Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:27

JSchut

.....

kevinl schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:24:
Het leuke aan dit spel is het nemen van wraak. In de fase van mijn dorp heb ik nu veel dark elixer nodig. Ik wordt door hoge spelers aangevallen. Omdat ik hoog in de bekers zit. Ik neem niet gelijk wraak. Maar check regelmatig of de spelers rijp zijn. Dan val ik aan met drie bliksem spreuken en haal ik 1000+ dark elixer binnen. En het leuke is dat ze dan niet meer opnieuw kunnen aanvallen.

Ik haal dus mijn schild steeds weg, om aangevallen te kunnen worden. Want IK heb geen problemen om te uppen. Hoef ik ook niet zuur te kijken. 8)7 |:( :X }:O
kevinl wat is jou coc naam en de naam van je clan? Ik ben heel benieuwd.
Misha schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 07:39:
Je kan het conservatief noemen, of allemaal iets minder zwart/wit zien :)

Het is me al meerdere malen voorgekomen dat ik op ruim 2 mio resources van beide zat en tijdens mijn eigen raids ook aangevallen werd. Ik was iets van 750k van beide kwijt, terwijl ik bij mijn eigen raids slechts 400k had verkregen. Als ik daar ook nog eens de resources bij optel die mijn raids hebben gekost (elixer voor troepen, goud voor spreuken), dan werk je jezelf tegen. Vandaar dat voor iedere situatie een strategie is. Soms is het aanvallen, soms is het zo lang mogelijk achter een schild zitten. Helemaal als je in het bovenstaande geval bijv iets wilde halen voor 2.1mio :)
Ieder zijn eigen speelstijl inderdaad. De een speelt veel en/of lang achter elkaar de ander kort en/of afgebroken.

Wanneer je alle mijnen max hebt krijg je zon 400k per dag aan gold en elix. Als je zorgt dat je alleen even int voordat je schild weg is dan kan dat toch leuk aantikken als je een paar dagen geen tijd hebt.

Persoonlijk is het geen wat uit de mijnen komt ook peanuts, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor anderen die minder tijd hebben om te spelen een leuk bedrag is.

[ Voor 109% gewijzigd door JSchut op 22-10-2013 08:41 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ik ben het met je eens dat ieder zijn eigen speel stijl heeft. Daarom zitten wij hier om van elkaars speelstijl te leren.

[ Voor 249% gewijzigd door kevinl op 22-10-2013 13:51 ]

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

kevinl schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:54:
Ik zit in clan nederland. En naar mijn coc naam ben ik ook benieuwd, want dat zou prive moeten zijn. Ik heb niet zon dure dorp als de uwe. Want ik speel het maar twee maanden en ik heb max level sh 5.
Dat geeft ook niet. Het ging mij even om het perspectief. Het uppen wordt duurder en duurder en de upgrades duren langer en langer. Bij stadhuis 5-6-7 zijn de updates nog relatief cheap en duren niet heel lang. Hoe verder je komt hoe meer je moet farmen.

Nu kan ik me voorstellen dat het best lekker is als je al je 5 mijnen level 10 hebt op stadhuis 5. Je krijgt dan 12.5k per uur = 300k per dag.
Een max schutterstoren voor stadhhuis 5 kost 180k. Dan is dat toch lekker om je bouwers bezig te houden.

Ik moet wel zeggen dat hoe verder je in de game komt hoe minder nuttig het is om je achter een schild te verschuilen. De 400k uit mijn mijnen heeft al lang niet meer dezelfde waarde als de 400k op stadhuis 7.

Uiteraard is het het allerbeste als je veel tijd hebt om te spelen om je schild gewoon lekker weg te gooien en te farmen. Maar goed niet iedereen heeft zoveel tijd. Zelf farmde ik vaak een aantal uren achter elkaar en bleef dan ook gewoon online. Nu wordt ik minder aangevallen voor resources en hoef ik niet steeds meer online te zijn. (Heb ook m'n stadhuis erbuiten als ik farm) Meestal is het lekker druk op de clan chat is blijf ik vaak evengoed online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
JSchut schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:13:
[...]
Zelf farmde ik vaak een aantal uren achter elkaar en bleef dan ook gewoon online.
Ik moet echt even een tablet scoren van de week. Speel nu op m'n phone en die is na 10 minuten gloeiend heet. :/ Ik speel dus niet zo lang achter elkaar om te voorkomen dat ik echt rook en bliksem uit m'n dorp zie komen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Volgens mij komt het je batterij ook niet ten goede als deze steeds warm wordt.

[ Voor 208% gewijzigd door kevinl op 22-10-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Die zag ik niet aankomen. Als je een gerootte telefoon hebt zou je ook touches kunnen simuleren. Ben je er ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 09:44
waarom spelen jullie games, zoals deze in het Nederlands, kan die vertalingen vaak echt niet pruimen :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Misha schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 07:39:
Je kan het conservatief noemen, of allemaal iets minder zwart/wit zien :)

Het is me al meerdere malen voorgekomen dat ik op ruim 2 mio resources van beide zat en tijdens mijn eigen raids ook aangevallen werd. Ik was iets van 750k van beide kwijt, terwijl ik bij mijn eigen raids slechts 400k had verkregen. Als ik daar ook nog eens de resources bij optel die mijn raids hebben gekost (elixer voor troepen, goud voor spreuken), dan werk je jezelf tegen. Vandaar dat voor iedere situatie een strategie is. Soms is het aanvallen, soms is het zo lang mogelijk achter een schild zitten. Helemaal als je in het bovenstaande geval bijv iets wilde halen voor 2.1mio :)
Aangevallen terwijl je zelf aan het aanvallen was? Dat is niet mogelijk. Je wordt alleen aangevallen als je offline bent en geen schild hebt. Na 6-8 uur online te zijn in 1 ruk, word je automatisch uitgelogd, om te voorkomen dat je op die manier voorkomt dat je wordt aangevallen.

Dit is sinds een paar maand ingesteld, omdat er het vermoeden was dat de top hier misbruik van maakten met movement scripts, waardoor de game dacht dat je online was. Hierdoor konden ze 24/7 niet worden aangevallen en als ze wel daadwerkelijk aan het apparaat zaten wel zelf wel trophies pakken. Zodoende kon de top alleen maar stijgen.

Als je aan het farmen bent en je wil minimale kosten voor de raids, dan aanvallen met alleen Barbarians. Bij 200 troepen kost je dit max 20k elixer. Zoek een tegenstander met volle pompen en mijnen die langs de buitenrand staan en je kan dit makkelijk omdraaien in een dikke winst. Goud is, op de zoekkosten na, pure winst.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Toch is het effectiever om met boog en goblins te werken. Met mortier is een groepje barbaar zo dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

kevinl schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:00:
De upgrade van de tovenaarstoren kost mij nu 2.680.000 goud. Dat is ongeveer drie uur farmen voor mij. Dus totaal geen moeite om die bedragen binnen te harken.
Dat klopt maar hoe ver je komt (sh 8-9-10) hoe zwaarder de dorpen worden waar je loot kan halen. Hoe meer toepen je nodig hebt om te famren en hoe minder je per uur zal farmen.

Op SH10 heb je vaak 3/4e van je leger nodig voor 200/200. Dat is dan dus maar 400/400 per uur min zoekkosten en army kosten. Soms vind je ook wel enn dorp waar je de mijnen van kan pakken maar dat is ook redelijk schaars omdat het alleen loont tegen SH9/10.

Tip is dan ook om eerst al je defence te maxen per stadhuislevel. Zo kan je optimaal gebruik maken van het easy farmen.
kevinl schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:54:
Toch is het effectiever om met boog en goblins te werken. Met mortier is een groepje barbaar zo dood.
Alle boog levels wordt vanaf mortier 6 ge-oneshot.
Barbaar wordt tm level 3 ge-oneshot door mortier level 8. Barbaar 4 niet.

Barbaren houden het dus langer uit tegen mortieren dan boog :)

Goblins zijn wel lekker tegen resource buildings maar houden het ook minder lang vol dan barbaren.

[ Voor 23% gewijzigd door JSchut op 22-10-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Floks schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:23:
waarom spelen jullie games, zoals deze in het Nederlands, kan die vertalingen vaak echt niet pruimen :D
Ik heb hem ook direct op het Engels gezet. Vriend van mij speelt het in het Nederlands. Al zijn de vertalingen wel goed, het klinkt gewoon vreemd.

PS: Ik heb voor de grap even geprobeerd via adb, Als ik mijn telefoon via USB aansluit en via ADB touch screen events genereer elk 2 minuten vraagt hij niet meer of ik wil herladen. Zal het niet echt gebruiken, maar dacht wel leuk om uit te proberen
while true; do date; ./adb shell input tap 900 50; sleep 120; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

kevinl schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:54:
Gobelins zijn pas effectief als je ook de muren slecht. Daarnaast zijn die nog sneller dood dan de barbaren. Boogjes zijn weer een stuk duurder. Iedereen moet natuurlijk zelf bepalen hoe ze het doen, maar als je aan het farmen bent, moet je juist geen dure troepen als draken, helers, reuzen, muurbrekers e.d. gebruiken, want dan moet de raid veel te veel opbrengen. Als de opbrengst dan tegenvalt, ben je meteen veel elixer kwijt en het duurt ook erg lang om dergelijke troepen te maken. 200 troepen met level5 barbarians kan ik in ongeveer 15 minuten maken. Als je deze al aan hebt staan, voordat je gaat raiden, zijn er al 40-50 klaar als je terug komt. 4-5 aanvallen per uur zijn dan gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik neem altijd een paar Wizards mee (4*) duren lang om te maken, maar achter de linie erg sterk en 2 healers (3*) barbs en arch zijn (5*)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Heb je dan wel winst met je aanval? Het lijkt me dat je dan verlies draait.

[ Voor 251% gewijzigd door kevinl op 22-10-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
thunder8 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:49:
[...]

Aangevallen terwijl je zelf aan het aanvallen was? Dat is niet mogelijk. Je wordt alleen aangevallen als je offline bent en geen schild hebt. Na 6-8 uur online te zijn in 1 ruk, word je automatisch uitgelogd, om te voorkomen dat je op die manier voorkomt dat je wordt aangevallen.
Na een aanval zijn mijn troepen meestal uitgedund en moet ik ze opniew trainen. Dit kan zo een half uur tijd kosten. In dat half uurtje ben ik niet continu online en kun je dus wel gewoon worden aangevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36
Misha schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:23:
[...]

Na een aanval zijn mijn troepen meestal uitgedund en moet ik ze opniew trainen. Dit kan zo een half uur tijd kosten. In dat half uurtje ben ik niet continu online en kun je dus wel gewoon worden aangevallen :)
Als jij zelf online bent kan je dus niet aangevallen worden?
Dat wist ik niet :o

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Ja ik wist het ook niet dat je aangevallen wordt als je niet online bent. :o

[ Voor 248% gewijzigd door kevinl op 22-10-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

kevinl schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:31:
[...]

Nou blijkbaar kan je wel aangevallen worden. Het zal wel een nieuwe versie zijn. Mijn versie is misschien nog niet geupdate.
Nee. Goed lezen. Hij zegt dat hij tijdens het trainen van zijn troepen voor de volgende aanval NIET contstant online is. Op de momenten dat hij offline is wordt hij dan dus aangevallen.
Famous schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:28:
[...]

Als jij zelf online bent kan je dus niet aangevallen worden?
Dat wist ik niet :o
Klopt als je online bent kan je niet aangevallen worden. Ook niet als je zelf aan het aanvallen bent. Na 8 uur wordt je wel 5 minuten offline geforceerd en wordt je uit het spel gegooid.

[ Voor 31% gewijzigd door JSchut op 22-10-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Misha schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:23:
[...]

Dan kan het inderdaad wel. Heb wel eens een lazy zondag de hele dag lopen aanvallen en chatten. Toen ik na 8 uur ineens niet meer online kon, stond ik raar te kijken. 8)7

Omdat ik barbarians only train, ben ik elke 10-15 minuten klaar voor battle, dat is het wachten wel waard, vooral als je aan het sparen bent voor een upgrade. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door thunder8 op 22-10-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Die barbaren zijn wel goedkoop ja.

[ Voor 167% gewijzigd door kevinl op 22-10-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-12-2024

p2w

Kan je je ipad versie ook op een android telefoon krijgen zodat je op beide plekken kan spelen? Geen zin om 2x dit spel te spelen maar zou fijn zijn als ik op bv het werk af en toe mijn mijnen kan legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 21:27
Ja dat kan, gewoon de instructies volgen :)

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-12-2024

p2w

Welke instructies bedoel je? Krijg je die automatisch bij het installeren van CoC op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Misschien moet je eens stoppen met al je berichten de hele tijd weg te editen. Vreselijk irritant. Als je niet wil dat mensen terug kunnen lezen wat je geschreven heb reageer dan lekker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Ik vind de update van mortier 8 gruwelijk sterk. Daar is geen unit tegen opgewassen.

[ Voor 255% gewijzigd door kevinl op 22-10-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

kevinl schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:54:
[grappige modus on FC Kip] ik ben irritant? jij bent irritant!!! [grappige modus off FC Kip]
haha grappig ben jij.. Maar doe maar niet offtopic. Anders wordt je geknipt.

Ik vind de update van mortier 8 gruwelijk sterk. Daar is geen unit tegen opgewassen.
Nee het is gewoon vreselijk irritant als je een discussie terug wilt lezen maar de helft is weg-geedit. Maar goed je reactie zegt al weer genoeg.

Ontopic:
Hoe gaat het nu met de Tweakers clan? Al een beetje druk aan het worden?

[ Voor 63% gewijzigd door JSchut op 22-10-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
[Tweakers] clan wordt met de dag gezelliger. :) 31/50 inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Met de clan is het rustig. Ik denk dat deze wel wat nieuwe clanleden kan gebruiken. Ik blijf wel doneren. Ook aan de hoppers. In de hoop dat ze wel blijven.
Ik verwelkom ook elke aanmelding aan de clan. We kunnen wel wat meesters gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door kevinl op 22-10-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Victorio schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:13:
[Tweakers] clan wordt met de dag gezelliger. :) 31/50 inmiddels.
Ow kijk dat schiet op. Zijn het ook echt allemaal tweakers?
Wel leuk dat de release voor android zo'n boost geeft aan de game :)

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 22-10-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

In totaal hebben wij een gemiddelde bezetting van 45/50. Vaak hebben wij hoppers er tussen zitten. We houden altijd wel een paar plekken vrij, om nieuwe clanleden te kunnen plaatsen. We hebben zoveel aanmeldingen dat we nog twee zuster clans hebben. Waarbij sommige leden tussen de drie clans hoppen (toegestane hops). Omdat deze leden zo hoog in de ranking staan dat ze de kleine leden hele goede troepen kunnen geven. Level 6 boog geven aan een SH 5 cladlid geeft een hele goede boost in de aanval.
Op deze manier kunnen de grote de kleintjes ondersteunen in de aanval. Waardoor de clan in geheel er op vooruit gaat.

Gefeliciteerd Hobbyist1!! _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door kevinl op 22-10-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zit jij in de [Tweakers] clan dan?

Staat in de TS, van de 31 leden, hebben er drie geen account, zijn lurkers hier :)

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 22-10-2013 15:09 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk master league gehaald met th7. Nu maar eens upgraden voor wat sterkere units.

Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/28vd4so.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Maar een request gestuurd voor de tweakers clan :)

Zijn er hier trouwens mensen die ook op de PC spelen? Ik persoonlijk vind dat wat fijner, omdat CoC echt batterij vreet...

[ Voor 55% gewijzigd door Erkel op 22-10-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Genymotion installeren. (Ff zelf googlen zit op mobiel.) Dan een image downloaden met Google apps. Die starten en configuratie doorlopen. Dan via play store COC installeren en je account koppelen. Zal later wat uitgebreider neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Graag een uitgebreidere manual idd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Bij deze:
  1. Genymotion installeren (klik) en een account registreren. (Kies bij downloads degene met VirtualBox als je dit niet heb geinstalleerd)
  2. Na installatie klik je op "Add" en kiest een device. Maakt niet uit welke, als er maar "with Google Apps" bij staat.
  3. Na het downloaden van het device, komt hij in het overzicht. Dubbel klik om te starten
  4. Nu moet je de configuratie van android doorlopen. Dit is het zelfde als bij een telefoon.
  5. Na de configuratie kan je via de Play Store Clash of Clans downloaden.
  6. Na installatie CoC kan je je virtuele device koppelen in Clash of Clans. (Klik)
  7. Na het linken kun je spelen.
Je pc moet redelijk modern zijn. Op mijn werk draaide het niet. Ik weet niet waar dit van afhankelijk is.

EDIT: Ben even aan het testen met devices met verschillende resoluties, kijken of dat verschil maakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Erkel op 22-10-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En hoe ziet dat eruit op de PC? Just the same als op je tablet / telefoon? Kun je chatten ook.. Screenie?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

CLB schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:26:
En hoe ziet dat eruit op de PC? Just the same als op je tablet / telefoon? Kun je chatten ook.. Screenie?
Ik heb hem nu draaien, werkt perfect, vooral chatten is veel makkelijker zo. Ik weet alleen nog niet hoe ik kan in- en uitzoomen.

Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img703/7766/qfec.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Welk device hebben jullie gebruikt? Een 10" tablet 1280x800? Lijkt me wel praktisch op een PC met 1680 resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nice nice, straks is even koekeloeren icm Windows 7... Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Geen dank :) Bij mij werkt de HTC one het best. (1080*1920) je kan window toch resizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Oh ik heb gewoon Galaxy S4 genomen, niet echt op gelet eigenlijk. Alleen heb dus probleem met zoomen... En een hogere resolutie zou ook wel mogen, maar hij zegt dat ie al op 1920x1080 staat

Edit: Ik zal die 10.1 Tablet eens proberen, kijken of het wat uitmaakt. Will let you know!

Edit2: Nu draai ik em inderdaad op een hogere resolutie, daarnaast vind ik het ook fijner dat de tablet sowieso in horizontale modus staat en je de homeknop dus ook onderaan hebt zitten ipv aan de zij kant. Zoomen werkt echter nog niet.

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/9145/9pc8.png

[ Voor 54% gewijzigd door De Koempert op 22-10-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Als ik het spel start, blijft het scherm grijs/zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Op welke device speel je? Mijn tablet gaat de hele tijd terug naar het home scherm merk ik btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Heb zowel Galaxy S4 als WXGA 10.1 Tablet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Galaxy S4 werkt perfect bij mij, alleen dus lage resolutie. Heb je je google + gebeuren wel geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Zit op Windows 8.1 trouwens en had VM VirtualBox al eens geinstalleerd... eens even op Windows 7 proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Mm alright, zit zelf op m' n MacBook Air, VirtualBox net voor het eerst gedownload. Misschien heb je daar andere instellingen dan de basisinstellingen?

Edit: Zelfde probleem op de 7" tablet, hij blijft willekeurig teruggaan naar het beginscherm.

Edit2: Hij staat standaard op slaapstand na 1 minuut, dat zal het waarschijnlijk geweest zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door De Koempert op 22-10-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Snap er niets van. Alles werkt prima. Andere apps kan ik downloaden en installeren... maar CoC wil niet starten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Ik heb het ook geprobeerd, mogelijk heeft Victorio hetzelfde probleem als ik. CoC vereist Hardware acceleration. Mijn CPU ondersteunt dit blijkbaar niet. Een goede manier om dit te checken is VirtualBox handmatig starten, settings van de virtuele device gaan.. Bij video kan je een vinkje zetten "3d acceleration". Doe dat en sla op. Ga terug naar de instellingen. Beneden zag ik een tooltip van "Je hebt 3D acceleratie aangezet, maar je systeem ondersteunt dit niet". =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ik zie die tooltip niet maar vrees dat mijn hardware het ook niet kan hebben. Jammer. Naja, was toch al van plan een tablet te gaan kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Victorio schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:58:
Ik zie die tooltip niet maar vrees dat mijn hardware het ook niet kan hebben. Jammer. Naja, was toch al van plan een tablet te gaan kopen. ;)
Mmja bij mij blijft ie uit de app weggaan, dus wordt niks. Binnen nu en een paar uur is de nieuwe iPad aangekondigd, die binnenkort maar eens halen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Die zijn er al, iPad Air, iPad mini retina... Way too overpriced joh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

CLB schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:04:
Die zijn er al, iPad Air, iPad mini retina... Way too overpriced joh :p
In Hong Kong zijn ze 150 euro goedkoper, vind het goed te doen voor die prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik speel dit spel alweer een tijdje. Ingame heet ik Sour Straw en zit in de clan Swords & Spears (niet bijzonder actieve clan trouwens.)

Ik heb TH7 en ben druk bezig met de duurste upgrades. Een paar keer per dag doe ik wat acties (kopen, aanvallen, troepen maken en doneren) en zo duurt 't al best lang. Ik noem het dan ook een wachtspelletje :)

Welke troepen hebben jullie het liefst in je clan castle? Ik moet best vaak verdedigen omdat ik zoveel geld moet sparen. Minions leken mij erg handig in de verdediging, want alleen minions zelf, archers, wizards, en draken kunnen ze aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Sendy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:09:
Ik speel dit spel alweer een tijdje. Ingame heet ik Sour Straw en zit in de clan Swords & Spears (niet bijzonder actieve clan trouwens.)
Leave je clan en stuur maar een invite naar ons! Er komen steeds meer high level mensen bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Welkom Sendy! Zeker welkom bij de enige echte [Tweakers] clan hoor! ;) De meesten hier zijn overigens nieuwe (Android) spelers.

[Off-topic tablet geneuzel...]
Ik zit trouwens nog wat te twijfelen tussen deze budget tabs. Asus is qua specs beter maar de Samsung vind ik qua ontwerp wat mooier. :P

[ Voor 53% gewijzigd door Victorio op 22-10-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Zal ik dat maar doen dan? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sendy op 22-10-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Yep. Zoek op [Tweakers] (inc haakjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Dat snap ik wel. Afscheidsbrief getypt, en jullie een aanmelding verstuurd.

Ff eruit en erin, want ingame-chat werkt om de een of andere reden niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Sendy op 22-10-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Lekker bezig hoor CLB. ;) Hebben we nou al 4 lurkers...?! En wie zijn Edo en Tom?

[ Voor 19% gewijzigd door Victorio op 22-10-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
4 lurkers, zijn 3 vrienden van mij, 1tje van Ocramius... Edo en Tom, zijn Tweakers, maar weet hun nicks niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Is het trouwens niet een idee om wat tips en trucs in de startpost te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kan uiteraard maar, wat het is...
Wat jij handig vind, vind een ander niks... Hoe jij je dorp bouwt vind Henk weer slecht...

Maar zo denk ik? Aan wat voor dingen dacht je? En er staan twee linkjes ook... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Denk ook dat iedereen wel van wikia af weet, en dan zou je in wezen alles wat daar op staat hier naartoe kopiëren. Het is misschien ook makkelijker om in de chat te vragen of mensen je stad willen bekijken, en ze je daarover vervolgens tips kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:55

Zeror

Ik Henk 'm!

Zet dan iig http://clashofclansbuilder.com/ in de startpost. Erg handige site die een paar pagina's terug gepost werd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

CLB schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:14:
Kan uiteraard maar, wat het is...
Wat jij handig vind, vind een ander niks... Hoe jij je dorp bouwt vind Henk weer slecht...

Maar zo denk ik? Aan wat voor dingen dacht je? En er staan twee linkjes ook... :p
Een handige tip is niet je stadhuis te snel uppen. Je krijgt namelijk loot penalties tegen mensen met een stadhuislevel lager dan jezelf. Hoe hoger je stadhuis hoe moeilijker het wordt om loot te vinden. Wanneer je alles eerst upgrade zul je er weinig last van hebben maar als je level 10 stadhuis hebt met level 3 troepen dan wordt het een lastig verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
CoCBuilder in de OP kan inderdaad geen kwaad. Daar staat in principe alle informatie die je nodig hebt voor een goede basis. Het concept van mijn basis komt daar ook vandaan. Met hier en daar wat wijzigingen en huppa, überdefense! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
[Happypost]
Als ik een beetje geluk heb vind ik vandaag nog 2 gems en kan ik EINDELIJK m'n 3e bouwertje neerzetten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Dat is echt fijn idd! Ik heb zelf 500 gems gekocht en het daarmee gehaald, om ook de makers te 'helpen'. Ik vind het spel het wel waard.

Ik heb de achievement met 1250 trophies gehaald, waardoor ik opeens ook een bak met gems kreeg. Nu moet ik nog 22 voor de 4e builder. Gaat best hard na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Nog een tip, voor de mensen die elixer willen houden als ze offline zijn. Zorg dat je legerkampen vol zitten, en bouw queue dan wallbreakers in je kazernes. Afhankelijk van hoeveel je er kwijt kan kun je tot 100.000 elixer sparen. Als je weer online komt, kan je ze weer "unqueuen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Heb ook al een 3e bouwer (gekocht), maar zelfs een 4e is welkom haha! Probeer er meestal 1tje niks te laten doen zodat ik muren kan upgraden.

Vanmiddag naar th5, dus dan maar is mijn basis omgooien. Zit er aan te denken om zoiets als Victorio te doen: Victorio in "\[iOS/Android] Clash of Clans". Werkt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Werkt wel ok. Kijk anders even bij mij. Nickname is Erkel. Het algemene idee is dat je verschillende compartimenten hebt, zodat ze niet gelijk overal bij kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:28
CLB schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:07:
4 lurkers, zijn 3 vrienden van mij, 1tje van Ocramius... Edo en Tom, zijn Tweakers, maar weet hun nicks niet.
Ik ben Edo, stond bij mijn aanmelding. Net begonnen ben nog flink aan het bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Roberttt schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:23:
Vanmiddag naar th5, dus dan maar is mijn basis omgooien. Zit er aan te denken om zoiets als Victorio te doen: Victorio in "\[iOS/Android] Clash of Clans". Werkt dat een beetje?
Nou... hangt helemaal af van hoeveel resources je in je storage hebt natuurlijk. Als je meer dan 500k hebt, kun je wel leuk je TH (ver) buiten je muren zetten, maar dan gaan ze toch echt wel voor je resources. Heb gelezen dat echt goede defence is erg lastig zolang je niet op TH7 zit. Ben zelf nog wel zoekende naar iets slimmers. Op zich is het dorp van CLB ook wel slim ingedeeld.

Als je zorgt dat je niet veel resources in je storage hebt is de kans groter dat ze alleen even je TH pakken, en heb je een gratis schild. Dat is het principe van een Farming plan.

[ Voor 11% gewijzigd door Victorio op 23-10-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Victorio schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

Nou... hangt helemaal af van hoeveel resources je in je storage hebt natuurlijk. Als je meer dan 500k hebt, kun je wel leuk je TH (ver) buiten je muren zetten, maar dan gaan ze toch echt wel voor je resources. Heb gelezen dat echt goede defence is erg lastig zolang je niet op TH7 zit. Ben zelf nog wel zoekende naar iets slimmers. Op zich is het dorp van CLB ook wel slim ingedeeld.

Als je zorgt dat je niet veel resources in je storage hebt is de kans groter dat ze alleen even je TH pakken, en heb je een gratis schild. Dat is het principe van een Farming plan.
Dat hangt meer af van de trophies de je hebt. Als dat er niet zoveel zijn valt het best mee, omdat je dan bijna geen mensen tegen komt met een hoge TH. (Een enkele farmer daar gelaten, maar daar valt niks aan te doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Momenteel dit: bevalt vrij goed, wachten op TH6, dan weer mooi symmetrisch maken;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8UWLl1uj2oE8tCUtY333Y4JK/medium.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7nW9t3RwxZGHPbYcyjVILVMp/medium.png

Dan wil ik ook mn storages verder naar binnen, nu kunnen ze daar relatief simpel bij wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
ik wacht even tot eind middag met aanvallen, stuur jullie wel weer wat troepen.
als je iets echt wilt maak ik het wel

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
CLB schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:29:
Momenteel dit: bevalt vrij goed, wachten op TH6, dan weer mooi symmetrisch maken;
[afbeelding] [afbeelding]
Dan wil ik ook mn storages verder naar binnen, nu kunnen ze daar relatief simpel bij wel...
Denk dat ik het ook zo ga doen... Ik zou alleen m'n TH verder naar buiten zetten en er een tower of canon voor in de plaats zetten. Zelfde geldt voor je clan castle: waarom zou je die willen verdedigen? Zonde van die muren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 13:51

ppFreddy

gewoon Frederik

Roberttt schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:23:
Aanrader! Heb mijn dorp ook ongeveer zo ingedeeld, ga maar eens spieken in-game (nick: Fred)
Behalve een aanval met 15 reuzen (toen m'n muren nog lv3 waren) is er nog niemand aan m'n storage geraakt :-)

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Victorio schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:26:
[...]

Denk dat ik het ook zo ga doen... Ik zou alleen m'n TH verder naar buiten zetten en er een tower of canon voor in de plaats zetten. Zelfde geldt voor je clan castle: waarom zou je die willen verdedigen? Zonde van die muren lijkt me.
Je clan castle zelf verdedigen wil je niet. De troepen daarin wel ;) Op hogere stadhuislevels wil je je clan castle zoveel mogelijk in het midden van je dorp hebben staan om er voor te zorgen dat je troepen er tijdens de verdediging uit komen. Wanneer je je clan castle in een hoekje zet komt de aanvaller niet in range en zullen je troepen er niet uit komen. Wanneer je clan castle aan de zijkant van je dorp staat is het heel makkelijk de troepen uit je clan castle te lokken en ze af te maken alvorens de echte aanval wordt ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:43

hellknight

Medieval Nerd

Ik speel nu ook sinds een paar dagen, ne mn clan-castle herbouwd en de clan gejoined.
Speel al wel een tijdje battle dragons, wat een kloon van CoC is

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
JSchut schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:16:
[...]
Je clan castle zelf verdedigen wil je niet. De troepen daarin wel ;) Op hogere stadhuislevels wil je je clan castle zoveel mogelijk in het midden van je dorp hebben staan om er voor te zorgen dat je troepen er tijdens de verdediging uit komen. Wanneer je je clan castle in een hoekje zet komt de aanvaller niet in range en zullen je troepen er niet uit komen. Wanneer je clan castle aan de zijkant van je dorp staat is het heel makkelijk de troepen uit je clan castle te lokken en ze af te maken alvorens de echte aanval wordt ingezet.
Uiteraard. Maar speciaal muren om je clan castle bouwen is dus zonde. ;) Met je clan castle wil je je belangrijkste zaken verdedigen: storage dus. Aan de andere kant wil je dat je clan castle troepen ook niet te vroeg naar buiten rennen, dus zo centraal mogelijk inderdaad, zelf geldt voor mortier en airdefence.

Ik zoek dus naar een Farming plan met vanuit het midden gezien:
- Castle, Air, Mortar, (Wizard?)
- Storage
- Towers, Canons, (Wizard?)
- Mines, Barracks, etc.
- TH in de hoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Victorio schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:38:
[...]

Uiteraard. Maar speciaal muren om je clan castle bouwen is dus zonde. ;) Met je clan castle wil je je belangrijkste zaken verdedigen: storage dus. Aan de andere kant wil je dat je clan castle troepen ook niet te vroeg naar buiten rennen, dus zo centraal mogelijk inderdaad, zelf geldt voor mortier en airdefence.

Ik zoek dus naar een Farming plan met vanuit het midden gezien:
- Castle, Air, Mortar, (Wizard?)
- Storage
- Towers, Canons, (Wizard?)
- Mines, Barracks, etc.
- TH in de hoek
De "regel" voor 3 mortars/wizards is ze in een driehoek plaatsen. Bij 4 wizards in een vierkant.

Ik weet even niet meer hoeveel je er op lagere stadhuislevels hebt maar als je er van beide maar 1 hebt zou ik er voor kiezen dat je wizard tussen 2 storages instaat en dat je mortar alle drie covert. Ik zou wizard dan dus op zelfde niveau zetten als storages.

Edit: Het is ook beter om een wizard en mortar niet naast elkaar te zetten. Met 3 lighning spells kunnen ze dan beide defences uitschakelen.

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 23-10-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Bij TH5 heb je er maar 1 van beiden.

Deze plan lijkt me ook erg goed:
http://clashofclansbuilder.com/plan/156247

Al zou ik m'n castle in de plaats van de airdefence zetten en m'n TH verder naar buiten. Wizard in het midden is de beste keus mits die (ook) level 2 is denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Victorio schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:17:
Bij TH5 heb je er maar 1 van beiden.

Deze plan lijkt me ook erg goed:
http://clashofclansbuilder.com/plan/156247

Al zou ik m'n castle in de plaats van de airdefence zetten en m'n TH verder naar buiten. Wizard in het midden is de beste keus mits die (ook) level 2 is denk ik?
Jep ziet er goed uit.
Air defense er uit inderdaad. je wordt nu toch niet door de lucht aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

niet door de lucht aangevallen, maar wel door reuzen die door helers worden ondersteund. Als er geen air defence is. Dan is je wizard niet opgewassen tegen 25 reuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Zie m'n dorp nu eens JSchut. ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1882239/2013-10-24_10-18-59.png

Werkt goed zo!
En heb nu eindelijk m'n 3e builder! Jeeeej! :)

[ Voor 62% gewijzigd door Victorio op 24-10-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 13:51

ppFreddy

gewoon Frederik

Mijn dorp:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/24ya3pf.png

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Victorio schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 08:23:

[afbeelding]

Werkt goed zo!
Waarom zet je niet je clan castle in het midden ipv die wizard? Die wizard heeft amper bereik en is op dit niveau een stuk minder goed in de verdediging dan een goedgevuld clan castle

Verder mooie verdeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Victorio schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 08:23:

[afbeelding]

Werkt goed zo!
Vindt het er goed uit zien.

@kevinl: De reus heal combo zie je niet veel op sh5 niveau hoor. En als ze komen heb je enkel wat aan een air def in het midden en dat is nou ook weer zonde.

@Misha: Is inderdaad waar dat je op dit level meer hebt aan een gevuld clan castle. Echter denk ik dat het met zo'n klein dorp niet veel verschil maakt of je hem plaatst waar hij nu staat of op de plaats van de wizard. Je kan de troepen altijd luren en ze slopen met het gemiddelde th5 army is ook niet heel makkelijk zonder veel troepen te gebruiken. (Helemaal als er een knap level in zit. (Boog 5/6, Reus 5/6)

Het bereik van de wizzard is inderdaad laag maar in deze opzet is het bereik wel voldoende om je goud en elixer depots tegen barbs en goblins te beschermen.

[ Voor 15% gewijzigd door JSchut op 24-10-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Eens... eens... :) Sinds er de afgelopen dagen wat meer 'high level' spelers bij de clan zijn gekomen worden er wat hogere troepen gegeven, erg fijn en zeker een groot verschil qua verdediging! :D

Al werkt dat maar 1 verdediging, daarna is je castle leeg en nutteloos om in het midden te hebben (ervan uitgaande dat de verdediging gewerkt heeft en je geen schild hebt). Toch?

Ik ga vanavond m'n wizard updaten... dus de komende dag zet ik hem wel buiten de muren.
Trouwens ook maar alvast beginnen met TH naar level 6 gooien, want dat duurt 4 dagen. In de tussentijd kan ik praktisch de rest upgraden.

[ Voor 12% gewijzigd door Victorio op 24-10-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik speel het spel ook al geruime tijd, maar na een tijdje merkte ik toch dat ik dingen miste.
Als je wat hoger lvl bent, kun je niet meer zomaar gebouwen upgraden. Je moet best lang en veel aanvallen om genoeg goud en elixer te hebben om gebouwen te kunnen upgraden (3-4 miljoen is geen uitzondering).

Ook het gebrek aan echte samenwerking vind ik jammer.

Mochten jullie me zoeken, mijn ingame naam is hetzelfde als hier! Ik kom graag bij jullie in de clan om jullie van troepen te voorzien :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Victorio schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:40:
Trouwens ook maar alvast beginnen met TH naar level 6 gooien, want dat duurt 4 dagen.
In de tussentijd kan ik praktisch de rest upgraden.
You stole my idea :p Originele idee van Famous! d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 24-10-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Victorio schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:40:
Eens... eens... :) Sinds er de afgelopen dagen wat meer 'high level' spelers bij de clan zijn gekomen worden er wat hogere troepen gegeven, erg fijn en zeker een groot verschil qua verdediging! :D

Al werkt dat maar 1 verdediging, daarna is je castle leeg en nutteloos om in het midden te hebben (ervan uitgaande dat de verdediging gewerkt heeft en je geen schild hebt). Toch?

Ik ga vanavond m'n wizard updaten... dus de komende dag zet ik hem wel buiten de muren.
Trouwens ook maar alvast beginnen met TH naar level 6 gooien, want dat duurt 4 dagen. In de tussentijd kan ik praktisch de rest upgraden.
Als iemand je stadhuis pakt of als iemand meer dan 40% van je gebouwen sloopt dan krijg je een schil van 12 uur. Haalt iemand meer dan 90% (dacht ik) dan krijg je een schild van 16 uur.

Als je je stadhuis erbuiten hebt zul je 9/10 keer sowieso een schild krijgen omdat de meesten je stadhuis sowieso wel pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jij hebt dit gisternacht van mij gehoord!
Haha bitch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
* CLB kickt Famous :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zal nog vaker mijn ideeën delen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik zal m'n post aanpassen, ik lul daar zoveel, dat ik het niet allemaal meer weet!
Heb niet direct geweten dat jij hebt gezegd: Doe je TH naar l6 en upgrade ondertussen je defenses :)

Ik wilde wachten op m'n 3e bouwer voordat ik naar TH l6 ging, maar dat duurt nog wel een tijdje helaas :(

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 24-10-2013 12:53 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 102 Laatste