Een handtekening?!
Famous schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:56:
[...]
Je BK ook nooit in het begin inzetten. De kans is groot dat hij voor niets dan gaat muur rammen. Je kan hem beter bewaren tot dat alles al bijna kapot is en je de laatste gebouwen kapot kan maken met de King of juist gebouwen wat een draak heeft over geslagen. Daarnaast moet je je funnel ook groot genoeg maken zodat de draken (wel verspreid) naar binnen gaan.
Om even mijn eigen base als voorbeeld te nemen met mijn geweldige paint skills (en je zou vanaf links aanvallen).
1. Drop een draak bij beide rode pijlen. Probeer heb een beetje in het midden te gooien zodat die iets naar binnen vliegt.
2. Wacht tot de gebouwen (bijna) kapot zijn en dropt daarna, iets gespreid, de overige draken.
3. Drop je King wanneer je draken in de buurt zijn bij het paarse gekrabbel.
* Mijn base hoef je uiteraard niet te draken![]()
[afbeelding]
Maar dan wacht je dus ook totdat je draken (bijna) dood zijn in de hoek?
Nee hoor, die gebouwen zijn zo kapot en gezien er vaak enkel een archer of zelfs niets op schiet pakken ze amper damage. Het gaat er gewoon om dat je een goede funnel maakt.Xa!pt schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:13:
[...]
![]()
Maar dan wacht je dus ook totdat je draken (bijna) dood zijn in de hoek?
Wat ik nog vergeten ben is je CC met balloons level 6*. Deze drop je achter je draken wanneer een AA op de draken schiet (het liefst 2). Deze vliegen dan redelijk snel naar de AA's en pakken die. Gezien ze niet heel snel zijn moet je je rage wel goed gooien op je draken zodat de loons ook hier voordeel uit halen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik wel
Ben mijn RoadToChamp even gestaakt. Ik zat op 3055 cups. Maar ik merk dat mijn archer towers nog een beetje te zwak zijn. Ik werd nog vaak "ge-barched" en zo haalde ze 50%. Ben nu gezakt naar 2100-2200 om zo eerst de archer towers te maxxen. Helaas is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Want ik heb er 7 en die zijn level 11 en ze moeten naar 13. Dat is dus 14 upgrades
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Heb je nog geen vijfde bouwer? Wat heb je met al je gems gedaan?Tylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:03:
Stil hierIedereen nog blij me de update?
Ik wel![]()
Ben mijn RoadToChamp even gestaakt. Ik zat op 3055 cups. Maar ik merk dat mijn archer towers nog een beetje te zwak zijn. Ik werd nog vaak "ge-barched" en zo haalde ze 50%. Ben nu gezakt naar 2100-2200 om zo eerst de archer towers te maxxen. Helaas is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Want ik heb er 7 en die zijn level 11 en ze moeten naar 13. Dat is dus 14 upgradesMisschien toch maar die 5de bouwer "kopen"
Van de update merk ik eerlijk gezegd weinig. Ik denk dat we de economic changes pas over een 2-tal weken (of later) merken. Aangezien dan veel mensen hun pompen hebben geüpgrade. Het enige wat ik jammer vind, is dat ik geen elixer meer in m’n muren kan stoppen. Mja ik hoef er nog maar 137
Verder hadden ze het over clan statistieken of zoiets. Maar hier zie ik niets van terug?
Wat vind je zelf van de update?
PSN: Curvaa_
Ik merk nog toch al wel beter loot kwa elixer.
De statistics kan je vinden bij top clans. Normaal zag je daar alleen global. Nu: Global/International. Ik zi international omdat onze clan als international staat ingesteld.
Nu ineens 14 pompen en mijnen geupgrade kunnen worden mis ik de vijfde bouwer eigenlijk voor het eerst
pompen en mijnen boosten is zonde, kun je beter barracks boosten en twee uur rammen
[ Voor 21% gewijzigd door cypher21 op 16-12-2014 09:33 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik speel elke dag twee uurtjes met een boost van de barracks. Daarnaast nog even goud boosten. Dat is elke dag extra 500K goud. (1mil goud per dag).cypher21 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:33:
Ik heb ook geen vijfde bouwer, nooit echt nodig gehad.
Nu ineens 14 pompen en mijnen geupgrade kunnen worden mis ik de vijfde bouwer eigenlijk voor het eerst
pompen en mijnen boosten is zonde, kun je beter barracks boosten en twee uur rammen
damn..Tylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:42:
[...]
Ik speel elke dag twee uurtjes met een boost van de barracks. Daarnaast nog even goud boosten. Dat is elke dag extra 500K goud. (1mil goud per dag).
Hoeveel itunes kaartjes gaan er in een maand doorheen dan?
Dat valt wel mee hoor. 110 gems per dag. En het is niet elke dag. Zeker 2 op 3 dagen. Dus zo'n 2000 gems per maand.cypher21 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:48:
[...]
damn..
Hoeveel itunes kaartjes gaan er in een maand doorheen dan?
Volgens de Wikia calculator is 2000 gems $19,97 en dat is volgens Google 16,06 Euro. Op jaarbasis is dit 192,72. Best veelTylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:51:
[...]
Dat valt wel mee hoor. 110 gems per dag. En het is niet elke dag. Zeker 2 op 3 dagen. Dus zo'n 2000 gems per maand.
Ik vind het meevallen. De 1 zuipt het op en de andere gaat een keer naar de hoeren.Curva schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:17:
[...]
Volgens de Wikia calculator is 2000 gems $19,97 en dat is volgens Google 16,06 Euro. Op jaarbasis is dit 192,72. Best veel
Ik heb voor 200 euro dus 486 uur lol.
Persoonlijk zou ik nooit zoveel uitgeven aan een game.
Je hebt ook geen playstation/xbox/wii? Of wacht, Catan/Monopoly/Koehandel/4 op een rij/etc?Curva schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:29:
Ik geef er ook geen waardeoordeel overieder z'n pleziertjes haha
Persoonlijk zou ik nooit zoveel uitgeven aan een game.
En je deed wel een waardeoordeel. Je tikte: "Best veel
Dat is jou waardeoordeel. (je vind het best veel.).
Ik vind het weinig.
[ Voor 17% gewijzigd door Tylen op 16-12-2014 10:33 ]
Voor mij begint de lol er dan een klein beetje vanaf te raken.
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Nooit gems uitgegeven, behalve toen je voor 1 gem een week kon boosten.
De meeste f2p spellen, speel ik ook echt f2p.
Mijn zwak ligt eerder bij Steam.
Een library van $2000+ en minstens de helft moet ik nog spelen..
Ik kan iig nog steeds zeggen dat ik €0,00 aan het spel heb uitgegeven
Raiden.Xitro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:37:
Wat doen jullie nog met Clash of Clans als jullie zo'n hoog level zijn? Ik zit op level 88 en al mijn gebouwen zijn zo hoog dat je zo veel gold/elixer nodig hebt, dat het eeuwen duurt. Ook het upgraden duurt enorm lang.
dan duurt het geen eeuwen voordat je goud/elixer hebt en kan je door blijven gaan met upgraden.
PSN: Europhea
Ik vind het sparen voor grote upgrades juist een uitdaging. Dat zorgt bij mij voor spanning juist. Kan ik vanavond wel of niet de upgrade starten, moet nog 1x een goede aanval hebben en speel niet met xmod om het spel actief te houden. Als je dan inlogt en je bent aangevallen en ze hebben weer 200k/300k opgehaald, dan wordt het weer een paar uurtjes uitgesteld dat je kan upgraden. Dit hoort bij het spel, jij plundert anderen, anderen plunderen jou. Part of the gameXitro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:37:
Wat doen jullie nog met Clash of Clans als jullie zo'n hoog level zijn? Ik zit op level 88 en al mijn gebouwen zijn zo hoog dat je zo veel gold/elixer nodig hebt, dat het eeuwen duurt. Ook het upgraden duurt enorm lang.
Als je geen super max high end Champion speler bent, is geld investeren alleen maar compenseren voor een gebrek aan geduld. Iedereen moet dat zelf weten natuurlijk, ik kies er niet voor.
Precies. Na de laatste cuprun (vorige week afgelopen) had ik het punt bereikt dat al mijn bouwers lagen te slapen. Dat is even vervelend, maar nu zijn ze weer allemaal aan het werk. Daarbij helpt het natuurlijk dat er nieuwe goedkope upgrades bijgekomen zijn. Maar ook los daarvan alweer een Queen update gedaan en de volgende start morgen (queen 15) en vanavond gaat mijn eerste X-bow naar max.Razenko schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:49:
[...]
Raiden.
dan duurt het geen eeuwen voordat je goud/elixer hebt en kan je door blijven gaan met upgraden.
Ook in het lab geen problemen. Nog 4 dagen om 2,5 miljoen elixer te sparen voor reus 7. Golem 5 is dan klaar.
Updates duren ook langer, dus meer tijd om te sparen. Het is wel zo dat je, wanneer je een TH 10 aan het maxen bent, niet meer kunt volstaan met 3 a 4 aanvalletjes per dag als je 4 man aan je defences wilt laten werken. Bij mij zal het voorlopig 2 bouwers aan defence en 2 bouwers aan collectors zijn. Prima.
Nee, dan kun je beter simcity gaan spelen.Xitro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:55:
Het zal inderdaad het raiden zijn wat het dan leuk maakt, echter vond ik juist het bouwen en aanpassen van mijn stad het leukst. Raiden heeft me nooit echt getrokken eigenlijk, behalve de single player missies. Misschien is dit toch niet helemaal mijn game dan.
Hoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:56:
[...]
Nee, dan kun je beter simcity gaan spelen.
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook nooit de multiplayer deed en alleen de single player missies. Maar begon het toch steeds leuker te vinden. En vooral al je al een paar jaar met dezelfde groep in een clan zit.Xitro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:55:
Het zal inderdaad het raiden zijn wat het dan leuk maakt, echter vond ik juist het bouwen en aanpassen van mijn stad het leukst. Raiden heeft me nooit echt getrokken eigenlijk, behalve de single player missies. Misschien is dit toch niet helemaal mijn game dan.
En als er al spellen in de buurt komen, dan stikken ze van de in-game aankopen waar je nauwelijks onderuit komt als je een fatsoenlijke gameplay wilt.
Dat is het denk ik ook een beetje, in het begin vond ik het een stuk leuker met een hechte groep. Uiteindelijk waren een paar mensen wat minder actief en zijn daardoor de actieve vertrokken naar verschillende clans. Maar ik denk dat dit met veel (multiplayer) games het geval is, met een hechte groep een stuk leuker dan in je eentje.Tylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:12:
[...]
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook nooit de multiplayer deed en alleen de single player missies. Maar begon het toch steeds leuker te vinden. En vooral al je al een paar jaar met dezelfde groep in een clan zit.
Dat is wel het mooie aan de Clanwars-toevoeging, dat je ook meer samenhang krijgt. Dat gaat (en daar weten veel Tweakers-clanleden alles van) niet altijd zonder slag of stoot, maar uiteindelijk wordt het daardoor wel iets mooiers.Xitro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:33:
[...]
Dat is het denk ik ook een beetje, in het begin vond ik het een stuk leuker met een hechte groep. Uiteindelijk waren een paar mensen wat minder actief en zijn daardoor de actieve vertrokken naar verschillende clans. Maar ik denk dat dit met veel (multiplayer) games het geval is, met een hechte groep een stuk leuker dan in je eentje.
Voorwaarde is wel dat je een soort consensus bereikt over fanatisme. Dat moet groeien, maar is uiteindelijk wel doorslaggevend in het succes van je clan en/of de gezelligheid.
Wat dat betreft werkt onze duo-clan echt super. Iedereen die fanatiek een CW wil spelen gaat naar de CW clan, die door de week gevuld is met spelers die eigenlijk niet zo actief zijn, maar in het weekend volle bak gaan. In de main-clan zitten spelers die fanatieker cuppen en farmen. Prima combi, waardoor we vrijwel elke war winnen.
[ Voor 16% gewijzigd door Hoppa! op 16-12-2014 11:45 ]
Zelfde voor Tweakers 2, vaste groep en 1 keer per week clan war met een 3 tal verplichtingen. 75% van de leden zit er ook al 6 maanden of langer in. Wie niet mee wilt doen kan er altijd even uitstappen.JBrennan schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:08:
Tweakers3 gaat ook lekker. We groeien nog steeds. En we winnen meer dan we verliezen. Buiten de CW's om zijn er genoeg mensen die niet heel veel doen (ik bv). Tijdens een CW is het altijd wel druk, vooral op de chat. Maar dat is ook weer niet verplicht. Enige vereiste is dat je daadwerkelijk mee doet aan de CW en dat je leert van je fouten.
[Tweakers] -- 2 x per week clan war 20 leden
[Tweakers2] -- 1 x per week clan war 39 leden
TweakersIII -- 2 x per week clan war 43 leden
Tweakers.net -- geen clan war 50 leden
Laatste war was fantastisch. We stonden vlak voor het einde nog dik achter, maar hebben op het laatste moment een gecoördineerde alles-of niets gedaan. Zij waren al voor de loot aan het gaan en toen zijn we er vol ingeklapt met onze laatste aanvallen. Uiteindelijk met 2 punten verschil gewonnen!
Dat zijn toch wel de mooiste overwinningenHoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:30:
Laatste war was fantastisch. We stonden vlak voor het einde nog dik achter, maar hebben op het laatste moment een gecoördineerde alles-of niets gedaan. Zij waren al voor de loot aan het gaan en toen zijn we er vol ingeklapt met onze laatste aanvallen. Uiteindelijk met 2 punten verschil gewonnen!
Laatst hadden wij dat de tegenstander helemaal niks deed. Geen enkele troep gedoneerd in de CC. 1 member viel wel 2 keer aan haha. Hij haalde in totaal 1 ster.

Iemand nog enige tips, of zoals steevo_s al vroeg welke kan ik joinen?
mag ik vragen waarom je al bent begonnen met zwarte muurtjes ipv alles eerst paars te maken?Hari050 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:40:
[afbeelding]
Iemand nog enige tips, of zoals steevo_s al vroeg welke kan ik joinen?
Waarom kopen mensen van dat ranzige tri-colore ijs? Omdat het er mooi uitziet!Razenko schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:45:
[...]
mag ik vragen waarom je al bent begonnen met zwarte muurtjes ipv alles eerst paars te maken?
Mompelt iets over level 10Hoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:48:
[...]
Waarom kopen mensen van dat ranzige tri-colore ijs? Omdat het er mooi uitziet!
Dat hebben we in Tweakers volgens mij ook een keer gehad.Curva schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:37:
[...]
Dat zijn toch wel de mooiste overwinningen![]()
Laatst hadden wij dat de tegenstander helemaal niks deed. Geen enkele troep gedoneerd in de CC. 1 member viel wel 2 keer aan haha. Hij haalde in totaal 1 ster.
Wat ook mooi was, een war waarin mijn clan alles bij de tegenstander voor drie sterren sloopte. Prachtig!
Haha nice!Hoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:50:
[...]
Dat hebben we in Tweakers volgens mij ook een keer gehad.
Wat ook mooi was, een war waarin mijn clan alles bij de tegenstander voor drie sterren sloopte. Prachtig!
De war waar ik het over had, eindigde in 44-1, we mistte 1 ster. Een dikke TH10 met 2 inferno's..
Als je max sterren heb moet het gewoon insta win zijnHoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:50:
[...]
Dat hebben we in Tweakers volgens mij ook een keer gehad.
Tuurlijk mag je dat!Razenko schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:45:
[...]
mag ik vragen waarom je al bent begonnen met zwarte muurtjes ipv alles eerst paars te maken?
Weet eigenlijk ook niet waarom haha, maar nu blijkt dat je niet meer met elixer kan uppen... Helaas.
Goed gezegd, ziet er leuk uit maar als je het eenmaal hebt kan je er niks meeHoppa! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:48:
[...]
Waarom kopen mensen van dat ranzige tri-colore ijs? Omdat het er mooi uitziet!
Ga zo door
Bomen weg halen en zit namelijk een max aan het aantal dat je kan krijgen (of je wilt ze sparen).Hari050 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:01:
Maar verder niemand tips ?(A)
Gembox weghalen, hier krijg je er namelijk maar één van.
Geen gems meer uitgeven en zo snel mogelijk de 4e bouwer halen. Drie is wel echt weinig.
Ja ik weet dat je momenteel geen bouwers hebt
Dit is de enige tip die ik mee wil geven,Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:19:
[...]
Bomen weg halen en zit namelijk een max aan het aantal dat je kan krijgen (of je wilt ze sparen).
Geen gems meer uitgeven en zo snel mogelijk de 4e bouwer halen. Drie is wel echt weinig.
Ja ik weet dat je momenteel geen bouwers hebt![]()
voor de rest ziet het er netjes uit, mooie base design, TH staat mooi vrij zonder bommen/tesla's eromheen, nice!
Ondertussen val ik vrolijk nu en dan aan om Elixir te krijgen, ik moet namelijk nog 2 kazernes naar het hoogste lvl uppen + rage naar 4. Verder in het lab alles max. Daarnaast nog een beetje DE farmen om king naar 2 te krijgen, ben ik bijna, zeker nu ik een pomp heb.
Het punt is dat ik letterlijk helemaal niets meer kan uppen met goud, waardoor ik naast het elixir ook een grote berg goud aan het verzamelen ben waar ik niets mee kan. Waarschijnlijk zijn morgen mijn kluizen vol en daardoor ben ik een gewild doelwit geworden
Nu kan ik na elke aanval braaf mijn schildje uitzitten de komende dagen, maar dan kan ik ook geen elixir farmen. Wat zouden jullie doen? Ik wil in ieder geval wel mijn kluizen vol hebben zodra TH8 een feit is, zodat ik meteen de broodnodige nieuwe defence kan kopen en uppen.
Deliriant isti Romani.
Wat wel een groot voordeel is wanneer je kluizen vol zitten je mijnen ook vol beginnen te lopen en je dit lekker kan meenemen wanneer je TH8 bent.
Ik weet het, hier ben ik ook voor aan het sparen.Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:19:
[...]
Bomen weg halen en zit namelijk een max aan het aantal dat je kan krijgen (of je wilt ze sparen).
Ja ik weet dat je momenteel geen bouwers hebt![]()
Verder komt het goed!
Dan ga ik dat doen, werk sowieso gewoon fulltime, dus is doordeweeks af en toe tussendoor en een beetje 's avonds. Zal inderdaad de elixir wat meer in het midden zetten.Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:34:
Zoveel mogelijk blijven aanvallen en online blijven waar mogelijk. Of je nu 4 miljoen goud of 6 miljoen goud hebt maakt niets uit. De buit blijft voor de tegenstander het zelfde. Je kan je goud kluizen een beetje naar de buitenkant zetten en elixer meer naar het midden.
Wat wel een groot voordeel is wanneer je kluizen vol zitten je mijnen ook vol beginnen te lopen en je dit lekker kan meenemen wanneer je TH8 bent.
@Steevo, muren zijn allemaal lvl 7, dus kom niet verder. Aan de ene kant zeer fijn, aan de andere kant nu jammer.
bedankt voor de tips in ieder geval!
Deliriant isti Romani.
Door de weeks kan je dan beter je shield uitzitten tot in de avond waar je vaker achter elkaar kan aanvallen. Je shield verbreken voor één aanval is eigenlijk zonde.Saryon schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:45:
[...]
Dan ga ik dat doen, werk sowieso gewoon fulltime, dus is doordeweeks af en toe tussendoor en een beetje 's avonds. Zal inderdaad de elixir wat meer in het midden zetten.
@Steevo, muren zijn allemaal lvl 7, dus kom niet verder. Aan de ene kant zeer fijn, aan de andere kant nu jammer.
bedankt voor de tips in ieder geval!
Verder een leuke goede clan joinen die goede troepen in je CC stopt
Ik zit bij Tweakers.net en daar heb ik het zeer naar mijn zinFamous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:46:
[...]
Door de weeks kan je dan beter je shield uitzitten tot in de avond waar je vaker achter elkaar kan aanvallen. Je shield verbreken voor één aanval is eigenlijk zonde.
Hulpvaardige mensen en een gezellige chat waar ik probeer ook af en toe mee te ouwehoeren tussen het werken en het gezinsleven door
Deliriant isti Romani.
Dat laatste is wel belangrijk. Sowieso is het bij het farmen wel lekker als je weet dat er iets fatsoenlijks in je CC zit.Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:46:
[...]
Door de weeks kan je dan beter je shield uitzitten tot in de avond waar je vaker achter elkaar kan aanvallen. Je shield verbreken voor één aanval is eigenlijk zonde.
Momenteel farm ik trouwens in kristal 2 en met die max inferno's en grotendeels lvl8 muren word ik echt (letterlijk) niet meer aangevallen. Alleen TH-snipes. Nu 4 miljoen elixer, 7,5 miljoen goud en 90k DE en nog durven ze het niet aan. Ik durf nu prima mijn schild te verbreken voor 1 aanval, kost me alleen wat cups als ze mijn th weer pakken.
[mR]. Kock
Patrick in CoC?Mrkock schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:33:
Ik wil graag joinen in de Tweakers||| clan. Er is al een verzoek gestuurd via de game.
Beter ff posten in het juiste topic en je tweakers naam in de req zetten.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Kan SC niet even de lightning 50% minder maken wanneer deze op een DE storage knalt
Bij mij werkt Xmod niet meer helaas
edit: En nu is er voor de 4de keer iemand gekomen met lighting
[ Voor 13% gewijzigd door Brogala op 16-12-2014 17:14 ]
Ik snap an sich wel waarom ze het doen maar het mag van mij wel generfd worden zeg..Tylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:08:
Ik heb dat ook nooit begrepen waarom ze dat doen. Een lightning kost mij 33K, als ik er drie op een DE storage gooi kost mij dat 99K elixer. En dat voor zo'n 2K DE.... raar///
Zoals je ziet kan ik er geen van de drie terugpakken.Brogala schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:13:
Fammie, ik heb precies hetzelfde. Afgelopen 3 attacks 3000DE verloren door die %&)(&%#@ lighting noobs. Ik heb er één terug gepakt, de rest hebben allemaal een shield. Maar dat komt nog wel.
Bij mij werkt Xmod niet meer helaas
Xmod werkte bij Moo wel weer dacht ik gelezen te hebben, nieuwste update binnen?
Ik zie trouwens geen update. Dan maar hopen dat er geen 5de lighting noob komt
Wat is het verschil tussen iMod en xMod als ik vragen magTylen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:20:
iMod heeft hier altijd gewerkt. xMod gebruik ik niet.
(Ik ken alleen xMod)
[ Voor 5% gewijzigd door Hari050 op 16-12-2014 20:19 ]
iMod voor iOS?Hari050 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:19:
[...]
Wat is het verschil tussen iMod en xMod als ik vragen mag![]()
(Ik ken alleen xMod)
Omdat het gewoon noob isWillian40 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:38:
Ik zie dat iedereen zich ergert aan die lightningspells, maar bedenk dat je ze zelf ook kan gebruikenIk farm op een rustige weekenddag zo 20k de in ~1600-1800 cuprange door vier spells op volle de-tanks te gooien. Be always one step ahead of you enemy. Natuurlijk kan je degene die het doen als wraak altijd nog proberen plat te barchen
Als ik enkel voor DE ga kom ik op een dag zo aan 35k en een stuk meer andere loot erbij dan jij waarschijnlijk pakt (zeker elke keer de kosten voor 4 spells).
Ik barch nu lekker waarbij ik soms een jump spell gebruik en heel soms een heal spell waardoor ik aanzienlijk meer loot pak wat met lightning dus niet gaat lukken. Ja misschien een keertje 1500 DE en dan weer 2 uur wachten tot je het weer kan doen. Voor die kosten maak ik twee barch legers waar ik 1mil gold mee pak en 9/10 meer DE dan paar lightnings erop.
Nee, iMod was de voorganger voor xMod als ik het goed heb. Hij was er wel voor android geen idee of die er voor iOs was. Na mijn weten is iMod al gebanned.
ik zelf heb xMod zoals ik al zei alleen die mod van de loot werkt niet klopt dit?
ok, ik heb een invite gestuurdSteevo_S schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:41:
Stuur gerust een invite naar [Tweakers2] we zoeken altijd versterking
Darrell
Hoe heet je, je heet toch geen xcecuter(Engels standaard join verzoek) anders ben je zonet geweigerd door een elder
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ja, om de lighting noobs te stoppenzacht schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:43:
Serieus: klagen over de-hunters en dan xmod gebruiken?
DE hunten is treurig, maar wel een methode die gewoon binnen de mogelijkheden van het spel past. Xmod is dat niet en valt gewoon onder cheaten.zacht schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:43:
Serieus: klagen over de-hunters en dan xmod gebruiken?
Ik gebruik het ook, daar niet van.
Weet niet wat er mis was met jouw instelling, maar meet al the conditions is het domste wat je kan doen in mijn ogen.Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:33:
"Meet all the conditions" aanstaan?
heb vaak zat 300k/90k/500 gepakt doordat ik dat uit heb staan. elixer boeid met niet zo. wil vooral gold hebben.
Als je Xmod op 150/150/2000 instelt dan vind je genoeg prima loots.
je weet dat de eerste x dat je op aanvallen druk de auto next nog niet werkt?
Even iets breder trekkenSteevo_S schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:13:
Xmod werkt niet op Android 5 (lollipop)
xmod werkt niet op ART alleen op dalvik
sinds android 4.4 kun je je telefoon in ART zetten. Android 5.0 staat standaard al op ART.
Ze zijn daar echter wel mee bezig.
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 17-12-2014 09:21 ]
Dat kan, geen idee eigenlijk. Gebruik het niet meer om naar buit te zoeken.thedon46 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 07:56:
[...]
Weet niet wat er mis was met jouw instelling, maar meet al the conditions is het domste wat je kan doen in mijn ogen.
heb vaak zat 300k/90k/500 gepakt doordat ik dat uit heb staan. elixer boeid met niet zo. wil vooral gold hebben.
Als je Xmod op 150/150/2000 instelt dan vind je genoeg prima loots.
je weet dat de eerste x dat je op aanvallen druk de auto next nog niet werkt?
enkel om CW te oefenen
Daar gebruik ik het ook voor. En dat is natuurlijk wel vals spelen. Aan de andere kant, ik zie regelmatig dusdanig uitgekookte aanvallen voorbij komen dat ik er van overtuigd ben dat heel veel mensen dit doen.
Als al je grote bommen getriggerd worden door 1 enkele barbaar en de luchtbommen door 1 gunsteling dan mag je daar wel van uit gaan jaHoppa! schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:27:
[...]
Daar gebruik ik het ook voor. En dat is natuurlijk wel vals spelen. Aan de andere kant, ik zie regelmatig dusdanig uitgekookte aanvallen voorbij komen dat ik er van overtuigd ben dat heel veel mensen dit doen.
Ja het is wel vals spelen maar een optie om aanvallen te oefenen is er vanaf het begin al geweest. Dit was echter zo omslachtig dat ik het toen nooit gebruikte.Hoppa! schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:27:
[...]
Ik heb eigenlijk al mijn bommen in de base liggen dus ze kunnen vooraf weinig triggeren maar goede aanvallen zie je nog wel eens voorbij komen waarbij het heel makkelijk lijkt
Ik wacht nog steeds op een ban van xmod en dat alle gebruikers worden gerollbacked naar een datum voor de release van mod
xmod vind ik persoonlijk vrij onschuldig, zeker om buit te zoeken. De sandbox functie is dan wel discutabel, maar je kunt ook met airplane mode oefenen
20 miljoen goud gepakt.
22 miljoen elixer gepakt.
65k DE totaal gepakt.
Beetje alles heeft meneer dus gekocht

Je moest eens weten hoeveel clans dit toelaten