@RRCryostorm schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:20:
Voor de mensen die moeite hebben met het vinden en claimen van hun vanguard rewards, kan je het volgende doen. Ik heb gisteren echt een kwartier in de tower lopen zoeken naar die items, maar ik kon ze met geen mogelijkheid vinden, zelfs niet bij de vanguard quartermaster. Wat je even moet doen is je license restoren op je ps4. Dit kan in je psn account opties in de settings van je ps4. Zodra je dat gedaan hebt reboot destiny en krijg je je legendary ship en skins bij de postmaster en kan je de vanguard wapens kopen van de quartermaster in de shipwright hal. Ik had overigens een pre load van de DGE. Hopelijk hebben jullie hier wat aan.
me Turtle Beach Earforce Px4 is zojuist binnen gekomen! ben benieuwd hoe die klinkt en of dat chat profiel inmiddels al beschikbaar is en dus niet via het chat kabeltje controller headset nodig is.
Hoe zit het eigenlijk met een level cap ofzo? Zijn er een bepaald aantal levels wat je kan halen? Of gaat het zo onder andere oneindig door?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Mensen die hem hadden gepreordered bij de Gamemania en hem hebben opgehaald daar vandaag, krijg je de code voor de Sparrow pre-order bonus als soort voucher mee of krijg je de code opgestuurd per mail?
Ik heb net van bol.com mijn Sparrow code gekregen via de mailNegative schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:07:
Mensen die hem hadden gepreordered bij de Gamemania en hem hebben opgehaald daar vandaag, krijg je de code voor de Sparrow pre-order bonus als soort voucher mee of krijg je de code opgestuurd per mail?
+1chrisheid schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:15:
[...]
Ik heb net van bol.com mijn Sparrow code gekregen via de mail
Iphone 5 -- eerste Iphone
De level cap is lvl 20 volgens mij, dus 30 wordt lastig.Oxigeon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:34:
Hoe zit het eigenlijk met de spelers die je joinen in een wereld. Stel ik ben level 3. Kan er dan iemand bij komen die al level 30 is? Of wordt het zo gedaan dat ongeveer iedereen gelijk is?
Maar i principe kan iemand van lvl 20 gewoon in je fire team joinen hoor
Even een vraag tussen door.
Wat heb ik aan alle codes in de TS? Tijdens de beta heb ik ze llemaal ingevult.
Alleen ik heb er volgens mij niks voor terug gekregen?
Ook de vanguard armour wou niet downloaden bij mijn digitale editie.
Meerdere mensen het zelfde probleem?
[ Voor 23% gewijzigd door tellavist op 09-09-2014 14:22 ]
Een handtekening?!
Volgens mij is lvl 20 een soft level cap. Je kan verder levelen maar je hebt er weinig aan. (Can someone confirm?)tellavist schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:21:
[...]
De level cap is lvl 20 volgens mij, dus 30 wordt lastig.
Maar i principe kan iemand van lvl 20 gewoon in je fire team joinen hoor
PS4 PSN: Dazzler2120
Ja je kan je abbility's verder levelen. Maar volgens mij is lvl20 wel de cap.Dazzler2120 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:22:
[...]
Volgens mij is lvl 20 een soft level cap. Je kan verder levelen maar je hebt er weinig aan. (Can someone confirm?)
Echte houdt het bij level 20 inderdaad niet op qua mogenlijkheden
Beetje een soort diablo style achtig iets hebben ze in gedachten volgens mij.
Een handtekening?!
Je hebt een level 20 level cap, maar vervolgens kan je (net als in Diablo 3) verder levelenDazzler2120 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:22:
[...]
Volgens mij is lvl 20 een soft level cap. Je kan verder levelen maar je hebt er weinig aan. (Can someone confirm?)
http://destinynews.net/light-level/
They also sneak in that the level ‘cap’ is 20, but with your additional Light rating, it can be increased above 20. Motes of Light are also earned once you reach 20 from the XP you gain, used for purchasing cool gear among other things from the speaker. Once you’re 20, you need to use armor’s Light rating to raise your level. You’ll still earn XP, but this will not affect your level.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Een bungie medewerker is lvl 26 volgens dit artikel.
Wel o.b.v. het bovenstaande genoemd.
http://www.ign.com/articl...-players-wandering-around
"light-level" 26 dus.joffrey19 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:27:
Een bungie medewerker is lvl 26 volgens dit artikel.
Ah helder! ThanksRevoNL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:23:
[...]
Je hebt een level 20 level cap, maar vervolgens kan je (net als in Diablo 3) verder levelen
http://destinynews.net/light-level/
They also sneak in that the level ‘cap’ is 20, but with your additional Light rating, it can be increased above 20. Motes of Light are also earned once you reach 20 from the XP you gain, used for purchasing cool gear among other things from the speaker. Once you’re 20, you need to use armor’s Light rating to raise your level. You’ll still earn XP, but this will not affect your level.
Je moet het dus nog steeds kopen?
Verder krijg ik wel nog steeds een foutmelding wanneer ik vanguard armoury/editie probeer te installen
Zo maar is kijken of ik die armor op die vendor kan vinden, ik dacht dat je ze via de postmaster zou krijgen..
psn: HertogJack
Via de postmaster inderdaadHertogJack schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:34:
[...]
Je moet het dus nog steeds kopen?
Verder krijg ik wel nog steeds een foutmelding wanneer ik vanguard armoury/editie probeer te installen
Zo maar is kijken of ik die armor op die vendor kan vinden, ik dacht dat je ze via de postmaster zou krijgen..
Verwijderd
Krijg net van Bol ook een code voor een Sparrow iets. Fijn maar ik had liever de game en console gehad

Wie het kleine niet eert.....Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:36:
Krijg net van Bol ook een code voor een Sparrow iets. Fijn maar ik had liever de game en console gehad
Zijn die niet verstuurd naar jou dan?Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:36:
Ik dacht precies het zelfde

Een handtekening?!
Ook gekregen, terwijl ik de game bij hun had gecanceld en had opgehaald bij Dixons. Alleen hebben ze hem toch verzonden waardoor ik hem 2x heb. Morgen maar meteen weer retour zenden.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:36:
Toch lekker zo die gratis promotie codes:
Red Sparrow:

[ Voor 17% gewijzigd door Recon24 op 09-09-2014 14:45 ]
VoucherNegative schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:07:
PSN: MrMistral
Iemand nog een goedkoop adresje (digital download?)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Nee ik waardeer het enorm hoor! Maar heb dat ding 2 maanden geleden besteld, en krijg vanochtend een mail dat de levering 1(?) dag vertraagd is.
Terwijl ik vandaag dus vrij ben
Die code kan me dus even gestolen worden
Terwijl ik vandaag dus vrij ben
Die code kan me dus even gestolen worden
ja hij is er nu rennen naar de Bart Smit!
Verwijderd
Ik ga vanavond even wat game play checken op youtube. Begin met de minuut benieuwder te worden,
vooral de mix tussen FPS en RPG trekt me heel erg!
Wellicht dat ik morgenavond dan wel even naar de Media Markt rij (mist op voorraad) om een PS4+Destiny te scoren. Ik ga sowieso geen PS3 versies meer kopen; daar heb ik met BF4 wel van geleerd...
vooral de mix tussen FPS en RPG trekt me heel erg!
Wellicht dat ik morgenavond dan wel even naar de Media Markt rij (mist op voorraad) om een PS4+Destiny te scoren. Ik ga sowieso geen PS3 versies meer kopen; daar heb ik met BF4 wel van geleerd...
Ik speelde hunter in de beta, maar titan is zoveel makkelijker! Je hebt gewoon een gigantische instant killswitch als je outnumbered bent.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Hoezo? Alleen de graphics zijn wat minder. Voor de rest is het hetzelfde.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:48:
Ik ga sowieso geen PS3 versies meer kopen; daar heb ik met BF4 wel van geleerd...[/small]
Sorry bedoel voor de pc versieDonnie schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:44:
Iemand nog een goedkoop adresje (digital download?)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Eerste fout al gemaakt; in her begin niet kiezen voor de scout rifle. 
Lijkt op een Sniper door de lange range die ze aangeven maar is een veredelde shotgun. daarnaast heb ik al een sniper als Hunter, dus nu weer terug op het eerste wapen
Ps: heb mn stream van Twitch(signature) ook aan staan
Lijkt op een Sniper door de lange range die ze aangeven maar is een veredelde shotgun. daarnaast heb ik al een sniper als Hunter, dus nu weer terug op het eerste wapen
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 09-09-2014 14:52 ]
Dan snap ik er geen fluit van.
Heb mn licences al gerestored..
Ben niet de enige met dit probleem geloof ik..
psn: HertogJack
Als het goed is ligt die van mij ook klaar bij de Game Mania in den bosch... :-) Na mijn werk gelijk oppikken, mijn vriendin heeft toch avond dienst, dus komt perfect uit :-))
Moet ik nou speciaal een PS3 kopen om dit spel te spelen?
(PC ftw)
(PC ftw)
Er is (nog) geen pc versie, ook niet aangekondigd dat die komt. Als zal dat waarschijnlijk wel komen alleen pas volgend jaar gok ik.
Dan komen ze weer met zo'n Complete Edition met alle DLC er al in denk ik.
Verwijderd
-Wat minder- is een behoorlijke understatement. Daarnaast had de PS3 versie van BF4 een heel grote tekortkoming namelijk de 24player limiet. Ik weet verder niet of de PS3 versie van Destiny zulke functionele verschillen heeft maar mijn PS3 is na al die trouwe jaren toch echt geen games van 60 euro meer waard.Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:50:
[...]
Hoezo? Alleen de graphics zijn wat minder. Voor de rest is het hetzelfde.
Ik offer mezelf op als dief
Maar uiteraard wel balen als je zolang geleden besteld hebt ze nu niet leveren

Hoezo niet? Je kan gewoon gratis upgraden naar PS4 als je digitaal kooptVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:55:
[...]
-Wat minder- is een behoorlijke understatement. Daarnaast had de PS3 versie van BF4 een heel grote tekortkoming namelijk de 24player limiet. Ik weet verder niet of de PS3 versie van Destiny zulke functionele verschillen heeft maar mijn PS3 is na al die trouwe jaren toch echt geen games van 60 euro meer waard.
[ Voor 48% gewijzigd door Ereaser op 09-09-2014 14:57 ]
Nog een half uurtje en dan ook lekker destiny spelen (PS4).
m'n psn is trouwens CrazyVin987
m'n psn is trouwens CrazyVin987
[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 09-09-2014 15:01 ]
Gamertag Vliango, zit op PS4 op dit moment!
Verwijderd
Dan heb ik toch nog steeds een PS4 nodig?Ereaser schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:56:
[...]
Hoezo niet? Je kan gewoon gratis upgraden naar PS4 als je digitaal koopt
die upgrade is niet gratis
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Die upgrade is wel gratis
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
scout rifle is echt heerlijk... maar smaken verschillen hedutchgio schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:51:
Eerste fout al gemaakt; in her begin niet kiezen voor de scout rifle.
Heb de Ghost Edition net binnen, zit er in 1 van de hoeken van de doos een scheur
Beta ook alles met scout rifle + sniper gelopen. Betere combi kon ik mij niet wensen!:D Hou niet zo van dat spray and prayRevoNL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:19:
[...]
scout rifle is echt heerlijk... maar smaken verschillen he
Ze zijn vandaag langs geweest maar er was niemand thuis 
Nu weer een dag wachten, klotezooi.
Dat ze dat pakketje niet meteen bij een afhaalpunt afgeven.
Kan je dat niet aangeven als je nu naar je track&trace gaat?DGonlag2 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:26:
Ze zijn vandaag langs geweest maar er was niemand thuis
Verwijderd
lvl 10, eerste rare item (scout rifle, aww yiss!) gevonden maar die kan ik pas bij lvl 12 gebruiken
goddamn deze game is zo awesome
en ik heb crucible nog niet aangeraakt (in de full game dan, in de beta had ik heel wat uurtjes in crucible zitten, maar wil nu lekker planet hoppen, looten en levelen
goddamn deze game is zo awesome
en ik heb crucible nog niet aangeraakt (in de full game dan, in de beta had ik heel wat uurtjes in crucible zitten, maar wil nu lekker planet hoppen, looten en levelen
Heb een Vanguard Edition sealed met Bon over. Krijg hem morgen pas binnen maar kon de verleiding niet weerstaan...persoonlijk berichtje voor interesse. 55 euro is meteen verkocht
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Verwijderd
Erg leuk om met mede tweakers te spelen. GOT leden vergeet niet op bungie.net GOT als actieve clan in te stellen hè!
Ook eindelijk binnen op de PS4, installeren en spelen maar! Ben zeer benieuwd, heb de beta niet gespeeld.
Kan me toevoegen:
PSN: Snitser
Kan me toevoegen:
PSN: Snitser
Bijna level 13
Heb nu 1 blauw wapen, valt wel op dat er stuk minder groene drops zijn.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Dat is van te voren ook gecommuniceerd.R-utger schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:37:
Bijna level 13![]()
Tijdens de beta zou er veel meer loot vallen dan in de definitieve game.
Ik vind het wel prima zo, ik was in de beta alleen maar wapens aan het upgraden. Om 10 min later alweer een beter wapen te vinden die je weer moet levelen.
Een handtekening?!
Zo wat een verrassing !
Net bu Bartsmit mijn ghost edition opgehaald. Zit daarnaast nog:
- een voucher voor de red sparrow
- een waardebon van € 5
Nu een paar uren spelen!
Net bu Bartsmit mijn ghost edition opgehaald. Zit daarnaast nog:
- een voucher voor de red sparrow
- een waardebon van € 5
Nu een paar uren spelen!
Na een tijdje zoeken inderdaad gevonden, dank.Dazzler2120 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:26:
[...]
Kan je dat niet aangeven als je nu naar je track&trace gaat?
Maar eerstvolgende aflever moment is morgen, dus die zal ik wel niet meer krijgen vandaag.
Nee hoor, gewoon lekker iemand die je vertrouwd laten inloggen en Destiny laten downloaden voor 15 januariVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:05:
[...]
Dan heb ik toch nog steeds een PS4 nodig?
Maar als je voor die tijd een PS4 besluit te halen kan je het alsnog zelf doen
Ah das wel jammer dan! Maar dan weet je het iig voor volgende keerDGonlag2 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:44:
[...]
Na een tijdje zoeken inderdaad gevonden, dank.
Maar eerstvolgende aflever moment is morgen, dus die zal ik wel niet meer krijgen vandaag.
Ben ik 1 van de weinige dan waarbij de pre-order items nog s teeds niet zichtbaar zijn ?
Heb de license restore ook al uitgevoerd maar niet geholpen ..
Vanaf lvl 5 kun je ze halen.KevinJK88 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:51:
Ben ik 1 van de weinige dan waarbij de pre-order items nog s teeds niet zichtbaar zijn ?
Kijk je wel bij de juiste vendor?
Zojuist is mijn pre-order bezorgd op werk. Vanavond hard er tegenaan! Heb een request gestuurd voor de GoT-group.
k heb m ook straks als goed is, als iemand nog wil knallen samen mijn psn is : Vegetto
greetz
greetz
PS4, X1, gameboy?vegetto1983 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:54:
k heb m ook straks als goed is, als iemand nog wil knallen samen mijn psn is : Vegetto
greetz
3ds friendcode natuurlijk
er komen veel PSN accounts voorbij en weinig X1
Heb hem vanmiddag ook opgepikt in de pauze van het werk.
Nu nog anderhalf uur wachten, en daarna spelletje erin, pret sigaret erbij en genieten maar.
Nu nog anderhalf uur wachten, en daarna spelletje erin, pret sigaret erbij en genieten maar.
ps3 of ps4??emilestegeman schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:05:
Same here, psn: djmilos
handig om er bij te vermelden!
ksst, geen slapende beren wakker makenStarks223 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:07:
Een handtekening?!
Ah vanaf level 5, dat wist ik dus niet haha. Top!
Trouwens: PS4 - Lonastra - add me!
Trouwens: PS4 - Lonastra - add me!
Ze hebben ook zo'n mooi lijstje he waarop iedereen zn id, console bijhoudt...
Stukken makkelijker dan hier alles te posten ;-)
Stukken makkelijker dan hier alles te posten ;-)
PSN: Wauzer010
Dat weten we pas over een aantal weken.Liteiten schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:49:
Is de hype terecht mensen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Volgens mij ben ik de enige hier die op de 360 gaat spelenStarks223 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:07:
Gelukkig hebben al mijn vrienden in de US ook de 360 versie dus ben ik niet alleen. Ook koop ik hem digitaal zodat ik hem gewoon op de X1 kan downloaden zodra ik die ga kopen
Xwon NL117Starks223 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:07:
Vanavond online (ivm gezin na 20.00 uur
Mensen ook op ps4 problemen met NAT? Zit bekabeld heb port forwarding en dmz geprobeerd maar blijft alsnog op type 3 staan
Internet:Ziggo
Router: ubee evw3200
(er zit wel een zakelijke cisco switch tussen maar dat mag volgens mij niet uitmaken?)
Internet:Ziggo
Router: ubee evw3200
(er zit wel een zakelijke cisco switch tussen maar dat mag volgens mij niet uitmaken?)
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Zal hem er even doorgooien dan! X1: acc MitchweStarks223 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:07:
tussen 1700-1900 online.. helaas niet meer tijd.
Heb hem ook binnen, vanavond rond 7 online. Voeg me psn toe als je wilt
Jemoederisdik
Hoe btw voeg ik je toe op bungie clan?
Jemoederisdik
Hoe btw voeg ik je toe op bungie clan?
Add me op Stadia: Gloogle
Postbode net geweest, geen Destiny in de brievenbus. Terwijl hij gister wel gewoon is verstuurd door Yourgamezone. Zal je net zien dat hij gejat is.. Heb ik weer. Klote zooi.

In plaats van hier je PSN id te vermelden, de bedoeling is: zet je je naam en de rest in de xls file in de Topic start en voeg je zelf de mensen toe. Succes en tot vanavond!
Verwijderd
Tja mensen die hem voor een een paar euro minder kopen via internet vragen er ook een beetje om dat een game dan soms niet de volgende dag op de mat valt.
Voor die Vanguard specials moet je wel level vijf zijn, houd dat in de gaten : )
Heb exact hetzelfde, ook bij Yourgamezone besteld en ook gisteren een verzend bevestiging gekregen.Lrod schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:16:
Postbode net geweest, geen Destiny in de brievenbus. Terwijl hij gister wel gewoon is verstuurd door Yourgamezone. Zal je net zien dat hij gejat is.. Heb ik weer. Klote zooi.
PSN: LinQ-NL
Heb daar nog nooit eerder problemen mee gehad. Normaal altijd op releasedag binnen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:18:
Tja mensen die hem voor een een paar euro minder kopen via internet vragen er ook een beetje om dat een game dan soms niet de volgende dag op de mat valt.
Of te laat op de post gedaan door de verstuurder, of pstnl is langzaam. Met andere woorden, grote kans dan dat hij morgen in de bus ligtLrod schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:16:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Toch de game gekocht heb de beta niet gespeeld, maar ziet er allemaal wel erg vet uit.
Heb me zelf toegevoegd op de excel lijst.
Heb me zelf toegevoegd op de excel lijst.
Hier de PS4 Ghost net binnen van intertoys en hier zat ook een kadokaart bij van €5
en nu gamen!
Mijn ervaring met Yourgamezone is dat het altijd een dag na de release pas binnen is...
X1: octagen
deze week maar eens wat uurtjes in Destiny steken... net een klein beginnetje gemaakt, het verschil tov de beta (die ik op x360 speelde) vind ik visueel gezien wel indrukwekkend!
deze week maar eens wat uurtjes in Destiny steken... net een klein beginnetje gemaakt, het verschil tov de beta (die ik op x360 speelde) vind ik visueel gezien wel indrukwekkend!
Mooi de laatste keer geweest dat ik daar besteld heb dus. Eerder nog nooit problemen gehad bij hun. Helaas.Odieus schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:19:
[...]
Heb exact hetzelfde, ook bij Yourgamezone besteld en ook gisteren een verzend bevestiging gekregen.
Net de limited edition binnen ook van intertoys met €5 kadokaart.WhySoSerious? schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:20:
Hier de PS4 Ghost net binnen van intertoys en hier zat ook een kadokaart bij van €5en nu gamen!
PS4: ZekerPixels
Ja dat zag ik, maar wel een dmg van 60 wat volgens mij redelijk hoog is voor lvl 5. Begrijp ik nou goed dat je er alsnog voor moet betalen? OF krijg je de wapens graties via de postmaster?steffeh schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:19:
Voor die Vanguard specials moet je wel level vijf zijn, houd dat in de gaten : )
dmg 60 voor lvl 5 heb je volgens mij niet veel meer aan na lvl 8~9 wapens die doen volgens mij dmg 60+
Met Tales of Xillia 2 lag hij een dag eerder in de bus. Ik weet niet of de postbode al vandaag is geweest, dus voor mij is er nog kans.Lrod schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:24:
[...]
Mooi de laatste keer geweest dat ik daar besteld heb dus. Eerder nog nooit problemen gehad bij hun. Helaas.
Zometeen naar huis en dan avondje knallen! Mensen zijn mij vrij om toe te voegen (ps4): f1rebladex. Ik denk dat ik als Warlock ga beginnen. Vond hunter en titan niet gaaf genoeg
. ik vond de moon level wel heel bijzonder mooi. Oehh nog anderhalve uur
Verwijderd
De PS4 eventjes uitgezet. Damn wat een dik spel man! Met 4 tweakers gespeeld en tot lvl 8 gekomen. Laatste missie die we deden op de maan was gruwelijk! Zal geen spoilers geven: maar als je de drie prinsen tegen komt zul je hetzelfde denken haha!
Titan erg leuke class, zo'n all-in ervaring. Leuk hoe het reviven werkt, met 3 man waarvan 1 dood moet je goed communiceren om te kunnen reviven in bossfights.
Upgrades systeem is top, leuk om te zien dat de questrewards andere bonusjes met zich mee dragen. Zo blijf je maar spelen om alles te maximizen op high level I guess.
PVP nog niet aangeraakt, dat komt op 20 pas voor mij
Spel krijgt voorlopig een 9/10. Beelden zijn prachtig, missies leuk, maar mogen wat afwisselender zijn. Het sociale aspect is indrukwekkend, maar de random events mijns inziens te schaars. To be continued!!
Titan erg leuke class, zo'n all-in ervaring. Leuk hoe het reviven werkt, met 3 man waarvan 1 dood moet je goed communiceren om te kunnen reviven in bossfights.
Upgrades systeem is top, leuk om te zien dat de questrewards andere bonusjes met zich mee dragen. Zo blijf je maar spelen om alles te maximizen op high level I guess.
Spel krijgt voorlopig een 9/10. Beelden zijn prachtig, missies leuk, maar mogen wat afwisselender zijn. Het sociale aspect is indrukwekkend, maar de random events mijns inziens te schaars. To be continued!!
Hier spel weer netjes binnen op releasedag via YGZ. Denk meer dat PostNL loopt te slapen daar.Lrod schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:24:
[...]
Mooi de laatste keer geweest dat ik daar besteld heb dus. Eerder nog nooit problemen gehad bij hun. Helaas.
Net ff de tutorial doorlopen (lvl2) en bij de tower ff balletje lopen trappen. Vanavond verder!
Asus N551JK-CN157H
Random events krijg je (bijna)alleen maar tijdens het freeroamenVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:31:
De PS4 eventjes uitgezet. Damn wat een dik spel man! Met 4 tweakers gespeeld en tot lvl 8 gekomen. Laatste missie die we deden op de maan was gruwelijk! Zal geen spoilers geven: maar als je de drie prinsen tegen komt zul je hetzelfde denken haha!
Elke planeet heeft 1 soort free roam map. DAAR gebeuren die random events
Een handtekening?!
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2