doodsbedreiging na betaling niet meer verzenden Patecatl

Pagina: 1
Acties:
  • 1.729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-02-2021
beste tweaker en stafleden,
ik heb voor een bedrag van 31,75 een samsung gio gekocht, nouja gekocht, na betaling geen reactie meer gehad van de verkoper, tot op vandaag, ik heb gezegd mijn geld te komen willen halen als hij niet verstuurd, dan krijg ik vervolgens een dm terug die op zijn lichtst gezegd ongepast is , en waar ik ook aangifte van ga doen.

wat mij opviel is dat deze tweaker veel positieve beoordelingen had, vandaar ook mijn keus om wat bij hem te kopen, echter zo zie je maar dat de daadwerkelijke persoon anders in elkaar steekt,
graag zie ik een passende oplossing voor dit soort gedrag.

mvg tomtom ( even uit voorzorgsmaatregelen geen naam )

Donderdag 07 februari 2013 12:39

--------------------------------------------------------------------------------

tomtom1234Bekijk myReact van tomtom1234Berichten: 19
Reg. datum: 27-04-2011
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Patecatl,

Onderstaand bericht is een reactie op 'Samsung Gio' (V&A aangeboden: Samsung Gio).

----------

beste tweaker, ik neem deze wel van je over voor 25 euro.

mvg thomas

----------

Dit bericht is via de website van Tweakers verstuurd, lees voor tips over veilig handelen op het internet dit forumtopic: http://gathering.tweakers.net//forum/list_messages/1533195

Donderdag 07 februari 2013 12:56

PatecatlBekijk myReact van PatecatlStuur een bericht naar PatecatlBerichten: 484
Reg. datum: 10-05-2009
Is ,goed,Het bedrag inc verzend is dan 31,75.
Als je vandaag nog versturing wilt,moet het voor 4 uur binnen zijn.
Mijn gegevens
*knip*

En dan moet ik jouw gegevens hebben.
waar het naar toe moet.http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/lastige-mensen/betweters.html

Donderdag 07 februari 2013 14:12

hey, top, je mag het versuten naar *knip* :)

gr thomas

Donderdag 07 februari 2013 14:14

geld is overgemaakt.

Donderdag 07 februari 2013 18:17

is het geld binnen?

Donderdag 07 februari 2013 18:17

heb je om 14:14 een bericht verstuurd.

Donderdag 07 februari 2013 20:25

??

Vrijdag 08 februari 2013 12:44

kun je nog reageren op mijn berichten?

anders ben ik genoodzaakt er een melding van te maken.

Vrijdag 08 februari 2013 12:49

volgens je myreact ben je gewoon online , waarom dan niet even reageren?

mvg thomas

Zaterdag 09 februari 2013 13:42

hallo, het is mij duidelijk dat je niet meer gaat reageren.
bij deze ga ik aangifte doen.

Zaterdag 09 februari 2013 13:48

plus het feit dat ik niet al te ver woon ( den haag ) ik volgend weekend even langs kom.

Maandag 11 februari 2013 10:02

PatecatlBekijk myReact van PatecatlStuur een bericht naar PatecatlBerichten: 484
Reg. datum: 10-05-2009
Gast ,Je bent uiteraard welkom ,Als je op deze toon spreek,dan zijn de gevolgen voor jouw.Zou eerst maar eens uitzoeken wie ik ben,voor ik je de tyfus schop.Ik wilde nog restitiutie geven,maar jij krijgt niks.
Kom ,en als je nog 1x zon groote gore tyfus bek tegen mij opend kom ik naar jouw toe en steek je huis in brand,kankerlijer.http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/lastige-mensen/betweters.html

Maandag 11 februari 2013 17:43

ik krijg nog 31,75 van je, krijg ik dat niet terug dan doe ik bij deze aangifte, je hebt 1 dag, en anders maak ik een topic aan, overigens word je waarschijnlijk van dit forum verwijderd, en je bent overigens welkom hoor, kom gezellig op de koffie, maar neem wel die 31,75 mee.

nogmaals je hebt 1 dag om het terug te storten, hoor ik niet van je onderneem ik acties.

[ Voor 0% gewijzigd door SmartDoDo op 11-02-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

je schrijft "mvg tomtom" en je geeft aan dat je je naam uit voorzorg niet in het bericht plaatst... Een oplettende lezer haalt het echter direct uit de geposte correspondentie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Zo zo, jij bent ongeduldig en er zit duidelijk een steekje bij hem los. Zijn taalgebruik en spelling kan ook nog wat beter. 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Chris Smoove op 11-02-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 22:31

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Paar dingen,

Haal ten eerste, zoals hendrikjan al aangeeft, je persoonlijke gegevens eerst even weg. Voornamelijk je adres.

Ten tweede ben jij ontzettend ongeduldig en loop je enorm te mekkeren, geef de man rustig te tijd om even te reageren. Ik ben nu ook bezig met een V&A, ik moest net anderhalve dag wachten op een reactie. Ik wacht ook gewoon geduldig.

Ten derde, hij is erg agressief en het is inderdaad volkomen ongepast om zo te reageren (ookal ben jij wat ongeduldig).

Als laatste heeft een topic openen helemaal geen zin want niemand hier heeft enige macht, je kunt beter contact opnemen met een van de dokters van Tweakers om als intermediar op te treden. Hij is er 1 van: RobIII.

Succes met dit probleem en probeer zelf je hoofd ook koel te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Als iemand al (minimaal) 66 keer succesvol gehandeld heeft dan kun je verwachten dat hij jou niet gaat oplichten, als hij dan niet meteen een bericht stuurt dan kan je ook wel even wachten natuurlijk.Vervolgens stuur je 10 berichten binnen 48 uur en meld je zelf dat je wel even langskomt.. in je OP doe je heel onschuldig dat je het geld wilde ophalen.

Zijn reactie is overdreven maar je haalt ook echt wel het bloed onder iemands nagels uit, en dat allemaal voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-07 19:59
Idd, je bent maar een vervelend en ongeduldig mannetje TS. Er zijn meer dingen in het leven dan direct reageren.. Ik vergeet het ook vaak door drukte en als iemand gaat zeiken dan laat ik hem helemaal stikken.. Overdreven reactie, maar wel terecht. Je vraagt er zelf om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 12:51
ID-College schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:38:
Idd, je bent maar een vervelend en ongeduldig mannetje TS. Er zijn meer dingen in het leven dan direct reageren.. Ik vergeet het ook vaak door drukte en als iemand gaat zeiken dan laat ik hem helemaal stikken.. Overdreven reactie, maar wel terecht. Je vraagt er zelf om...
Zelfde sterrenbeeld als P. zeker?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

ID-College schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:38:
Weet je het zeker? Je hebt maar 2x iets verkocht, dus weet niet waar je het vandaan haalt als je het ook nog zo druk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-07 17:05

Koppensneller

winterrrrrr

Chris Smoove schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:42:
[...]

Weet je het zeker? Je hebt maar 2x iets verkocht, dus weet niet waar je het vandaan haalt als je het ook nog zo druk hebt.
V&A is natuurlijk niet het enige tweedehands verkoopkanaal ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Die laatste reactie van Patecatl is inderdaad niet netjes. Maar iedereen die jouw postgeschiedenis nakijkt kan zien dat je behóórlijk snel op je teentjes getrapt ben zeg. Een beetje geduld is af en toe ook wel op zn plaats.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Sorry, maar ik kreeg een glimlach op m'n gezicht.

Je bent een erg erg erg ongeduldige koper. normaliter zit er ook een dag tussen qua betaling van de ene naar de andere bank. Je spammed gelijk z'n box vol met berichten. Als verkoper zou ik ook vrij geirriteerd zijn..
Wel eens waar niet zo erg als de reactie van hem maarja.

Misschien lopen er wel andere dingen op de achtergrond, misschien iets op persoonlijk gebied waardoor hij extra geirriteerd is.
Gelijk dreigen met langskomen, acties ondernemen ect. is ook wel een beetje uitlokkend.
Dus kijk eerst naar je zelf en "veroordeel" dan de ander.

Als ik meneer verkoper was kreeg je niet eens het volle bedrag terug.
Ik zou je 30,- terug storten en 1,75 achterhouden puur voor de moeite en tijd die je verspild hebt.

groetjes

Edit:

Ow en je Topic naam klopt niet echt.
Ik zie nergens een doodsbedreiging.. :)
Volgende keer meer geduld hebben en het verhaal niet zo verdraaien. Zodat jij het "heilig boontje" bent.
En als hij zo om de hoek woont, waarom ging je dat ding niet ophalen ipv versturen.

[ Voor 16% gewijzigd door mukkel op 11-02-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
mukkel schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:58:
Misschien lopen er wel andere dingen op de achtergrond, misschien iets op persoonlijk gebied waardoor hij extra geirriteerd is.
Gelijk dreigen met langskomen, acties ondernemen ect. is ook wel een beetje uitlokkend.
Dus kijk eerst naar je zelf en "veroordeel" dan de ander.
Omgekeerde wereld?
Iemand die zo reageert moet je mijns inziens direct de toegang ontzeggen. Geen excuus.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
tjah, zo dacht ik ook, maar blijkbaar is ik steek je huis in de brand geen bedreiging.
of ik schop je de tyfus,

en wat betreft het feit dat ik ongeduldig ben is wellicht waar, maar ik ben wel degene die me volkomen aan de overeenkomst gehouden heeft, en niet zoals er omschreven word * het heilige boontje * het zou mooi worden dat het acceptabel word op tweaker om geld te vragen en niets te versturen.

[ Voor 65% gewijzigd door tomtom1234 op 11-02-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:37
tomtom1234 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:08:
tjah, zo dacht ik ook, maar blijkbaar is ik steek je huis in de brand geen bedreiging.
Maar wat is de reden dat je zo ongeduldig bent :?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

kraades schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:03:
[...]
Omgekeerde wereld?
Iemand die zo reageert moet je mijns inziens direct de toegang ontzeggen. Geen excuus.
Dat is jou mening. Je kent het verhaal niet vanuit de ogen van de tegenpartij.
"je bent ontschuldig tot het tegendeel bewezen is"

Ik noem even een voorbeeld.

Stel je vriendin heeft het net uitgemaakt, je hond is onder de trein gekomen en tegelijkertijd heeft je oma de pijp aan maarten gegeven....
Dan kunnen dit soort dingen de trigger zijn waardoor je niet echt een "slimme" actie doet.

Misschien komt meneer verkoper dadelijk wel met een excuus en/of reden voor dit voorval.
Meneer verkoper heeft ook nog niet veel tijd gehad om een tegen actie te doen.

Edit:
Het is wel een bedreiging, maar geen doodsbedreiging...
*mompelt iets met een mug en olifant

[ Voor 5% gewijzigd door mukkel op 11-02-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
dat kan zeker zo zijn, maar dan verwacht ik mijn geld terug vroeg of laat. zo niet dan blijft het oplichting, betalen en niets ontvangen, of zie je dat ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
en de reden dat ik zo ongeduldig was is in mijn inziens logisch, voordat het geld is overgemaakt was er alle aandacht om een reactie te plaaatsen, nadat het geld was overgemaakt * de melding daarvan * en dat is niet tig uren later geweest, gewoon 0 reactis, dat maakte mij argwaanend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nu ga je wel heel hard van stapel. De persoon moet ook nog de kans krijgen om het op te sturen of terug te betalen. En dat de persoon wel voor de koop kon reageren kan ook zijn omdat hij precies in de gebruikelijke pauze uren reageerde. De meeste mensen hebben buiten tweakers ook nog een leven.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Jij verwacht dat geld binnen 1 seconden op een rekeningnummer van een andere bank staat?

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
het gaat om de melding ervan niet de betaling zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het duurt sowieso vaak 1 werkdag, aangezien het weekend is duurt het al langer. Daarnaast, zoals mensen hierboven ook aangeven niet iedereen zit (zoals ik :P) constant op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
maar het is mij wel duidelijk, tweakers.net crew vind dat ik ook ongeduldig ben, en ik riskeer zelfs een ban wat hun betreft, dus sla je slag zou ik zeggen, de politie zegt dat ze niets doen aan internetfraude, en tweakers.net doet er ook niets aan. gratis geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:21
tomtom1234 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:17:
maar het is mij wel duidelijk, tweakers.net crew vind dat ik ook ongeduldig ben, en ik riskeer zelfs een ban wat hun betreft, dus sla je slag zou ik zeggen, de politie zegt dat ze niets doen aan internetfraude, en tweakers.net doet er ook niets aan. gratis geld.
Huh? D'r heeft hier nog niemand van de crew gereageerd...

Ik denk dat Ircghost het nog het beste verwoordt en advies geeft: link. Twee partijen die allebei niet bijzonder netjes bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Er is nog niet eens sprake van fraude, lekker kort door de bocht. Tweakers.net doet juist veel tegen fraude.
En ja je bent ongeduldig.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Sorry maar binnen 24 uur na betaling dit sturen:
kun je nog reageren op mijn berichten?

anders ben ik genoodzaakt er een melding van te maken.
zou mij ook de nekharen doen rijzen.
Maar je zegt het zelf al, je bent ongeduldig dus trek zelf je conclusie en neem eerst eens normaal contact op met de tegenpartij en excuseer jezelf eerst eens voor je gehaaste gedrag en kijk dan wat voor reactie je krijgt in plaats van hier in een topic iemand te bashen. ( niet dat zijn reactie netjes is maar je kent de achtergrond niet )

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
wat betreft ik ongeduldig ben hebben jullie gelijk ook zoals ik net al zei, maar in het bericht van de tweaker staat duidelijk dat er geen restitutie zal plaatsvinden, dus is er wel degelijk fraude, omdat er volgens zijn bericht geen geld meer mijn kant op zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
mukkel schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:09:
Misschien komt meneer verkoper dadelijk wel met een excuus en/of reden voor dit voorval.
Humma Kavula schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:21:
( niet dat zijn reactie netjes is maar je kent de achtergrond niet )
Ik zal wel van de oude stempel zijn maar heb je zijn reactie gelezen? Altijd maar dat vergoelijken. Dader in slachtofferrol. Niks taakstrafje. Wegwezen.

[ Voor 23% gewijzigd door technorabilia op 11-02-2013 19:30 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

"vroegah" hadde nog een fiets en kon je het pakketje gewoon ophalen in de zelfde plaats ipv. versturen.
Dat had in dit geval veel gezeik bespaard.

Gelukkig zijn er nog mensen die de wereld in kleur zien ipv alleen zwart / wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

tomtom1234 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:27:
wat betreft ik ongeduldig ben hebben jullie gelijk ook zoals ik net al zei, maar in het bericht van de tweaker staat duidelijk dat er geen restitutie zal plaatsvinden, dus is er wel degelijk fraude, omdat er volgens zijn bericht geen geld meer mijn kant op zal komen.
Wellicht schreef hij het in een opwelling, net zoals jij je enthousiasme net iets teveel berichten stuurde.
Wie weet dat staat het bedrag een deze dagen bij je op de rekening.

Wat betreft de rest van zijn antwoord, daar ben ik het niet mee eens en dat is aan een mod om daarover te beslissen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:02
niet dat zijn reactie netjes is maar je kent de achtergrond niet
Doet de achtergrond er toe ?

TS is in de fout gegaan door zo ongeduldig te zijn maar vind de verkoper zijn reactie er toch wel zwaar over.
Geen ban waard maar een waarschuwing voor de twee mag wel

Moet wel zeggen dat ik het stuk "ik kom volgend weekend langs" eigenlijk gelezen had van "ik kom het gewoon even ophalen" maar dan beseft dat het waarschijnlijk anders (lees: iets agressiever) bedoeld was

De mods zullen wel oordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Komt me bekend voor hoor, je ziet dat iemand gewoon online is, maar hij stuurt jouw niet even een berichtje terug, ik kan me voorstellen dat frustrerend is, maar toch zul je geduld moeten hebben.

Natuurlijk niet netjes van de verkoper omdat zo over de rooie te gaan, wellicht was de verkoper gewoon actief maar had hij geen zin om op de DM's van TS te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
hoe dan ook moet het geld terug of er moet een levering plaatsvinden, zo werkt het gewoon, het is niet een kwestie van er is heen en weer getreiterd, nee het is een kwestie van betalen en leveren zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

kraades schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:27:
[...]

[...]

Ik zal wel van de oude stempel zijn maar heb je zijn reactie gelezen? Altijd maar dat vergoelijken. Dader in slachtoffeerol. Niks taakstrafje. Wegwezen.
Ik heb het niet over een slachtofferrol en ik praat het niet goed, de TS is overduidelijk ook niet onschuldig. Door zijn gehaaste gedrag kan je ook iets opwekken bij de mens wat in dat geval net de wel bekende druppel kan zijn.

Ik zou door de houding van de TS ook mijn hakken in het zand steken. Dus zoals ik al eerder zei:
neem eerst eens normaal contact op met de tegenpartij en excuseer jezelf eerst eens voor je gehaaste gedrag
wellicht krijg je dan een normaal antwoord en eventueel excuses en je geld terug ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
dus ook jij zou na betaling niet leveren ( afhankelijk van het dm verkeer ) mooie normen en waarden.
wellicht ben ik daar gewoon te eerlijk in, maarja dat kan verschillen blijkt.

[ Voor 28% gewijzigd door tomtom1234 op 11-02-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Dat zeg ik niet ;)

Ik zou ook mijn bedenkingen hebben bij jou ongeduldige gedrag.
Neem nou eerst eens normaal contact met hem op in plaats van te dreigen met stappen, allicht dat dat wat beter werkt ;)

Oh, tip: ik zou dat morgen doen.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
Maandag 11 februari 2013 19:41
tomtom1234

myReact

blijkbaar heb ik te snel gereageerd, volgens veel mensen, bij deze mijn excuses voor mijn gehaaste gedrag, ik kan me voorstellen dat prive ook iets mee kan spelen.

nogmaals ik ga ervan uit dat we samen tot een oplossing kunnen komen,

het lijkt mij meer dan schappelijk dat je alsnog het product verstuurd, of 25 euro overmaakt naar mijn rekening.

mvg t de koster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
dit bericht verstuurd naar de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197141

1 tip, begin netjes met een aanhef en sluit af met je naam.
Dat komt al stuk beschaafder over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
ik zag je tip te laat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

over ongeduldig gesproken |:(

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
laat me raden, het is weer niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Kijk dat lijk er al meer op.
Geef de verkoper nu een dag of 2-3 de tijd.

Reageert hij niet => aangifte politie / melding @ tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
verkoper zegt dat als het voor 4 uur is overgemaakt, dezelfde dag nog verstuurd wordt. kan me voorstellen dat 2 dagen geen reactie dan wel wat vraagtekens zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het is erg flauw dat de verkoper de verwachting wekt dat 'ie, mocht het geld op tijd binnen zijn geweest die donderdag, het pakket dezelfde dag nog verstuurd heeft en vervolgens tot maandag (!) niks laat horen.

Door echter een bericht te sturen dat je dan wel even bij hem langskomt verspeel je toch echt al je kansen.

Wat doet die link "omgaan met betweters" trouwens tussen de DM-berichten? En haal de namen en adressen nou eens weg uit je topicstart. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
zal ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

tomtom1234 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:45:
laat me raden, het is weer niet goed.
Dat niet, hele nette dm, maar ik duidt op je ongeduld. Te snel lezen en direct reageren...
Wacht nu aub eerst rustig af en stuur je eventuele 2e dm ook in aardige toon zonder te dreigen ;)

Dan heb je daarna een goede poot om op te staan mocht hij weer niet leveren/betalen

[ Voor 11% gewijzigd door Humma Kavula op 11-02-2013 19:48 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
ik kan overigens mijn adresgegevens niet verwijderen. iemand een idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

CodeCaster schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:45:

Wat doet die link "omgaan met betweters" trouwens tussen de DM-berichten?
Dat is de handtekening van de verkoper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

In je DM? Kan niet ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tuurlijk wel, wijzig gewoon je bericht en haal die informatie daar uit. We hebben het over de TS he, niet de DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
nee dat snap ik, maar er staat alleen quete en bookmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

hey, top, je mag het versuten naar *knip* :)
? In je TS is het gewijzigd? DM kan je niet wijzigen.

Ah, SmartDoDo heeft het al gewist..

[ Voor 44% gewijzigd door Humma Kavula op 11-02-2013 20:01 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
iemand heeft het al voor mij gedaan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals in de Tweakers.net V&A FAQ te lezen is kan, wil en zal Tweakers.net niet bemiddelen in enig geschil dat voortvloeid uit een (poging tot) transactie. Daar valt mailverkeer ook onder. Wat je dus met dit topic wilt bereiken is mij daarom geheel onduidelijk. Het effect is dat iedereen zich er nu mee gaat bemoeien terwijl dit iets tussen jullie is. Dit topic heeft derhalve geen toegevoegde waarde en om te voorkomen dat het hier verder uit de hand loopt gooi ik het dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ircghost schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:14:
Als laatste heeft een topic openen helemaal geen zin want niemand hier heeft enige macht, je kunt beter contact opnemen met een van de dokters van Tweakers om als intermediar op te treden. Hij is er 1 van: RobIII.
Ho, ho.

Het DT bemiddelt bij bans, lost onderlingen geschillen tussen gebruikers en/of crew op, maar het DT is niet voor bemiddeling bij V&A geschillen in "commerciële transacties" (om het zo maar even te noemen). Zie daarvoor ook Microkids post.

Tweakers doet haar best misstanden op beschaafde wijze op te lossen waar mogelijk, maar uiteindelijk is V&A voor eigen risico. Zie ook How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A!, How to - Veilig handelen op V&A en How to - Mailadres V&A admins.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 11-02-2013 21:48 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

In verdere aanvulling, tolereren wij het in de via ons platform gebezigde taalgebruik uiteraard evenmin. Zowel het toeëigenen van het betaalde als bedreiging met fysiek geweld en brandstichting zijn simpelweg strafbare feiten. Strafbaar feit = ban, no exeptions.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.