Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Potverdorie fam wat een prachtige tekening weer! _/-\o_

Een handtekening?!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Famous schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:56:
[...]

Je BK ook nooit in het begin inzetten. De kans is groot dat hij voor niets dan gaat muur rammen. Je kan hem beter bewaren tot dat alles al bijna kapot is en je de laatste gebouwen kapot kan maken met de King of juist gebouwen wat een draak heeft over geslagen. Daarnaast moet je je funnel ook groot genoeg maken zodat de draken (wel verspreid) naar binnen gaan.

Om even mijn eigen base als voorbeeld te nemen met mijn geweldige paint skills (en je zou vanaf links aanvallen).
1. Drop een draak bij beide rode pijlen. Probeer heb een beetje in het midden te gooien zodat die iets naar binnen vliegt.
2. Wacht tot de gebouwen (bijna) kapot zijn en dropt daarna, iets gespreid, de overige draken.
3. Drop je King wanneer je draken in de buurt zijn bij het paarse gekrabbel.

* Mijn base hoef je uiteraard niet te draken :+

[afbeelding]
d:)b

Maar dan wacht je dus ook totdat je draken (bijna) dood zijn in de hoek?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
Xa!pt schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:13:
[...]

d:)b

Maar dan wacht je dus ook totdat je draken (bijna) dood zijn in de hoek?
Nee hoor, die gebouwen zijn zo kapot en gezien er vaak enkel een archer of zelfs niets op schiet pakken ze amper damage. Het gaat er gewoon om dat je een goede funnel maakt.

Wat ik nog vergeten ben is je CC met balloons level 6*. Deze drop je achter je draken wanneer een AA op de draken schiet (het liefst 2). Deze vliegen dan redelijk snel naar de AA's en pakken die. Gezien ze niet heel snel zijn moet je je rage wel goed gooien op je draken zodat de loons ook hier voordeel uit halen :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:13

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Stil hier :) Iedereen nog blij me de update?

Ik wel :)

Ben mijn RoadToChamp even gestaakt. Ik zat op 3055 cups. Maar ik merk dat mijn archer towers nog een beetje te zwak zijn. Ik werd nog vaak "ge-barched" en zo haalde ze 50%. Ben nu gezakt naar 2100-2200 om zo eerst de archer towers te maxxen. Helaas is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Want ik heb er 7 en die zijn level 11 en ze moeten naar 13. Dat is dus 14 upgrades :( Misschien toch maar die 5de bouwer "kopen"

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Tylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:03:
Stil hier :) Iedereen nog blij me de update?

Ik wel :)

Ben mijn RoadToChamp even gestaakt. Ik zat op 3055 cups. Maar ik merk dat mijn archer towers nog een beetje te zwak zijn. Ik werd nog vaak "ge-barched" en zo haalde ze 50%. Ben nu gezakt naar 2100-2200 om zo eerst de archer towers te maxxen. Helaas is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Want ik heb er 7 en die zijn level 11 en ze moeten naar 13. Dat is dus 14 upgrades :( Misschien toch maar die 5de bouwer "kopen"
Heb je nog geen vijfde bouwer? Wat heb je met al je gems gedaan? :+
Van de update merk ik eerlijk gezegd weinig. Ik denk dat we de economic changes pas over een 2-tal weken (of later) merken. Aangezien dan veel mensen hun pompen hebben geüpgrade. Het enige wat ik jammer vind, is dat ik geen elixer meer in m’n muren kan stoppen. Mja ik hoef er nog maar 137 ;)
Verder hadden ze het over clan statistieken of zoiets. Maar hier zie ik niets van terug?

Wat vind je zelf van de update? :o

PSN: Curvaa_

• Tylen

Tylen

Mijn gems stop ik in het boosten van de pompen en de barracks ;)

Ik merk nog toch al wel beter loot kwa elixer.

De statistics kan je vinden bij top clans. Normaal zag je daar alleen global. Nu: Global/International. Ik zi international omdat onze clan als international staat ingesteld.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb ook geen vijfde bouwer, nooit echt nodig gehad.
Nu ineens 14 pompen en mijnen geupgrade kunnen worden mis ik de vijfde bouwer eigenlijk voor het eerst :P

pompen en mijnen boosten is zonde, kun je beter barracks boosten en twee uur rammen :P

[ Voor 21% gewijzigd door cypher21 op 16-12-2014 09:33 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-11 14:58
Vijfde bouwer ook nooit echt nodig gehad, maar dat gebouwtje zorgt er wel voor dat 50% net een stukje lastiger te halen is (je moet die bouwers dan niet onverdedigd laten staan natuurlijk).

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ik heb ook geen 5de bouwer. En idd, alleen met die collectors nu mis ik ze. Ben niet actief genoeg om ze 24/7 aan te hebben staan. Heb dus iets van 947 gems oid. Gebruik ze voor de gem boost acties en soms om mijn heroes en spell factory te boosten als ik wat actiever wil farmen.

• Tylen

Tylen

cypher21 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:33:
Ik heb ook geen vijfde bouwer, nooit echt nodig gehad.
Nu ineens 14 pompen en mijnen geupgrade kunnen worden mis ik de vijfde bouwer eigenlijk voor het eerst :P

pompen en mijnen boosten is zonde, kun je beter barracks boosten en twee uur rammen :P
Ik speel elke dag twee uurtjes met een boost van de barracks. Daarnaast nog even goud boosten. Dat is elke dag extra 500K goud. (1mil goud per dag).

• cypher21
Tylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:42:
[...]

Ik speel elke dag twee uurtjes met een boost van de barracks. Daarnaast nog even goud boosten. Dat is elke dag extra 500K goud. (1mil goud per dag).
damn..
Hoeveel itunes kaartjes gaan er in een maand doorheen dan? :+

• Tylen

Tylen

cypher21 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:48:
[...]

damn..
Hoeveel itunes kaartjes gaan er in een maand doorheen dan? :+
Dat valt wel mee hoor. 110 gems per dag. En het is niet elke dag. Zeker 2 op 3 dagen. Dus zo'n 2000 gems per maand.

• Curva
Tylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:51:
[...]

Dat valt wel mee hoor. 110 gems per dag. En het is niet elke dag. Zeker 2 op 3 dagen. Dus zo'n 2000 gems per maand.
Volgens de Wikia calculator is 2000 gems $19,97 en dat is volgens Google 16,06 Euro. Op jaarbasis is dit 192,72. Best veel :+

• Tylen

Tylen

Curva schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:17:
[...]

Volgens de Wikia calculator is 2000 gems $19,97 en dat is volgens Google 16,06 Euro. Op jaarbasis is dit 192,72. Best veel :+
Ik vind het meevallen. De 1 zuipt het op en de andere gaat een keer naar de hoeren.

Ik heb voor 200 euro dus 486 uur lol.

• Curva
Ik geef er ook geen waardeoordeel over :) ieder z'n pleziertjes haha
Persoonlijk zou ik nooit zoveel uitgeven aan een game.

• Tylen

Tylen

Curva schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:29:
Ik geef er ook geen waardeoordeel over :) ieder z'n pleziertjes haha
Persoonlijk zou ik nooit zoveel uitgeven aan een game.
Je hebt ook geen playstation/xbox/wii? Of wacht, Catan/Monopoly/Koehandel/4 op een rij/etc?

;)

En je deed wel een waardeoordeel. Je tikte: "Best veel :+ "

Dat is jou waardeoordeel. (je vind het best veel.).

Ik vind het weinig.

[ Voor 17% gewijzigd door Tylen op 16-12-2014 10:33 ]

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:30
Wat doen jullie nog met Clash of Clans als jullie zo'n hoog level zijn? Ik zit op level 88 en al mijn gebouwen zijn zo hoog dat je zo veel gold/elixer nodig hebt, dat het eeuwen duurt. Ook het upgraden duurt enorm lang.
Voor mij begint de lol er dan een klein beetje vanaf te raken.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Als ik zie wat ik voor de playstation aan games uitgeef en qua tijd aan CoC besteed, valt het echt mee. Ik geef zo'n 5 euro per maand uit en vind dit nog bijzonder weinig.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 19:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik ben nu (pas..) level 74 en heb net mijn 5e bouwer gekocht voor 2000 gems. :)
Nooit gems uitgegeven, behalve toen je voor 1 gem een week kon boosten.

De meeste f2p spellen, speel ik ook echt f2p.

Mijn zwak ligt eerder bij Steam.
Een library van $2000+ en minstens de helft moet ik nog spelen.. :X

Dividend for Starters

• Tylen

Tylen

Thanks for the support mannen. ;) Ik vind het dus ook weinig. Een "hobby" mag geld kosten zeg ik altijd. In de zomer maanden rijd ik wedstrijden op een motor. Als ik uitreken hoeveel geld ik daarin stop valt dit reuze mee :P Dan had ik al een maxxed base voor kunnen hebben met de muren ook maxxed :P

• cypher21
Ach ieder zijn ding, valt reuze mee idd als je ziet hoeveel tijd je het spelletje speelt.
Ik kan iig nog steeds zeggen dat ik €0,00 aan het spel heb uitgegeven :P

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:09
Xitro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:37:
Wat doen jullie nog met Clash of Clans als jullie zo'n hoog level zijn? Ik zit op level 88 en al mijn gebouwen zijn zo hoog dat je zo veel gold/elixer nodig hebt, dat het eeuwen duurt. Ook het upgraden duurt enorm lang.
Raiden.

dan duurt het geen eeuwen voordat je goud/elixer hebt en kan je door blijven gaan met upgraden.

PSN: Europhea

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-11 14:58
Xitro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:37:
Ik vind het sparen voor grote upgrades juist een uitdaging. Dat zorgt bij mij voor spanning juist. Kan ik vanavond wel of niet de upgrade starten, moet nog 1x een goede aanval hebben en speel niet met xmod om het spel actief te houden. Als je dan inlogt en je bent aangevallen en ze hebben weer 200k/300k opgehaald, dan wordt het weer een paar uurtjes uitgesteld dat je kan upgraden. Dit hoort bij het spel, jij plundert anderen, anderen plunderen jou. Part of the game :)

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Ik heb in het begin de vierde bouwer gekocht (ook om de developer te steunen.... haha, alsof dat nodig is). Sindsdien alles op eigen kracht gedaan.

Als je geen super max high end Champion speler bent, is geld investeren alleen maar compenseren voor een gebrek aan geduld. Iedereen moet dat zelf weten natuurlijk, ik kies er niet voor.

• Hoppa!
Razenko schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:49:
[...]

Raiden.

dan duurt het geen eeuwen voordat je goud/elixer hebt en kan je door blijven gaan met upgraden.
Precies. Na de laatste cuprun (vorige week afgelopen) had ik het punt bereikt dat al mijn bouwers lagen te slapen. Dat is even vervelend, maar nu zijn ze weer allemaal aan het werk. Daarbij helpt het natuurlijk dat er nieuwe goedkope upgrades bijgekomen zijn. Maar ook los daarvan alweer een Queen update gedaan en de volgende start morgen (queen 15) en vanavond gaat mijn eerste X-bow naar max.

Ook in het lab geen problemen. Nog 4 dagen om 2,5 miljoen elixer te sparen voor reus 7. Golem 5 is dan klaar.

Updates duren ook langer, dus meer tijd om te sparen. Het is wel zo dat je, wanneer je een TH 10 aan het maxen bent, niet meer kunt volstaan met 3 a 4 aanvalletjes per dag als je 4 man aan je defences wilt laten werken. Bij mij zal het voorlopig 2 bouwers aan defence en 2 bouwers aan collectors zijn. Prima.

• Chrisz
Het zal inderdaad het raiden zijn wat het dan leuk maakt, echter vond ik juist het bouwen en aanpassen van mijn stad het leukst. Raiden heeft me nooit echt getrokken eigenlijk, behalve de single player missies. Misschien is dit toch niet helemaal mijn game dan.

• Hoppa!
Xitro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:55:
Het zal inderdaad het raiden zijn wat het dan leuk maakt, echter vond ik juist het bouwen en aanpassen van mijn stad het leukst. Raiden heeft me nooit echt getrokken eigenlijk, behalve de single player missies. Misschien is dit toch niet helemaal mijn game dan.
Nee, dan kun je beter simcity gaan spelen.

• Tylen

Tylen

Hoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:56:
[...]

Nee, dan kun je beter simcity gaan spelen.
_/-\o_ _/-\o_

• JBrennan
Of Cities Skylines, schijnt beter te zijn dan die simcity 5 meuk. Alhoewel simcity 4 nog zijn charme heeft, maar ja, beetje oud.

• Tylen

Tylen

Xitro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:55:
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook nooit de multiplayer deed en alleen de single player missies. Maar begon het toch steeds leuker te vinden. En vooral al je al een paar jaar met dezelfde groep in een clan zit. :)

• Hoppa!
Ik vind op de PC spellen het leukst als je een combi hebt tussen oorlog en bouwen. Ceasar, Rome, Civilization. Top spellen, daar is eigenlijk geen goed alternatief voor op Android. Terwijl tabletresoluties een goede port toch mogelijk moeten maken tegenwoordig.

En als er al spellen in de buurt komen, dan stikken ze van de in-game aankopen waar je nauwelijks onderuit komt als je een fatsoenlijke gameplay wilt.

• Chrisz
Tylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:12:
[...]

Ik moet zeggen dat ik in het begin ook nooit de multiplayer deed en alleen de single player missies. Maar begon het toch steeds leuker te vinden. En vooral al je al een paar jaar met dezelfde groep in een clan zit. :)
Dat is het denk ik ook een beetje, in het begin vond ik het een stuk leuker met een hechte groep. Uiteindelijk waren een paar mensen wat minder actief en zijn daardoor de actieve vertrokken naar verschillende clans. Maar ik denk dat dit met veel (multiplayer) games het geval is, met een hechte groep een stuk leuker dan in je eentje.

• Hoppa!
Xitro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:33:
[...]

Dat is het denk ik ook een beetje, in het begin vond ik het een stuk leuker met een hechte groep. Uiteindelijk waren een paar mensen wat minder actief en zijn daardoor de actieve vertrokken naar verschillende clans. Maar ik denk dat dit met veel (multiplayer) games het geval is, met een hechte groep een stuk leuker dan in je eentje.
Dat is wel het mooie aan de Clanwars-toevoeging, dat je ook meer samenhang krijgt. Dat gaat (en daar weten veel Tweakers-clanleden alles van) niet altijd zonder slag of stoot, maar uiteindelijk wordt het daardoor wel iets mooiers.

Voorwaarde is wel dat je een soort consensus bereikt over fanatisme. Dat moet groeien, maar is uiteindelijk wel doorslaggevend in het succes van je clan en/of de gezelligheid.

Wat dat betreft werkt onze duo-clan echt super. Iedereen die fanatiek een CW wil spelen gaat naar de CW clan, die door de week gevuld is met spelers die eigenlijk niet zo actief zijn, maar in het weekend volle bak gaan. In de main-clan zitten spelers die fanatieker cuppen en farmen. Prima combi, waardoor we vrijwel elke war winnen.

[ Voor 16% gewijzigd door Hoppa! op 16-12-2014 11:45 ]

• JBrennan
Tweakers3 gaat ook lekker. We groeien nog steeds :). En we winnen meer dan we verliezen. Buiten de CW's om zijn er genoeg mensen die niet heel veel doen (ik bv). Tijdens een CW is het altijd wel druk, vooral op de chat. Maar dat is ook weer niet verplicht. Enige vereiste is dat je daadwerkelijk mee doet aan de CW en dat je leert van je fouten.

• Steevo_S
JBrennan schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:08:
Tweakers3 gaat ook lekker. We groeien nog steeds :). En we winnen meer dan we verliezen. Buiten de CW's om zijn er genoeg mensen die niet heel veel doen (ik bv). Tijdens een CW is het altijd wel druk, vooral op de chat. Maar dat is ook weer niet verplicht. Enige vereiste is dat je daadwerkelijk mee doet aan de CW en dat je leert van je fouten.
Zelfde voor Tweakers 2, vaste groep en 1 keer per week clan war met een 3 tal verplichtingen. 75% van de leden zit er ook al 6 maanden of langer in. Wie niet mee wilt doen kan er altijd even uitstappen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:00

Darrell

Fiat moonboy

is er nog plek in 1 van de tweakers clans? Heb een eigen clan met 2 vrienden maar dan ben je met te weinig om te cw-en

• Steevo_S
Kijk welke je wilt joinen :)

[Tweakers] -- 2 x per week clan war 20 leden
[Tweakers2] -- 1 x per week clan war 39 leden
TweakersIII -- 2 x per week clan war 43 leden
Tweakers.net -- geen clan war 50 leden

• Hoppa!
Wij hebben in totaal zo'n 70 leden, waarvan er zo'n 25 structureel in de CW-clan. De rest zit in de main clan, waarvan er een stuk of 10 regelmatig op en neer hoppen. Een aantal spelers heeft meerdere accounts die verdeeld zitten over de clans, om toch een vorm van onderling contact te hebben over spelers die gekickt zijn (en dan ook bij de broerclan niet welkom zijn).

Laatste war was fantastisch. We stonden vlak voor het einde nog dik achter, maar hebben op het laatste moment een gecoördineerde alles-of niets gedaan. Zij waren al voor de loot aan het gaan en toen zijn we er vol ingeklapt met onze laatste aanvallen. Uiteindelijk met 2 punten verschil gewonnen!

• Curva
Hoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:30:
Laatste war was fantastisch. We stonden vlak voor het einde nog dik achter, maar hebben op het laatste moment een gecoördineerde alles-of niets gedaan. Zij waren al voor de loot aan het gaan en toen zijn we er vol ingeklapt met onze laatste aanvallen. Uiteindelijk met 2 punten verschil gewonnen!
Dat zijn toch wel de mooiste overwinningen :9
Laatst hadden wij dat de tegenstander helemaal niks deed. Geen enkele troep gedoneerd in de CC. 1 member viel wel 2 keer aan haha. Hij haalde in totaal 1 ster.

• Hari050
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2qvr41s.jpg
Iemand nog enige tips, of zoals steevo_s al vroeg welke kan ik joinen?

• Steevo_S
Stuur gerust een invite naar [Tweakers2] we zoeken altijd versterking :)

• Razenko
Hari050 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:40:
[afbeelding]
Iemand nog enige tips, of zoals steevo_s al vroeg welke kan ik joinen?
mag ik vragen waarom je al bent begonnen met zwarte muurtjes ipv alles eerst paars te maken?

• Hoppa!
Razenko schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:45:
[...]

mag ik vragen waarom je al bent begonnen met zwarte muurtjes ipv alles eerst paars te maken?
Waarom kopen mensen van dat ranzige tri-colore ijs? Omdat het er mooi uitziet!

• Famous
Hoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:48:
[...]

Mompelt iets over level 10 :D :D :D :D :D :D :D

• Hoppa!
Curva schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:37:
[...]

Dat zijn toch wel de mooiste overwinningen :9
Laatst hadden wij dat de tegenstander helemaal niks deed. Geen enkele troep gedoneerd in de CC. 1 member viel wel 2 keer aan haha. Hij haalde in totaal 1 ster.
Dat hebben we in Tweakers volgens mij ook een keer gehad.

Wat ook mooi was, een war waarin mijn clan alles bij de tegenstander voor drie sterren sloopte. Prachtig!

• Curva
Hoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:50:
[...]

Wat ook mooi was, een war waarin mijn clan alles bij de tegenstander voor drie sterren sloopte. Prachtig!
Haha nice!
De war waar ik het over had, eindigde in 44-1, we mistte 1 ster. Een dikke TH10 met 2 inferno's..

• Famous
Hoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:50:
[...]

Als je max sterren heb moet het gewoon insta win zijn :)

• Hari050
Razenko schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:45:
[...]

Tuurlijk mag je dat!
Weet eigenlijk ook niet waarom haha, maar nu blijkt dat je niet meer met elixer kan uppen... Helaas.

• Razenko
Hoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:48:
[...]

Goed gezegd, ziet er leuk uit maar als je het eenmaal hebt kan je er niks mee :X

• Hari050
Maar verder niemand tips ?(A)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 19:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nee ziet er goed uit zo hoor. Je houd je TH laag en upgrade eerst alles voor je naar het volgende level gaat. Verder ben je bezig met upgraden en doe je ook je muurtjes upgraden.

Ga zo door :)

Dividend for Starters

• Famous
Bomen weg halen en zit namelijk een max aan het aantal dat je kan krijgen (of je wilt ze sparen).
Gembox weghalen, hier krijg je er namelijk maar één van.
Geen gems meer uitgeven en zo snel mogelijk de 4e bouwer halen. Drie is wel echt weinig.

Ja ik weet dat je momenteel geen bouwers hebt :)

• Razenko
Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:19:
[...]

Bomen weg halen en zit namelijk een max aan het aantal dat je kan krijgen (of je wilt ze sparen).
Geen gems meer uitgeven en zo snel mogelijk de 4e bouwer halen. Drie is wel echt weinig.

Dit is de enige tip die ik mee wil geven,
voor de rest ziet het er netjes uit, mooie base design, TH staat mooi vrij zonder bommen/tesla's eromheen, nice! :)

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik zit een beetje met een dilemma, ik heb TH8 aanstaan en dit duurt nu nog 4 dagen.
Ondertussen val ik vrolijk nu en dan aan om Elixir te krijgen, ik moet namelijk nog 2 kazernes naar het hoogste lvl uppen + rage naar 4. Verder in het lab alles max. Daarnaast nog een beetje DE farmen om king naar 2 te krijgen, ben ik bijna, zeker nu ik een pomp heb.

Het punt is dat ik letterlijk helemaal niets meer kan uppen met goud, waardoor ik naast het elixir ook een grote berg goud aan het verzamelen ben waar ik niets mee kan. Waarschijnlijk zijn morgen mijn kluizen vol en daardoor ben ik een gewild doelwit geworden :( ik verlies een hoop goud wat ik niet zo heel erg vind, maar ik verlies daardoor ook mijn broodnodige elixir en DE, omdat ze als ze toch bezig zijn met bijvoorbeeld draken meteen ook maar alles meenemen ;)

Nu kan ik na elke aanval braaf mijn schildje uitzitten de komende dagen, maar dan kan ik ook geen elixir farmen. Wat zouden jullie doen? Ik wil in ieder geval wel mijn kluizen vol hebben zodra TH8 een feit is, zodat ik meteen de broodnodige nieuwe defence kan kopen en uppen.

Deliriant isti Romani.

• Steevo_S
Balanceer je goud niveau met elixir door het terug in je muren te zetten (kan niet zien of je die nog moet doen) of andere oplossing, 2 storages buiten je muren naast je TH zodat ze wat goud pakken (niet alles) en je een schildje krijgt

• Famous
Zoveel mogelijk blijven aanvallen en online blijven waar mogelijk. Of je nu 4 miljoen goud of 6 miljoen goud hebt maakt niets uit. De buit blijft voor de tegenstander het zelfde. Je kan je goud kluizen een beetje naar de buitenkant zetten en elixer meer naar het midden.

Wat wel een groot voordeel is wanneer je kluizen vol zitten je mijnen ook vol beginnen te lopen en je dit lekker kan meenemen wanneer je TH8 bent. :Y

• Hari050
Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:19:
[...]

Ik weet het, hier ben ik ook voor aan het sparen.
Verder komt het goed!

• Saryon

Saryon

Xienix

Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:34:
Zoveel mogelijk blijven aanvallen en online blijven waar mogelijk. Of je nu 4 miljoen goud of 6 miljoen goud hebt maakt niets uit. De buit blijft voor de tegenstander het zelfde. Je kan je goud kluizen een beetje naar de buitenkant zetten en elixer meer naar het midden.

Wat wel een groot voordeel is wanneer je kluizen vol zitten je mijnen ook vol beginnen te lopen en je dit lekker kan meenemen wanneer je TH8 bent. :Y
Dan ga ik dat doen, werk sowieso gewoon fulltime, dus is doordeweeks af en toe tussendoor en een beetje 's avonds. Zal inderdaad de elixir wat meer in het midden zetten.

@Steevo, muren zijn allemaal lvl 7, dus kom niet verder. Aan de ene kant zeer fijn, aan de andere kant nu jammer.

bedankt voor de tips in ieder geval!

Deliriant isti Romani.

• Famous
Saryon schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:45:
[...]

Dan ga ik dat doen, werk sowieso gewoon fulltime, dus is doordeweeks af en toe tussendoor en een beetje 's avonds. Zal inderdaad de elixir wat meer in het midden zetten.

@Steevo, muren zijn allemaal lvl 7, dus kom niet verder. Aan de ene kant zeer fijn, aan de andere kant nu jammer.

bedankt voor de tips in ieder geval!
Door de weeks kan je dan beter je shield uitzitten tot in de avond waar je vaker achter elkaar kan aanvallen. Je shield verbreken voor één aanval is eigenlijk zonde.

Verder een leuke goede clan joinen die goede troepen in je CC stopt :D

• Saryon

Saryon

Xienix

Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:46:
[...]

Door de weeks kan je dan beter je shield uitzitten tot in de avond waar je vaker achter elkaar kan aanvallen. Je shield verbreken voor één aanval is eigenlijk zonde.

Ik zit bij Tweakers.net en daar heb ik het zeer naar mijn zin :)
Hulpvaardige mensen en een gezellige chat waar ik probeer ook af en toe mee te ouwehoeren tussen het werken en het gezinsleven door 8)

Deliriant isti Romani.

• Hoppa!
Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:46:
[...]

Dat laatste is wel belangrijk. Sowieso is het bij het farmen wel lekker als je weet dat er iets fatsoenlijks in je CC zit.

Momenteel farm ik trouwens in kristal 2 en met die max inferno's en grotendeels lvl8 muren word ik echt (letterlijk) niet meer aangevallen. Alleen TH-snipes. Nu 4 miljoen elixer, 7,5 miljoen goud en 90k DE en nog durven ze het niet aan. Ik durf nu prima mijn schild te verbreken voor 1 aanval, kost me alleen wat cups als ze mijn th weer pakken.

• Mrkock
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik wil graag joinen in de Tweakers||| clan. Er is al een verzoek gestuurd via de game.

[mR]. Kock

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15

westergas

rikkie_pc

Mrkock schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:33:
Ik wil graag joinen in de Tweakers||| clan. Er is al een verzoek gestuurd via de game.
Patrick in CoC?

Beter ff posten in het juiste topic en je tweakers naam in de req zetten.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Famous
Nou, voor mij is het ook weer duidelijk.. Ik ga mijn xmod maar gewoon gebruiken om online te blijven want hier word ik echt gestoord van! Krijgen die stomme kut noobs al een drill erbij en nog blijven ze door gaan. Af en toe vind ik niet erg maar ik krijg de laatste tijd niet anders op mijn dak.
Kan SC niet even de lightning 50% minder maken wanneer deze op een DE storage knalt :/

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/35lwwhj.png

• Tylen

Tylen

Ik heb dat ook nooit begrepen waarom ze dat doen. Een lightning kost mij 33K, als ik er drie op een DE storage gooi kost mij dat 99K elixer. En dat voor zo'n 2K DE.... raar///

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Fammie, ik heb precies hetzelfde. Afgelopen 3 attacks 3000DE verloren door die %&)(&%#@ lighting noobs. Ik heb er één terug gepakt, de rest hebben allemaal een shield. Maar dat komt nog wel.

Bij mij werkt Xmod niet meer helaas :/

edit: En nu is er voor de 4de keer iemand gekomen met lighting :')

[ Voor 13% gewijzigd door Brogala op 16-12-2014 17:14 ]

• Famous
Tylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:08:
Ik heb dat ook nooit begrepen waarom ze dat doen. Een lightning kost mij 33K, als ik er drie op een DE storage gooi kost mij dat 99K elixer. En dat voor zo'n 2K DE.... raar///
Ik snap an sich wel waarom ze het doen maar het mag van mij wel generfd worden zeg..
Brogala schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:13:
Fammie, ik heb precies hetzelfde. Afgelopen 3 attacks 3000DE verloren door die %&)(&%#@ lighting noobs. Ik heb er één terug gepakt, de rest hebben allemaal een shield. Maar dat komt nog wel.

Bij mij werkt Xmod niet meer helaas :/
Zoals je ziet kan ik er geen van de drie terugpakken.
Xmod werkte bij Moo wel weer dacht ik gelezen te hebben, nieuwste update binnen?

• Tylen

Tylen

iMod heeft hier altijd gewerkt. xMod gebruik ik niet.

• Brogala
  • Niet online
Ow kee bedankt. Dat je gerevenged bent is inderdaad onhandig.

Ik zie trouwens geen update. Dan maar hopen dat er geen 5de lighting noob komt -O- :N

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Ik zie dat iedereen zich ergert aan die lightningspells, maar bedenk dat je ze zelf ook kan gebruiken ;) Ik farm op een rustige weekenddag zo 20k de in ~1600-1800 cuprange door vier spells op volle de-tanks te gooien. Be always one step ahead of you enemy. Natuurlijk kan je degene die het doen als wraak altijd nog proberen plat te barchen :D

• Hari050
Tylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:20:
iMod heeft hier altijd gewerkt. xMod gebruik ik niet.
Wat is het verschil tussen iMod en xMod als ik vragen mag :)

(Ik ken alleen xMod)

[ Voor 5% gewijzigd door Hari050 op 16-12-2014 20:19 ]

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Hari050 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:19:
[...]

Wat is het verschil tussen iMod en xMod als ik vragen mag :)

(Ik ken alleen xMod)
iMod voor iOS? :p

• Hari050
:P ik heb xMod op iOS?

• Famous
Willian40 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:38:
Ik zie dat iedereen zich ergert aan die lightningspells, maar bedenk dat je ze zelf ook kan gebruiken ;) Ik farm op een rustige weekenddag zo 20k de in ~1600-1800 cuprange door vier spells op volle de-tanks te gooien. Be always one step ahead of you enemy. Natuurlijk kan je degene die het doen als wraak altijd nog proberen plat te barchen :D
Omdat het gewoon noob is :+. Naast dat moet je dus elke keer weer 4 lightning maken en op wachten voor je weer wat DE kan pakken op die manier.
Als ik enkel voor DE ga kom ik op een dag zo aan 35k en een stuk meer andere loot erbij dan jij waarschijnlijk pakt (zeker elke keer de kosten voor 4 spells).
Ik barch nu lekker waarbij ik soms een jump spell gebruik en heel soms een heal spell waardoor ik aanzienlijk meer loot pak wat met lightning dus niet gaat lukken. Ja misschien een keertje 1500 DE en dan weer 2 uur wachten tot je het weer kan doen. Voor die kosten maak ik twee barch legers waar ik 1mil gold mee pak en 9/10 meer DE dan paar lightnings erop.
Nee, iMod was de voorganger voor xMod als ik het goed heb. Hij was er wel voor android geen idee of die er voor iOs was. Na mijn weten is iMod al gebanned.

• Hari050
Oke oke :)
ik zelf heb xMod zoals ik al zei alleen die mod van de loot werkt niet klopt dit?

• Famous
Wat werkt er niet aan?

• Hari050
Als ik bijvoorbeeld bij goud loot 100000 in voer, dan vind het net zo goed ook met minder loot.

• Famous
"Meet all the conditions" aanstaan?

• Hari050
Dankje! Dit was ik inderdaad vergeten!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

xmod werkt niet op bluestacks :/ :(

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:00

Darrell

Fiat moonboy

Steevo_S schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:41:
Stuur gerust een invite naar [Tweakers2] we zoeken altijd versterking :)
ok, ik heb een invite gestuurd :)
Darrell

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Darrell schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:05:
[...]

ok, ik heb een invite gestuurd :)
Darrell
Hoe heet je, je heet toch geen xcecuter(Engels standaard join verzoek) anders ben je zonet geweigerd door een elder

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:48
xmod wilt helemaal niet werken bij mij , is er een bepaadle android versie voor veriest?

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-11 16:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Er is root vereist anders werkt xmod niet.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 14:48
Xmod werkt ook niet op de nieuwste Android versie.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Serieus: klagen over de-hunters en dan xmod gebruiken?

• Brogala
  • Niet online
zacht schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:43:
Ja, om de lighting noobs te stoppen :Y

• Hoppa!
zacht schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:43:
DE hunten is treurig, maar wel een methode die gewoon binnen de mogelijkheden van het spel past. Xmod is dat niet en valt gewoon onder cheaten.

Ik gebruik het ook, daar niet van.

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:33:
"Meet all the conditions" aanstaan?
Weet niet wat er mis was met jouw instelling, maar meet al the conditions is het domste wat je kan doen in mijn ogen.

heb vaak zat 300k/90k/500 gepakt doordat ik dat uit heb staan. elixer boeid met niet zo. wil vooral gold hebben.
Als je Xmod op 150/150/2000 instelt dan vind je genoeg prima loots.

je weet dat de eerste x dat je op aanvallen druk de auto next nog niet werkt?

• Steevo_S
Xmod werkt niet op Android 5 (lollipop)

• cypher21
Steevo_S schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:13:
Xmod werkt niet op Android 5 (lollipop)
Even iets breder trekken ;)

xmod werkt niet op ART alleen op dalvik

sinds android 4.4 kun je je telefoon in ART zetten. Android 5.0 staat standaard al op ART.

Ze zijn daar echter wel mee bezig.

[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 17-12-2014 09:21 ]

• Famous
thedon46 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 07:56:
[...]

Weet niet wat er mis was met jouw instelling, maar meet al the conditions is het domste wat je kan doen in mijn ogen.

heb vaak zat 300k/90k/500 gepakt doordat ik dat uit heb staan. elixer boeid met niet zo. wil vooral gold hebben.
Als je Xmod op 150/150/2000 instelt dan vind je genoeg prima loots.

je weet dat de eerste x dat je op aanvallen druk de auto next nog niet werkt?
Dat kan, geen idee eigenlijk. Gebruik het niet meer om naar buit te zoeken.
enkel om CW te oefenen :D

• Hoppa!
Daar gebruik ik het ook voor. En dat is natuurlijk wel vals spelen. Aan de andere kant, ik zie regelmatig dusdanig uitgekookte aanvallen voorbij komen dat ik er van overtuigd ben dat heel veel mensen dit doen.

• cypher21
Hoppa! schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:27:
[...]

Daar gebruik ik het ook voor. En dat is natuurlijk wel vals spelen. Aan de andere kant, ik zie regelmatig dusdanig uitgekookte aanvallen voorbij komen dat ik er van overtuigd ben dat heel veel mensen dit doen.
Als al je grote bommen getriggerd worden door 1 enkele barbaar en de luchtbommen door 1 gunsteling dan mag je daar wel van uit gaan ja :P

• Famous
Hoppa! schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:27:
[...]

Ja het is wel vals spelen maar een optie om aanvallen te oefenen is er vanaf het begin al geweest. Dit was echter zo omslachtig dat ik het toen nooit gebruikte.

Ik heb eigenlijk al mijn bommen in de base liggen dus ze kunnen vooraf weinig triggeren maar goede aanvallen zie je nog wel eens voorbij komen waarbij het heel makkelijk lijkt :+

• JBrennan
De clan uit onze voorgaande CW had overduidelijk ook geoefend. Precies weten waar je wat moet droppen net met een minimaal leger heel vaak 3 sterren halen? Of ze waren gewoon beter dan ons :P. Uiteindelijk wel gewonnen, maar goed.

Ik wacht nog steeds op een ban van xmod en dat alle gebruikers worden gerollbacked naar een datum voor de release van mod :P.

• cypher21
dan mogen ze van mij eerder die bot gebruikers aanpakken
xmod vind ik persoonlijk vrij onschuldig, zeker om buit te zoeken. De sandbox functie is dan wel discutabel, maar je kunt ook met airplane mode oefenen

• Famous
Onze nummer één van de tegenstander in de huidige CW. Meneer heeft in totaal toch zeker;

20 miljoen goud gepakt.
22 miljoen elixer gepakt.
65k DE totaal gepakt.

Beetje alles heeft meneer dus gekocht :D

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/1zm02s3.png
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/n4xgkh.png

• cypher21
;) Of hij speelt al heel lang en valt bijna niet aan maar spaart alles

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wij houden ons netjes aan de regels en gebruiken een spion om de de clan van de tegenstander te infiltreren. Vervolgens worden er snel wat screenshotjes gemaakt van alle opstellingen.

Je moest eens weten hoeveel clans dit toelaten ;)
Pagina: 1 ... 55 ... 102 Laatste