft een speciale poort dat is eigen Sony-technologie. Daarom zal het niet op bezetten van kostbare USB poorten, maar ook niet worden aangesloten op een PC.

* PS4 controllers kunnen worden opgeladen terwijl het systeem is uitgeschakeld of in de slaapstand.

* DualShock 4 lichtbalk kleuren zichtbaar: Speler 1 is blauw (net als de X-toets), Speler 2 is rood (Circle-toets), speler 3 is groen (Driehoek), en Speler 4 is roze (Square).

* DualShock 4's analoge touchpad heeft een resolutie van 1920 x 900.

* Gezicht knoppen op DualShock 4 zal digitaal zijn, niet analoog, het wegnemen van de druk-gevoeligheid van DualShock 3. Sony verklaart dat zeer weinig ontwikkelaars ooit deze functie gebruikt.

* Harde schijf grootte is nog niet geopenbaard, maar Sony zegt dat elke console zal een "zeer grote harde schijf".

* De PS4 ontwikkelomgeving is Windows 7, met tools volledig geïntegreerd in Visual Studio 2010 en 2012. Daarom kan PS4 code worden debuggen precies zoals PC-code.

* Spelers 'echte namen verschijnen in games waar het zinvol is (multiplayer matches, hoge scores en rondetijden vast te leggen, enz.) en is vrijwillig. Als u uw PSN-account te koppelen met uw Facebook-account, wordt uw echte naam worden weergegeven op PSN automatisch, maar dit kan later worden uitgeschakeld.

[ Voor 141% gewijzigd door DeBaroN op 28-03-2013 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wow. Makkelijker kunnen de coders het niet krijgen lijkt mij. Hoop alleen wel dat ze het qua beveiliging wel even wat minder beschamend makkelijk aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hoezo de PS3 is een van de consoles die he langst niet te kraken was. het heeft letterlijk jaren geduurd voordat de beveiliging gekraakt is en je gekopieerde spellen kon spelen. Eneigenlijk kun je nog niet veel met een gehackte PS3 want je kunt niet eens online met je apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Chaoss schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:41:
Hoezo de PS3 is een van de consoles die he langst niet te kraken was. het heeft letterlijk jaren geduurd voordat de beveiliging gekraakt is en je gekopieerde spellen kon spelen. Eneigenlijk kun je nog niet veel met een gehackte PS3 want je kunt niet eens online met je apparaat.
Ik denk dat hij het over een ander akkefietje had waarbij miljoenen accountgegevens op straat lagen. Dan is dat hele sociale gedoe best akelig ;)

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 28-03-2013 10:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
* Gezicht knoppen op DualShock 4 zal digitaal zijn, niet analoog, het wegnemen van de druk-gevoeligheid van DualShock 3. Sony verklaart dat zeer weinig ontwikkelaars ooit deze functie gebruikt.

Jammer maar begrijpelijk. Hopelijk betekent dat ook dat de controller in ieder geval niet duurder wordt dan de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Hier heb je hem : (DS4)
YouTube: Sony PlayStation 4 controller close-up at GDC 2013, but still no console...

[ Voor 151% gewijzigd door DeBaroN op 28-03-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-04 22:20
Cyleo schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:19:

Jammer maar begrijpelijk. Hopelijk betekent dat ook dat de controller in ieder geval niet duurder wordt dan de huidige.
Wat zijn gezicht knoppen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Haha! google translate....
de face buttons; L1 en R1 volgens mij..

[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 28-03-2013 16:14 ]

Pagina: 1 2 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.