Gaat mij wel wel even duren denk ik zo, zit nu op 0.28 van de 10.97GB
Ja ik kon met m'n Bungie code direct spelen.
Verwijderd
Werkt bij mij ook niet 
PsychoBoyJack schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:51:
licence restore niet gewerkt bij mij.... meerdere malen geprobeerd, PS4 uit/aan, opnieuw activeren als primaire PS4... niks helpt...
Pff. Code ingevuld. Krijg ik een onderhoudsmelding.
Vul ik hem nog eens in. Zegt ie. Code is al gebruikt. Maar download is niet gestart.
Vul ik hem nog eens in. Zegt ie. Code is al gebruikt. Maar download is niet gestart.
Bij mij blijft die hangen nadat ik de code heb ingevuld....
Net nogmaals licenses restored en nu werkt het wel!
PSN: fonsmeister
Hm ik zie nu via destiny - option knop - information dat ie nog aan het downloaden is, zou dat de C error verklaren?
Bewuste repost voor mensen die toch moeten wachten en deze nog niet ingevuld hebben in bungie.net: codes voor ingame items:
1: Titan: MVD-4N3-NKH
2: Hunter: 3DA-P4X-F6A
3: Warlock: YKA-RJG-MH9
4: Rixis Archon Slayer: TCN-HCD-TGY
5: Old Russia: HDX-ALM-V4K
6: Hive: 473-MXR-3X9
7: Moon: JMR-LFN-4A3
8: Gjallorhorn: HC3-H44-DKC
9: Duke MK.44: 69P-KRM-JJA
10: The Tower: 69P-VCH-337
11: The Hive: 69R-CKD-X7L
12: Valley of the kings, Mars: 69R-DDD-FCP
13: The Fallen: 69R-F99-AXG
14: Red Death: 69R-VL7-J6A
15: Los Cabal: 69X-DJN-74V
16: La costa devastada, Venus: 6A7-7NP-3X7
17: Vex: Minotauro: 6A9-DTG-YGN
1: Titan: MVD-4N3-NKH
2: Hunter: 3DA-P4X-F6A
3: Warlock: YKA-RJG-MH9
4: Rixis Archon Slayer: TCN-HCD-TGY
5: Old Russia: HDX-ALM-V4K
6: Hive: 473-MXR-3X9
7: Moon: JMR-LFN-4A3
8: Gjallorhorn: HC3-H44-DKC
9: Duke MK.44: 69P-KRM-JJA
10: The Tower: 69P-VCH-337
11: The Hive: 69R-CKD-X7L
12: Valley of the kings, Mars: 69R-DDD-FCP
13: The Fallen: 69R-F99-AXG
14: Red Death: 69R-VL7-J6A
15: Los Cabal: 69X-DJN-74V
16: La costa devastada, Venus: 6A7-7NP-3X7
17: Vex: Minotauro: 6A9-DTG-YGN
Waarom wachten ze in godsnaam op primetime voordat ze dit live gooien. Zit ik dan, de hele avond te refreshen en codes in te voeren.
Waardeloos.
Waardeloos.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Gewoon blijven proberen. Er is geen enkele game met een grote beta/final release die niet zonder horten of storen gaat. Pak er een pintje bij en kijk een stream van een mede-tweaker (b.v. http://www.twitch.tv/jackal131). Voip aan met Tweakers. Ook gezellig.
Zelfde hier. Zit nu op 8,5/12gb. Denk als ie klaar is dat het spel het dan wel doet...shoombak schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:20:
Hm ik zie nu via destiny - option knop - information dat ie nog aan het downloaden is, zou dat de C error verklaren?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Klaar met downen binnen een minuut
lijkt me sterk toch
Wel dus
ik zit er in
Edit2: toch gelogen, ingame ook nog 10gb downen, al gaat t wel redelijk vlot
Wel dus
[ Voor 51% gewijzigd door zizou11 op 17-07-2014 20:46 ]
De eerst 30% hier inmiddels ook. Maar nu stokt het. 3% in 10 min.zizou11 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:41:
Klaar met downen binnen een minuutlijkt me sterk toch
Wel dusik zit er in
Krijg nog steeds de melding dat psn niet geschikbaar is, ach ja nog maar paar uur wachten dan geen probleem
Ik kan spelen, zie andere mensen in The Tower en in missions op Earth. Maar als ik een fireteam wil starten zegt 'ie dat ik geen PS+ heb -_-. Ik ga maar BF4 totdat alles normaal werkt.
PSN ID: Beest41
Als je download een beetje traag gaat, PS4 ff een reboot geven, nu vlamt die bij mij, van 16 naar 21% in letterlijk 2 minuten
Restore licences lost het probleem hier ook niet op, Inmiddels al 20x gerestored en nog steeds dezelfde error bij starten van de beta: Cannot start the application, (CE-34632-8)
PSN: LinQ-NL
Eindelijk eens kunnen doorloggen, nu aan het downloaden 4.20/10.97 gaat wel langzaam maar vann8 kan ik wel spelen hoop ik!
Same here ook wel 15x licensea restore, maar helaas zelfde CE code
Heb ongeveer 50 keer restore gedaan.. Uiteindelijk ben ik er wel ingekomen
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Zo eindelijk mijn code kunnen verzilveren. De download die ik van de week had gedaan strart nu ook gelijk op
Bij mij was er een error precies na het invoeren van de code en voordat ik op bevestigen kon klikken, Volgens mij werkt de code nu niet meer, maar hij staat niet in mijn download lijst.
Beetje jammer weer.
Beetje jammer weer.
Code moet nog wel gewoon werkenSanny_83 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:34:
Bij mij was er een error precies na het invoeren van de code en voordat ik op bevestigen kon klikken, Volgens mij werkt de code nu niet meer, maar hij staat niet in mijn download lijst.
Beetje jammer weer.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Dit een aantal keer gehad, ook een aantal keer een error na het bevestigen, uiteindelijk met dezelfde code toch een dowload gekregen...gaat nog een vrij snel ook nu, ik gok iets meer dan 5 mb/s.Sanny_83 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:34:
Beetje jammer weer.
Gewoon blijven proberen.
psn drad83
Heb de ps4 helemaal opnieuw moeten initialiseren omdat ik opeens in een safe mode boot loop zat...Sanny_83 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:34:
Beetje jammer weer.
Uiteindelijk weer gefixed en nu weer 2e keer beta code ingevoerd en deed het weer, gaf geen foutmelding ofsow.
nog 5 gb te gaan.....
Ah, de code werkte inderdaad na nog een aantal keer proberen wel.
Hij is nu aan het installeren. Thx
Hij is nu aan het installeren. Thx
Ik ben al vanaf: 19.00 uur aan het downloaden en zit op: 25% van de 5,6GB.
#PSN Rete traag
Iemand die een PS3 code wil ? weg
#PSN Rete traag
Iemand die een PS3 code wil ? weg
[ Voor 19% gewijzigd door nFo op 17-07-2014 22:02 ]
Het is mij eindelijk gelukt de code te verzilveren op PSN, ben nu bezig met downloaden
Hier ook op de PS3. Gelijk aangezet, maar ook rond de 25% nu. Echt super traag. Wel jammer.nFo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:46:
Ik ben al vanaf: 19.00 uur aan te downloaden en zit op: 25% van de 5,6GB.![]()
#PSN Rete traag
Iemand die een PS3 code wil ?
Heb het idee dat het op PS4 sneller gaat als ik dat zo lees.
Echt een ramp dat PSN.
PSN: xpock Live: xspock
2x PS4 EU code:
94GG-6TN3-LPQ5
KA29-4LNG-B6CB
Dit spel is te moeilijk in je eentje ;-)
94GG-6TN3-LPQ5
KA29-4LNG-B6CB
Dit spel is te moeilijk in je eentje ;-)
Zou leuk zijnnFo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:46:
Ik ben al vanaf: 19.00 uur aan het downloaden en zit op: 25% van de 5,6GB.![]()
#PSN Rete traag
Iemand die een PS3 code wil ?
Hier ook nog 2 codes ( PS4 ) voor degene die willen 
N9M5-E7NM-BNHM
B9GP-LNNR-NF4A
N9M5-E7NM-BNHM
B9GP-LNNR-NF4A
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Verwijderd
Ik ben inmiddels al tijdje aan het gamen. Volgens mij heb ik zojuist een mede-tweaker omgelegd. Vet spel!
Je hebt een PM, succes.
En: Opgeduveld ook een bericht.
[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 17-07-2014 22:05 ]
Heb helaas nog steeds CE-34632-8
Licentie restoren onder: Settings>PSN>Licentie restorenRevoNL schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:03:
Heb helaas nog steeds CE-34632-8
al 80 keer gedaanRecon24 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:05:
[...]
Licentie restoren onder: Settings>PSN>Licentie restoren
https://support.us.playst...detail/a_id/237/related/1
he PlayStation Network is currently: Intermittently available.
The PlayStation Network is currently experiencing high volume and users may experience issues when connecting to the service. We will update you with any changes that may occur in regards to this issue. Thank you for your patience.
If you would like to receive a notice when PSN is fully restored, be sure to follow the official PlayStation Twitter account and our support Twitter account, @AskPlayStation.
Nog 2 destiny codes
CEED-32NT-3FCK
2GNH-CKN2-CEC8
CEED-32NT-3FCK
2GNH-CKN2-CEC8
Je zou toch denken dat het PSN network op een cloud platform draait ergens, waar je makkelijk resources bij kan schakelen op piek momenten. Blijkbaar niet dus
Loopt die tweakers clan al een beetje?
Voor de gene waar het laden erg langzaam gaat ff je ps4 in standby zetten, daarna gaat het rete snel.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Zit er nu 30 min in
gewoon blijven licenses restore en op eens werkte het. Succes
De bovenste gebruikt, mijn dank is groot :)!Suigetsu schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:10:
Nog 2 destiny codes
CEED-32NT-3FCK
2GNH-CKN2-CEC8
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Verwijderd
Ja, ik zag dat er al een stuk of 4 bezig waren.zizou11 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:11:
Loopt die tweakers clan al een beetje?
De onderste te pakkenSuigetsu schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:10:
Nog 2 destiny codes
CEED-32NT-3FCK
2GNH-CKN2-CEC8
Zijn er nog mensen die onze Fireteam willen joinen, we zitten inmiddels op level 4.
Voeg me toe: Pinjataaa
Om 21:00 begonnen met installeren, zit nu op 12gb download van de 13gb. Geen errors gehad of wat dan ook!
ps4?Pinjataaa schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:31:
Zijn er nog mensen die onze Fireteam willen joinen, we zitten inmiddels op level 4.
voor wie op ps4 zit, wauzer010
[ Voor 6% gewijzigd door zizou11 op 17-07-2014 22:38 ]
Nou 80mbit lijn en na ruim een uur nog niet eens 1 GB binnen... En geen optie om te cancelen, dan maar hard uit knallen. Feest.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Erg leuk, nog maar level 2 maar vermaak me zeker. Alleen zou het wel leuk zijn om met andere te spelen.
Copy uit PS4 topic
Destiny:
Destiny:
code:
1
2
| R48Q-L8NC-3A4J 39NR-7QNJ-3792 |
Level 3 hier: LinQ-NL (PS4) voor als iemand een fireteam wil beginnen 
Vind het wel raar dat je niet kunt zien wie er uit je groups of clan online is. Of zie ik die optie over het hoofd?
Vind het wel raar dat je niet kunt zien wie er uit je groups of clan online is. Of zie ik die optie over het hoofd?
PSN: LinQ-NL
Had het niet verwacht, maar het is best episch. Muziek is lekker bombastisch en brengt je helemaal in de mood. Besturing is erg fijn en het ziet er vet uit. Vooral de belichting is briljant.
@Hierboven; als je in Orbit zit kun je met een knop zien wie er online zijn.
@Hierboven; als je in Orbit zit kun je met een knop zien wie er online zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 17-07-2014 23:03 ]
Voor ps4? Dan stuur ik je pm
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Thnx ben voorzien !!!!
[ Voor 97% gewijzigd door v8power67 op 17-07-2014 23:23 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Moet zeggen dat het mooier is dan de Alpha. Belichting is een stuk beter geworden.
Al bekend tot wanneer de beta duurt? En de maximale level?
beta duurt tot de 27ste. max level geen idee. in de alpha was 8 de max.Gratje schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 23:17:
Moet zeggen dat het mooier is dan de Alpha. Belichting is een stuk beter geworden.
Blaat...
Ik zoek ook nog een code voor de PS4 EU alstublieft..
Edit: Nog werkende code gevonden op de vorige pagina!
Edit: Nog werkende code gevonden op de vorige pagina!
[ Voor 34% gewijzigd door NielsVlasveld op 17-07-2014 23:25 . Reden: Opgelost ]
Key is weg
[ Voor 89% gewijzigd door Lienuks op 17-07-2014 23:33 . Reden: Is weg ]
Verwijderd
Ik snap er ook weinig van. Had net het idee dat het multiplayer was maar volgens mij speel je de hele tijd alleen maar een soort campaign.
Ik downloadde die 13,5 gig net in 1 minuut.. Wtf?
psn: HertogJack
Heb nog 2 keys over, pm maar als je er 1 wil 
Keys zijn alweer weg mensen.. Werd gespammed.
Keys zijn alweer weg mensen.. Werd gespammed.
[ Voor 34% gewijzigd door HertogJack op 17-07-2014 23:45 ]
psn: HertogJack
Wel een tof spel! Net max level (
bereikt met een hunter. Ik denk ook wel dat dat mijn favo class gaat zijn. Maar natuurlijk de rest ook even uittesten!
Even snel tussendoor: Wat een top game! Heerlijke sfeer en wat een belichting icm level design...Pre-order blijft staan
[ Voor 15% gewijzigd door Katseviool op 17-07-2014 23:53 ]
Lees al lang mee op Tweakers maar nooit een account aangemaakt. Zojuist toch maar even gedaan omdat ik zie dat er mbt Destiny toch aardig wat actieve en enthousiaste tweakers zijn!
Heb ook nog een Beta code over voor Ps4 (EU). Wie het eerst komt wie het eerst maalt: 9FG5-57NE-8JMK
Heb ook nog een Beta code over voor Ps4 (EU). Wie het eerst komt wie het eerst maalt: 9FG5-57NE-8JMK
Dankje, ik ga ook eens kijken of deze game de hype kan waarmaken!Antifon schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 23:53:
Lees al lang mee op Tweakers maar nooit een account aangemaakt. Zojuist toch maar even gedaan omdat ik zie dat er mbt Destiny toch aardig wat actieve en enthousiaste tweakers zijn!
Know Thyself
Iemand mss nog een key (ps4) over please?
Als iemand nog een key voor de PS4 over heeft... ik houd mij aanbevolen.
Verwijderd
Als er nog iemand is die een code heeft voor de PS4 en deze niet gebruikt, dan wil ik er wel graag gebruik van maken

Hmmm..... ben nu level 8... ennneehhh heb echt niks nieuws gezien dan bij de alpha... Had toch minstens gehoopt op een hogere level cap en nieuwe planeten. Je hoorde allemaal verhalen over mars en venus. Nou ik heb exact dezelfde missies gedaan als bij de alpha (+ en aantal story missies erbij) en nog steeds planet Earth. Zag de maan erbij, maar als je die selecteert komt er doodleuk de melding dat de game 9/9/2013 uit komt. Wellicht dat de PVP andere maps heeft (heb in ieder geval een maan map gespeeld daar) maar daar speel ik de beta niet voor.
Voor degenen die de alpha hebben gespeeld: nothing to see here.
Achja, ik weet nu in ieder geval zeker dat ik de game wel wil gaan kopen, want dat zit wel sterk in elkaar
Achja, ik weet nu in ieder geval zeker dat ik de game wel wil gaan kopen, want dat zit wel sterk in elkaar
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
oke paar uur gespeeld en erg leuk samen met een maat de story gedaan paar keer een disconnect maar kon snel weer joinen
PSN: FreakGIB
als je de IGN Livestream had gevolgd had je gehoord dat in de loop van de week er dingen bij komen dus wie weet krijgen we nog meer te zien.ASNNetworks schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 01:25:
Hmmm..... ben nu level 8... ennneehhh heb echt niks nieuws gezien dan bij de alpha... Had toch minstens gehoopt op een hogere level cap en nieuwe planeten. Je hoorde allemaal verhalen over mars en venus. Nou ik heb exact dezelfde missies gedaan als bij de alpha (+ en aantal story missies erbij) en nog steeds planet Earth. Zag de maan erbij, maar als je die selecteert komt er doodleuk de melding dat de game 9/9/2013 uit komt. Wellicht dat de PVP andere maps heeft (heb in ieder geval een maan map gespeeld daar) maar daar speel ik de beta niet voor.
PSN: FreakGIB
Ah ok, nee heb de IGN Livestream niet gevolgd. Hopelijk komt er dan in ieder geval een level cap en een nieuwe planeetFreakGIB schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 01:41:
[...]
als je de IGN Livestream had gevolgd had je gehoord dat in de loop van de week er dingen bij komen dus wie weet krijgen we nog meer te zien.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Iemand nog een PS4 code over? Heb de game gepreordered maar blijkbaar doen die niet mee aan die beta actie. 
psn StormenPuk

psn StormenPuk
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2014 01:58 ]
Hier nog een code voor de ps4 3BFA-22NG-FB4P
Big thanks! Hij is aan het downloaden. Bedankt!che101 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 02:07:
Hier nog een code voor de ps4 3BFA-22NG-FB4P
Verwijderd
Twee codes gevonden 1 gebruikt hier de andere.
Hoop voor je dat hij het nog doet
2JBC-6MNM-KM7N
Hoop voor je dat hij het nog doet
2JBC-6MNM-KM7N
Heeft er iemand nog een PS3 code? Of zijn de codes universeel?
Never mind, al gelukt. Gewoon op Reddit gevraagd. Kreeg een PM met code en de zin "Bungie Loves You!"
Never mind, al gelukt. Gewoon op Reddit gevraagd. Kreeg een PM met code en de zin "Bungie Loves You!"
[ Voor 48% gewijzigd door Svenderson op 18-07-2014 03:27 ]
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Denk dat er enorm veel users (waaronder ik) allemaal online zijn...nu weet ik niet waar ze rekening mee hebben gehouden maar ik merk met downloaden dat het een beetje up en down is dus er zullen er veel zijn...denk dat dat eerder het probleem zal zijn...EValentino schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 02:41:
Ik wordt er constant uit gegooid. NAT-type is 2 en zou dus geen probleem moeten zijn...
Ik hoop het, heb nooit problemen met online gamen verder. Ik heb een Apple Time Capsule en heb geprobeerd poorten te forwarden maar ik blijf type 2...
Beatz schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 03:02:
[...]
Denk dat er enorm veel users (waaronder ik) allemaal online zijn...nu weet ik niet waar ze rekening mee hebben gehouden maar ik merk met downloaden dat het een beetje up en down is dus er zullen er veel zijn...denk dat dat eerder het probleem zal zijn...
Ik word er ook contant uitgegooid, network error code 'flatworm'. Even geen zin meer in.
PSN ID: Beest41
Die kwam hier ook ja, samen met BEE & EEL... Duiden allemaal op network errors
SCARfaceE schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 03:10:
Ik word er ook contant uitgegooid, network error code 'flatworm'. Even geen zin meer in.
"Within minutes of the download being made available the PlayStation Store was suffering from regular periods of downtime with players receiving a "currently under maintenance" error message. Many users also reported problems with the share codes offered to pre-order customers with a variety of errors"
Dit is even een quote van mmoatk.com die dit dus merkte met anderen die hier tegenaan liepen. Dus chaos!
Dit is even een quote van mmoatk.com die dit dus merkte met anderen die hier tegenaan liepen. Dus chaos!
Ik heb toch vanaf 22:00 tot nu zonder problemen kunnen spelen.
Die eerste Strike op level 6 is niet makkelijk zeg, minimaal 45 minuten bezig geweest met z'n drieen
Die eerste Strike op level 6 is niet makkelijk zeg, minimaal 45 minuten bezig geweest met z'n drieen
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2