“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dan ben je gewoon een ander type speler dan ik. Ik val namelijk hoogstens 10x per dag aan.Shineless schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:33:
[...]
Op een goede dag haal ik 65k DE binnen, normaal tussen de 50k en 60k DE.
Gemiddeld vind ik eens in de 12 minuten een base met zijn TH buiten de muren.
De hele dag door dan dus, anders haal je die aantallen niet.....Tylen schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:41:
Op welk tijdstip val je aan???
Vooral 's ochtends door de weeks vind ik erg veel vrije townhalls. In het weekend en 's avonds duurt het soms wel een half uur of langer voordat ik een base heb gevonden met zijn TH buiten de muren.Tylen schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:41:
Op welk tijdstip val je aan???
Dat zou goed kunnen, maar door het gebruik van xmod is het goed te combineren met mijn werk. Ik zet 's ochtends een hele vloot minions aan en een paar ballonnen voor die eikels die tesla's bij hun TH neerzetten en dan gaan met die banaan. Het enige dat je hoeft te doen is eens in de 10/15 minuten een paar minions neergooien, aanval te eindigen en een nieuwe aanval aan te zetten.Hoppa! schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 06:39:
[...]
Dan ben je gewoon een ander type speler dan ik. Ik val namelijk hoogstens 10x per dag aan.
Sommige werkgevers noemen dat een micro break
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
yesTylen schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:14:
Kan xmod tegenwoordig th's vinden die buiten de muren staan dan??
@shineless,
iedere 10-15 min een "micro break" op een werkdag
[ Voor 29% gewijzigd door cypher21 op 19-06-2015 09:20 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Cool.cypher21 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:19:
[...]
yes
@shineless,
iedere 10-15 min een "micro break" op een werkdag... kan me niet voorstellen dat werkgevers daar enthousiast van worden...
[ Voor 10% gewijzigd door Tylen op 19-06-2015 09:29 ]
Dan ben je niet alleen aan het microbreaken, maar ondertussen ook constant aan het kijken of je Xmod geen geschikte tegenstander heeft gevonden. Of, in het geval van een geluidsmelding, deels daarop gefocussed. Ik kan me niet voorstellen dat er werkgevers zijn die dat accepteren. Maar goed, ieder zijn manier om daar mee om te gaan natuurlijk. Ik vind het redelijk obsessief overkomen.Shineless schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:09:
Dat zou goed kunnen, maar door het gebruik van xmod is het goed te combineren met mijn werk. Ik zet 's ochtends een hele vloot minions aan en een paar ballonnen voor die eikels die tesla's bij hun TH neerzetten en dan gaan met die banaan. Het enige dat je hoeft te doen is eens in de 10/15 minuten een paar minions neergooien, aanval te eindigen en een nieuwe aanval aan te zetten.
Sommige werkgevers noemen dat een micro break
Hoe dan ook, ik val een keer of 10 per dag aan (absolute max) en train dan een vol leger. Ik val nu uitsluitend aan als ik targets vind met minimaal 300k/300k en die vind ik over het algemeen binnen een paar klicks in Goud 1. Ik vind die all-out attacks ook veel leuker dan alleen een beetje TH-snipen.
Ben nu weer heel rustig aan het zakken. Vanmiddag om 13:15 klaar met werk dus zal dan eens richting crystal gaan.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dat ja, anders is er toch geen hol meer aan? Van mij mogen ze dat xmod helemaal de nek omdraaienHoppa! schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:36:
[...]
Ik vind die all-out attacks ook veel leuker dan alleen een beetje TH-snipen.
Intentionally left blank
Net in Goud 1 weer een dikke 1miljoen binnengehaald met bijna 5k DE (in 1 aanval dus). 2 van dat soort targets op een rij, beide binnen 10 keer klikken. De lootbonus stelt dan misschien niets voor, maar winst zat zo.Famous schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:51:
Als ik dat doe ben ik de volgende dag ontslagen 😐. Lijkt me ook raar ogen als leidinggevende langs loopt en de telefoon continu aan ziet, achja.
Ben nu weer heel rustig aan het zakken. Vanmiddag om 13:15 klaar met werk dus zal dan eens richting crystal gaan.
Op naar Gold dusHoppa! schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:02:
[...]
Net in Goud 1 weer een dikke 1miljoen binnengehaald met bijna 5k DE (in 1 aanval dus). 2 van dat soort targets op een rij, beide binnen 10 keer klikken. De lootbonus stelt dan misschien niets voor, maar winst zat zo.
Constant binnen een paar keer klikken 300k/300k. Meestal kun je dat met een cheapass legertje dan wel af, maar ik maak toch Loonion (omdat ik dat leuk vind) en niet alles wat ik tegenkom zich leent voor Barch.
Verwijderd
Ik zie dat ik deze moet laden met elixer en lvl 1 50k elixer kost.
Werkt dit hetzelfde als bijvoorbeeld traps? Als ze een paar x hebben moeten vuren, kost het dan ook een gedeelte van die 50k elixer om ze te laden, en als ik het niet laad gaan ze dan in een groter gevecht halverwege leeg? Of kost het elke keer 50k om te laden?
En als ik ze volledig laad, blijven ze dan ook gedurende een aanval schieten? of kunnen ze in 1 aanval (volledig geladen van tevoren) ook leeg gaan?
Ik kan hier geen duidelijkheid over vinden op internet!
[ Voor 7% gewijzigd door Tylen op 22-06-2015 13:08 ]
Kost een gedeelte om te laden. Schieten ze 1 schot dan kost het bijna niets. Zijn ze leeg kost het 50k elixer.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:42:
over een paar uur is mijn eerste xbow klaar
Ik zie dat ik deze moet laden met elixer en lvl 1 50k elixer kost.
Werkt dit hetzelfde als bijvoorbeeld traps? Als ze een paar x hebben moeten vuren, kost het dan ook een gedeelte van die 50k elixer om ze te laden, en als ik het niet laad gaan ze dan in een groter gevecht halverwege leeg? Of kost het elke keer 50k om te laden?
En als ik ze volledig laad, blijven ze dan ook gedurende een aanval schieten? of kunnen ze in 1 aanval (volledig geladen van tevoren) ook leeg gaan?
Ik kan hier geen duidelijkheid over vinden op internet!
Dus ze kunnen ook leeg raken door meerdere aanvallen achter elkaar.
Zak nog maar iets..Hoppa! schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:31:
[...]
Constant binnen een paar keer klikken 300k/300k. Meestal kun je dat met een cheapass legertje dan wel af, maar ik maak toch Loonion (omdat ik dat leuk vind) en niet alles wat ik tegenkom zich leent voor Barch.
Net tijdens het zakken kwam ik twee keer 700k en 3000+ DE tegen, beide met één klik. Dit was op 850 cups
Helaas enkel een queen klaar..
Lachen. Dan ga ik ook nog verder naar beneden. Wel slecht voor onze clanranking dit, trouwens. We staan nog maar 3e van Nederland nu.Famous schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:26:
[...]
Zak nog maar iets..
Net tijdens het zakken kwam ik twee keer 700k en 3000+ DE tegen, beide met één klik. Dit was op 850 cups![]()
Helaas enkel een queen klaar..
Ach, drie nachtjes mijn cupbase instellen en ik zit weer in master zonder een aanval uit te voeren.
[ Voor 10% gewijzigd door Hoppa! op 22-06-2015 13:54 ]
Precies, ik heb alweer meerdere keren op 1600 gezeten. Denk dat ik z'n 2000 cups heb gewonnen op defense in een middag en avondHoppa! schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:52:
[...]
Lachen. Dan ga ik ook nog verder naar beneden. Wel slecht voor onze clanranking dit, trouwens. We staan nog maar 3e van Nederland nu.
Ach, drie nachtjes mijn cupbase instellen en ik zit weer in master zonder een aanval uit te voeren.
Hahaha, ik ken het probleem ja. Ik zit ook maar een beetje random wat ballonnen en minions los te laten om van alles plat te leggen. Weinig uitdaging aan.Famous schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:13:
Ondanks dat ik alweer op 18xx (wegens defense) zit zijn ook de buiten hier lekker. Twijfel nu alleen tussen loot en uitdaging..
[afbeelding]
Maar elke keer binnen 10 keer klikken 600k/700k loots is toch ook heerlijk. En stiekem loopt er ook behoorlijk wat DE binnen in de lagere regionen. In de laatste drie aanvallen in totaal 6000DE opgehaald. Dat is dus ook geen reden om omhoog te gaan. Morgen mijn BBKing upgraden en mijn derde kanon naar lvl 13. En dan heb ik voor het eerst in hele, hele lange tijd weer 4 werkers aan de gang.
Het voordeel van die nieuwe matchmaking is dat je in die lage cuprange toch gemiddeld aan redelijk sterke TH9's of wat zwakkere TH10's wordt gekoppeld. En die zitten dan ook nog eens barstensvol met loot. En een zware TH9 platleggen met lucht is eigenlijk een fluitje van een cent.
Ben nu een tijdje Stadhuis 9 maar raak elke keer heel veel elixer en goud kwijt.. Hierdoor blijft het lastig om te sparen voor de soms hele dure upgrades, zoals je tovenaarstorens of je golems of xbows naar lvl 3.
Hier een foto van mijn huidige basis:

Xbows zijn level 2, mortieren allemaal 7. Ik word vaak aangevalleen door een stuk of 15 reuzen met een dozijn aan healspreuken, boogjes en barbaren.. Ik voel me daar zo machteloos tegen. Iemand tips?
[ Voor 10% gewijzigd door HansAnders07 op 24-06-2015 15:51 ]
Voor de rest is het gewoon een kwestie van je verdediging zo snel mogelijk upgraden en een beetje geluk hebben met door wie je aangevallen wordt.
[ Voor 0% gewijzigd door The_Ghost16 op 24-06-2015 15:57 . Reden: typo ]
Inderdaad. Hoger in cups gaan zitten kan iets helpen. Je zit nu in een cuprange waar steeds meer spelers gaan zitten om puur te farmen. Dan helpt een TH buiten de muren niet echt, of je moet een stevige TH10 basis hebben. Ik zou minimaal in Goud1/Kristal3 gaan zitten als ik jou was.HansAnders07 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:48:
Heeft iemand hier een goede basis om grondstoffen mee te verdedigen op TH9?
Ben nu een tijdje Stadhuis 9 maar raak elke keer heel veel elixer en goud kwijt.. Hierdoor blijft het lastig om te sparen voor de soms hele dure upgrades, zoals je tovenaarstorens of je golems of xbows naar lvl 3.
[afbeelding]
Xbows zijn level 2, mortieren allemaal 7. Ik word vaak aangevalleen door een stuk of 15 reuzen met een dozijn aan healspreuken, boogjes en barbaren.. Ik voel me daar zo machteloos tegen. Iemand tips?
Die 15 reuzen tactiek was ook altijd mijn standaardfarm leger, die blijf je gewoon tegen het lijf lopen tot je Inferno's hebt en level 8 muren. Maar hoger in de cups zal het vaker voorkomen dat je een gratis schild krijgt omdat iemand je TH kapotvernielt.
En zorgen dat je je defence zo snel als mogelijk max hebt, zodat je naar TH10 kunt en Inferno's kunt knallen. Dat scheelt echt zo bizar veel in het aantal keer dat je aangevallen wordt.
En verder zijn er natuurlijk ontzettend veel basedesigns te vinden op internet. Clashofclansbuilder.com bijvoorbeeld.
Inderdaad met enkele klikken een mooie buit maar geen uitdaging. Positieve eraan is wel dat ik nu niets meer boost maar gewoon elke keer lang wacht tot alles compleet klaar is.Hoppa! schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:38:
[...]
Hahaha, ik ken het probleem ja. Ik zit ook maar een beetje random wat ballonnen en minions los te laten om van alles plat te leggen. Weinig uitdaging aan.
Echter is cuppen in een clan als onze wel leuk en gemakkelijker.
Nu kan ik net zo goed naar 3600+ gaan en imod instellen op 't zoeken van TH's op maximaal 6 tiles afstand van de rand. Gaat het farmen ook hard alleen nog iets saaier
Dat is ook suf. En je zit steeds lang te wachten. Schiet ook niet op. Dit gaat veel sneller en het is leuker. Ach, nog 3 kanonnen lvl13 sparen en dan nog wat airmines en dan ben ik max op defences (dat ik dat punt ga bereiken, mijn hemelFamous schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:53:
[...]
Inderdaad met enkele klikken een mooie buit maar geen uitdaging. Positieve eraan is wel dat ik nu niets meer boost maar gewoon elke keer lang wacht tot alles compleet klaar is.
Echter is cuppen in een clan als onze wel leuk en gemakkelijker.
Nu kan ik net zo goed naar 3600+ gaan en imod instellen op 't zoeken van TH's op maximaal 6 tiles afstand van de rand. Gaat het farmen ook hard alleen nog iets saaier
Ik ben ook TH9 maar in de laatste 10 aanvallen is alleen mijn TH gesniped! Hier is mijn level 9 layout:HansAnders07 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:48:
Heeft iemand hier een goede basis om grondstoffen mee te verdedigen op TH9?
[afbeelding]
Hoger gaan zitten in cups, Gold I of Crystal. Daar zijn veel meer TH snipers in plaats van spelers die in Silver farmen voor de easy targets. Nadeel is wel dat je waarschijnlijk zelf wat langer moet zoeken bij het aanvallen voor een geschikt target, of sterkere armies moet maken voor storage-raids.HansAnders07 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:48:
[...]
Ik word vaak aangevalleen door een stuk of 15 reuzen met een dozijn aan healspreuken, boogjes en barbaren.. Ik voel me daar zo machteloos tegen. Iemand tips?
Intentionally left blank

Forum exclusive: A second Air Sweeper will help clear the skies, starting at Town Hall 9
Forum exclusive #2: Train your army with a new Training button just above Attack - no more Barracks-hunting!
http://forum.supercell.ne...716512-Sneaky-Sneak-Peeks
http://www.reddit.com/r/C...3b6my7/news_sneak_peek_1/
Stomme airsweeper!
[ Voor 63% gewijzigd door Steevo_S op 26-06-2015 14:03 ]
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
gerucht gaat dat dragon L4 naar th9 komtJorrie schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:28:
Shit, heb ik niks aan als TH9 zijnde. Hopelijk zijn de andere sneak peeks wel wat leuk
en het lijkt er op dat het niet meer mogelijk is om DE tanks aan te vallen met je bliksem. In een video van Daddy is te zien dat hij een AA uitschakeld met een bliksem maar de goud storage ernaast wordt niet beschadigd
[ Voor 31% gewijzigd door SuperKneus op 26-06-2015 14:52 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Steevo_S op 26-06-2015 14:58 ]
Kijk eens goed beneden... tweede spell factory?!?!?!?!
https://youtu.be/o_Bq1MaQ2Ns?t=136
Lightning werkt niet meer op storages? GOOD BYE ZAPPERRRSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Wellicht een DE Spell factory?Steevo_S schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:00:
Let eens op dit moment: https://youtu.be/o_Bq1MaQ2Ns?t=136
Kijk eens goed beneden... tweede spell factory?!?!?!?!
Dat is wel echt een zegen als dat zo is. Zeker als je laag in cups aan het farmen bent.Steevo_S schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:04:
Nog een sneak peek....
https://youtu.be/o_Bq1MaQ2Ns?t=136
Lightning werkt niet meer op storages? GOOD BYE ZAPPERRRSSSSSSSSSSSSSSSSSS
En die tweede spell factory ook wel als die komt, duurt nu gewoon te lang om spreuken te maken. Hoeft van mij trouwens geen DE-spellfactory te zijn, zoals ik hier en daar hoor. Zeker niet met nieuwe spells ofzo. Gewoon nog één zoals we al hebben.....
Die zal wel een prijsreductie krijgen gezien 5 ook 8mil wordt.
Doe je maar mooi mee GoW!

http://forum.supercell.ne...Legend-League-Tournaments
[ Voor 79% gewijzigd door Jorrie op 27-06-2015 14:22 ]
Volgens mij is het vanaf 4100 en 5000Steevo_S schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:59:
En dan word het idee van Tylen voor een mini Champions tweakers wel interessant
Kan, en dan bespaar je een miljoentje, op de 1200 miljoen die ik al gejat heb is dat toch onzin.Famous schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 12:48:
Ben ik even blij dat ik Goblin 6 heb aangezet en niet dragon 4
Die zal wel een prijsreductie krijgen gezien 5 ook 8mil wordt.
Ik verwacht ook storage level 13, of eventueel een vijfde storage, zodat je minimaal 10 miljoen kwijt kan...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Schijnen drie spells te komen voor dark spell factory.-WarAx- schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:19:
Die video is wel een beetje krom, Max level poison spell tegenover Lvl 1 barbaren en lvl 1minions, je hebt dus al 5 spells nodig om 1 lvl 3 draak te verslaan.
Deze lijkt mij wellicht interessant om er één van mee te nemen tegen witches maar daar houd het dan ook bij op.
In de toekomst zeker, toch niet in één keer... Dan kan het lab gelijk weer een kwartaal pruttelen...Famous schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:31:
Schijnen drie spells te komen voor dark spell factory.
Op het forum van SC wordt gesproken over een quake en haste spell als 2e en 3e spell voor de DE factory.CLB schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:35:
[...]
In de toekomst zeker, toch niet in één keer... Dan kan het lab gelijk weer een kwartaal pruttelen...
Jawel, dit zal dan bijv. voor TH8, 9 en 10 kunnen zijn.CLB schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:35:
[...]
In de toekomst zeker, toch niet in één keer... Dan kan het lab gelijk weer een kwartaal pruttelen...
Als je TH10 bent heb je inderdaad een kluif eraan om dit allemaal max te krijgen maar voor een TH8 is het peanuts.
Ahaa okee, we zien het morgen wel...Ted_W schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:37:
Op het forum van SC wordt gesproken over een quake en haste spell als 2e en 3e spell.
Famous schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:38:
Jawel, dit zal dan bijv. voor TH8, 9 en 10 kunnen zijn.
Verwacht nog steeds Witch 3...
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 28-06-2015 20:47 ]

Forum exclusive: All resource storages are now immune to all direct spell damage
Forum exclusive #2: You can now filter offensive Clan Chat by enabling the Clan Chat Filter in the Settings
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=s33Hzh29BKw&feature=youtu.be]
Lijkt erop dat je 11 earthquake-spells kunt neergooien en een TH10 down gaat, zal wel niet
[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 29-06-2015 14:09 ]
Daar heb ik echt nog nooit last van gehad, overdreven allemaal...Tylen schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:26:
Idd beter. Kan ik weer farmen op een hoger niveau, zonder dat ik steeds gezapt word.
Wordt er eens een keer 1500/2500 DE gezapt, drie aanvallen later en je hebt alweer 10k terug, poepoe
Waar farm jij dan? Dat lukt me echt zelden
champs loot bonus is 1200 de per keer. Blijft er 6400 over die je met 3 aanvallen moet halen. Dat is niet moeilijk hoor.cypher21 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:36:
10k duister in drie aanvallen...
CLB heeft altijd goede loot, waar dan ook.cypher21 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:36:
10k duister in drie aanvallen...
Muah, ff farmen in Silver/Gold met een defense base.CLB schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:44:
Of ik 10k haal in 3 aanvallen, geen idee... ik zit allang niet meer in Champ dus dat is het ook niet. Ging me er gewoon om, om een voorbeeld te stellen, dat vele mensen maarover dat DE-gezap wat imho erg meevalt.
In een dag ruim 45k DE kwijt door zappers. Zelf was ik werken dus kon niet aanvallen.
"Moet je je TH buiten zetten".. Tja zo kan je voor alles excuses zoeken, het is en blijft gewoon kut.
Hoger had ik er geen last van en pakte je al minimaal 4k per aanval met de lootbonus maar als je lager zit is het echt drama.
Famous schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:24:
Muah, ff farmen in Silver/Gold met een defense base.
In een dag ruim 45k DE kwijt door zappers. Zelf was ik werken dus kon niet aanvallen.
Volgens mij niet, je kan er geen enkele building mee neerhalen.CLB schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:01:
Zoals eerder gesteld:
[afbeelding]
Forum exclusive: All resource storages are now immune to all direct spell damage
Forum exclusive #2: You can now filter offensive Clan Chat by enabling the Clan Chat Filter in the Settings
[video]
Lijkt erop dat je 11 earthquake-spells kunt neergooien en een TH10 down gaat, zal wel niet
Hij pakt een x procent van de overige hitpoints.
Ajaa ik hoor het inderdaad, niet meer dan logischFamous schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:31:
Volgens mij niet, je kan er geen enkele building mee neerhalen.
Hij pakt een x procent van de overige hitpoints.
Heb weekje vakantie dus wil wel even kloten ermee
idd!Tylen schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:57:
Nee nog even wachten, ben mijn elixer storage aan het vullenDe nieuwe dingen moeten natuurlijk gelijk gebouwd kunnen worden.
Eind van de week is vroeg zat
Maar zal wel morgen of overmorgen worden
draak level 5CLB schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:29:
Enige wat je met elixer gaat kunnen bouwen is waarschijnlijk een DE-spellfac, dat kost geen 8 miljoen...
Draak gelijk aan (die zal zeker 8mil kosten).
Nieuwe lab aan. (hier wil ik elixer klaar voor hebben staan in de pompen).
Die af gemmen en gelijk een upgrade voor de spells erin
Hartmachine ook gelijk in de stijgers.... Hoppa
Nice one
En dan heb je (als het goed is) een paar daagjes eerder 1 vd 12 levels van een spell af, whoowTylen schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:42:
Nieuwe lab aan. (hier wil ik elixer klaar voor hebben staan in de pompen).
Die af gemmen en gelijk een upgrade voor de spells erinDan weer upgrade aan.
[ Voor 56% gewijzigd door CLB op 29-06-2015 17:14 ]
Zo duur zal het allemaal toch niet zijn?Hoppa! schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:14:
Zegguh, wanneer komt die update nou eens? Ik zit inmiddels aardig in de resources en zou nu een kanon aan kunnen zetten naar 13, maar wil liever in de nieuwe shit investeren....
Enige nieuwe gebouwen die nu bekend zijn: air sweeper en dark spell factory.
Van de air sweeper weet je natuurlijk dat hij 500k gold kost, waarna je weer 1 dag de tijd hebt om 750k bij elkaar te sparen.
De dark spell factory is wat minder van bekend, maar aangezien deze vanaf TH8 beschikbaar zal zijn zal de dark spell factory niet zo ontzettend duur zijn (volgens deze link 1,5M Elixer).
Gewoon kanon naar 13 aanzetten dus.
The Dark Spell Factory is here with three new spells!
Dragon level 5 sets its golden gaze on Town Hall 10
A second Air Sweeper will help clear the skies, starting at Town Hall 9
New Leagues are here, including the Legend League Tournament and Legend Trophies!
The Dark Spell Factory
Harness Dark Elixir to make spells with advanced tactics, starting at Town Hall 8
Poison Spell: Make a toxic cloud that slows and drains the health of defending troops
Earthquake Spell: Rattles away the hitpoints from buildings and Walls
Haste Spell: The fastest speed boost ever, at half the storage space of a Rage Spell
These Dark Spells take half the space of regular spells. Mix, match and experiment!
New Leagues and the Legend League Tournament
Introducing Titan League and the ultra-prestigious Legend League at 5000 Trophies!
Legend League Tournaments are a new challenge for top players, ending once a month
Tournament Legends get their final standings featured in the Top Players tab and profile
Each tournament resets Legends to 5000 Trophies and converts extras into permanent Legend Trophies!
Game Balancing
Training times in the Spell Factory have been reduced
Extra Spells can now be queued in Spell Factories, even if your Spell Storage is full
All resource storages are now immune to all direct spell damage
Clan Tournaments are one month long and award more gems to more players per Clan
Barbarian, Archer, Dragon and P.E.K.K.A training cost adjusted for some levels
Several building hitpoint values have been increased
Inferno Tower's Single firing mode now charges to full power slightly faster
A.I. Improvements
Troops and Heroes are less likely to target walls unnecessarily (even the Archer Queen)
Troops and Heroes will not continue bashing through walls to get to a destroyed target
Wall Breakers now avoid retargeting towards unnecessary walls when deployed in groups
Fixed rare cases where defending Heroes or defenses might get stuck and not attack
Interface Improvements
Train your army with a new Training button just above Attack - no more Barracks-hunting
Army Overview lets you view, request troops and edit your army, including spells!
Quick-tabs have been added to training views to make cycling between buildings easier
Troop selection when attacking has been cleaned up with new visuals and sounds
You can now filter offensive Clan Chat by enabling the Clan Chat Filter in the Settings
Arabic and Traditional Chinese languages are now supported!
edit
New Spell Times
Lightning & Healing reduced to 20 minutes
Rage, Jump & Freeze reduced to 30 minutes
Alle info over bouwen / bouwtijden / bouwkosten / upgrade-kosten *hier*
Het zou mij benieuwenCLB schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:34:
Troops and Heroes are less likely to target walls unnecessarily (even the Archer Queen)
[ Voor 1% gewijzigd door Shineless op 30-06-2015 10:37 . Reden: Afsluitende tag toegevoegd ]
Zal je zien dat je king en queen lekker de marathon gaan lopen omdat ze geen muurtjes meer targetten, handig weer.....
Dit was ook het eerste wat bij mij binnenschoot. Nu gaan ze dus amper meer naar binnen wanneer er een muur staat?thedon46 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:40:
[...]
Zal je zien dat je king en queen lekker de marathon gaan lopen omdat ze geen muurtjes meer targetten, handig weer.....
Laat de update maar komen, 14mil+ staan en genoeg bouwvakkertjes vrij
Forum exclusive: Arabic and Traditional Chinese languages are now supported!
Ondanks dat de tweede airsweeper komt knallen die loons wel door, zeker als je er 11 kan meenemen
Ja of 7 haste spells en 2 healFamous schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:02:
Bah bah, ziet er erg snel uit..
Ondanks dat de tweede airsweeper komt knallen die loons wel door, zeker als je er 11 kan meenemen
Heb je filmpje hiervan dan?Famous schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:02:
Bah bah, ziet er erg snel uit..
Kan geen filmpje vinden.
YouTube: Clash of Clans - New Update! Dark Spell #3: Haste Spell Gameplay (Sneak Peek)Renzzie schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:18:
[...]
Heb je filmpje hiervan dan?
Kan geen filmpje vinden.
die haste spell op max is sneller dan de rage spell op max
[ Voor 8% gewijzigd door cypher21 op 30-06-2015 14:31 ]
https://www.reddit.com/r/...ark_spell_factory/csmw6mq
[ Voor 28% gewijzigd door The_Ghost16 op 30-06-2015 14:29 . Reden: link toegevoegd ]
Hahah hier staat ook 14 mil klaar en meer dan 100K dark elixer. en volle pompen.Famous schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:19:
[...]
Dit was ook het eerste wat bij mij binnenschoot. Nu gaan ze dus amper meer naar binnen wanneer er een muur staat?
Laat de update maar komen, 14mil+ staan en genoeg bouwvakkertjes vrij
Het zal weer even kijken zijn welke manier van aanvallen het meest effectief gaat zijn. Duidelijk is wel dat ze bij Supercell vonden dat de Lavaloonion-varianten gewoon te makkelijk waren. Zeker in combinatie met freeze en rage.The_Ghost16 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:29:
Ze hebben tevens ook de hitpoints van veel gebouwen verhoogd. Dit maakt luchtaanvallen iets minder effectief.
https://www.reddit.com/r/...ark_spell_factory/csmw6mq
Die Haste spells zullen wat tegenwicht bieden voor de bladblazers, maar helemaal compenseren zal wel niet.
Tsja, en dan gaan ze draak 5 erin gooien zodat luchtaanvallen nog sterker zijnHoppa! schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:33:
[...]
Het zal weer even kijken zijn welke manier van aanvallen het meest effectief gaat zijn. Duidelijk is wel dat ze bij Supercell vonden dat de Lavaloonion-varianten gewoon te makkelijk waren. Zeker in combinatie met freeze en rage.
Die Haste spells zullen wat tegenwicht bieden voor de bladblazers, maar helemaal compenseren zal wel niet.
gok dat het ladraloon gaat worden na de update
DraLaloon bedoel je? Zou kunnen, maar dan zie ik meer in Dralavion.cypher21 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:38:
[...]
Tsja, en dan gaan ze draak 5 erin gooien zodat luchtaanvallen nog sterker zijn![]()
gok dat het ladraloon gaat worden na de update
Haha ook goedHoppa! schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:03:
[...]
DraLaloon bedoel je? Zou kunnen, maar dan zie ik meer in Dralavion.
potato potato