volgens http://www.pdashop.nl/category/207654/htc-one.html is de leverdatum nu 9 mei geworden. Ik vraag me af of het überhaupt nog wel komt.
Zojuist in Eindhoven bij de t-mobile winkel een zilvere HTC One gehaald, weliswaar de laatste. Ze hadden er enkele op voorraad en ik heb de laatste kunnen bemachtigen !!
Branded??NL_Yankee schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:09:
Zojuist in Eindhoven bij de t-mobile winkel een zilvere HTC One gehaald, weliswaar de laatste. Ze hadden er enkele op voorraad en ik heb de laatste kunnen bemachtigen !!
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Verwijderd
Ik hoop dat dat dan ook de zwarte is. Net met Friends and Family gesproken en die kon mij vertellen dat morgen de levering was van beiden en voor het weekend alles geleverd is.
Ik ga iig nog er van uit dat dat niet waar is, dan kan het alleen nog maar meevallen
Ja zonde is dat, Belsimpel levert normaal keurig en dit valt me een beetje tegen.ronneman schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:20:
[...]
Ik heb hem via belsimpel besteld maar ik krijg nog altijd ontwijkende antwoorden over wanneer ze hem ontvangen. Het laatste wat ik van hun gehoord heb is "in de loop van deze week".
GsmEasy had het afgelopen week over vandaag maar dat lijkt me toch sterk, er is toch geen groothandel die op zaterdag verstuurd? Alle shops hebben vrijdag geleverd gekregen waarom hun dan Vandaag.
Wachten wachten wachten
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik had vandaag nog even met HTC gemaild over de Media Link actie. Ze geven aan dat ik me geen zorgen hoef te maken over de voorraad van die apparaten als ik voor 19 mei het formuliertje op de website invul. Lijkt er dus dat dat op=op met een korreltje zout genomen kan worden.
Maar wat dan de levertijd is van die Media Links.....
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Verwijderd
Die dingen zijn gewoon op voorraad dus dat zal wel snel gaan na de aanvraag.keverjeroen schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:27:
Ik had vandaag nog even met HTC gemaild over de Media Link actie. Ze geven aan dat ik me geen zorgen hoef te maken over de voorraad van die apparaten als ik voor 19 mei het formuliertje op de website invul. Lijkt er dus dat dat op=op met een korreltje zout genomen kan worden.
'Binnen 10 werkdagen na registratie'keverjeroen schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:27:
Bron: http://www.htcmedialinkhd.nl/actie/
ja leuk en aardig dat met tot 19mei registreren maar dan moeten ze mij wel voor 10 mei die zwarten die ik 20 februari besteld heb leveren anders ben ik op vakantie 
kijk ik vind het niet erg om ff te wachten maar dit slaat allemaal nergens meer op zo... zeker aangezien ze dus ook totaal geen duidelijkheid geven over wanneer de zwarten verwacht worden...
achja mocht ik te laat zijn voor zon medialink dan is de One de Last HTC for me... prutsers
kijk ik vind het niet erg om ff te wachten maar dit slaat allemaal nergens meer op zo... zeker aangezien ze dus ook totaal geen duidelijkheid geven over wanneer de zwarten verwacht worden...
achja mocht ik te laat zijn voor zon medialink dan is de One de Last HTC for me... prutsers
In Nederland worden ze tenminste al uitgeleverd (de zilveren dan), in België is het verste dat ze komen nog altijd "waarschijnlijk de week van 13 mei". En meer dan "wordt verwacht, naar alle waarschijnlijkheid" etc. komen ze niet.
SIV staat bevestigd op 6 mei voor een levering, de One wordt de datum zelfs gewoon niet meer van bijgewerkt op site leverancier waar ik hem besteld heb.
SIV staat bevestigd op 6 mei voor een levering, de One wordt de datum zelfs gewoon niet meer van bijgewerkt op site leverancier waar ik hem besteld heb.
Ik begrijp niet waar CB mee bezig is. Heb achter elkaar deze mailtjes gekregen:
Edit:Hier staat ook doodleuk de tijd van vanochtend
Op 07-04-2013 heeft u een abonnement aangevraagd van Tele2 via Smartphoneshop.nl. Hierover berichten wij u het volgende:
Tele2 heeft uw aanvraag geaccepteerd. Uw abonnement gaat onder voorbehoud in per 17-06-2013.
Wij handelen uw verdere bestelling zo snel mogelijk af. Omdat u gekozen heeft voor nummerbehoud, gaat het nieuwe contract - afhankelijk van de einddatum van uw huidige contract - over maximaal 3 maanden in. Smartphoneshop.nl verstuurt uw order echter direct. Zodra wij uw order versturen, ontvangt u van ons een verzendbevestiging.
Heeft u nog vragen? Neem contact op met Smartphoneshop.nl via http://www.smartphoneshop.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
Smartphoneshop.nl
Uw bestelling bij Smartphoneshop.nl met ordernummer 8508813 is vandaag verzonden naar het volgende adres:
*knip*
Uw bestelling wordt op maandag 22 april 2013 tussen 08:30 en 13:00 aangeboden door een koerier van AMP Logistics. Deze zal met u aan de deur het contract afhandelen.
Misschien moeten ze me even bellen of ik morgen wel thuis ben, voordat ze in het wilde weg dingen gaan opsturen.Uw bestelling bij Smartphoneshop.nl met ordernummer xxxxxxx is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.15 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
Edit:Hier staat ook doodleuk de tijd van vanochtend
[ Voor 3% gewijzigd door Krekker op 22-04-2013 16:09 ]
Net even met Hi gebeld. Wat een zak aan de telefoon zeg. Hij bleef maar beweren dat ik een super goede deal had gemaakt met m'n 49,- per maand voor 2 jaar, dat T-Mobile nog geen enkele telefoon heeft gehad, dat bij Studentmobiel het 'nog maar afwachten was of je 'm überhaupt krijgt'. Hij zei ook dat het onmogelijk was dat hier mensen waren die hetzelfde voor 37,50 bij Hi hebben gekregen. Helemaal klaar mee. Als een van mijn reserveringen bij TPH binnen is, meteen maar cancelen hier.
Nouja, er zit in ieder geval beweging in je bestelling.Krekker schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:54:
Ik begrijp niet waar CB mee bezig is. Heb achter elkaar deze mailtjes gekregen:
[...]
Misschien moeten ze me even bellen of ik morgen wel thuis ben, voordat ze in het wilde weg dingen gaan opsturen.
Op dit moment zit ik op het punt dat ik geen abonnement goedkeuring krijg, en alle mogelijke oplossingen die ik aandraag worden tot nu toe afgeslagen. Nu zouden ze me terugbellen, maar dat duurt ook al weer een hele tijd.
Volgens mij is mijn enige mogelijkheid nog om alles te annuleren, vervolgens opnieuw ergens te bestellen waardoor ik achteraan in de rij kom, maar vervolgens in ieder geval geen tele2 kan nemen.
Het lijkt wel alsof ik de HTC One gewoon niet mag hebben...
Bij mij heette het de "Nieuw Hi Save e7,50 voordeelbundel"
En de ander 5 euro kwam van de studentenkorting. Wist je trouwens dat er telefonisch geen bewijs wordt gevraagd:P Dus als je telefonisch besteld en je bent geen student, gewoon zeggen dat je studeert.
Wat ook goed werkt is eerst op het KPN/Hi forum een post aan te maken. Dan is het openbaar dus dan doen ze een stapje meer voor je:P
En de ander 5 euro kwam van de studentenkorting. Wist je trouwens dat er telefonisch geen bewijs wordt gevraagd:P Dus als je telefonisch besteld en je bent geen student, gewoon zeggen dat je studeert.
Wat ook goed werkt is eerst op het KPN/Hi forum een post aan te maken. Dan is het openbaar dus dan doen ze een stapje meer voor je:P
[ Voor 20% gewijzigd door Gertjuhjan op 22-04-2013 16:02 ]
Xbox: Gulpener88
Maar weer is even met MTV gebeld.. hij kon me helemaal niks vertellen alleen dat er problemen zijn met leveringen van htc... zaterdag kreeg ik te horen dat er 2 dagen levertijd op zat en dat ik maandag maar weer moest bellen...
Bij kpn/hi ging het, ondanks wat mij verteld werd, niet lukken .. ik ben overgestapt naar tmobile en heb mijn One dus wel meegekregen. Ik ben een gelukkig mens en ga nou lekker spelen.Richurdt schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:49:
[...]
Ik zou nog gebeld worden door TPH. Nog niets gehoord. Heb ook KPN een tweet gestuurd waarom dat het nog niet in het leasesysteem staat. Ze waren er mee bezig.
Ik bel rond 16:00 even TPH, als ik dan nog niet gebeld ben. Laat het wel weten.
Verwijderd
Ik had bij CB besteld met Tele2, vrijdagmiddag werd gebeld dat er zaterdag geleverd zou worden. Vrijdagavond werd ik gebeld dat er toch niet geleverd zou worden door nummerbehoud en dat ze pas eind april konden leveren.
Ik heb aangedragen dat ik het volledige bedrag nu zou betalen en de korting verrekenen als het contract zou ingaan maar er was geen enkele medewerking vanuit CB. Meteen mijn order helemaal laten cancellen, zojuist bij The Phonehouse besteld en ik kan hem vanmiddag ophalen in Etten-Leur. Dank je wel CoolBlue voor de prettige samenwerking... NOT...
Ik heb aangedragen dat ik het volledige bedrag nu zou betalen en de korting verrekenen als het contract zou ingaan maar er was geen enkele medewerking vanuit CB. Meteen mijn order helemaal laten cancellen, zojuist bij The Phonehouse besteld en ik kan hem vanmiddag ophalen in Etten-Leur. Dank je wel CoolBlue voor de prettige samenwerking... NOT...
Mijn geduld met CB word ook met de dag minder, nadat ze om 5 uur vrijdag middag lieten blijken dat zwart nog zeker 3 weken gaat duren heb ik geprobeerd om mijn order naar zilver om te zetten (sowieso vind ik het van de zotte dat ze niet de optie hebben "welke als eerst beschikbaar is")
Nu is mijn order nog steeds zwart, en kan ik gewoon achterin de rij aansluiten voor zilver (opzich logisch) Nu zag ik dan wel dat ze geen nieuwe orders aanemen voor zilver, dus de pre order lijst zal niet veel langer worden.
Het is omdat ze 7 tientjes goedkoper zijn dan gsmwijzer, anders had ik hem nu daar besteld. Maar ik voel me niet echt klantvriendelijk behandeld.
Nu is mijn order nog steeds zwart, en kan ik gewoon achterin de rij aansluiten voor zilver (opzich logisch) Nu zag ik dan wel dat ze geen nieuwe orders aanemen voor zilver, dus de pre order lijst zal niet veel langer worden.
Het is omdat ze 7 tientjes goedkoper zijn dan gsmwijzer, anders had ik hem nu daar besteld. Maar ik voel me niet echt klantvriendelijk behandeld.
Verwijderd
heeft er iemand al enig idee hoe het bij kpn zit. callcenter madame wist natuurlijk weer nergens van
KPN en Hi krijgen rond 6 mei de One binnen. Dus de pre-orders zullen daarna uitgeleverd worden.Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:11:
heeft er iemand al enig idee hoe het bij kpn zit. callcenter madame wist natuurlijk weer nergens van
Edit: Zo staat het in ieder geval vermeld op het officiele forum van Hi, gepost door een hi-medewerker.
Ook bevestigd door KPN Klantenservice
[ Voor 18% gewijzigd door Gertjuhjan op 22-04-2013 16:14 ]
oke, ja ik baal er van, ik kan nog niet overstappen naar een andere provider anders had ik dat allang gedaan, HI zei op een tweet tegen mij dat ze dat niet eerder deden dan dat hun zelf de toestellen ook uitleveren!!! En de andere zegt weer dat ze er mee bezig zijn,, weet het ook niet meer, kan al met al volgens mij nog wel weken duren met dat toestel....domini2006 schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:03:
[...]
Bij kpn/hi ging het, ondanks wat mij verteld werd, niet lukken .. ik ben overgestapt naar tmobile en heb mijn One dus wel meegekregen. Ik ben een gelukkig mens en ga nou lekker spelen.
Excuses, ik zei eerder 37,50, maar ik moet 41,50 p/m betalen, zonder korting zou dat 54,- zijn.marijni12 schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:59:
Net even met Hi gebeld. Wat een zak aan de telefoon zeg. Hij bleef maar beweren dat ik een super goede deal had gemaakt met m'n 49,- per maand voor 2 jaar, dat T-Mobile nog geen enkele telefoon heeft gehad, dat bij Studentmobiel het 'nog maar afwachten was of je 'm überhaupt krijgt'. Hij zei ook dat het onmogelijk was dat hier mensen waren die hetzelfde voor 37,50 bij Hi hebben gekregen. Helemaal klaar mee. Als een van mijn reserveringen bij TPH binnen is, meteen maar cancelen hier.
Dat is dan:
Hi 2013 Messaging XL Spotify 2jr, Actie cv lifetime e10 + e1 Xtra krt, Contractverlenging 2 jaar
- Hi 2013 Messaging 2 GB
- Hi 2013 Wifi Hotspots (gratis)
- Hi Eindeloos Sms (gratis)
- Hi Spotify Premium (gratis)
- Hi naar Hi bellen 2012 (gratis)
- SmartCare Basis
- HTC One 4G (Silver)
Maar nog steeds goedkoper dan de 49,- waar jij het over hebt.
Verwijderd
De "welke als eerst beschikbaar is" lijkt me administratief niet echt mogelijk en wensbaar eerlijk gezegd.barrel schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:08:
Mijn geduld met CB word ook met de dag minder, nadat ze om 5 uur vrijdag middag lieten blijken dat zwart nog zeker 3 weken gaat duren heb ik geprobeerd om mijn order naar zilver om te zetten (sowieso vind ik het van de zotte dat ze niet de optie hebben "welke als eerst beschikbaar is")
Verwijderd
Ok nice wist ik niet!capraf schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:15:
Studentmobiel heeft wel deze optie hoor.
Ik zie het nu inderdaad, goede optie zeg, zou zeggen dat dat administratief heel lastig is maar kennelijk valt dat mee
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 16:19 ]
Ben in bezit van een Vodafone F&F-code en overweeg de B+S+W B200 te nemen icm de HTC One. Betaal dan 2 jaar lang € 30,19 per maand en het toestel kost me dan € 149,99. Over 2 jaar gezien ben ik dan in totaal € 874,55 kwijt, dat lijkt me nog acceptabel.
Vraagje heb ik alleen over de snelheid, die max 3,6 mbps is. Ik ben al jaren klant bij VF en heb nu een oude B+S+W abonnement. Is die snelheid een beetje vergelijkbaar met deze nieuwe B+S+W abonnementen? Opzich gebruik ik mn data vooral voor facebook, mail, nu.nl etc en de 500 mb datalimiet red ik net, zit voornamelijk op wifi.
Vraagje heb ik alleen over de snelheid, die max 3,6 mbps is. Ik ben al jaren klant bij VF en heb nu een oude B+S+W abonnement. Is die snelheid een beetje vergelijkbaar met deze nieuwe B+S+W abonnementen? Opzich gebruik ik mn data vooral voor facebook, mail, nu.nl etc en de 500 mb datalimiet red ik net, zit voornamelijk op wifi.
Verwijderd
raar want ik heb de mijn vanmiddag tocg echt ontvangen van T-Mobile p.s not branded !!!!marijni12 schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:59:
Ik heb nu de bezorgafspraak zelf verplaatst naar morgenochtend. Nu nog hopen dat ik er dan morgen toch echt wat binnenkomt.
Vind het wel vreemd van CB dat er niet even een afsluitend excuusbelletje vanaf kan. En dan ben ik nog coulant dat ik geen materialistisch excuus verwacht.
Vind het wel vreemd van CB dat er niet even een afsluitend excuusbelletje vanaf kan. En dan ben ik nog coulant dat ik geen materialistisch excuus verwacht.
Verwijderd
zo ff een reactie van mijn kant,ik heb vanmiddag de htc one ontvangen van T-Mobile,en ja deze is unbranded !!!!!
me happy wat een vet toestel !!!!was het wachten echt waard !!!
gewoon zeggen dat je verbonden wil worden met opzegging, die kunnen aanbiedingen doen die die kerel niet kan doen. Zeg dat je iemand persoonlijk kent die ze 37,50 hebben aangeboden en dreig dat je oneerlijkheid niet tollereerd en anders opstapt.marijni12 schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:59:
Je moet natuurlijk wel rekening houde ndat bij die 37,50 waarschijnlijk ook de studentenkorting zit en het hangt ook af van je vorige abbonement kan ik me voorstellen
[ Voor 17% gewijzigd door darkpluisje op 22-04-2013 16:23 ]
Is dit bij de T-mobile shop of andere website / aanbieder?
Beetje late reactie maar nee.. want na 1 jaar isie volledig afbetaald en kan je ermee doen wat je wil (verkopen/ander abo/andere sim only aanbieding).basbus schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:00:
[...]
Totaal over 2 jaar dus €1010. Duurder dus.(en lagere downloadsnelheid)
als je voor de hoogste snelheid wil gaan is het natuurlijk een ander verhaal.
van t-mobile schrijft hij....capraf schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:22:
Is dit bij de T-mobile shop of andere website / aanbieder?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Fijn me bestelling bij T-Mobile staat al op afgeleverd... Er blijkt iets niet goed gegaan te zijn in het syteem *cry*
Zojuist heeft CB gebeld. Mijn abonnement wordt nu omgezet naar een T-Mobile abonnement, waarbij ik geen extra kosten hoef te betalen voor het feit dat ik de unbranded versie krijg.
Nog even wachten op alle bevestigingen natuurlijk, maar de telefonische bevestiging is dat ie morgenochtend wordt geleverd.
Het lijkt nu dus eindelijk goed te komen dankzij deze duidelijke en heldere medewerkster die volledig begrijpt wat klantenservice is.
Nog even wachten op alle bevestigingen natuurlijk, maar de telefonische bevestiging is dat ie morgenochtend wordt geleverd.
Het lijkt nu dus eindelijk goed te komen dankzij deze duidelijke en heldere medewerkster die volledig begrijpt wat klantenservice is.
Helemaal geweldig, m'n vermoeden dat deze eerste lichting unbranded is wordt dus bevestigd. Top!Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:21:
zo ff een reactie van mijn kant,ik heb vanmiddag de htc one ontvangen van T-Mobile,en ja deze is unbranded !!!!!
Grappig dat er zoveel verschil in zit dan, want ik betaal 41,- voor de XL + spotify bundel en 300 minuten. Dat zijn dan ook mn totale maandelijkse kosten!keverjeroen schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:14:
[...]
Excuses, ik zei eerder 37,50, maar ik moet 41,50 p/m betalen, zonder korting zou dat 54,- zijn.
Dat is dan:
Hi 2013 Messaging XL Spotify 2jr, Actie cv lifetime e10 + e1 Xtra krt, Contractverlenging 2 jaarHi 2012-2 Toestellease J, Standaard
- Hi 2013 Messaging 2 GB
- Hi 2013 Wifi Hotspots (gratis)
- Hi Eindeloos Sms (gratis)
- Hi Spotify Premium (gratis)
- Hi naar Hi bellen 2012 (gratis)
- SmartCare Basis
Hi 2013 75 min/sms-bundel
- HTC One 4G (Silver)
Maar nog steeds goedkoper dan de 49,- waar jij het over hebt.
Volgens mij sprak ik met iemand van deze afdeling. Of is er een verschil tussen opzeggen en annuleren van je bestelling? Anders moet ik 'm eerst maar annuleren, en dan pas naar de afdeling opzeggingen gaan (ik verleng, dus bij annuleren betekent het dat ik nog gewoon klant ben)darkpluisje schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:22:
[...]
gewoon zeggen dat je verbonden wil worden met opzegging, die kunnen aanbiedingen doen die die kerel niet kan doen. Zeg dat je iemand persoonlijk kent die ze 37,50 hebben aangeboden en dreig dat je oneerlijkheid niet tollereerd en anders opstapt.
Je moet natuurlijk wel rekening houde ndat bij die 37,50 waarschijnlijk ook de studentenkorting zit en het hangt ook af van je vorige abbonement kan ik me voorstellen
Verwijderd
Mooi dat het opgelost is!Dreabe schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:25:
Zojuist heeft CB gebeld. Mijn abonnement wordt nu omgezet naar een T-Mobile abonnement, waarbij ik geen extra kosten hoef te betalen voor het feit dat ik de unbranded versie krijg.
heb jij dan zoveel korting bedongen? Ik betaal 42,50 voor hetzelfde maar dan met 150 belminuten ipv 300mormegilmaster schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:25:
[...]
Grappig dat er zoveel verschil in zit dan, want ik betaal 41,- voor de XL + spotify bundel en 300 minuten. Dat zijn dan ook mn totale maandelijkse kosten!
Misschien toch maar is gaan bellen met hi, die 150 extra belminuten zou ik graag hebben zelfs al is het voor 42,50. (normaal zou dit 56,50 zijn)
@marijn: dat zou ik niet weten, ik heb zelf nog niet gebeld en de laatste keer was erg lang geleden.. Maar gewoon wat lastig doen helpt meestal
Opzegging is als je een abbonnement al hebt. De kortingen die wij krijgen zijn volgens mij vooral voor bestaande klanten.marijni12 schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:29:
[...]
Volgens mij sprak ik met iemand van deze afdeling. Of is er een verschil tussen opzeggen en annuleren van je bestelling? Anders moet ik 'm eerst maar annuleren, en dan pas naar de afdeling opzeggingen gaan (ik verleng, dus bij annuleren betekent het dat ik nog gewoon klant ben)
Zozo, hebben ze je gebeld. Bij mij durven ze dat volgens mij niet meer.Dreabe schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:25:
Verwijderd
T- mobile 2 jr.
24 mnd. 38.09
Smartplus 420 / onbeperkt internet
Tele 2 2 jr.
24 mnd. 38
Smartmix 300 / 1500 MB
Onbeperkt internet bij T- mobile = 1000 MB??
24 mnd. 38.09
Tele 2 2 jr.
24 mnd. 38
Smartmix 300 / 1500 MB
Tja, moet zeggen dat ik er niet teveel moeite voor hoefde te doen. Ik bel tegenwoordig vrijwel meteen met opzeggingen. Vriendelijke meneer hoorde mijn verhaal aan ( 1 euro via internet en 2 euro via telefoon erbij korting vond ik wat mager, zeker gezien ik al bijna 8 jaar klant ben). Hij kwam daarna prompt met dit getal aan. Zit overigens wel studentenkorting bij (die gaat ook omhoog bij de 300 min bundel).darkpluisje schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:31:
[...]
heb jij dan zoveel korting bedongen? Ik betaal 42,50 voor hetzelfde maar dan met 150 belminuten ipv 300![]()
Misschien toch maar is gaan bellen met hi, die 150 extra belminuten zou ik graag hebben zelfs al is het voor 42,50. (normaal zou dit 56,50 zijn)
@marijn: dat zou ik niet weten, ik heb zelf nog niet gebeld en de laatste keer was erg lang geleden.. Maar gewoon wat lastig doen helpt meestal
ja en erna onbeperkt gelimiteerd op 64kb, wat genoeg moet zijn voor bijvb whatsappVerwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:36:
T- mobile 2 jr.
24 mnd. 38.09
Tele 2 2 jr.
24 mnd. 38
Smartmix 300 / 1500 MB
Verwijderd
"Onbeperkt internet houdt in dat je onbeperkt toegang hebt tot mobiel internet zonder onverwachte extra kosten achteraf. Onbeperkt betekent bij ons dus blijvend internettoegang. Als je databundel op is, blijf je met de additionele Onbeperkt Internet Voordeelbundel voor een klein bedrag per maand toegang houden tot internet. Je kunt dan o.a. nog steeds mailen, surfen, whatsappen, facebooken en twitteren, maar het gaat met een snelheid van 64 kb/s wel trager. YouTube kijken en streaming muziek luisteren, lukt echter niet meer. Wil je dit wel kunnen blijven gebruiken, dan kun je altijd je snelheid resetten waarmee je weer alles kunt doen."Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:36:
T- mobile 2 jr.
24 mnd. 38.09
Tele 2 2 jr.
24 mnd. 38
Smartmix 300 / 1500 MB
Vandaag ook mijn One binnen gekregen via Coolblue.
Ook ik ben "slachtoffer' geworden van de stress bij Coolblue.
In mijn pakketje zat dus de goede telefoon, goede simkaart, alleen een verkeerd contract met alle gegevens van een andere persoon. (Dan bedoel ik ook echt alles simkaart-nummer, telefoonnummer, mail, naam, geboortedatum, id-nummer
)
Maar dat zal wel weer opeglost worden, maar toch erg slordig.
Genoeg gekklaagd: nu op naar het ervaringen topic, en spelen
Ook ik ben "slachtoffer' geworden van de stress bij Coolblue.
In mijn pakketje zat dus de goede telefoon, goede simkaart, alleen een verkeerd contract met alle gegevens van een andere persoon. (Dan bedoel ik ook echt alles simkaart-nummer, telefoonnummer, mail, naam, geboortedatum, id-nummer
Maar dat zal wel weer opeglost worden, maar toch erg slordig.
Genoeg gekklaagd: nu op naar het ervaringen topic, en spelen
Die studentenkorting gaat ook omhoog bij de 2gb databundel. (mocht je niet zo veel belminuten nodig hebben)mormegilmaster schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:36:
[...]
Tja, moet zeggen dat ik er niet teveel moeite voor hoefde te doen. Ik bel tegenwoordig vrijwel meteen met opzeggingen. Vriendelijke meneer hoorde mijn verhaal aan ( 1 euro via internet en 2 euro via telefoon erbij korting vond ik wat mager, zeker gezien ik al bijna 8 jaar klant ben). Hij kwam daarna prompt met dit getal aan. Zit overigens wel studentenkorting bij (die gaat ook omhoog bij de 300 min bundel).
Verwijderd
quote]whupacan schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:37:Santoryu schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:37:
[...]
ja en erna onbeperkt gelimiteerd op 64kb, wat genoeg moet zijn voor bijvb whatsapp
[...]
"Onbeperkt internet houdt in dat je onbeperkt toegang hebt tot mobiel internet zonder onverwachte extra kosten achteraf. Onbeperkt betekent bij ons dus blijvend internettoegang. Als je databundel op is, blijf je met de additionele Onbeperkt Internet Voordeelbundel voor een klein bedrag per maand toegang houden tot internet. Je kunt dan o.a. nog steeds mailen, surfen, whatsappen, facebooken en twitteren, maar het gaat met een snelheid van 64 kb/s wel trager. YouTube kijken en streaming muziek luisteren, lukt echter niet meer. Wil je dit wel kunnen blijven gebruiken, dan kun je altijd je snelheid resetten waarmee je weer alles kunt doen."
[/quote]
Thanks guys!
Dus (branded) T- mobile of Tele 2 abonnement? Als jullie zouden moeten kiezen..
VERWACHTE LEVERDATUM
----------------------------------------------------------------
U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is bellen wij u om een afspraak voor aflevering te maken. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op vrijdag 3 mei 2013.
TADAA. En ik kan er WEER achteraan! De vrouw aan de telefoon verzekerde me dat het toestel morgenvroeg wordt geleverd. Deze bevestiging doet echter anders vermoeden.
Ik ben een bestaande klant. Morgen nog maar eens bellen dus..Gertjuhjan schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:32:
[...]
Opzegging is als je een abbonnement al hebt. De kortingen die wij krijgen zijn volgens mij vooral voor bestaande klanten.
En je moet een goede medewerker te pakken krijgen met een nog betere manager.marijni12 schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:45:
[...]
Ik ben een bestaande klant. Morgen nog maar eens bellen dus..
Heb vandaag dit topic eens gevolgd en trek voor mezelf de conclusie dat ik er op moet rekenen dat ik de One op zijn vroegst op 6 mei binnen heb.
hmm dat ging wel makkelijk dan. Nu ben ik 4 jaar klant ipv 8 maar vraag me af of ik het ook geregeld zou kunnen krijgen, probleem is dat als ze je bluf doorzien je zo lullig terug moet krabbelen dat je toch maar even klant blijftmormegilmaster schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:36:
[...]
Tja, moet zeggen dat ik er niet teveel moeite voor hoefde te doen. Ik bel tegenwoordig vrijwel meteen met opzeggingen. Vriendelijke meneer hoorde mijn verhaal aan ( 1 euro via internet en 2 euro via telefoon erbij korting vond ik wat mager, zeker gezien ik al bijna 8 jaar klant ben). Hij kwam daarna prompt met dit getal aan. Zit overigens wel studentenkorting bij (die gaat ook omhoog bij de 300 min bundel).
Er gaan nog geruchten dat hi een batch van 500 toestellen eerder binnen krijgt. Maar daarbij wordt wel gezegd dat er bij hi/kpn al 1400 pre-orders zijn.keverjeroen schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:47:
Heb vandaag dit topic eens gevolgd en trek voor mezelf de conclusie dat ik er op moet rekenen dat ik de One op zijn vroegst op 6 mei binnen heb.
Dus het is gewoon afwachten.
Oh ja? Waar lees jij uit een betrouwbare bron dat er specifiek met de zwarte One productie problemen zouden zijn? Ik zie wel genoeg 'gaps' langskomen maar ondanks dat word de grijze wel gewoon gemaakt en verkocht dus ik ben benieuwd welk probleem jij het over hebt betreffende de zwarte versie.
Klopt. Voor mij was het eigenlijk vrij simpel: ik ben helemaal geen fan van dat leasen (om vele redenen niet, maar die kan iedereen hier ook wel verzinnen). Daarom pakte ik gewoon de bekende tele2/t-mobile offerte erbij. Nu zijn die 38 euro, maar dan heb je natuurlijk geen spotify. Dat gebruik ik toch al, dus die mag ik aftrekken van mezelf. Maargoed, dan kom je dus op hetzelfde bedrag uit en is de telefoon nog niet van jou. Met dit verschil zou ik m eventueel kunnen overkopen aan het einde, anders is het gewoon mooi meegenomen!Gertjuhjan schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:51:
[...]
Er gaan nog geruchten dat hi een batch van 500 toestellen eerder binnen krijgt. Maar daarbij wordt wel gezegd dat er bij hi/kpn al 1400 pre-orders zijn.
Dus het is gewoon afwachten.
Bij CB kunnen de zilveren weer besteld worden zie ik net, verwachte leverdatum 2-5-13
Bij mij heb ik het vooral op de verzekering van de phonehouse gegooid. Bij smartcare heb je toch wel behoorlijke eigen risico's. En bij phonehouse heb je geen eigen risico. Dat was de doorslag voor de extra korting.mormegilmaster schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:59:
[...]
Klopt. Voor mij was het eigenlijk vrij simpel: ik ben helemaal geen fan van dat leasen (om vele redenen niet, maar die kan iedereen hier ook wel verzinnen). Daarom pakte ik gewoon de bekende tele2/t-mobile offerte erbij. Nu zijn die 38 euro, maar dan heb je natuurlijk geen spotify. Dat gebruik ik toch al, dus die mag ik aftrekken van mezelf. Maargoed, dan kom je dus op hetzelfde bedrag uit en is de telefoon nog niet van jou. Met dit verschil zou ik m eventueel kunnen overkopen aan het einde, anders is het gewoon mooi meegenomen!
FUUUU, net toch de gok genomen even langs hi shop geweest, vragen naar wat meer korting, kon niks daar. Meneer vriendelijk bedankt en de shop verlaten, door naar TPH, ja er was nog een ONE die in preorder stond maar meneer was niet enthasaist, met veel moeite die phone naar me weten te praten, omdat zijn leiding gevende nog een dag wou wachten. Heeft KLERE HI gewoon dat toestel nog niet in het systeem staan, ga ik alsnog met lege handen naar huis.. Ach in iedergeval heb ik wel een phone die op mij wacht nu, zonder resevering, dus de HTC Media link ga ik wss nog gewoon krijgen.
Wel even kunnen spelen met de HTC in de winkel, nicee telefoontje, al maakt dat het nu wel extra zuur
Wel even kunnen spelen met de HTC in de winkel, nicee telefoontje, al maakt dat het nu wel extra zuur
[ Voor 8% gewijzigd door Practics op 22-04-2013 17:07 ]
Verwijderd
dat is al verschilende keren vermeld in dit topic wss vanaf 6mei staat ie in het systeemPractics schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:06:
FUUUU, net toch de gok genomen even langs hi shop geweest, vragen naar wat meer korting, kon niks daar. Meneer vriendelijk bedankt en de shop verlaten, door naar TPH, ja er was nog een ONE die in preorder stond maar meneer was niet enthasaist, met veel moeite die phone naar me weten te praten, omdat zijn leiding gevende nog een dag wou wachten. Heeft KLERE HI gewoon dat toestel nog niet in het systeem staan, ga ik alsnog met lege handen naar huis.. Ach in iedergeval heb ik wel een phone die op mij wacht nu, zonder resevering, dus de HTC Media link ga ik wss nog gewoon krijgen.
\Naah wss word die deze week in het systeem gezet volgen TPH medewerker die contact opnam met de KPN.Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:10:
[...]
dat is al verschilende keren vermeld in dit topic wss vanaf 6mei staat ie in het systeem
Dit heb ik dus ook, precies hetzelfde, En had em zaterdag al kunnen hebben, maar HI heeft hem nog niet in het systeem staan, dus daardoor kunnen ze niet verlengen, niet eerder dan dat KPN/HI dit in het systeem zet.... Nu hoor ik net van een mederwerker van HI, dat dat toestel niet eerder in het systeem komt dan dat kun gaan uitleveren, dus kun je nog tot 6 mei wachten!!:S:S baal van die providerPractics schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:06:
Verwijderd
wow dat is wel heel crappy inderdaadmariosmit schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:14:
[...]
Dit heb ik dus ook, precies hetzelfde, En had em zaterdag al kunnen hebben, maar HI heeft hem nog niet in het systeem staan, dus daardoor kunnen ze niet verlengen, niet eerder dan dat KPN/HI dit in het systeem zet.... Nu hoor ik net van een mederwerker van HI, dat dat toestel niet eerder in het systeem komt dan dat kun gaan uitleveren, dus kun je nog tot 6 mei wachten!!:S:S baal van die provider
Mocht dat waar zijn, dan zeg ik al mijn abbo's op bij die toko per direct, koop dan de hele rotzooi wel af.mariosmit schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:14:
[...]
Dit heb ik dus ook, precies hetzelfde, En had em zaterdag al kunnen hebben, maar HI heeft hem nog niet in het systeem staan, dus daardoor kunnen ze niet verlengen, niet eerder dan dat KPN/HI dit in het systeem zet.... Nu hoor ik net van een mederwerker van HI, dat dat toestel niet eerder in het systeem komt dan dat kun gaan uitleveren, dus kun je nog tot 6 mei wachten!!:S:S baal van die provider
Ik heb net Vodafone gebeld of ik onder de gelukkigen val.
Ik had op 20 maart online besteld en de aardige dame aan de telefoon zei dat ze er 100 hebben ontvangen vandaag en dat ze goed nieuws voor me had. Ik moet morgen om 1300 terug bellen voor mijn track & trace nummer (omdat vodafone alles naar een verkeerd email adres van mij stuurt...)
Ik had op 20 maart online besteld en de aardige dame aan de telefoon zei dat ze er 100 hebben ontvangen vandaag en dat ze goed nieuws voor me had. Ik moet morgen om 1300 terug bellen voor mijn track & trace nummer (omdat vodafone alles naar een verkeerd email adres van mij stuurt...)
Dat van 6mei is helemaal niet zeker, neem niet aan dat een KPN mederwerker tegen een verkoop punt liegt over wanneer hun hem kunnen verkopen?
Kan phone house ook een abbo voor je opzeggen? (zonder verlenging en nummerbehoud?)
Verwijderd
Waren dat alleen de zilveren of hebben ze de zwarte ook binnen gekregen?Replar schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:18:
Ik heb net Vodafone gebeld of ik onder de gelukkigen val.
Verwijderd
Hoeveel mensen - >die bij CB hebben besteld, de Htc One ontvangen?
Van Gsmwijzer & Studentmobiel hoor ik niet zoveel, is daar wel alles goed gegaan? Alleen bij CB chaos?
Van Gsmwijzer & Studentmobiel hoor ik niet zoveel, is daar wel alles goed gegaan? Alleen bij CB chaos?
Zo, net ook verlengd bij Hi met 150/2000. Alleen wel Sim-Only voor mij geen Lease! 1jaar volledige looptijd 20,00 p/m en toestel voor 645 euro besteld.
12*20 = 240 + 645 = 885 euro totaal.
12*20 = 240 + 645 = 885 euro totaal.
Niet naar gevraagd, ik ga er vanuit dat het alleen de zilveren zijn.Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:24:
[...]
Waren dat alleen de zilveren of hebben ze de zwarte ook binnen gekregen?
Volgens de online shop waren ze nog helemaal niet binnen gekomen vandaag. Vaag, want dat spreekt de berichten op het VF forum en hier tegen!Replar schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:31:
[...]
Niet naar gevraagd, ik ga er vanuit dat het alleen de zilveren zijn.
Verwijderd
Net voor de duidelijkheid maar even gebeld, de eerste die ik aan de lijn kreeg zei dat ik al kon bellen voor een bezorg afspraak, dus ik blij bellen naar het nummer dat de dame mij kon geven.Upbeat schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:33:
[...]
Volgens de online shop waren ze nog helemaal niet binnen gekomen vandaag. Vaag, want dat spreekt de berichten op het VF forum en hier tegen!
Krijg ik te horen dat ze nog niks binnen hebben en totaal niet weten wanneer er wat geleverd wordt.
Ik snap er niks meer van.
Bezorging was binnen maar ze moeten nog ingescand worden zei ze tegen mij.Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:39:
[...]
Net voor de duidelijkheid maar even gebeld, de eerste die ik aan de lijn kreeg zei dat ik al kon bellen voor een bezorg afspraak, dus ik blij bellen naar het nummer dat de dame mij kon geven.
Krijg ik te horen dat ze nog niks binnen hebben en totaal niet weten wanneer er wat geleverd wordt.
Ik snap er niks meer van.
vind het nog steeds schandalig dat ze geen duidelijkheid kunnen geven over de levertijd van de zwarte versie....
door het helemaal uitblijven van info lijkt het alsof ze de toestellen nog moeten maken en daarna nog vanuit china met de boot hierheen halen...
een klein beetje duidelijkheid is toch niet te veel gevraagd lijkt me...
door het helemaal uitblijven van info lijkt het alsof ze de toestellen nog moeten maken en daarna nog vanuit china met de boot hierheen halen...
een klein beetje duidelijkheid is toch niet te veel gevraagd lijkt me...
Is er eigenlijk iemand die de HTC One Developer Edition gaat aanschaffen? Toevallig uit Amerika halen of iets dergelijks?
Ik zit namelijk te twijfelen of ik dit moet doen.
Volgens een medewerker van HTC zelf (via mail) heeft mij verzekerd dat het toestel gewoon op deze frequenties werkt zowel 3g, alsmede in de toekomst 4g,
Garantie is alleen 1 jaar ipv 2 jaar, omdat het toestel uit Amerika is.
Losse toestelprijs HTC One Developer Edition: $650 = €500
Losste toestelprijs HTC One 32GB: $575 = €450
is toch een stuk goedkoper dan €640.
Die HTC MediaLink maakt voor mij eigenlijk niks uit.
Volgens een medewerker van HTC zelf (via mail) heeft mij verzekerd dat het toestel gewoon op deze frequenties werkt zowel 3g, alsmede in de toekomst 4g,
Ben zojuist langs de Vodafone winkel in Apeldoorn gelopen. Daar konden ze mij vertellen dat er nog geen HTC One's binnen zijn en ze pas eind volgende week de eerste batch pre-orders in de winkel verwachten.
Zelf heb ik hem nog niet besteld. Ik ging namelijk langs de winkel om te kijken of ze er al één hadden zodat ik kon zien of het toestel branded is. Volgens de verkoper doen ze daar al een tijd niet meer aan. Wellicht wel een Vodafone logo bij booten van het toestel. Eerder zei de Smartphone Crew en Vodafone Nederland Facebook dat ze het nog niet wisten of het toestel branded is.
Op YouTube zag ik wel een filmpje van Vodafone UK dat bij het booten er een Vodafone logo te zien was
Zelf heb ik hem nog niet besteld. Ik ging namelijk langs de winkel om te kijken of ze er al één hadden zodat ik kon zien of het toestel branded is. Volgens de verkoper doen ze daar al een tijd niet meer aan. Wellicht wel een Vodafone logo bij booten van het toestel. Eerder zei de Smartphone Crew en Vodafone Nederland Facebook dat ze het nog niet wisten of het toestel branded is.
Op YouTube zag ik wel een filmpje van Vodafone UK dat bij het booten er een Vodafone logo te zien was
AULXJMHR
Waar haal je hem vandaan dan? En moet er niet alsnog tax betaald worden?Arshedes schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:52:
Is er eigenlijk iemand die de HTC One Developer Edition gaat aanschaffen? Toevallig uit Amerika halen of iets dergelijks?
[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 22-04-2013 18:02 ]
Inderdaad, dollar naar euro is natuurlijk not done
Verzending, verzekering, belastingen, douanekosten 
Dat zinnetje van '1 jaar ipv 2 jaar, omdat hij uit Amerika komt' vind ik interessanter...
Eerder werd er gezegd dat Duitse / Engelse toestellen ook in NL konden worden aangeboden... wel 2 jaar?
Dat zinnetje van '1 jaar ipv 2 jaar, omdat hij uit Amerika komt' vind ik interessanter...
Eerder werd er gezegd dat Duitse / Engelse toestellen ook in NL konden worden aangeboden... wel 2 jaar?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Via http://www2-shopamerica.h...ductdetail.htm?prId=41599Golf2vr6 schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:00:
[...]
Waar haal je hem vandaan dan? En moet er niet alsnog tax betaald worden?
Ik heb een paar kennissen wonen in Amerika, dan zou ik het laten bezorgen op hun adres. En toevallig gaat een familielid aankomende mei-vakantie naar Amerika en naar die kennissen. Dus die zouden het dan voor mij meenemen.
Ik zou eigenlijk niet weten hoe het zit met de tax.
Misschien Duitse/Engelse toestellen wel gewoon, omdat dit binnen de EU valt, maar Amerikaanse toestellen niet.CLB schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:03:
Inderdaad, dollar naar euro is natuurlijk not doneVerzending, verzekering, belastingen, douanekosten
Wat is het verschil eigenlijk? Is het alleen dat de HTC One Developer Edition 64GB heeft en geroot komt of is er nog meer?Arshedes schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:52:
volgensmij stond de zwarte al vanaf het begin op 26april bij bol...
zou het niet zo 1 2 3 geloven..
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:05:
bol.com verwacht de htc one op 26 april. zowel zwart als silver!
Lekker vaag allemaal,
Op de HTC-chat geven ze weer aan dat er een grote kans bestaat dat de HTC ONE DevEd niet gaat werken in Nederland. Vroeg over de freqenties ed, maar die persoon wist er ook niks over te vertellen.
Op de HTC-chat geven ze weer aan dat er een grote kans bestaat dat de HTC ONE DevEd niet gaat werken in Nederland. Vroeg over de freqenties ed, maar die persoon wist er ook niks over te vertellen.
Bij bol.com stond de one op 8 april nog "leverbaar op 5 April"JJ16v schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:07:
volgensmij stond de zwarte al vanaf het begin op 26april bij bol...
[...]
Dus inderdaad niet al te serieus nemen die bol.com
Nee dat is het wel, 64GB, simlockvrij en geroot.w.amhaini schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:07:
[...]
Wat is het verschil eigenlijk? Is het alleen dat de HTC One Developer Edition 64GB heeft en geroot komt of is er nog meer?
Vd website van HTC-NL:
HSPA/WCDMA:
Europa/Azië: 850/900/1900/2100 MHz
GSM/GPRS/EDGE:
850/900/1800/1900 MHz
LTE:
EU: 800/1800/2600 MHz
US (AT&T): 700/850/AWS/1900 MHz
US (TMO): 700/AWS MHz
US (Sprint): 1900 MHz
HTC.com Dev Edition:
HSPA/WCDMA: 850/1900/2100 MHz
GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz
LTE: 700/850/AWS/1900 MHz (US)
Dit is nog wel een verschilletje. Volgens de specs zou de DevEd niet op 4G gaan werken hier.
[ Voor 44% gewijzigd door Arshedes op 22-04-2013 18:20 . Reden: frequenties toegevoegd.... ]
de one is binnen. mondeling bij de plaatstelijke phonehouse gereserveerd.. vanavond maar is uitpakken
Hoe kan het dat The Phone House wel al telefoons uitlevert maar KPN/Hi pas vanaf 6 mei?
Ze hadden dat toestel toch al een tijd lang in hun systeem kunnen zetten?
Jah zeg het maar ,, snap ook niet waarom ze dat toestel er niet gewoon in zetten.. Mederwerker van Phone house zei dat ze met HI/KPN in conclaaf waren hierover en dat HI/KPN erg onduidelijk zijn hierover. Morgen/Overmorgen willen ze graag uitsluitsel.... Erg rare situatie vind ik het. Mijn toestel lig al een paar dagen te wachten op mij....HansAnders07 schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:37:
Hoe kan het dat The Phone House wel al telefoons uitlevert maar KPN/Hi pas vanaf 6 mei?
Net maar weer is, tegen beter weten in, gebeld met studentmobiel.
T-mobile versie t-silver
Hoop: eind deze week
Verwachting: eind volgende week.
Nog even langer wachten dus, helaas.
T-mobile versie t-silver
Hoop: eind deze week
Verwachting: eind volgende week.
Nog even langer wachten dus, helaas.
Om 18.34u vandaag kreeg ik een e-mail van Vodafone met verzendbevestiging van de HTC One, die ik de 13e heb besteld.
Ze zijn nu dus echt in aantocht.
Yay ik heb het mailtje ook binnenMartenski schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:00:
Om 18.34u vandaag kreeg ik een e-mail van Vodafone met verzendbevestiging van de HTC One, die ik de 13e heb besteld.
20 maartFrankNijhuis schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:07:
wanneer besteld?
Replar en Martenski. Heb jullie bij de Vodafone winkel/ Vodafone webshop besteld of via bijvoorbeeld CoolBlue?
AULXJMHR
Oke Hopelijk krijg ik het mailtje ook nog
Ik bij de Vodafone Webshop via verlenging.DPhoenix schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:08:
[...]
Replar en Martenski. Heb jullie bij de Vodafone winkel/ Vodafone webshop besteld of via bijvoorbeeld CoolBlue?
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.