“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Valt toch wel mee? Ben al een tijdje TH10 en de vorige update was niet heel spannend voor mijn level.Bockelaar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:53:
te snel, te veel achter elkaar. Leuk dat die top300 alles binnen 10 minuten gemt, de rest is nog bezig met alle updates van de vorige keer bij elkaar aan het harken, zeker met farmen wat niet meer kan. Ik was enthousiast speler, dat is met de vorige update echt minder geworden, en als dit zo doorgaat wordt dat nog minder...
They see me rollin.... they hating.....
[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 20-03-2016 20:07 ]
??? Ik heb heel th11 bij elkaar gefarmed ergens in titan. Niks aan de hand.Bockelaar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:53:
te snel, te veel achter elkaar. Leuk dat die top300 alles binnen 10 minuten gemt, de rest is nog bezig met alle updates van de vorige keer bij elkaar aan het harken, zeker met farmen wat niet meer kan. Ik was enthousiast speler, dat is met de vorige update echt minder geworden, en als dit zo doorgaat wordt dat nog minder...
Niet in titan maar in master 3 hebben mp en ik th11 bij elkaar gefarmd (missen beiden nog warden naar max).Tylen schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:03:
[...]
??? Ik heb heel th11 bij elkaar gefarmed ergens in titan. Niks aan de hand.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Intentionally left blank
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik gok nu (paar uur maintenance)RickvN schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:01:
Al bekend wanneer de update komt?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
er was ook nog een 4e:
SNEAK PEEK #4 – The Bowler, how does it work in defense?
Learn more: http://supr.cl/DefendingBowler

Worden hogs nog veel gebruikt door TH10s?
Zie er bijna niemand als TH10 zijnde mee aanvallen. Heel sporadisch een handjevol. Geen idee of extra level dan nodig is. Tegen TH9 kan het helpen, maar ligt er ook aan of ze nog steeds kwetsbaar voor double giant bombs zijn.
Goblins zie ik ook weinig gebruikt worden, om een extra level imo nodig te maken.
Valks gebruik ik zelf nooit. Zijn nog level 1. Wordt m'n laatste lab project. Zie er laatste tijd weinig meer mee aanvallen.
TH11 gaat wel sterk worden.
Vond 30sec extra tijd wel fijn. Wordt weer even wennen met minder tijd.
[ Voor 79% gewijzigd door VincentG op 21-03-2016 11:54 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Oh oh Mr. B, oh oh!
Maar vanaf de master league op TH10 kom je er amper doorheen met een hero in de upgrade en alleen elixer troepen.
Mooi, kan ik hopelijk gelijk mijn elixer lozen in de upgrade van DE kazerne.
Ben bezig met de laatste archer towers te maxxen en mijn helden te uppen (Q slaapt naar 30, K is 21). Daarna kanonnen naar 12 en 13 en dan ben ik max TH10.
Dus ik wil zo weinig mogelijk elixer hebben, om nog enigszins geen spaarpot te zijn...
[ Voor 4% gewijzigd door RickvN op 21-03-2016 13:31 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
2x Infernos naar LV4;
4x Mortier naar LV9;
2x Dark Elixer Barracks naar LV7;
Lab Upgrade????
Valkyre naar LV5;
The Bowler maxxen (LV3);
Goblins naar LV7;
Hog Riders naar LV6;
[ Voor 9% gewijzigd door Tylen op 21-03-2016 13:36 ]
Valkjes?Tylen schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:32:
Road to Max TH11 v2![]()
2x Infernos naar LV4;
4x Mortier naar LV9;
2x Dark Elixer Barracks naar LV7;
The Bowler maxxen (LV3);
Goblins naar LV7;
Hog Riders naar LV6;
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Road to Max TH11 v2
2x Infernos naar LV4; 1x Staat aan.
4x Mortier naar LV9;
2x Dark Elixer Barracks naar LV7; 1 Af. 1x Staan aan.
Valkyre naar LV5; Staat aan.
The Bowler maxxen (LV3); Momenteel LV1.
Goblins naar LV7;
Hog Riders naar LV6;
[ Voor 75% gewijzigd door Tylen op 21-03-2016 15:08 ]
Ben nu twee weken th8, nog vrij weinig aan defenses gedaan, enkel offense.
Iemand tips?

Duurde bij mij ook lang. Gewoon laten staan, de popup komt vanzelf.westergas schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:29:
Heb twee accounts in Clash (ieder op een eigen google play account) en na de update word mijn TH10 niet meer gekoppeld...blijft op mijn mini hangen![]()
![]()
![]()
Duurde wel heeeeel lang...zal wel druk zijn bij google vlak na de update. Was wel even spannend hoorTylen schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:30:
[...]
Duurde bij mij ook lang. Gewoon laten staan, de popup komt vanzelf.
Ik kan juist niet meer op m'n mini hahawestergas schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:29:
Heb twee accounts in Clash (ieder op een eigen google play account) en na de update word mijn TH10 niet meer gekoppeld...blijft op mijn mini hangen![]()
![]()
![]()
Je collectors zorgen wel voor easy resources natuurlijk. Je hoeft er niks voor te doen en harkt toch dagelijks een hoop goud/elixer binnen.Wereldkaart schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:28:
Is het verstandig om alle collectors naar max te gaan upgraden voor ik mijn defenses ga doen?
Ben nu twee weken th8, nog vrij weinig aan defenses gedaan, enkel offense.
Iemand tips?
Je overige upgrades liggen dan stil, maar je collectors heb je ook redelijk vlot gemaxed.
Wellicht één builder vrij houden om die non stop al je collectors te laten verbouwen?
En als er weer een 1gem boost is, heb je er helemaal profijt van.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Hier de know issues..
http://forum.supercell.ne...85&viewfull=1#post6914885
Staat deze (nog) niet tussen
[ Voor 35% gewijzigd door ProudElm op 22-03-2016 08:50 ]
Jep.Bij ons ook.SirLenncelot schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:47:
deze update is volgens mij niet helemaal vlekkeloos gegaan. Op android zit er een glitch waardoor alle gold storages leeg lijken tijdens een raid ookal zitten ze tot de nok toe gevuld. En gisteren heeft mijn clan 3x een 20vs20 war gestart en een uur gewacht zonder dat een tegenstander gevonden werd. Hebben anderen hier ook last van?
Gisteravond is bij ons de zoektocht gestart om 23:00, tot op heden nog steeds geen match.
Het schijnt allemaal langer te gaan duren (ook zoals voorspeld), door de aanpassing in de matchmaking. Maar waarschijnlijk zijn de marges van het zoeken aanzienlijk verkleind en kan het nu dagen gaan duren ofzo?
- Heroes are not triggering traps;ProudElm schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:49:
ah.. en ik al denken tijdens een raid vanochtend dat de mijnen vol moesten zitten.. niet dus kwam ik achter.. ach.. ik wou toch al droppen denk ik dan maar
Hier de know issues..
http://forum.supercell.ne...85&viewfull=1#post6914885
Staat deze (nog) niet tussen
Dat zag ik gisteren, ik triggerde de queen ability terwijl ze al op 2 springtraps en een paar kleine bommetjes stond; die werdeen dus getriggerd door de gespawnde archers
- Healers heal rate on Heroes is higher than normal, we'll be reverting it to the original value
Nog snel wat 'super' queen walks doen dus
Qua spells heb ik vaak 2 jump, 1 rage, 1 heal, 1 freeze en 1 poison bij me (of 0 heal en 2 freeze). Heb niet altijd alle spells nodig. Nog niet goedkoop, maar voor mij wat goedkoper te trainen dan 3 golems (ipv reuzen), en/of 2 pekkas (en minder tov) en 4 quake (ipv 2 jump).
Wel eens zonder golems en flink wat reuzen geprobeerd, maar dat ging me niet zo goed af.
Af en toe nog een faal potje; geen TH of 50% of slechte buit op een bepaalde resource. Maar over het algemeen stroomt gold lekker binnen. Dark elixir en elixir blijft moeizaam omhoog gaan.
Ben al tijdje wat lager in cups. Minder bonus, maar wordt weinig meer gepakt, wat een hoop goedmaakt.
Oh oh Mr. B, oh oh!
ik farmde de laatste weken met uitsluitend elixer troepen, dan pak je dark erg vlot. Echter sinds de inferno update waren giants erg kwetsbaar. Ik kon het verschil goed merken. Anyway, nu ben ik weer met golems aan het farmen, heb het elixer weer nodig voor de upgrade van de dark barracks en die goblins.westergas schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:23:
Ga weer eens met reusjes farmen...max 2 spells...heb echt elixer nodig om te bowlen! Echt super kut farmen met zo'n leger tegen high/max th10 maar gowipe met 3 spells is nu ff te duur. Hoewel falen ook niet op schiet natuurlijk....iemand tips??
Val trouwens zo 2-3-4x per dag aan, net genoeg om de daily te scoren.
[ Voor 5% gewijzigd door dennisvalk op 23-03-2016 09:51 ]
Wij 4x th10, 4x th9, th8, th7 tegen 3x th11, 3x th10, en 4x th9 al hun th10's met inferno's uiteraard.

Terwijl ik toch over het algemeen redelijk wat resources heb. Gold/Elixer wisselt wat, maar DE spaar ik allemaal op voor de heroes en zit toch al een poosje dik boven de 100k (op dit moment zelfs 160k).
En nee, ik ben niet 24/7 online. Overdag alleen maar een paar keer collectors leeghalen en 's avonds één of twee aanvallen meer niet.
Meer mensen die dat ervaren?
Onze CW matchmaking van gisteravond;
Wij
1xth11
7xth10
12xth9
1xth8
3xth7
1xth6
Zij
7xth11
6xth10
10xth9
2xth8
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
Succes!westergas schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:06:
Crosspost uit het [tweakers3] topic maar deze wil ik nog even kwijt.
Wij
1xth11
7xth10
12xth9
1xth8
3xth7
1xth6
Zij
7xth11
6xth10
10xth9
2xth8
Wat een mismatch zeg.....

PSN: Curvaa_
Ik lees wat onduidelijke berichten op reddit dat de eerst war bugged zou zijn maar dat het daarna beter zal zijn. Wij hebben een match die redelijk in ons voordeel is, vanavond gaan we weer zoeken dus we gaan het zien.
We zijn niet alleen https://www.reddit.com/r/...king_has_been_overhauled/westergas schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:06:
Crosspost uit het [tweakers3] topic maar deze wil ik nog even kwijt.
Wij
1xth11
7xth10
12xth9
1xth8
3xth7
1xth6
Zij
7xth11
6xth10
10xth9
2xth8
2x Infernos naar LV4; Allebei staan aan.
4x Mortier naar LV9;
2x Dark Elixer Barracks naar LV7; 1 Af. 1x Staan aan.
Valkyre naar LV5; Klaar.
The Bowler maxxen (LV3); Momenteel LV1.
Goblins naar LV7; Staat aan naar Lv7.
Hog Riders naar LV6;
Het gaat lekker
Valt mee. Alleen 1 dark elixer barrack afgegemmed omdat ik anders geen dark troops heb. Heb valk ook afgegemmed om dat elixer vol zatCurva schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:58:
Gems gems gems?
Klopt maar als je zelf 1 th11 en 7 th10s hebt en de tegenstander heeft er 7 th11s en 6 th10s dan ga je het bovenin heel zwaar krijgen.SirLenncelot schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:45:
Th lvl zegt natuurlijk niet zo heel veel als ze gerushte bases hebben... overigens lukt het ons niet eens om een tegenstander te vinden. Maandag en dinsdagavond een paar uur laten zoeken... Niets.. Nada.. Noppes.
Wij hebben gisteren weer gezocht en hadden na iets van 55min een match. De eerste paar keer heb ik hem max 8min door laten lopen maar vervolgens heb ik hem niet meer gestopt en toen hadden we na iets van 25min een match.
Wij
2 th11
2 th10
7 th9
4 th8
Zij
1 th11
4 th10
6 th9
4 th8
De match is dik in ons voordeel. th11 heeft th9 heroes, lego walls en alleen zijn archertowers op th11 level. Oh en hij heeft een EA. De th10s zijn allemaal rushed. De th9s zijn normaal en hebben geen heel vreemde base.
[ Voor 36% gewijzigd door SuperKneus op 24-03-2016 10:46 ]
Dus ik proberen bouwhutjes naast het object neer te zetten maar soms komt de bouwer helemaal niet uit die huisjes maar gewoon random ergens anders vandaan...te laat? geen gems
Dat was het inderdaad altijd. Zoiets is te veranderen natuurlijk, maar ik verwacht het niet.Sendy schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:17:
Onzin westergas. Er is een vast stramien hoeveel gems je krijgt uit een obstakel: 6, 0, 4, 5, 1, 3, 2, 0, 0, 5, 1, 0, 3, 4, 0, 0, 5, 0, 1, 0, en dan weer opnieuw.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Maakt bij mij niets uit of er wel of geen bouwer echt zichtbaar mee bezig is.
Zoals volop op het SC forum wordt geklaagd, ben ik ook geen fan van de nieuwe air def skins. Vond oude wel cool, maar nieuwe heel stuk minder. Vond het persoonlijk ook niet nodig om die skins aan te passen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Net alsof SC zich iets aantrekt van bots en modsTylen schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:32:
Skin veranderen hebben ze waarschijnlijk voor botters gedaan.
Sinds een gezellige fusie ben ik sinds enkele maanden clanleader van Dutch Fellows.(Clanlvl 8 )
Ik zal het zelf omschrijven als een gezellige en gemotiveerde groep.
Voorheen hadden we nog wel eens 20+ wars, wat mij weer erg leuk lijkt om te kunnen doen.
Momenteel vaak 10 of 15 mans wars. We kunnen dus goed wat nieuw (war)bloed gebruiken!
Laat in de invite even weten dat je via mij/Tweakers komt!
Laatste aanvallen:

Road to Max TH11 v2.
2x Infernos naar LV4: Allebei staan aan.
4x Mortier naar LV9: 3 Staan er aan.
2x Dark Elixer Barracks naar LV7: Klaar
Valkyre naar LV5: Klaar.
The Bowler maxxen (LV3): Gaat naar LV2
Goblins naar LV7: Klaar
Hog Riders naar LV6:
[ Voor 18% gewijzigd door Tylen op 31-03-2016 09:59 ]

Queen is 30, gaat na de war hopelijk naar 31 en mijn King is 25.
Verder gaat th10 lekker, moet nog 3 canons, 2 air sweepers en alle air mines upgraden en dan zijn de defenses max. Wanneer ik dan de heroes upgrade kan ik m'n overtollige goud in muurtjes steken naar lvl10.
Wil m'n heroes minimaal op 30 hebben voordat ik naar th11 ga. Denk dat ik het mentaal niet trek om ze naar 40 te brengen.
Ik persoonlijk ga het mentaal denk niet trekken mijn muren te uppen naar lvl10..SirLenncelot schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:51:
Ben nog even bezig om m'n laatste elixer upgrade te doen (2e dark kazerne naar bowler level) en daarna ga ik weer met healer/giant/wizard army op dark elixer farmen in masters1/champ3. M'n heroes moeten echt omhoog want zijn pas 22/25.
Verder gaat th10 lekker, moet nog 3 canons, 2 air sweepers en alle air mines upgraden en dan zijn de defenses max. Wanneer ik dan de heroes upgrade kan ik m'n overtollige goud in muurtjes steken naar lvl10.
Wil m'n heroes minimaal op 30 hebben voordat ik naar th11 ga. Denk dat ik het mentaal niet trek om ze naar 40 te brengen.
275 x 3 miljoen = 825 miljoen

Al loot je een paar miljoen per dag, zal je een jaar bezig zijn.

Mn helden zijn pas 20/22 en gaat nog wel even duren voordat ik beiden 25/25 heb, laat staan hoger. En dan heb ik nog wat dark elixer troepen / spreuken te upgraden...
Oh oh Mr. B, oh oh!
Tylen schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:09:
Auch ja dat gaat je dan heel veel dark elixer kosten
Geen koper kunnen vinden of toch te hooked aan het spel?
Nog in Lowlands?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Je kunt ook je elixer gebruiken he. Dan is het nog "slechts" 412,5 miljoen aan resources. Als je 2 miljoen per dag doet dan ben je in 207 dagen klaarNovarion schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:11:
[...]
Ik persoonlijk ga het mentaal denk niet trekken mijn muren te uppen naar lvl10..
275 x 3 miljoen = 825 miljoen![]()
En dan moet je nog naar lvl 11
Als je een koper weet, dan hoor ik het graagFamous schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:19:
[...]
![]()
Geen koper kunnen vinden of toch te hooked aan het spel?
Nog in Lowlands?
Ben gezakt en zit nu lekker te farmen met valkjes om de nieuwe updates bij elkaar te sprokkelen.
Yuup, nog steeds bij Lowlands XL.1 Mei weer cuprun dus dat is wel weer even leuk.
Hoe is het met 'mijn' account?Tylen schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:36:
[...]
Als je een koper weet, dan hoor ik het graagHad mij ingeschreven op zo'n verkoop site maar dat werkt niet.
Ben gezakt en zit nu lekker te farmen met valkjes om de nieuwe updates bij elkaar te sprokkelen.
Yuup, nog steeds bij Lowlands XL.1 Mei weer cuprun dus dat is wel weer even leuk.
Wilt een van hun hem niet overnemen?
Je kan ook gewoon even hoppen tussen NL top clans en gewoon zeggen dat je hem te koop aan biedt. Zo heeft Emiel er al twee gekocht
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb er momenteel eentje, maar niet helemaal tevreden.
Zag er laatst eentje, vierkant, TH en DE in het midden, maar kan hem niet meer terug vinden.
Mensen nog ideeën?
Ik moet nog twee muurtjes en dan heb ik ze allemaal level 10. Vorig jaar zomer begonnen toen ik al mijn defences max had (th9). De upgrade naar th10 staat alvast aan.Novarion schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:11:
[...]
Ik persoonlijk ga het mentaal denk niet trekken mijn muren te uppen naar lvl10..
275 x 3 miljoen = 825 miljoen![]()
[ Voor 13% gewijzigd door Musta op 02-04-2016 14:52 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ligt er totaal aan hoe je speelt. Veel wars en serieus; eerst je troepen en nieuwe def naar th9 niveau, daarna def naar th10 niveau. Gewoon regular; knal dan snel die frituurpalen neer. Golem is inderdaad een goede keuze als eerste troep. Freeze naar 5 is daarna erg handig. Maar dit ligt er ook weer aan met wat voor legers je aanvalt.
haha komt doordat ik moet wennen op mn nieuwe telCurva schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 00:55:
Misschien een typcursus als eerst?
Ligt er totaal aan hoe je speelt. Veel wars en serieus; eerst je troepen en nieuwe def naar th9 niveau, daarna def naar th10 niveau. Gewoon regular; knal dan snel die frituurpalen neer. Golem is inderdaad een goede keuze als eerste troep. Freeze naar 5 is daarna erg handig. Maar dit ligt er ook weer aan met wat voor legers je aanvalt.
Ik viel als th9 altijd met reuzen en barch aan. Maar als ik wat rondkijk zie ik dat dat niet genoeg is eigenlijk voor th10. Ik zie veel gowipe aanvallen of met golem hogs. Heb wel alvast de inferno's en lab aangezet. Daarna de nieuwe defense naar th9 en th10. Freeze is een goeie tip, die was ik bijna vergeten. Zal het wel nodig hebben denk ik als beginnende th10 en tegen de inferno's. Moet t maar even aankijken en uitproberen hoe ik ga aanvallen. Thanks!
NS FC: SW 2742 0448 8213
Giant en barch is wel genoeg hoor. Ik farm er sinds de grote update mee. Je kan dan geen max th10 bases aan, maar genoeg volle th9, low/mid th10, rushed th10/11.Musta schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 14:51:
[...]
haha komt doordat ik moet wennen op mn nieuwe tel
Ik viel als th9 altijd met reuzen en barch aan. Maar als ik wat rondkijk zie ik dat dat niet genoeg is eigenlijk voor th10. Ik zie veel gowipe aanvallen of met golem hogs. Heb wel alvast de inferno's en lab aangezet. Daarna de nieuwe defense naar th9 en th10. Freeze is een goeie tip, die was ik bijna vergeten. Zal het wel nodig hebben denk ik als beginnende th10 en tegen de inferno's. Moet t maar even aankijken en uitproberen hoe ik ga aanvallen. Thanks!
2** 96%
3***
Waar zijn jouw replays dan?Tylen schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:51:
Die onderste is wel een beetje rushed th11Lage heros en lage defences. Maar toch geinig.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Dat is niet te vinden in Gold1 in ieder geval:(Tylen schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:21:
Wat pak je terug per aanval dan? Als je minimaal 400K zoekt per aanval is je verlies toch niet zo heel groot?
Soms pak ik 300k + bonus, soms maar 190k zonder bonus. Zeker zonder queen heb ik wat meer moeite om flink wat van de resources te pakken of de 50% of TH te pakken.
Had voor de (grote) update eigenlijk niet zo veel moeite met elixir farmen (zelfde army).
Denk maar weer eens andere army comp testen, misschien lavaloonion.
[ Voor 29% gewijzigd door VincentG op 06-04-2016 11:21 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Dan zit je te laag. Ga eens in masters of kristal farmen. Ik zoek naar +5K dark elixer. Dan heb ik eigenlijk ook altijd hoge goud/elixer.Wereldkaart schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:13:
[...]
Dat is niet te vinden in Gold1 in ieder geval:(
Ben net een maandje th8 xDTylen schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:00:
[...]
Dan zit je te laag. Ga eens in masters of kristal farmen. Ik zoek naar +5K dark elixer. Dan heb ik eigenlijk ook altijd hoge goud/elixer.
Probeerde naar 2k te pushen om die gems te krijgen, dat was al een hel.
Misschien als mn hogs lvl 4 zijn over 6 dagen dat ik eens ga kijken in crystal
Op th8 kun je met 16 giants, twee healers, 6 wb en 20 wizards makkelijk naar chrystal 2. Met mijn secondary speel ik nu precies op die manier.Wereldkaart schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:27:
[...]
Ben net een maandje th8 xD
Probeerde naar 2k te pushen om die gems te krijgen, dat was al een hel.
Misschien als mn hogs lvl 4 zijn over 6 dagen dat ik eens ga kijken in crystal
http://forum.supercell.ne...8Clan-Wars-Anniversary%29
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ik was laatst met m'n bijna max th9 weer naar meester 2, werd telkens platgegooid en kon te weinig aanvallen om er echt profijt van de loot bonus te hebben op een dag.Tylen schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:00:
[...]
Dan zit je te laag. Ga eens in masters of kristal farmen. Ik zoek naar +5K dark elixer. Dan heb ik eigenlijk ook altijd hoge goud/elixer.
Ben nu weer gezakt naar goud 3 en ben al ruim een week niet aangevallen. Veel volle pompjes en lekker wat dark hier