kevinl wat is jou coc naam en de naam van je clan? Ik ben heel benieuwd.kevinl schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:24:
Het leuke aan dit spel is het nemen van wraak. In de fase van mijn dorp heb ik nu veel dark elixer nodig. Ik wordt door hoge spelers aangevallen. Omdat ik hoog in de bekers zit. Ik neem niet gelijk wraak. Maar check regelmatig of de spelers rijp zijn. Dan val ik aan met drie bliksem spreuken en haal ik 1000+ dark elixer binnen. En het leuke is dat ze dan niet meer opnieuw kunnen aanvallen.
Ik haal dus mijn schild steeds weg, om aangevallen te kunnen worden. Want IK heb geen problemen om te uppen. Hoef ik ook niet zuur te kijken.![]()
![]()
![]()
Ieder zijn eigen speelstijl inderdaad. De een speelt veel en/of lang achter elkaar de ander kort en/of afgebroken.Misha schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 07:39:
Je kan het conservatief noemen, of allemaal iets minder zwart/wit zien![]()
Het is me al meerdere malen voorgekomen dat ik op ruim 2 mio resources van beide zat en tijdens mijn eigen raids ook aangevallen werd. Ik was iets van 750k van beide kwijt, terwijl ik bij mijn eigen raids slechts 400k had verkregen. Als ik daar ook nog eens de resources bij optel die mijn raids hebben gekost (elixer voor troepen, goud voor spreuken), dan werk je jezelf tegen. Vandaar dat voor iedere situatie een strategie is. Soms is het aanvallen, soms is het zo lang mogelijk achter een schild zitten. Helemaal als je in het bovenstaande geval bijv iets wilde halen voor 2.1mio
Wanneer je alle mijnen max hebt krijg je zon 400k per dag aan gold en elix. Als je zorgt dat je alleen even int voordat je schild weg is dan kan dat toch leuk aantikken als je een paar dagen geen tijd hebt.
Persoonlijk is het geen wat uit de mijnen komt ook peanuts, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor anderen die minder tijd hebben om te spelen een leuk bedrag is.
[ Voor 109% gewijzigd door JSchut op 22-10-2013 08:41 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82