psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Och ja, je moet toch wat he.
Tuurlijk. Ik zie dat er weer een aantal bij staan nu. Jij hebt jezelf er nog niet bijgezet? Ik inmiddels wel, zal jou straks ook even toevoegen. Zijn maar weinig op PS3 t.o.v. PS4Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:33:
Ik zoek mensen om mee te spelen.
Ben nu een lvl 21 hunter en wil z.s.m gearen.
Probeerde gisteren de lvl 20 daily heroic solo te doen, maar dat was niet zo'n succes.
Kan ik 'gewoon' mensen uit die Excel sheet toevoegen?
Mijn PSN is shinzonator, PS3.
Mijn PSN is SirDexterMorgan, lvl 20 hunter
[ Voor 3% gewijzigd door speedyjules07 op 18-09-2014 09:57 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Toch wel.Just_A_User schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:56:
De Sparrow is toch niet die glider he, waar je op kunt rond'vliegen'? Want dat ding ken ik wel.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Oh. Dan heb ik niks gezegd. Dat ding heb ik inderdaad.
Verwijderd
Hoe heet je op PSN? ( ik raak de draad kwijt met al die verschillende namenFidoDido schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:45:
[...]
top zal je toevoegen, morgenavond heb ik ieder geval tijd, vanavond wordt het helaas toch niet voor mij.
xelfer schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:12:
Op welke Nederlandse tijden is Xur beschikbaar?

Dit zijn PST tijden.
18:00 NL tijd denk ik dan?
[ Voor 5% gewijzigd door corporalnl op 18-09-2014 10:18 ]
....
..
Alleen het is niet voor mijn class.
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:06:
Zie dat mensen druk op zoek zijn naar optimale farm plekken etc, ik wissel gewoon pvp af met strikes, afhankelijk van waar ik zin in hebt. Gisteren mijn eerste Legendary Engram mogen looten, en na al die verhalen gelezen te hebben van dat er vaak zat blauw of groen uit komt was ik best wel blij dat er een excotic assault rifle uit kwam. Tevens uit een blauw Engram een legendary chest gehaald met als bonus: meer kogels voor mn assault rifle. ^^ gotta love RNG.
Son of a...Mortalboy[NL] schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:16:
Ik was vanmorgen ook even aan het farmen.. Dropte er een mooie paarse kristal, ga ik hem decrypten bij die decryptslaaf, komt er een Exotic uit!![]()
![]()
.....
....
..
In ieder geval gefeliciteerd allebei!
Misschien is de kans op een exotic hoger als de Amerikanen niet allemaal online zijn?
Dan zou ik m lekker in je vault gooien. Voorlopig ben ik nog wel even bezig mn Titan een beetje op niveau te krijgen, maar ooit zal ik wel eens met een andere class beginnen. Dan heb je daar alvast je eerste exotic voor binnen.Mortalboy[NL] schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:16:
Ik was vanmorgen ook even aan het farmen.. Dropte er een mooie paarse kristal, ga ik hem decrypten bij die decryptslaaf, komt er een Exotic uit!![]()
![]()
.....
....
..

Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte.
Het is jullie gegund.
Verwijderd
Gebeurd bij mij wel vaker in loot games, gewoon lekker spelen en de goede drops die vallen wel. Nu de lvl 17/18 blauwe gear nog upgraden, past niet echt icm met het wapen.
Merk dat ik wel weer steeds meer aan de PvP ben, speelt toch wel heerlijk weg. Gaat nog niet heel goed maar progressie en fun is aanwezig, en daar gaat het om.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 10:31 ]
Is geen troll post. Ik kreeg hem gisteren ook. Hij knalt lekker weg. Is er iemand in om coins te grinden in de weekly strike. Ik vraag me alleen af of je hem 2x kan doen voor 3 coins of dat je na de eerste keer gee coins meer krijgt, want dan moet ik hem op hard doenVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:03:
Beste exotic wapen so far?
http://www.reddit.com/r/D..._tonight_in_the_raid_its/
Klinkt echt ziek goed, kan ook een troll post zijn, maar betwijfel het.
[ Voor 20% gewijzigd door Valcanus1337 op 18-09-2014 10:38 ]
PSN ID: White_Anomaly
das echt ziek, tijdens scope zie je de radar gewoonVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:03:

nu nog een sniper rifle die hetzelfde heeft en je hebt de meest OP sniper rifle ingame
nothing stops this train
maak eens een screenshot ik wil hem wel zien .Valcanus1337 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:35:
[...]
Is geen troll post. Ik kreeg hem gisteren ook. Hij knalt lekker weg.
PSN: FreakGIB
PSN ID: White_Anomaly
Wat is je profiel link?Valcanus1337 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:39:
Geen flauw idee hoe ik dat doe. White_Anomaly op psn of kijk bij Bungie.
wat is je psn id op bungie.net?? dan check ik ffValcanus1337 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:35:
[...]
Is geen troll post. Ik kreeg hem gisteren ook. Hij knalt lekker weg. Is er iemand in om coins te grinden in de weekly strike. Ik vraag me alleen af of je hem 2x kan doen voor 3 coins of dat je na de eerste keer gee coins meer krijgt, want dan moet ik hem op hard doen
nothing stops this train
volgens mij maar 1 keerValcanus1337 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:35:
[...]
Is geen troll post. Ik kreeg hem gisteren ook. Hij knalt lekker weg. Is er iemand in om coins te grinden in de weekly strike. Ik vraag me alleen af of je hem 2x kan doen voor 3 coins of dat je na de eerste keer gee coins meer krijgt, want dan moet ik hem op hard doen
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Heb hem.Kol Nedra schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:41:
[...]
wat is je psn id op bungie.net?? dan check ik ff
http://www.bungie.net/en/.../2305843009216554725#gear
hier mijn gear:
check mijn exotic shotgun+ legendary rocket launcher
http://www.bungie.net/en/.../2305843009216247460#gear
nothing stops this train
Apart dat die shotgun een primary is.Kol Nedra schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:44:
wow ziek ding![]()
hier mijn gear:
check mijn exotic shotgun+ legendary rocket launcher
http://www.bungie.net/en/.../2305843009216247460#gear
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ik vind deze veel aangenamer: http://www.destinydb.com/...09216554725-White_Anomaly
*Random user uit 1 van de bovenstaande posts genomen
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
ja idd, dat is wel een nadeelrnenator schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:45:
[...]
Apart dat die shotgun een primary is.

maargoed mag zeker niet klagen, heb een exotic
nothing stops this train
Kan niet wachten op dat eerste wow moment
Verwijderd
oh cool! die site kende ik niet, het ziet er zeker overzichtelijker uit om even snel te bekijken. thx!Jebus4life schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:46:
Waarom gebruik iedereen eigenlijk die bungie site?
Ik vind deze veel aangenamer: http://www.destinydb.com/...09216554725-White_Anomaly
nothing stops this train
Da's ook een tacktiek.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:47:
Sta nu op die farm spot @patrol earth. Playstation standby uitgezet, scherm + boxen + controller uit, over uurtje ff kijken wat er ligt. Staan 5 gasten te knallen, ik krijg gewoon loot lol!

Verwijderd
Gasten zitten niet in mn firesquad. Enige wat je niet krijgt is xp/ glimmer.Unomomentodado schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:49:
[...]
Da's ook een tacktiek.Met 4 of 6 man afspreken. Vervolgens met 2 man een uur knallen en dat dan aflossen.
Weet iemand op welke tijden dat event hier spawned? Zorg ik dat ik die steeds meepak en loot
[ Voor 110% gewijzigd door Kol Nedra op 18-09-2014 11:12 ]
nothing stops this train
[ Voor 98% gewijzigd door jnk1986 op 18-09-2014 11:13 ]
Gewoon op aardeKol Nedra schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:07:
ja alleen van earth is er een map gemaakt, nu de rest nog
Gamertag for Xbox: R0SSI
Heb een exotic bounty in mijn lijst staan met precies dit icoontje er op.. wachten op dit weekend.. maybe i am Lucky after all?Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:03:
Ik zal voor je duimenmfreriks schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:20:
[...]
Heb een exotic bounty in mijn lijst staan met precies dit icoontje er op.. wachten op dit weekend.. maybe i am Lucky after all?
Speel op ps3: Kontschopper_NL
Level 21 Hunter
(heb tevens een headset)
Kan iemand mij aan het excel bestand toevoegen? Deze link kan ik helaas niet benaderen op het werk.
Ik heb je toegevoegd aan de lijst, ik zal je ook op PSN toevoegen wanneer ik thuiskom.Looney1984 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:24:
Zijn er mensen die mij vanavond of een andere keer met wat heroic runs willen helpen?
Speel op ps3: Kontschopper_NL
Level 21 Hunter
(heb tevens een headset)
Kan iemand mij aan het excel bestand toevoegen? Deze link kan ik helaas niet benaderen op het werk.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik wist niet dat ze dat hadden, in ieder geval 20x zo snel dan met al die vervelende animaties op de bungie websiteJebus4life schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:46:
Waarom gebruik iedereen eigenlijk die bungie site?
Edit: Ik denk alleen dat ze het niet leuk vinden dat er een spatie in mijn gamertag zit
[ Voor 9% gewijzigd door Ereaser op 18-09-2014 11:41 ]
Na een half uurtje wordt je gekickt wegens inactiviteit. Zorg dat je constant op een knop "drukt"Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:51:
[...]
Gasten zitten niet in mn firesquad. Enige wat je niet krijgt is xp/ glimmer.
Weet iemand op welke tijden dat event hier spawned? Zorg ik dat ik die steeds meepak en loot
Ben benieuwd.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:51:
[...]
Zat dat ook af te vragen voor bijvoorbeeld Crucible matches. Als ik mijn ps4 gewoon aan laat staan en telkens weer in een nieuwe match terecht kom... Dan heb ik na een nachtje ps4 aanlaten die 100 crucible punten denk ik.
PSN: Leech1984
Thanks! ben nog niet zo lucky met legendary gear etc, heb er 5 legendary items maar geen 1 voor hunter classspeedyjules07 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:28:
[...]
Ik heb je toegevoegd aan de lijst, ik zal je ook op PSN toevoegen wanneer ik thuiskom.

Hoop dat die mogelijk niet kan, waarom speel je de game dan?leech1984 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:41:
[...]
Ben benieuwd.
Zat dat ook af te vragen voor bijvoorbeeld Crucible matches. Als ik mijn ps4 gewoon aan laat staan en telkens weer in een nieuwe match terecht kom... Dan heb ik na een nachtje ps4 aanlaten die 100 crucible punten denk ik.
Ik heb van de laatste 13 Legendary engrams maar daadwerkelijk 1 Legendary gekregen. Gelukkig was het wel een Legendary die ik wilde hebben (Sniper rifle).Looney1984 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:43:
[...]
Thanks! ben nog niet zo lucky met legendary gear etc, heb er 5 legendary items maar geen 1 voor hunter class
Nu na een weekje spelen ben ik nu sinds kort level 20.
Ik lees overal dat 'light' zorgt voor het verder levelen, maar dat snap ik nog niet helemaal.

http://www.bungie.net/en/Profile/254/6055099
Zo heb ik nu een paar items met Ligt erin. Wat houdt de 9 dan in bij het balkje?
En wanneer wordt de Light in je armor in je level verwerkt? Moet je daar ook nog games voor spelen o.i.d.?
Of is het alleen equip en go?
En zijn er nog een paar goede tips voor quick light?
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Ik heb altijd al Halo gespeeld, en Destiny sluit daar prima op aan.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Verwijderd
Nope, zolang je energieinstellingen qua energiebesparing op 'uit' staat heb je dat nietRRCreations schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:40:
[...]
Na een half uurtje wordt je gekickt wegens inactiviteit. Zorg dat je constant op een knop "drukt"
(Veel) armor heeft ook nog een defense upgrade. Zodra je deze upgrade activeert stijgt het light level van dat armor ook iets. ( paar punten )TheBuddha schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:47:
Light zit in je armor en als je dat aan doet dan stijgt je light level. Er zijn naar mijn weten geen manieren op light in je armor te verhogen. Je moet dus op zoek naar betere armor met een hogere light level. Snelle manieren zijn er niet. Veel spelen en je wordt beloond. Als je geluk hebt.
Halo blijft imo beter dan Destiny, vooral multiplayer ga je met Destiny terug in de tijd.FreqAmsterdam schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:47:
Ik heb altijd al Halo gespeeld, en Destiny sluit daar prima op aan.
nothing stops this train
Hij geeft aan sluit er prima op aan, geeft toch niet aan welke game nu beter of slechter is?Kol Nedra schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:52:
[...]
Halo blijft imo beter dan Destiny, vooral multiplayer ga je met Destiny terug in de tijd.
Ik heb ze ge-decrypt, 1 keer een blauwe helm.. en jawel... en legendary rocket launcher.
De rocket launcher heet unfriendly giant.
http://www.bungie.net/en/.../2305843009215675505#gear
De raket explodeert dicht bij de target, waarna er clusterbommen vallen. Lijkt me lachen in pvp... eens proberen vanmiddag.
[ Voor 16% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 18-09-2014 11:57 ]
aha, dat verklaart al meer.McPoowl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:51:
[...]
(Veel) armor heeft ook nog een defense upgrade. Zodra je deze upgrade activeert stijgt het light level van dat armor ook iets. ( paar punten )
was vast niet meer scherp gisteren.
Even een ander fffuuuu puntje;
In de lijst met spelers zegt bijna iedereen een headset te hebben, maar ik heb nog nooit iemand horen praten in een multiplayer game. Het lijkt me dat je gewoon je team kan horen toch zonder dat je in dezelfde party zit. En anders sowieso je fireteam, ook daar nog nooit iemand horen praten.
Jammer hoor.
Daarmee richt ik me niet direct op de tweakers, maar meer naar de community in het algemeen.
Destiny is ook een zeer verslavend spel hoor daarnietvan, maar ik had in mijn ahcterhoofd ingesteld dat crucible veel op halo MP zal lijken, maar helaas is dat niet het geval.Looney1984 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:54:
[...]
Hij geeft aan sluit er prima op aan, geeft toch niet aan welke game nu beter of slechter is?
nothing stops this train
Als je samen in een fireteam zit kan je elkaar horen. Als er rechtsonder een geluid icoontje verschijnt als je praat dan kan de rest je horen als ze je niet gemute hebben of in hun eigen aparte party chat zitten.predacore schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:54:
[...]
aha, dat verklaart al meer.
In de lijst met spelers zegt bijna iedereen een headset te hebben, maar ik heb nog nooit iemand horen praten in een multiplayer game. Het lijkt me dat je gewoon je team kan horen toch zonder dat je in dezelfde party zit. En anders sowieso je fireteam, ook daar nog nooit iemand horen praten.
Jammer hoor.
Daarmee richt ik me niet direct op de tweakers, maar meer naar de community in het algemeen.
dit klopt, maar dat komt omdat het niet mogelijk is om met andere te praten tijdens multiplayer (logisch is het niet, multiplayer aspect is vooral spelen met andere, maar je kan niet met ze communiceren (dikke faal imo)predacore schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:54:
[...]
aha, dat verklaart al meer.
Jammer hoor.
alleen je eigen opgezette fireteam hoor je de mensen, dus als je Strike gaat doen met random mensen, dan zul je ook niet met hun kunnen communiceren

nothing stops this train
Hoe en waar kan je voornamelijk strange coins verkregen?
Ik heb gehoord in kisten, en als je decrypt, de keren dat ik ze krijg is eigenlijk best gering (1 x).
Iemand advies?
Thanks, robert
Ik heb er zelf ook niet veel, maar wel een keer eentje verkregen uit een public event.RLNAGELMAKER schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:04:
Hoi Vraagje,...
Hoe en waar kan je voornamelijk strange coins verkregen?
Ik heb gehoord in kisten, en als je decrypt, de keren dat ik ze krijg is eigenlijk best gering (1 x).
Iemand advies?
Thanks, robert
PSN: Fruitschaaltje
Maar de aanhouder wint, uiteindelijk met z'n tweeën Phogoth the unwashed op z'n sodemieter gegeven. Episch gevecht, en je moet 't zeker als je met maar twee bent echt met beleid aanpakken. Uiteindelijk toch maar van bladedancer weer naar gunslinger gegaan, omdat je met je golden gun met 3 schoten wel die turbowizards kunt uitschakelen. Dat is, als ze je niet voor je donder schieten op 't moment dat je 'm activeert.
Ik was best trots, meerdere keren toch het idee gehad om op te geven, maar net dan gaat het samenspel echt goed en kom je een stap verder.
Vandaag verder met upgrades voor m'n 3 stuks legendary armor grinden, bah. Helium filaments nodig, een stuk of 40.
En wat houd je precies tegen om die mensen uit te nodigen in je Fireteam...?Kol Nedra schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:00:
[...]
dit klopt, maar dat komt omdat het niet mogelijk is om met andere te praten tijdens multiplayer (logisch is het niet, multiplayer aspect is vooral spelen met andere, maar je kan niet met ze communiceren (dikke faal imo)
alleen je eigen opgezette fireteam hoor je de mensen, dus als je Strike gaat doen met random mensen, dan zul je ook niet met hun kunnen communiceren![]()

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nah, dat meen je toch niet.Kol Nedra schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:00:
[...]
dit klopt, maar dat komt omdat het niet mogelijk is om met andere te praten tijdens multiplayer (logisch is het niet, multiplayer aspect is vooral spelen met andere, maar je kan niet met ze communiceren (dikke faal imo)
alleen je eigen opgezette fireteam hoor je de mensen, dus als je Strike gaat doen met random mensen, dan zul je ook niet met hun kunnen communiceren![]()
Dat is toch een epic fail dan. Vandaar dat ik niemand hoor.
Dan vanavond maar even een fireteam opstarten! who's in?
(lvl 20 hunter reporting for duty vanaf 19:15).
I am! Wat gaan we doen? #Nagelbrekerpredacore schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:13:
[...]
Nah, dat meen je toch niet.
Dat is toch een epic fail dan. Vandaar dat ik niemand hoor.
Dan vanavond maar even een fireteam opstarten! who's in?
(lvl 20 hunter reporting for duty vanaf 19:15).
Geen idee. Ik speel meestal random wat pve en pvp.RLNAGELMAKER schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:15:
[...]
I am! Wat gaan we doen? #Nagelbreker
Eigenlijk geen idee waar ik mee bezig ben
Dus ik haak graag aan.
Op de xbox one btw.
iedereen welkom, gt: predacore
Kan ook niet, na een tijdje inactief wordt je gekicktLooney1984 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:45:
[...]
Hoop dat die mogelijk niet kan, waarom speel je de game dan?Beetje lame om op zo'n manier gear bij elkaar te krijgen.
Inderdaad een stuk rapper dan die extreem trage Bungie site, alleen herkent ie bij mij ook mijn PSN niet...Ereaser schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:39:
[...]
Ik wist niet dat ze dat hadden, in ieder geval 20x zo snel dan met al die vervelende animaties op de bungie website
Edit: Ik denk alleen dat ze het niet leuk vinden dat er een spatie in mijn gamertag zit
YouTube: Destiny | Fastest Legendary Engram Farming Location | Treasure Cave
PS4. Tag = #Nagelbreker
Ik wil wel, wel na 10u denk ik. Anders van de week.RLNAGELMAKER schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:23:
Ik wil vanavond wel deze stuff doen met nog één iemand?
PS4. Tag = #Nagelbreker
PS4: michelNL
Voeg jullie beide wel toe, zit ook veel met andere tweakers te verdwalen #renesismcorporalnl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:29:
[...]
Ik wil wel, wel na 10u denk ik. Anders van de week.
PS4: michelNL
Hmm, ik heb nog geen multiplayer ervaring. Zit pas net in het spel.Kol Nedra schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:58:
[...]
Destiny is ook een zeer verslavend spel hoor daarnietvan, maar ik had in mijn ahcterhoofd ingesteld dat crucible veel op halo MP zal lijken, maar helaas is dat niet het geval.
heb ook wel interesse, volgens mij heb jij mij gisteren al toegevoegd. Ben er nu al een paar keer geweest maar er staan gewoon rijen mensen, krijg de kans niet om het te doen, wordt letterlijk weg gejaagd.RLNAGELMAKER schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:23:
Ik wil vanavond wel deze stuff doen met nog één iemand?
PS4. Tag = #Nagelbreker
PSN fidodido1202
Gewoon lekker dansje doen in de grotFidoDido schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:36:
[...]
heb ook wel interesse, volgens mij heb jij mij gisteren al toegevoegd. Ben er nu al een paar keer geweest maar er staan gewoon rijen mensen, krijg de kans niet om het te doen, wordt letterlijk weg gejaagd.
PSN fidodido1202
Je krijgt trouwens wel xp.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:51:
[...]
Ik sta nu naast een gast die aan het schieten is die niet in mijn squad zit. Mijn bounty voor 9000xp zonder dood te gaan loopt op.
Net als mijn Grimoire points. Die kills lopen ook door.
PSN: Leech1984
IDD! Haha, hey man ;)! Was gezelllig...! Maar euh, dat is k.u.t. dan. Moeten we maar even wat sneller zijn dan de rest of hun joinen amiright?FidoDido schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:36:
[...]
heb ook wel interesse, volgens mij heb jij mij gisteren al toegevoegd. Ben er nu al een paar keer geweest maar er staan gewoon rijen mensen, krijg de kans niet om het te doen, wordt letterlijk weg gejaagd.
PSN fidodido1202
Relic Harvest - Cosmodrome
Collect 200 Sensor Mites in Cosmodrome.
Fallen Leaders
Kill 10 Fallen Majors or Ultras.
Unstoppable
Earn 9000 Experience without dying.
Patrol Cosmodrome
Complete 6 Patrol missions in the Cosmodrome.
nothing stops this train
Verwijderd
Vooral doen, enjoy your ban..
Begrijp sowieso niet waarom mensen emo gaan als er anderen zijn.
Loot is loot, je hoeft nieteens aan te vallen.
Then again, 20% van de posts hier denk ik van: speel je het spel uberhaupt wel?
Pretty annoying inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:42:
[...]
Of een begeven moment was ik mijn wapens aan het dismantlen in het menu. Het leek alsof er in de tussentijds meer rare's waren gevallen dan wanneer ik zelf schoot.
Verwijderd
Mooi toch, ik afk en check elke 15 min ff, dismantlen en bij 2 gele ff naar towerFruitschaal schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:44:
[...]
Pretty annoying inderdaad.
Of een begeven moment was ik mijn wapens aan het dismantlen in het menu. Het leek alsof er in de tussentijds meer rare's waren gevallen dan wanneer ik zelf schoot.
LOLZ, dat dansje is niet om de loot te "pikken" Maar om te zorgen dat er geen enemy's meer spannen. Ik kom liever op een eerlijke manier aan mn loot.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:42:
[...]
Je kunt loot niet stelen.. Iedereen krijgt namelijk zijn eigen loot.. Maar goed, het is aan iedereen zelf hoe hij aan zijn loot komt. Als jij dit niet eerlijk vindt, hoef je nog niet voor andere spelers het lastig te maken?Convoy schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:47:
[...]
LOLZ, dat dansje is niet om de loot te "pikken" Maar om te zorgen dat er geen enemy's meer spannen. Ik kom liever op een eerlijke manier aan mn loot.Kusje?
Dat doe ik wel; Omdat het kan.Fruitschaal schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:49:
[...]
Je kunt loot niet stelen.. Iedereen krijgt namelijk zijn eigen loot.. Maar goed, het is aan iedereen zelf hoe hij aan zijn loot komt. Als jij dit niet eerlijk vindt, hoef je nog niet voor andere spelers het lastig te maken?

[ Voor 10% gewijzigd door Convoy op 18-09-2014 12:51 ]
Gaan we nog een Tweakers RAID groep starten of wat?!
Gister eindelijk lvl 26. Dus ik ben er helemaal klaar voor!
Sterker nog, ik vind dat er een livestream op tweakers.net moet staan waar de aller eerste raid groep van tweakers te volgen is!!
Ik stel voor vrijdag middag rond 2 uur?!
Lijkt me gaaf om vrijdag de RAID te doen!
[ Voor 23% gewijzigd door tellavist op 18-09-2014 12:55 ]
Een handtekening?!
Convoy schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:50:
[...]
Dat doe ik wel; Omdat het kan.En idd loot is niet te "pikken", is altijd voor je zelf net als alle andere drops......

Ik moet ondertussen nog wat levelen voor de Raids... Working on it..
Het is ook meer het gedrag wat mensen gaan vertonen soms stond ik er 10 a 20 seconden en je krijgt allemaal shit op je gegooid haha of gaan ze irritant voor je springen en staan etc.. dan heb ik zoiets van laat maar ik ga wel lekker knallen, is naar mijn mening ook de bedoeling van het spel
StarCraft II: Serial
+1FidoDido schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:55:
Moet ook zeggen dat ik dan liever strikes speel dan ben je tenminste actief bezig, en voelt het meer als een beloning als er iets goeds komtHeb nog niet een dailey of weekly kunnen doen hoop dat er vandaag aantal mensen zijn die daar zin in hebben
Het is ook meer het gedrag wat mensen gaan vertonen soms stond ik er 10 a 20 seconden en je krijgt allemaal shit op je gegooid haha of gaan ze irritant voor je springen en staan etc.. dan heb ik zoiets van laat maar ik ga wel lekker knallen, is naar mijn mening ook de bedoeling van het spel
maar werkt dat echt met dat free loot? stel ik ben 15 minuten afk en ik ga bij die gasten staan die steeds te snipen naar die cave, dropt er dan ook loot voor mij terwijl ik de enemy's niet kill?
nothing stops this train
NopeKol Nedra schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:00:
ja ik heb ze ook zien staan. zitten ze een beetje te wachten van een afstand met een sniper, gericht naar een cave. ieder zijn ding natuurlijk, maar wat is er leuk aan?
maar werkt dat echt met dat free loot? stel ik ben 15 minuten afk en ik ga bij die gasten staan die steeds te snipen naar die cave, dropt er dan ook loot voor mij terwijl ik de enemy's niet kill?
ikikikikikikik. Heb nu ook vier blues meer! ;)!FidoDido schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:55:
Moet ook zeggen dat ik dan liever strikes speel dan ben je tenminste actief bezig, en voelt het meer als een beloning als er iets goeds komtHeb nog niet een dailey of weekly kunnen doen hoop dat er vandaag aantal mensen zijn die daar zin in hebben
Caveparty FTW!Looney1984 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:03:
Vanavond gewoon met de hele tweakers aanhang in die cave gaan dansen en een feestje bouwen
Er is inderdaad niet veel aan, en ben ook niet van plan om dit dagelijks te doen. Maar gisteren heb ik het een uur gedaan. Op die plek waar ik stond was ook om het half uur een public event. Dus er was wat afwisseling.Kol Nedra schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:00:
ja ik heb ze ook zien staan. zitten ze een beetje te wachten van een afstand met een sniper, gericht naar een cave. ieder zijn ding natuurlijk, maar wat is er leuk aan?
Ik had van tevoren geen fatsoenlijke rifle ( auto/pulse ) Nu heb ik ook een mooie rare-rifle. Nogmaals, ik blijf dit niet doen, en dit zullen ze ook wel rechtzetten bij Bungee. Maar even cashen vind ik wel handig.
En wat betreft de loot-drop: het werkt wel degelijk. Ik stond zelfs bij mensen die niet in mijn fire-team zaten. + glimmer
[ Voor 5% gewijzigd door Fruitschaal op 18-09-2014 13:05 ]
Ja dat werkt echtKol Nedra schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:00:
PS4 PSN: Dazzler2120
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2