En wat over blijft bij de tweaker clans?
Update is aan de gang. Staat dit keer "come back in a couple of hours".... LOL gaat dus even duren ben ik bang dit keer.
Klopt, update in de store beschikbaar.
Inmiddels nog een uurtje!
Inmiddels nog een uurtje!
Just in time. Ik zat helemaal vol met goud en elixer. Totaal rond de 28Miljoen
Gelijk xbow, bomtorens en wizard aan
Gelijk xbow, bomtorens en wizard aan
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Eerst een wraak gedaan 😍😍

Volgens mij liggen de SuperCell servers eruit. Hun website ligt ook plat..

Vanochtend kon ik overal in.
Ik vind het trainen van units wel verbeterd, boogjes zijn nu wel heel erg snel klaar. Leger waar ik vaak mee farm duurde altijd zo'n 58 minuten, nu mar 17
Alleen jammer dat de regen time van de heroes niet is verlaagd. Alleen balen dat je Elixer en Dark troepen niet gespreid gemaakt kunnen worden.
Ik vind het trainen van units wel verbeterd, boogjes zijn nu wel heel erg snel klaar. Leger waar ik vaak mee farm duurde altijd zo'n 58 minuten, nu mar 17
PSN: Curvaa_
Wat ook lekker is. Je tweede leger kan je alvast klaar zetten (kon vroeger ook) maar nu word hij ook gelijk al helemaal gemaakt. Vroeger was dat alleen als je in de wolken zat. Dat is echt lekker.
Al met al gewoon een lekkere update.
Bomb towers staan natuurlijk gelijk 2x aan hier.
Ik heb echter nog 4 dagen onderzoek voor MAX pekka, daarna zet ik direct Wizz 7 aan :-)!
Bomb towers staan natuurlijk gelijk 2x aan hier.
Ik heb echter nog 4 dagen onderzoek voor MAX pekka, daarna zet ik direct Wizz 7 aan :-)!
Lekker sleehond. Hier staat aan:
1x Bomtoren naar lv1.
1x Bomtoren naar lv3.
2x Xbow naar lv5.
Wizard naar lv7.
Van de 25 nieuwe muren zijn er:
21x lv7
3x lv10
1x lv11
We gaan alweer lekker dus
1x Bomtoren naar lv1.
1x Bomtoren naar lv3.
2x Xbow naar lv5.
Wizard naar lv7.
Van de 25 nieuwe muren zijn er:
21x lv7
3x lv10
1x lv11
We gaan alweer lekker dus
Wat is de nieuwe meta op th11?
Miners zijn flink generfd en bowlers hebben minder hp...
Miners zijn flink generfd en bowlers hebben minder hp...
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ik blijf gewoon bowlers doen. Gaat nog perfect.
Waarom zijn miners generfd dan? Daar is niks mee veranderd. Alleen meer def erbij. Maar dat geldt voor alles.
Maar GoWiPe is denk ik weer in opkomst. Ik ga er iig weer eens mee oefenen.
Waarom zijn miners generfd dan? Daar is niks mee veranderd. Alleen meer def erbij. Maar dat geldt voor alles.
[ Voor 36% gewijzigd door Tylen op 13-10-2016 16:05 ]
Miners zijn nu op twee kanten generfdTylen schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:04:
1) Randomness van onder de grond gaan voor een aanval of tijdens een aanval
2) Retarget van defence op het moment dat ze weer onder de grond gaan, met andere woorden ze tanken nu niet meer
https://www.reddit.com/r/...nderground_miners_can_no/
https://www.reddit.com/r/..._miners_got_a_speed_nerf/
Neem daarbij de extra def levels en die bomb towers...
Check.
Alhoewel die nummer twee meer een bugfix is
Alhoewel die nummer twee meer een bugfix is
Bowlers zijn niet zo effectief voor DE farmenTylen schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:04:
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik zit aan tegen max sh9 aan, wiz 6 staat aan, en de bomtoren is in aanbouw. Moet nog twee derde van mijn muurtjes naar max lvl brengen, voor de rest alleen nog helden naar 30, die zijn nu beide 19. DE farmen doe ik met 10 boogjes, 14 reuzen, 4 muurbrekers, de rest goblins, 2 healspells en 4 aardbeving. Soms pak ik een ster, of twee, soms verlies ik cups. Ik zit al tijden in kristal 1 op deze manier.westergas schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:51:
[...]
Bowlers zijn niet zo effectief voor DE farmen
Met zo'n leger ga ik mijn queen niet naar 40 farmen @max th10 in champzacht schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:32:
[...]
Ik zit aan tegen max sh9 aan, wiz 6 staat aan, en de bomtoren is in aanbouw. Moet nog twee derde van mijn muurtjes naar max lvl brengen, voor de rest alleen nog helden naar 30, die zijn nu beide 19. DE farmen doe ik met 10 boogjes, 14 reuzen, 4 muurbrekers, de rest goblins, 2 healspells en 4 aardbeving. Soms pak ik een ster, of twee, soms verlies ik cups. Ik zit al tijden in kristal 1 op deze manier.

Lol, dat snap ik. Voor sh9 werkt het dan wel weer prima.westergas schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:20:
[...]
Met zo'n leger ga ik mijn queen niet naar 40 farmen @max th10 in champ
Ik heb geen dark elixer meer nodigwestergas schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:51:
[...]
Bowlers zijn niet zo effectief voor DE farmen
Misschien maar eens gruwelijk zakken in cups...miners nerfed...bowlers te duur voor DE farming...
Nu mijn queen weer ligt te pitten doe ik lomp gowipe +10 reusjes rage/freeze/EQ. Werkt op zich wel maar alleen tegen slappe basis met alle zooi in de core zonder rondjes-loop-design. En kost een bak fristy die ik eigenlijk nodig heb voor wizz7
Nu mijn queen weer ligt te pitten doe ik lomp gowipe +10 reusjes rage/freeze/EQ. Werkt op zich wel maar alleen tegen slappe basis met alle zooi in de core zonder rondjes-loop-design. En kost een bak fristy die ik eigenlijk nodig heb voor wizz7
Ik zit een beetje met hetzelfde.westergas schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:09:
Misschien maar eens gruwelijk zakken in cups...miners nerfed...bowlers te duur voor DE farming...
Het is of gewoon aanvallen voor de lootbonus in de hoge divisies, of goedkoop aanvallen in lage divisies.
DE spaar ik amper op deze manier.
Ik farm nu rond de 2100-2400 en kom heel vaak 3-4K DE tegen inclusief een bak gold en elixer. Ik farm nu met 4 Giant 3 Wizz 4 Wallies en 40 miners (spells alleen rage en heal). Ik pak alleen max th9 en TH10 met single target infernos. DE en gold stroomt binnen ik kan mn king straks eigenlijk direct weer aanzetten, maar eerst maar weer even een war mee doenwestergas schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:09:
Nog niet veel met update gedaan. Trainingstijd van troepen per stuk is aanzienlijk korter (ook als je het x4 doet, omdat tijd mogelijk over 4 barakken verdeeld wordt), maar als ik dezelfde army als voorheen train, ben ik maar 3min sneller uit. Van 33 - 34min naar 30min.
Had ook mooi geweest als je army met 1 knop weer kon aanvullen. Als ik bijv 5 wizard en wat reuzen of boogjes geef, moet ik die alsnog weer handmatig aanvullen. Quick army probeert immers gewoon alles te trainen en kan resulteren in overvloed aan muurbrekers bijv.
Nu lijkt het bijna enkel interessant als ik volledige army bij een aanval heb gebruikt.
Had ook mooi geweest als je army met 1 knop weer kon aanvullen. Als ik bijv 5 wizard en wat reuzen of boogjes geef, moet ik die alsnog weer handmatig aanvullen. Quick army probeert immers gewoon alles te trainen en kan resulteren in overvloed aan muurbrekers bijv.
Nu lijkt het bijna enkel interessant als ik volledige army bij een aanval heb gebruikt.
[ Voor 7% gewijzigd door VincentG op 14-10-2016 14:29 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Nu nog steeds nadat ze zo nerfed zijn? Heb het nog niet geprobeerd maar ze schijnen best wel useless te zijn nu.
Lavaloon de nieuwe meta? De top spelers hebben allemaal ballonnetjes hangen...
Ik betrapte me er zelfs op dat ik niet doneerde bij een verzoek omdat mijn troepenplanning dan weer de mist in gaat. Heb het min of meer opgelost door bij mijn troepeninstelling eerst de wizards te kiezen. Heb nu geen muurbreker overschot meer, maar hooguit een wizard overschot, en die kan ik wel kwijt met donaties.VincentG schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:28:
Neemt niet weg dat ik gok dat die 'aanvul-optie' er ooit nog wel komt.
Viel mij ook al op, miners zijn echt niks meer. Krijg nog steeds erg veel bowlers op mijn dak.westergas schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 10:59:
[...]
Nu nog steeds nadat ze zo nerfed zijn? Heb het nog niet geprobeerd maar ze schijnen best wel useless te zijn nu.
Het staat inderdaad niet meer garant voor 100% maar ik pak eigenlijk nog steeds altijd de TH en de DE storage, DE zit nu ook vol dus zo maar even de war aanval doen en dan king snel aanwestergas schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 10:59:
[...]
Ik krijg weer veel aanvallen op m'n dak sinds de update. Voor de update kon ik gemakkelijk een werkdag niet inloggen en na werk mijn pompen legen zonder gerost te zijn. Dat gaat nu niet werken. Schild weg = aanval tegen bijna..
Denk dat er weer een piek is met spelers. Al blijf ik toch redelijk wat dode dorpen vinden.
Denk dat er weer een piek is met spelers. Al blijf ik toch redelijk wat dode dorpen vinden.
PSN: Curvaa_
Iedereen bekend met deze glitch? Ik gebruik hem nu al een paar dagen naar volle tevredenheid
.
YouTube: Clash of Clans - Quick Training Glitch/Hack! (Train a Golem in 5 sec...
Werkt ook met spreuken en die laatste barb hoeft er maar 1 te zijn.
YouTube: Clash of Clans - Quick Training Glitch/Hack! (Train a Golem in 5 sec...
Ssssst!Tylen schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:19:
Iedereen bekend met deze glitch? Ik gebruik hem nu al een paar dagen naar volle tevredenheid.
Intentionally left blank
Ach alsof ze dat nog niet weten en het staat ook op tjoeptjoep
NiceTylen schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:19:
Iedereen bekend met deze glitch? Ik gebruik hem nu al een paar dagen naar volle tevredenheid.
Ach heroes liggen toch nog net zo lang te pitten dus ik zou het niet snel gebruiken.
Maar voor doneren is het super handig
lavahound of golem is lekker snel klaar nu.
BOOST BITCHESSSSSSSS!
Edit: Alleen spells...wtf
Edit: Alleen spells...wtf
[ Voor 51% gewijzigd door westergas op 25-10-2016 09:08 ]
Glitch is gemaakt in deze update
Fixes in the new Halloween Update, version 8.551.18
Fixes in the new Halloween Update, version 8.551.18
- Fixed a bug related to the army training drag&drop feature. NOTE: OLD app version will have the dragging in training disabled, players need to update to the new version for the training to work again!
- Improvement: long press on the Clan Castle troop icon during battle will display the troop contents
- Change in Train Troops and Brew Spells upper left UI: changed total troops and total spells training capacity counters to not display over-capacity anymore; previously they would display 0/480 and 0/22 at max level, now they will display as 0/240 and 0/11 (over queueing still works as it used to!)
- Clans can now receive Friendly War invites even when the clan is set to "Closed"
- Fixed issue with starting 5v5 Friendly Wars when the Clan has less than 10 members ("not enough eligible members" error)
- Fixed issue when the Clan was unable to receive a new Friendly War invite when the old invite has been pushed off the clan chat and gets stuck
- Elders won't see anymore the Accept/Reject button for a Friendly War invite in the Clan chat (previously they could see the buttons and tap on them, but those actions would fail as only Leader/Co-Leader can do those actions)
- Fixed showing the text "<percentage> War win bonus" under a player name in the upper left UI, when scouting enemy villages during Battle Day in Clan War
- Prices for buildings in the Shop are once again shown in red color when not enough resources are available for a purchase (used to be shown in white color all the time)
- Fixed issue with reloading Facebook pictures for friends, whenever tapping the Friends/Friend Requests tabs
- Fixed missing "1d" text for the single Collector boost icon + fixed "1h" boost text appearing on the collector boost button when selecting a barracks/spell factory before selecting the collector
[ Voor 3% gewijzigd door Tylen op 25-10-2016 09:31 ]
Ik speel dit nu net een paar dagen, was op zoek naar een nieuw spelletje als tijdverdrijf op mijn telefoon dus waarom niet proberen 
Vandaag mijn beginnersbescherming afgelopen. De eerste die mij vanmorgen aanviel ging er nog met alles vandoor, vanavond was het schild wat ik daarna kreeg ook weg en ondertussen al 6 aanvallen ruim geblockt zonder dat ze teveel meenamen. die trofeeën die je haalt gaan zo best rap met al die afgeslagen aanvallen al naar 100+.
Wel jammer overigens dat al die gasten die mij aan hebben gevallen nu een schild hebben, die revenge werkt nu ook niet
Vandaag mijn beginnersbescherming afgelopen. De eerste die mij vanmorgen aanviel ging er nog met alles vandoor, vanavond was het schild wat ik daarna kreeg ook weg en ondertussen al 6 aanvallen ruim geblockt zonder dat ze teveel meenamen. die trofeeën die je haalt gaan zo best rap met al die afgeslagen aanvallen al naar 100+.
Wel jammer overigens dat al die gasten die mij aan hebben gevallen nu een schild hebben, die revenge werkt nu ook niet
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Zal ik je een tip geven. Stop ermee en verwijder het.TgR_KILLER schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:47:
Ik speel dit nu net een paar dagen, was op zoek naar een nieuw spelletje als tijdverdrijf op mijn telefoon dus waarom niet proberen
(Serious, no joke).
Uhh, ok? Dank voor de tip I guess.Tylen schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:10:
[...]
Zal ik je een tip geven. Stop ermee en verwijder het.
(Serious, no joke).
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Tylen bedoelt dat het binnenkort al je vrije tijd, je sociale leven en je relatie gaat kosten
Relatie is wel weer heel overdreven. Maar het spelletje is nogal verslavend en kost veel vrije tijd
Mijn vrouw zei twee dagen geleden letterlijk "ik ga nog eens bij je weg vanwege clash of clans".Tylen schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:54:
Relatie is wel weer heel overdreven. Maar het spelletje is nogal verslavend en kost veel vrije tijd
Hahaha. Mijn vrouw speelt hay day dus dat heft mekaar op.
Mijn vrouw zegt: "Ik snap er echt geen bal van van dat spel".
Die hoeft overigens niet te zeuren want die zit te haken of pimplepopper video's te kijken. Yup, doctoren die puistjes uitknijpen. Vind ze erg interessant schijnbaar.
Die hoeft overigens niet te zeuren want die zit te haken of pimplepopper video's te kijken. Yup, doctoren die puistjes uitknijpen. Vind ze erg interessant schijnbaar.
Haha die van mij ook. Nou ja prima ze zeurt ook niet echt maar af te toe krijg ik nog wel een snauw, zeker als ik "nog even een aanvalletje" doe op bepaalde tijdstippenArunia schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:02:
Die hoeft overigens niet te zeuren want die zit te haken
Wat een poepzooi weer zeg. Had een weekje terug een nieuw dorpje begonnen. Lekker farmen enzo en ondertussen TH6 bereikt. Het enige irritante waar ik nu tegenaanloop is constant de melding 'You have been without a shield for too long...'. Ik stop dus een kwartier met spelen en kan vervolgens weer inloggen. Ineens heb ik dan 30m guard gekregen en na afloop komt de melding weer 'you have been without a shield too long...'. Van wat ik zo lees moet je gewoon even je dorpje helemaal kapot laten slopen om vervolgens weer een lange tijd zonder gezeur te mogen spelen. Klopt dat? Wel raar design van het spel dan...
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik niet hoor, gewoon zorgen dat je vrouw ook Clash speeltwestergas schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:50:
[...]
Haha die van mij ook. Nou ja prima ze zeurt ook niet echt maar af te toe krijg ik nog wel een snauw, zeker als ik "nog even een aanvalletje" doe op bepaalde tijdstippenIk weet niet wat het is met vrouwen en clash...iedereen die ik spreek heeft daar wel eens gemor over van de vrouwelijke wederhelft.
Op dit moment hoor ik zelfs: ''Thedon46 doe jij ook weer eens een keer mee met clan wars?''
Je krijgt pas een (12-16 uur) schild als je gerost bent idd. Als jij een ander rost gaat er een aantal uur van jouw schild af totdat jij weer aan de beurt bent.Sir_Hendro schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:09:
Van wat ik zo lees moet je gewoon even je dorpje helemaal kapot laten slopen om vervolgens weer een lange tijd zonder gezeur te mogen spelen. Klopt dat?
Ja dat snap ik maar ik bedoelde dus dat je schijnbaar meermaals verplicht gekicked wordt als je een langere tijd niet gesloopt wordt. Heb mij zojuist 100% laten slopen dus zal nu wel weer een poosje mogen spelen zonder gezeur.
Ja is toch zo 
Ik heb de resource toch niet nodig. Al het goud dat ik met bakke binnen sleep verdwijnt toch in muurtjes. Dus alleen complete volle elixir storages omdat ik het nergens aan uit kan geven. Gewoon lekkere noob basis maken die iedereen snel overhoop kan halen en dan kan ik weer andere dorpjes helemaal slopen.
Ik wil zo snel mogelijk max TH7 bereiken en dan ga ik er even mee stoppen qua uitbreiden. TH7 vind ik wel lekker voor clan wars. Het is een TH met sterke offense tegen TH8 en soms TH9 en zorgt er ook voor dat de gevonden tegenstander wat zwakker is. Op die manier kan ik samen met het team de clan level sneller opschroeven.
Mijn TH10 is ondertussen ook bijna compleet maxed
Ik heb de resource toch niet nodig. Al het goud dat ik met bakke binnen sleep verdwijnt toch in muurtjes. Dus alleen complete volle elixir storages omdat ik het nergens aan uit kan geven. Gewoon lekkere noob basis maken die iedereen snel overhoop kan halen en dan kan ik weer andere dorpjes helemaal slopen.
Ik wil zo snel mogelijk max TH7 bereiken en dan ga ik er even mee stoppen qua uitbreiden. TH7 vind ik wel lekker voor clan wars. Het is een TH met sterke offense tegen TH8 en soms TH9 en zorgt er ook voor dat de gevonden tegenstander wat zwakker is. Op die manier kan ik samen met het team de clan level sneller opschroeven.
Mijn TH10 is ondertussen ook bijna compleet maxed
Ik was alles max op TH3 en ben nu net geupgrade naar TH4 dus moet even mijn dorpje opnieuw indelen.. Ben al 10x aangevallen ondertussen maar allemaal deden ze niet genoeg schade om te winnen dus die trofeeën lopen wel lekker 
Wel genoeg schade om een schild te krijgen steeds dus dat is wel weer lekker
Al moet ik zo even wat farmen om wat resources binnen te slepen.. wil mijn muren upgraden xD
En ach.. heb savonds an sig genoeg tijd om tussendoor even wat te klikken.. Ben nog niet mega hoog, geen clan wars enzo dus qua tijd valt het allemaal wel mee
*edit* lol.. ok deze was wel lekker en heeel lucky, op 1 kanon na had hij geen verdediging xD compleet leeggehaald.. en mijn schatkamers etc. zitten bomvol nu.. Naja kan ik even wat dure upgrades kopen en de muren verstevigen als mijn werk dudes weer vrij zijn
http://s12.postimg.org/h8uytee9p/Naamloos.jpg
Wel genoeg schade om een schild te krijgen steeds dus dat is wel weer lekker
En ach.. heb savonds an sig genoeg tijd om tussendoor even wat te klikken.. Ben nog niet mega hoog, geen clan wars enzo dus qua tijd valt het allemaal wel mee
*edit* lol.. ok deze was wel lekker en heeel lucky, op 1 kanon na had hij geen verdediging xD compleet leeggehaald.. en mijn schatkamers etc. zitten bomvol nu.. Naja kan ik even wat dure upgrades kopen en de muren verstevigen als mijn werk dudes weer vrij zijn
[ Voor 23% gewijzigd door TgR_KILLER op 27-10-2016 21:21 ]
Ik heb ook zo'n basis hoorTgR_KILLER schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:50:
Ik was alles max op TH3 en ben nu net geupgrade naar TH4 dus moet even mijn dorpje opnieuw indelen.. Ben al 10x aangevallen ondertussen maar allemaal deden ze niet genoeg schade om te winnen dus die trofeeën lopen wel lekker
Wel genoeg schade om een schild te krijgen steeds dus dat is wel weer lekkerAl moet ik zo even wat farmen om wat resources binnen te slepen.. wil mijn muren upgraden xD

Maar wat is het nut van zo'n basis hebben dan? Zelf ook kunnen farmen of? Ik kwam er gisteren avond weer 1 tegen, weer al mijn grondstoffen bom vol.
Ik log net eventjes in in de pauze en lag net onder aanval. Loopt iemand 75 van die barbaren kansloos stuk op mijn basis (steeds in groepjes van 10 ofzo...) niveau in deze lage levels is niet al te best volgens mij. Ik heb nu al iets van 15 aanvallen stuk zien lopen op mijn verdediging.. nog niemand is erdoor gekomen behalve de aller eerste.
Zit nu wel in Bronze 2 omdat ik 508 trofeeën heb. Als ik nu een keer verlies en weer naar 499 ofzo ga zak ik dan meteen weer naar Bronze 3?
Ik log net eventjes in in de pauze en lag net onder aanval. Loopt iemand 75 van die barbaren kansloos stuk op mijn basis (steeds in groepjes van 10 ofzo...) niveau in deze lage levels is niet al te best volgens mij. Ik heb nu al iets van 15 aanvallen stuk zien lopen op mijn verdediging.. nog niemand is erdoor gekomen behalve de aller eerste.
Zit nu wel in Bronze 2 omdat ik 508 trofeeën heb. Als ik nu een keer verlies en weer naar 499 ofzo ga zak ik dan meteen weer naar Bronze 3?
Nee, als je zakt is de switch 100 cups lager. dus 399 is weer brons 3.
https://forum.supercell.c...vor-of-promising-matchupsTgR_KILLER schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:19:
Maar wat is het nut van zo'n basis hebben dan? Zelf ook kunnen farmen of? Ik kwam er gisteren avond weer 1 tegen, weer al mijn grondstoffen bom vol.
Weinig/geen/low level def zorgt voor lage tegenstander in clan wars. Ik heb ook zo'n dorpje, al is die niet zo extreem als bovenstaande. Het idee achter mijn dorpje is dat mijn spiegel in clan war mij niet aan kan maar ik hem wel.

Inderdaad, alleen neemt supercell de totale war weight in de zoekopdracht mee, dus niet een individuele. Maar als de hele clan hierin mee doet dan heeft het een positief effect op je tegenstander in wars (ook wel engineering).westergas schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:49:
[...]
https://forum.supercell.c...vor-of-promising-matchups
Weinig/geen/low level def zorgt voor lage tegenstander in clan wars. Ik heb ook zo'n dorpje, al is die niet zo extreem als bovenstaande. Het idee achter mijn dorpje is dat mijn spiegel in clan war mij niet aan kan maar ik hem wel.
[afbeelding]
Ahh op die fiets, clans en clanwars heb ik nog helemaal niet naar gekeken. Heb dat clan gebouw wel gebouwd maar niks mee gedaan behalve een bonus gekregenwestergas schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:49:
[...]
https://forum.supercell.c...vor-of-promising-matchups
Ahh nice! Dan kan ik nog een keer verliezen voor ik weer omlaag zak.. Dat is dan wel weer mooiTylen schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:05:
Nee, als je zakt is de switch 100 cups lager. dus 399 is weer brons 3.
Als je een leuke clan zoekt...TgR_KILLER schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Ahh op die fiets, clans en clanwars heb ik nog helemaal niet naar gekeken. Heb dat clan gebouw wel gebouwd maar niks mee gedaan behalve een bonus gekregen.
\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers3]
Zal TZT eens kijken, maar ik vrees dat Tweakers al snel te profi wordtwestergas schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:27:
[...]
Als je een leuke clan zoekt...
\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers3]
Ik kwam een nieuwe glitch tegen die je nu kan gebruiken.
Hierdoor kan je een "gratis" army maken, moet wel één troep zijn ( mass bowlers, mass dragon, mass miners etc)
Ik weet niet of ik dit hier mag delen maar:
YouTube: Clash of Clans - Train a full army with 1 Gem Glitch/Hack! (NEW HALL...
Ik gebruik hem nu zelf naar volle tevredenheid! Mass bowlers ftw
Hierdoor kan je een "gratis" army maken, moet wel één troep zijn ( mass bowlers, mass dragon, mass miners etc)
YouTube: Clash of Clans - Train a full army with 1 Gem Glitch/Hack! (NEW HALL...
[ Voor 7% gewijzigd door -WarAx- op 29-10-2016 14:55 ]
Is glitchen sowieso niet tegen de eula? Ik lees die dingen niet zo ver door 
Ik ben nu bij th4 meeste gebouwen zijn alweer max maar ik ga eerst mijn muren en grondstof gebouwen nog wat meer upgraden voor ik naar th5 ga
zit ook alweer in de laatste bronze league.. gaat rap.
Ik ben nu bij th4 meeste gebouwen zijn alweer max maar ik ga eerst mijn muren en grondstof gebouwen nog wat meer upgraden voor ik naar th5 ga
Geniet er nog maar van dat alles nog zo snel gaat hehe
Mijn nieuwe account vorige week zaterdag begonnen. Nu een week later halverwege TH6 dankzij 5 hutten (kan je nu voor € 15,- kopen ipv € 35,-).

Gaat allemaal best snel maar als nog zit je veel te wachten, ook met 5 hutten. Je sleept de loot sneller binnen dan je kunt uitgeven
Totaal gestolen tot zover (volgens de 100mil achievement):
- Gold: 20,2mil
- Elix: 11,1mil

Gaat allemaal best snel maar als nog zit je veel te wachten, ook met 5 hutten. Je sleept de loot sneller binnen dan je kunt uitgeven
[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 30-10-2016 12:50 ]
Nice-WarAx- schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:55:
Ik kwam een nieuwe glitch tegen die je nu kan gebruiken.
Thanks!
Niet wachtenTgR_KILLER schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:22:
Is glitchen sowieso niet tegen de eula? Ik lees die dingen niet zo ver door
Ik ben nu bij th4 meeste gebouwen zijn alweer max maar ik ga eerst mijn muren en grondstof gebouwen nog wat meer upgraden voor ik naar th5 gazit ook alweer in de laatste bronze league.. gaat rap.
Als je labo alle upgrades heeft gedaan, zo snel mogelijk upgraden. Die muurtjes komen wel
[ Voor 28% gewijzigd door bottom line op 30-10-2016 18:10 ]
Th5 staat aan ondertussen.. meeste andere gebouwen zijn al max nu.. muren gaan straks weer aan.. ik heb 250k goud liggen..
Lekker. Ik sta op:Sir_Hendro schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:42:
Mijn nieuwe account vorige week zaterdag begonnen. Nu een week later halverwege TH6 dankzij 5 hutten (kan je nu voor € 15,- kopen ipv € 35,-).
[afbeelding]
- Gold: 2 Miljard
- Elixer: 2 Miljard
Helaas gaat de teller niet verder
Halloween periode alweer voorbij...duurde vorig jaar volgens mij wel een paar weken(?)
In mijn mini account helaas geen pompoen in de randen gekregen...oh well...
Ik wel. Maar wat doen die eigenlijk ook alweer? Staat me iets bij van oogsten voor 25k levert 75k op, klopt dat?westergas schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:21:
Halloween periode alweer voorbij...duurde vorig jaar volgens mij wel een paar weken(?)
Lekker laten staan, is namelijk l33t.zacht schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:37:
[...]
Ik wel. Maar wat doen die eigenlijk ook alweer? Staat me iets bij van oogsten voor 25k levert 75k op, klopt dat?
Prima. Weg met dat Haloween theme. Ben er geen fan van
Nog een paar nachtjes en dan is mijn stadhuis th10, wat is verstandig qua upgraden (in het belang van de clan). Anders gezegd, wat kan ik het beste bouwen of upgraden zonder dat mijn dorpwaarde omhoog gaat. Volgens mij moet ik zo lang mogelijk wachten met de infernotorens als ik het goed begrijp?
Gewoon zorgen dat je zo snel mogelijk nieuwe labo-upgrades kan doen van je troepen. En idd, je verdediging zo traag mogelijk upgraden. Dus spells, kazerne's, heroes, labo, mijnen ga je best eerst doen. (Maar dat is dus bijna allemaal elixer).Malt007 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:44:
Nog een paar nachtjes en dan is mijn stadhuis th10, wat is verstandig qua upgraden (in het belang van de clan). Anders gezegd, wat kan ik het beste bouwen of upgraden zonder dat mijn dorpwaarde omhoog gaat. Volgens mij moet ik zo lang mogelijk wachten met de infernotorens als ik het goed begrijp?
@Malt007
Army Camps, Spell factory, Lab upgrade
Dat zijn al de eerste 3 die in mij opkomen. Uiteraard daarnaast CC upgraden, kazernes etc.
Army Camps, Spell factory, Lab upgrade
Dat zijn al de eerste 3 die in mij opkomen. Uiteraard daarnaast CC upgraden, kazernes etc.
Infernos juist wel bouwen. Anders zetten andere th10 je allemaal op een 3ster.
Ik heb zelf op th9 nog steeds mijn xbows niet. Valt me op dat ik door mijn spiegel meestal niet wordt gedriestert.
Verder ben ik van laag naar hoog alles aan het upgraden. Uiteraard uppen wat ik in cw gebruik, de rest komt later.
Verder ben ik van laag naar hoog alles aan het upgraden. Uiteraard uppen wat ik in cw gebruik, de rest komt later.
Hmmz ik begin wel een beetje vast te lopen qua aanvallen nu steeds
Of de tegenstanders die ik vind zijn echt al een paar TH groter en hun basis zijn echt super goed verdedigd.. of ze lijken enigsinds makkelijk maar zodra ik aanval springen er een tig hoog level gasten uit dat clan gebouw en al mijn troepen laten zich zonder pardon uitmoorden..
Beetje.. meh xD

Beetje.. meh xD
Ik gebruik eigenlijk alleen maar boogjes om te farmen. Ze kunnen in een groepje makkelijk clan castle troops killen zo lang je ze niet op elkaar dropt. Meestal stuur ik nog wat eigen max level troops mee van m'n TH10 account. Meestal doe ik dan 2 valks en 1 wiz in mijn clan castle. Zo kan ik naast farmen ook wel eens door drop tussen de 50 en 100 procent vernietigen. Ook op mijn TH10 farm ik met alleen maar boogjes. Gewoon rondje om het dorpje trekken en alle pompjes leeg zuigen. Je verliest wel een zooi pookjes zo maar dat maakt niet uit. Volgende ochtend hebben toch weer 100 mensen 1 troop in hun aanval gebruikt waardoor je ineens weer onwijs veel pookjes erbij krijgt.TgR_KILLER schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:20:
Hmmz ik begin wel een beetje vast te lopen qua aanvallen nu steeds![]()
Beetje.. meh xD
Ja want dan krijg je een tegenstander met infernos tegenover je en daar sta je dan met je th9 units......Tylen schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:58:
Infernos juist wel bouwen. Anders zetten andere th10 je allemaal op een 3ster.
Ik zou toch echt wachten met die infernos. Dan wordt je maar plat gelegd, je zal door het niet bouwen van die dingen ook minder sterke tegenstanders krijgen. Eerst je offense upgraden en er voor zorgen dat je een sterk leger hebt. Zodra jij zelf een th10 met L1 infernos kan plat leggen dan kan je er over nadenken om zelf infernos te gaan neerzetten.
Offence upgrade je met Elixer, defence met goud dus je kan ze mooi bouwen. En als je multiplayer aanval zoekt kijken ze naar th lv en niet naar infernos wel of niet.SuperKneus schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:56:
[...]
Ja want dan krijg je een tegenstander met infernos tegenover je en daar sta je dan met je th9 units......
Ik zou toch echt wachten met die infernos. Dan wordt je maar plat gelegd, je zal door het niet bouwen van die dingen ook minder sterke tegenstanders krijgen. Eerst je offense upgraden en er voor zorgen dat je een sterk leger hebt. Zodra jij zelf een th10 met L1 infernos kan plat leggen dan kan je er over nadenken om zelf infernos te gaan neerzetten.
Jij speelt zeker geen clan war?
Met ^^
Sterkere defense betekent sterkere tegenstanders. Sterkere tegenstanders betekent minder war sterren. Dus je gaat eerst je offense upgraden en oefenen tegen sterkere tegenstanders en als dat goed gaat ga je je defense upgraden. Dan worden je tegenstanders ook weer sterker en kan je meegroeien.
Tylen schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:00:
[...]
Offence upgrade je met Elixer, defence met goud dus je kan ze mooi bouwen. En als je multiplayer aanval zoekt kijken ze naar th lv en niet naar infernos wel of niet.

Sterkere defense betekent sterkere tegenstanders. Sterkere tegenstanders betekent minder war sterren. Dus je gaat eerst je offense upgraden en oefenen tegen sterkere tegenstanders en als dat goed gaat ga je je defense upgraden. Dan worden je tegenstanders ook weer sterker en kan je meegroeien.
Infernos als laatste heb ik ooit begrepen. Sowieso geen nieuwe gebouwen plaatsen. Eerst de bestaande zaken upgraden.
Mijn helden zijn nu lvl 20. Naar 30 en nog wat muurtjes naar lvl 10 en dan ga ik ook naar sh10. Maar dat is voor ergens in 2017. Het bevalt me wel om tegen de max sh9 aan te zitten. In de cw is het qua defensie en aanval beide een uitdaging, met vooral veel mogelijkheden ipv veel beperkingen.
Mijn helden zijn nu lvl 20. Naar 30 en nog wat muurtjes naar lvl 10 en dan ga ik ook naar sh10. Maar dat is voor ergens in 2017. Het bevalt me wel om tegen de max sh9 aan te zitten. In de cw is het qua defensie en aanval beide een uitdaging, met vooral veel mogelijkheden ipv veel beperkingen.
Jullie hebben het over clan wars ik over multiplayer battles.
En ja, toen clan wars werden geintroduceerd had ik volgens mij al bijna max th10
En in clan wars pakken wij niet de spiegel maar gewoon welke we willen, het zijn toch altijd max th11 basissen.
En ja, toen clan wars werden geintroduceerd had ik volgens mij al bijna max th10
En in clan wars pakken wij niet de spiegel maar gewoon welke we willen, het zijn toch altijd max th11 basissen.
[ Voor 27% gewijzigd door Tylen op 03-11-2016 19:41 ]
Maar jij behoort dan ook tot de elite van Nederland, de gewone mens doet het op een andere manier.
Fixed it for ya.Steevo_S schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:23:
[sarcasm]Maar jij behoort dan ook tot de elite van Nederland, de gewone mens doet het op een andere manier.[/sarcasm]
Ach het is een gave
. Hahaha.
Was ook mijn oorspronkelijke plan maar word compleet platgegooid door th10's in zowel clanwars als gewone potjes. Mijn spiegel is eigenlijk al tijden een midrange th10, kan me de laatste war dat ik een th9 kreeg niet herinneren. Dan mag ik dus met mijn th9 legertje hopen op 2 sterren, meer is zo goed als onmogelijk tegen 2 inferno en 3 van x-bogen.zacht schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:42:
Infernos als laatste heb ik ooit begrepen. Sowieso geen nieuwe gebouwen plaatsen. Eerst de bestaande zaken upgraden.
Maar een spiegel in cw is niet per definitie een gekijkwaardige he.
In onze clan vallen we eigenlijk standaard een nummer lager aan met de eerste aanval, en onze nummer 1 doet 1 en 2.
Tweede aanval in overleg.
Tweede aanval in overleg.
Niet per definitie nee, maar ze proberen natuurlijk wel zo gelijkwaardig te zoeken. Naarmate ik dichterbij max th9 kwam kreeg ik alleen nog maar TH10's terwijl ik die daarvoor nooit kreeg. Dus maxxen van je th is mijns inziens niet optimaal voor cw.Tylen schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:54:
Maar een spiegel in cw is niet per definitie een gekijkwaardige he.
Je moet een juiste balans zoeken van maxen van je defence en je offence en aangezien het ene sneller gaat dan het andere kan je beter eerst focussen op je helden en je offence dan direct als een gek je defence te upgraden...Malt007 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:57:
[...]
Niet per definitie nee, maar ze proberen natuurlijk wel zo gelijkwaardig te zoeken. Naarmate ik dichterbij max th9 kwam kreeg ik alleen nog maar TH10's terwijl ik die daarvoor nooit kreeg. Dus maxxen van je th is mijns inziens niet optimaal voor cw.
Of gebruikt zoals sommige een paar honderd euro aan gems en problem solved
9 maandjes verder gebouwen maxed, muurtjes lego helden zijn niet echt snel gegaan AQ 19 BK 15.WahyuSchmidt schreef op zondag 03 januari 2016 @ 03:31:
Veel muren nog en wat kazernes.
De rest van de gebouwen zijn maxed incl. bommen etc.
[afbeelding]

Wat is nog handig om te upgraden in lab (denk minions rest gebruik ik niet op quake na).
PSN: Wahyu2304_
Je hond of je hogs. Oké hond hangt een beetje af of je via de air aanvalt maar je hogs zou ik toch echt ff snel upgraden. Helemaal nu de extra damage van 2 giant boms niet meer je hogs killed.
Iemand nog een goede tip voor het bouwen van een th10 war base? Zijn veel sites tegenwoordig maar zie vooral een hoop bases die alleen voor de fun zijn. Bij voorkeur een site met zo'n plattegrondje erbij.
Einde week 2. Resultaat, TH7 bereikt en zojuist eerste clan war kunnen doen met lvl1 draken en lvl1 rage spells. Alle muurtjes al op donker paars. Nu ff de rest maxen. Zal nog wel twee weekjes duren tot dat klaar is. Huidige lvl van dorpje is 38.Sir_Hendro schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:42:
Mijn nieuwe account vorige week zaterdag begonnen. Nu een week later halverwege TH6 dankzij 5 hutten.
Totaal gejat:
- 63mil gold.
- 40mil elix.
Dat wachten tot upgrades klaar zijn blijft echt de bottleneck