Ik ben er van op de hoogte dat ze zwaar in de matchmaking wegen, erg zwaar zelfs als ik reddit subfora mag geloven! Mijn army is van een goed niveau, lvl4 freeze doet wonderen bij veel bases en uitdaging is ook altijd welkom in clan wars in die zin kan ik mezelf wel een die-hard cw attacker noemen. Komende tijd ga ik nieuwe cw strategieën proberen en kijken wat me lekker ligt; gowiwi, laloon combi's.B-Real schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:00:
[...]
Ik weet niet hoe fanatiek je met wars bent. Maar maxed xbows wegen best wel zwaar mee in de matchmaking. Je kunt er dus ook voor kiezen om de xbows (eerst) over te slaan om zo een voordeel in de wars te hebben
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik zie je over twee weken wel weer ;-)
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Verwijderen is nog niet zo spannend, ook je Gamecenter gegevens verwijderen maakt je pas echt een bikkel
Hoe lang duurt de 1 gem boost eigenlijk nog? Farmen gaat heerlijk op deze manier, ben in vrij vlot tempo al mijn archer towers en kanonnen aan het maxen. Daarna blijven alleen nog een zooi muurtjes (grotendeels nog lego, stuk of 40 hoger) en wat bommen e.d. over
Hoe lang duurt de 1 gem boost eigenlijk nog? Farmen gaat heerlijk op deze manier, ben in vrij vlot tempo al mijn archer towers en kanonnen aan het maxen. Daarna blijven alleen nog een zooi muurtjes (grotendeels nog lego, stuk of 40 hoger) en wat bommen e.d. over
Ik ga eind deze maand waarschijnlijk eindelijk naar TH10, wat is handig om te upgraden?B-Real schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:00:
[...]
Ik weet niet hoe fanatiek je met wars bent. Maar maxed xbows wegen best wel zwaar mee in de matchmaking. Je kunt er dus ook voor kiezen om de xbows (eerst) over te slaan om zo een voordeel in de wars te hebben
Ik weet dat inferno's belachelijk zijn maar moet ik die ook gelijk maken of gaat mijn matchmaking dan naar de kloten?
Als je veel aan war doet en je niet direct zwaardere tegenstanders wilt krijgen kun je het beste eerst:
Focussen op offence (je helden upgraden, zorg voor golem 5, freeze etc...)
Zorg dat je nieuwe defence op het niveau van je huidige defence komt (wacht zolang mogelijk met infernos/xbows/wiz torens) die wegen het meest en zorgen ook voor moeilijkere tegenstanders.
Post anders eens je basis?
Focussen op offence (je helden upgraden, zorg voor golem 5, freeze etc...)
Zorg dat je nieuwe defence op het niveau van je huidige defence komt (wacht zolang mogelijk met infernos/xbows/wiz torens) die wegen het meest en zorgen ook voor moeilijkere tegenstanders.
Post anders eens je basis?
Die is ook leegB-Real schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:43:
Verwijderen is nog niet zo spannend, ook je Gamecenter gegevens verwijderen maakt je pas echt een bikkel

Zal lastig worden, zie bovenstaand.Steevo_S schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:29:
Ik zie je over twee weken wel weer ;-)
Ze kunnen het wel herstellen hoor bij supercell, maar waarom speel je het niet meer? Geen uitdaging meer?
Had je hem dan niet beter kunnen verkopen? Craven heeft hetzelfde gedaan en volgens mij 180e gekregen voor zijn town hall 10. http://www.playerauctions.com/clash-of-clans-account/
Vind enkel cuppen leuk maar dat ging wel gepaard met gems, wilde er geen cash meer in stoppen.Speedy55 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:12:
Ze kunnen het wel herstellen hoor bij supercell, maar waarom speel je het niet meer? Geen uitdaging meer?
Verkopen mag niet van SupercellSteevo_S schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:13:
Had je hem dan niet beter kunnen verkopen? Craven heeft hetzelfde gedaan en volgens mij 180e gekregen voor zijn town hall 10. http://www.playerauctions.com/clash-of-clans-account/
Even offtopic, mooie meid op je achtergrond van je mobiel, je vriendin? Zal die van mij ook eens vragen zo te poseren haha.
/edit: Ja het blijft een spelletje en het moet wel leuk blijven.
[ Voor 21% gewijzigd door Speedy55 op 14-01-2016 12:28 ]
Als ik heeel goed droom wellicht voor enkele uurtjesSpeedy55 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:28:
Even offtopic, mooie meid op je achtergrond van je mobiel, je vriendin? Zal die van mij ook eens vragen zo te poseren haha.
Leuk was het ook wel maar heb er wel wat voor gekregen
Mag ik dan het nummer van die dame op je achtergrond?
NVM rip posten voordat je alle posts heb gelezen

[ Voor 8% gewijzigd door Wereldkaart op 14-01-2016 12:51 ]
Verkoop je dan je gamecenter id of je itunes account?
Beide is onmogelijk voor mij
aangezien mijn vrouw met hetzelfde account hayday speelt hahaha.
Beide is onmogelijk voor mij
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Je hebt DMTylen schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:37:
Verkoop je dan je gamecenter id of je itunes account?
Beide is onmogelijk voor mijaangezien mijn vrouw met hetzelfde account hayday speelt hahaha.
Gisteravond toch maar weer eens aangevallen. Zat halve dag zonder schild en net niet genoeg voor Xbow lvl4. 
Nu hopen dat 1gem boost nog een tijdje door gaat, dan kan ik wat makkelijker naar andere 2 Xbox upgrades toewerken.
Nu hopen dat 1gem boost nog een tijdje door gaat, dan kan ik wat makkelijker naar andere 2 Xbox upgrades toewerken.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Onderhoud op dit moment, mogelijk de nieuwe wijzigingen? of het stoppen van de gem boost?
Pfff, zit nu 2 dagen in Champ 2, maar wat een drama zeg. Voor 2500 DE wordt je al platgelegd
.
In Master 1 falen ze tenminste nog wel eens of pakken ze alles behalve je DE.
[ Voor 29% gewijzigd door RickvN op 15-01-2016 11:23 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik zat in champ 1 maar het duurde me te lang om een basis te vinden waar wat te halen viel, en elke keer dat mijn schild weg was werd ik wel aangevallen. Nu gedropt naar champ 3 en ik wordt nauwelijks aangevallen en ik vind hogere buit. Mede clan genoot zegt dat het in meester 3 nog beter is. De bonus is natuurlijk wel iets lager.RickvN schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:22:
Pfff, zit nu 2 dagen in Champ 2, maar wat een drama zeg. Voor 2500 DE wordt je al platgelegd.
Ben van 3500 cups gegaan naar 2100 cups en het is heerlijk hier. Leg iedere base plat met 24 reuzen en kom veel infernos 1 tegen. Steeds loot rond de 400/600K Echt zoveel beter dan champ, dan vind je zelden iemand met infernos lager dan 3.
Ik zal zo wel weer eens zakken. Misschien wel weer naar de 2100 cups zakken om te kijken. Als het niks is, zit ik zo weer op master 1, waar ik mij prima vermaakte!
Maar ik hoor ze hier altijd over de geweldige loods in Titan, dus wilde daar eens proberen te gaan kijken.
Maar ik hoor ze hier altijd over de geweldige loods in Titan, dus wilde daar eens proberen te gaan kijken.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
verkeerde topic
[ Voor 85% gewijzigd door Signs op 15-01-2016 12:07 ]
Net gerost voor 700K, wat is in godsnaam het limiet? Ik had 2,8mil goud in de kluizen liggen en daar kan je gewoon 400K van jatten?!
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ligt er dus aan welk TH level jij bent, welke de aanvaller is en wat je in je CC hebt. Daarnaast heb je ook nog de mijnen en pompenwat erbij komt..
Dit:aDutchCow schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:18:
Net gerost voor 700K, wat is in godsnaam het limiet? Ik had 2,8mil goud in de kluizen liggen en daar kan je gewoon 400K van jatten?!
http://clashofclans.wikia.com/wiki/Thread:113921
Famous schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:01:
Ligt er dus aan welk TH level jij bent, welke de aanvaller is en wat je in je CC hebt. Daarnaast heb je ook nog de mijnen en pompenwat erbij komt..
Vooruit dan, dan kan het haha. Was een fresh TH9.

Als het regent in mei, dan is april voorbij
Kleine tip verwijder je berichten, al je geen gezeik wil.
Als iemand hier een foto stuurt dat je je gc enz verkocht hebt bannen ze je account en heb jij de troubles van de verkoper.
Zou al die info voor je houden.
Niks is verkocht?demies schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:35:
[...]
Kleine tip verwijder je berichten, al je geen gezeik wil.
Als iemand hier een foto stuurt dat je je gc enz verkocht hebt bannen ze je account en heb jij de troubles van de verkoper.
Zou al die info voor je houden.
[ Voor 19% gewijzigd door Famous op 15-01-2016 22:20 ]
Ben naar 2600 gezakt en inderdaad een walhalla. Minimaal 300k goud en dan nog de bonus....Versteegrob schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:39:
Ben van 3500 cups gegaan naar 2100 cups en het is heerlijk hier. Leg iedere base plat met 24 reuzen en kom veel infernos 1 tegen. Steeds loot rond de 400/600K Echt zoveel beter dan champ, dan vind je zelden iemand met infernos lager dan 3.
En inderdaad, inferno's level 1 / verlaten dorpen.
En ik ben de afgelopen 24u nog niet aangevallen. Normaal was dat binnen 1u voor 3k DE.
Zit al tijden rond 2400 a 2600 cups. Hele prima range om te zitten.
Zojuist nog een lekkere 4200 DE loot gedaan. Veel goud ook wel te vinden, elixer lijkt er wat minder te zijn.
Heb nu mijn heroes op 20/20 zitten, heb 90 lava muren, valk 3 staat nu in het lab te borrelen.
TH 10 gaat maar aan dit weekend denk ik, kan nog wel doorbeuken met muren en heroes, maar geen zin in....
Zojuist nog een lekkere 4200 DE loot gedaan. Veel goud ook wel te vinden, elixer lijkt er wat minder te zijn.
Heb nu mijn heroes op 20/20 zitten, heb 90 lava muren, valk 3 staat nu in het lab te borrelen.
TH 10 gaat maar aan dit weekend denk ik, kan nog wel doorbeuken met muren en heroes, maar geen zin in....
Maintenance 15/01 - Server upkeep & bug fixes
Hi there,
We will have a short maintenance break soon to clean up some space in our databases and keep the servers running smoothly.
At the same, we will be deploying a fix for an issue affecting players' Personal Break timers. Even though such occurrences are rare, it's causing some players to hit their PBt earlier than supposed - we're fixing it!
Finish up those attacks, we'll be back as soon as possible!
A.
PS: slightly different topic, as many of you have noticed there was a indeed a bug that caused inactive Villages to appear more rarely during multiplayer Matchmaking; this has been addressed and the situation is back to normal now! Thanks for bringing it to our attention!
Hi there,
We will have a short maintenance break soon to clean up some space in our databases and keep the servers running smoothly.
At the same, we will be deploying a fix for an issue affecting players' Personal Break timers. Even though such occurrences are rare, it's causing some players to hit their PBt earlier than supposed - we're fixing it!
Finish up those attacks, we'll be back as soon as possible!
A.
PS: slightly different topic, as many of you have noticed there was a indeed a bug that caused inactive Villages to appear more rarely during multiplayer Matchmaking; this has been addressed and the situation is back to normal now! Thanks for bringing it to our attention!
Nog steeds niet aangevallen dus verlies helemaal niks meerRickvN schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:17:
[...]
Ben naar 2600 gezakt en inderdaad een walhalla. Minimaal 300k goud en dan nog de bonus....
En inderdaad, inferno's level 1 / verlaten dorpen.
En ik ben de afgelopen 24u nog niet aangevallen. Normaal was dat binnen 1u voor 3k DE.

Wellicht ga ik ook weer zakken in trophies, had eigenlijk als doel om de titan League te bereiken maar het lukt maar niet om boven de 3650 trophies uit te komen, nu al bijna een week lang.
Ik heb er vooral last van dat ik bijna geen raids tegenkom die 1) meer dan 21 trophies waard zijn, heb mezelf 14 cups al minimum gesteld en 2) genoeg elixer hebben zodat ik mijn army kan financieren. Daarnaast word ik om de drie aanvallen inmiddels wel steeds voor 20+ trophies kapot gerost door th11 met maxxed witches en GW.
Grootste uitdaging nu is eigenlijk om mijn heroes allebei nog 20 levels omhoog te krijgen zodat ik eindelijk ook naar TH 11 kan
Ik heb er vooral last van dat ik bijna geen raids tegenkom die 1) meer dan 21 trophies waard zijn, heb mezelf 14 cups al minimum gesteld en 2) genoeg elixer hebben zodat ik mijn army kan financieren. Daarnaast word ik om de drie aanvallen inmiddels wel steeds voor 20+ trophies kapot gerost door th11 met maxxed witches en GW.
Grootste uitdaging nu is eigenlijk om mijn heroes allebei nog 20 levels omhoog te krijgen zodat ik eindelijk ook naar TH 11 kan
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Ja dat gaat langzaam daar. Maar met wat voor duur leger val je aan dan?
Het gaat niet zozeer om de prijs van het leger, dat valt wel mee. Maar de combi van elixer en cups die ik zoek kom ik niet veel tegen. Het lijkt wel de trade-off tussen snel stijgen of resources verzamelen.
Een tijdje terug heb jij een paar army tips gegeven, echter kan ik die economisch niet volhouden ( en mis ik witch 3 en GW), ben redelijk succesvol geweest met 2 rage, 2 freeze, 3 EQ, 2 golem, 16 giant, 15 wizards 6 wall en een archer/minion. Dan verzamel ik genoeg dark om af en toe mijn queen te upgraden.
Een tijdje terug heb jij een paar army tips gegeven, echter kan ik die economisch niet volhouden ( en mis ik witch 3 en GW), ben redelijk succesvol geweest met 2 rage, 2 freeze, 3 EQ, 2 golem, 16 giant, 15 wizards 6 wall en een archer/minion. Dan verzamel ik genoeg dark om af en toe mijn queen te upgraden.
[ Voor 63% gewijzigd door SirLenncelot op 17-01-2016 10:42 ]
Ah ok. Maar is je doel om te stijgen in cups of wil je lekker farmen waar je nu zit?
Lekker op 2600 gaan zitten! Laatste 3 aanvallen 1,7 miljoen aan goud bij elkaar, zonder de bonus van 110k per aanval
.
Ik wilde ook stijgen in cups. Maar was er met een top van 3500 cups wel klaar mee. Ik ga nu lekker farmen.
Nog 1 giant bom en 2-3 gewone bommen maxxen en de zwarte ballonnen 2 levels uppen, dan zijn mijn traps max. Vervolgens mijn laatste 25 paarse muurtjes zwart maken en dan mijn archertowers en canons allemaal 2 levels uppen. Dus voorlopig nog lang geen TH10 max hier.
Ik wilde ook stijgen in cups. Maar was er met een top van 3500 cups wel klaar mee. Ik ga nu lekker farmen.
Nog 1 giant bom en 2-3 gewone bommen maxxen en de zwarte ballonnen 2 levels uppen, dan zijn mijn traps max. Vervolgens mijn laatste 25 paarse muurtjes zwart maken en dan mijn archertowers en canons allemaal 2 levels uppen. Dus voorlopig nog lang geen TH10 max hier.
Weer een beetje aan het farmen in Gold League, wat ondanks de lage bonus, best lekker gaat. En wordt weinig aangevallen. 1x per dag max, nadat m'n pompen zich in de nacht hebben kunnen vullen. En dan nog pakken ze vaak minder dan toen ik hoger zat.
Twee Xbows in de up naar max, nu sparen voor de 3de. Dan nog canons / archer towers / luchtafweer naar max brengen. Ook nog wel even zoet.
Vind de wars de laatste tijd niet meer zo leuk. De helft (als het niet meer is), verliezen we, omdat we tegen veel te sterke tegenstanders ingedeeld worden. War / base weight klopt geen reet van.
Twee Xbows in de up naar max, nu sparen voor de 3de. Dan nog canons / archer towers / luchtafweer naar max brengen. Ook nog wel even zoet.
Vind de wars de laatste tijd niet meer zo leuk. De helft (als het niet meer is), verliezen we, omdat we tegen veel te sterke tegenstanders ingedeeld worden. War / base weight klopt geen reet van.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Zo, mijn AQ gaat nu naar level 15. Zijn beide heroes nu 15. Daarna de BK eerst maar op 20 brengen.
Misschien nog even tussendoor de Dark Spells ook even upgraden, die zijn niet zo duur.
Misschien nog even tussendoor de Dark Spells ook even upgraden, die zijn niet zo duur.
Heks drie staat aan, dan de minions nog een alle lab upgrades weer klaar.
King nog maar 25 en Queen 30. Nog genoeg te doen dus...
King nog maar 25 en Queen 30. Nog genoeg te doen dus...
Lekker Peter. Waar is je grand warden op? Rest van de heros lopen beetje achter
Grand warden is lvl vijf. Zal hem ook nog eens gaan uppen, al wordt hij niet snel veel sterker.Tylen schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:21:
Lekker Peter. Waar is je grand warden op? Rest van de heros lopen beetje achter
Dan zouden jullie eens moeten kijken naar de verdeling van het aantal spelers. Wij proberen een beetje een balans te vinden tussen het aantal TH10's, TH9's en enkele TH8's. Spelers met een gerushte basis help je matchfixing enorm om zeep bijvoorbeeld.VincentG schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:44:
Met de juiste mix gaan de wars veel gelijker op.
Tenzij er geen gelijkwaardige tegenstanders gevonden kan worden op het moment van zoeken. Dan wordt er een beetje hoger/lager gekeken en kan er een mismatch ontstaan.
Hoe langer je zoekt hoe groter de mismatch (na 8 minuten word de range groter en groter), dit kan in je voordeel of nadeel zijn (wij merken dat dit altijd in ons nadeel is).
wij proberen meestal ook het zoeken niet te lang te laten duren.. op tijd stoppen lijkt meestal wel prettiger uit te pakken
Klopt, soms heb je gewoon pech als er weinig aanbod is maar dat gebeurt echt niet elke war en idd af en toe het zoeken gewoon afkappen en een minuut later opnieuw proberen.
Ik zag gisteren dat ik ongemerkt redelijk richting max TH10 aan het kruipen ben. Nog vijf kanonnen naar max lvl en dan resteren alleen nog een zooi bommen en de muurtjes (75% lvl 9 en 25% lvl 10 a.t.m.). Uiteraard nog genoeg te doen en zal nog heel wat tijd kosten, maar het einde komt langzaam wel in zicht
Ik zag gisteren dat ik ongemerkt redelijk richting max TH10 aan het kruipen ben. Nog vijf kanonnen naar max lvl en dan resteren alleen nog een zooi bommen en de muurtjes (75% lvl 9 en 25% lvl 10 a.t.m.). Uiteraard nog genoeg te doen en zal nog heel wat tijd kosten, maar het einde komt langzaam wel in zicht
Onlangs een war dik verloren. De tegenstander deed erg nette aanvallen. Heb er een paar achter elkaar gezet. Doe je vooordeel ermee 
[YouTube: http://youtu.be/d8wPxU9TbyA]
[YouTube: http://youtu.be/d8wPxU9TbyA]
Ben nu in Dutch Pac War. 10 winst op rij staan ze nu, destruction afgelopen 10 winsten tussen 83% en 93%. Alles tm TH9 gaat compleet plat, TH10 gaan ook heel flink plat. Morgen mn eerste war meedraaien, ben benieuwd.
Doe je Yorick even de groeten van me😉 (Peter)Sleehond schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:19:
Ben nu in Dutch Pac War. 10 winst op rij staan ze nu, destruction afgelopen 10 winsten tussen 83% en 93%. Alles tm TH9 gaat compleet plat, TH10 gaan ook heel flink plat. Morgen mn eerste war meedraaien, ben benieuwd.
bah 83 cups kwijt geraakt binnen 24
Verkeerde topic...
En de winning streak gaat door
we staan op het punt om onze 75ste war met de 25ste consecutieve win af te sluiten
En de winning streak gaat door
Wow, onze winning streak is niet boven de 10 gekomen.
Farmen gaat wel lekker. 3 Xbows nu in de upgrade. Elixer gaat ook redelijk, maar is steeds wachten tot lab klaar is. Duister gaat nog wat minder rap. Hoop dat 1 gem boost nog een tijdje door gaat. Vind dat wel chil, met name voor duister.
Farmen gaat wel lekker. 3 Xbows nu in de upgrade. Elixer gaat ook redelijk, maar is steeds wachten tot lab klaar is. Duister gaat nog wat minder rap. Hoop dat 1 gem boost nog een tijdje door gaat. Vind dat wel chil, met name voor duister.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Nice. Met tweakers3 of [tweakers] wel eens een streak van 13 gehaald als ik me niet vergis...weet alleen ff niet meer in welke clan.Steevo_S schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:46:
Verkeerde topic...
En de winning streak gaat doorwe staan op het punt om onze 75ste war met de 25ste consecutieve win af te sluiten
Update...het was 17 wins in [tweakers]
[ Voor 5% gewijzigd door westergas op 21-01-2016 13:46 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Met 3 was de max streak destijds 12 meen ik me te herinneren, maar dat ik alweer lang geleden
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Ja in het begin, toen kon je winnen als iedereen gewoon 2x zijn aanval uitvoerde. Good timesburgt schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:31:
Met 3 was de max streak destijds 12 meen ik me te herinneren, maar dat ik alweer lang geleden
Mooie tijdenwestergas schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:22:
[...]
Update...het was 17 wins in [tweakers]
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Dat was voor de XMOD scout aanvallen begonnen....Steevo_S schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:46:
Verkeerde topic...
En de winning streak gaat doorwe staan op het punt om onze 75ste war met de 25ste consecutieve win af te sluiten
Edit: en er 3 sterren op steevo werden gehaald....
[ Voor 8% gewijzigd door thedon46 op 22-01-2016 11:10 ]
Inderdaad, een beetje jammer
Was een mooie aanval maar duidelijk lang op geoefend...
Was een mooie aanval maar duidelijk lang op geoefend...
We spelen nu ook tegen een clan, waarbij de laagste 5 steeds 0% pakt op de top, zonder troepen in te zetten. Waarom? Teslas en clankasteel inhoud is vaak toch wel in te schatten. Snap niet wat er kan, als iemand niets inzet. Dan zie je nog steeds niets extra.
Of hun (hoge) spelers moeten iets van een hack / mod tool hebben, waarmee de volledige base ineens wel zichtbaar en te kopiëren is om te oefenen. Ze gebruiken bijna allemaal dezelfde aanvallen (mass golen/witch/jump). Ze leggen ons echter wel plat. Beetje jammer weer.
Of hun (hoge) spelers moeten iets van een hack / mod tool hebben, waarmee de volledige base ineens wel zichtbaar en te kopiëren is om te oefenen. Ze gebruiken bijna allemaal dezelfde aanvallen (mass golen/witch/jump). Ze leggen ons echter wel plat. Beetje jammer weer.
Oh oh Mr. B, oh oh!
dat dus, xmodVincentG schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:04:
...
Of hun (hoge) spelers moeten iets van een hack / mod tool hebben, waarmee de volledige base ineens wel zichtbaar en te kopiëren is om te oefenen. Z
...
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Precies dit:VincentG schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:04:
We spelen nu ook tegen een clan, waarbij de laagste 5 steeds 0% pakt op de top, zonder troepen in te zetten. Waarom? Teslas en clankasteel inhoud is vaak toch wel in te schatten. Snap niet wat er kan, als iemand niets inzet. Dan zie je nog steeds niets extra.
Na de eerste aanval zijn de bommen en tesla's zichtbaar voor een Mod programma.
Hierdoor kan je eindeloos oefenen op een base totdat je de perfecte strategie te pakken hebt.
als je de bommen en tesla's niet weet zal je aanval heel anders lopen.
Doordat de onderste 5 het doen verspelen de hoogste spelers geen aanval waardoor hun sterkste speler nog 2x kan aanvallen.
Dat is natuurlijk geen skill.
soort van sneak peak:
http://forum.supercell.ne...te!?p=6456709#post6456709
http://forum.supercell.ne...te!?p=6456709#post6456709
Oh ja?
Die "star bonus" lijkt mij anders easy loot. Ben benieuwd hoe die word berekend.
Idd, ben benieuwd of er veel dark elixer in komt. Want dat is het enige wat ruk is nowadays.
Ik val niet aan met duistere troepen, dan gaat t sparen toch wel erg rap.Tylen schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:05:
Idd, ben benieuwd of er veel dark elixer in komt. Want dat is het enige wat ruk is nowadays.
Gewoon elixir daarentegen ....
Ik zit nu op 4871 cups. probeer maar eens een aanval te winnen zonder dark elixer troops.
Duister gaat bij mij ook veel te langzaam. Zie dat niet heel snel veranderen.
Die Treasury is me nog niet helemaal duidelijk. Soort kluis in je clan castle. Het percentage dat ze van je cc konden pakken is al laag. Star bonus kan leuk zijn om actieve spelers te belonen, mits het de moeite waard is. En als ik het goed begrijp, krijg je nu een gedeelte van je verloren buit terug. Dat is wel fijn.
Die Treasury is me nog niet helemaal duidelijk. Soort kluis in je clan castle. Het percentage dat ze van je cc konden pakken is al laag. Star bonus kan leuk zijn om actieve spelers te belonen, mits het de moeite waard is. En als ik het goed begrijp, krijg je nu een gedeelte van je verloren buit terug. Dat is wel fijn.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Nee, da's waar, gaat idd niet lukken.Tylen schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:07:
Ik zit nu op 4871 cups. probeer maar eens een aanval te winnen zonder dark elixer troops.
Ben daarom gezakt naar 3000-3200.
Ik hang nu redelijk vast op 3600 trophies. Targets tweester ik meestal voor 10-14 trophies. Nadeel is dat ik wel vaak voor 100% gerost wordt door th11 spelers.
Overigens denk ik dat die bonus niet veel voor gaat stellen (aanname) 5 sterren per dag scoren is natuurlijk niet echt een prestatie...
Overigens denk ik dat die bonus niet veel voor gaat stellen (aanname) 5 sterren per dag scoren is natuurlijk niet echt een prestatie...
Looten gaat wel lekker de laatste dagen. Ik zit nu rond de 2750 - 2900 en het is best vertoeven. Ik word zelf nog wel eens half platgelegd, maar ook veel faals. Al verlies ik dan wel vaak aardig wat resources.
De loot is nu ook goed door de boosts, ik ben zeer benieuwd wanneer deze afgelopen en wat er dan gaat gebeuren... Ik pak veel dorpen, waar de eigenaar ongeveer 4-8 uur (soms wat langer) niet op heeft ingelogd, er zit dan aardig wat in de pompen. Natuurlijk moet er ook wel wat loot in de storages zitten. Nu is het rendabel, maar als de boost afgelopen is, is dat nog maar de vraag..........
De loot is nu ook goed door de boosts, ik ben zeer benieuwd wanneer deze afgelopen en wat er dan gaat gebeuren... Ik pak veel dorpen, waar de eigenaar ongeveer 4-8 uur (soms wat langer) niet op heeft ingelogd, er zit dan aardig wat in de pompen. Natuurlijk moet er ook wel wat loot in de storages zitten. Nu is het rendabel, maar als de boost afgelopen is, is dat nog maar de vraag..........
PSN: Curvaa_
Goed bezig!Tylen schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:07:
Deze maand nog legend? 🙈😁
20/20 heroes hier. 90 muren op lvl 10.
Verder alles maxed behalve valkje 4 kan ik nog onderzoeken.
Ik neig naar TH 10 te gaan, want TH 9 begint behoorlijk boring te raken.
Verder alles maxed behalve valkje 4 kan ik nog onderzoeken.
Ik neig naar TH 10 te gaan, want TH 9 begint behoorlijk boring te raken.

Vanmorgen een 44 cupper verloren (-10). Had ik die gewonnen was ik het nu al
[ Voor 11% gewijzigd door Tylen op 23-01-2016 12:37 ]
iemand hier toevallig in de clan War NL?

Zo, bijna alle defenses maxed, daarna alle traps en dan de muurtjes
En de Heroes uiteraard.
Zo, toch maar Queen 21 aangezet.
Ik wil beide heroes naar 22 a 25 ergens brengen, dan ga ik naar TH 10 toe, als ik het echt niet meer trek.
Ik wil beide heroes naar 22 a 25 ergens brengen, dan ga ik naar TH 10 toe, als ik het echt niet meer trek.
Gister avind stond ik op 4979. Verlies ik een attack. -24. Ondertussen weer op 4961. Maar ik had er al kunnen zijnTylen schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:34:
[...]
[afbeelding]
Vanmorgen een 44 cupper verloren (-10). Had ik die gewonnen was ik het nu al. Lol.
Druk te grootTylen schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:14:
[...]
Gister avind stond ik op 4979. Verlies ik een attack. -24. Ondertussen weer op 4961. Maar ik had er al kunnen zijn.
Nouja, met beetje mazzel wordt je op zondag Legend

O absoluut dat ik zenuwachtig er van word. Schaam ik mij niet voor hoor hahaha. Vandaag gaat het niet lukken. Teveel te doen. Morgen maar even thuis werken
Wat is jouw motivatie daarvoor? Ik zit precies in dezelfde situatie, enkel nog die valk en earth quake in het spell lab kunnen upgraden en muurtjes naar 10. Hero's op lvl 20, lastige keuze maar om nou zolang enkel op die paar dingen te focussen lijkt het me dat we dan ook veel vooruitgang mislopen..Sleehond schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:34:
Zo, toch maar Queen 21 aangezet.
Eens. Ik twijfel ook heel erg. Denk beide heroes naar 22 doen en dan TH 10 aanzetten. Zijn ze net even iets sterker. Nu 92 muurtjes dus daar komen er nog aantal bij. Heb inderdaad wel zin om weer lekker te upgraden, troopen te uppen en dorp weer echt in ontwikkeling te zien.dieselb0y schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:02:
[...]
Wat is jouw motivatie daarvoor? Ik zit precies in dezelfde situatie, enkel nog die valk en earth quake in het spell lab kunnen upgraden en muurtjes naar 10. Hero's op lvl 20, lastige keuze maar om nou zolang enkel op die paar dingen te focussen lijkt het me dat we dan ook veel vooruitgang mislopen..
Heb er altijd wel bewondering voor als mensen zo lang in TH9 weten te blijven en de helft van de tijd enkel met muren en helden bezig zijn.
Zelf had ik m'n defenses en traps max, m'n muren level 9 en m'n helden rond de 15 en toen ging ik naar TH10.
Nooit spijt van gehad. Nu ben je ook wat langer 'zoet' met TH10. Extra duister boor maakt het ook wel lekker om wat makkelijker te sparen voor upgrades helden. Infernos erbij om te helpen bij verdedigen, army camp upgrades. En het looten / farmen gaat me echt niet minder af dan toen ik TH9 was.
Zelf had ik m'n defenses en traps max, m'n muren level 9 en m'n helden rond de 15 en toen ging ik naar TH10.
Nooit spijt van gehad. Nu ben je ook wat langer 'zoet' met TH10. Extra duister boor maakt het ook wel lekker om wat makkelijker te sparen voor upgrades helden. Infernos erbij om te helpen bij verdedigen, army camp upgrades. En het looten / farmen gaat me echt niet minder af dan toen ik TH9 was.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik heb op TH9 mijn heroes tot lvl20 gebracht, 50 walls op 10 (rest op 9) en daarna over naar TH10. Geen spijt van, de inferno's maken echt indruk want ik wordt veel minder aangevallen dan voorheen terwijl de rest van mijn defenses nog niet op TH10 niveau is. Nu rustig alle elixer upgrades aan het doen zodat ik dat straks in mijn troepen kan stoppen, de dark elixer upgrades gaan wel lekker door in de tussentijd.
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
#RoadToMaxTh11
BIJNA KLAAR
Mandatory first steps:
1. Check eerst of er iets nieuws geupgrade kan worden wat in TH10 erbij is gekomen.
2. TH11 Aan.
3. Tijdens TH11 upgrade GOUD weer volmaken. Als goud vol zit dan TH afgemmen. (Goud eerst weer vullen ivm Loot penalty met TH11).
4. LAB Uppen.
5. LAB hoeft niet klaar te zijn voor Goud en Elixer dus die stappen kunnen nu gedaan worden (Parallel aan elkaar). Dark Elixer moet wachten totdat LAB klaar is.
Dark Exlixer:
1. Heks LV3 aan.
2. Als Heks klaar is dan Minion LV7 aan.
Elixer:
1. Als Grand Warden kan zonder Storage update dan gelijk Grand Warden aan: Momenteel op Level 15.
2. Storage upgraden: 2 Af.
Goud:
1. Als Eagle Artillery kan zonder storage update dan gelijk Eagle Artillery aan: Max
2. Storage upgraden: Af.
3. Nieuwe X-Bow maken en maxxen: Level 2 af, lv3 staat aan.
4. Alle bestaande Wizard towers maxxen: 4 af.
5. Nieuwe Wizard tower maken en maxxen: Momenteel level 8.
6. Nieuwe Archer tower maken en maxxen: Momenteel level 12.
7. Niew kanon maken en maxen: Momenteel level 10. Lv 11 staat aan.
Alleen 1 level erbij voor de Archer Tower. Zal morgen of over morgen wel aan gaan. Dan ben ik klaar
Is allen de grandwarden over. Momenteel level 15 maar 16 gaat vandaag of morgen aan.
Toch nog een dikke 1,5 maand over gedaan.
Mandatory first steps:
1. Check eerst of er iets nieuws geupgrade kan worden wat in TH10 erbij is gekomen.
2. TH11 Aan.
3. Tijdens TH11 upgrade GOUD weer volmaken. Als goud vol zit dan TH afgemmen. (Goud eerst weer vullen ivm Loot penalty met TH11).
4. LAB Uppen.
5. LAB hoeft niet klaar te zijn voor Goud en Elixer dus die stappen kunnen nu gedaan worden (Parallel aan elkaar). Dark Elixer moet wachten totdat LAB klaar is.
Dark Exlixer:
1. Heks LV3 aan.
2. Als Heks klaar is dan Minion LV7 aan.
Elixer:
1. Als Grand Warden kan zonder Storage update dan gelijk Grand Warden aan: Momenteel op Level 15.
2. Storage upgraden: 2 Af.
Goud:
1. Als Eagle Artillery kan zonder storage update dan gelijk Eagle Artillery aan: Max
2. Storage upgraden: Af.
3. Nieuwe X-Bow maken en maxxen: Level 2 af, lv3 staat aan.
4. Alle bestaande Wizard towers maxxen: 4 af.
5. Nieuwe Wizard tower maken en maxxen: Momenteel level 8.
6. Nieuwe Archer tower maken en maxxen: Momenteel level 12.
7. Niew kanon maken en maxen: Momenteel level 10. Lv 11 staat aan.
Alleen 1 level erbij voor de Archer Tower. Zal morgen of over morgen wel aan gaan. Dan ben ik klaar
Is allen de grandwarden over. Momenteel level 15 maar 16 gaat vandaag of morgen aan.
Toch nog een dikke 1,5 maand over gedaan.
Wij hadden met MISSeR een hele mooie winstreak van 25 wars op rij. Helaas kwamen we toen een Russische clan tegen die duidelijk gebruik maakte van modding en die verloren we kansloos 😭
Maar gisteren hebben we dan wel weer een hele mooie war gewonnen. Dit was mismatch 2.0 de tegenstander was een L9 clan met bijna 200 overwinningen. Al hun th9s waren max net als de twee th11s.
Normaal is de eerste aanval een spiegel aanval maar we hebben deze war besloten om het anders aan te pakken. We zijn onderin begonnen en hebben eerst de th8s gesloopt. Daarna zijn we met de th9s van onder naar boven begonnen. Hier hadden we wel wat moeite vanwegen de zware bases.
Uiteindelijk hebben we met 66-62 gewonnen.
Maar gisteren hebben we dan wel weer een hele mooie war gewonnen. Dit was mismatch 2.0 de tegenstander was een L9 clan met bijna 200 overwinningen. Al hun th9s waren max net als de twee th11s.
Normaal is de eerste aanval een spiegel aanval maar we hebben deze war besloten om het anders aan te pakken. We zijn onderin begonnen en hebben eerst de th8s gesloopt. Daarna zijn we met de th9s van onder naar boven begonnen. Hier hadden we wel wat moeite vanwegen de zware bases.
Uiteindelijk hebben we met 66-62 gewonnen.
Update:
The Treasury
• Clan Castles now house a well-protected resource bank: the Treasury
• The Treasury safeguards bonus loot from Clan Wars and Star Bonuses
• It's the safest place to save up bonus loot until you are ready to spend it!
• The previous concept of "War Loot Storage" has been removed from the Clan Castle info screen, etc.
• Treasury capacity is determined by Town Hall and Clan Perks levels. Clan Castle level has no effect
• Clan Perks for "War loot extra storage" have been changed to "Treasury extra storage" and are now worth a lower percent (however, Treasury storage is greater for all Town Hall levels than War loot storage used to be)
• Clan Castle visuals have been updated with the removal of the small storages on the roof
Daily Star Bonus
• Win 5 stars from multiplayer battles to earn bonus loot
• Earn bigger bonuses at higher Leagues!
• A new Star Bonus is available every day!
• Star Bonus rewards are safeguarded in the Treasury
• The maximum Star Bonus reward is available starting at Champion 3 League
Loot Cart
• A broken down Loot Cart appears in your Village after every defense
• Collect this cart to recover some of your lost resources
• Only one Loot Cart will appear at a time, so collect it right away!
• The Loot Cart appears randomly in the area village after any defense and it contains 20% of the lost resources
• If a Loot Cart is already spawned, its Gold, Elixir and/or Dark Elixir values will update if a subsequent defense would be worth more of that resource
• A Loot Cart cannot be collected if your storages are full
Balancing
• The Eagle Artillery now deals 3x damage to Golems and Golemites
• Second Air Defense unlocks now at Town Hall 6, third at Town Hall 7
Bug fixes
• Cases where Skeletons would get stuck in layers of walls especially when chasing Hog Riders are now fixed;
• Instances where multiple Dark Spells could be donated to Clan Castle are now fixed. Only one Spell can be donated.
• In some rares cases, players would start an upgrade and then go idle for a longer period of time, and upon returning to the game that same upgrade would wrongly show 20+ days left <- this issue has now been addressed.
The Treasury
• Clan Castles now house a well-protected resource bank: the Treasury
• The Treasury safeguards bonus loot from Clan Wars and Star Bonuses
• It's the safest place to save up bonus loot until you are ready to spend it!
• The previous concept of "War Loot Storage" has been removed from the Clan Castle info screen, etc.
• Treasury capacity is determined by Town Hall and Clan Perks levels. Clan Castle level has no effect
• Clan Perks for "War loot extra storage" have been changed to "Treasury extra storage" and are now worth a lower percent (however, Treasury storage is greater for all Town Hall levels than War loot storage used to be)
• Clan Castle visuals have been updated with the removal of the small storages on the roof
Daily Star Bonus
• Win 5 stars from multiplayer battles to earn bonus loot
• Earn bigger bonuses at higher Leagues!
• A new Star Bonus is available every day!
• Star Bonus rewards are safeguarded in the Treasury
• The maximum Star Bonus reward is available starting at Champion 3 League
Loot Cart
• A broken down Loot Cart appears in your Village after every defense
• Collect this cart to recover some of your lost resources
• Only one Loot Cart will appear at a time, so collect it right away!
• The Loot Cart appears randomly in the area village after any defense and it contains 20% of the lost resources
• If a Loot Cart is already spawned, its Gold, Elixir and/or Dark Elixir values will update if a subsequent defense would be worth more of that resource
• A Loot Cart cannot be collected if your storages are full
Balancing
• The Eagle Artillery now deals 3x damage to Golems and Golemites
• Second Air Defense unlocks now at Town Hall 6, third at Town Hall 7
Bug fixes
• Cases where Skeletons would get stuck in layers of walls especially when chasing Hog Riders are now fixed;
• Instances where multiple Dark Spells could be donated to Clan Castle are now fixed. Only one Spell can be donated.
• In some rares cases, players would start an upgrade and then go idle for a longer period of time, and upon returning to the game that same upgrade would wrongly show 20+ days left <- this issue has now been addressed.
Extra Air Defense voor TH6 en 7, moet niet gekker worden.
PSN: jannvsdvinvs
En egale 3x damage op Golems. Dat word moeilijker twee sterren haln op th11. Ook wel logisch dat dit gedaan word. HEt was nu te makkelijk.
Edit:
Edit:

[ Voor 24% gewijzigd door Tylen op 25-01-2016 12:34 ]
Nice dat het je gelukt is JeroenTylen schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:22:
En egale 3x damage op Golems. Dat word moeilijker twee sterren haln op th11. Ook wel logisch dat dit gedaan word. HEt was nu te makkelijk.
Edit:![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
De update lijkt goed, wat kleine verbetering om enkele minpunten van de laatste update weg te werken. Ben benieuwd of het allemaal goed uitpakt.
Wat er niet bij staat, maar ongetwijfeld het geval is, de one gem boost actie zal ook wel voorbij zijn. Toch jammer voor iemand zoals ik die niet zoveel aanvalt
Wat er niet bij staat, maar ongetwijfeld het geval is, de one gem boost actie zal ook wel voorbij zijn. Toch jammer voor iemand zoals ik die niet zoveel aanvalt
Update kom niet vandaag, hopelijk morgen
BRON
BRON
Nieuwe def op TH6 en 7 is onzin idd. Verder heeft die 1 gem boost er voor gezorgd dat ik nog 22 gems over heb dus ik vind het wel mooi geweest
Vond het wel chill, zo een superlange 1gem boost, met name voor m'n duister.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Sup€rc€ll vind het anders ook niet erg dat jij er 500 gems doorheen fikt met een maand lang gemboostVincentG schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:28:
Vond het wel chill, zo een superlange 1gem boost, met name voor m'n duister.
Voor de war is het wel nuttig, nu is het voor Th6/7 gewoon lomp draken neerplempen voor een easy 3 ster.westergas schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:26:
Nieuwe def op TH6 en 7 is onzin idd. Verder heeft die 1 gem boost er voor gezorgd dat ik nog 22 gems over heb dus ik vind het wel mooi geweest
Ach, paar struikjes weghalen en die gems heb ik weer terug. Is nu niet echt zo dat daar $$$€'S in gaan zittenthedon46 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:32:
[...]
Sup€rc€ll vind het anders ook niet erg dat jij er 500 gems doorheen fikt met een maand lang gemboost
[ Voor 31% gewijzigd door Amafi op 25-01-2016 14:51 ]
Had ervoor flink wat gems gekregen ivm bereiken Crystal en Champ, dus dat kwam mooi uit. 
Het merendeel van de cash hebben ze toch wel binnen gehaald omdat de toppers binnen 10min weer max zijn en even $1000+ neergelegd hebben.
Het merendeel van de cash hebben ze toch wel binnen gehaald omdat de toppers binnen 10min weer max zijn en even $1000+ neergelegd hebben.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik heb ooit eens wat gems gekocht voor een paar euro om een vierde bouwvakker te kunnen krijgen. Sindsdien heb ik vrijwel alles opgespaard en ik zit op 4.000 gems.thedon46 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:32:
[...]
Sup€rc€ll vind het anders ook niet erg dat jij er 500 gems doorheen fikt met een maand lang gemboost
Af en toe gebruik ik wat om de laatste paar duizend goud/elixer voor een update te gemmen ipv een paar honderd K te verliezen bij een defence of om heroes sneller klaar te laten zijn en nu dus voor de one gem boost.
Supercell verdiend dus geen cent aan mij
Sowieso gaat het verzamelen van gems best vlot als je niets uit geeft en trouw al je onkruid weghaalt.
" Ik heb ooit eens wat gems gekocht "
" Supercell verdiend dus geen cent aan mij"
Hmmmm....
" Supercell verdiend dus geen cent aan mij"
Hmmmm....
PSN: jannvsdvinvs