Waarschijnlijk zal deze vraag al beantwoord zijn maar de search funtie doet het niet meer. En ik zag ook niks in de index van Overclocking staat..
Bij deze dus: Wat is de beste koelpasta?
Bij deze dus: Wat is de beste koelpasta?
Alle proemn in n drek
| I've got permission to color outside the lines |
Op zondag 03 juni 2001 00:03 schreef Genotix het volgende:
[offtoppic] Cool man, ik zie nu net pas dat een heleboel van me posts voetsie zijn. Lekker is dat. Die Cheetah-schijf Raid-Troep wordt bedankt.[offtopic]
Op zondag 03 juni 2001 00:15 schreef Mannekino het volgende:
vandaag al zo'n beetje de heledag pricewatch enzo aant sjecken. Eerst moet ik het standaard ritueel doorlopen he twee zoeken enzo. Nog ff heftig slapen over DDR en AMD 760, of Gewoon lekker KT133A Asus, met tof geheugen. Want er moet maar snel een beter chipset komen want dit lijkt natuurlijk nergens op.
NOu thx
Verwijderd
en wat smeer jij op je tandenborstel danOp zondag 03 juni 2001 00:09 schreef Homedisc het volgende:
Tandpasta
PindakaasOp zondag 03 juni 2001 00:50 schreef juanp het volgende:
[..]
en wat smeer jij op je tandenborstel dan
39
mwaa, zonder die snelle hd's en raid zaten we niet op een zo lekker snel got forumOp zondag 03 juni 2001 00:03 schreef Genotix het volgende:
[offtopic] Cool man, ik zie nu net pas dat een heleboel van me posts voetsie zijn. Lekker is dat. Die Cheetah-schijf wordt bedankt.[offtopic]
Verwijderd
Hier dus nietOp zondag 03 juni 2001 00:46 schreef real_raichu70 het volgende:
As II roelt , koperpasta is redelijk en de standard witte drab werkt , maar wel 5-10° slechter dan AS II.
Bij mij scheelde gewone paste en Ar<font size=4>c</font>tic Silver 4 gradenOp zondag 03 juni 2001 06:06 schreef Hooi het volgende:
[..]
Hier dus niet
Het scheelt hier dus nul komma nul graden. Natuurlijk is de onderkant van een Swift 462 wel van gepolijst koper, maar toch...
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Ik heb op de site van Dow Chemical gezocht maar nix gevonden.Op zondag 03 juni 2001 20:23 schreef Hiro Shima het volgende:
Dow Corning 320 (als je weet waar het te halen meld het dan ff)
No news is bad news.
Verwijderd