Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
als je het spel hebt, kun je al spelen hoor.. op xbox in ieder geval wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-utger schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:45:
Weet iemand nou wanneer we kunnen spelen?
In de store staat 00:01 beschikbaar
De timer en bij informatie over Destiny staat 01:00

Vermoed dat het gewoon 01:00 is :z
00:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ja ok.. alleen xbox 360 users kunnen hier dus gebruik van maken.. ps3 / ps4 users helaas nog niet in eu of US.

wel lekker goedkoop gamen zo. :P heb dat zelfde geintje met mijn ps3 gedaan met old firmware. toen maar 1 bijgekocht om online mogelijkheid niet te verliezen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:44
Weet iemand wat die boost voor skill is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Bron?
Want als het 01:00 ga ik nu lekker slapen en dan morgen er vroeg uit ;)
Anders wacht ik nog

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jused
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-07-2023
R-utger schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:47:
[...]

Bron?
Want als het 01:00 ga ik nu lekker slapen en dan morgen er vroeg uit ;)
Anders wacht ik nog
Ben ook wel benieuwd. Ben bang dat ie UK tijd neemt als referentie en dus idd pas om 1u kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:17

RawChild

PSN: Rawchild

Ik hoop het, probleem is alleen dat mijn timer dan nog 59 minuten moet.

En net vroeg iemand wat dit spel anders maakt de Battlefield...nou...Bungie heeft vooral ingezet op het sociale. Je kan alles doen met vrienden. Raids moeten zelfs met vrienden. Je zult overal telkens andere spelers zien. Wat ik misschien nog wel het grootste verschil vind met bf is dat de singleplayer ontzettend belangrijk is voor de multiplayer.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Jused schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:49:
[...]

Ben ook wel benieuwd. Ben bang dat ie UK tijd neemt als referentie en dus idd pas om 1u kunnen spelen.
zou wel slecht zijn. Wij zijn nederland, om 12 uur is het hier dinsdag en moeten we gewoon kunnen spelen. Maar goed we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

De vraag is wellicht al langsgekomen, dus alvast excuses als dat het geval is. Ik zie in dat Bungie met opzet de game uit handen van reviewers heeft gehouden, omdat de ervaring iets is wat men zelf moet ontdekken, en omdat dit nog maar een fractie is van wat het moet zijn.

Nou vraag ik mij af, wat maakt Destiny zo veel anders dan andere grote console first person shooters? Ik krijg de game ook morgen binnen, en heb daarom veel streams op Twitch zitten checken. Ik kan alleen nog even niet ontdekken waar de hype om is, afgezien van dat het er natuurlijk prachtig uitziet. Hoop hier geen boze reacties mee te ontlokken, niet bedoeld om te stoken (heb game zelf immers besteld), maar oprechte interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
_/-\o_

Ik gok niet op 00:01, nu even slapen en dan vroeg op lekker knallen.
Weet ik ook zeker dat de server lekker draaien aangezien de halve wereld om 01:00 gaat spelen.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.reddit.com/r/P...monday_sept_8_at_12_noon/

Bungie zei 00:00 worldwide, daarom speelt het oosten al uren. Waarom zou EU met UK tijd zijn? Dat zou dan door PSN komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:53:
De vraag is wellicht al langsgekomen, dus alvast excuses als dat het geval is. Ik zie in dat Bungie met opzet de game uit handen van reviewers heeft gehouden, omdat de ervaring iets is wat men zelf moet ontdekken, en omdat dit nog maar een fractie is van wat het moet zijn.

Nou vraag ik mij af, wat maakt Destiny zo veel anders dan andere grote console first person shooters? Ik krijg de game ook morgen binnen, en heb daarom veel streams op Twitch zitten checken. Ik kan alleen nog even niet ontdekken waar de hype om is, afgezien van dat het er natuurlijk prachtig uitziet. Hoop hier geen boze reacties mee te ontlokken, niet bedoeld om te stoken (heb game zelf immers besteld), maar oprechte interesse.
Solo pve
Group pve
Pvp
Mmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zo begint nu toch wel spannend te worden! Ik had mijn pre-order bij All4games geplaatst (PS4) ik heb alleen nog geen melding gekregen dat het pakketje verstuurd is. Zal vast wel goed komen, want op de contact pagina gaf de shop al aan dat ze heel druk bezig zijn om alles te verzenden. Ze vroegen daar ook op alsjeblieft niet vragen daarover te gaan stellen, waar ik best in kan komen met een game die zo erg gehyped is. Vandaar dat ik me af vroeg of er hier wellicht mensen zijn die ook hun Destiny bij All4games heeft besteld en of die wellicht al wat meer weten?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

En nu iets specifieker? Ik heb 't over wat groundbreaking is aan Destiny he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:00:
[...]

En nu iets specifieker? Ik heb 't over wat groundbreaking is aan Destiny he.
Noem 1 game die dit al op een console heeft laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:57:
http://www.reddit.com/r/P...monday_sept_8_at_12_noon/

Bungie zei 00:00 worldwide, daarom speelt het oosten al uren. Waarom zou EU met UK tijd zijn? Dat zou dan door PSN komen!
komt door PSN, de servers van Bumgie zijn vanmiddag al online gegaan ;)
Werd genoemd dat het te maken had met zomertijd die niet gecorrigeerd is, maar dat lijkt mee sterk. Ik denk eerder dat ze de PSN stores gelijk trekken voor heel de EU als gebied en dus 1 tijdzone aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

laat ze de UK dan bij ons voegen ipv de rest naar hun tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:21
Stancke schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:41:
Net gekeken naar livestream en het is toch m'n ding niet.

Kan iemand mij vertellen wat dit spel zo anders maakt dat bv. MP Battlefield 4? Enkel de futuristische setting? Vanwaar komt de hype?
Ik werd al vroeg getipt over dit spel. Een en ander gelezen en wat filmpjes gekeken, bliksem flits uit je hand en dat soort dingen, wat is dat man ;) Dus niet overtuigd. Maar opeens was daar de beta en toen was het duidelijk. De feeling, de sfeer die het spel uitademt, gevoel van saamhorigheid, het exploren, het tweaken van je character, vaardigheden, wapens enz. Echt heel tof en ik heb het gevoel dat het alleen maar beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:01:
[...]

Noem 1 game die dit al op een console heeft laten zien :)
Ik vraag of je het wat beter kan uitleggen. PvE, group PvE, PvP en MMO zijn toch geen sellingpoints? Hoe is het MMO, hoe is het PvE, hoe verhouden die zich tot elkaar etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:04:
[...]

Ik vraag of je het wat beter kan uitleggen. PvE, group PvE, PvP en MMO zijn toch geen sellingpoints? Hoe is het MMO, hoe is het PvE, hoe verhouden die zich tot elkaar etc?
Ga naar de website, lees je in, stelde je dit soort vragen ook bij borderlands? Of is dat ook een 'meer van hetzelfde' spel? Wat mijn gevoel me zegt gaat destiny voor de consoles zijn wat WoW voor de pc is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Het is gewoon simpel: je kan via de NL Store om 00.00 spelen, echter houdt de PS Store GEEN rekening met zomertijd. Dus wanneer het hier 00.00 is, is het volgens Sony nog gewoon 23.00. De timer gaat niet opeens naar 0 springen hoor. Er zit gewoon een slot op door de digitale pre-load.

Heb je via de NL Store dan kan je om 01.00u spelen, heb je het via de US Store kan je het om 09.00u spelen.

That's all folks!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
StefanKelevra schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:47:
[...]

Weet iemand wat die boost voor skill is?
Leek op een combinatie van juggernaut en shoulder charge maar dat zou niet kunnen als combinatie.

Shoulder Charge: After sprinting for a short time, unleash a devastating melee attack.
Juggernaut: After sprinting for a short time, gain a protective shield.

Ik vindt de Ward of Dawn bij zijn teammaat ook precies goed. Was bang dat duur slechts 2sec zou zijn maar ik ben positief verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw als iemand nog tijd wil doden:
Netflix: Jim Jefferies: Bare.
Hilarische Australiër :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-07 18:03
DAMAGE schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:59:
Zo begint nu toch wel spannend te worden! Ik had mijn pre-order bij All4games geplaatst (PS4) ik heb alleen nog geen melding gekregen dat het pakketje verstuurd is. Zal vast wel goed komen, want op de contact pagina gaf de shop al aan dat ze heel druk bezig zijn om alles te verzenden. Ze vroegen daar ook op alsjeblieft niet vragen daarover te gaan stellen, waar ik best in kan komen met een game die zo erg gehyped is. Vandaar dat ik me af vroeg of er hier wellicht mensen zijn die ook hun Destiny bij All4games heeft besteld en of die wellicht al wat meer weten?
Zelfde verhaal hier met Gameshop Twente. Ik ga gewoon zo slapen en hoop op het beste... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

apNia schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:04:
[...]

Als je Bf of cod gewend bent is dit toch wel heel anders, ik heb nooit borderlands gespeeld, maar schjint dat het daar op lijkt.
Het combineert eigenlijk alle goede punten van veel verschillende games. Gemaakt door Bungie. En Bungie is toch wel een ontwikkelaar die ik hoog heb zitten.
Spel speelt gewoon heerlijk. op zoek naar loot die je mooi mee kan nemen naar de multiplayer. Dan nog eens de super vette toevoeging van Supers. Ik vind die supers echt bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:44
Hier nog niks gehoord van mijn PS4 Ghost bestelling bij Bart Smit, staat nog steeds op ''De status van je betaling wordt gecontroleerd'' :-( De bevestiging van bestelling kreeg wel via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

ASNNetworks schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:06:
Het is gewoon simpel: je kan via de NL Store om 00.00 spelen, echter houdt de PS Store GEEN rekening met zomertijd. Dus wanneer het hier 00.00 is, is het volgens Sony nog gewoon 23.00. De timer gaat niet opeens naar 0 springen hoor. Er zit gewoon een slot op door de digitale pre-load.

Heb je via de NL Store dan kan je om 01.00u spelen, heb je het via de US Store kan je het via 09.00u spelen.

That's all folks!
Zal wel, maar dat is toch vreemd vind je niet? ik heel fucking europa op de Uk na is het straks 12 uur. Dat weten ze bij sony ook wel, maar toch doen ze er niks aan schijnbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:05:
[...]

Ga naar de website, lees je in, stelde je dit soort vragen ook bij borderlands? Of is dat ook een 'meer van hetzelfde' spel? Wat mijn gevoel me zegt gaat destiny voor de consoles zijn wat WoW voor de pc is :)
Gast... Ik was hier niet gekomen met m'n vraag als ik me niet had ingelezen.
Ik kan daaruit + streams vooralsnog niet opmaken waar de hype over is. Het MMO element is voor mij nog een beetje vaag bijvoorbeeld. Leunt het naar MMORPG? En zo ja, waarin? Maar goed je weet 't ook nog niet helemaal geloof ik :)
Kwestie van afwachten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Ook ik ga nu slapen en morgen vroeg op! Hopen dat ie op tijd in de bus ligt..

Ik ga ook nog eens nadenken over de classes. Ik zag in de eerste update dat de Hunter qua specs omlaag is gegaan, dus overwegen of ik niet toch voor warlock/titan ga.. Damn!

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

tasqa1004 schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:07:
[...]

Zelfde verhaal hier met Gameshop Twente. Ik ga gewoon zo slapen en hoop op het beste... :/
Zal vast wel goed komen. Moet gewoon! Zijn vast gewoon bezig als gekken met inpakken en dan straks als alles weg is de status updaten.

Edit @ hierboven; ik ga sowieso voor de Titan en dan de striker. Die super is zo bruut :D

[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 08-09-2014 23:12 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Borderlands heeft er erg veel van weg; zelfde soort grafisch thema, RPG elementen, grote wereld/planeet met missies, wapens etc.
Vergelijking is makkelijker te maken dan met een COD of BF, wat veel meer gun and run is.

Enige duidelijke verschil is het online gedeelte, waar Destiny zich richt op coop en multi-player en Borderlands toch vooral single of local multiplayer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
RawChild schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:10:
[...]

Zal wel, maar dat is toch vreemd vind je niet? ik heel fucking europa op de Uk na is het straks 12 uur. Dat weten ze bij sony ook wel, maar toch doen ze er niks aan schijnbaar..
Tja, in US is het PST om 00.00, maar als je in een EST tijdzone woont is het gewoon wachten tot 03.00 ;) Sony kijkt eerder naar een hele regio, dus 00.00 PST en 00.00 GMT ipv individuele tijdzondes.

Krom? Zeker, gezien je via de NL Store koopt en daar 00.01u staat. Erg? Nah, dat ene uurtje wachten kan er ook wel bij. Bovendien heb ik het via de US Store gekocht, dus mag ik sowieso wachten tot 09.00. Gelukkig kan ik wachten en slapen erg goed combineren :z :z :z

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 08-09-2014 23:16 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

ASNNetworks schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:14:
[...]

Tja, in US is het PST om 00.00, maar als je in een EST tijdzone woont is het gewoon wachten tot 03.00 ;) Sony kijkt eerder naar een hele regio, dus 00.00 PST en 00.00 GMT ipv individuele tijdzondes.

Krom? Zeker, gezien je via de NL Store koopt en daar 00.01u staat. Erg? Nah, dat ene uurtje wachten kan er ook wel bij.
Klopt, dat uurtje is ook niet zo heel erg, maar 1 uur wordt me net wat te laat om hem dan nog vannacht te checken. Morgen gaat de wekker weer om half 7. Had juist tot max 1 uur willen spelen.
Nou ja dan morgen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:21

ikookhier

>hijdiehieris<

Heb lekker wat voor geslapen,Klaar voor een potje knallen vannacht :D

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
op mijn ps4 staat de aftel klok op het game logo nog 9 uur 33 minuten! gekocht in NL :(

edit: oh.. maar dan als ik er op klik nog 1 uur 32 minuten :P

mischien nu maar pitten en dan wekker vroeg zetten en even 1 uurtje voor werk start mee pakken..

edit 2:

ik heb mezelf erg laat toegevoegd aan de psn lijst hier op tweakers dus doe het gewoon even zo :)

mensen met een ps4 en destiny (of andere games).

voel je vrij om me toe te voegen.

psn: Flghter1982 de i = een L

[ Voor 80% gewijzigd door Flghter1982 op 08-09-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Bol.com schiet op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

LOL! Volgens mij zit echt iedereen die een hardcopy heeft besteld te wachten tot die de melding krijgt dat het verzonden is. Kun je pas zien hoe groot die hype is. Zal morgen allemaal vast dik in orde zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

DAMAGE schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:35:
LOL! Volgens mij zit echt iedereen die een hardcopy heeft besteld te wachten tot die de melding krijgt dat het verzonden is. Kun je pas zien hoe groot die hype is. Zal morgen allemaal vast dik in orde zijn :D
Ik vind de hype nog wel redelijk meevallen. Zo is er volgens mij ook geen nachtopening in NL, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
RawChild schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:36:
[...]

Ik vind de hype nog wel redelijk meevallen. Zo is er volgens mij ook geen nachtopening in NL, of wel?
volgens mij wilden ze het wel maar mogen ze het niet van activision/ retailers

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
RawChild schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:36:
[...]

MediaMarkt/Saturn iig niet, wel frappant dat er geen nacht opening is voor zo'n hyped up game, meestal is het alleen voor WOW/COD in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Ik zou me eerder zorgen maken over de Sony servers morgen dan of je de game krijgt:p Wat was het een drama zeg destijds met de beta. Heel Sony lag gewoon plat, voor een beta.... Overigens sowieso al kans dat Sony plat ligt de laatste tijd :+ (sad, but true)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-09 14:01
Alles wat je besteld bij bol.com met een release datum wordt om ongeveer 01:00 savonds verstuurd. het zal dan de meeste tijd stil ligen. En zal uiteindelijk tussen 12 en 13 uur worden afgeleverd. Bij mij is het zo in ieder geval...

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nee volgens mij inderdaad niet. In dat opzicht is de hype een stuk minder dan bijvoorbeeld toen met GTA V. Dat ben ik zeker met je eens. Maar je voelt het wel. Er is in gameland wel weer iets gaande en dat is Destiny. Iedereen is helemaal nerveus want over 1 uurtje kunnen de meesten gaan spelen en zijn dan heel teleurgesteld als ze plots zien dat ze pas over 9 uur kunnen gamen (wat ik goed kan begrijpen). Ik moet zelf nog wachten tot morgen. En het brandt me in om een livestream te gaan kijken. Maar ik wil geen spoilers. Dus ja. Dan maar wachten tot morgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die NOS fragmenten over Destiny zometeen op NPO 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk die hype :*) ik heb vooral zin in eindelijk de ps4, maar de game wordt volgens mij ook erg tof.
Goed om te lezen dat er wel vertrouwen is in Bol, want dit is mijn eerste aakoop daaro en zit ook op die mail te wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
dutchgio schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:40:
Die NOS fragmenten over Destiny zometeen op NPO 3 ;)
Gaan ze het in het journaal over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Ik zit nu dus al 2 maanden op maandag avond 12 uur snachts te wachten om te gaan spelen.
Om er achter te komen dat ik 2 maanden en een extra uur mag wachten? Whahaha wtf:p

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:51:
Leuk die hype :*) ik heb vooral zin in eindelijk de ps4, maar de game wordt volgens mij ook erg tof.
Goed om te lezen dat er wel vertrouwen is in Bol, want dit is mijn eerste aakoop daaro en zit ook op die mail te wachten :/
Mail van Bol komt meestal pas rond een uur of twee, drie, dus geen zorgen als je h'm nu nog niet hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

yessss hij doet het..

Sorry vals alarm. Mijn ps4 gaf de melding dat Destiny nu kan worden gebruikt. Maar als ik er op klik heb je die idote timer nog

[ Voor 88% gewijzigd door RawChild op 09-09-2014 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Veel game plezier iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Bij mij start ie niet? :( moet nog een uur wachten?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
klaw schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:53:
[...]

Gaan ze het in het journaal over hebben?
Ja, want duurste game ooit.
Bij het vorige record van GTA V hadden ze ook beelden van de nachtreleases etc. Helaas zijn die er nu niet, zo'n erge hype is het nog niet geworden.
Voor een Gamer zijn de fragmenten overigens niet heel bijzonder, maar vond het wel opmerkelijk dat het na een internetartikel van de NOS ook op TV uitgezonden wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:36
Veel plezier allemaal, ik kom jullie morgen vergezellen, als de postbode een beetje optijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Laatst online: 12:59
Nog een uur hoor...

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Destiny FB: ‪#‎Destiny‬ is now available in Europe! ‪#‎BecomeLegend‬ and show us your launch pictures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ja ik weet het, maar ik kreeg de melding dat ik hem kon spelen.
Die melding staat ook nog gewoon in mijn notificatie scherm in het download lijstje. Maar wil indd nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
Pfff irritant nog 54 min grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:21

ikookhier

>hijdiehieris<

Alles staat klaar :D

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ik zie nu trouwens ook dat de normale tijd van mijn ps4 systeem een uur achter loopt. Dacht eerst dat ik een uur moest wachten omdat mijn ps4 me in de verkeerde tijdzone stopt. Klopt het dat sony geen rekening houdt met zomertijd o.i.d.?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

tellavist schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:09:
Ik zie nu trouwens ook dat de normale tijd van mijn ps4 systeem een uur achter loopt. Dacht eerst dat ik een uur moest wachten omdat mijn ps4 me in de verkeerde tijdzone stopt. Klopt het dat sony geen rekening houdt met zomertijd o.i.d.?
dat schijnt indd zo te zijn ja. mooi stom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 16:11
tellavist schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:09:
Als je het vinkje niet aan hebt staan bij de tijd settings houd jou ps4 geen rekening met zomertijd,

Ik heb vinkje aan en dan staat de tijd dus goed :)

[ Voor 5% gewijzigd door DaitoX op 09-09-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

DaitoX schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:10:
[...]

Als je het vinkje niet aan hebt staan bij de tijd settings houd jou ps4 geen rekening met zomertijd,

Ik heb vinkje aan en dan staat de tijd dus goed :)
of ik dat vinkje nou aan of uit zet maakt helaas geen drol uit voor de timer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
RawChild schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:04:
[...]

Ja ik weet het, maar ik kreeg de melding dat ik hem kon spelen.
Die melding staat ook nog gewoon in mijn notificatie scherm in het download lijstje. Maar wil indd nog niet
Mja
Wat duurt een uur nu lang he hahaha |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
och heren, ik moet wachten tot twaalf a één uur morgen vroeg dus niet klagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel veel plezier met de game straks mensen. Ik moet nog wachten tot de US store de game vrijgeeft :(. Ben wel voornemens heel de nacht door te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
RawChild schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:11:
[...]

of ik dat vinkje nou aan of uit zet maakt helaas geen drol uit voor de timer
Natuurlijk, maar de ps4 tijd hoeft dus geen uur achter te lopen zoals wel werd gesuggereerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen wel aan de slag :) Vriendin ff een veeg geven voor goodwill en duimen dat ik morgen niet hoef te koken (lees: hele dag gamen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:14:
Ik ga morgen wel aan de slag :) Vriendin ff een veeg geven voor goodwill en duimen dat ik morgen niet hoef te koken (lees: hele dag gamen!)
Hahaha good thinking have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:14:
Heel veel plezier met de game straks mensen. Ik moet nog wachten tot de US store de game vrijgeeft :(. Ben wel voornemens heel de nacht door te gamen.
Dat is over 9 uur pas dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaitoX schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:17:
[...]

Das idd over 9uur zoals ook word aangegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2014 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaitoX schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:17:
[...]

Indeed. Ik zit nu in de USA dus het had toch niet veel uitgemaakt maar wel sneu dat precies als ik in de USA zit de game die ik heel graag wil spelen daar later uitkomt _0-.

Maarja, maar American Football kijken en wat powernappen om ruimte te maken voor Destiny vanavond. 09:00 NL tijd unlocked hij hier pas -_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepijndamen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 13:44
Yes, Bol heeft mijn bestellingen verzonden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
Nice :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
Nog 10 minuten :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pepijndamen schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:40:
Yes, Bol heeft mijn bestellingen verzonden ;).
Bij mij ook *O*
Ben benieuwd naar de reacties op de game morgen ochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Bier, chips, ps4. AAN
Lets doooooo this!:D

[ Voor 36% gewijzigd door tellavist op 09-09-2014 00:57 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

got a fireteam ready, one of my buddies playing "the final countdown" over the headset :P

let's goooooo, see you starside guardians!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
tellavist schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:56:
Bier, chips, ps4. AAN
Lets doooooo this!:D
Yeah have fun! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Pfff toch nog maar even wakker gebleven. Have fun iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

ITS on!!

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
Thanx jullie ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

connected already, kleine update downloaden

creating guardian now! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel veel plezier mannen! Ik join in 8 uur xD Tijd voor massive action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servers houden het goed, al zijn de laadtijden om bijv de Tower in te komen iets langer dan in de beta...maargoed, dat is te verwachten nu

nu wachten tot m'n buddies klaar zijn in de Tower en dan in een fireteam beginnen aan the big adventure! al zal het eerste uurtje wel herhaling zijn vd beta...die missies heb ik kapot gespeeld maar fuck it, nu voor het eggie! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Wauw, het heeft wel een heel hoog "eindelijk" gehalte:) zo lang naar uitgekeken. Ik geniet echt van elke schot die ik los hahaha

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 01:40:
servers houden het goed, al zijn de laadtijden om bijv de Tower in te komen iets langer dan in de beta...maargoed, dat is te verwachten nu

nu wachten tot m'n buddies klaar zijn in de Tower en dan in een fireteam beginnen aan the big adventure! al zal het eerste uurtje wel herhaling zijn vd beta...die missies heb ik kapot gespeeld maar fuck it, nu voor het eggie! :P
Hopelijk blijft het goed wanneer de rest van de wereld ook online komt :p Ik gok dat het vanaf 17.00 wel errrrug druk gaat worden. USA wordt wakker en staat bij de winkel te wachten op de game en EU komt terug uit zn werk:p Ach we zien het wel! Nu in ieder geval lekker slapen en morgenochtend de US versie unlocken (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net eerste error/disconnect gehad, errorcode "cattle" maar konden er gelijk weer in

so far so good, nu 4de missie en nog niet tijdens missies nog geen issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 09:54
Iemand er al achter waal je al je pre-order items en skins kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 20:25
Dit is gewoon tegek voor woorden. Ik werd zojuist wakker omdat ik niet kan slapen. Straks mn witte PS4 ophalen met Destiny.
Wou dat ik al kon gamen.

PSN ID: TheJackal83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
@ hierboven like! alvast veel plezier gozer!

Ik ben ook sinds half 4 wakker, en ik ga nu maar beginnen met Destiny! veel plezier mannen met Destiny vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 20:25
Thanks.

PSN ID: TheJackal83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, 4 uurtjes gespeeld, got my Hunter up to lvl 7...ging met 2 lvl 6 dudes en 1 lvl 5 een lvl 8 strike doen...holy hell memories van Halo op legendary met wat skulls; enemies maken 1 hit kills en zelf ben je friggin lang bezig om ze neer te halen, en je moet bijna wel 80% headshots maken...

anywhoo, time for some sleep...morgen weer verder en ook even Ghost Edition ophalen

have fun Guardians! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Zo, van half 12 tot 5 geslapen!
Nu maar beginnen en de hele dag door halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-utger schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 05:05:
Zo, van half 12 tot 5 geslapen!
Nu maar beginnen en de hele dag door halen
Ik ben ook begonnen , spel is super vet , ik ga ook de hele dag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 05:13:
[...]

Ik ben ook begonnen , spel is super vet , ik ga ook de hele dag spelen.
Ja net geïnstalleerd, ik zal je even toevoegen Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-utger schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 05:15:
[...]

Ja net geïnstalleerd, ik zal je even toevoegen Dennis
Dank U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Mmz af en toe word ik eruit gekicked.
Pagina: 1 ... 28 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2