Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
En zelfs dat is een optie

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Nog een dagje, en dan knallen.
Als mn Cisco er maar niet onder gaat leiden ..... xD
kreeg zaterdag al een mailtje van dixons dat mijn pakketje (destiny dus) klaar lag om op gehaald te worden. helaas zat ik toen bij een begrafenis dus werd wat lastig om op te halen, maar dat zou betekenen dat er dus winkels zijn die zaterdag al begonnen met de verkoop van destiny.
Verwijderd
Morgenvroeg begin ik al met knallen , mic heb ik ook al.
Destiny Tweakers
Nu nog op m'n White PS4 wachten met Destiny Bundel
Ik zou het liefst vanavond al up and running zijn maar ja. Nog even wachten
PSN ID: TheJackal83
De 1 zegt 16 uur en 16 minuten, de ander 15 uur en 16 minuten.

dan kunnen ze toch al wel het spel gaan verkopen? eerder spelen kan niet maar dan heb je het spel tenminste en kan je gelijk beginnen zodra de servers online zijn...KevinJK88 schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:48:
Ben gister even langs Gamemania in Apeldoorn geweest om te kijken of hij er misschien al lag. Helaas. Ze vertelde me daar wel dat de servers pas in de middag om 13.00 opengaan. Daarvoor is er geen enkele manier om eerder te kunnen beginnen ...
Hij gaf aan dat GM de game nog niet had..XLord schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:50:
[...]
dan kunnen ze toch al wel het spel gaan verkopen? eerder spelen kan niet maar dan heb je het spel tenminste en kan je gelijk beginnen zodra de servers online zijn...
Het tegenovergestelde zelfs; je kunt toch niet eerder spelen, dus kan de verkoop ook wel eerder starten. Is in ieder geval iedereen er klaar voor als de servers up gaan
dat snap ik wel, maar dat excuus gebruiken ze wel vaker om geen gezeik te krijgen, iets dat je niet hebt kan je niet verkopen maar als je het wel hebt maar nog niet mag verkopen ondanks dat de servers al online zijn geeft gezeik.
anyway hopelijk starten ze vanmiddag al wel met de verkoop
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Gaat om het idee denk ik.je schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:21:
Wat zijn er toch een druktemakers tegenwoordig. De normale mens werkt overdag. Wat maakt een dagje later nou uit om te gamen. Het is niet dat de legendarische zut meteen de eerste dag alleen maar valt
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
zeiken is gewoon te makkelijk.je schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:21:
Wat zijn er toch een druktemakers tegenwoordig. De normale mens werkt overdag. Wat maakt een dagje later nou uit om te gamen. Het is niet dat de legendarische zut meteen de eerste dag alleen maar valt
in mijn geval wil ik graag vandaag spelen, doordat ik morgen niet mag gamen van de vrouw in verband met haar verjaardag
Vroeg naar bed vanavond!
Hier een up to date lijst met alle codes tot zover.
--GRIMOIRE CARDS--
1# YKA-RJG-MH9
2# 3DA-P4X-F6A
3# MVD-4N3-NKH
4# TCN-HCD-TGY
5# HDX-ALM-V4K
6# 473-MXR-3X9
7# JMR-LFN-4A3
8# HC3-H44-DKC
9# 69P-KRM-JJA
10# 69P-VCH-337
11# 69R-CKD-X7L
12# 69R-DDD-FCP
13# 69R-F99-AXG
14# 69R-VL7-J6A
15# 69X-DJN-74V
16# 6A7-7NP-3X7
17# 6A9-DTG-YGN
--EMBLEMS--
18# 7F9-767-F74 (Emblem: Sign of the Finite)
19# FJ9-LAM-67F (Emblem: Binding Focus)
20# JD7-4CM-HJG (Emblem: Illusion of Light)
21# JDT-NLC-JKM (Emblem: Ab Aeterno)
22# JNX-DMH-XLA (Emblem: Field of Light)
23# 7CP-94V-LFP (Emblem: Lone Focus, Jagged Edge)
--SHADERS--
24# 7MM-VPD-MHP (Shader: Double Banshee)
25# RXC-9XJ-4MH (Shader: Oracle 99)
PSN: Res_Binshou
Helaas morgen wel eerst de hele dag werken voor ik los kan

Morgenvroeg gewoon om 09.00 bij een winkel oppikken...
#thehypeisreal
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dat het al zo lang geinstalleerd staat op mijn XBONE zorgt er toch voor dat ik het eieieindelijk wil spelen.je schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:21:
haha ja. Met cod wil ik hem ook altijd zo snel mogelijk. meteen levelen...alsog je daar nu nog wat van merkt.Jackal131 schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:38:
Moeilijk hé, geduld hebben. Haha.
Morgenvroeg gewoon om 09.00 bij een winkel oppikken...
#thehypeisreal
GTA kon ik ook niet op wachten. Zodra je de game eenmaal hebt is het weer gewoontjes. Het gedeelte voor de release is vaak nog "leuker" dan wanneer je hem hebt.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
PSN: FreakGIB
in welke landinstellingen / Account heb je jou PS4 staan?

En de vanguard armory en expansion pass en de collector's edition digital content pack nog steeds download fout ce-32920-6

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Dit is volle versiewauzer schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:22:
Weet iemand wat er nieuw is ten opzichte van de beta versie?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ga je miss streamen? Heb over 4 uur niet veel te doen ben vrij de hele week. Mocht je dit doen kan ik dit dan zien via me pc?
Bol draagt dat altijd 's nachts over aan Postnl, zitten ook naast elkaar oid dacht ikSanny_83 schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:33:
Ik hoop wel dat bol.com hem vandaag in ieder geval gaat versturen. Zou balen zijn als de game morgen niet geleverd wordt. Hopelijk gaat de game onze verwachtingen wel waarmaken :-) Vind het altijd wel leuk zo'n gehypte game waar alles en iedereen op zit te wachten.
Helaas morgen wel eerst de hele dag werken voor ik los kan
Dat was toen met de PS4 launch ook zo, pas rond een uurtje of 12 bevestiging van verzending
Yes! Ik ga het ook zo proberen. Ik zie overigens dat 'mijn' winkel al om 11:00 open gaat. Ik ga rond een uur of 12/12:30 proberen.FreakGIB schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:49:
Damm net naar de Bart smit gelopen waar als het goed is mijn Destiny Ghost klaar ligt maar die gaan pas om 13:00 open ben benieuwd of ik hem vandaag mee krijg.
PSN: Fruitschaaltje
psn: HertogJack
ja hehe zover was ik ook. maar ik vond dat er in de beta erg weinig loot viel. Dat maakt bijvoorbeeld spellen als Diablo of Borderlands lekker verslavend.Lipst3r schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:23:
[...]
Dit is volle versieNee maar geen levelcap, wapens, skins, meer locaties, missies.. enz enz
PSN: Wauzer010
te veel loot is ook niet handig in diablo kan je zowat elke 15 min terug naar de stad om je zooi te verkopen/versmeltenwauzer schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:38:
[...]
ja hehe zover was ik ook. maar ik vond dat er in de beta erg weinig loot viel. Dat maakt bijvoorbeeld spellen als Diablo of Borderlands lekker verslavend.
boarderlands beetje het zelfde je vind zoveel maar meeste is niet beter dan wat je al hebt behalve bij sommige bossen en plekken
ik vind het wel best zo in destiny
wat me trouwens wel opviel in de Beta
ik speelde vaak met een maat samen maar als ik bv.. veel skill shots had kreeg ik meer loot dan mijn maat
kan toeval zijn maar zou ook kunnen dat het je kans verhoogd op loot ? iemand de zelfde ervaring.
Geen ervaring maar ik heb er ook bestelds en nog niks over gehoord. Ze hebben ook.geen track & tracé systeem op hub website. Ga uit van het ergste en dat ze m morgen pas opsturen. Woensdag binnen.Mvandenberg91 schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:31:
Iemand ervaring met bestelen Intertoys? Nog nooit gedaan maar hoop wel dat ze op tijd me ghost edition sturen. Er van uitgaand dat alles goed gaat:P
Dit staat bij Intertoys bij info over levering:Silooy schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:53:
[...]
Geen ervaring maar ik heb er ook bestelds en nog niks over gehoord. Ze hebben ook.geen track & tracé systeem op hub website. Ga uit van het ergste en dat ze m morgen pas opsturen. Woensdag binnen.
De artikelen die u heeft besteld, worden in de meeste gevallen met PostNL (voorheen TNT pakketservice) bezorgd op het door u opgegeven afleveradres. PostNL hanteert een aantal bezorgtijden: bestellingen worden van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 21:00 uur en zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur. U krijgt van ons een mail met de status van uw bestelling, hierin kunt u een barcode vinden. Via deze barcode kunt u zien wanneer PostNL het pakket bij u gaat bezorgen.
nothing stops this train
Iedereen kan me toevoegen. MadSkillsNick
FFXIV: Brawny Brawler
Laat nu ff weten hoe je dat voor mekaar hebt gekregen danRRCreations schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:18:
Mijn tijdzone staat gewoon op Nederlands. II kan helaas niet streamen omdat ik dus zo college heb. Mijn manier is bewezen, ik twijfel nog of het zou kunnen werken. Maar indien het lukt, laat ik jullie het zo snel mogelijk weten en natuurlijk hoe je het zelf kunt doen!
The first casualty in war is always the truth...
zover ik weet zijn die het zelfde als in de Beta dus wat dat betreft kan je het beter links laten liggennickdew schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:29:
zijn de graphics nog opgepoetst in de full versie? vond deze namelijk matig!:<
voor mij was het goed genoeg een stuk beter dan op de PS3 en daar vond ik het matig.
Top .. Keep us postedRRCreations schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:18:
Mijn tijdzone staat gewoon op Nederlands. II kan helaas niet streamen omdat ik dus zo college heb. Mijn manier is bewezen, ik twijfel nog of het zou kunnen werken. Maar indien het lukt, laat ik jullie het zo snel mogelijk weten en natuurlijk hoe je het zelf kunt doen!
psn: HertogJack
Precies!Jumpiefox schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:22:
[...]
Laat nu ff weten hoe je dat voor mekaar hebt gekregen dannieuwe account aangemaakt met als locatie nieuw Zeeland ofZo?
Nieuwe account gemaakt met als land Nieuw Zeeland. Vervolgens met VPN daar een ip-adres gepakt.
Ik zag vervolgens niet dat de timer werd verschoven dus heb ik als extra de destiny gepreorderd via de PlayStation store met mijn nieuwe account. De timer is dus vervolgens verschoven.
Maar wat er precies gebeurd om 13.00 weet ik niet. Het kan zijn doordat ik geen tegoed heb op die account dat ik alsnog niet kan spelen. De andere vraag is of ik met mijn echte account ook kan spelen op de timer van nieuw zeeland. Volgens mij wel omdat de (NZ) timer ook gewoon wordt weergegeven op de profiel van mijn echte account.
Succes allen!
[ Voor 0% gewijzigd door RRCreations op 08-09-2014 11:36 . Reden: Spelling ]
Verwijderd
De Dixons hier in DH gaan om 12:00 open, ik bel ze zometeen en zal het hier laten wetenWhySoSerious? schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:40:
Iemand die hem al heeft gespot in de winkel? Bij Dixons kan je hem al afhalen in de winkel.
Te weinig loot?wauzer schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:38:
[...]
ja hehe zover was ik ook. maar ik vond dat er in de beta erg weinig loot viel. Dat maakt bijvoorbeeld spellen als Diablo of Borderlands lekker verslavend.
Ik merkte tijdens het spelen van de beta dat de mensen met wie ik speelde (maar ook de random spelers) erg weinig zochten naar lootcrates. Deze waren toch best veel aanwezig, als je er maar naar zocht. Ik heb echt ontzettend veel van die dingen gevonden. Vaak alleen maar glimmer, maar toch ook regelmatig wapens en armor gevonden. Naar mijn mening is er genoeg loot, alleen moet je het wel gaan zoeken en niet door missies heen rushen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
ze hebben Destiny al wel binnen maar mogen morgen pas verkopen
ga zometeen toch nog even die in DH proberen...
Dat deed ik ook hoor, alleen haalde ik er niks zinnigs uit, misschien dat ze de wat uniekere wapens nog niet in de beta hadden. Bij borderlands kreeg je toch een kick als je weer een legendary vond? Nu vond ik er echt geen **** aan.Jackal131 schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:47:
[...]
Te weinig loot?
Ik merkte tijdens het spelen van de beta dat de mensen met wie ik speelde (maar ook de random spelers) erg weinig zochten naar lootcrates. Deze waren toch best veel aanwezig, als je er maar naar zocht. Ik heb ercht ontzettend veel van die dingen gevonden. Vaak alleen maar glimmer, maar toch ook regelmatig wapens en armor gevonden. Naar mijn mening is er genoeg loot, alleen moet je het wel gaan zoeken en niet door missies heen rushen.
Gewoon online bestellen en dan afhalen, dan staat de datum van vandaag er op, geen slapende honden wakker maken door te bellenVerwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:49:
well net Dixons Gorinchem gesproken, die waren al open
[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious? op 08-09-2014 11:57 ]
je kan m sowieso toch pas morgen spelen als die servers open gaan? Welke tijdzone je ook hebVerwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:49:
well net Dixons Gorinchem gesproken, die waren al open
Denk het wel. Heb ooit van een mederwerker bij Gamemania gehoord dat ze eerst afwachten tot Media Markt en/of Saturn de verkoop beginnen. Dan volgt Gamemania ook.Talezz schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:48:
Mochten andere winkels hem vandaag al gaan verkopen denken jullie dat gamemania hem ook al gaat verkopen? ik heb namelijk dat pakket met die witte PS4 gepre-ordered.
Vergeleken met games als Borderlands en Diablo, waar bijna elke mob 3 legendaries dropt, heeft elke game weinig loot natuurlijk.Jackal131 schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:47:
[...]
Te weinig loot?
Ik merkte tijdens het spelen van de beta dat de mensen met wie ik speelde (maar ook de random spelers) erg weinig zochten naar lootcrates. Deze waren toch best veel aanwezig, als je er maar naar zocht. Ik heb ercht ontzettend veel van die dingen gevonden. Vaak alleen maar glimmer, maar toch ook regelmatig wapens en armor gevonden. Naar mijn mening is er genoeg loot, alleen moet je het wel gaan zoeken en niet door missies heen rushen.
Ik vond dat er nog vrij veel dropte eigenlijk. Ik had tijdens de beta na vrijwel elke missie wat nieuwe gear die ik ook echt kon gebruiken, en sowieso altijd eea te verkopen.
[ Voor 0% gewijzigd door Beempje op 08-09-2014 11:51 . Reden: Typo ]
Ik weet uit het verleden toen ik nog bij de Free Record Shop werkte, dat zodra een andere zaak zoals Bart Smit, Dixons, etc. zo'n artikel al eerder verkocht dan de release date, dat wij binnen no time een bericht kregen van het hoofdkantoor dat het artikel in de verkoop mag.Talezz schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:48:
Mochten andere winkels hem vandaag al gaan verkopen denken jullie dat gamemania hem ook al gaat verkopen? ik heb namelijk dat pakket met die witte PS4 gepre-ordered.
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat als alle concurrenten hem gaan verkopen dat de Gamemania dan niet achter kan blijven!
Verwijderd
servers gaan 14:00 onze tijd onlinewauzer schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:50:
je kan m sowieso toch pas morgen spelen als die servers open gaan? Welke tijdzone je ook heb
Nee, zodra het ergens in de wereld 9 september is, dus dat is voor ons al om 13:00 vandaagwauzer schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:50:
[...]
je kan m sowieso toch pas morgen spelen als die servers open gaan? Welke tijdzone je ook heb
wauzer schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:50:
[...]
Activision heeft bekendgemaakt dat de servers op maandag om 2:00 uur 's ochtends gelanceerd zullen worden.
A little party never killed nobody..
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Had je gebeld? of hoe weet je dat?TheBuddha schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:29:
GameMania gaat nu in overleg of ze eerder verkopen. Aangezien Media Markt en Dixons in sommige steden al verkopen.
Verwijderd
Zag de game al wel liggen...torture
Verwijderd
dus ik met mach 10 richting Dixons, maar: "sorry man, foutje, kan morgen pas. Zal ik 'em apart houden?"
apart houden, how about you stuff it up yo ass for making me drive over here just to go like oops
Klinkt als een planTheBuddha schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:38:
Als iedereen nou alle winkels belt en elkaar beschuldigen van verkoop. Dan gaat het wel los.
Working on it!

ben benieuwd hoe ze vanmiddag dan bij mij gaan doen.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:39:
is ook kwestie van tijd; had 1 vd Dixons in DH aan de lijn: "ja hoor kom maar ophalen"
dus ik met mach 10 richting Dixons, maar: "sorry man, foutje, kan morgen pas. Zal ik 'em apart houden?"
apart houden, how about you stuff it up yo ass for making me drive over here just to go like oops
krijg al herinneringsmailtjes dat het spel klaar ligt om gehaald te worden en ik nog maar 5 dagen heb om het op te halen.
Verwijderd
Ook Dixons? en toevallig ook Den Haag?XLord schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:45:
ben benieuwd hoe ze vanmiddag dan bij mij gaan doen.
krijg al herinneringsmailtjes dat het spel klaar ligt om gehaald te worden en ik nog maar 5 dagen heb om het op te halen.
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2