Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Onze eerste blitzkrieg met de clan, 15 (helaas maar 15 leden) allemaal op hetzelfde moment aanvallen
Was fun en hebben nu al zin in de volgende, we kondigen de volgende aan dus als meer mensen mee willen doen stuur gerust een DM!
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Wie zegt dat die sterren in 1 poging op het bord komen? Het gaat erom dat je kijkt wat er mis gaat en daar dan een aanpassing op maaktTylen schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:29:
Lol. Leuk. Wel veel 0 sterren. Ik dacht dat jullie zo goed waren
Ook bij onehive hebben ze meerdere aanvallen nodig om een goeie score neer te zetten
Hogs, dubbele big bombTylen schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:27:
Voel je niet aangesproken. Maar zag 0 sterren op een th9 (of was het th8?). Das natuurlijk niet heel sjiek. Maar ik weet niet wat die aanvaller voor troops had/heeft.
Laatste twee defences waren aanvallen met 8 earthquakes. Misschien ook eens proberen.
[ Voor 28% gewijzigd door Tylen op 04-02-2016 08:04 ]
Login failed, Please try again later..
Eerder vandaag lukte het wel, hebben meer mensen hier last van?
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Geen enkel probleem hier.burgt schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:02:
hmm ik kom er nite in:
Login failed, Please try again later..
Eerder vandaag lukte het wel, hebben meer mensen hier last van?
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Normaal doen we 2 of 3x golem + 2 of 3x Pekka + wizzards + 4x earthquake + 2x een andere. Als je ze dan een beetje richting TH kan krijgen haal je 9 vd 10x wel 2 sterren, maar de stap naar 3 sterren lijkt redelijk onmogelijk.
Iemand hiervoor tips of moet ik dat gewoon vergeten tegen vergelijkbare tegenstanders? Alles is overigens max level behalve golem (2), king15 en queen10.
Drie keer aardbeving plus 1 gedoneerde in je ck, dan kun je drie volwaardige andere spreuken meenemen. Dat scheelt iets. Verder is het oefenen, oefenen en oefenen. Mijn gowipe aanvallen gaan stukken beter dan een jaar geleden. Het is vooral goed plaatsen en goed timen.Malt007 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:12:
Iemand nog tips om 3 sterren te halen bij CW met een TH9 vs. TH9? Bijna mijn hele clan is TH9 en speel voornamelijk tegen andere TH9'ens en hierbij wordt zelden meer dan 2 sterren gehaald.
Normaal doen we 2 of 3x golem + 2 of 3x Pekka + wizzards + 4x earthquake + 2x een andere. Als je ze dan een beetje richting TH kan krijgen haal je 9 vd 10x wel 2 sterren, maar de stap naar 3 sterren lijkt redelijk onmogelijk.
Iemand hiervoor tips of moet ik dat gewoon vergeten tegen vergelijkbare tegenstanders? Alles is overigens max level behalve golem (2), king15 en queen10.
Hebben wizzards level 2 trouwens zin? Ik zie op youtube dat ze behoorlijk gehypt worden vanaf level 3.
Ai, hoeveel cups heb je nu dan?Tylen schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 07:36:
Pfff gisteren van plek 13 gezakt naar plek 31 van nl. Vandaag even kijken of we die schade kunnen herstellen.
Laatste twee defences waren aanvallen met 8 earthquakes. Misschien ook eens proberen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hangt van het kamp af dat je aanvalt.Malt007 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:18:
Welke 'volwaardige' spreuken kan je dan het beste meenemen? En wat is de ideale samenstelling van een gowipe?
Hebben wizzards level 2 trouwens zin? Ik zie op youtube dat ze behoorlijk gehypt worden vanaf level 3.
Soms is het handig naast die aardbeving spreuken een extra sprongspreuk mee te nemen, meestal neem ik twee vries en een woede mee
[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 04-02-2016 15:25 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Bestudeer elke basis en maak een stappen plan;Malt007 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:12:
Iemand nog tips om 3 sterren te halen bij CW met een TH9 vs. TH9? Bijna mijn hele clan is TH9 en speel voornamelijk tegen andere TH9'ens en hierbij wordt zelden meer dan 2 sterren gehaald.
1) een kill squad met je helden, 1 of 2 golems (ligt aan de 2de stap) en schakel daarmee de tegenstander zijn koningin uit, clan kasteel en eventueel een anti air of plekken waar dubbele giant bommen kunnen liggen. Om die uit te schakelen kan je spreuken gebruiken (rage, gif, jump).
2) de aanval zelf, ga je met hogs zorg dan dat je op tijd heal gebruikt (vaak op de plekken waar jij denkt grote bommen liggen) of bij splash damage, ga je via de lucht zorg dan dat je de honden op het juiste tijdstip en manier deployed.
Kijk hier eens:
YouTube: TH9 Aanvallen
YouTube: Clashing with Matty
YouTube: OneHive Raids
Je mag ook gerust eens langskomen bij onze clan en een war meekijken
GoWiPe en wizard lvl does not compute.Malt007 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:18:
Welke 'volwaardige' spreuken kan je dan het beste meenemen? En wat is de ideale samenstelling van een gowipe?
Pekka is lvl 10 barracks = townhall lvl 8.
Golem is dark barracks lvl 4 = townhall lvl 8
Wizard level 2 = townhall lvl 5
Verder, gewoon de troepen upgraden die je het meeste gebruikt. Dat heeft de meeste zin als algemene stelregel
[ Voor 10% gewijzigd door Amafi op 04-02-2016 16:30 ]
Bedoelde de heksen :-) DIe heb ik net naar 2 getilt (al had ik beter voor golem3 kunnen gaan waarschijnlijk).Amafi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:29:
[...]
GoWiPe en wizard lvl does not compute.
Pekka is lvl 10 barracks = townhall lvl 8.
Golem is dark barracks lvl 4 = townhall lvl 8
Wizard level 2 = townhall lvl 5
Verder, gewoon de troepen upgraden die je het meeste gebruikt. Dat heeft de meeste zin als algemene stelregel
Giga naar beneden gekelderd. Van 5060 nu naar 4995.
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar GoVaHo of GoHo, bij mij in de clan gebruiken alleen de th10's Pekka's.Malt007 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:12:
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
http://www.lowlandsxl.nl
[ Voor 9% gewijzigd door Tylen op 07-02-2016 16:13 ]
Ik doe ook veel GoHo momenteel, veel op geoefend. Vanochtend nog een mooie 3 ster mee gehaald in de war. Denk de beste setup voor TH9. Met GoWiWi loop ik toch te vaak tegen 2 ster aan. GoLaLoon kan ook goed werken mits de base zich er voor ontleend.Signs schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:04:
Laatste tijd gebruik ik alleen GoHo. Meestal resulteert dit in 3 sterren.
Ben momenteel maxed TH9, valk 4 is over 6 dagen klaar, heb ik alle troepen maxed. King is 20 en Queen 21. Denk dat ik beide naar 22-25 ergens breng en dan TH10 aanzet. 25 beide duurt me echt te lang.
Doen ze wel wat met Oud zuid? 😂Tylen schreef op zondag 07 februari 2016 @ 09:46:
Iemand al met de API zitten spelen? Ik heb nu deze draaien nu alleen nog maar even mooiere layout met plaatjes erin etc. Maar de basis werkt.
http://tyl.nl/LowlandsXL/clanInformation.php
Zijn er meer mensen die dit ondervinden? Of heb ik gewoon knetter veel geluk
Met dat ik dit gezegd heb, zal ik ze een maand niet meer tegen komen...

PSN: Curvaa_
Dead bases kom ik zelden tegen maar bases met 1 miljoen+loot zijn eerder regel dan uitzondering. Daar moet je wel een maxed th10 army voor hebben om die loot binnen te halen.Curva schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:30:
Ik kom de laatste week (ongeveer) best veel dead bases tegen, 1 mln loot (exclusief lootbonus) is geen uitzondering. Niet 1 keer per dag, meerdere keren.
Zijn er meer mensen die dit ondervinden? Of heb ik gewoon knetter veel geluk
Met dat ik dit gezegd heb, zal ik ze een maand niet meer tegen komen...
Edit: Meestal zijn de pompen lichtroze
[ Voor 3% gewijzigd door Willian40 op 08-02-2016 18:37 ]
Op de een of andere manier lukt heal/giant combo niet als maxed th7
Praktisch nooit. Hoogstens 1x per week of per 2 weken.Curva schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:30:
Zijn er meer mensen die dit ondervinden?
Farmen gaat de laatste week enorm kut. Goud gaat wel oké maar DE en elixer komt bijna niets binnen. Alles gaat in mijn legers zitten en de rest word gejat (nog 1 inferno in onderhoud ook...dat helpt niet)
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
repostTylen schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:41:
Gewoon omdat het kan![]()
http://www.lowlandsxl.nl/
STATSSSSSSS
Nope. Site is anders
Goed bezig!Hoppa! schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:10:
Het is me gelukt. Ik ben al twee weken clean. CoC niet meer aangeraakt.
Hier ook al weekje of 3, 4 het spel niet meer gespeeld

Binnenkort is dit topic gewoon dood
Ben lvl 99 en heb TH9, ben alleen verre van maxed. Ben te vroeg overgestapt van TH8 naar TH9 denk ik.
I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her
Zolang men loot bij je kunnen halen, komt iemand dat halen.
Laatste tijd beetje schommelend tussen Gold en Master en merk niet echt veel verschil qua bereikbare loot en wat ik met verdedigen verlies. Soms pakken ze weinig, soms alles. En met farmen kom ik sommige momenten goede, eenvoudige buit tegen en andere momenten moet ik lang zoeken of faal ik en pak ik weinig.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Nummer 9 zit officieel qua cups in Titan 1 maar heeft Titan 2 schild.

Bij mij gaat alles wel lekker verder. Ik val niet meer full time aan. Zo'n 3/4 aanvallen per dag, soms ook maar 1. Ik zit in Master II, dus ik ontvang ook wel een aardige lootbonus en de starbonus haal ik ook elke dag ongeveer wel. Op die manier tikt het allemaal wel aan. 5 bouwers krijg ik niet meer aan het werk, lab en 1 a 2 bouwers wel. Dat vind ik wel goedwestergas schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:30:
[...]
Praktisch nooit. Hoogstens 1x per week of per 2 weken.
Farmen gaat de laatste week enorm kut. Goud gaat wel oké maar DE en elixer komt bijna niets binnen. Alles gaat in mijn legers zitten en de rest word gejat (nog 1 inferno in onderhoud ook...dat helpt niet)
Ik farm met een giant leger, zonder healer en wizz, gewoon barchies erachter.
PSN: Curvaa_
Maar goed, moet toch nog een dagje wachten tot ik weer een bouwvakker vrij heb, terwijl ik genoeg goud heb voor nieuwe upgrade. M'n duister gaat alleen op deze manier niet omhoog.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
De update heeft voor mij de laatste lol er uitgezogen. Klaar nu, zelfs verwijderd van mijn telefoon.Famous schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:13:
[...]
Goed bezig!
Hier ook al weekje of 3, 4 het spel niet meer gespeeldVolgens mij een ander van Tweakers sinds december al.
Binnenkort is dit topic gewoon dood
Verwijderd
EDIT: aanvullende info, sinds een recente update doet mijn gamecenter het niet meer. Kan het ng wel openen, zie dat ik twee vrienden heb en 31 games, Ga ik echter naar één van deze twee tabs dan zijn beide leeg!! Geen idee wat ik hiermee moet, maar bij vorige uninstallements van coc kan ik me herinneren dat er altijd werd gevraagd om ook gamecenter los te koppelen of iets in die trend, dat wordt me nu dus niet meer gevraagd.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2016 07:56 ]
Ik heb afgelopen weekend mijn nieuwe telefoon in gebruik genomen. GameCenter etc overgegaan (iPhone 5 naar 6s). Toen ik CoC opstartte, begon ik met een leeg, nieuw dorp en kreeg ik de vraag of mijn oude, gevorderde dorp ingesteld moest worden.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 07:53:
Heb dit spel al drie keer verwijderd, maar zodra je het installeert is je dorp er gewoon weer precies zoals je het hebt achter gelaten. Is er een manier om je dorp permanent te verwijderen? Zoals ik het lees, staat Supercell dat niet toe? Wat is dit voor idioot gedoe?
EDIT: aanvullende info, sinds een recente update doet mijn gamecenter het niet meer. Kan het ng wel openen, zie dat ik twee vrienden heb en 31 games, Ga ik echter naar één van deze twee tabs dan zijn beide leeg!! Geen idee wat ik hiermee moet, maar bij vorige uninstallements van coc kan ik me herinneren dat er altijd werd gevraagd om ook gamecenter los te koppelen of iets in die trend, dat wordt me nu dus niet meer gevraagd.
Als je btw CoC verwijderd, verwijder je dan ook je GameCenter progressie? Je zou verwachten dat je dan opnieuw kan beginnen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Verwijderd
Als je inlogt met je Gamecenter account en je downloadt CoC krijg je automatisch een voortsgang resultaat en vraagt die of je opnieuw wilt beginnen of door gaat met je ouwe dorpTylen schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:52:
Je kan hem aan een ander gamecenter koppelen. Kweet alleen niet hoe.
Volgens mij komt dit doordat hij dan een defence gewonnen heeft, waardoor hij hoger is gekomen, maar nog niet het CoC heeft gestart.Tylen schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:43:
Meer mensen hier die last hebben van verkeerde badge icons?
Nummer 9 zit officieel qua cups in Titan 1 maar heeft Titan 2 schild.
[afbeelding]
Je zal je account eerst los moeten koppelen. Daarna kan je hem pas aan een ander account koppelen.Tylen schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:52:
Je kan hem aan een ander gamecenter koppelen. Kweet alleen niet hoe.
Al de 5200 gehaald?
5105 en toen -33Famous schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:01:
[...]
Je zal je account eerst los moeten koppelen. Daarna kan je hem pas aan een ander account koppelen.
Al de 5200 gehaald?
Sta nu weer op 5103
[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 12-02-2016 18:42 ]
Minder verliezen jij!
Paar keer goed leeggeroofd, dus farmen gaat even minder rap.
King gelukkig weer klaar, nu nog een tijdje doorsparen en dan kan ie naar 20.
Lab upgrades duren lang, maar goed, elixer komt ook niet meer in hoog tempo binnen. Nog even geduld hebben met muurtjes lvl10.
En nog even zoet met m'n kanonnen en boogtorens. Moet nog even kijken wat ik ga doen als die allemaal 12 zijn, eerst wat muren of doorgaan voor 13 en daarna muren.
Oh oh Mr. B, oh oh!
maatje van me gebruikte altijd lazypressing.westergas schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:42:
Iemand nog een goeie farmbot oid? Ik faal letterlijk tegen alles wat ik tegen kom, met welk leger dan ook
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Haha nee niet serieus hoor, ga niet met een farmbot aan de gangcypher21 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:00:
[...]
maatje van me gebruikte altijd lazypressing.
Keertje weer een winning farm streak zou leuk zijn...dat wel. Net als vroeger
Wat is falen? Je investering voor je leger er niet uit krijgen? Geen 3 sterren halen?westergas schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:42:
Iemand nog een goeie farmbot oid? Ik faal letterlijk tegen alles wat ik tegen kom, met welk leger dan ook
Is namelijk gewoon oefenen, en eventueel wat Youtube filmpjes kijken hoe je met een specifiek leger farmt.
Is nog wel een beetje afhankelijk welk TH je zelf bent en hoe sterk je troepen zijn.

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Mag ook wel wat nieuws komen.
5155 drop naar 5115...
Nu weer 5134.
Heb nu wel een redelijk ritme te pakken. 's ochtends in de auto zoek ik. 's middags in de auto zoek ik. Meestal is het dan 1 uur zoeken. Alhoewel ik vanmorgen niks vond
[ Voor 78% gewijzigd door Tylen op 16-02-2016 11:04 ]
Wat een gedoe op dat niveau!Tylen schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:00:
Lol die zou leuk zijn![]()
Mag ook wel wat nieuws komen.Bouwvakkers staan stil.
[...]
Heb nu wel een redelijk ritme te pakken.

Alles maxxed. Nu verkopen ben er klaar mee. Iemand intresse hier?
Lager zitten, titan 2, geeft veel meer basissen maar ik niet leuk. Ik hoeft niet meer te farmen. Misschien helemaal storten op war. Dat is het enigste.
Maar ik zie op ebay dat ze voor bijna maxxed th11 2500 dollar vragen. (I know, niet realistisch). Maar de biedingen lopen al gauw op tot over de 500 euro.
Ik zet heb wel op ebay, eens kijken wat ik ervoor kan krijgen
O, vanmorgen def gewonnen

[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 19-02-2016 09:37 ]
Anderzijds verwacht ik ook geen megaopbrengsten. Waarom zou je zo veel geld eraan uitgeven? Lijkt me toch dat de lol er wel aardig van af raakt als je max bent.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Oh oh Mr. B, oh oh!
Dit weet je toch alTylen schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:48:
Dat moet ik nog even uitzoeken. Maar dat moet wel kunnen denk ik. Er zijn er meerdere die verkopen.

Wat een opluchting.. Had nog wel een noob account die ik na het stoppen 2 keer per week opstartte maar ik was er snel klaar mee.Tylen schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:57:
Ik heb jaren lang echt wel met plezier gespeeld. Het was gewoon leuk tijdverdrijf. Nu tijd voor iets nieuws. Tijd voor moeders de vrouw... lekker weer tot rust komen. zennnnnnnn.... Ik denk dat Flamous dat wel ban be-amen.
Naast dat mijn batterij van de telefoon er blij mee is, zijn er delen van mij ook goed blij mee
iOS. Kan opnieuw installeren eens proberen.Tylen schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:28:
Nope. iOS of Android? Misschien game ff opnieuw installeren.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Denk tussen de 100 en 150 euro, ligt er aan of je name change nog bruikbaar is, dat kan zo 50 euro schelen.Jorrie schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:39:
Ben ik wel benieuwd wat een maxed TH9 gaat opbrengen, als ik er een leuk bedrag voor krijg heb ik geen moeite om die rotzooi te verkopen
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Moet maar eens rondkijken, op zich wel de moeite waard dus
Iemand enig idee wat betreft de te kiezen troepen?
3 golems, 2 pekka's en de rest opvullen met wizards en muurbrekers?
Dus je stuurt per Golem ook 3 muurbrekers mee?Tylen schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:36:
Probeer achter elke golem een pekka te deployen. dus dan wordt het 3 golems en 3 pekkas. aangevuld met wizard. 9 muurbreakers moet voldoende zijn. 3 per golem. Ik zal in je kasteel 223 stoppen. .
YouTube: Clash Of Clans | TH8 DRAG LOON VS ANTI 3 BASE, 2 LIGHTNING, 1 EQ, RAGE POISON
Edit: een van die aanvallen in die playlist
[ Voor 9% gewijzigd door Steevo_S op 22-02-2016 10:13 ]
Je moet toch door de muurtjes heen. Je kan ook met spell jumps proberen. Zelf even uitzoeken wat het lekkerst voor jezelf is.Swaxie schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:05:
[...]
Dus je stuurt per Golem ook 3 muurbrekers mee?
Nee hoor, speel het voor mn plezier.Tylen schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:09:
Oja. HAhaha. @Swaxie, max th11 kopen? hahaha.
Evengoed bedankt haha
MAar je hebt wel gelijk. Het spel moet leuk blijven.
En dan ben je even offline en wordt je keihard leeggeroofd. Maakt niet uit wat voor dorp ik gebruik, ze plunderen me toch wel. Dan voelt het wel alsof je alles voor niets aan het upgraden bent.
Duister gaat heel langzaam omhoog, maar elixer lukt amper meer. Had gehoopt om m'n lab wat sneller te kunnen voltooien en ook wat meer elixer in m'n muren te kunnen stoppen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
Misschien opnieuw weer zakken. Anderzijds maakt de winst bonus ook wel weer wat goed.
Blijf het jammer vinden dat je helden met regelmaat uitgeschakeld zijn als je wordt aangevallen. De village guard heeft voor mij ook weinig toegevoegde waarde. Of je moet steeds 'stoppen' met aanvallen, tot je weer voldoende shield hebt (of guard opnieuw actief wordt).
Nu bezig met rondje kanonnen naar level 12. Daarna moeten boogtorens en kanonnen nog naar 13 en dat is wel een flinke klus. Zeker als het tussendoor niet echt wil lukken om met elixer m'n muren deels naar level 10 te brengen.
[ Voor 31% gewijzigd door VincentG op 26-02-2016 16:39 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Heb heel th11 en de grand warden bij elkaar gefarmed in titan. Dus zo hoog mogelijk in cups gaan zitten.Bu588 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:20:
Geen problemen met buit in Gold 1, en aanvallen durven ze me niet vaak (zelfs met bomvolle elixer storages). Ik denk dat je tegenwoordig echt moet kiezen tussen cups en farmen, maar het lastig is om beiden te doen. Misschien toch ietsje zakken in cups (afhankelijk van hoe hoog je zit)?