[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.173 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

InFamous schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:44:
[...]

Vergeet vuur niet en je hebt Avatar
Maar dan gaan mensen weer klagen over al het blauw :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
WeeDzi schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:31:
[...]

Nu vergelijk je een systeem wat al jaren draait met iets wat net begint. Enige voordelen die jij noemt vind ik eigenlijk dat je van derden software kan installeren en of kopen.

vele andere dingen die je noemt kun je schuiven onder het vakje van gimmic vind ik. zoals 100 + vrienden of fullscreen, achiefments, gifts etc. Denk dat als origin dat zou willen ze dat prima kunnen implementeren
Ik heb origin gewoon op mn C drive draaien maar battlefield staat bv gewoon op een andere schijf no problem

Daarnaast hebik nu meer ellende met steam dan met origin maar geod dat kan aan mij liggen. Daarom snap ik gewoon niet waarom al die heisa gtegen Origin. Liefst heb ik ze geen van beide
Origin draait al jaren hoor, allleen heette het eerst EA Download Manager ;)
Origin = EA, dus bij voorbaat al het kwaad en de sloper van de game industrie.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 22-03-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
InFamous schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:44:
[...]

Vergeet vuur niet en je hebt Avatar
Explosies = vuur? :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Prepare for Sunglare: ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
knip

[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

hopelijk maken ze het knifen ook makkelijker zoals in bc2:

bij bf3 durfde ik vaak niet achter een persoon te besluipen met mes omdat mij dat meestal fataal werd.
maar die quickscope mogen ze weglaten, ja ik deed dat ook veel in bc2. was ook wel leuk, maar niet echt eerlijk

[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 23-03-2013 00:28 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Iemand maakt zo te zien hartelijk gebruik van dat gifs nog niet in dit topic verboden zijn. ;)
Wel inhouden Asgaro anders worden ze verboden. :+

En het filmpje was meesterlijk. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DanielWW2 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 00:34:
[...]

Iemand maakt zo te zien hartelijk gebruik van dat gifs nog niet in dit topic verboden zijn. ;)
Wel inhouden Asgaro anders worden ze verboden. :+

En het filmpje was meesterlijk. _/-\o_
In het verleden werd het inderdaad iets te bondig (lees: 4 GIFs in 1 post). Maar die tijden zijn al lang voorbij. ;)

Btw, Google heeft nu ook een zoekfunctie voor GIFs geïntroduceerd. No one can stop the GIF revolution!
Bv voor Battlefield: https://www.google.be/sea...IQpwUoBQ&biw=1835&bih=995

edit: verkleind wegens inderdaad off-topic

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 23-03-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Asgaro schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:00:
[...]

In het verleden werd het inderdaad iets te bondig (lees: 4 GIFs in 1 post). Maar die tijden zijn al lang voorbij. ;)

Btw, Google heeft nu ook een zoekfunctie voor GIFs geïntroduceerd. No one can stop the GIF revolution!
Bv voor Battlefield: https://www.google.be/sea...IQpwUoBQ&biw=1835&bih=995
OT blijven graag :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
:-( -O-

Tijd voor een in-game trailer in plaats van deze slechte 5 seconden beeld filmpjes.

[ Voor 17% gewijzigd door Jorn1986 op 23-03-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verzonden naar de pers.

Bron: http://www.reddit.com/r/b...ackage_sent_out_to_press/

Hype level, you ask?... THROUGH THE FUCKING ROOF.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4vfkXSS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jNfAttY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Mensen posten leuke dingen op het BF4 forum. Moet ik wel om lachen

http://battlelog.battlefi...view/2832654625484977010/

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
rickyy schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:09:
Mensen posten leuke dingen op het BF4 forum. Moet ik wel om lachen

http://battlelog.battlefi...view/2832654625484977010/
Dat hele topic. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Asgaro schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:38:
Verzonden naar de pers.

Bron: http://www.reddit.com/r/b...ackage_sent_out_to_press/

Hype level, you ask?... THROUGH THE FUCKING ROOF.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er cool uit. Maar wat zit er dan verder in de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Prepare for Metro 64 CQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Asgaro schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:40:
Dé reden waarom er zovele mensen naar de glorietijd van BF2 terugwillen: COMMOROSE SPAM :')

[video]
HAHAHAHAHA _/-\o_
Gebeurt nu trouwens ook nog, gewoon de hele tijd enemy's spotten, al is er nu wel wat variatie in wat ze zeggen (3 verschillende ofzo 8)7)
mrc4nl schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 00:28:
hopelijk maken ze het knifen ook makkelijker zoals in bc2:
True, hoe vaak dat knife systeem wel niet werkt / bugged :X
Je kan nog niet eens iemand in 1 keer knifen als ze op een mortar zitten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy

Dat is dan weer jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Garanteed BF4 beta access voor Premium members?

http://www.reddit.com/r/b..._for_russian_bf3_premium/

Dit zou me zeer blij maken. :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hvlUsxj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
lijkt me gek als je moet gaan betalen om in de beta te komen... alhoewel, het is EA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Asgaro schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:11:
Garanteed BF4 beta access voor Premium members?

http://www.reddit.com/r/b..._for_russian_bf3_premium/

Dit zou me zeer blijmaken. :D

[afbeelding]
Aangezien geen hond MoH:W heeft gekocht, moeten ze toch wat anders verzinnen ;)
megadoom schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:13:
lijkt me gek als je moet gaan betalen om in de beta te komen... alhoewel, het is EA...
open/closed beta.

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 23-03-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het zo moeilijk om mee te doen met de BF3 'beta'? 'Beta' is tegenwoordig volgens mij meer een marketing vehikel dan een manier om echt dingen te testen. En als ze echt testen vraag ik me af hoe al die bugs in het spel bleven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
DICE devs spotted: :+

Modding:
http://battlelog.battlefi...ew/2832654490208755766/1/

Modding en andere dingen.
http://www.mordorhq.com/s...ons-about-mod-tools-on-BL

Het komt ongeveer op dit neer. Ze willen best mod tools geven en ik geloof ze ook echt maar het probleem zit in dat het geen prioriteit heeft vanwege beperkte manuren. Dan zijn er ook nog licentieproblemen omdat ze kennelijk een waslading aan programma's gebruiken die niet allemaal eigendom zijn van DICE. Een modtoolpakket zou dus nogal wat gaan kosten op die manier.

Het grootste probleem komt dan nog en dat is complexiteit en ik heb eigenlijk geen reden gezien om er aan te twijfelen dat het echt belachelijk complex is om bijvoorbeeld een map te maken voor BF3 met Frostbite 2.0. Ik vermoede al een tijdje dat die engine echt belachelijk complex is maar wat ik zo lees lijkt het allemaal te bevestigen. Wat ze zo leest verklaard ook de mega patches. Wat ze kennelijk doen is software in pakketten stoppen en die moeten ze helemaal vervangen en mee uploaden bij patches. Dit doen ze om laadtijden te verminderen en als je kijkt hoe snel BF3 opstart dan klopt dit ook wel. Laadtijden zijn haast te verwaarlozen, zeker met een SSD. ;)

So in short:
Ik denk dat ze het echt wel willen, dat EA ze niet eens zal tegenhouden maar dat het behoorlijk moeilijk word om het daadwerkelijk voor elkaar te krijgen zonder dat 99.9% van de modders uit frustratie zijn computer het raam uit gooit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ik denk dat ze het echt wel willen, dat EA ze niet eens zal tegenhouden maar dat het behoorlijk moeilijk word om het daadwerkelijk voor elkaar te krijgen zonder dat 99.9% van de modders uit frustratie zijn computer het raam uit gooit.
Het is over anderhalve week pas 1 april. Nee. Er zijn genoeg games waarin modden ook een helse kutklus is, maar het toch massaal door de community word opgepakt. Ook al zou het moeilijk zijn, dat is nog steeds geen reden om ze niet uit te brengen.... Ik denk vooral dat EA ze tegenhoud, omdat dat in één keer de mankementen van de oh zo geweldige Frostbite engine duidelijk worden. Zou me niks verbazen dat veel games bestaan uit half-werkende workarounds. EA houdt het liever gesloten.
Was het zo moeilijk om mee te doen met de BF3 'beta'? 'Beta' is tegenwoordig volgens mij meer een marketing vehikel dan een manier om echt dingen te testen. En als ze echt testen vraag ik me af hoe al die bugs in het spel bleven.
Het hangt van de ontwikkelaar en publisher af. Een EA beta hoef je inderdaad niet serieus te nemen. In principe was een beta redelijk vol qua content, maar zaten er nog bugs in. De beta zou je beter een beta demo kunnen noemen en de full release de beta. Dat zo'n beta vaak een week of twee voor de gold state is zegt wel genoeg. Ach, ik ga wel weer Arma spelen. Nu leuk een Alpha die t/m de beta duurt en een beta die t/m de full release duurt. Een OPEN test procedure van een half jaar lijkt er al een stuk meer op.

[ Voor 34% gewijzigd door Adanteh op 23-03-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
http://battlelog.battlefi...view/2832654490215287621/

Hoogwaardige geruchten en speculaties dat het toch 1080p 60fps wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:24:
Was het zo moeilijk om mee te doen met de BF3 'beta'? 'Beta' is tegenwoordig volgens mij meer een marketing vehikel dan een manier om echt dingen te testen. En als ze echt testen vraag ik me af hoe al die bugs in het spel bleven. :)
Ik kan het mij eerlijk gezegd niet herinneren hoe gemakkelijk de Beta toegang was. MoH 2010 pre-orders kregen sowieso beta access, maar achteraf bleek dat dat gewoon betekende dat ze 2 daagjes eerder toegang kregen, en dat er wel andere wegen waren om in de Beta te spelen.
Er was ook daarvoor een Alpha en die was zeer restricted. En mensen werden at random een invite gegeven, zo leek het, en slechts een klein deel kreeg een invite.

Beta is inderdaad door veel andere games in het verleden tegenwoordig een marketing-term. En ook sites, zoals GMail, zijn echt jaren in beta gebleven zonder dat dit echt nog moest.
Toch was de BF3 beta écht een Beta. ;) Bugs waren er zeker te vinden. Deze was een van de grappigste: :p

Maar er was ook een irritante: je kon op bepaalde plekken in de grond zakken en dan moest je suiciden.
Gamers waren alleen zo gewend geraakt aan perfect werkende "marketing beta's" dat DICE met een blogpost toch benadrukt dat de BF3 echt een Beta is zoals een Beta mag zijn: met bugs.

Die 2 genoemde issues waren overigens gefixed in de retail game.

Voor de rest heb ik niet echt last meer gehad van bugs in de retail game. Buiten dan als een patch een nieuwe bug introduceerde, waardoor bv. de USAS overpowered werd via een bepaalde ammo combinatie.

En over het grote aantal changes dat elke patch dan brengt:
BF3 is nu eenmaal een complexere game dan andere FPS shooters, plus gebouwd op een nieuwe engine. Dan kan ik begrijpen dat er nog bugs zijn, zolang ze niet gamebreaking zijn. (en zo waren er weinig gelukkig).
Daarnaast werd om de patch of 2, de wapens onder handen genomen. Was dit expliciet nodig? Helemaal niet, maar de Gameplay Designer wou echt the extra mile gaan en keek telkens naar telemetrie om te achterhalen welke wapens te weinig gebruikt werden, en maakte die dan iets aantrekkelijker.
Velen vonden dit "gemuggenzift" niet nodig; ikzelf vond het wel leuk.

Ik weet bv niet hoe de situatie momenteel is in COD BO2, maar waren daar alle SMGs niet de go-to wapens nu? Blijkbaar outperformen die alle andere wapens lichtjes.
Hoewel BO2 voor zover ik weet niet massaal unbalanced is hierdoor, ben ik zeker dat - indien dit in BF3 gebeurde - men dus onmiddellijk hier en daar zou tweaken ook al is het helemaal niet nodig.
DanielWW2 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:51:
DICE devs spotted: :+

Modding:
http://battlelog.battlefi...ew/2832654490208755766/1/

Modding en andere dingen.
http://www.mordorhq.com/s...ons-about-mod-tools-on-BL

Het komt ongeveer op dit neer. Ze willen best mod tools geven en ik geloof ze ook echt maar het probleem zit in dat het geen prioriteit heeft vanwege beperkte manuren. Dan zijn er ook nog licentieproblemen omdat ze kennelijk een waslading aan programma's gebruiken die niet allemaal eigendom zijn van DICE. Een modtoolpakket zou dus nogal wat gaan kosten op die manier.

Het grootste probleem komt dan nog en dat is complexiteit en ik heb eigenlijk geen reden gezien om er aan te twijfelen dat het echt belachelijk complex is om bijvoorbeeld een map te maken voor BF3 met Frostbite 2.0. Ik vermoede al een tijdje dat die engine echt belachelijk complex is maar wat ik zo lees lijkt het allemaal te bevestigen. Wat ze zo leest verklaard ook de mega patches. Wat ze kennelijk doen is software in pakketten stoppen en die moeten ze helemaal vervangen en mee uploaden bij patches. Dit doen ze om laadtijden te verminderen en als je kijkt hoe snel BF3 opstart dan klopt dit ook wel. Laadtijden zijn haast te verwaarlozen, zeker met een SSD. ;)

So in short:
Ik denk dat ze het echt wel willen, dat EA ze niet eens zal tegenhouden maar dat het behoorlijk moeilijk word om het daadwerkelijk voor elkaar te krijgen zonder dat 99.9% van de modders uit frustratie zijn computer het raam uit gooit. :P
Eerlijk gezegd veronderstelde ik al sinds eeuwig dat EA niet tegen modtools is. Alleen zijn zovele mensen gewoon om EA in een slecht daglicht te stellen, dat ze echt ALLES op EA steken.
Om een voorbeeld te geven: Simcity: mensen gingen zover om EA's CEO te beschuldigen dat hij de reden is dat het pathfinding algoritme in Simcity niet werkt naar behoren. Zie Asgaro in 'nieuws: Maxis werkt aan patch voor enkele gameplayfouten SimCity'

Ik snap ook niet hoe iemand bij EA tot de conclusie zou komen dat modtools zorgen dat er minder DLC verkocht wordt. Er zijn tal van games die mods ondersteunen (daarom niet persé officieel) en waar DLC gewoon goed verkoopt. GTA IV, Skyrim, Fallout, Crysis, ARMA, ...

Uit DanielWW2's topic:
Actually, I think history has proven that mods can be very beneficial for games, even on a commercial level. The sales of Arma, for example, really took off after the Day Z mod was released. So what you're saying is actually not true whatsoever.

Also, if we remove the support of any modifications to the game, it's solely due to potential security and cheating issues, or because it explicitly violates our Terms of Service.
Stel dat EA expliciet modtools zou verbieden, dan zou het mij ten zeerste verwonderen dat DICE devs zoals deze hierboven, zo open mogen praten over waarom modtools wel positief zouden zijn.
Als EA echt modtools niet zou willen, dan zou EA/DICE toch al jaren geleden een officieel statement gegeven hebben dat er geen zullen komen?

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 23-03-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nieuwe plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield.com/bundles/bf4teaser/img/phase4.png
Blijkbaar heet ze Hanna

Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield.com/bundles/bf4teaser/img/phase4b.png

Nog 2 fasen te unlocken. Mocht je niet iedereen vol willen spammen op facebook e.d. dan kun je er natuurlijk ook voor kiezen om het alleen voor jezelf zichtbaar te maken ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 23-03-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 20:49
Ik vond het geluid in BF3 slechter dan in BC2. Daar klonken de wapens lekker vond ik. Ik hoop dat ze het geluid weer op het 'oude' niveau brengen

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ps3gamer91 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 20:04:
Ik vond het geluid in BF3 slechter dan in BC2. Daar klonken de wapens lekker vond ik. Ik hoop dat ze het geluid weer op het 'oude' niveau brengen
Eens! Deze trailer was echt geweldig toen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=x-Hy_6lW6jM]

BF3 klinkt ontzettend blikkerig.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 23-03-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
unfor schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:31:
[...]

[video]

Laat de gif plaatjes achterwege.

[ Voor 21% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
unfor schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:31:
[...]

[video]

Dat en dat er lekker veel gebouwen konden instorten. Altijd jammer gevonden dat de rubble kills in bf3 niet destruction 3.0 heette, in bc2 100+ destruction 2.0 kills gehaald :P. Ook het geluid van de blackhawk was machtig in bc2. De geluiden die ik uit bf3 voor altijd zal herinneren zijn de ergelijke stinger/soflam/heatseeker locks. Dat was in bc2 toch wel toffer met de M136AT4 skills. Maar goed er zitten jets in de game dus enkel een AT4 zou niet genoeg zijn :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Bij BF3 wou DICE volgens mij een cleaner geluid hebben omdat ze BFBC2 te veel bass vonden hebben. BF3 is echt niet slecht maar ik zou toch liever iets tussen BFBC2 en BF3 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 4 waarschijnlijk deels in China :

Dat blijkt uit een afbeelding die is vrijgegeven via de Battlefield 4-teaserwebsite. Op de afbeelding is de skyline van de Chinese metropool Shanghai te zien. Op een eerdere afbeelding was al een groot vliegdekschip te zien. Ook stond in een korte teaser (de schroef van) een schip centraal.

Battlefield 4 wordt aankomende dinsdag officieel onthuld. Een dag later komen de eerste beelden beschikbaar via de Battlefield Premium-website. De multiplayerbèta van het spel zou deze herfst van start gaan, wat overeenkomt met het schema van Battlefield 3. Ook toen werd de testfase kort voor de release eind oktober gehouden.

Afbeeldingslocatie: http://media.gamer.nl/site/dump/20130324125005-bf4.jpg

bron : http://www.gamer.nl/nieuw...28Gamer.nl+-+Headlines%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Dennis, dit topic niet doorgelopen zeker? 8)7

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:17:
Dennis, dit topic niet doorgelopen zeker? 8)7
ik heb het ff bekeken maar niks gezien.
gamer.nl was gewoon ff wat traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:45:
[...]

ik heb het ff bekeken maar niks gezien.
gamer.nl was gewoon ff wat traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:24
Zie nu het topic pas, volgende week weten we meer toch. Het gaat wel snel zeg, voelde als een half jaar terug dat BF3 op de markt kwam :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke , maar ik heb meer info erbij gezet dan alleen dat het Shanghai was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield.com/bundles/bf4teaser/img/phase5.png

Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield.com/bundles/bf4teaser/img/phase5b.png

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Martinspire schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 20:02:
Nieuwe plaatjes:
[afbeelding]
Blijkbaar heet ze Hanna
Lijkt wel de zus van die meid uit Crysis 1:
Straks krijgen we nog nanosuit guy te zien. :o

Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f120/acidblood666/ScreenShot0011-6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Redelijk nietszeggende plaatjes imo. Of zijn het speciale types of fabrikanten die van een bepaald land ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:14
Die tank lijkt wel wat op deze:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/73/Type_98_tank_raised_view.jpg/729px-Type_98_tank_raised_view.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
De tank is waarschijnlijk een Chinese Type-98 en de helicopter een Russische Mi-28.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Onrails submarine gedeelte in de singleplayer? :p

j/k... zullen vast wel wat sub en carrier spawnlocaties komen nu.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Is die heli dan niet een Chinese copycat van die Russische heli? Dat lijkt me dan namelijk wel logischer als je het vergelijkt met de andere info (ook allemaal China-gerelateerd).

Ik denk namelijk dat die aircraft carrier, best dat gerestaureerde ding van de russen kan zijn: Wikipedia: Chinese aircraft carrier Liaoning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Het is toch vandaag de dag van de waarheid ?
Ik heb nu boten gezien, LAV, Tanks en helicopters.
Nu nog een plaatje over transport voertuigen en klaar.

/me Pykow hoopt dat ze de overpowerd jets weghouden !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 16:20

d_star

Maharadja of the Year :-/

Reken er maar niet op, dat ze jets weghouden!

Daarnaast: volgens mij gaat het nieuws pas op de 27ste losbreken. Tenminste, in de US of A. Reken maar op een dagje extra voordat het nieuws hier in Europa gaat landen. Einde van de week weten we dus meer.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ps, een tijdje terug heb ik wat artwork gemaakt gewoon voor de fun met BF3 materiaal.. en er een zogenaamde BF4 pitch van gemaakt.. misschien dat de video de komende dagen flink zal stijgen qua views :P Zou wel leuk zijn :)

Muziek is op maat gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

Martinspire schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:53:
[...]

Is die heli dan niet een Chinese copycat van die Russische heli? Dat lijkt me dan namelijk wel logischer als je het vergelijkt met de andere info (ook allemaal China-gerelateerd).

Ik denk namelijk dat die aircraft carrier, best dat gerestaureerde ding van de russen kan zijn: Wikipedia: Chinese aircraft carrier Liaoning
ik weet niet naar welk plaatje jij kijkt maar alleen al aan de voorkant van die ex russische carrier is te zien dat deze omhoog loopt voor een kortere baan om op te stijgen (ik geloof dat de harriers op carriers :P dit ook gebruikten). De carrier op dat plaatje heeft dit niet en ziet er wat mij betreft meer uit als een amerikaanse.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
superwashandje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:42:
[...]

ik weet niet naar welk plaatje jij kijkt maar alleen al aan de voorkant van die ex russische carrier is te zien dat deze omhoog loopt voor een kortere baan om op te stijgen (ik geloof dat de harriers op carriers :P dit ook gebruikten). De carrier op dat plaatje heeft dit niet en ziet er wat mij betreft meer uit als een amerikaanse.
Kan, maar de hoek van dat plaatje zegt niet veel. Dat kan best omhoog lopen maar dat zie je niet. In ieder geval zou het best chinees kunnen zijn :z (en als het niet is dan is het jammer :> )

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 25-03-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Wishlist voor BF4:

-Commander
-Squad teamplay
-Server sided hit registration
-Gebalanceerde jets met bommen :)
-Stationairy AA die je ook kapot kan maken
-Battlerecorder
-Onderzeeërs
-Minder belachelijke patches voor balancing

De China setting spreekt me wel weer aan. Dalian Plant, FuShe Pass, Dragon Valley :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

Martinspire schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:09:
[...]

Kan, maar de hoek van dat plaatje zegt niet veel. Dat kan best omhoog lopen maar dat zie je niet. In ieder geval zou het best chinees kunnen zijn :z (en als het niet is dan is het jammer :> )
nee, het ziet er wat mij betreft echt uit als een nimitz class carrier Wikipedia: Nimitz-class aircraft carrier.

ook zal de chopper op dat andere plaatje gewoon de russische mi-28(?) zijn en zo heb je dus al verschillende plaatjes van de verschillende facties ipv alles chinees :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Wishlist voor BF4:
- Meer Squad perk
- Spawn blokkeren als iemand dezelfde Squad perk gebruikt.
- Server side hit registratie
- betere afgewerkte maps, (Glitch spots, klem komen te zitten, niet over object kunnen schieten)
- Betere animatie wanneer iemand over een object springt
- Battlerecorder
- Jets die in de lucht beginnen zoals in End Game
- Voertuigen kunnen pas geraakt worden op je basis wanneer iemand erin zit.
- Jets minder luchtruim. Deadzone is een deadzone net zoals in BF2.
- Minder GB voor de hele game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik weet niet of het echt handig is om allemaal wishlists te gaan posten. Er zijn nu gewoon wat punten die in ieder geval verbeterd moeten worden. Misschien is het echter handiger om als men toch wishlists wil posten, ook daadwerkelijk nieuwe dingen te vermelden. Zaken als een duikmissie voor de singleplayer, coopmissies met een mooi verhaal (of gewoon de SP volledig coop maken zoals Gears of War) en een oefenruimte voor heli's bijvoorbeeld. Misschien dat een sandboxmode om allerlei zaken uit te proberen of te oefenen lijkt me ook wel tof.

Een betere balans voor de jets (hogere minimale snelheid en minder damage tegen tanks) of betere hitregistratie lijkt me wel logische wishlist, maar is daardoor ook helemaal niet interessant om in de discussie in te voegen.

Het is trouwens best te verwachten dat ze wat meer gaan doen met de coop modus. De huidige coop zit er maar wat bij en was dan ook niet echt heel bijzonder (mede door een gebrek aan verhaal imo). Als ze daar nou wat meer mee doen, meteen 4 man toevoegen en wat meer vrijheid geven, kan dat nog best leuk worden. Hoewel ik zelf niets met zombies heb, zit de coop bij cod wel een stuk beter in elkaar (al voelt het bij mw3 nog steeds als een magere toevoeging).

Mij lijkt een singleplayer die ook volledig coop is te spelen, wel een stuk boeiender dan wat er nu in zit. Dat zou het ook wat taktischer maken. Vrijheid in de SP was toch al een groot gebrek en ik hoop dat ze daar dan ook wel wat meer mee gaan doen. Naast een meesterlijke multiplayer natuurlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 25-03-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Martinspire schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:01:
Ik weet niet of het echt handig is om allemaal wishlists te gaan posten. Er zijn nu gewoon wat punten die in ieder geval verbeterd moeten worden. Misschien is het echter handiger om als men toch wishlists wil posten, ook daadwerkelijk nieuwe dingen te vermelden. Zaken als een duikmissie voor de singleplayer, coopmissies met een mooi verhaal (of gewoon de SP volledig coop maken zoals Gears of War) en een oefenruimte voor heli's bijvoorbeeld. Misschien dat een sandboxmode om allerlei zaken uit te proberen of te oefenen lijkt me ook wel tof.

Een betere balans voor de jets (hogere minimale snelheid en minder damage tegen tanks) of betere hitregistratie lijkt me wel logische wishlist, maar is daardoor ook helemaal niet interessant om in de discussie in te voegen.

Het is trouwens best te verwachten dat ze wat meer gaan doen met de coop modus. De huidige coop zit er maar wat bij en was dan ook niet echt heel bijzonder (mede door een gebrek aan verhaal imo). Als ze daar nou wat meer mee doen, meteen 4 man toevoegen en wat meer vrijheid geven, kan dat nog best leuk worden. Hoewel ik zelf niets met zombies heb, zit de coop bij cod wel een stuk beter in elkaar (al voelt het bij mw3 nog steeds als een magere toevoeging).

Mij lijkt een singleplayer die ook volledig coop is te spelen, wel een stuk boeiender dan wat er nu in zit. Dat zou het ook wat taktischer maken. Vrijheid in de SP was toch al een groot gebrek en ik hoop dat ze daar dan ook wel wat meer mee gaan doen. Naast een meesterlijke multiplayer natuurlijk.
Tsja, zolang ze niets nieuws kunnen met de NPC's mogen ze wat mij betreft de singleplayer achterwege laten. Heel af en toe komt er weer een shooter zoals Half-Life, MOH:AA of COD:MW4 die weer een geheel nieuw niveau van beleving biedt met een gave setting, verhaal etc. Qua gameplay ben ik ondertussen wel uitgekeken op het overgrote meerendeel van de single player shooters.

Nul komma nul uitdaging, na de eerste map heb je de AI van de tegenstander door en diezelfde patronen blijven zich gedurende de komende 5 a 6 uur (tegenwoordig) aan slechte clichématige verhalen constant herhalen tussen wat hele slechte Michael Bay-wannabe filmpjes die weinig toevoegen. Die komende 5 uur heb ik met de BF3 SP niet eens gehaald, dat was binnen een half uur al niet meer te verdragen.

De Battlefield 3 co-op was echt verschrikkelijk, tenenkrommend slecht! Het is dat er gegrind moest worden voor de guns anders had ik het na 5 minuten uitgezet. Binnen een paar minuten sta je met je loop op de spawn en zie je ze spawnen net zodra je een bepaalde grens over bent, erg spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:35:
[...]

Tsja, zolang ze niets nieuws kunnen met de NPC's mogen ze wat mij betreft de singleplayer achterwege laten. Heel af en toe komt er weer een shooter zoals Half-Life, MOH:AA of COD:MW4 die weer een geheel nieuw niveau van beleving biedt met een gave setting, verhaal etc. Qua gameplay ben ik ondertussen wel uitgekeken op het overgrote meerendeel van de single player shooters.

Nul komma nul uitdaging, na de eerste map heb je de AI van de tegenstander door en diezelfde patronen blijven zich gedurende de komende 5 a 6 uur (tegenwoordig) aan slechte clichématige verhalen constant herhalen tussen wat hele slechte Michael Bay-wannabe filmpjes die weinig toevoegen. Die komende 5 uur heb ik met de BF3 SP niet eens gehaald, dat was binnen een half uur al niet meer te verdragen.

De Battlefield 3 co-op was echt verschrikkelijk, tenenkrommend slecht! Het is dat er gegrind moest worden voor de guns anders had ik het na 5 minuten uitgezet. Binnen een paar minuten sta je met je loop op de spawn en zie je ze spawnen net zodra je een bepaalde grens over bent, erg spannend!
Voor een groot gedeelte eens. Opzich kan ik mij wel vermaken met singleplayers. Films zijn ook vaak niet baanbrekend maar kunnen zich op veel punten onderscheiden. Hopen dat dit meer gebeurt in games.
De coop was inderdaad drama. Echt heel saai. De coop van mw2 vond ik best aardig. Lastige vergelijking, ook omdat ik toen wel wat jonger was, maar die vond ik wel goed

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Herfst 2013 dus...
Het was ook reeds bekend dat de Beta in de herfst gehouden zal worden. Ik hoop dat ze de Beta niet al te krap voor de release leggen zoals bij BF3: die game moest en zou voor MW3 uitkomen. Het kwam gewoon zo slordig over dat we een grote day 1 patch at release kregen. Gelukkig waren de gamebreaking bugs er wel uit (bv. toen je door de grond kon zakken lol.)

Afbeeldingslocatie: http://image.noelshack.com/fichiers/2013/13/1364219949-gamersky-bf4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik ga echt niet weer pre-orderen, ik heb mijn lesje wel geleerd van de grote fails laatste tijd.
Jammer dat tegenwoordig iedereen maar blindeling alles pre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

hmm... dit is wel een interessant filmpje. Of ze spelen het, of ze proberen de verwachtingen echt naar beneden te trekken. Met de gedachte dat de game straks ook gewoon op de xbox en de ps3 moet kunnen draaien..zal daar rekening mee gehouden moeten worden qua graphics.

kijk zelf maar

http://www.gametrailers.c...ostbite-engine-discussion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Ik betwijfel of die posters echt zijn en nu al gedrukt zouden worden. Ook zou ik het jammer vinden als de informatie waar zou zijn. Niet omdat ik het erg vind dat de game al eerder dan -voor mij- verwacht zou komen, maar ik zou graag de game op een Next-Gen console spelen.
Ook een pre-order bonus van dogtags is niet heel erg spannend. Hopelijk wordt morgen en overmorgen meer duidelijk.

Daanieyel, ja dat soort foutjes krijg je als je op twee pagina's tegelijk wilt reageren :P

[ Voor 175% gewijzigd door MyUtd4Life op 25-03-2013 22:18 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:13:
Mijn team:
De ideale mix tussen balans op het veld, pace, skills en kracht.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#bPUmugLtnJjr0:ps3

Wel jammer dat er niet heel veel Serie A toppers zijn die nog in dit team zouden passen.
Ik ben er niet heel zeker van maar volgens mij zit jij in het verkeerde topic.... Tenzij je een stel voetballers het slagveld op wilt sturen natuurlijk. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Daanieyel op 25-03-2013 22:25 ]

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
MyUtd4Life schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:13:
Ik betwijfel of die posters echt zijn en nu al gedrukt zouden worden. Ook zou ik het jammer vinden als de informatie waar zou zijn. Niet omdat ik het erg vind dat de game al eerder dan -voor mij- verwacht zou komen, maar ik zou graag de game op een Next-Gen console spelen.
Ook een pre-order bonus van dogtags is niet heel erg spannend. Hopelijk wordt morgen en overmorgen meer duidelijk.

Daanieyel, ja dat soort foutjes krijg je als je op twee pagina's tegelijk wilt reageren :P
De nieuwe consoles moeten toch in de herfst in de winkel liggen? BF4 zal een behoorlijk sterk argument zijn voor de consolespelers om up te graden lijkt me, dus an sich lijkt het me niet heel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
unfor schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:00:
Ik ga echt niet weer pre-orderen, ik heb mijn lesje wel geleerd van de grote fails laatste tijd.
Jammer dat tegenwoordig iedereen maar blindeling alles pre-ordered.
Inderdaad jammer dat zovele gamers zich steeds laten vangen aan pre-orders.
Of kijk naar dit: The Walking Dead FPS komt binnen op de 3de plaats... Wie koopt die brol? 8)7
http://www.vg247.com/2013...walking-dead-in-at-third/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
RoyK schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:15:
hmm... dit is wel een interessant filmpje. Of ze spelen het, of ze proberen de verwachtingen echt naar beneden te trekken. Met de gedachte dat de game straks ook gewoon op de xbox en de ps3 moet kunnen draaien..zal daar rekening mee gehouden moeten worden qua graphics.

kijk zelf maar

Maar het zijn geen DICE devs dus enorme korrel zout.
Wie weet komt BF4 wel helemaal niet voor de XBOX360 en de PS3 uit of word dat z'n belachelijk dumbed down versie (lees BFBC2 graphics) en dan nog echte 64 player mappen dat je niet eens moeite hoeft te doen om het te kopen.
Dat doet natuurlijk iedereen wel, EA heeft zijn geld en PS4/XBOX3/PC hebben hun game. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 10:16
Ik denk niet dat je dat wilt, BF4 op deze generatie consoles.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:41:
[...]

De nieuwe consoles moeten toch in de herfst in de winkel liggen? BF4 zal een behoorlijk sterk argument zijn voor de consolespelers om up te graden lijkt me, dus an sich lijkt het me niet heel gek.
Geruchten zover ik volg is dat de nieuwe consoles rond de kerstperiode zouden uitkomen. Dan is het maar de vraag of dat ook gelijk in Europa zal zijn. Ik zou het zelf zonde vinden om Battlefield 4 enkele maanden op de Playstation 3 te doen, waarbij je enkele maanden later ook niet nogmaals de game zal kopen op Xbox 720 / Playstation 4, vanwege oa. financiële redenen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
RoyK schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:15:

kijk zelf maar

Dat is een filmpje met speculatie. Het wekt de suggestie dat het Dice devs zijn, maar dat zijn het zeker niet. De linker doet het interview voor gametrailers, de 2e werkt bij gametrailers en de andere 2 werken in de branche (maar doen volgens mij vrij weinig met engines zelf). Ze weten er wel wat van af, maar ze speculeren gewoon enorm. Ze hebben ook geen ervaring met de engine zelf (anders zouden ze sommige uitspraken ook echt niet doen).

Frostbyte is een prima engine waar je veel verschillende games mee kunt maken. De engine is wel voorbereid op de toekomst (als je kijkt hoe groot het verschil is tussen BF3 op de PC op Ultra met de instellingen van de consoles). Wat ze daar voor negatieve troep proberen te verkopen snap ik ook niet, maar het is gewoon een item van gametrailers met wat mensen over wat de verwachtingen zijn.

Denk je nou echt dat Dice developers zo chagerijnig en depressief gaan praten over hun engine? Dat komt wel goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:05:
Ik denk niet dat je dat wilt, BF4 op deze generatie consoles.
Ik denk dat niemand dat wilt behalve misschien EA. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

MyUtd4Life schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:10:
[...]

Geruchten zover ik volg is dat de nieuwe consoles rond de kerstperiode zouden uitkomen. Dan is het maar de vraag of dat ook gelijk in Europa zal zijn. Ik zou het zelf zonde vinden om Battlefield 4 enkele maanden op de Playstation 3 te doen, waarbij je enkele maanden later ook niet nogmaals de game zal kopen op Xbox 720 / Playstation 4, vanwege oa. financiële redenen.
Ik denk zelf dat de nieuwe consoles rond okt/nov uitkomen (X360 en PS3 kwamen ook in nov uit).

Veel grote franchises (Battlefield, FIFA, CoD bijvoorbeeld) brengen hun games rond die tijd uit. Beetje raar om die allemaal niet next-gen te maken en een jaar te wachten. Tenzij de games uitgesteld worden om in lijn te komen met de nieuwe consoles. :)

Ik verwacht gewoon versies voor de huidige generatie en volgende generatie. Er zijn ook nog lang PS2 versies uitgekomen van bepaalde games.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 17:49
Pykow schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:14:
Het is toch vandaag de dag van de waarheid ?
Ik heb nu boten gezien, LAV, Tanks en helicopters.
Nu nog een plaatje over transport voertuigen en klaar.

/me Pykow hoopt dat ze de overpowerd jets weghouden !!
Jets zijn alleen overpowered als je team er niets tegen weet te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DanielWW2 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:12:
[...]

Ik denk dat niemand dat wilt behalve misschien EA. :/
Dat wil je wel. Er zijn niet veel beperkingen waarom de game niet goed gaat draaien. De game is nu ook gewoon geschaald voor de consoles (minder spelers per map, minder grote maps, minder effecten, minder physics en details op de maps en lagere resolutie textures). Wat de positieve kant is, is dat een game zo veel meer op kan halen. Het is ook de reden dat GTA5 nog voor de huidige generatie komt: 150 miljoen potentiële kopers. De nieuwe consoles zullen bij lancering ook wel goed verkopen, maar de doelgroep is gewoon kleiner. Verder kunnen er nog foutjes zitten in de online functionaliteiten of andere driverproblemen die op den duur wel worden opgelost. En als laatste zul je nog een heleboel overhead hebben omdat de consoles nog niet ten volle benut worden door gebrek aan kennis en ervaring (Api's die moeten worden bijgeschaaft, processen moeten worden gestroomlijnd, etc).

De datum waarop de nieuwe consoles komen is overigens meestal wel wat eerder dan de meeste games uitkomen. Zo zorg je ervoor dat de consoles al in de winkels liggen of de huiskamers staan, voor de drukte van de kerst en thanksgiving aanbreekt. De huidige consoles lagen erg laat in de winkel (eind oktober/begin december) en hadden daardoor toch nog wat gebrekkige leveringen. Ga er maar vanuit dat ze binnenkort massaal geproduceerd gaan worden om op tijd in de winkels te kunnen liggen. Schaarste is goed, maar teveel schaarste (zoals bijvoorbeeld bij de lancering van de Lumia 920) is weer teveel waardoor je veel verkopen mis gaat lopen

[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 25-03-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 08:35
RoyK schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:08:
ps, een tijdje terug heb ik wat artwork gemaakt gewoon voor de fun met BF3 materiaal.. en er een zogenaamde BF4 pitch van gemaakt.. misschien dat de video de komende dagen flink zal stijgen qua views :P Zou wel leuk zijn :)

[video]
Niemand die even wat zegt?? Dit is echt wel supervet als je dit zo neerzet en kan pfff wou dat ik er zo in zat.
Goed gedaan Roy!

Grtz,

Beatz 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[video]
Zie dit nu echt nu pas, omdat beatz het nu toevallig zit te quoten.

Erg toffe artwork en lekker creatief. Zag je eerdere artworks op je tweakersblog, _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 20:14
>:)

[video]
Zeer tof gedaan! Wat een skills, maar een abbotje nemen op je youtube acc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Haha, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
oeps verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door MaXeRs op 26-03-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Morgen dus meer info over de game. Is het eigenlijk een heel persevenement of is het meer een trailer die op internet geknald gaat worden? Ofwel, zit er ook een presentatie bij ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Geloof dat er een evenement is in Stockholm, althans als we Jackfrags moeten geloven :)
Bron:

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Is dat tegenwoordig ook een spoiler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:25:
Is dat tegenwoordig ook een spoiler?
Haha.

De reveal vindt volgens mij plaats in zowel San Francisco als Stockholm. Als het goed is, is dat op hetzelfde moment. Xfactor en Lvlcap zijn uitgenodigd om naar San Francisco te komen en Jackfrags en Luetin mogen naar Stockholm. Wat ik begrepen heb, hebben ze alle vrijheid gekregen wat betreft twitter, facebook, youtube en wat al niet meer. Ook krijgen ze de mogelijkheid om de aanwezige developers te interviewen.

We kunnen de komende dagen veel tweets en filmpjes verwachten van eerder genoemde youtubers.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Morgen in San Francisco op het GDC event zou de eerste concrete info komen.
Hier een countdown die rekening houdt met je lokale tijd:
Afbeeldingslocatie: http://www.secondapps.com/countdown/t1364364000z4.png

Maar over dat Stockholm event had ik nog niet over gehoord. Hoe meer events, hoe beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:42:
[afbeelding]

Maar over dat Stockholm event had ik nog niet over gehoord. Hoe meer events, hoe beter. :)
Werkt niet bij mij. :|

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Asgaro schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:42:
[afbeelding]

In Stockholm is volgens mij niet echt een event. Een aantal mensen (youtubers en pers) zijn uitgenodigd om naar het kantoor van DICE te komen om daar de reveal te komen bekijken. Ook zullen daar devs aanwezig voor vragen en dergelijke.

De reden dat ze naar Stockholm mogen is volgens mij om de kosten nog enigszins te drukken. De mensen die een uitnodiging hebben gekregen (dit geldt voor San Francisco als ook voor Stockholm), hebben een ticket toegestuurd gekregen en ook een overnachting wordt, als ik het goed begrepen heb, betaald. Dan is het handiger om de europeanen naar Stockholm te laten komen i.p.v. San Francisco.

[ Voor 23% gewijzigd door Jackal131 op 26-03-2013 16:06 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Bizar... zit je misschien via je smartphone te surfen?
In wezen is het een gewone .png-afbeelding die bij elke refresh aangepast wordt. :)
(kheb het van op http://www.neogaf.com/for...read.php?t=527472&page=20 )
Maar concreet zou het neerkomen op 07u00 Belgisch/Nederlandse tijd.

Leuke video. Er wordt kort met wat DICE devs gereflecteerd over BF3.
Zo zegt Bach dat hij tal van dingen in BF3 zou willen aanpassen, moesten ze genoeg tijd en resources krijgen. Maar dit hebben ze niet, waardoor ze alleen maar kunnen leren uit hun fouten en zorgen dat die in BF4 niet meer gebeuren.
Ook zegt de DICE's big boss (die dat buiten wordt geinterviewd) dat het wel wat vervelend was om tegelijk aan een nieuwe engine te werken, en tegelijk daarmee ook een nieuwe game onmiddellijk te ontwikkelen.

Ik kan persoonlijk niet wachten op BF4! Na Crysis 1 MP (die had wel degelijk zijn gloriedagen vroeger!) is dit toch wel mijn meest gespeelde MP tot nu toe. :) Zelfs nog meer dan CoD 4 en BFBC2.
(BF2 had ik ook vanaf de release, maar ik was toen nog relatief jong en speelde vooral de offline mode met bots. 'k was bang om met de "pro's" te spelen. :P )

Ben ook ontzettend benieuwd wat ze nu extra met de Frostbite engine kunnen realiseren. :) We hebben nog lang niet de volle capaciteit ervan gezien.

Want de Alpha (en Beta?) van BF3 hadden bv. een feature die achteraf geschrapt werd: je kon trenches maken. En dan bedoel ik wel degelijk dat die diep genoeg waren dat je door prone te gaan of zelfs al gewoon crouch, volledig onzichtbaar werd.
Screens:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2857%29.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2858%29.jpg

Qua technisch vernuft zou ik o.a. graag zien:
- toelaten van het creëren van grachten
- meer dynamiek doorheen een match, zoals die toren die omvalt op Caspian Border
- meer destruction zoals in BFBC2 waar complete huizen instorten
- een volledig night map, waar iedereen lasers op z'n wapens kan zetten en night visions zeer handig zijn

edit:

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 26-03-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Niet betere maps vergeten

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik denk dat BF4 wel eens heel vet kan gaan worden. Ik weet dat DICE wel naar de community luistert, soms ook niet..

Ik heb heel vaak op Battlelog topics gemaakt of gepost om te vragen om zaken als:

- Een map pack/maps die zich in kantoorgebouwen met parkeer garages afspelen, zie CQ
- Maps met veel tactische en open flank routes, Aftermath

Ik denk dat ze nog zeker wel dingen lezen op interet en dat advies gebuiken voor een nieuwe game.

Ze hebben ook veel verkloot en dat zullen ze wel weer doen, maar ik vind BF3 nog echt super, geniet er bijna dagelijks van even lekker inloggen en knallen!

Straks End Game uit checken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mooie info. Interessante interviews ook.

Overigens zit de terrain deformation er ook nu nog wel in (kijk maar bij mijnen wat voor krater dat geeft), maar minder dan in de beta. Daar bleek dat er toch wel wat bugs in zaten en het gaf veel performanceproblemen waarna het er gewoon uit is gehaald. Ik had het zelf ook wel leuker gevonden (geeft weer wat meer taktiek) maar is in de meeste maps dan ook erg lastig te implementeren (wat doe je bij gebouwen of structuren zoals muurtjes bijvoorbeeld).

Daar hadden ze duidelijk wat meer tijd voor nodig.

Iets wat al wel meteen goed zat is de animatie-engine. Daar is eigenlijk weinig aan gesleuteld en hierbij is eigenlijk alleen de klim-animatie (over hekjes) die wat verbetering moet gebruiken, maar verder blijf ik die wel indrukwekkend vinden. Dat de animaties goed in elkaar overlopen en dat je voeten ook een normaal pad lopen ala Fifa. Tuurlijk zaten er ook nog wel wat bugs in, maar er zijn weinig games die daarbij zo in de buurt zijn gekomen (zonder hele grote stukken te gaan motion capturen in cutscenes). Ook vond ik de recoil in bf3 veel beter (is echt wennen als je weer een andere shooter doet qua beeld en beweging) uitgevoerd (even los van de suppression) en zijn zaken als wapenselectie veel beter dan menig andere game (de horror van MoH bv, maar ook CoD of Ghost Recon vind ik daarbij erg omslachtig).

Het is nog even afwachten wat ze precies gaan laten zien en of ze nog iets loslaten over de next-gen consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jammer zeg op de laatste dag gaat het mis :(
Ik zie een plaatje van de volgende jet :(
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_uLEXnRp809Y/TSuDVS4VdAI/AAAAAAAAADk/hYYyMHLRQFk/s1600/t1larg.jet.china.top81.jpg

en ik had nog zo gehoopt dat ze eens een goede besluit namen :(
Het is een zwarte dag voor de Battlefield 3 veteranen. Jets coming back :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jahaa, we weten het nu wel!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
(batlefield 3 veteranen)..... i lol'd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Pykow schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:02:
Jammer zeg op de laatste dag gaat het mis :(
Ik zie een plaatje van de volgende jet :(
[afbeelding]

en ik had nog zo gehoopt dat ze eens een goede besluit namen :(
Het is een zwarte dag voor de Battlefield 3 veteranen. Jets coming back :(
In principe zijn jets prima. Aan het begin waren ze prima in balans. Maar toen hebben ze de guns sterker gemaakt tegen jets en vervolgens tegen choppers. En als laatste de ECM en Flares zo onbetrouwbaar gemaakt dat je net zo goed kunt ejecten om de rocket zelf kapot te schieten. Ook is de minimale snelheid van die dingen gewoon retarded. Die moet al veel sneller als een baksteen uit de lucht vallen zodat je uiteindelijk nog een kans hebt tegen jets. En als laatste moeten ze gewoon helemaal niet gejat kunnen worden.

Jets horen imo wel bij Battlefield, maar de balans moet in BF4 gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe laat de trailer morgen verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Martinspire schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:08:
En als laatste moeten ze gewoon helemaal niet gejat kunnen worden.
Natuurlijk wel. Vehicle steal hoort bij het spel. Als jouw team niet oplet en (zoals gisteravond ;() een tank en heli weggeeft omdat ze het te druk hebben met snipen in plaats van naar de kaart kijken, is dat volledig terecht.

Elke seconde waarin een voertuig wit is op de kaart, is er een te veel! En bij ieder luchtvoertuig staat of spawnt AA, als je zelfs dán nog een jet of heli laat jatten, nou ja, zie bovenstaand. Verdiend.

[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 26-03-2013 19:17 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Wat zou dr vandaag nou worden bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Vandaag (vanavond) krijgt de pers eea te zien, vanaf morgen maken zowel EA/DICE als de pers meer bekend (wss trailer + release). Tot die tijd moeten ook onze vrienden van de pers hun mond houden, anders krijgen ze vast een aardige boete thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten de mensen die naar het event gingen vanavond geen gebruik maken van: Facebook, Twitter en Youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:58
Jets moeten gewoon geen kans maken tegen een AA voertuig, dat is alles wat nodig is om het redelijk te balancen. Of er moeten meer AA voertuigen per team zijn.

2 jets en een heli en maar 1 maa is gewoon een rare beslissing geweest.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:25:
Mochten de mensen die naar het event gingen vanavond geen gebruik maken van: Facebook, Twitter en Youtube?
Tuurlijk wel, maar ze mogen nog niets concreets vrij geven voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
haarbal schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:29:
Jets moeten gewoon geen kans maken tegen een AA voertuig, dat is alles wat nodig is om het redelijk te balancen. Of er moeten meer AA voertuigen per team zijn.

2 jets en een heli en maar 1 maa is gewoon een rare beslissing geweest.
Zitten wel meer rare beslissingen in de game. Vooral bij Rush merk je dat het verdedigende team vaak meer dan 10 engineers moet hebben wil je een beetje in balans zijn. Amtrack is overpowered en er moet meer stationary defenses komen in die modus.

Verder weet ik niet hoe het op de PC is, maar op de consoles had je altijd te weinig man om overal genoeg aanwezig te zijn. Dan heb je soms meer aan iemand die op de grond staat met een stinger dan iemand die in de lucht zit met een jet (bij wijze van spreken). Maar dat wil dan niet zeggen dat die jet automatisch van de tegenstander is. Bij Conquest is dat overigens van minder groot belang, maar bij Rush help je zo de hele pot om zeep door een chopper/jet/tank te jatten. En walk-overs zijn vrijwel nooit leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:25:
Embargo.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 3 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.