NAT type 2 is uit me hoofd het beste inderdaad!Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:55:
NAT aangepast, best goed te doen. Nu type 2, zal wel goed zijn?
Veel plezier ermee. Ik heb hem sinds zondag. Het is een wereldheadset voor de ps4. Zet hem alleen niet te hard want dan hoor je aan het eind alleen nog maar piiiiiiieeeeeepDazzler2120 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:51:
Zojuist https://m.bol.com/nl/p/so...nlalertnbri20140413273891 besteld zodat niet het hele huis hoeft mee te genienten met peter dinklage en ik van dat irritantje oortje afben...
Scrooge NL
Nog intersse in foto's?

Daaaaaaaaaaaaaaamn. Ik wil wel wat foto's zien van die witte PS4
Bedankt voor de tip! Ik zal er aan denken hahaTheo27 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:59:
[...]
Veel plezier ermee. Ik heb hem sinds zondag. Het is een wereldheadset voor de ps4. Zet hem alleen niet te hard want dan hoor je aan het eind alleen nog maar piiiiiiieeeeeep
Weet je al iets over die custom audio preset voor destiny? Hoe dat werkt en óf het merkbaar is?
PS4 PSN: Dazzler2120
Ik moet ook nog een headset hebben, iemand tips? Die Gold Headset van Sony ziet er goed uit, ben benieuwd of die witte Destiny versie ook naar NL komt.
Voor de rest nog goede headsets?
Ik heb mezelf in het Excel bestand gezet, maar hier nog maar eens mijn PSN ID: DGonlag2
Voeg mij maar toe als je wilt.
Ik heb mezelf in het Excel bestand gezet, maar hier nog maar eens mijn PSN ID: DGonlag2
ja die blijkt ook te werken, maar een echte game headset blijft toch het beste xD
Die emblems en shaders niet zo ver ik weet
De silver is ook goed, is wat goedkoper maar heeft een kabeltje nodig en uitschuifbare MIC.DGonlag2 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:10:
Ik moet ook nog een headset hebben, iemand tips? Die Gold Headset van Sony ziet er goed uit, ben benieuwd of die witte Destiny versie ook naar NL komt.
Verder is Turtlebeach ook altijd goed qua headsets
ik zelf gebruik de Tritton 720+, heb deze al z'n 2 jaar en echt een prima ding!!DGonlag2 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:10:
Ik heb de gold wireless headset van Sony .... meer heb je niet nodig pas bijna op alles!DGonlag2 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:10:
Enige nadeel is het oplaad kabeltje is kort .. en de headset gaat zo een 8 uren mee ..... dan doe ik hem meestal dan even bedraad en als ik echt klaar ben met gamen dan laad ik hem op.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Bedraad bedoel je dan via jackplug op de DS4 controller? Of via het korte oplaad kabeltje?Mouse_NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:16:
[...]
Ik heb de gold wireless headset van Sony .... meer heb je niet nodig pas bijna op alles!
Enige nadeel is het oplaad kabeltje is kort .. en de headset gaat zo een 8 uren mee ..... dan doe ik hem meestal dan even bedraad en als ik echt klaar ben met gamen dan laad ik hem op.
Een foto met een mooie vrouw erbij en je kan zo de marketing van Sony in
Ziet er goed uit! Mooie versie die witte PS4.
-
Bedankt voor de tips betreffende de headset! Die Gold en Silver zien er allebei goed uit, maar denk dat ik voor de Silver ga, die heeft denk ik iets meer ademende oorkussens. Wat ik alleen niet zo snel kan vinden is de lengte van de kabel, maar dat zal wel goed zitten.
Nice @ witte ps4!
Ik ben net bij BartShit geweest. Blijkt dat mijn Ghost nog niet binnen in. Sta ik mooi. Dus bij deze is Bart Smit voor mij een afrader bij pre-order. Voor diegene die 'm wel al hebben. Have fun.. :-)
Ik ben net bij BartShit geweest. Blijkt dat mijn Ghost nog niet binnen in. Sta ik mooi. Dus bij deze is Bart Smit voor mij een afrader bij pre-order. Voor diegene die 'm wel al hebben. Have fun.. :-)
PSN: Fruitschaaltje
Ziet er wel strak uit z'n witte PS4
Vind de PS4 er erg strak uit zien 
De controller vind ik dan wat minder, maar goed
De controller vind ik dan wat minder, maar goed
ik heb het zelfde maar bartsmit is wel goedkoper dan de Game ManiaFruitschaal schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:21:
Nice @ witte ps4!
bijna iedereen is goedkoper dan Game Mania
PSN: FreakGIB
Bij pre-order voldoet geen een winkel voor mij. Vaak zat meegemaakt dat ik in een fysieke winkel tegen de lamp liep dat ze hem niet binnen hadden. En bij online bestellen dat de post niet meewerkt. Wat ik nu gewoon doe is naar de plaatselijk MM rijden en hem daar halen. Is vaak ook nog iets goedkoper.Fruitschaal schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:21:
Nice @ witte ps4!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Net dat stadje afgelopen. Wat zegt jullie ervaring uit de beta: steeds nieuwe items kopen of tot bepaald lvl wachten?
Ik heb een Turtlebeach Z300 en een Sony MDR-DS6500 die ik op mijn XBONE aan kan sluiten en bij vrienden wel eens de Logitech G930 en andere Turtlebeaches wat langere tijd achtereen op gehad. Ik moet eigenlijk zeggen dat de turtlebeaches niet zon goede padding hebben op de horizontale balk op je hoofd, in vergelijking met andere headsets. Na langere tijd (uren) dragen gaan ze oncomfortabel op je hoofd zitten bij de dwarsbalk.Dazzler2120 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:14:
[...]
Verder is Turtlebeach ook altijd goed qua headsets
Game Mania is altijd duurste inderdaad haha, maar heb em wel daar besteld omdat ik Watch Dogs heb ingeleverd, nu heb ik destiny voor 19 euroFreakGIB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:22:
[...]
ik heb het zelfde maar bartsmit is wel goedkoper dan de Game Mania
bijna iedereen is goedkoper dan Game Mania
Ik zou wachten, alleen af en toe een nieuwe gun als je lange tijd die niet als drop heb gehad en die een stuk beter is!Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:26:
Net dat stadje afgelopen. Wat zegt jullie ervaring uit de beta: steeds nieuwe items kopen of tot bepaald lvl wachten?
Verwijderd
Btw als mensen zin hebben om met paar man fireteam te vormen let me know! Psn: Trapgat. Heb hele tutorial nu gehad.
strikes doen en raids doen voor goede loot/weapons/items werkte bij mij in de beta goedVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:26:
Nog niet begonnen met de game. Maar dit zulk vragen vind ik nou ook interessant. Persoonlijk denk ik dat je steeds moet upgraden. Als ik hier lees dat missies steeds lastiger wordenVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:26:
Liep net langs de GM redelijke lange rij. Maar door gelopen naar de Bart Smit waar ik m zo af kon halenjeffx90 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:27:
[...]
Game Mania is altijd duurste inderdaad haha, maar heb em wel daar besteld omdat ik Watch Dogs heb ingeleverd, nu heb ik destiny voor 19 euro
In de beta kreeg ik wel steeds nieuwe loot op mijn eigen level waar ik goed de missies mee door kwam.
Ray kijkt ongeduldig uit het raam wachtend op de postbode. Ondertussen is hij maar weer zijn psn ID aan het spammen. Ray_DH

Um, waar zit de aan en uit knop... 😁
Ff googlen
Ff googlen
Verwijderd
LOL held! Boven dat driehoekje, of ff op de PS knop onderop je controller klikken!Jobbie schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:34:
Ff googlen
Veel plezier man, ps4 for the win!
hahah ik heb de bundel ook gekocht hoef iig zelf niet meer voor de aan knop te zoeken nu
hahaha, wat een koning ben je ook. Lees ff de manual. Volgens mij staat op blz 2 hoe hij aan moetJobbie schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:34:
Ff googlen
Hier de hele dag een stream: http://www.twitch.tv/DestinyNL
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Haha, gevonden! Echt zo'n "Oh, daaaar!" moment...
Thanks gasten!
Thanks gasten!
Verwijderd
Lol je hebt ook gathering in dit spel? Dat is dan wel weer jammer, straks maar ff alle professions checken. Zit nu op earth, mooie zones man!!
In de beta had je steeds geld zat. Ik ging regelmatig langs de vendors om te shoppen. Je vindt natuurlijk veel gear, maar soms hebben vendors upgrades voor slots waar je nog geen goeie drop voor hebt gehad. Oh, en de stock van de vendors groeit met je mee, dus vernieuwt ook om de zoveel tijd.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:26:
Freak-in....jealous Jobbie!!
Had deze ook gepre-ordered.. maar vanwege aankoop huis en meer lasten dan verwacht, deze strakke witte PS4 moeten cancellen om zo mijn banksaldo iig op 0 te houden
De PS3 versie kon er nog wel vanaf..

Enjoy!
Mocht je in de buurt van Helmond wonen zou ik graag een biertje bij je komen dingen
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Verwijderd
Eerste bossfightje gehad, best goed te doen solo! Met 3 man zal het wel stukken makkelijker zijn! Leuk die loot rewards
Grotere party zorgt dat het moeilijker wordtVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:49:
Eerste bossfightje gehad, best goed te doen solo! Met 3 man zal het wel stukken makkelijker zijn! Leuk die loot rewards
Verwijderd
Als je missies opnieuw doet, krijg je dan loot van jouw lvl of van de eerste keer dat je m deed? Net bijv lvl 3 geworden, stel dat ik m zo weer doe op lvl 4, betere rewards?
beter, een beetje uitdaging!!Dazzler2120 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:49:
[...]
Grotere party zorgt dat het moeilijker wordt
Verwijderd
CoolDazzler2120 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:49:
[...]
Grotere party zorgt dat het moeilijker wordt
Postbode onderweg! Mensen die vandaag ook starten?
Add me to PSN: JHeemelaar
Add me to PSN: JHeemelaar
Zonde bij Bol.com krijg je geen track & trace (ik iig) dus ik ben mijn voordeur aan het campen
Volgens mij is de loot altijd van het level dat de missie is. Dus loot schaalt niet mee. Daarom heb je ook de hard modes, zodat je met dezelfde missie betere rewards kunt krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:50:
Als je missies opnieuw doet, krijg je dan loot van jouw lvl of van de eerste keer dat je m deed? Net bijv lvl 3 geworden, stel dat ik m zo weer doe op lvl 4, betere rewards?
Is dat nieuw? Lijkt mee eerder dat je dan voor niks aan het campen neemtMsi92 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:53:
Zonde bij Bol.com krijg je geen track & trace (ik iig) dus ik ben mijn voordeur aan het campen
Verwijderd
Zo, naar tower reizen duurt wel ff! Zullen wel dik veel spelers online zijn haha. Connection so far = beter dan verwacht, hulde!
Gathering niet echt een professionVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:42:
Lol je hebt ook gathering in dit spel? Dat is dan wel weer jammer, straks maar ff alle professions checken. Zit nu op earth, mooie zones man!!
Je kan die items overigens ook via bepaalde enemies (vooral bij random events) krijgen.
Vanavond zal een ramp worden gok ik zo xDVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:55:
Zo, naar tower reizen duurt wel ff! Zullen wel dik veel spelers online zijn haha. Connection so far = beter dan verwacht, hulde!
Nee is niet nieuw, gaat gewoon met de brievenbus post mee, of althans, de laatste keer dat ik iets bij Bol.com besteldedutchgio schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:55:
[...]
Is dat nieuw? Lijkt mee eerder dat je dan voor niks aan het campen neemt.
Dat duurde in de beta ook erg lang. Volgens mij komt dat niet zozeer door drukte, maar gewoon door de lange laadtijden in het spel. I could be wrong thoughVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:55:
Shit, nu ik dit hier lees wil ik ook spelen.
Verwijderd
Wel jammer dat er geen matchmaking is, zou lvlen stuk makkelijker maken, komt niet heel veel voor dat iedereen dezelfde missie wil doen

Ja same hier. Alleen ik woon op 3 hoog dus moet steeds naar beneden lopenMsi92 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:53:
Er is toch wel matchmaking? alleen niet bij de endgame raidsVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:58:
Wel jammer dat er geen matchmaking is, zou lvlen stuk makkelijker maken, komt niet heel veel voor dat iedereen dezelfde missie wil doen
Je hebt toch een gemiddelde tijd dat normaal de post bij je is? Vanaf die tijd gewoon campen aan de voordeur. Ik weet gewoon dat ik de post kan verwachten tussen 12.30 en 13.15uur. Uitzonderingen daargelaten. Al laat ik de game straks bij de MM halen.apNia schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:58:
[...]
Ja same hier. Alleen ik woon op 3 hoog dus moet steeds naar beneden lopen
Die is er wel voor strikes iig.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:58:
Edit: Je was me voor, toch wel
[ Voor 5% gewijzigd door Beempje op 09-09-2014 11:00 ]
Als ie maar past!
Ik werk elke dag dus ik heb geen flauw idee hoe laat ik post krijg hehe, maar ik gok around 12-2Oxigeon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:59:
[...]
Je hebt toch een gemiddelde tijd dat normaal de post bij je is? Vanaf die tijd gewoon campen aan de voordeur. Ik weet gewoon dat ik de post kan verwachten tussen 12.30 en 13.15uur. Uitzonderingen daargelaten. Al laat ik de game straks bij de MM halen.
Ik heb geen flauw idee wanneer de post komt, normaliter werk ik overdag en ik camp nooit de brievenbusOxigeon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:59:
[...]
Je hebt toch een gemiddelde tijd dat normaal de post bij je is? Vanaf die tijd gewoon campen aan de voordeur. Ik weet gewoon dat ik de post kan verwachten tussen 12.30 en 13.15uur. Uitzonderingen daargelaten. Al laat ik de game straks bij de MM halen.
Klopt, het komt gewoon in de brievenbus in zo'n envelop met bubbelfolie vandaar dat er geen track&trace op zit. Hoop voor de gene die wachten dat die optijd komt haha, bij mijn huis komt die normaal gesproken pas tegen 3 a 4 uur. Maar goed maakt voor mij weinig uit want ben toch aan het werkOxigeon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:56:
[...]
Nee is niet nieuw, gaat gewoon met de brievenbus post mee, of althans, de laatste keer dat ik iets bij Bol.com bestelde
Wat mij het meeste pijn doet, is het overzicht in de playstation-app. Daar zie je wat iedereen aan het doen is: Destiny
Pff ik word er wel vaak af gekickt hoor! LAN kabel er in zitten, mensen nog tips om tot een minimum te beperken van mijn kant?
+1Fruitschaal schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:06:
Wat mij het meeste pijn doet, is het overzicht in de playstation-app. Daar zie je wat iedereen aan het doen is: Destiny
And i'm just sitting here... Wachten op m'n propedeuse uitreiking, zucht.
Ligt het wel aan je Playstation/Xbox of wordt je laptop etc ook van internet gegooit?Jused schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:07:
Pff ik word er wel vaak af gekickt hoor! LAN kabel er in zitten, mensen nog tips om tot een minimum te beperken van mijn kant?
Waar blijft de tweakers.net review? Had wel verwacht dat die al online zou staan!
Ik ga nu ook maar eens naar de lokale MM.
Zal dus rond een uurtje of 12 beginnen.
Als mensen me willen toevoegen, zou dat leuk zijn. MadSkillsNick
Kom zelf uit omgeving Haarlem. Liefst een beetje de volwassen gamers.
Headset moet nog besteld worden, maar via Eye kan ik praten...
FFXIV: Brawny Brawler
Verwijderd
Gefeliciteerd man!DGonlag2 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:07:
[...]
+1
And i'm just sitting here... Wachten op m'n propedeuse uitreiking, zucht.
De eerste paar missies voltooid: erg leuk! Sommige zijn ook best pittig, zeker als er grote hordes vijanden op je af komen.
Ik moet mij toch nog iets meer inlezen want een aantal termen zijn mij nog onduidelijk. Gilmoire cards, Vanguard points etc. Heb toch het idee dat ik wat achter loop aangezien ik de bèta niet heb gespeeld.
Ik moet mij toch nog iets meer inlezen want een aantal termen zijn mij nog onduidelijk. Gilmoire cards, Vanguard points etc. Heb toch het idee dat ik wat achter loop aangezien ik de bèta niet heb gespeeld.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Je hebt toch ook een oortje gekregen bij je PS4, of ga je voor de PS3 versie?CreativeSkills schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:09:
Ik ga nu ook maar eens naar de lokale MM.
Thx, bijna een jaar geleden de studiepunten ervoor al gehaald, maar moest er zo lang op wachten totdat ik hem mag ontvangen. Dus tja, zit eigenlijk liever Destiny te doen
Haha, ii ben echt verbaasd tot nu toe over t apparaat. Echt schitterend! En ik moet t spel nog starten!Feutis991 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:47:
[...]
Freak-in....jealous Jobbie!!
Had deze ook gepre-ordered.. maar vanwege aankoop huis en meer lasten dan verwacht, deze strakke witte PS4 moeten cancellen om zo mijn banksaldo iig op 0 te houden![]()
De PS3 versie kon er nog wel vanaf..
Enjoy!
Mocht je in de buurt van Helmond wonen zou ik graag een biertje bij je komen dingen
Wat een verschil met de X360, zeg!
En biertje kan altijd, maar dan moet je wel een paar uur in de auto...!
Goed dat je prioriteiten stelt, trouwens. Veel mensen kunnen dat niet! Dus petje af! Ik heb ook gewacht met het kopen van een PS4 tot ik afgestudeerd was. En achteraf ben ik blij dat ik t gedaan heb. Anders was ik nog bezig!
[ Voor 19% gewijzigd door SqueakyClean op 09-09-2014 11:14 ]
Verwijderd
Titan is wel basass class man! Voel me echt een tank, kan gewoonweg niet dood (shield soms wel ff ergens om t hoekje rechargen). Andere classes ook dik?!
Ja pc en telefoon gaan via wifi verder, geen problemen mee. PS4 geeft telkens de melding dat de LAN kabel niet aangesloten is. Kan maximaal 10 min spelen steedsOxigeon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:07:
[...]
Ligt het wel aan je Playstation/Xbox of wordt je laptop etc ook van internet gegooit?
Titan was in de beta ook freaking dominating in de multiplayer!!Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:11:
Titan is wel basass class man! Voel me echt een tank, kan gewoonweg niet dood (shield soms wel ff ergens om t hoekje rechargen). Andere classes ook dik?!
Kon de voordelen van de andere 2 classes in de MP nog niet echt ontdekken
PSN: Wauzer010
Gooi je ps4 dan ook eens over de wifi en kijk eens wat hij dan doet...Jused schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:12:
[...]
Ja pc en telefoon gaan via wifi verder, geen problemen mee. PS4 geeft telkens de melding dat de LAN kabel niet aangesloten is. Kan maximaal 10 min spelen steeds
Misschien een knik in de kabel? Of wel de aansluiting in je moden/ps4 kapot/beschadigd?
Echt? Van de video's die ik had gezien leek Voidwalker ook wel erg interessant met de Nova Bomb en de Vortex grenades.wauzer schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:12:
[...]
Titan was in de beta ook freaking dominating in de multiplayer!!
Maar die Titan ziet er toch ook wel erg goed uit, zet me weer aan het twijfelen. Gelukkig heb ik nog een paar uur om uit te vogelen welke class ik wil gaan spelen.
Verwijderd
LOL, liep net ergens een tunnel in, opeens 3 level 18's haha. Exploren gaat dus wat lastig *sticks to the objectives* hahaha
Heb je UPC met WifiSpots geactiveerd? Dit was bij mij de oorzaak in ieder geval.Jused schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:12:
[...]
Ja pc en telefoon gaan via wifi verder, geen problemen mee. PS4 geeft telkens de melding dat de LAN kabel niet aangesloten is. Kan maximaal 10 min spelen steeds
Titan is daarom ook generfed in de launch patch. Het zou nu dus minder moeten zijn.wauzer schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:12:
[...]
Titan was in de beta ook freaking dominating in de multiplayer!!
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ja dat vond ik in de beta ook al, wilde het liefst al mijn missies samen met mensen doen omdat dat super leuk is. Uiteindelijk maar een keer gelukt.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:58:
Die zal ik maar eens opzoeken danOxigeon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:10:
[...]
Je hebt toch ook een oortje gekregen bij je PS4, of ga je voor de PS3 versie?
PS4 trouwens.
MadSkillsNick
FFXIV: Brawny Brawler
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:14:
LOL, liep net ergens een tunnel in, opeens 3 level 18's haha. Exploren gaat dus wat lastig *sticks to the objectives* hahaha
Zijn ook best vaak secrets te vinden in die high level area's.
yesyesyes ik zie de postbode in de straat haha.
psn: Ray_DH

09-09-2014 10:42 Chauffeur is onderweg.
09-09-2014 10:20 Zending is gesorteerd.
08-09-2014 20:14 Zending is opgehaald en zit in het sorteerproces.
08-09-2014 17:32 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar.
Heb ik van bol.com
Heb ik van bol.com
Nee ik heb ziggo 'gelukkig'.trix0r schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:15:
[...]
Heb je UPC met WifiSpots geactiveerd? Dit was bij mij de oorzaak in ieder geval.
Denk niet dat het een kink in de kabel is aangezien ik er bij andere games nooit last van had. Maar goed, kabel los gehaald en op wifi aan het spelen nu.
We shall see!
Waar heb je dat vandaan?The_Worst schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:16:
[...]
Titan is daarom ook generfed in de launch patch. Het zou nu dus minder moeten zijn.
Ik ben erg benieuwd wat er nog meer aangepast is
Serieus joh?? Dan ga ik die ook eens uitzetten, merk met mn ps4 nooit zoveel, wel als ik zit te internetten op mn ipad.trix0r schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:15:
[...]
Heb je UPC met WifiSpots geactiveerd? Dit was bij mij de oorzaak in ieder geval.
Hele waslijst aan veranderingen zijn hier te vinden:wauzer schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:20:
[...]
Waar heb je dat vandaan?
Ik ben erg benieuwd wat er nog meer aangepast is
http://www.bungie.net/7_U...es/en/News/News?aid=12125
PSN ID: Beest41
Geachte heer,j0rn89 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:19:
09-09-2014 10:42 Chauffeur is onderweg.
Heb ik van bol.com
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 8349347120 van
07 september 2014 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
De bestelling wordt verzonden met PostNL. Deze zending zal bezorgd worden in de brievenbus.
Thats it, ik maak me geen zorgen het komt vanzelf wel
(tenzij de postbode mijn pakketje uberhaupt niet geeft xD)
[ Voor 3% gewijzigd door Msi92 op 09-09-2014 11:28 ]
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2