[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.172 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

vinom schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:08:
60 FPS op de console met 64 man? Not gona happen I think.
Hardware wat in de PS4 zit moet dit aankunnen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:59
Pykow schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:17:
[...]

Hardware wat in de PS4 zit moet dit aankunnen.
Met wat voor graphical settings dan? Krijg je nog Battlefield 4 op low settings omdat de PS4 het niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Pykow schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:14:
[...]

Alle nieuws berichten van de afgelopen dagen en maanden gaan over dat ze de console versie krachtiger hebben gemaakt, tijdens de aankondiging van de PS4 kregen we al een plaatje te zien van BF4.
Zoek even terug in de topics en je ziet er zo een langskomen.
Als je doel op de titel met personage.. dat is niets waar we iets van op kunnen maken. Of heb je het over een ingame screenshot?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

vinom schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:10:
[...]

Met wat voor graphical settings dan? Krijg je nog Battlefield 4 op low settings omdat de PS4 het niet aankan.
Je moet er sowieso vanuit gaan dat Battlefield 4 op de consoles eruit gaat zien als BF3 High settings en dat is al een behoorlijke stap voor de consoles. Hoe BF3 er nu uit ziet op de PS3 is nog van laagere qualiteit dan de low settings op de PC.
Dus ik verwacht een kleine graphical boost, maar zeker niet beter dan de huidige ultra settings op de PC.
Daarvoor dient de PS4 langer op de markt te zijn, zodat ze tot het uiterste gaatje kunnen gaan.

Ze geven aan 80% van de Engine te gaan kunnen gebruiken en dat is al een behoorlijke winst.
Dat zal betekenen dat de game vloeiender zal moeten verlopen op de consoles, maar wilt niet gelijk zeggen dat er een mega graphical boost gaat komen.
Sterker nog zelfs Nvidia drivers praten soms over een winst percentage van 20% en dat is 2 FPS meer in-game. dus het klinkt allemaal wel mooi, maar EA/ DiCE kennende gaan we een soort gelijke grahics krijgen.

Daarin tegen kunnen ze het nu niet maken om de game onder de 60 FPS af te laten spelen en minder dan 64 man servers, ze hebben aangegeven dat ze dit terug hebben geschroeft omdat de huidige consoles dit niet aankonden en dat ze zaten te smeken zoals de meeste ontwikkelaars op de nieuwe next gen consoles.

Wat ik veel intressanter vindt om te weten is wat Call of duty gaat doen.
Die game moet er 1000x mooier uit komen te zien, want hun excuus van de laatste 2 jaar is dat ze kiezen voor een vloeiend speelbare game ipv de graphics omhoog te halen.

Ook snap ik niet waarom er altijd naar graphics gekeken wordt.
Ik ken genoeg games die er leuk uit zien, maar voor geen meter spelen.
Gameplay is veel belangrijker, dus 64 man battlefield matches zoals het hoort te zijn en dat het vloeiend loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
rgras schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:46:
[...]

Laat mij raden.. killstreaks? "Ragequit ten times to unlock the 360-noscope!"? :?
Het blijft wel BF hé ? Ik zou eerder denken aan minder recoil, meer maps die zich op kleinere oppervlakken afspelen (met hoekjes en kantjes), vergemakkelijken van snipecampen, ...

Niet noodzakelijk slechte changes, maar het móet gewoon niet. OK, het is even wennen, maar zelfs als COD speler duurt de overgangsperiode niet al te lang.
mrc4nl schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:20:
[...]

EA heeft er wel meer een handje ervan om games met kleine updates uit te brengen als een nieuw spel.
vooral bij sport games.
Maar die volgen elkaar ook wel zeer snel op, bijna ieder jaar een nieuwe game van de reeks. En dan is het niet altijd simpel om vernieuwend te zijn, gewoon hier en daar wat aanpassingen doen, en er zullen wel genoeg mensen zijn die de volgende kopen :)
Pykow schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:15:
Gameplay is veel belangrijker, dus 64 man battlefield matches zoals het hoort te zijn en dat het vloeiend loopt.
Hopelijk, misschien schaf ik me dan wel een next gen console aan oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Battlefield 4 leaked details reveal 64 player maps, 3 factions, more
We’ve got an exclusive scoop on some Battlefield 4 features. First of all, it looks like the game will stick with 64 players, and overall, the game appears to be very similar to BF3. If the rumors are true, we’ll be getting some extra features though, most notably: the Commander will return and we’ll get a third faction,
Leaked Battlefield 4 details:
This info comes from the same source who was the first to leak the Battlefield 4 artwork / teaser, and who was also spot on about EA releasing a teaser trailer. So we’re pretty confident in this information.
Battlefield 4 will stick with 64 players. Maps are larger and more detailed.
Three factions: US, Russia, and an unnamed “Eastern/Asian” faction.
4 classes with “additional features and tweaks” compared to BF3
Shipping with same amount of maps as BF3, there are plans for lots of DLC.
DLC is already in planning stages.
Battlefield 4 Premium will be available on day one and include some perks.
Most of the guns and vehicles from BF3 will return.
More squad features.
Commander feature returns, but won’t be the same as in BF2
Battlefield 4 is coming out on both current and next gen systems, and PC as well.
Game is more of an evolution rather than revolution of the series. Both technically and gameplay wise.
Will ship with more game modes than BF3
Will ship with more close quarter infantry maps than BF3
Frostbite 2 engine is pushed further in BF4. Better effects, higher res textures, more detailed game worlds, etc.
BF3 will still be supported after Battlefield 4 launches.
There is plan of some sort of integration between BF3 and BF4. Could be Battlelog-only.
Battlelog will be updated for Battlefield 4 with more social features and more detailed stats.
Single-player and co-op will return, new writers involved this time.
We’ll have to wait and see how things pan out. Battlefield 4 will be unveiled on March 26.
http://bf4central.com/2013/03/battlefield-4-leaked-details/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
vinom schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:58:

[...]

Klinkt allemaal veelbelovend!

Alleen jammer van dit zinnetje: Game is more of an evolution rather than revolution of the series. Both technically and gameplay wise.
Dit is op zich wel logisch, maar toch... nu betekent een "Battlefield X" game niet meer zoveel. Terwijl BF2 voor een frisse wind in het FPS genre zorgde, en BF3 ook, zal BF4 een normale evolutie zijn...
Ik blijf het dom vinden om nu een BF4 te maken ipv een BFBC2 of BF 2142 opvolger.

En dan dit: Battlefield 4 Premium will be available on day one and include some perks.
Ben benieuwd hoeveel de pack BF4 + Premium dan zal kosten. Apart aankopen zou misschien nog neerkomen € 100 in totaal, maar ik hoop dat er toch een packet komt die voordeliger is.

Jammer. Ik had toch graag wat meer klasses gezien. BF2 had er misschien iets teveel maar BF3 heeft er dan weer iets te weinig.

Voor de rest:
Al de rest klinkt heel goed eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Voor wie Duits kan en wat zout bij de hand heeft wat info over "Frostbite 2.5": http://www.pcgameshardwar...min-PS4-Xbox-720-1061278/

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Ik hoop vooral dat ze focussen op gamebalance, matchmaking, dat soort ongein.

Weet nog wel dat een maand of wat na launch iederen in bf3 met een F2000 + IRNV rondliep. Daarna de M16.

bij de tanks was smoke + canister + reactive ook een hele tijd bijna de enige keuze, tenzij je op die idiote fast vehicle spawn servers zat.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

[...]

We’ve got an exclusive scoop on some Battlefield 4 features. First of all, it looks like the game will stick with 64 players, and overall, the game appears to be very similar to BF3. If the rumors are true, we’ll be getting some extra features though, most notably: the Commander will return and we’ll get a third faction,
Leaked Battlefield 4 details:
This info comes from the same source who was the first to leak the Battlefield 4 artwork / teaser, and who was also spot on about EA releasing a teaser trailer. So we’re pretty confident in this information.
Ik denk dat ik ook wel gaat kloppen. Dit is ongeveer wat ik verwachte. ;)
Battlefield 4 will stick with 64 players. Maps are larger and more detailed.
Three factions: US, Russia, and an unnamed “Eastern/Asian” faction.
China dus. :P
Ik hoop dat ze hiermee unfucked bedoelen. Liever de BFBC2 stijl dan BF3.
Shipping with same amount of maps as BF3, there are plans for lots of DLC.
DLC is already in planning stages.
Het is EA dus dit klopt 100%. :+
Battlefield 4 Premium will be available on day one and include some perks.
Wisten we ook eigenlijk al hoewel dat perks niet al te goed klinkt.
Most of the guns and vehicles from BF3 will return.
Zat er dik aan te komen en hier is ook gewoon niks mis mee. Gewoon een betere texture eroverheen, de audio opnieuw mixen en iets betere animatie en done. Is relatief simpel en de tijd kan worden gebruikt voor meer wapens. ;)
More squad features.
Minder kan niet dus ook goed. :+
Commander feature returns, but won’t be the same as in BF2
Deze is leuk, ik hoop echt dat ze werk maken van ingame command features.
Battlefield 4 is coming out on both current and next gen systems, and PC as well.
PC wisten we al, next gen wisten wel al en de oude consoles zat er dik aan de komen. Die versies zullen denk ik alleen behoorlijk dumbed down zijn en niet echt leuk om te spelen denk ik zo.
Game is more of an evolution rather than revolution of the series. Both technically and gameplay wise.
De basis van BF3 is gewoon subliem, de uitvoering is wat minder. Fix de uitvoering en je hebt pas echt een super game. ;)
Will ship with more game modes than BF3
Will ship with more close quarter infantry maps than BF3
Meer gamemodes is zowel goed als slecht. Goed omdat je meer keuze hebt, slecht omdat mappen er slecht uit kunnen komen in bepaalde mappen. We gaan het zien. Dat er meer infantry mappen zouden komen zat er ook wel aan te komen. Ik hoop alleen niet QC stijl, meer B2K en Aftermath stijl. Die mappen spelen gewoon lekker.
Frostbite 2 engine is pushed further in BF4. Better effects, higher res textures, more detailed game worlds, etc.
Duh. :+
BF3 will still be supported after Battlefield 4 launches.
Ietwat opvallend EA kennende maar ben denk ik een lange tijd met BF4 zoet als de game gewoon goed is. ;)
There is plan of some sort of integration between BF3 and BF4. Could be Battlelog-only.
Battlelog will be updated for Battlefield 4 with more social features and more detailed stats.
Dan vraag ik me af wat ze bedoelen. Zou je wat extra krijgen als je BF3 hebt zoals bepaalde wapens.
* DaniëlWW2 denkt aan M16A3 for all BF3 players. :Y)
Single-player and co-op will return, new writers involved this time.
Het verhaal was nou niet bepaalt geweldig dus daar mag iets meer werk in. Maar liever dat ze een korte campaign maken waarin je leert met een heli te vliegen dan een episch verhaal waar je geen f*ck aan hebt in de MP.

Kan niet wachten op de 26ste/27ste. :9~

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Ik ben benieuwt, maar als deze BF weer geen mods ondersteunt moet EA er veel doen om mij over te halen hem te kopen. De hoofd reden dat ik ooit begon met BF1942 waren de mods. Bijv.: Desert Combat en Galactic Conquest

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
"Possible Battlefield 4 details leaked"
http://battlefieldo.com/t...ld-4-details-leaked.9484/

"On the PS4 and the Xbox 720 the game is expected to run at a steady 60 FPS on a 720P resolution. This might come as a disappointment to some, since it was rumored before that it would support 60 FPS at a 1080p resolution on both next-gen consoles. Although both the next-gen consoles and the PC will support 64 players on a server whereas the consoles are still stuck at a 24 player count."

Jammer van die 1080p op Next-Gen als het waar zou zijn...

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Battlefield 4 staat maximaal 64 spelers toe'

Battlefield 4 staat maximaal 64 spelers tegelijkertijd toe in één multiplayersessie. Dat meldt BF4Central althans, dat de informatie verkregen zegt te hebben van dezelfde persoon die eerder artwork van het spel lekte.

Kort daarna werd de aanstaande onthulling van Battlefield 4 bevestigd door uitgever Electronic Arts, wat ruchtbaarheid geeft aan het nieuwe gerucht. Dit spreekt over drie speelbare facties: Rusland, de Verenigde Staten en een Oosterse/Aziatische factie.

Verder zou Battlefield 4 lanceren met evenveel maps als het derde deel, al staat er wel meer downloadbare content gepland. BF4 kent volgens het gerucht wel meer spelmodi en zou gebruikmaken van een verbeterde Battlelog-service. EA en Dice hebben tot op heden nog niet bevestigd, behalve dat het spel op 26 maart onthuld wordt en een dag later zijn eerste trailer voor Premium-leden krijgt.

bron : http://www.gamer.nl/nieuw...28Gamer.nl+-+Headlines%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Sir_Markus schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:50:
Ik ben benieuwt, maar als deze BF weer geen mods ondersteunt moet EA er veel doen om mij over te halen hem te kopen. De hoofd reden dat ik ooit begon met BF1942 waren de mods. Bijv.: Desert Combat en Galactic Conquest
Reken er maar niet op dat mods ondersteunt zullen worden. Dat is hoe het tegenwoordig gaat...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

Wat me opvalt is dat 80% van deze punten al paar maanden terug uitgelekt waren door een thaise medewerker ofzo iets, die daarna met google translate in het engels te lezen was.

Het rare is dus dat we nu dezelfde berichten lezen als toen.
de hoofdpunten die toen het dag licht hadden bereikt waren:
64 man op de consoles.
60 FPS op de next gen consoles
De game zou uitkomen op de huidige en next-gen consoles en PC natuurlijk.
Easy pick up game
Premium zou meer content bevatten (er werdt toen nog niet gesproken over perks)
de DLC waren al in de maak.
Er zouden net zoveel DLC gaan uitkomen als nu het geval.
Battlelog zal een update gaan krijgen om meer te kunnen delen met vrienden.

Alleen wat ik nieuw lees nu is dus:
4 classes,
wapens en voertuigen die overgehaald worden.
meer game modes
meer maps zoals in de DLC van close quarters.

Dat er meer maps zoals in de CQ DLC kwamen was te begrijpen, er werdt namelijk gesproken over Easy pick up game (dus zoals een CoD) en daarnaast is CQ erg populair op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
Battlefield onderscheid zichzelf met tanks, helicopters en vliegtuigen. Haal dat weg en je hebt een doorsnee shooter.

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

LordMistery schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:32:
Battlefield onderscheid zichzelf met tanks, helicopters en vliegtuigen. Haal dat weg en je hebt een doorsnee shooter.
Ja maar als je ook gamemodes erbij gooit die dat niet hebben, bereik je ook de mensen die dat niet willen. En dan heb je meer inkomsten. Alleen 'wat' lastiger om je game te optimaliseren voor alle gamemodes.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

RoyK schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:35:
[...]
Er zijn mooie videos op youtube waar BF3 en echte beelden door elkaar worden gemixed en je echt goed moet kijken wat echt en wat nep is. Zo ver zijn we met de hedendaagse shooters. Ik ben erg nieuwsgierig wat BF4 straks BF4 gaat maken en niet een BF3 update zal zijn.
misschien door lens flare te verwijderen,dat verminderd ook de render tijd.
bf3 herken je meteen aan de lens flare
Afbeeldingslocatie: http://imagehost.vendio.com/a/35124975/view/BF33.jpg

ik vind arma 3 beter en realistischer eruit zien: YouTube: Arma 3 - 'Lighting Showcase' Trailer#!

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gundogan schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:37:
[...]

Ja maar als je ook gamemodes erbij gooit die dat niet hebben, bereik je ook de mensen die dat niet willen. En dan heb je meer inkomsten. Alleen 'wat' lastiger om je game te optimaliseren voor alle gamemodes.
En dan krijg je dus weer van die shotgun- en M16-apen die niet verder kunnen kijken dan vijftien meter en die een tank alleen in z'n achteruit krijgen als ze eens een andere mode dan TDM spelen.

Goed voor de portemonnee van EA, niet voor Battlefield.

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 20-03-2013 12:31 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

mrc4nl schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:27:
[...]

misschien door lens flare te verwijderen,dat verminderd ook de render tijd.
bf3 herken je meteen aan de lens flare
[afbeelding]

ik vind arma 3 beter en realistischer eruit zien: YouTube: Arma 3 - 'Lighting Showcase' Trailer#!
Arma = een realistische shooter en niet te vergelijken met Battlefield. Ik vind de lensflares wel tof in BF3. Misschien krijg je straks een keuze welke kleurfilter je kan zien net zoals in Sim City. Dan is iedereen blij.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10

Mavamaarten

Omdat het kan!

Op zich vind ik ook niets mis met lens flare, maar in BF3 is het gewoonweg vervelend soms. Ik bedoel, als je een berg op rijdt zie je soms gewoon helemaal niets. Dat kan toch gewoon niet de bedoeling zijn, dat er zo'n retarded zeshoek je beeld vult... Draai dan die opacity naar beneden 8)7 :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:27:
'Battlefield 4 staat maximaal 64 spelers toe'

Battlefield 4 staat maximaal 64 spelers tegelijkertijd toe in één multiplayersessie. Dat meldt BF4Central althans, dat de informatie verkregen zegt te hebben van dezelfde persoon die eerder artwork van het spel lekte.
De 64 gaat nu niet meer over niet kunnen maar over niet willen, ze hadden namelijk al eens 128 getest op de PC (bij BF3 al), maar ze vonden het gewoon te veel dus hebben ze gekozen voor 64 max. wat nu al chaos is op sommige momenten. Wel goed dat de consoles nu eindelijk toekomen aan betere graphics en meer spelers. *O*
Pykow schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:10:
[...]

Wat me opvalt is dat 80% van deze punten al paar maanden terug uitgelekt waren door een thaise medewerker ofzo iets, die daarna met google translate in het engels te lezen was.

Alleen wat ik nieuw lees nu is dus:
4 classes,
wapens en voertuigen die overgehaald worden.
meer game modes
meer maps zoals in de DLC van close quarters.

Dat er meer maps zoals in de CQ DLC kwamen was te begrijpen, er werdt namelijk gesproken over Easy pick up game (dus zoals een CoD) en daarnaast is CQ erg populair op de consoles.
Je moet de site zelf ook eens bekijken bij classes en vehicles, 0 motivatie over hoe ze het zouden weten dat het werkelijk zo is. Lijkt me dus ook nog veel speculatie (behalve de zaken die al vast staan natuurlijk).

En ja, CQ was de bedoeling om de kloof wat kleiner te maken met andere games, maar voor de echte BF spelers was dat helemaal niet de beste DLC ... Kwestie van iedereen te bereiken zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik hoop dat ze bij de volgende battlefield meer begroeing en (nog meer) realistische omgevingen erin stoppen.

Ook hoop ik dat ze van de 4p groups afstappen en naar 6/8p per groep gaan. Dan hopelijk ook met de mogelijjkheid dat je een slot moet kiezen waarin je moet kiezen wat voor classe je gaat ( zoals in America's Army ) Ik vind want anders blijft iedereen met een sniper lopen.
Ook krijg je dan iig wat handigere teams waarin het ook meer zin heeft om samen te spelen. Nou zal je natuurlijk altijd de lonewolfs blijven houden helaas.

Die Close quarters maps speel ik zelf al niet en ik hoop niet dat ze meer CoD players willen aantrekken want over het algemeen zijn dat gewoon kleine babys met 0 verstand van samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 10:16
haarbal schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 01:27:
Ik hoop vooral dat ze focussen op gamebalance, matchmaking, dat soort ongein.

Weet nog wel dat een maand of wat na launch iederen in bf3 met een F2000 + IRNV rondliep. Daarna de M16.

bij de tanks was smoke + canister + reactive ook een hele tijd bijna de enige keuze, tenzij je op die idiote fast vehicle spawn servers zat.
Hmm... ik weet niet hoe jij dat deed, maar in urban maps als Seine pas ik mijn setup aan: dan is smoke overbodig, proximity een must +reactive armor. Tweede wapen is dan HMG/LMG of Canister (maar sinds de laadtijd van canister is aangepast ga ik voor HMG). Op tankmaps / open maps is smoke weer een must + reactive + guided. En dan gooi ik guided er vaak ook weer uit als ik merk dat alle tanks smoke hebben uitgerust. Adaptive play baby!

Zo zie je maar weer dat je het spelletje op veel verschillende manieren kunt spelen. Voor de rest houd ik in mijn achterhoofd en zal ik eens wat vaker mortieren in rush ofzo, maar ik probeer daarbij zeker het team te ondersteunen.

Wat van mij ook meer punten mag opleveren in BF4 is het echte ondersteunende werk. Als ik nu op een rush potje de hele game ben aan het spotten met de MAV - vaak een echte must om te winnen - dan zijn de punten wat tegenvallend. Zou ruig zijn als je mannetjes bij een MCOM spot die dan (kunnen) worden afgemaakt, je daar kill assists voor krijgt, of iets naar die strekking.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 20:58
Jeroenimoes schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:03:
Hmm... ik weet niet hoe jij dat deed, maar in urban maps als Seine pas ik mijn setup aan: dan is smoke overbodig, proximity een must +reactive armor. Tweede wapen is dan HMG/LMG of Canister (maar sinds de laadtijd van canister is aangepast ga ik voor HMG). Op tankmaps / open maps is smoke weer een must + reactive + guided. En dan gooi ik guided er vaak ook weer uit als ik merk dat alle tanks smoke hebben uitgerust. Adaptive play baby!
Ja, maar toen ze canister aanpasten was het spel al driekwart jaar uit ofzo. En ook op seine is smoke aan te raden, heb iig een hoop tanks met javelins uitgeschakeld nadat ik door had dat ze geen smoke hadden. Proxy is handig maar niet noodzakelijk, gewoon een beetje op blijven letten 8)

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shwan
  • Laatst online: 23:04
Het is bijna zeker dat het in China gaat afspelen!

In een wallpaper van Battlefield 4 zie je notabene de skyline van shanghai. Met enig google werk zie je het:

http://img.gawkerassets.c...0vghhmqqfjpg/original.jpg

http://www.fareastgarment.com/res/BilderPromus/shanghai.jpg

Tadaa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shwan schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:18:
Het is bijna zeker dat het in China gaat afspelen!

In een wallpaper van Battlefield 4 zie je notabene de skyline van shanghai. Met enig google werk zie je het:

http://img.gawkerassets.c...0vghhmqqfjpg/original.jpg

http://www.fareastgarment.com/res/BilderPromus/shanghai.jpg

Tadaa :D
Goed gevonden!
Was mij nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Hier ook nog een analyse van Dishyairplane. Hij was er ook al achter dat het zich in Shanghai af zou kunnen spelen.

Om het plaatje compleet te maken. De jet waar hij het over heeft (eurofighter typhoon) blijkt de chinese J20 te zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Jackal131 op 20-03-2013 23:21 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4

Als je daar in logt krijg je de dog tag I was there cadeau.

geen scam website, officele bf website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:25
Ik hoop dat ze Dragon Valley ook weer terug brengen dan! Nu China er waarschijnlijk in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
De dogtag:
Afbeeldingslocatie: http://eaassets-a.akamaihd.net/www.battlefield.com/battlefield-4/symcdn-1363809369/bundles/bf4teaser/img/bg-dogtag.png

Even inloggen met je origin id/battlelog id dus.

Overigens is er nog geen jota te zien. De achtergrond is dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://eaassets-a.akamaihd.net/www.battlefield.com/battlefield-4/symcdn-1363809369/bundles/bf4teaser/img/bg.jpg
Volgens mij zitten al die voertuigen ook al in BF3.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Afbeeldingslocatie: http://i5.minus.com/ib3UguUm3o9SI.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
_O-

Ik zie de servers al verschijnen. "24/7 nuketown 64 players 500%"

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Dit is een CoD map..... Please don't show any CoD in here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Laatst online: 11-08 17:08
Vind het wel grappig dat iedereen "meer wapens" wil, maar sommige begrijpen niet dat een leger niet elke 2 jaar een nieuwe serie wapens kopen zoals men doet met hun mobieltjes..

Als ze de volgende dingen erin doen, dan vind ik het al goed:

- Stream function
Scoreboard on top. Players on the left and right with healthbar and kit. Keyboard shortcuts for camera angles and a replay function.

- Supression with no weird bullet deviation
When getting suppressed the player get blurry vision (adrenaline) and the recoil gets stronger due shaky hands. But the bullets go where the reddot is like normally.

- Map design for 3 flags conquest (16 player version maybe)
An extra mapsize for smaller playersizes. Which can be played for matches for 5v5/6v6.

- Hitreg: Server side check to check for cheating of client
To avoid hacks for damagemultipliers and better hitreg.

- Option to alter your hud like in Firefall (option to move everything and alter the size of objects)
To adjust the minimap, chatbox, amount of bullets and crosshair (color). To move them where the player wants it. Minimap in bf3 was rather small.

- No headglitching
Some maps of bf3 had spots which gotten too much advantage due headglitches.

- Option to for multiple colorgrading (colorblind)
In E-sport people like to alter the colors of the game to get a better contrast to see opponents better.
Bf3 was due the blue color-filter pretty dark and needed some external tweaking to fix this (monitor and videocard drivers).

crazybas, ESL admin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik moet zeggen, dat het best wel goed is gephotoshopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk hoe populair BF hier toch is :)

Ik hoop vooral dat Hitreg nu serverside is en dat er een junglemap bij zit.
Een map met wat bamboo, dichte begroeing, , waterval, ondergrondse grot of gangenpad (een map onder de map zeg maar).

Qua wapens mèh, ben ik best tevreden in BF 3.
En eerst dacht ik te zeggen, dat ze de classes laten voor wat ze nu zijn. Maar gisteren even gespeeld en weer geklaag omdat ik de m16a3 gebruikte. Waarom maken ze alle wapens (buiten sniperrifles) niet beschikbaar voor de verschillende classes? Akkoord het is mss iets minder "correct". Maar dan moet je enkel nog kiezen tussen je perks (zijne medickit, ammo, engi ...) En speelt iedereen met "even sterke wapens", want je bent vrij te kiezen waarmee je speelt. Een m16a3 met unlimited ammo als support bv.

Lijkt jullie dit wat? of zou dit voor een te grote unbalance zorgen?

En on a side note, voor mij mogen ze de snipers limiteren per server. Laat ons eerlijk zijn, ze brengen echt werkelijk niets bij aan teamplay. 90% van hen campt de hele tijd zo ver mogelijk van de vijandelijke vlag. Men moet ze niet verbannen maar echt sterk limiteren. Of de optie laten voor een admin om te kiezen, max zoveel snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mijn grote wens (naast de overduidelijke wijziging in de hitregistratie) is om meer opties voor servers te hebben op de consoles. Waar de PC mooie RCON tools heeft en meer informatie ingame kan tonen aan admins, heeft de 360 versie dat dus niet. Er zit niet eens een ping-meter in, waardoor je grote laggers pas na de pot eruit kunt gooien als je toevallig weet dat je op bf3stats wat vlaggetjes kunt zien (van waar ze vandaan komen). Helemaal waterdicht is dat dus nooit, waardoor je soms enorm lang met dikke lag kunt zitten spelen omdat je er gewoon niets aan kunt doen.

Dat ze servers voor de consoles hebben toegevoegd vind ik wel erg nice, maar ik heb al lange tijd veel irritaties met het beheren ervan. Ook dat als de banlist boven de 40 a 50 komt je ineens niet meer bij je settings kunt komen (alles is blank en kan niet worden opgeslagen) of het feit dat de max playercount ineens op 16 ipv 24 staat (of soms zelfs zakt naar 8) is gewoon retarded.

Op dit moment wordt je met een goede verbinding op de consoles gewoon genaaid en het is tijd dat ze daar met bf4 wat aan gaan doen.

Overigens ben ik niet van plan hem op de 360 te halen maar op de opvolger daarvan.

@hierboven: snipers zullen er altijd wel blijven. Je vind er vaak weinig aan, maar ze moeten die class ook gewoon lastiger maken voor de grote afstand. Meer bewegende scope, rekening houden met de wind, echt in de loop schieten ipv schieten waar iemand op dat moment is. Het is niet erg dat er een paar man in je team zit te sniperen. Voor ieder wat wils. Al mogen ze van mij wel bij de spawnbeacon weghalen dat je in de lucht gaat spawnen in de meeste maps. Dat is echt nergens voor nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 21-03-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Martinspire schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:21:
@hierboven: snipers zullen er altijd wel blijven. Je vind er vaak weinig aan, maar ze moeten die class ook gewoon lastiger maken voor de grote afstand. Meer bewegende scope, rekening houden met de wind, echt in de loop schieten ipv schieten waar iemand op dat moment is. Het is niet erg dat er een paar man in je team zit te sniperen. Voor ieder wat wils. Al mogen ze van mij wel bij de spawnbeacon weghalen dat je in de lucht gaat spawnen in de meeste maps. Dat is echt nergens voor nodig.
Waarom niet zoals in America's Army. Je hebt een groep, waarin je kan applyen voor een class, waarbij er maar 1 of 2 sniper spots zijn binnen elke groep. Hierdoor zorg je ervoor dat je niet teveel snipers hebt in de map en word het ook realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:49:
Ongelooflijk hoe populair BF hier toch is :)

Ik hoop vooral dat Hitreg nu serverside is en dat er een junglemap bij zit.
Een map met wat bamboo, dichte begroeing, , waterval, ondergrondse grot of gangenpad (een map onder de map zeg maar).

Qua wapens mèh, ben ik best tevreden in BF 3.
En eerst dacht ik te zeggen, dat ze de classes laten voor wat ze nu zijn. Maar gisteren even gespeeld en weer geklaag omdat ik de m16a3 gebruikte. Waarom maken ze alle wapens (buiten sniperrifles) niet beschikbaar voor de verschillende classes? Akkoord het is mss iets minder "correct". Maar dan moet je enkel nog kiezen tussen je perks (zijne medickit, ammo, engi ...) En speelt iedereen met "even sterke wapens", want je bent vrij te kiezen waarmee je speelt. Een m16a3 met unlimited ammo als support bv.

Lijkt jullie dit wat? of zou dit voor een te grote unbalance zorgen?
nee dat lijkt me totaal niets, want dan speelt iedereen met het zelfde wapen.
een Recon class met M16A3 nee dankje. Iedere class heeft zijn specialiteiten en daar moeten ze het bij laten. Je gaat dit nooit opgelost krijgen, want nu is de M16A3 de top gun en straks is dat misschien wel weer de M416 of een of andere wapen, je krijgt dit nooit waterdicht en je moet er maar mee leren leven.
De weapon balance is nog redelijk te doen in BF3. Iemand met een snellere reactie en betere aim wint het makkelijk van iemand met een M16A3 het is geen god wapen.
Net zo goed als de combo 870 met slugs. als je een goede aim hebt is dat wapen echt overpowered als de pest, maar heb je geen geweldige aim en mis je dus (lang leven de hitreg) dan is het wapen redelijk nutteloos.

Ik ben alleen erg benieuwd naar de commander functie. Hoe veel gaat dit bijdragen en misschien wel de belangrijkste vraag, waarom hebben we dit nodig ? Tegenwoordig heb je veel minder onvolwassen kinderen die gaan trollen, kijk naar de hoeveelheid C4 jeeps, dirtbikes etc en de jets met mines die op je af komen vliegen etc. Krijg je straks een commander die ammo crates op je hoofd laat vallen.
Commanders die je positie weggeven.

Als ze een goede balans willen in de commander, dan moet de commander maar 3 dingen kunnen doen:
1. opdrachten geven welke vlag ze moeten pakken per squad
2. Transport voertuigen kunnen spawnen met een limiet van 2 stuks
3. Paratrooper in laten vliegen zoals dat gebeurd in End Game.

Wat ze zeker niet mogen doen is:
1. Ammo/health box droppen
2. Raket afvuren
3. spotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
MacrosSimga schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:46:
[...]

Dit is een CoD map..... Please don't show any CoD in here...
Idd... Puketown... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Battlefield YT kanaal.
Ze beginnen met teasen. :+

[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-03-2013 17:39 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
CB org schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:52:

- Hitreg: Server side check to check for cheating of client
To avoid hacks for damagemultipliers and better hitreg.
Zorgt server-side registration niet net voor meer lag dan de huidige client-side?
Ik dacht dat daar altijd de afweging lag:
server-side: cheaters sneller te pakken, maar dan wel meer lag bij hitdetection
client-side: cheaters moeilijker te pakken omdat vele zaken lokaal gebeuren, maar je hebt dan wel minder lag bij hitdetection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Pykow schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:54:
[...]
etc. Krijg je straks een commander die ammo crates op je hoofd laat vallen.
werkte goed tegen campers, er mag er maar èèn iemand campen en dat is de commander;)
weg met die lelijke snipers die de confrontatie vermeden;)
ipv ammo crates prefereerde ik een goede oude jeep, dat ging nog beter

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DanielWW2 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:37:
[video]

Battlefield YT kanaal.
Ze beginnen met teasen. :+
Wtffff, submarines à la BF 1942? Could it be? :o

Maar wat zie ik daar in het begin?
Die groene ESRB rating page => BLUE TINT GREEN TINT CONFIRMED => BF4 PRE-ORDER
CANCELLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Asgaro schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:40:
[...]

Zorgt server-side registration niet net voor meer lag dan de huidige client-side?
client-side: cheaters moeilijker te pakken omdat vele zaken lokaal gebeuren, maar je hebt dan wel minder lag bij hitdetection.
Serverside: mensen met lage ping hebben voordeel
Clientside: mensen met een hoge ping hebben voordeel

Gezien het feit dat je ook een hoge ping kunt stimuleren (Zet maar een download aan) werkt optie 1 gewoon veel beter. Wel moet je dan zorgen dat servers beter verspreid staan over de wereld zodat je niet veel mensen dupeert omdat ze gewoonweg te ver weg wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:45:
[...]

CANCELLED
Ik vermoed dat het SP is. Ik ben niet zo zeker dat de onderzeeërs in de MP stoppen hoewel dat natuurlijk wel awesome zou zijn.

Gewoon 32 vs 32 met mensen met torpedobootjagers, cruisers en onderzeeërs en jets. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 15:09

ThunderNet

Flits!

Asgaro schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:40:
[...]

Liever dat het zoals nu gewoon clientside is, maar met een serverside verificatie. Hoeft immers niet instant, een cheater mag van mij best pas na 1 minuut gekickt worden of wat dan ook :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die teaser is veelbelovend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

/sarcasm

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Aha, Battlefield 3.5 dus.

Konden ze nou echt geen nieuw thema maken voor deze "nieuwe" Battlefield? Alweer 1 teken dat dit spel niet veel nieuws gaat brengen.

Ja sorry hoor, maar na dit BF3 drama ben ik heel skeptisch.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
BF3 drama? In mijn ogen is er geen BF3 drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Na ruim een jaar vind ik BF3 nog steeds in Alpha stadium voelen. Dit kan komen door de gigantische warps overal, lag, desync, hitreg, bar bar bar slechte vehicle physics en slechte optimalisatie.

Dat is nog maar een klein lijstje wat er mis met die game is. Serieus, vergeleken met BF2 geef ik het een 6. En ik heb meer tijd in BF2 gestoken als in BF3 waar ik nu 500 in heb zitten.

Vergeleken met de troep die tegenwoordig uitkomt (een stuk lager niveau als 2004 tijdperk voor PC) misschien een 7.

[ Voor 3% gewijzigd door rickyy op 21-03-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

rickyy schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:46:
Aha, Battlefield 3.5 dus.

Konden ze nou echt geen nieuw thema maken voor deze "nieuwe" Battlefield? Alweer 1 teken dat dit spel niet veel nieuws gaat brengen.

Ja sorry hoor, maar na dit BF3 drama ben ik heel skeptisch.
Wat boeit die ene font en thema nou? Ik wil gameplay zien. BF3.5 gaat het sowieso worden. Reken daar maar op iig. Maar na 2 jaar ontwikkeling heb ik wel vertrouwen in DICE(al pusht EA hun erg..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Submarines!! Net zoals in BF1942 !! Die dingen werden volgens mij bijna nooit gebruikt, maar effectief waren ze zeker wel!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
rickyy schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:05:
Na ruim een jaar vind ik BF3 nog steeds in Alpha stadium voelen. Dit kan komen door de gigantische warps overal, lag, desync, hitreg, bar bar bar slechte vehicle physics en slechte optimalisatie.

Dat is nog maar een klein lijstje wat er mis met die game is. Serieus, vergeleken met BF2 geef ik het een 6. En ik heb meer tijd in BF2 gestoken als in BF3 waar ik nu 500 in heb zitten.

Vergeleken met de troep die tegenwoordig uitkomt (een stuk lager niveau als 2004 tijdperk voor PC) misschien een 7.
Ohja, de hit detection was ook zo goed in BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zijn mensen blind geworden? Teaser is letterlijk een paar posts terug gepost, en dan opeens een repost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:16:
Zijn mensen blind geworden? Teaser is letterlijk een paar posts terug gepost, en dan opeens een repost...
sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
LAND
[YouTube: http://youtu.be/zaddKBTeo3k]

[ Voor 42% gewijzigd door vinom op 21-03-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Wacht eens even. Zouden ze nou echt, echt zeegevechten in het spel stoppen? :o
Dan kunnen we het namelijk al niet meer hebben over BF 3.5 wat ik toch al niet geloof DICE een beetje kennende. Dan gaan ze echt full out met BF4 en dan mogen ze van mij de helft van BF3 erbij kopiëren en verbeteren. Dat maakt mij echt niks uit zolang als het kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

DanielWW2 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:58:
Wacht eens even. Zouden ze nou echt, echt zeegevechten in het spel stoppen? :o
Dan kunnen we het namelijk al niet meer hebben over BF 3.5 wat ik toch al niet geloof DICE een beetje kennende. Dan gaan ze echt full out met BF4 en dan mogen ze van mij de helft van BF3 erbij kopiëren en verbeteren. Dat maakt mij echt niks uit zolang als het kwaliteit is.
Sea Superiority, lets do this!!! :P
Red October standing by!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Asgaro schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:45:
[...]

CANCELLED
Zou je de meuk dat is bf3 ..niet willen vergelijken met Battlefield 1942/2 pc only . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14

So true m8 .. maarja het went he.. met de woorden ''het valt toch niet meer te veranderen'' laten we het er maar bij. :F ;w

EA had die Battllefield bad company 1/2 gewoon console moeten houden en daar de kids blij mee houden [aim assist,lens glare,kleuren pallet van disney,shot gun snipers enz enz] en Battlefield 2,3,4,5,6, gewoon pc only ..niks aan de hand iedereen happy maarja alles voor de centen he EA [wankers]

Alles wat nu aan teasers wordt gebracht is allemaal al geweest in bf42 bf2 [pconly] en wordt nu uitgebracht als iets waanzinnigs maar met de limieten van console gaming. Dus wederom toch weer NET NIET !! en zal ook Battlefield 4 premium een zachte dood sterven op tijd WANT battlefield 5 komt er aan. :+

[ Voor 11% gewijzigd door MaXeRs op 21-03-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 02Sjoerd
  • Laatst online: 23-07 18:11
Het zou echt heel vet zijn als de commander van die schepen (carriers) kan besturen net zoals dat kon met titans in BF2142. Dan wordt het net zo'n mode als titan, maar dan in het water. Een grote zee met een paar eilandjes en havens met als doel de carrier van de tegenstander kapot te maken en binnen te dringen.
En de commander die ze dan kan verplaatsen. :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Niet zoveel vasthouden aan die nostalgie, krijg je een vertekend beeld. Bc2 (leukere maps) en bf3 (betere wapens/voertuigen systemen) zijn imo topgames die me heel veel plezier hebben geleverd. Het heeft wel een hoop patches gekost (-_-), maar hoe de game nu is vind ik heel goed, nauwelijks ergens last van. Het zijn meer de non ptfo spelers/server balance die het iets minder leuk maken, maar dat wijt ik niet aan de game.

Hoop enkel dat het wat kleurrijker wordt zonder bluetint. Uitgebreidere coop is ook welkom. De destruction van bc2 vond ik iets toffer, met instortende gebouwen etc. Dat had in rush ook echt een rol (dat instortende mcoms niet meer bestaan is echter een goed iets).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
02Sjoerd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:31:
Het zou echt heel vet zijn als de commander van die schepen (carriers) kan besturen net zoals dat kon met titans in BF2142. Dan wordt het net zo'n mode als titan, maar dan in het water. Een grote zee met een paar eilandjes en havens met als doel de carrier van de tegenstander kapot te maken en binnen te dringen.
En de commander die ze dan kan verplaatsen. :0
Als het erin komt zal het wel weer versimpeld zijn voor consoles waardoor er geen gevoel meer inzit. Net als het squat systeem van BF3 tov BF2. Is het nou zo moeilijk om in een map een squatleader een waypoint aan te geven met attack of defend? Ojah, met een controller is dit lastig. Dus dan maken we het niet. PC gamers? Nee, die 20% die daar naar kraait is niet belangrijk. (waarschijnlijk de 20% die overblijft na 2 jaar dat spel spelen)

Keuzes keuzes.... €€€€€€€€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42

Idem, na 1,5 jaar zit ik nog maar op 600 + uur, in bc2 had ik na 3/4 jaar al 1000 uur.

Ik moet wel bekennen dat hit detectie veel beter is in bf3, in bf2 en bc2 verschoven de hitboxen steeds of dan schoot je op iemand maar de server gaf geen kill omdat diegene helemaal niet op die plek was waar ik hem zag.
Client side of server side hitreg hebben beiden hun voordelen en nadelen en wisten jullie dat in bf3 de vehicle hitreg server side is?
Dat is 1van de redenen dat een tank shell door bv een heli heen gaat.

Preorder doe ik dit keer niet en mijn verwachtingen zijn ook niet meer zo hoog als met bf3, de devs hebben iets te veel gelogen en niet waar kunnen maken wat ze beloofd hadden.
Ik neem ze nog steeds kwalijk dat ze onze clan kapot hebben gemaakt met bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 10:16
ALLE Battlefield games hadden hun sterke en zwakke punten. Ik zou over elk individueel spel kunnen uitwijden. Maar dat boeit niet, en bovendien verschillen meningen. Daarmee kunnen ze nooit iedereen over elk detail tevreden laten zijn.

Ik merk het wel als ik het speel...

Ik verlang overigens nu alweer naar een console only topic ver BF4, met dat eeuwige azijngepis over alles wat zogenaamd mis is aan BF3, de schuld van ontwikkelen voor de consoles is. Dat is gewoon onzin en dat snap je ook als je even nadenkt.

Ik heb alle PC titels in de reeks (veel) gespeeld, BF3 is de eerste console BF. Qua look en feel is dit veruit de beste BF die ik heb gespeeld. De PC mensen vergeten dat zij wel gewoon 64 spelers hebben, muis + tobo, hogere graphics, geen aim-assist. Wat een kleurenpalet en lens flares met de consoles te maken hebben moet me even worden uitgelegd. Zover ik weet is dat een puur esthetische keuze geweest in het ontwerpen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Jeroenimoes schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:18:
Zover ik weet is dat een puur esthetische keuze geweest in het ontwerpen.
Klopt
  1. Het moest veel geld opbrengen
  2. 1 engine geprogrammeerd voor Battlefield 3, 4, 5, 6, 7 (5 jaar houdbaar)
  3. CoD brengt hoop geld op, dat doen wij ala BF dus ook
  4. En het ergste... 1 keer programmeren voor alle hardware PC,xbox,ps en liefst ook voor je iPad
Dice danst naar de pijpen van .. vul maar in... next!

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jeroenimoes schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:18:
Ik heb alle PC titels in de reeks (veel) gespeeld, BF3 is de eerste console BF. Qua look en feel is dit veruit de beste BF die ik heb gespeeld.
Hoewel je daarin gelijk hebt, mis ik toch echt de tactische mogelijkheden uit BF2. Ik ben in ieder geval erg blij met de Commander-rol, eens zien wat dat wordt. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Speculaties he, het is allemaal nog niet officieel bevestigd dat de commander-rol er terug in gaat komen.
Natuurlijk verwachten wij dit wel en ik hoop 27 maart multiplayer beelden te zien en niet de singleplayer, want dan kan ik er geen oordeel aangeven. BF3 zag er ook goed uit in de singleplayer zoals de jet missie of dat ene gebouw bestormen in parijs, maar verder was er echt niks aan en was het verhaal niet goed opgezet. Je kunt zien dat hun qualiteit in de multiplayer zit, maar dat ze gepushed worden om een singleplayer erin te zetten.

Ook begrijp ik niet de opmerking dat BF3 een drama is en uit zijn bericht blijkt dat hij een console speler is en vervolgens gaat hij BF2 erbij halen. Volgens mij is Battlefield 2 nooit uitgekomen op de consoles er was wel een rip-off gemaakt die ook battlefield 2 heette, maar dat was echt de slechtste battlefield ooit gemaakt. Daarna zijn ze over gegaan naar Bad company wat ik in alle opzichten een leuke Battlefield game vondt, maar niet echt bedoelt is op de PC en na jaren hebben we eindelijk een Battlefield 3 gehad die in de buurt kwam van BF2 beleving.

Je kan de games trouwens met geen mogelijkheid meer vergelijken. in de tijd van BF2 had je ook games die beter schoten en BF2 had een behoorlijke slechte hit registratie een groot voordeel is dat dit probleem ook voordoet in BF3 en dat ze dus de game niet totaal veranderen van het orgineel ;)

Battlefield 4 mag van mij Battlefield 3.5 worden, maar als er echt onder water gevechten gaan komen of maps zoals in Battlefield 2 met heel veel water (dus gevecht op kleine eilandjes in op het water) dan praten we toch echt over BF4 ipc BF3.5
Ik verwacht geen super grote veranderingen, ik verwacht dat ze meer gefocused hebben om de game met 64 man uit te brengen op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:07
Ik hoop ook echt op BF4 rush maps voor 64p en geen 32p rush maps die met 64p worden gespeeld .
En ik hoop ook dat de wapens het zelfde aanvoelen als BF3 en hoop dat ze fast vehicle spawn eruit laten dat vind ik een van de grootste minpunten van bf3.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:49:
[...]
Gewoon 32 vs 32 met mensen met torpedobootjagers, cruisers en onderzeeërs en jets. :D
Awesome, dat je halve team in je duikbootje kan en je er mee naar de vijandelijke eilandjes kan varen, al schietend op destroyers.
Tot je HC gaat spelen en in mijn team belandt en op mijn subje spawnt...

DuckyofDeath C4 Vijand1
DuckyofDeath C4 Vijand2
DuckyofDeath C4 Vijand3
DuckyofDeath C4 Teammate1
DuckyofDeath C4 Teammate2
DuckyofDeath C4 Teammate3
DuckyofDeath C4 Teammate4
DuckyofDeath C4 Teammate5
DuckyofDeath C4 Teammate6
DuckyofDeath C4 Teammate7
DuckyofDeath kicked for: too many teamkills
DuckyofDeath banned for: Jihad vehicles is one thing but fuck this and GTFO

oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
hmm, bf4 ziet er wel redelijk uit, maar ik wil geen KLOTE origin. origin is nog het ergst van allemaal.
de bf3 launch was echt chaotisch en ik ben bang dat dat weer gaat gebeuren.
over dat watergevecht gebeuren, nog een teaser:
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield.com/bundles/bf4teaser/img/phase2.png

[ Voor 52% gewijzigd door megadoom op 22-03-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megadoom schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:08:
afbeelding
Daar voer ik met m'n duikbootje, zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
megadoom schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:08:
hmm, bf4 ziet er wel redelijk uit, maar ik wil geen KLOTE origin. origin is nog het ergst van allemaal.
de bf3 launch was echt chaotisch en ik ben bang dat dat weer gaat gebeuren.
[afbeelding]
Wat ik me herinner was de Battlefield 3 launch to best soepel? Niet perfect, maar zeker geen Simcity drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
de eerste 2 dagen kon je bf3 niet eens activeren omdat de servers de load niet konden handelen, in origin en battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:06:
[...]

Awesome, dat je halve team in je duikbootje kan en je er mee naar de vijandelijke eilandjes kan varen, al schietend op destroyers.
Tot je HC gaat spelen en in mijn team belandt en op mijn subje spawnt...

DuckyofDeath C4 Vijand1
DuckyofDeath C4 Vijand2
DuckyofDeath C4 Vijand3
DuckyofDeath C4 Teammate1
DuckyofDeath C4 Teammate2
DuckyofDeath C4 Teammate3
DuckyofDeath C4 Teammate4
DuckyofDeath C4 Teammate5
DuckyofDeath C4 Teammate6
DuckyofDeath C4 Teammate7
DuckyofDeath kicked for: too many teamkills
DuckyofDeath banned for: Jihad vehicles is one thing but fuck this and GTFO

oOo
Jihad sub. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Zijn er al ergens duikboten bevestigd? Want uit de teaser maak ik dat niet op, dat is gewoon de schroef van een middelgroot schip.

Qua graphics wel uitermate veelbelovend overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dat was gewoon CGI, die teasers zeggen nog helemaal niks over de kwaliteit van de graphics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/891937_360199230755825_554790453_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
LOL @ hierboven...

Zal vast wel wat van waar blijken te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
megadoom schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:31:
de eerste 2 dagen kon je bf3 niet eens activeren omdat de servers de load niet konden handelen, in origin en battlelog.
Viel volgens mij wel mee. Ook bij de start van de beta hielden de servers het best goed, bij launch zelf hadden activatie servers er problemen mee, maar volgens mij bij nagenoeg iedereen was dat kwestie van Origin half uurtje aan laten staan, dan lukte het wel en vervolgens kon je gewoon spelen.

Ik ben zelf 'gedwongen' Origin en Steam te gebruiken, op beide zat ik niet te wachten, maar als het toch eentje moet zijn kies ik wel voor Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:10:
Zijn er al ergens duikboten bevestigd? Want uit de teaser maak ik dat niet op, dat is gewoon de schroef van een middelgroot schip.

Qua graphics wel uitermate veelbelovend overigens. :)
Veelbelovend JUIST Co-op en Singleplayer ziet er in BF3 ook beter uit dan in de multiplayer.
Dus nee niet veel belovends te zien als ze geen multiplayer beelden laten zien.
dit was een teaser van niets ;)
furby-killer schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:37:
[...]

Ik ben zelf 'gedwongen' Origin en Steam te gebruiken, op beide zat ik niet te wachten, maar als het toch eentje moet zijn kies ik wel voor Origin.
HAHAHAHA, succesfull troll of meen je dit serieus ?

Plus punten Steam:
Meer uitgevers
STEAM SALES (A)
Zowel games als software via 1 systeem binnen te halen.
een goed werkende cloud saveing voor de meeste games
Kunnen installeren en downloaden op een andere schijf dan waarop steam staat
meer dan 100 vrienden kunnen toevoegen.
Groot en overzichtelijke forum
Weinig verbruik
BigPicture zodat je het ook op je TV kan draaien met een conroller in je hand (steambox)
Goed automatische updates binnen halen van je games
Achievements te behalen.
Games kunnen kopen als gift om die aan iemand te geven.
Mogelijk tot ruilen van items in je inventory.
Werkt zowel onder Windows, Mac en Linux
indie games
mod tools en SDK's
Goede support wanneer er iets mis gegaan tijdens een aankoop of wanneer er iets gebeurd is met je account.
VAC ban banned gelijk heel je account voor iedere game met VAC Security

Plus punten origin:
Ook als je geen internet hebt, kan je nog de singleplayer spelen van een spel
aanschaffen van games gaat in Origin wel beter, dan krijg je een mail met de serienummers toegestuurd en bij Steam kan je de serienummers pas nachecken in je gamelist en zelfs helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Pykow schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:49:

Ook begrijp ik niet de opmerking dat BF3 een drama is en uit zijn bericht blijkt dat hij een console speler is en vervolgens gaat hij BF2 erbij halen. Volgens mij is Battlefield 2 nooit uitgekomen op de consoles er was wel een rip-off gemaakt die ook battlefield 2 heette, maar dat was echt de slechtste battlefield ooit gemaakt. Daarna zijn ze over gegaan naar Bad company wat ik in alle opzichten een leuke Battlefield game vondt, maar niet echt bedoelt is op de PC en na jaren hebben we eindelijk een Battlefield 3 gehad die in de buurt kwam van BF2 beleving.

Je kan de games trouwens met geen mogelijkheid meer vergelijken. in de tijd van BF2 had je ook games die beter schoten en BF2 had een behoorlijke slechte hit registratie een groot voordeel is dat dit probleem ook voordoet in BF3 en dat ze dus de game niet totaal veranderen van het orgineel ;)
Ik neem aan dat je over mij praat. Waar haal je uit dat ik op consoles speel? Ik zal nooit een FPS op een console spelen.

In de buurt kwam, ja, maar toch weer totaal niet. Ik heb dat gevoel dus totaal niet.

Battlefield 2 had prima hitreg. Wanneer je achter een muur rende was je ook werkelijk achter de muur. Probleem was dat de maps vrij open waren en er dus weinig cover was. Daarbij waren de models veel kleiner en de maps groter. Wapens waren minder accuraat en je had vaak geen goeie scopes. Dit gaf misschien het gevoel van geen goede hitdetectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 22:34
Pykow schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Veelbelovend JUIST Co-op en Singleplayer ziet er in BF3 ook beter uit dan in de multiplayer.
Dus nee niet veel belovends te zien als ze geen multiplayer beelden laten zien.
dit was een teaser van niets ;)

[...]

Plus punten Steam:
Meer uitgevers
STEAM SALES (A)
Zowel games als software via 1 systeem binnen te halen.
een goed werkende cloud saveing voor de meeste games
Kunnen installeren en downloaden op een andere schijf dan waarop steam staat
meer dan 100 vrienden kunnen toevoegen.
Groot en overzichtelijke forum
Weinig verbruik
BigPicture zodat je het ook op je TV kan draaien met een conroller in je hand (steambox)
Goed automatische updates binnen halen van je games
Achievements te behalen.
Games kunnen kopen als gift om die aan iemand te geven.
Mogelijk tot ruilen van items in je inventory.
Werkt zowel onder Windows, Mac en Linux
indie games
mod tools en SDK's
Goede support wanneer er iets mis gegaan tijdens een aankoop of wanneer er iets gebeurd is met je account.
VAC ban banned gelijk heel je account voor iedere game met VAC Security

Plus punten origin:
Ook als je geen internet hebt, kan je nog de singleplayer spelen van een spel
aanschaffen van games gaat in Origin wel beter, dan krijg je een mail met de serienummers toegestuurd en bij Steam kan je de serienummers pas nachecken in je gamelist en zelfs helemaal niet.
Nu vergelijk je een systeem wat al jaren draait met iets wat net begint. Enige voordelen die jij noemt vind ik eigenlijk dat je van derden software kan installeren en of kopen.

vele andere dingen die je noemt kun je schuiven onder het vakje van gimmic vind ik. zoals 100 + vrienden of fullscreen, achiefments, gifts etc. Denk dat als origin dat zou willen ze dat prima kunnen implementeren
Ik heb origin gewoon op mn C drive draaien maar battlefield staat bv gewoon op een andere schijf no problem

Daarnaast hebik nu meer ellende met steam dan met origin maar geod dat kan aan mij liggen. Daarom snap ik gewoon niet waarom al die heisa gtegen Origin. Liefst heb ik ze geen van beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeeDzi schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:31:
[...]
vele andere dingen die je noemt kun je schuiven onder het vakje van gimmic vind ik. zoals 100 + vrienden of fullscreen, achiefments, gifts etc. Denk dat als origin dat zou willen ze dat prima kunnen implementeren
Dat JIJ het gimmicks vindt maakt het geen gimmicks. Giften is een veelgebruikte functie, big picture wordt goed gebruikt, achievements zijn behoorlijk populair etc. Je vrienden kunnen beheren in groepen is ook nogal relevant als je er inderdaad 100+ hebt (maar ik heb er gewoon 78, die ik IRL ken, dus ik gebruik dat ook niet).

Als ik niet kan giften, wat in Origin niet kan, is de shop waardeloos voor me. In Steam kan ik iets kopen en het een vriend geven. Als ik Civilization 5 krijg bij X-COM terwijl ik net Civ5 voor 5 euro gehaald heb in de sale (dat is echt geen gimmick, spellen voor 66% en 75% korting wegdoen... dat is essentieel!) dan doneer ik m'n tweede Civ5 gewoon aan een vriend, die er ondertussen 400 uur in heeft zitten. Met Origin? Een vriend van me is zo stom geweest SimCity te kopen, en de goedmakertjes heeft hij al of wil hij niet. Kan hij z'n goedmakertje weggeven aan een vriend die wél één van die spellen wil hebben? Nope.

Tuurlijk is Steam veel langer bezig, maar Origin is ook niet van vorige week en het is niet zo dat al die features die in Steam zitten zó complex zijn dat die niet grotendeels nagemaakt hadden kunnen zijn door EA, één van 's werelds grootste uitgevers die al drie jaar met Origin loopt te rotzooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Het liefst had ik alleen maar steam, alles onder 1 dakje het zelfde als op de consoles.
Je installeerd steam en daar heb je heel je libary aan games.
Games die je kunt spelen op de PC, MAC of Linux en met of zonder controller achter je monitor of tv.
Daarom ook erg benieuwd naar de Steambox.

Maar goed dit zegt meer over Origin en EA en heeft verder niks met battlefield 4 te maken en als we deze discussie verder willen doorvoeren, dan moet daar een andere topic voor gaan komen.
rickyy schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:22:
[...]

Ik neem aan dat je over mij praat. Waar haal je uit dat ik op consoles speel? Ik zal nooit een FPS op een console spelen.

In de buurt kwam, ja, maar toch weer totaal niet. Ik heb dat gevoel dus totaal niet.

Battlefield 2 had prima hitreg. Wanneer je achter een muur rende was je ook werkelijk achter de muur. Probleem was dat de maps vrij open waren en er dus weinig cover was. Daarbij waren de models veel kleiner en de maps groter. Wapens waren minder accuraat en je had vaak geen goeie scopes. Dit gaf misschien het gevoel van geen goede hitdetectie.
De maps waren niet groter naar mijn beleving, je hebt alleen in BF3 het gevoel dat je kleinere maps hebt omdat je sneller gaat met de voertuigen. ik vindt de maps groot genoeg in BF3 en er is voor iedereen wat wils en dat kom je niet meer tegen in een hedendaagse game.

Ik denk dat DiCE een klein beetje van zijn fouten heeft geleerd of beter gezegd, ik heb nog totaal geen last gehad van jets airrape in de nieuwe maps en dat is ook een wonder te noemen. Ze hebben er goed aan gedaan om de jets in de lucht te laten spawnen zodat de tegenstander de jets niet neer kunnen halen alvorens ze kunnen opstijgen, want het enige wapen tegen een jet is een eigen jet en door dit systeem in End Game hebben ze er echt veeeeel meer balance in gebracht. Heel simpel een noob jet piloot die slecht is in schieten kan een enamy jet wel van streek maken en hem zo afleiden dat hij de grond troepen niet aanvalt en hierdoor kan je op de grond eindelijk weer eens een keer iets doen. In Caspian border gaan ze gewoon steeds de jets neer halen op je basis en hierdoor hebben de 90 seconde vrijspel in de lucht om locks te ontwijken etc. maar in End game kunnen de jets altijd voor afweer zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Shanghai

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2j4ygl2.png

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Dé reden waarom er zovele mensen naar de glorietijd van BF2 terugwillen: COMMOROSE SPAM :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Plus punten Steam:
Ik ben volkomen serieus. En eerst was ik van plan je lijstje punt per punt te zeggen wat ik ervan vond, maar ik kan het heel makkelijk samenvatten: Dont care. Prima dat steam een betere winkel is, maar ik heb geen interesse in die functionaliteit (enorm duur voor de spellen die ik koop), net als de hele vrienden functionaliteit. Leuk voor de mensen die dat willen, maar ik wil gewoon BF3 spelen (en eerder MW2). Dan worden zowel Origin als Steam me door de neus geboord, dus voor mij is het simpelweg van welk van de twee ik minder last heb, dat is toch Origin.

Ik zou sowieso willen dat het wat modulairder was opgebouwd, zodat ik niet software van een webwinkel moet installeren om een spel te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy

Als dit nog steeds zo is in BF4 stap ik over naar een ander spel of keer ik terug naar BF2 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
rickyy schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:12:
[video]

Als dit nog steeds zo is in BF4 stap ik over naar een ander spel of keer ik terug naar BF2 }:O
Dat is gewoon clientside. Ik hoop toch echt dat DICE nu zij lesje geeft geleerd. Niet dat BF2 nou zo geweldig was...

De hitboxen kloppen tenminste in BF3. Ze moeten het nu alleen serverside maken en dan heb je fatsoenlijke hitreg. Als DICE het dan ook nog goed doet ben je meteen van damagehackers af en kunnen ze via serverpatches damage veranderen. Dat scheelt weer twee maanden wachten om een OP wapen te nerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Air:

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
aarde.. water.. lucht... ik zie al waar dit naartoe gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
megadoom schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:21:
Battleduty 3.5?
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Eerlijk gezegd hoop ik ook op een cyberwarfare aspect. Lijkt me wel leuk als een soort van minigame op een 64 players server, zodat je hiermee bv. resources voor de commander unlockt ofzo.
Maarja, ik schat de kans klein in. Misschien wel ooit voor een toekomstige Battlefield omdat cyberwarfare toch meer en meer voorkomt nu IRL.

Edit: iets zoals in Deus Ex Human Revolution bv bij het hacken van terminals:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/-LAwiFS7NJFo/TrL7GAkwg_I/AAAAAAAAA5U/SrmPqiQD3I0/s1600/Deus+Ex+Human+Revolution+%252528Hacking%252529.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Asgaro op 22-03-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 13-09 10:42

InFamous

excommunicado

megadoom schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:21:
Vergeet vuur niet en je hebt Avatar

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
InFamous schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:44:
[...]

Vergeet vuur niet en je hebt Avatar
dat bedoelde ik ook ;).

laten we maar niet te ver offtopic gaan...
Pagina: 1 2 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.