Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Heel blij met mijn farmbase! In ieder geval mijn TH staat buiten de muren.
Laatste 'grote' verlies qua grondstoffen is 5 dagen geleden.
05 dagen geleden: verlies 8.108 goud en 83.185 elixir
07 dagen geleden: verlies 7.024 goud en 61.818 elixir.
10 dagen geleden: verlies 32.172 goud en 28.43 elixir.

Meer dan dit kom ik niet tegen in mijn loglijst. Heerlijk dus!

Daarnaast heb ik de, voor mij, ideale samenstellingen gevonden.
Rebuild duurt 20 minuten. ROI is +- 60K elixir (als ik geen spreuken gebruik).
Ik focus me op het snipen van TH voor de cups. Met TH buiten de muren verlies ik dagelijks de nodige cups. Daarom pak ik die op een simpele manier terug. Tijdens de zoektocht naar een dorp met TH buiten de muren kom ik geregeld een 200K/200K dorp tegen waarbij de grondstoffen in de mijnen/pompen zitten. Die pak ik altijd, ongeacht of ik kan winnen of niet.

Samenstelling:
45 barbaren
65 archers
30 goblins
8 giants
10 wallbreakers
1 B.K.

Edit :
Ja hoor, post je dit. Wordt men volledige basis geveegd. 1,5k DE foetsie en 180k elixir. Goud rond de 70k. Bummer. Was op weg naar boogjes lvl 5.

[ Voor 31% gewijzigd door Roodey op 12-07-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenedig
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 00:16

jeroenedig

jeroenedig.nl

En zo was ik opeens de leider van [tweakers]. Jammer, zeer jammer dat men die clan heeft laten dood bloeden.

jeroenedig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Gefeliciteerd :). Zo logde ik ooit eens in en was ik leider van [Tweakers3].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
JBrennan schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:22:
Gefeliciteerd :). Zo logde ik ooit eens in en was ik leider van [Tweakers3].
Dat was inderdaad raar, had ik ook nog mee gemaakt.
ProAce kwam echter snel terug weer >:)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
En ging weer weg. Om weer terug te komen. Om gelijk op vakantie te gaan. Volgens mij zit hij er nu weer in (heb sinds vanochtend niet ingelogd, dus wie weet 8)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-10 02:31
[Tweakers] vernietigd door de clan war update O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenedig

jeroenedig

jeroenedig.nl

Niet echt door de ClanWar. Meer door het beleid wat daarvoor werd gevoerd. Hoop dat we er toch weer een leuke en gezellige clan van kunnen maken.

Iedereen is welkom als je maar leuk en gezellig bent ;)

jeroenedig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
jeroenedig schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:37:
Niet echt door de ClanWar. Meer door het beleid wat daarvoor werd gevoerd. Hoop dat we er toch weer een leuke en gezellige clan van kunnen maken.

Iedereen is welkom als je maar leuk en gezellig bent ;)
Foto vereist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenedig

jeroenedig

jeroenedig.nl

Van wat wil jij een foto lieve Fam?

jeroenedig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
jeroenedig schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:43:
Van wat wil jij een foto lieve Fam?
Van de persoon die een request een dient, want ze moeten leuk zijn toch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenedig

jeroenedig

jeroenedig.nl

Ah so. Alleen de vrouwelijke dan ;)

Nee hoor iedereen die gezellig mee doet is welkom!

jeroenedig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:29
Lijkt me leuk, ben alleen net begonnen (gisteren) dus duurt het nog ff voordat ik kan joinen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Zo, na een moeizame eerste week als versbakken TH10'er gaat het nu ineens bijzonder lekker. De afgelopen drie dagen met name aangevallen tussen 19:00 's avonds en 22:00 's avonds (en een enkele keer rond 7:00 's ochtends) en de ene 250k/250k na de andere vliegt voorbij.

Echt bizar, na de laatste grote CoC-update was er niks te vinden en nu vliegen de miljoenen binnen. Zo erg dat ik niet alleen beide inferno's en de derde X-bow bijelkaar heb, maar ik ben inmiddels de Inferno's ook al aan het upgraden naar lvl 2. Gaat nergens over, zo makkelijk als het nu even gaat. Nu sparen om de nieuwe X-bow naar lvl 2 en daarna 3 te brengen en dan weer vrolijk door met mijn Tesla's. Inferno lvl 3 komt wel een keer. Eerst Tesla's Wiz-towers naar de max!

Tegelijkertijd is mijn update witch lvl 2 morgen klaar en ga ik dan door met Golem te upgraden. Nu hoggs minder effectief zijn in de CW ga ik toch mijn opties uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
jeroenedig schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:10:
En zo was ik opeens de leider van [tweakers]. Jammer, zeer jammer dat men die clan heeft laten dood bloeden.
Zo ben ik ook ooit wakker geworden.

Met alle respect voor de oud-leden, maar ik denk dat het goed is dat de clan is leeggelopen. In die korte periode dat ik leider was en kort daarna onder EWK ging het wel aardig (en de CW's gingen fantastisch), maar ik heb toch altijd het gevoel gehad dat het met hangen en wurgen was.

Nu is het mogelijk om een verse start te maken met nieuwe mensen, al zal het niet meevallen om de boel weer vol te krijgen. Misschien is het wijs als de leiders van de verschillende Tweakers-clans eens met elkaar gaan babbelen om de verschillende clans ook echt een ander profiel te geven, zodat er ook over en weer wat leden over gaan stappen. Ik weet uit het recente verleden dat dat gevoelig ligt omdat er een bepaalde rivaliteit bestaat tussen de clans, maar ik denk dat het voor alle clans iets op kan leveren.

Ik had eigenlijk na de vakantie een terugkeer naar [Tweakers] willen bekijken, maar wil wel graag in een clan waar CW wordt gespeeld en met toch minimaal een stuk of 20 leden. Vooralsnog zit ik goed in de clan waar ik nu zit, erg gezellige clan, maar wel met wat weinig leden die echt ver zijn met hun basis. 25 leden, met 3 TH 10's, waarvan mijn basis toch wel echt met enige afstand de sterkste is.

Mochten mensen willen joinen, onze clan kent geen enkele niveau-restrictie, iedereen is welkom. Een paar logische voorwaarden hebben we wel: je moet 18+ zijn, actief zijn in CW en van slap gezever houden. De clan heet dan ook 'Klets of Clans'. We spelen nu even tijdelijk geen CW, omdat diverse sterke spelers op vakantie zijn. Normaliter 1 CW per week, die wordt op vrijdag gestart, bij veel animo wordt er ook op andere tijdstippen een CW gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenedig

jeroenedig

jeroenedig.nl

Het is inderdaad goed om alle clan leaders van de clans om de tafel te laten zitten. En misschien is er iemand gemotiveerd die ook kan helpen met [Tweakers], want als het aan mij ligt wordt dat weer de gezellige clan die het was (voor het kicken ivm de CW begon ;))

jeroenedig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
jeroenedig schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:17:
Het is inderdaad goed om alle clan leaders van de clans om de tafel te laten zitten. En misschien is er iemand gemotiveerd die ook kan helpen met [Tweakers], want als het aan mij ligt wordt dat weer de gezellige clan die het was (voor het kicken ivm de CW begon ;))
Hier sta ik ook zeker voor open alleen ik vond het aantal members gewoon té laag.
Tweakers3 zit eigenlijk altijd vol en willen alleen maar mensen joinen. Dit hoeft van mij persoonlijk ook niet maar 25 á 30 mensen is toch wel erg relax al je CW gaat spelen.

Zonder CW zou het mij niets uitmaken als de chat dan maar gezellig is maar CW's wil ik toch wel graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Ik (Joechei) wil best overstappen naar Tweakers hoor. Ik kan iemand (Bushmaster) meenemen vanuit TW2 en ik weet ook nog wel een niet Tweaker (Darizoeba) die wil joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Even geen zin om alle data er bij te zetten:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RkDFzW4bfdzILS9Jas4PKtz2/full.jpg

Inmiddels loop ik tegen het einde van TH9 aan, maar moet nog wat upgrades uitvoeren...
Nog 2 kanonnen lvl11, nog 2 tesla's lvl7, nog 2 airdefs lvl7 en nog 2 archertowers lvl11 :)
Daarna moet er ook nog 23 miljoen goud in upgrades van (lucht)bommetjes, maar that's it.

In het lab voor elixer alleen nog healspell lvl6 en jumpspell lvl2, maar DE-upgrades moeten nog wel...
Minions lvl4, Hoggs lvl3, lvl4 en lvl5, Valkyrie lvl2, lvl3 en lvl4 en Golems lvl2, lvl3 en lvl4, Heksen zijn max :+

Totaal nog 58 miljoen goud nodig (inc. bommen), 7,8 miljoen elixer voor lab en nog 550.000 DE voor upgrades.
Valkyries en Golems vind ik denk wel even prima en Kongin en Koningin kunnen ook nog tm lvl30 voor DE :/

En voordat ik overga naar lvl10 TH wil ik ook nog een hele bunch lvl9-muurtjes fixen, dat wordt lachen :)

Focus ligt momenteel op het zo snel mogelijk upgraden van alle defense en bommen...
In het lab nog even de twee elixer-upgrades en dan minions en hoggies tm lvl5 ontwikkelen.
In de tussentijd dus nog wat compartimentjes voorzien van lvl9-muurtjes en dan... dan is het <+:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:29
Ik wilde [Tweakers] joinen maar ik had niet voldoende trofeeën, dus zal ik eerst nog even kijken hoe ik dat voor elkaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Zozo, dat ziet er leuk uit CLB. In 3/4 van een jaar toch erg ver gekomen zeg.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Leuk? Die jongen zit eigenlijk te smeken om een interventie. Zeldzaam niveau van verslaving, wordt tijd dat zijn werkgever of familie ingrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Curva schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 00:01:
Zozo, dat ziet er leuk uit CLB. In 3/4 van een jaar toch erg ver gekomen zeg.
Nu nog snel naar level 9 muren en door naar level 10! :D
Lekkere voortgang CLB, lekker die TH9 maxen en niets overslaan zoals vele (noobs) wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha idd. Goed bezig CLB. Maar alles maxen is ook een ander extreem. Zoveel mogelijk doen is mijn motto. Wanneer je bouwers niks te doen hebben, dan is het een goed moment om verder te gaan.

Overigens, m'n eerste lvl8 tesla is klaar en m'n eerste bouwer die niks meer te doen heeft (alle gebouwen maxed of aan de upgrade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jij bent toch ook al bijna max TH10? TH11 heb jij ook nog niet aangezet.. ;)

Nee ik snap als je niet alles upgrade maar een TH10 met level 7 muren en/of level 5 mailtjes wizzies

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 18-07-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
clb heb je de 2000 trophies al is gehaald?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Bijna iedereen vanuit Tweakers1. Tijdens de cuprush gingen we erg hard.
Zelfs mensen op TH7 zaten boven de 2000 cups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
cuprush...klinkt goed...wanneer doen we de volgende ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dit deden we destijds tegen Tweakers2, kijkende welke clan het hoogste clan qua clancups kwam. Tweakers3 deed toen wel mee maar hadden té weinig members om mee te komen.
Wanneer er geen "strijd" is met een andere clan voel ik hier persoonlijk weinig voor en richt ik mezelf liever op het farmen.

Als er wel een cuprush komt lijkt me het beste om dit na augustus te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 07:40:
Haha idd. Goed bezig CLB. Maar alles maxen is ook een ander extreem. Zoveel mogelijk doen is mijn motto. Wanneer je bouwers niks te doen hebben, dan is het een goed moment om verder te gaan.
Mwahja ik moet nog wel wat DE-troops in het lab fixen ook...
Wil niet naar TH10 voordat m'n minions en hoggies lvl5 zijn en dat duurt totaal nog 50 dagen ofzo...
Tevens staat m'n Pekka nog 10 dagen aan en duren die twee elixer-spells ook nog 12 daagjes :)

Volgende week, weekje minder spelen, mooi wat langere defense-up aanzetten, die zijn dan bijna klaar.
En dan kan als alles in m'n lab nog upgrade, het goud mooi in de muurtjes, zodat ik wel 'n eind met lvl9 kom.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:00:
Jij bent toch ook al bijna max TH10? TH11 heb jij ook nog niet aangezet.. ;)

Nee ik snap als je niet alles upgrade maar een TH10 met level 7 muren en/of level 5 mailtjes wizzies
Die staat aan als het kon. Inmiddels alle gebouwen gemaxt. Alleen m'n helden zijn nog lvl 30/31 en de meeste muren zijn lvl10. Dus alleen die lange grind over. Speel inmiddels wel een stuk minder ivm m'n nieuwe baan. Komt goed uit, heb namelijk niet zoveel om voor te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens een paar goede voorbeelden van layouts voor een farmbase TH7? Er zijn best veel websites maar daar kom je de meest vreemde bases tegen met net zo veel voor als tegens.

Die van CLB hierboven bv, is zoiets goed?

Of werkt zoiets ook? (een van de meest bekeken/waardeerde, van zon website:

http://clashofclansbuilder.com/plan/418505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:04
Al 29 man in de Tweakers.net clan *O*

Gaat gestaag. Ook een aardig ontspannen sfeertje geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Voor mensen die twijfelen over de upgrade naar TH 10, ik kan je aanraden om het gewoon te doen. De loots worden wat minder, maar zodra je Inferno's staan word je echt nooit meer aangevallen. TH buiten de muren en er komt vrijwel niemand meer die het aandurft om je aan te vallen voordat er iemand langs is geweest om je TH te slopen.

Met name in de periode tussen 18:00 en 22:00 's avonds zijn er prima 200k/200k+ loots te vinden in de cuprange 1850-2000.

Per saldo gaat het sparen bij mij nu minimaal zo snel als onder TH9. En daar komt dan bij dat je base in één klap veel en veel sterker wordt voor in de CW en je legerkampen weer kan upgraden voor 20 extra troops.

In het begin had ik even spijt, maar nu gaat het toch erg vlot. 2 legerkampen aan het upgraden, Inferno's staan aan naar lvl 2 en morgen gaat mijn nieuw X-Bow naar lvl 2. Inmiddels ook heks lvl 2 klaar en nu Golem aan het upgraden naar 2. En ik speel echt veel en veel minder dan onder TH 9. Het fijne is nu dat je tussendoor af en toe een keer aan kunt vallen, omdat de noodzaak om tussen aanvallen online te blijven een stuk minder is geworden. Nu is dat natuurlijk even anders, omdat mijn Inferno's aan het upgraden zijn, maar ook nu word ik nauwelijks aangevallen buiten mijn TH. Ja, soms wat boogjes die mijn mijnen en pompen aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies. Th10 is eigenlijk een zeer relaxte plek om te spelen. Mits je defense op een goede level zit en je inferno maxed zijn. Merk van mezelf dat ik ook een stuk minder actief speel. Vrijwel nooit meer online tussen raids door. Dat komt ook doordat ik weinig aangevallen word. Vandaar dat ik ook in meester farm vanwege de hoge bonus en de vele bases met goede loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 16:03
Misha schreef op zondag 20 juli 2014 @ 22:35:
Al 29 man in de Tweakers.net clan *O*

Gaat gestaag. Ook een aardig ontspannen sfeertje geloof ik :)
Is er een verschil met de Tweakers1,2 en 3 clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 09:25
Er was voorheen wellicht wat verschil maar tegenwoordig zal dat verschil wel niet meer aanwezig zijn. Elke clan is een groep mensen bij elkaar die lekker actief zijn en elkaar behelpen, natuurlijk zal het gedurende de huidige vakantie periode bij vele de sleur er wat inzitten en leden wat minder actief zijn.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Nou als er nog ruimte is en jullie mij willen hebben dan wil ik wel graag joinen.
Ik schommel zo rond de 850-1000 trofeeën, ben nu aan het sparen voor het hoofdgebouw op te upgraden dus ik val nu niet meer aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Je moet juist wel aanvallen om sneller te kunnen sparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Maar is de kans dan niet groter dan mensen jou aanvallen omdat je dan ook mogelijk een wraakaanval krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

TH buiten de muren zetten zodat er in de tijden dat je offline bent eerder mensen voor je TH gaan, dan heb je weer een 12uur schild en blijven je resources intakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Aaah dat zal ik eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaduwtje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-04-2024
Ik ben sinds 9 dagen geleden ook maar eens aan het spelen geslagen. Het is wel erg verslavend. Vooral in het begin waar er elke dag nog veel dingen te doen zijn.

Ben bij tweakers.net gegaan, maar is er nog veel verschil met de andere tweakers clans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Schaduwtje schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:33:
Ik ben sinds 9 dagen geleden ook maar eens aan het spelen geslagen. Het is wel erg verslavend. Vooral in het begin waar er elke dag nog veel dingen te doen zijn.

Ben bij tweakers.net gegaan, maar is er nog veel verschil met de andere tweakers clans?
Tis allemaal één pot nat. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Neee Tweakers 2 is gezelliger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Xepos schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:02:
Aaah dat zal ik eens proberen dan.
Misschien ben ik al te laat. Maar zoals al is gezegd, verwijder dat spel en installeer het nooit meer.

Over de tweakers clan: inderdaad weer 30 leden, ik dacht dat het einde in zicht was toen EWK eruit ging maar nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:13:
[...]

Misschien ben ik al te laat. Maar zoals al is gezegd, verwijder dat spel en installeer het nooit meer.

Over de tweakers clan: inderdaad weer 30 leden, ik dacht dat het einde in zicht was toen EWK eruit ging maar nee!
Lag alles dan toch aan EWK :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Famous schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:55:
[...]

Lag alles dan toch aan EWK :>
De terrorleider! Heb die kerel nooit gemogen. Al was ik stiekem altijd wel jaloers op zn base.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Brogala schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:13:
[...]

Speel inmiddels al een maand of twee :)
Maar niet zo actief, gewoon wanneer ik het onthoud en tijd over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Je bent welkom hoor, Xepos!

Ik heb de clan maar even op slot gezet. Er kwamen een hoop buitenlanders de clan binnen die even units kwamen vragen en weer weggingen.

Wie vanaf nu wil joinen, die moet eventjes wachten tot ik de invite accepteer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Oh ja voor in de FP lijstje:
Xepos - Xepos
Nummer 20 in de clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toevoeging PF lijstje: tweakers.net
ferryenmoniqe geweldig moniqe moest zijn moniqUe pffffff kan dat nog aangepast worden??

iig

ferryenmoniqe - Ferry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:57:
toevoeging PF lijstje: tweakers.net
ferryenmoniqe geweldig moniqe moest zijn moniqUe pffffff kan dat nog aangepast worden??

iig

ferryenmoniqe - Ferry.
Ik heb je naam aangepast :) officieel moet dat via een ander forum, maar bij deze.

Welkom bij de clan in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Misha schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:09:
[...]
officieel moet dat via een ander forum
TR aangemaakt! :(

:+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Laatst online: 10-10 20:35
Momenteel ben ik lvl111, TH10, alle troepen max.
Heb een ruim jaar mijn eigen clan gehad en dit breekt me een beetje op. Veel spelers gingen en kwamen, en bij iedere CW moest ik de kar trekken.

Dit ontnam me een beetje boel de plezier in het spel, daarom waardig afscheid genomen en het verhaal ook uitgelegd. Ik was van plan om te retiren, maar dat valt tegen.

Nu lees ik net pas dat er een tweakers clan is, leuk!
Welke tweakers clan neemt er nog mensen aan?

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Bij Tweakers.net ben je altijd welkom. Laagdrempelig, relaxed, enige regel is dat je troepen doneert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Nu online
Je zou een mooie toevoeging zijn voor TweakersIII, echter zitten we vanwege populariteit vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
Roodey schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:35:
Je zou een mooie toevoeging zijn voor TweakersIII, echter zitten we vanwege populariteit vol.
NEEE geen TH10 in TW3, dan worden de tegenstanders veel te moeilijk met CW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misha bedankt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Nu online
thedon46 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:48:
[...]

NEEE geen TH10 in TW3, dan worden de tegenstanders veel te moeilijk met CW :P
Enige spanning is niet verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Total insanity:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rHRK7s74T8LuBcLLnKIHHTv5/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Het is niet de eerste keer dat we een inactieve clan tegen ons krijgen. Ik snap niet dat er dan iemand in de clan op het idee komt om een clan war te gaan doen, als je weet dat je clanleden zo inactief zijn. Achja, voor ons is het makkelijke loot, al zou een beetje spanning ook wel een keer leuk zijn!

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Wij hebben met onze clan echt last van een slechte matchmaking...

We hebben +/- 22 SH10 17 SH 9 en dan nog 5-8 sh 8 en 7 leden. Komen de laatste clanwars alleen maar tegenstanders tegen die allemaal sh10 zijn. Als we geluk hebben, dan hebben ze nog wat SH9 leden, maar die zijn vaak nagenoeg maxxed.

Zo gaat de lol er wel snel vanaf

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:57
cypher21 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:03:
Wij hebben met onze clan echt last van een slechte matchmaking...

We hebben +/- 22 SH10 17 SH 9 en dan nog 5-8 sh 8 en 7 leden. Komen de laatste clanwars alleen maar tegenstanders tegen die allemaal sh10 zijn. Als we geluk hebben, dan hebben ze nog wat SH9 leden, maar die zijn vaak nagenoeg maxxed.

Zo gaat de lol er wel snel vanaf
ja daar hebben wij ook last van, de lol verdwijnt HEEL hard zo :/ :|

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Even iets wat me opvalt en wat ik bij jullie wil toetsen.

Toen ik net over was naar TH10, heb ik nogal geklaagd dat ik in de cuprange 1850-2000 helemaal geen fatsoenlijk loots kon vinden. Na een paar weken is het 2 weken enorm goed gegaan, maar daarna was het weer een periode helemaal niks. Er lijkt een relatie te zijn met de start van een nieuw 'seizoen'.

Kort na de start van het nieuwe seizoen lijkt het alsof er heel veel inactieve spelers uit de matchmaking worden gehaald. Ik dacht eerst dat dat verwijderen gebeurde bij updates, maar ben daar nu op teruggekomen. Verderop in het seizoen komen er namelijk (vanzelfsprekend) weer meer inactieve spelers bij, waardoor de loots (met name van verlaten dorpjes met volle mijnen) weer omhoog gaan. Sinds gisteravond kom ik weer redelijk goede loots tegen. Dan trek ik met 5x aanvallen weer ruim een miljoen goud binnen.

Zijn er meer mensen die dit 'ritme' ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Botticelli
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 15:59
Hoppa! schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:17:
Ja, ik heb het idee dat er 2 "ritmes" zijn. Het ritme wat jij al aangeeft mbt de 2-weekse periodes, en het "weekend" ritme. In het weekend spelen meer mensen actief en zijn er ook minder volle pompen en mijnen te vinden dan doordeweeks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 14:17
Hoppa! schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:17:
Even iets wat me opvalt en wat ik bij jullie wil toetsen.

Toen ik net over was naar TH10, heb ik nogal geklaagd dat ik in de cuprange 1850-2000 helemaal geen fatsoenlijk loots kon vinden. Na een paar weken is het 2 weken enorm goed gegaan, maar daarna was het weer een periode helemaal niks. Er lijkt een relatie te zijn met de start van een nieuw 'seizoen'.

Kort na de start van het nieuwe seizoen lijkt het alsof er heel veel inactieve spelers uit de matchmaking worden gehaald. Ik dacht eerst dat dat verwijderen gebeurde bij updates, maar ben daar nu op teruggekomen. Verderop in het seizoen komen er namelijk (vanzelfsprekend) weer meer inactieve spelers bij, waardoor de loots (met name van verlaten dorpjes met volle mijnen) weer omhoog gaan. Sinds gisteravond kom ik weer redelijk goede loots tegen. Dan trek ik met 5x aanvallen weer ruim een miljoen goud binnen.

Ik weet niet of het overeen komt met het nieuwe seizoen, ik zal het eens in de gaten houden, maar ik merk idd ook dat de loot nu een heel stuk beter is dan afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
De hoeveelheid loot hangt ook wel erg af van geluk en net wel/niet in de goede cuprange zitten.

Gisteravond was ik aan het aanvallen en had voldoende makkelijke en goede targets - in de range van 200k tot 300k loot (stuk of 5 achter elkaar), terwijl op hetzelfde moment iemand in de clan (tweakers2) nauwelijks boven de 150k uitkwam.

Ik zit atm rond de 1300 cups.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Dat je je cuprange moet afstellen op je TH om goede loot te krijgen is algemeen bekend.

Maar als ik in de eerste week van een nieuw seizoen 200.000 goud weg klik zonder een loot boven de 150/150 te krijgen met 1850 cups, terwijl ik de week daarvoor steeds binnen 10 keer klikken loots vond van 250k/250k en dat 7 tot 8 keer op een avond, op dezelfde weekdagen rond dezelfde tijd op de avond.... Dat noem ik geen toeval meer. Zeker niet als het zich op 5 avonden op rij herhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:16
Hoppa! schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:55:
Dat je je cuprange moet afstellen op je TH om goede loot te krijgen is algemeen bekend.

Maar als ik in de eerste week van een nieuw seizoen 200.000 goud weg klik zonder een loot boven de 150/150 te krijgen met 1850 cups, terwijl ik de week daarvoor steeds binnen 10 keer klikken loots vond van 250k/250k en dat 7 tot 8 keer op een avond, op dezelfde weekdagen rond dezelfde tijd op de avond.... Dat noem ik geen toeval meer. Zeker niet als het zich op 5 avonden op rij herhaalt.
Dit is heeeeeel erg herkenbaar, 2 week geleden was het elke dag feest, en nu heb ik weer echt veel moeite om iets te vinden. Atm zit ik met TH 8 binnen een range van 1500-1700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Hoppa! schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:55:

Wat is de perfecte range? Ben TH7 en zit rond de 1300/1400 cups.
Gisteren met twee aanvallen 1.1M en kon vandaag op max 150K uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 09:25
Er is geen "perfecte" range dit is echt iets wat je zelf zou moeten zoeken. Momenteel zit ik met TH8 op 1400/1500 cups en vind daar met enige zoekwerk ( 30/40K weg klikken ) wel loot tussen de 200/300K.

Soms is er inderdaad meer loot beschikbaar al moet ik zeggen dat ik de laatste weken ook weinig actief ben, dit mede door het weer en overige drukte. Toch kan ik wel gestaag mijn pompjes legen en toch zo op deze manier de upgrades binnen halen. Toch blijft het aanvallen een leuk onderdeel dus zullen het zeker wel weer gaan oppakken :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Salv schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:25:
Er is geen "perfecte" range dit is echt iets wat je zelf zou moeten zoeken. Momenteel zit ik met TH8 op 1400/1500 cups en vind daar met enige zoekwerk ( 30/40K weg klikken ) wel loot tussen de 200/300K.

Soms is er inderdaad meer loot beschikbaar al moet ik zeggen dat ik de laatste weken ook weinig actief ben, dit mede door het weer en overige drukte. Toch kan ik wel gestaag mijn pompjes legen en toch zo op deze manier de upgrades binnen halen. Toch blijft het aanvallen een leuk onderdeel dus zullen het zeker wel weer gaan oppakken :)
Over het algemeen kun je wel stellen dat 1400-1600 voor TH8 de juiste range is. Voor TH9 ligt dat tussen de 1600-1800. Maar het is wel afhankelijk van de kracht van je troepen natuurlijk (en een beetje skills).

[ Voor 5% gewijzigd door Hoppa! op 29-07-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 16:14
Curva schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:27:
Het is niet de eerste keer dat we een inactieve clan tegen ons krijgen. Ik snap niet dat er dan iemand in de clan op het idee komt om een clan war te gaan doen, als je weet dat je clanleden zo inactief zijn. Achja, voor ons is het makkelijke loot, al zou een beetje spanning ook wel een keer leuk zijn!
Ze hebben het wel geprobeerd maar als je vlak na het begin al 20-30 sterren achter staat zakt de moed je wel een beetje in je schoenen :)

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:16
webdavid schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:32:
[...]

Ze hebben het wel geprobeerd maar als je vlak na het begin al 20-30 sterren achter staat zakt de moed je wel een beetje in je schoenen :)
Het is met [GnL] wel gelukt om dan nog terug te komen, uiteindelijk met ongv 5 sterren verschil gewonnen :)

hebben nu 13 uit 15 gewonnen, not bad voor een clan die weinig regels in CW heeft.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
God of War city op dit moment.

Afbeeldingslocatie: http://photos3.pix.ie/45/C2/45C25F7C61774557B45DEA4103C81BF5-0000346850-0003617798-01024L-11220BA687424EA18B35FBFDE95D91E8.png

Inferno's op twee, derde x-bow op weg naar twee en bijna het goud om hem naar drie te brengen. Lab aan het upgraden, over een paar dagen klaar en dan genoeg donkere drap om mijn minions naar lvl 6 te brengen. Daarna draak naar 4 en dan weer door met Golem. Golem en Witch nu beide op lvl 2. En dat allemaal met minimale inspanningen de laatste weken.

's Avonds een paar keer aanvallen en soms overdag, verder gewoon pompjes leegmaken. Ik merk dat ik nauwelijks nog word aangevallen, buiten de TH-slopers. En dat terwijl mijn defence hier en daar met weinig inspanning nog wel verstevigd kan worden. Ik zie dan ook geen enkele noodzaak om in dit stadium iets aan mijn muren te doen. Prima zo. Komt wel een keer. Compleet zinloos om in deze fase alles lvl 8/9 te hebben. Dat is leuk als je in de bovenste divisies mee wilt doen en regelmatig maxed GoWiWi om de oren krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er netjes uit. Muren kunnen toch wel wat hoger. Zwarte muren boezemen toch iets meer angst in waardoor je nog minder aangevallen wordt.

Heb trouwens alle gebouwen gemaxt!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vGQCVXH.jpg

En de clan waarin ik zit heeft zojuist 50 wars gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 08:45
@Hoppa!: is er misschien nog plek voor 2 personen in de clan waar jij nu zit (Klets of Clans)? We zitten in een kleine clan die steeds inactiever wordt, terwijl we wel door willen gaan met CoC. Ook CW's spreekt mij erg aan maar hebben we dat nooit eerder kunnen doen vanwege ons kleine clan. We zijn daarom op zoek naar een relaxte clan waar we wel actief mee kunnen draaien en af en toe een CW.

Zelf ben ik TH8 (lvl 80). Bijna maxed qua buildings, op de mijnen en pompen na, maar dat vind ik wat minder interessant qua upgrades (ga ik nog wel doen als ik klaar ben met de rest). De andere speler is mijn neefje, maar hij is minder ver dan ik aangezien hij later begonnen is met CoC. Hij is momenteel TH5 / lvl 28 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Ted_W schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:04:
@Hoppa!: is er misschien nog plek voor 2 personen in de clan waar jij nu zit (Klets of Clans)? We zitten in een kleine clan die steeds inactiever wordt, terwijl we wel door willen gaan met CoC. Ook CW's spreekt mij erg aan maar hebben we dat nooit eerder kunnen doen vanwege ons kleine clan. We zijn daarom op zoek naar een relaxte clan waar we wel actief mee kunnen draaien en af en toe een CW.

Zelf ben ik TH8 (lvl 80). Bijna maxed qua buildings, op de mijnen en pompen na, maar dat vind ik wat minder interessant qua upgrades (ga ik nog wel doen als ik klaar ben met de rest). De andere speler is mijn neefje, maar hij is minder ver dan ik aangezien hij later begonnen is met CoC. Hij is momenteel TH5 / lvl 28 of zo.
Ja hoor, maar de vereiste is wel dat jullie allebei 18 jaar zijn. Dat is echt de ondergrens voor nieuwe leden. Maar als dat zo is, dan zin jullie natuurlijk welkom!

Zoals eerder gezegd, wij spelen in principe 1 CW per week en dan word je wel geacht om aan te vallen. Momenteel echter zijn er diverse van onze betere spelers op vakantie en dan is het bij voorbaat kansloos om CW te winnen. Dus we spelen pas over een paar weken weer, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Hoppa! schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:32:
[...]

Ja hoor, maar de vereiste is wel dat jullie allebei 18 jaar zijn. Dat is echt de ondergrens voor nieuwe leden. Maar als dat zo is, dan zin jullie natuurlijk welkom!

Zoals eerder gezegd, wij spelen in principe 1 CW per week en dan word je wel geacht om aan te vallen. Momenteel echter zijn er diverse van onze betere spelers op vakantie en dan is het bij voorbaat kansloos om CW te winnen. Dus we spelen pas over een paar weken weer, denk ik.
Dat is geen enkel probleem aangezien we dat allebei zijn. We hebben beide een full-time baan, dus overdag komen we niet echt aan spelen toe (doneren zal vast wel lukken), maar 's avonds en in het weekend gaat het natuurlijk een stuk beter. Even de afscheid regelen, dan ga ik me bij jullie aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:10

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Alvast welkom dan :) (Breaker in Klets of Clans ;) )

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
janvanduschoten schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:43:
Alvast welkom dan :) (Breaker in Klets of Clans ;) )
Ik hoop wel dat onze chef het niet erg vindt dat er een Tweakers-invasie volgt ;)

En ik hoop dat de nieuwe leden tegen het slappe gezwam in onze clan kunnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Hoppa! schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Ik hoop wel dat onze chef het niet erg vindt dat er een Tweakers-invasie volgt ;)

En ik hoop dat de nieuwe leden tegen het slappe gezwam in onze clan kunnen.....
Tja, de Tweakers clans zijn of inactief of vol, dus dan moet je wat he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
nice, weekje pompen en mijnen boosten voor maar 1 edelsteentje per stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:09
Goede tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Idd! heb geluk dat ik gisteravond net niet genoeg elixir bij elkaar had om mijn duister pomp naar level 6 te upgraden. Wacht daar nu maar even een weekje mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:16
Wel even goed je pompen in de gaten houden!
deze staan normaal gesproken buiten de muren, wat het looten een stuk makkelijker maakt bij een aanval/verdediging.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik kan zowiezo al niet langer van 4/6 uur afk zijn voor coc.. is bijna standard geworden altijd om de zoveel uur ff mijnen/pompjes leeg trekken haha..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Ik zie persoonlijk liever de optie om kazernes te boosten voor 1 gem. Dat levert meer op dan het boosten van pompjes als je een klein beetje kunt aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Hoppa! schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:41:
Ik zie persoonlijk liever de optie om kazernes te boosten voor 1 gem. Dat levert meer op dan het boosten van pompjes als je een klein beetje kunt aanvallen.
Beide ;)
Zodra de pompen geboost kunnen worden betekend dat automatisch ook meer buit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
cypher21 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:20:
[...]

Beide ;)
Zodra de pompen geboost kunnen worden betekend dat automatisch ook meer buit!
Daar ben ik het mee eens! 'Me' ( ;) ) pompen gaan er voor zorgen dat ik genoeg elixer krijg voor balloons lvl 6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Vanmiddag laatste gebouwtje aangezet voor TH9, dus over 6 daagjes zijn die allemaal maxxed:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rJYX6p316Uvcu5RDtLVUEwn3/full.jpg
Nog 23 miljoen goud nodig voor 4x airbom, 4x seeking airbom en 6x bom om te maxxen...
Nog vier daagjes voor minions lvl5 zijn en dan staan Hoggs lvl3, lvl4 en lvl5 nog op het programma.
Tussendoor nog wat DE naar Heroes misschien, heb nu bv 80k in huis en Hoggs lvl3 kost maar 30k :p
Tevens staan er nog 228 lvl9 muurtjes te wachten, dus daar kan ik er wat van doen in Lab-upgrade-tijd!

Als dat klaar is gaat TH10 aan en in die 14 dagen dat, dat duurt kunnen mooi healspell 6 en jumpspell 2 aan.

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 03-08-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
weg

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 04-08-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
weg

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 04-08-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Is er wellicht nog een clan met plekjes vrij?

Ik ben CoC onlangs gaan spelen via de zoon van mijn vriendin en vind het een erg leuk en lekker wegspelend spel. Alleen zit ik in zijn clan, bestaande uit maar 3 members, en heb daardoor het gevoel veel elementen uit het spel te missen.

Ben nog niet heel ver, level 34, maar elke dag enthousiast bezig met bouwen (3 bouwvakkers), minen, pompen en aanvallen uiteraard.

Ik hoor graag van jullie of er ergens nog plekjes beschikbaar zijn.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:10

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Klets of clans heeft in ieder geval nog plaats maar op dit moment spelen we geen clanwars wegens vakantie. Wel een leuke clan moet ik zeggen :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb geduld, als de clan maar lekker actief is. En een forum als dit werkt altijd mee, ik zit in meerdere "tweakers" guilds in verschillende games en dan zijn de fora altijd een verrijking.

Is er overigens een leeftijdsgrens qua minimum? Niet dat dat voor mij opgaat, ik ben 44 en eerder te oud dan te jong :).

Ik heb mijn guild overigens verlaten na de Leider te hebben ingelicht en ben beschikbaar voor een eventuele invite. Gamenaam: Treasure Goblin

[ Voor 25% gewijzigd door Ngangatar op 04-08-2014 15:27 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Klets of clans heeft geen leeftijdsrestrictie aan de bovenkant, wel aan de onderkant (18 of ouder).

Overigens is 'Klets' geen Tweakersclan. Er zitten wel een stuk of 4 mensen in die ook op Tweakers actief zijn, de rest is een verzameling idioten en randdebielen (en wat familie van mij). Gezellige clan, dat zeker. Veel slap gezever, zoals de naam doet vermoeden.

Overigens kun je in CoC niet op naam zoeken, dus kunnen we je niet uitnodigen. Je zult zelf onze clan moeten zoeken en een verzoek doen om toegelaten te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:48:
Ziet er netjes uit. Muren kunnen toch wel wat hoger. Zwarte muren boezemen toch iets meer angst in waardoor je nog minder aangevallen wordt.

[afbeelding]

Lekker hoor, mooie muurtjes ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:48:

[afbeelding]

Me jelly :9~ heb nog een lange weg te gaan, eerst lvl 9 walls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Ik mis eigenlijk nog een belangrijke feature in CoC.

Ik kijk (of eerlijk gezegd, keek) vaak mijn revenge-lijst na op interessante targets (veel loot en/of zwakke basis). Als ik dan een goede vind, dan bepaal ik een strategie, pas eventueel mijn leger er op aan en ga in de aanval.

Echter, vaker wel dan niet krijg ik dan vervolgens de melding 'Schild actief' (of, minder vaak, 'Speler online'). Om vervolgens naar de volgende te gaan en weer van voor af aan te beginnen.

Dit kost enorm veel tijd, waardoor ik eigenlijk nooit meer revenge.

Het zou veel tijd schelen als je in de lijst direct kan zien wie niet aan te vallen is (schild heeft). Mooier zou nog zijn als je ziet hoeveel trophies en/of loot je kan verdienen.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Pagina: 1 ... 41 ... 102 Laatste