Die spine heb ik gehadEreaser schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:09:
Gisteren zowaar 2 stukken raid armor gekregen op mijn hunter!
De chest en boots gekregenHad de helmet al, nu hopen dat Xûr Ahamkara's Spine verkoopt dit weekend. Dan is mijn hunter level 30
Titan weer niks, die heeft nog geen enkel stuk raid gear en die heb ik langer dan mijn hunter...
Nightfall kreeg ik 7 coins voor, vandaag de andere 2 nightfalls doen en met IB beginnen op mijn Warlock. Warlock is al level 30, maar vind het zonde om mijn oude IB rank niet te gebruiken
30 seconden trip mine lijkt me wel leuk in Controljesse111 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:16:
[...]
Die spine heb ik gehadHij zag er vet uit, maar de perks die dat ding had waren niet echt top...
tripmines kan je kapot schieten eh
PSN - ps4 : sir_kowlier
De helft van de mensen in Crucible hebben ze waarschijnlijk niet eens door
Maar goed, ik wil ze voornamelijk om naar level 30 te kunnen komen
[ Voor 12% gewijzigd door Ereaser op 19-11-2014 10:24 ]
LuckerEreaser schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:09:
Gisteren zowaar 2 stukken raid armor gekregen op mijn hunter!
De chest en boots gekregenHad de helmet al, nu hopen dat Xûr Ahamkara's Spine verkoopt dit weekend. Dan is mijn hunter level 30
Titan weer niks, die heeft nog geen enkel stuk raid gear en die heb ik langer dan mijn hunter...
Nightfall kreeg ik 7 coins voor, vandaag de andere 2 nightfalls doen en met IB beginnen op mijn Warlock. Warlock is al level 30, maar vind het zonde om mijn oude IB rank niet te gebruiken
Ik ben overigens van plan om de Nightfall weer eens te doen deze week, absoluut geen zin om wederom honderd maal HM Atheon CP te doen omdat onze spinmetal zo graag een Mytho wil hebben.
je kan alle fysieke grenades kapot schieten. titan lightning en void , en hunter tripmine.Ereaser schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:24:
[...]
De helft van de mensen in Crucible hebben ze waarschijnlijk niet eens door
Maar goed, ik wil ze voornamelijk om naar level 30 te kunnen komen
de andere niet denk ik.
maar idd, weinig mensen weten dat
Je hebt geen auto-aim hulp als je op grenades wil schieten. Dus het richten kan wat langer duren. (Zeker als je sensitivity hoog staat en je met handcanons speeltkowlier schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:30:
[...]
je kan alle fysieke grenades kapot schieten. titan lightning en void , en hunter tripmine.
de andere niet denk ik.
maar idd, weinig mensen weten dat
Yep!
Ik snap niet hoe zoiets per ongeluk gebeurd. Zo'n nerf...
[ Voor 40% gewijzigd door rnenator op 19-11-2014 10:41 ]
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
ja das ook wel spannend als er dan net iemand om de hoek staat 
gisteren terug overgeschakeld van the last word naar the devil you know.
toch een heel wat betere handgun vind ik
veel grotere range, betere damage, en grotere lader.
nu kan ik weer vlotter doublekills maken
toch een heel wat betere handgun vind ik
nu kan ik weer vlotter doublekills maken
TDYK is heerlijk. Toevallig gekregen bij level up van de vanguard: veel kogels, snelle fire rate en long range ook goed. In ieder geval een stuk beter dan Timur's Lash en Venation III, die voor PVP een veel te trage fire rate hebben.kowlier schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:40:
fire rate is nochtans een van de traagste
ik vind TDYK die je kan kopen bij de vendor zowiezo al super. extra stability en extra damage on kill. headshots doen dan 107 damage dacht ik. das een 2 shot
Wanneer ik een shotgun gebruik in de crucible lijkt het wel of de hit veel later geregistreerd wordt dan dat ik schiet. Het is gisteren wel 10x voorgekomen dat ik net voor of na mijn dood mijn tegenstander ook omleg, waardoor we dus elkaar gedood hebben. Dit terwijl ik toch echt het gevoel had veel eerder te zijn. Heeft iemand hier ook last van?
[ Voor 4% gewijzigd door dio22 op 19-11-2014 12:09 ]
Iemand nog een tip om snel te levelen van 20 naar 30?
en van 1 naar 20?
en van 1 naar 20?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
1 naar 20 bounties en crucible.sten123 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:41:
en van 1 naar 20?
20 naar 30 vanguard en raiden
Oke heb het spel net een paar weekjes en heb me hunter op 25 en vorig weekend met warlock gestart.jesse111 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:43:
[...]
1 naar 20 bounties en crucible.
20 naar 30 vanguard en raiden
Dus wordt nog even levelen;
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Verwijderd
Het ligt er ook een beetje aan of je meer van PvE houdt of meer van PvP.sten123 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:41:
en van 1 naar 20?
Ik zou sowieso inderdaad zoals hierboven al is geschreven altijd de bounties meenemen, vooral nu je er 10 met je mee kunt nemen.
Wat ook handig is als je rond de level 28 zit: Eerst proberen om de Nightfall te doen.
Wanneer je deze namelijk hebt gedaan, krijg je meer XP (XP-bonus) op de rest van je strikes / missies
Jupsten123 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:46:
[...]
Oke heb het spel net een paar weekjes en heb me hunter op 25 en vorig weekend met warlock gestart.
Dus wordt nog even levelen;
Je kan de normal raid gaan doen als je level 27 bent, dan moet dat wel lukken.
Hoe je dit het beste kan doen is je vanguard levelen door bounties te doen en als je dan vanguard level 2 bent, kan je armor kopen.
De vanguard marks kan je het beste verzamelen door Strike playlists te doen (tiger, die van level 24).
Dat item wat je bij de iron banner kan kopen die je x uur extra rep geeft, is dat x uur speeltijd of gewoon real life?
Ik meen gelezen te hebben real life. Zou wel balen zijn.
Ik ben nu eerst IB Bounties aan het halen zodat ik dat buff ding kan kopen en dan (hopelijk tegen die tijd) 10 IB bounties kan inleveren.
Ik ben nu eerst IB Bounties aan het halen zodat ik dat buff ding kan kopen en dan (hopelijk tegen die tijd) 10 IB bounties kan inleveren.
Verwijderd
Hoe kan je 10 IB bountys krijgen?gise schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:40:
Ik meen gelezen te hebben real life. Zou wel balen zijn.
Zijn er toch maar 5 of 6?
Ik probeer Destiny te spelen op mijn 4Gb Xbox360 met een losse externe USB harddisk, maar daar klaagt het spel over.
Nu krijg ik de melding "You need an Xbox 360 Hard drive to play Destiny".
En dat terwijl ik de USB schijf al gebruik voor CoD en GTAV.
Met zoeken kon ik niets vinden, heeft iemand dit ook en wellicht ook opgelost?
Nu krijg ik de melding "You need an Xbox 360 Hard drive to play Destiny".
En dat terwijl ik de USB schijf al gebruik voor CoD en GTAV.
Met zoeken kon ik niets vinden, heeft iemand dit ook en wellicht ook opgelost?
MSX 2 rulez more
Neem aan dat het er gewoon 5 per dag zijn. Niet alle bounties zijn voor mij weggelegd (ben niet zo skilled in pvp) dus heb er 3 gehaald bij die gozer en afgerond vandaag. Morgen weer nieuwe ophalen en zo dus 10 voltooien en opsparen voordat ik dat buffitem koop en ik ze na die aankoop allemaal tegelijk in kan leveren en er bonus over krijgVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:37:
[...]
Hoe kan je 10 IB bountys krijgen?
Zijn er toch maar 5 of 6?
Vandaag waren de bounties hetzelfde als gisteren dus denk niet dat dit gaat werken.gise schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:10:
[...]
Neem aan dat het er gewoon 5 per dag zijn. Niet alle bounties zijn voor mij weggelegd (ben niet zo skilled in pvp) dus heb er 3 gehaald bij die gozer en afgerond vandaag. Morgen weer nieuwe ophalen en zo dus 10 voltooien en opsparen voordat ik dat buffitem koop en ik ze na die aankoop allemaal tegelijk in kan leveren en er bonus over krijg
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nog nederlandse spelers op de ps3 die een clan zoeken?
Zo ja voeg mij even toe!
Kontschopper_NL
Zo ja voeg mij even toe!
Kontschopper_NL
Da's dus tricky aan die bounties. Als je ze opspaart, en dan inlevert op een dag dat één of meer van diezelfde bounties te krijgen zijn, dan kan je ze voor die dag niet opnieuw oppakken. Beetje lastig uit te leggen...
Verder hoop ik dit weekend eindelijk eens een capabele hard mode raid groep tegen te komen. Vandaag normal gedaan en weer geen raid gear. Hard mode nu al met 4 groepen geprobeerd en allemaal gefaald omdat mensen eigenwijs zijn of gewoon hun wapens niet ver genoeg geüpgrade hebben (in het geval van 29'ers).
Verder hoop ik dit weekend eindelijk eens een capabele hard mode raid groep tegen te komen. Vandaag normal gedaan en weer geen raid gear. Hard mode nu al met 4 groepen geprobeerd en allemaal gefaald omdat mensen eigenwijs zijn of gewoon hun wapens niet ver genoeg geüpgrade hebben (in het geval van 29'ers).
PS5 PSN: UnrealKazu
ik wil gerust wel eens hardmode doen
ik en een maat zijn allebei 29, max weapons hebbe we allebei wel (ik alle raid weapons buiten voc en de hm weapons).
gisteren rank 3 aangetikt in iron banner. alle bounties in 1 match kunnen completen
was wel aardig.
nu twijfel ik wel om allebei te boots te kopen. de stats zijn redelijk goed, maar ik wil de gauntlets ook nog aanschaffen. en laat ik nu net geen 18k glimmer hebben...
gisteren rank 3 aangetikt in iron banner. alle bounties in 1 match kunnen completen
nu twijfel ik wel om allebei te boots te kopen. de stats zijn redelijk goed, maar ik wil de gauntlets ook nog aanschaffen. en laat ik nu net geen 18k glimmer hebben...
Zo, gister raid nummer 5 gehad achter elkaar met geen raidgear.....WTF...
Wel besloten dat ik mijn 29 titan ga deleten, en een 2e warlock aanmaak voor een 2e kans op gear. Ben ook totaal niet tevreden over de class. Misschien dat het in PVP wat is, maar hoe het nu is, het voelt SUPER gimped aan.
Maar eerst mijn hunter tot 20 krijgen. Wel lekker dat zijn gear al klaar ligt voor lvl 10-28. Maar die eerste paar lvl's zijn ZOOO SAAI
Wel besloten dat ik mijn 29 titan ga deleten, en een 2e warlock aanmaak voor een 2e kans op gear. Ben ook totaal niet tevreden over de class. Misschien dat het in PVP wat is, maar hoe het nu is, het voelt SUPER gimped aan.
Maar eerst mijn hunter tot 20 krijgen. Wel lekker dat zijn gear al klaar ligt voor lvl 10-28. Maar die eerste paar lvl's zijn ZOOO SAAI
PSN & XBL: Denkoyugo
Lol, ik ken het.Denko schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:53:
Zo, gister raid nummer 5 gehad achter elkaar met geen raidgear.....WTF...
Na 15 raids wacht ik nog steeds op de boots. Ik speel ook al met 2 warlocks om de kans op de boots te vergroten, maar tot op heden zonder succes.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Rank 3 bij IB en je bent level 30Jackal131 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:55:
[...]
Lol, ik ken het.
Na 15 raids wacht ik nog steeds op de boots. Ik speel ook al met 2 warlocks om de kans op de boots te vergroten, maar tot op heden zonder succes.
Atlas#22744
Ja, ik heb alleen de boots dus, heb ABSOLUUT geen zin in verplicht moeten pvpen. Dus ik skip de IB
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik had er niet eens aan gedacht om IB te doen omdat ik bijna nooit PVP doe (exotic bounties zijn me ook nog nooit gelukt in PVP). Maar dit klinkt wel aantrekkelijk. Wat moet je allemaal hebben en doen om lvl 30 met IB te worden dan?
We hebben toevallig in het andere topic er over, voor Iron Banner rank 3 moet je 3700 exp farmen. Ik ben slecht in pvp en heb gisteren 1700 exp gefarmedCerebriform schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:59:
[...]
Ik had er niet eens aan gedacht om IB te doen omdat ik bijna nooit PVP doe (exotic bounties zijn me ook nog nooit gelukt in PVP). Maar dit klinkt wel aantrekkelijk. Wat moet je allemaal hebben en doen om lvl 30 met IB te worden dan?
Hier een topic met wat meer info over exp farmen voor de Iron Banner; https://www.reddit.com/r/...6/iron_banner_in_numbers/
Atlas#22744
gewoon rank 3 halen en de boots kopen 
IB gaat echt heel vlot. je wapens en stats maken tenminste een verschil.
gisteren eens een hele match enkel shouldercharge kills gemaakt
Dat dus. Gaat best wel vlot. Daarnaast heb je een buff ( actief voor 12 uren ) die je in de tower bij Saladin ( Iron Banner dude ) kan kopen. Haal wat bounties op waarvan je weet dat je ze binnen een aantal speeluren kan halen, dan krijg je meer exp voor potjes en ingeleverde bounties. Dan gaat het lekker hard : )Kasai schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:03:
[...]
We hebben toevallig in het andere topic er over, voor Iron Banner rank 3 moet je 3700 exp farmen. Ik ben slecht in pvp en heb gisteren 1700 exp gefarmed
Hier een topic met wat meer info over exp farmen voor de Iron Banner; https://www.reddit.com/r/...6/iron_banner_in_numbers/
Als je een potje verliest krijg je een medaille ( met een maximum van vijf ), als je dan een potje wint, zet het spel die medailles om in exp
Heb nog enkele vragen rond dit spel:
1. Weet iemand waarvoor al die 'materials' dienen? Ik wil ze dismantelen, maar durf niet zomaar...
2. Is er een mogelijkheid om sneller crucible marks te verdienen? Vind het wat onnozel dat je na een MP-spel slechts 2of 3 marks kan verdienen, terwijl ik er meer dan 100 nodig heb
3. Ik zit nu aan L23, maar zou graag mijn armor inruilen zodat mijn discipline stijgt, maar daardoor heb ik minder light, en zak ik naar L22. Is er nu eigenlijk nog een specifiek verschil of mijn guardian aan L22 of L23 is? Is het dan zo dat bij L23 mijn wapens allemaal net iets beter worden? Dat had ik toch gemerkt, voor ik aan L20 kwam
1. Weet iemand waarvoor al die 'materials' dienen? Ik wil ze dismantelen, maar durf niet zomaar...
2. Is er een mogelijkheid om sneller crucible marks te verdienen? Vind het wat onnozel dat je na een MP-spel slechts 2of 3 marks kan verdienen, terwijl ik er meer dan 100 nodig heb
3. Ik zit nu aan L23, maar zou graag mijn armor inruilen zodat mijn discipline stijgt, maar daardoor heb ik minder light, en zak ik naar L22. Is er nu eigenlijk nog een specifiek verschil of mijn guardian aan L22 of L23 is? Is het dan zo dat bij L23 mijn wapens allemaal net iets beter worden? Dat had ik toch gemerkt, voor ik aan L20 kwam
Materials heb je nodig voor upgradres.
Waarom wil je perse crucible marks?
Level is belangrijk voor nieuwe content, je krijgt namelijk een damage reduction voor elk level dat je lager bent dan je vijand.
Level is belangrijk voor nieuwe content, je krijgt namelijk een damage reduction voor elk level dat je lager bent dan je vijand.
Atlas#22744
Ow crap, dus ik moet op een zo laag mogelijk level de raid op Hard Mode doen? Dat deed ik dus de hele tijd verkeerdKasai schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:22:
Materials heb je nodig voor upgradres.
Wot?DeBierVampier schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:45:
[...]
Ow crap, dus ik moet op een zo laag mogelijk level de raid op Hard Mode doen? Dat deed ik dus de hele tijd verkeerd
Je doet minder damage op vijanden hoger dan jij.
Atlas#22744
Je kan 't ook andersom lezenKasai schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:47:
[...]
Wot?
Je doet minder damage op vijanden hoger dan jij.
die crucible marks om nieuwe wapens te kopen...
lastige is dat je niet weet welk materiaal je kan houden en welk niet
Gooi jij materials weg dan?pina schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:48:
Dit kan ook met vangaurd marks en zijn vele malen makkelijker te halen.pina schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:48:
Atlas#22744
In die paar dagen en uurtjes spelen haal ik nooit Rank 3. Leuk dat ze dit bedacht hebben, maar helaas niet aan iedereen besteed.kowlier schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:04:
gewoon rank 3 halen en de boots kopen
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Gisteren Hard light gekregen in de Nightfall, leuk voor de collectie maar dat was het ook wel 
Tijdens IB zaten we meer te lullen dan serieus te spelen en hebben we maar 1x verloren (fire team van 4, verloren potje werd iemand gedisconnect) van de 3 potjes. Ben toch bijna van level 1,5 naar 2 gegaan (mis nog 100-200 rep)
Tijdens IB zaten we meer te lullen dan serieus te spelen en hebben we maar 1x verloren (fire team van 4, verloren potje werd iemand gedisconnect) van de 3 potjes. Ben toch bijna van level 1,5 naar 2 gegaan (mis nog 100-200 rep)
Dinsdag eindelijk mijn Warlock Chest gekregen in de Raid! Level 30 here I come! Dinsdag Hard raid doen. Tevens voor mijn Titan ook de chest piece gekregen dus nu de IB farmen om de boots en gauntlets te krijgen en dan is die ook 30. Een goed Destiny weekje 
Check Het grote kroeg / slowchat topic! want ik kan vrijdag avond en maandag overdag wel een IB team gebruiken voor de laughs tijdens het frag fest!
Check Het grote kroeg / slowchat topic! want ik kan vrijdag avond en maandag overdag wel een IB team gebruiken voor de laughs tijdens het frag fest!
Geeft die 2e emblem van de Iron Banner nog meer rep bonus?
NopeThijsWTF schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:30:
Geeft die 2e emblem van de Iron Banner nog meer rep bonus?
Meer Xbox One gebruikers die ook een patch ineens hadden?
........zet net m'n Xbox aan, terwijl ik dit aan het typen ben kom ik net aan in de tower, wordt er gelijk uitgegooid met een Anteater.....
*mompelt iets met ziektes*
........zet net m'n Xbox aan, terwijl ik dit aan het typen ben kom ik net aan in de tower, wordt er gelijk uitgegooid met een Anteater.....
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Exotic buffs ?Bunta schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:48:
Meer Xbox One gebruikers die ook een patch ineens hadden?
Need some Thorn loving !!
zal wel weer niet....
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Lol, materials verwijderen?? Daar ga je spijt van krijgen als je straks moet farmen voor je upgrades. Hoezo zou je ze dismantlen trouwens, staan ze je in de weg?pina schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:48:
Hoe moet je anders aan Hadronic Essence geraken? Ook duurt het niet lang vooraleer mijn vault vol geraakt, dus dan is dismantlen de enige optie die er rest. Weet er iemand trouwens een goede manier om Hadronic Essence te farmen?gise schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:18:
[...]
Lol, materials verwijderen?? Daar ga je spijt van krijgen als je straks moet farmen voor je upgrades. Hoezo zou je ze dismantlen trouwens, staan ze je in de weg?
Encrypted engrams kopen of groene gear bij de verschillende vendors in de toren... of hebben ze dat gepatched en geven die geen hadronics meer?Le Enfant! schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 00:37:
[...]
Hoe moet je anders aan Hadronic Essence geraken? Ook duurt het niet lang vooraleer mijn vault vol geraakt, dus dan is dismantlen de enige optie die er rest. Weet er iemand trouwens een goede manier om Hadronic Essence te farmen?
Overigens vanavond bij de raid eindelijk mn titan raid boots gekregen
gisteren weer een teleurstellende VoG
chatterwhite ftw...
nog wat de pijn verzacht met wat noobs afslachten in IB. bijna rank 4. dit weekend garantie rank 5, het gaat echt supervlug.
nog wat de pijn verzacht met wat noobs afslachten in IB. bijna rank 4. dit weekend garantie rank 5, het gaat echt supervlug.
Verwijderd
Gisteren even de VOG op hard afgemaakt met wat mede tweakers, en van dutch 8bit order. Zelf kreeg ik weer en scooter en shards hetzelfde als gisteren! pfff Gelukkig hadden andere mensen meer geluk die kregen een helm enzo. Dus aanstaande week is iedereen bijna level 30 en kunnen we gelijk de hard raid doen.
Ben benieuwd wat Xur in de aanbieding heeft.
vind je? gister !vijf! potjes op rij verloren, ene keer stond ik boven aan, andere keer onderaan.... maar gelukkig na het vijfde potje wel weer gewonnen want je kan maar vijf medals hebben.. net aan rank twee geworden! vanavond hopelijk rank 3 en dan de boots kopen =) iemand nog tips?kowlier schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:27:
gisteren weer een teleurstellende VoGchatterwhite ftw...
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Git gud or get rektRaw Kip schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:12:
[...]
vind je? gister !vijf! potjes op rij verloren, ene keer stond ik boven aan, andere keer onderaan.... maar gelukkig na het vijfde potje wel weer gewonnen want je kan maar vijf medals hebben.. net aan rank twee geworden! vanavond hopelijk rank 3 en dan de boots kopen =) iemand nog tips?
rekt
Precies hetzelfde hebben wij. Drie personen wachten op de chest uit de VOG. Gelukkig kunnen er nu twee level 30 worden door IB en goede drops uit de VOG normal gisteren.Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:10:
Gisteren even de VOG op hard afgemaakt met wat mede tweakers, en van dutch 8bit order. Zelf kreeg ik weer en scooter en shards hetzelfde als gisteren! pfff Gelukkig hadden andere mensen meer geluk die kregen een helm enzo. Dus aanstaande week is iedereen bijna level 30 en kunnen we gelijk de hard raid doen.
Met een beetje geluk hebben we straks 4 x level 30, dan moet hard lukken en hopen dat de twee anderen een helm of chest uit de hard raid krijgen.
RNG, grr.
Aangezien niet iedereen op het slowchat topic kijkt, hier is de trailer van de nieuwe raid:
http://www.youtube.com/watch?v=CKlGMPJaTCY
My body is ready...
My body is ready...
Ik moet nog 1 chest hebben, dan kan ik 2 characters op lvl 30 hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:10:
Gatekeeper blijft een bitch met 29-ers (waaronder ik), maar Atheon ging gister ineens smooth erachteraan!
Nu even rustig levellen van mijn helmpje en dan dinsdag inderdaad de Hard raid doen!
PSN: Leech1984
sexyjesse111 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:52:
Aangezien niet iedereen op het slowchat topic kijkt, hier is de trailer van de nieuwe raid:
My body is ready...

Vanavond maar weer IB opstarten, bijna klaar
Op mijn planning staan dus ook de Iron Banner Gloves/boots... Om die volledig te upgraden heb ik 160!!!!!! helium filaments nodig.. Houd daar rekening mee :-)
PSN: Fruitschaaltje
lolFeindflug schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:27:
[...]
[afbeelding]
Vanavond maar weer IB opstarten, bijna klaarKunnen we het weekend toewijden aan de HM raid.
Vind crucible een stuk leuker als je maar met een fireteam speelt. (En de enemy niet keihard loopt te campen met snipers op de Venus map
Zodra ik lvl 5 ben met m'n Warlock waarschijnlijk met mijn Titan iron banner in duiken en hopen dat de tempered buff zo hoog is dat ik nog naar lvl 4 kan
Dankzij ome Xur kan ik nu mijn hunter 30 maken, dus daarvoor is het niet nodig.
Ik hoor hier en daar verhalen dat sinds de laatste patch planetary materials vaker droppen. Zelf nog niet kunnen testen, maar misschien werkt het in je voordeelFruitschaal schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:31:
Op mijn planning staan dus ook de Iron Banner Gloves/boots... Om die volledig te upgraden heb ik 160!!!!!! helium filaments nodig.. Houd daar rekening mee :-)
PS5 PSN: UnrealKazu
Hoeveel% is de buff vandaag?
Las het op de chatEreaser schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:57:
[...]
lol
Vind crucible een stuk leuker als je maar met een fireteam speelt. (En de enemy niet keihard loopt te campen met snipers op de Venus map)
Zodra ik lvl 5 ben met m'n Warlock waarschijnlijk met mijn Titan iron banner in duiken en hopen dat de tempered buff zo hoog is dat ik nog naar lvl 4 kan
Dankzij ome Xur kan ik nu mijn hunter 30 maken, dus daarvoor is het niet nodig.
Ik vind echt dat ze de range van sommige shotguns moeten nerfen. Ik word soms echt op onmogelijke afstanden 'gesniped' door bijvoorbeeld invective. Slaat echt nergens op.Feindflug schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:19:
[...]
Las het op de chat, je wens is uitgekomen. Iron Banner is inderdaad veel leuker dan de normale Crucible. Wordt enkel debiel van shotgun-shitters die momenteel full-retard gaan om überhaupt EEN kans te maken op de winst.
P.S. waar is Xur?
http://www.findxur.comFreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:42:
[...]
Ik vind echt dat ze de range van sommige shotguns moeten nerfen. Ik word soms echt op onmogelijke afstanden 'gesniped' door bijvoorbeeld invective. Slaat echt nergens op.
P.S. waar is Xur?
Counteren!!Ereaser schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:57:
[...]
(En de enemy niet keihard loopt te campen met snipers op de Venus map)
Volgens mij valt het snipen van invective wel mee.. Het probleem is dat je de trigger kunt inhouden en dat er drie shoten snel achter elkaar worden geplaatst..FreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:42:
[...]
Ik vind echt dat ze de range van sommige shotguns moeten nerfen. Ik word soms echt op onmogelijke afstanden 'gesniped' door bijvoorbeeld invective. Slaat echt nergens op.
P.S. waar is Xur?
Dan heb ik liever mijn 7-bucket-shotgun waar ik wel moet richten..
Fair enough ja, je hebt gelijkt.Fruitschaal schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:54:
[...]
Volgens mij valt het snipen van invective wel mee.. Het probleem is dat je de trigger kunt inhouden en dat er drie shoten snel achter elkaar worden geplaatst..
Dan heb ik liever mijn 7-bucket-shotgun waar ik wel moet richten..
Ik heb nu the devil you know volledig geupgrade, wat een pvp beest zeg... heerlijk!
Jawel, maar ik heb allesbehalve een geldezel in het spel. En aangezien ik toch geen plek heb in mijn vault is het gemakkelijker om alles te dismantlen. Wat is het nut anders van dingen te bewaren?DeBierVampier schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 02:24:
[...]
Encrypted engrams kopen of groene gear bij de verschillende vendors in de toren... of hebben ze dat gepatched en geven die geen hadronics meer?
Overigens vanavond bij de raid eindelijk mn titan raid boots gekregenFf wat bounties ingeleverd en gelijk level 30! Nu nog ff de gloves voor mn hunter en dan is die ook level 30 (en nee ik ga geen IB rank 4 halen)
Vanaf waar? Wij spawnen bij A.
Als je door de grotten naar C ging > campende snipers.
Als je naar B ging > campende snipers bij C die je kunnen raken. Je kan natuurlijk wel om het hoekje gaan zitten alleen je hebt zo weinig beweeg ruimte.
Als je door die ronde kamer ging > campende snipers wisselen naar primary en staan je om het hoekje op te wachten.
Het is gewoon krom dat je vanaf dat spawn punt bij C, C en B kan zien. Vanaf de spawn bij A kan je hier en daar B zien, maar daarvoor moet je dicht bij zijn en A kan je niet zien omdat die binnen is.
Ook firebase delphi is nog steeds on gebalanceerd.
Zodra je A hebt spawn je boven op dat gebouw aan die kant van de map (de standaard spawn plek als je aan die kant begint) wat veels te ver weg is om B of C constant aan te vallen.
Heb je A niet, dan spawn je op de oude spawn plek (waar de vloer een stuk is ingestort) en hoef je alleen maar deurtje open te doen je bent bij B.
Gisteren waren we op een gegeven moment ook C kwijt, gewoon A niet pakken en het komt goed
Volgens mij wordt er over verschillende dingen gesproken. Groene en blauwe armor kan je gerust dismantelen als je eigen armor beter is. Daar krijg je Hadronic Essence mee. Maar Materials zoals Spinmetal, Helium Coils, Spirit Bloom, en Relic Iron moet je echt niet dismantelen! Dat zijn de materialen die je dus vind op de 4 planeten en die zal je heel veel nodig hebben voor het upgraden van legendary en exotic armor en wapens.Le Enfant! schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:02:
[...]
Jawel, maar ik heb allesbehalve een geldezel in het spel. En aangezien ik toch geen plek heb in mijn vault is het gemakkelijker om alles te dismantlen. Wat is het nut anders van dingen te bewaren?
Is de Mida Multitool een fijn wapen?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ja of je krijgt Plasteel Plating of Sapphire WireDutch Sephiroth schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:58:
[...]
Volgens mij wordt er over verschillende dingen gesproken. Groene en blauwe armor kan je gerust dismantelen als je eigen armor beter is. Daar krijg je Hadronic Essence mee. Maar Materials zoals Spinmetal, Helium Coils, Spirit Bloom, en Relic Iron moet je echt niet dismantelen! Dat zijn de materialen die je dus vind op de 4 planeten en die zal je heel veel nodig hebben voor het upgraden van legendary en exotic armor en wapens.
Afhankelijk van je Class. Le Enfant had het over Hadronic Essense en speelt dus met een Warlock. Hij zal zeer zelden één van de andere 2 krijgen. Alleen bij legendaries en exotics van andere classes.jesse111 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:06:
[...]
Ja of je krijgt Plasteel Plating of Sapphire Wire
KloptDutch Sephiroth schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:10:
[...]
Afhankelijk van je Class. Le Enfant had het over Hadronic Essense en speelt dus met een Warlock. Hij zal zeer zelden één van de andere 2 krijgen. Alleen bij legendaries en exotics van andere classes.
Ja, die dingen dismantle ik uiteraard niet.Dutch Sephiroth schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:58:
[...]
Volgens mij wordt er over verschillende dingen gesproken. Groene en blauwe armor kan je gerust dismantelen als je eigen armor beter is. Daar krijg je Hadronic Essence mee. Maar Materials zoals Spinmetal, Helium Coils, Spirit Bloom, en Relic Iron moet je echt niet dismantelen! Dat zijn de materialen die je dus vind op de 4 planeten en die zal je heel veel nodig hebben voor het upgraden van legendary en exotic armor en wapens.
Dus kort samengevat:
ALLES dismantelen wat los en vast zit tenzij:
het upgrade materials betreft (spinmetal, helium coils, spirit bloom, relic iron)
het gear betreft wat beter is dan je huidige
Nog niet genoeg hadronics/plasteels/wires? Groene/blauwe shit kopen bij vendors en dat dismantelen. Dat is de enige manier om hadronics/plasteels/wires te farmen.
ALLES dismantelen wat los en vast zit tenzij:
het upgrade materials betreft (spinmetal, helium coils, spirit bloom, relic iron)
het gear betreft wat beter is dan je huidige
Nog niet genoeg hadronics/plasteels/wires? Groene/blauwe shit kopen bij vendors en dat dismantelen. Dat is de enige manier om hadronics/plasteels/wires te farmen.
Ik heb gisteren voor de 3e keer de raid gecleared en echt niets leuks gekregen. Gelukkig via iron banner en de eerste 2 clears+xur genoeg gekregen om lvl 30 te halen, maar ik zou het niet kunnen opbrengen om die raid 15x te doen met dit soort crappy rewards (dingen dubbel enzo), of als gehandicapte lvl 29 hard mode te doen.steffeh schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:45:
[...]
Precies hetzelfde hebben wij. Drie personen wachten op de chest uit de VOG. Gelukkig kunnen er nu twee level 30 worden door IB en goede drops uit de VOG normal gisteren.
Met een beetje geluk hebben we straks 4 x level 30, dan moet hard lukken en hopen dat de twee anderen een helm of chest uit de hard raid krijgen.
RNG, grr.
En strike playlists doen!DeBierVampier schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:45:
Wauw, jij mag dus echt niet klagen.... Ik heb 20+ keer de raid gedaan en sinds gister pas dus eindelijk m'n boots voor m'n titan mogen ontvangen (die nu eindelijk level 30 is). Hunter heeft ondertussen 4 raid boots en 2 raid armor maar nog steeds geen gloves.rnenator schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:48:
[...]
Ik heb gisteren voor de 3e keer de raid gecleared en echt niets leuks gekregen. Gelukkig via iron banner en de eerste 2 clears+xur genoeg gekregen om lvl 30 te halen, maar ik zou het niet kunnen opbrengen om die raid 15x te doen met dit soort crappy rewards (dingen dubbel enzo), of als gehandicapte lvl 29 hard mode te doen.
Ik heb al ZOOO ontzettend vaak alleen maar shards/energies + chatterwhite gekregen dat 't niet leuk meer is. Gister pas ook voor het eerst m'n legendary ship ontvangen.
Aan de raid heb ik nu 100+ shards, 100+ energy en veels te veel chatterwhites overgehouden. Legendary sparrow heb ik overigens nog steeds niet, kan je nagaan.
Atheons epilogue x5
Found Verdict x3
Vision of Confluence x6
Corrective Measure x2
Hezen Vengeance x2
Nee... jij mag echt niet klagen na 3 raids...
PreciesDeBierVampier schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:55:
[...]
Wauw, jij mag dus echt niet klagen.... Ik heb 20+ keer de raid gedaan en sinds gister pas dus eindelijk m'n boots voor m'n titan mogen ontvangen (die nu eindelijk level 30 is). Hunter heeft ondertussen 4 raid boots en 2 raid armor maar nog steeds geen gloves.
Ik heb al ZOOO ontzettend vaak alleen maar shards/energies + chatterwhite gekregen dat 't niet leuk meer is. Gister pas ook voor het eerst m'n legendary ship ontvangen.
Aan de raid heb ik nu 100+ shards, 100+ energy en veels te veel chatterwhites overgehouden. Legendary sparrow heb ik overigens nog steeds niet, kan je nagaan.
Atheons epilogue x5
Found Verdict x3
Vision of Confluence x6
Ik word nu wel een beetje doodziek van het matchmaking mechanisme. Word nu al 3 keer achter elkaar in een game geplaatst waarbij de score 4000/18000. Leuk zo... Daarnaast heb ik ook al twee keer gehad dat ik in een game word geplaatst, maar er geen tegenstander is gevonden, waardoor je direct wint. Bungie doet echt vreemde dingen met matchmaking. Bij Halo MCC was matchmaking ook al kapot.
Edit: en ik was sowieso al super chagrijnig, het lijkt wel alsof ik vandaag alleen maar in teams met totale idioten word geplaatst. Zeer vaak dat er tussen mij en de tweede plaatst minstens 2000 punten zitten. Wat een vreselijke pechdag, ik stop maar met destiny voor vandaag.
En Xur heeft ook niks nieuws voor mij te bieden vandaag.
Edit: en ik was sowieso al super chagrijnig, het lijkt wel alsof ik vandaag alleen maar in teams met totale idioten word geplaatst. Zeer vaak dat er tussen mij en de tweede plaatst minstens 2000 punten zitten. Wat een vreselijke pechdag, ik stop maar met destiny voor vandaag.
[ Voor 30% gewijzigd door FreqAmsterdam op 21-11-2014 14:05 ]
Zodra ik er van een raid wapen 3 heb is het gewoon instant dismantle.DeBierVampier schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:55:
[...]
Wauw, jij mag dus echt niet klagen.... Ik heb 20+ keer de raid gedaan en sinds gister pas dus eindelijk m'n boots voor m'n titan mogen ontvangen (die nu eindelijk level 30 is). Hunter heeft ondertussen 4 raid boots en 2 raid armor maar nog steeds geen gloves.
Atheons epilogue x5
Found Verdict x3
Vision of Confluence x6
Corrective Measure x2
Hezen Vengeance x2
Inmiddels zijn dat de Atheons Epiloge, Found Verdict, Vision of Confluence, Preadyths Revenge, Hezen Vengance
Corrective measure is het enige wapen van de normal raid die ik nog niet heb.
Crap! Ik wist dat ik er eentje vergeten wasEreaser schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:09:
[...]
Zodra ik er van een raid wapen 3 heb is het gewoon instant dismantle.
Inmiddels zijn dat de Atheons Epiloge, Found Verdict, Vision of Confluence, Preadyths Revenge, Hezen Vengance
Corrective measure is het enige wapen van de normal raid die ik nog niet heb.
Praedyths revenge x 4
Dat is toch juist super gunstig? Heel even spelen en je krijgt een medallion voor IB exp.FreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:00:
Ik word nu wel een beetje doodziek van het matchmaking mechanisme. Word nu al 3 keer achter elkaar in een game geplaatst waarbij de score 4000/18000.
Het systeem is kut! ;-)DeBierVampier schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:55:
[...]
Atheons epilogue x5
Found Verdict x3
Vision of Confluence x6
Corrective Measure x2
Hezen Vengeance x2
Niet als je in het verliezende team komt. Daarnaast is het slecht voor je K/D, en lijkt het me niet de bedoeling dat je in een 'kansloze' game wordt geplaatst.dio22 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:14:
[...]
Dat is toch juist super gunstig? Heel even spelen en je krijgt een medallion voor IB exp.
stiekem zit je nu nog steeds te spelenFreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:00:
Ik word nu wel een beetje doodziek van het matchmaking mechanisme. Word nu al 3 keer achter elkaar in een game geplaatst waarbij de score 4000/18000. Leuk zo... Daarnaast heb ik ook al twee keer gehad dat ik in een game word geplaatst, maar er geen tegenstander is gevonden, waardoor je direct wint. Bungie doet echt vreemde dingen met matchmaking. Bij Halo MCC was matchmaking ook al kapot.
Edit: en ik was sowieso al super chagrijnig, het lijkt wel alsof ik vandaag alleen maar in teams met totale idioten word geplaatst. Zeer vaak dat er tussen mij en de tweede plaatst minstens 2000 punten zitten. Wat een vreselijke pechdag, ik stop maar met destiny voor vandaag.En Xur heeft ook niks nieuws voor mij te bieden vandaag.
Je krijgt een medallion als je verliest. Je kan er maximaal 5 halen, na 1 win worden die medallions omgezet in exp.FreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:16:
[...]
Niet als je in het verliezende team komt. Daarnaast is het slecht voor je K/D, en lijkt het me niet de bedoeling dat je in een 'kansloze' game wordt geplaatst.
Dus het maakt niet uit of je in het winnende of verliezende team komt vlak voor het einde, je krijgt hoe dan ook dikke exp voor een relatief korte tijdsinvestering.
K/D ratio is een onzinnige stat tenzij je met die ene exotic bounty bezig bent waar je een kill/death SPREAD van 25 nodig hebt (net ff iets anders dan K/D ratio)
1 medallion is iets van 40xp ofzo toch?
Ik vond het matchmaking systeem van Bungie altijd prima werken, teams samengesteld op huidig niveau e.d., toen Halo 4 uiteindelijk werd gereleased kreeg je ineens de 'drop-in' functie, sindsdien zo hekel aanFreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:16:
[...]
Niet als je in het verliezende team komt. Daarnaast is het slecht voor je K/D, en lijkt het me niet de bedoeling dat je in een 'kansloze' game wordt geplaatst.
het matchmaking systeem gekregen.
Men 'dropped' enkel 'out' wanneer ze verliezen, de resterende players zijn dan wel fucked. Maar ja, beter
hun dan ik toch?
Voor jou is het misschien niet belangrijk. Voor mij wel. Daarnaast voelt het gewoon klote om niets aan je verlies te kunnen doen. Dit zijn gevoelens die ik heb, maar jij niet deelt. Dat kan. Het gaat er mij helemaal niet om dat ik in korte tijd veel kan krijgen, nee, ik wil gewoon spelen.DeBierVampier schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:18:
[...]
Je krijgt een medallion als je verliest. Je kan er maximaal 5 halen, na 1 win worden die medallions omgezet in exp.
Dus het maakt niet uit of je in het winnende of verliezende team komt vlak voor het einde, je krijgt hoe dan ook dikke exp voor een relatief korte tijdsinvestering.
K/D ratio is een onzinnige stat tenzij je met die ene exotic bounty bezig bent waar je een kill/death SPREAD van 25 nodig hebt (net ff iets anders dan K/D ratio)
Geen idee, ik heb een grondige schijthekel aan PVPjesse111 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:19:
1 medallion is iets van 40xp ofzo toch?
Dan zou ook jij, net als ik, een grondige schijthekel aan PVP moeten hebben. Ik zou zeggen hou het lekker bij PVEFreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:21:
[...]
Voor jou is het misschien niet belangrijk. Voor mij wel. Daarnaast voelt het gewoon klote om niets aan je verlies te kunnen doen. Dit zijn gevoelens die ik heb, maar jij niet deelt. Dat kan. Het gaat er mij helemaal niet om dat ik in korte tijd veel kan krijgen, nee, ik wil gewoon spelen.
Speel dan gewoon de normale crucible, zeker als K/D belangrijk is voor je. In IB telt alles mee en de meeste spelen het om een bepaalde rep rank te halen, wat ook het hele doel is van het event overigens.FreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:21:
[...]
Voor jou is het misschien niet belangrijk. Voor mij wel. Daarnaast voelt het gewoon klote om niets aan je verlies te kunnen doen. Dit zijn gevoelens die ik heb, maar jij niet deelt. Dat kan. Het gaat er mij helemaal niet om dat ik in korte tijd veel kan krijgen, nee, ik wil gewoon spelen.
Nee, ik vind PVE juist ontzettend saai. Ik hou van PVP, maar wil wel elke game die ik speel in ieder geval de mogelijkheid hebben om te winnen. Dat is een beetje mijn punt. Soms moet je nu gewoon accepteren dat je kansloos verliest. Voor mensen die competitief zijn ingesteld, zoals ik, is dat erg frustrerend.DeBierVampier schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:22:
[...]
Dan zou ook jij, net als ik, een grondige schijthekel aan PVP moeten hebben. Ik zou zeggen hou het lekker bij PVE
Daar heb je misschien wel gelijk in ja.dio22 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:23:
[...]
Speel dan gewoon de normale crucible, zeker als K/D belangrijk is voor je. In IB telt alles mee en de meeste spelen het om een bepaalde rep rank te halen, wat ook het hele doel is van het event overigens.
[ Voor 24% gewijzigd door FreqAmsterdam op 21-11-2014 14:25 ]
Wat is een snelle manier om aan glimmer te komen (zonder dit te farmen door achter elkaar hetzelfde te doen, zoals op YouTube word verteld)
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2