Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 414.432 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
Safaci schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:41:
[...]

Waar heb je dat bureau vandaan? :) Ik vind de kleur van het hout en de bewerking erg tof gedaan.
Zelf gemaakt bureau, het zijn eigenlijk meubelpanelen van de Gamma en die op maat gezaagd en aan elkaar gezet.
En zelf een set poten uitgekozen van de Ikea ( +- 150 euro aan de onderdelen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ultimation schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:07:
Sinds gisteren een nieuw bureau! Samen met een vriend ontworpen en laten bouwen door het leger des heils (man van nicht werk daar als activiteiten begeleider van gedetineerden). Foto's zijn klikbaar voor maximale resolutie.

[afbeelding]Linker zij aanzicht

[afbeelding]Voor aanzicht

[afbeelding]Cable management :D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding](moest en zou op de foto)

Waar heb je dat voor nodig?
Laptop wordt voor school gebruikt, het scherm en de rest zijn om het bureaublad uit te breiden.

U ziet
  • Apple Cinema display 20"
  • Apple MacBook Pro 13" 2010
  • Apple Magic Mouse
  • Apple toetsenbord (die aanslag O+)
  • Server (ESXi met diverse VM's)
  • HP Deskjet D1660
  • Philips huistelefoon
  • Banzai de kat.
U ziet niet
  • AppleTV 2010 (JailBreak + XBMC)
  • iPhone 4S
  • iPad 4 (van vrouw)
  • Canon EOS1100D (foto's mee gemaakt)
Erg gaaf bureau! _O_ Overigens, als je nog een keer een vervanger zoekt voor je Apple keyboard met nóg betere aanslag, kijk dan zeker eens naar de Matias Quiet Pro for Mac. Als je geen andere mensen hebt om rekening mee te houden (qua herrie) kan je ook voor de reguliere Tactile Pro gaan, maar als je wel de feel van de oude keyboards wilt, maar niet de herrie, dan is de Quiet Pro zeker een optie. ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

krizzziz schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:32:
[...]

Die bak onder je tafel, waar haal je dat vandaan? even gegoogled maar nog niet zo een groot ding gezien. Omdat ik tamelijk wat kabels weg te werken heb, eigenlijk wel handig!
Dat is 2x de SIGNUM van de Ikea
En 1x de GALANT Naam ben ik kwijt. Ik kan dat ding ook zo niet terug vinden, is in ieder geval ook van de Ikea.
Xfix schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:44:
[...]

Mag ik vragen waar je ze mee gelakt heb? :) Het zijn gebruikte stijgerplanken neem ik aan?
Geen idee, bureau is gemaakt door de man van mijn nicht. Die werkt als activiteiten begeleider van het leger des heils met gedetineerden. Daar is dit bureau ook gemaakt.
Whieee schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:45:
[...]

Erg gaaf bureau! _O_ Overigens, als je nog een keer een vervanger zoekt voor je Apple keyboard met nóg betere aanslag, kijk dan zeker eens naar de Matias Quiet Pro for Mac. Als je geen andere mensen hebt om rekening mee te houden (qua herrie) kan je ook voor de reguliere Tactile Pro gaan, maar als je wel de feel van de oude keyboards wilt, maar niet de herrie, dan is de Quiet Pro zeker een optie. ;)
Haha de herrie heb ik geen last van, maar bedankt voor de tip.

[ Voor 2% gewijzigd door Ultimation op 27-05-2013 22:42 . Reden: Product gevonden! ]

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Weer een kleine update :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/heswQL1RZyOUAzjvSHgeoBob/full.jpg

U ziet:
- 27" iMac (2012)
- 15" MacBook Pro (2011)
- Magic Trackpad
- Magic Mouse
- Cyborg R.A.T. 7
- B&W P5
- iPad 2 64GB 3G
- Smart Cover leer (zwart)
- Wired keyboard
- Wireless keyboard
- iPhone 5
- iPhone 4S

Wat doe ik ermee? Wat Excel, surfen, beetje webdevelopment, soms een spelletje: niet veel speciaals :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/9107/s20130530043352pm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img4/527/s20130530043339pm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img839/8290/s20130530043345pm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img163/9647/s20130530043408pm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/3174/s20130530043333pm.jpg

Je ziet:
  • Creative T40 Series 2
  • LG IPS237L-BN Monitor
  • Macbook Pro / Early 2011 / 2.2Ghz QuadCore i7 / 4GB RAM / Crucial m4 128GB
  • Magic Mouse
  • G-Technology G-Drive 1TB (bovenste)
  • G-Technology G-Drive 3TB (onderste)
  • IKEA LED Strip ( http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00191735/ )
  • Bier
Wat je niet ziet:
  • iPhone 5 16GB Zwart/ Antraciet
  • iPad 2 16GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Misschien een idee om je extern scherm als eerste scherm gebruikt, en je MBP als 2e? staat iets mooier, en het is logischer om een groot scherm als eerste te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arthur-M. schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:23:
Misschien een idee om je extern scherm als eerste scherm gebruikt, en je MBP als 2e? staat iets mooier, en het is logischer om een groot scherm als eerste te gebruiken.
is wel mooier ja en beter. Maar dan zou ik eerst een nieuw toetsenbord moeten kopen en een m-stand.anders moet ik links gaan typen en rechtdoor kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Mijn nieuwe aanwinst sinds gisteren.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/8y6g07.jpg

Model Name: iMac
Processor Name: Intel Core i5
Processor Speed: 3.2 GHz
Memory: 8 GB
Chipset Model: NVIDIA GeForce GTX 675MX
VRAM (Total): 1024 MB
Storage: 1000 GB hardrive and Fusion.

Links onderin is geen kras ;)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oKAGSPU.jpg

2012 rMBP 2.3 GHz / 8GB / 256GB
mStand
WD MyBook 1TB
Scandyna MiniPods (op Marantz SR7001)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:12:
  • Creative T40 Series 2
  • LG IPS237L-BN Monitor
  • Macbook Pro / Early 2011 / 2.2Ghz QuadCore i7 / 4GB RAM / Crucial m4 128GB
  • Magic Mouse
  • G-Technology G-Drive 1TB (bovenste)
  • G-Technology G-Drive 3TB (onderste)
  • IKEA LED Strip ( http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00191735/ )
  • Bier
Heb je geen last van het geluid van die G-Drives zo op het bureau? Het zijn meesterlijke schijven en ik heb er ook een aantal, maar ik heb ze wel onder mijn bureau gestopt, anders moet je toch constant het geluid van die schijven aanhoren, ondanks dat ze relatief stil zijn. (verschilt wel per type. de 4TB maakt meer geluid dan bijv de 1TB)

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkselFris schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:05:
[...]

Heb je geen last van het geluid van die G-Drives zo op het bureau? Het zijn meesterlijke schijven en ik heb er ook een aantal, maar ik heb ze wel onder mijn bureau gestopt, anders moet je toch constant het geluid van die schijven aanhoren, ondanks dat ze relatief stil zijn. (verschilt wel per type. de 4TB maakt meer geluid dan bijv de 1TB)
Heb er niet zoveel last van :) , heb bijna altijd muziek aan in deze kamer dus het geluid van die schijven valt weg. Maar je hebt gelijk soms heb ik er last van. Dus als ik ze niet hoef te gebruiken zet ik ze gewoon uit. :)
manzana schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 00:06:
[afbeelding]

mStand
WD MyBook 1TB
Welke lamp is dat?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Laatst online: 04-12-2022
Jan des Bouvrie, ooit (misschien nog steeds) verkrijgbaar bij Blokker/Gamma/Etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

manzana schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 00:06:
[afbeelding]

mStand
WD MyBook 1TB
Wow. Meer heb ik er niet over te zeggen, :9

In de goede zin that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-09 07:27
RnB schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:50:
[...]

Wow. Meer heb ik er niet over te zeggen, :9

In de goede zin that is.
Wat is er zo wow aan? Aangezien je zelf ook een rMBP hebt (in exact dezelfde config als ik trouwens :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Dat witte bureau en die geile Scandyna speakers erop doen heel wat bij mij!
Ik heb zelf ook erg mooi spul staan, maar door mijn kleine bureau vind ik alles erg rommelig eruit zien. Mijn KRK Rokits zitten verscholen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manzana schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:49:
[...]

Jan des Bouvrie, ooit (misschien nog steeds) verkrijgbaar bij Blokker/Gamma/Etc
Thanks even rondzoeken op GOE GOELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:00
Een beetje een matige foto (Nokia 6700s) maargoed.

Afbeeldingslocatie: http://d.pr/i/DqAd+
In de eerste foto is een 13-inch MacBook Pro (Late 2011, 2.4 GHz i5, 8GB RAM, 256GB SSD) te zien, aan een 23" LG IPS237L display. Achter het display ligt de originele 500GB harddisk van de MacBook in een externe casing voor Time Machine-backups en nog wat extra opslag.
De laptop staat in een TwelveSouth BookArc en is daarnaast verbonden met een TwelveSouth BassJump 2 (achter de iPad).
Desbetreffende iPad is een 32GB iPad 4 (Wi-Fi) met bruin lederen smart cover (officieel van Apple, heb het 'tan' leder alleen behandeld zodat 't overeenkomt met mijn lederen tas en flip cover voor de telefoon).

Naast het Wireless Keyboard is een 16GB Samsung Galaxy Note te zien, mijn dagelijkse telefoon. Die draait een standaard versie van Android 4.2.2 mocht je je daarvoor interesseren :+
Verder liggen er nog een Magic Mouse, Apple Remote en een 8GB iPod nano (4e generatie) op mijn bureau.
Wat je niet ziet is nog een 2.5" 500GB Western Digital harde schijf waar al mijn media (films, foto's) op staat, maar verder is dat 't wel zo'n beetje.

Hier is trouwens mijn 'altaartje', if you will, voor al mijn verpakkingen. Altijd handig die te bewaren voor als je weer van je spullen af wil - het ziet er ook leuk uit, dus waarom niet :P
Afbeeldingslocatie: http://d.pr/i/PwU4+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J.Appleseed schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:22:
Een beetje een matige foto (Nokia 6700s) maargoed.

[afbeelding]
In de eerste foto is een 13-inch MacBook Pro (Late 2011, 2.4 GHz i5, 8GB RAM, 256GB SSD) te zien, aan een 23" LG IPS237L display. Achter het display ligt de originele 500GB harddisk van de MacBook in een externe casing voor Time Machine-backups en nog wat extra opslag.
De laptop staat in een TwelveSouth BookArc en is daarnaast verbonden met een TwelveSouth BassJump 2 (achter de iPad).
Desbetreffende iPad is een 32GB iPad 4 (Wi-Fi) met bruin lederen smart cover (officieel van Apple, heb het 'tan' leder alleen behandeld zodat 't overeenkomt met mijn lederen tas en flip cover voor de telefoon).

Naast het Wireless Keyboard is een 16GB Samsung Galaxy Note te zien, mijn dagelijkse telefoon. Die draait een standaard versie van Android 4.2.2 mocht je je daarvoor interesseren :+
Verder liggen er nog een Magic Mouse, Apple Remote en een 8GB iPod nano (4e generatie) op mijn bureau.
Wat je niet ziet is nog een 2.5" 500GB Western Digital harde schijf waar al mijn media (films, foto's) op staat, maar verder is dat 't wel zo'n beetje.

Hier is trouwens mijn 'altaartje', if you will, voor al mijn verpakkingen. Altijd handig die te bewaren voor als je weer van je spullen af wil - het ziet er ook leuk uit, dus waarom niet :P
[afbeelding]
Mooie setup :) Heb het zelfde scherm! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:36:
[...]

Mooie setup :) Heb het zelfde scherm! :P
Thanks! Het scherm is echt geweldig, heb 't meteen na de introductie gekocht en heeft zich intussen wel dubbel terugbetaald. Zo blijkt maar weer dat een goed display niet duur hoeft te zijn ;)

Jouw setup is ook erg indrukwekkend; die achtergrond doet de LG erg goed tot zijn recht komen :D
Ik zou alleen die stickers van de onderste rand afhalen... het eerste wat ik heb gedaan i.i.g. :+

[ Voor 10% gewijzigd door BleuZ op 02-06-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
J.Appleseed schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:22:
[afbeelding]
bedankt voor het delen, erg leuk

/sarcasm mode off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
san.okk schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:00:
[...]

bedankt voor het delen, erg leuk

/sarcasm mode off
Graag gedaan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 11:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Dingen verkocht en nieuwe aanwinsten:

Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/13239996/220/13239996.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/13239992/220/13239992.jpg

U ziet:
- Epson Stylus DX8450 All-in-one
- Apple MacBook Air 11,6" 2012 (nieuw) 2,0Ghz i7, 8GB, 256GB SSD
- Apple TV 3 (slecht zichtbaar) met alu iPhone 5 dock
- Apple iMac BTO 27" 2012 (nieuw) 3,4Ghz i7, 8GB (overmorgen 32GB), 512GB SSD, 680MX 2GB
- Apple Thunderbolt Display 27"
- Logitech Z-5500 aangesloten via optisch
- Logitech K750 Solar wireless keyboard
- Apple Wireless Keyboard
- Apple Trackpad
- Apple Magic Mouse
- iPad 4 16GB zwart in Belkin hoes

Foto gemaakt met iPhone 5 :)

Wat betreft EXIF, had eerst foto's gemaakt met locatievoorziening (per ongeluk) aan en daar worden inderdaad je locatiegegevens mee verzonden. Uitgezet en opnieuw gemaakt en nu staat het er gelukkig niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img825/3428/foto2sg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img42/739/foto3tr.jpg
  • Apple TV (A1469 Early 2013)
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen zit hier een beetje te plaatjes te posten van mega setups, terwijl ik dolblij ben met me 13 inch instap macbook pro die ik sinds gisteren heb gekocht haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:43:
iedereen zit hier een beetje te plaatjes te posten van mega setups, terwijl ik dolblij ben met me 13 inch instap macbook pro die ik sinds gisteren heb gekocht haha :P
Ach, ik heb ook "alleen maar" een Macbook, weliswaar een 15" retina Macbook Pro met 16GB RAM met een vrij eenvoudig beeldscherm er naast, dus niet iedereen heeft een mega-setup zoals jij noemt. Voor mensen met een mega-setup is het denk ik wel verleidelijk(er) om iets in dit topic te plaatsen :+

Ik zou zeggen; schroom niet om jouw setup te plaatsen! :*) Don't worry, we alle setups zijn welkom, zolang er maar een Apple computer aanwezig is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij deze dan ;)
Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/3k2fs6mn7/IMAG0011_BURST001.jpg

Macbook pro 13 inch 2012 model met 16 gb ram
dat was het :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:12:
bij deze dan ;)
[afbeelding]

Macbook pro 13 inch 2012 model met 16 gb ram
dat was het :P
het feit dat je een macbook hebt is toch al voldoende? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:22:
[...]

het feit dat je een macbook hebt is toch al voldoende? :9
Dat vind ik dus ook.. Als je een MacBook hebt, "hoor" je er toch al bij? :P Je bent niet een beter mens of betere Mac-gebruiker als je meer dan 1 Mac hebt haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volkan1984 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:57:
[...]

Dat vind ik dus ook.. Als je een MacBook hebt, "hoor" je er toch al bij? :P Je bent niet een beter mens of betere Mac-gebruiker als je meer dan 1 Mac hebt haha!
Precies. Gebruikers van Apple zouden gewoon subsidie moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Het gaat ook niet om het hebben van Apple producten, het gaat om het delen van de visie van Apple. Zo'n beetje als Simon Sinek verteld: http://www.ted.com/talks/...aders_inspire_action.html

[ Voor 36% gewijzigd door Ultimation op 08-06-2013 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:37:
[...]

Precies. Gebruikers van Apple zouden gewoon subsidie moeten krijgen.
Haha, hlemaal mee eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Ultimation schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 08:21:
Het gaat ook niet om het hebben van Apple producten, het gaat om het delen van de visie van Apple. Zo'n beetje als Simon Sinek verteld: http://www.ted.com/talks/...aders_inspire_action.html
Wat een dom gewauwel. Dit topic is bedoeld om je Mac setup te showen. Meer is het niet niet. Er zijn zat andere topics met hetzelfde doel alleen dan met een ander onderwerp (je Linux desktopomgeving, je server, enz.). Soms best handig omdat je je dingen voorbij ziet komen die best handig zijn en je niet eerder hebt gezien (denk aan monitorarmen, zijn niet zo gek veel mensen die van het bestaan af weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppl schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 17:39:
[...]

Wat een dom gewauwel. Dit topic is bedoeld om je Mac setup te showen. Meer is het niet niet. Er zijn zat andere topics met hetzelfde doel alleen dan met een ander onderwerp (je Linux desktopomgeving, je server, enz.). Soms best handig omdat je je dingen voorbij ziet komen die best handig zijn en je niet eerder hebt gezien (denk aan monitorarmen, zijn niet zo gek veel mensen die van het bestaan af weten).
Denk dat dit topic ook is bedoeld om inspiratie op te doen!.

maarja ontopic weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:14:
[...]

Denk dat dit topic ook is bedoeld om inspiratie op te doen!.

maarja ontopic weer!
offtopic: aan het eind van een zin gebruik je niet een uitroepteken en een punt, je kiest 1 van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

ppl schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 17:39:
[...]

offtopic: was ook niet echt serieus bedoeld, was een beetje om in te haken op het subsidie krijgen verhaal. Maar bedankt voor de flame/correctie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:16
Before:
assasinbats in "Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 20

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/sxi0e84tb/P1030560_tweakers.jpg

After:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2ywgta8.jpg

U ziet:
Apple iMac 27" 2011 i5 3.1 GHz, 16GB RAM
Apple iPod Classic 160GB
Kensington iPod Dock
Western Digital Studio 2TB
Apple Magic Mouse
Apple Trackpad
Apple Keyboard
Logitech G9
AudioEngine A5's

iPad 4 16GB
MacBook Pro Retina 13" 2.5 GHz 128GB SSD

Overige meuk:
Rubik's Cube
IKEA bureaulamp
Sebastian

Wat je niet ziet:
Apple iPad Smart Cover Grey
AudioEngine S8
Apple TV 3rd Generation
Samsung Galaxy S4 (daar is de foto mee gemaakt)

Ik woon nou al een tijdje op mezelf, Dus het werd eens tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Ik zie heel veel mensen met een trackpad links van hun toetsenbord en een muis rechts. Werkt dat nou echt fijn (aangenomen dat jullie wel rechtshandig zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:22
Muchachooo schreef op zondag 09 juni 2013 @ 00:12:
Ik zie heel veel mensen met een trackpad links van hun toetsenbord en een muis rechts. Werkt dat nou echt fijn (aangenomen dat jullie wel rechtshandig zijn)?
Ik denk dat het iets is waar je aan moet wennen. Ik zou zelf de muis weglaten, die heb je wat mij bereft eigenlijk alleen nodig als je gaat gamen. Ik werk zelf het liefste met fullscreen apps waardoor ik de gestures nodig heb, en sowieso al zonder muis werk. Wellicht dat zij de trackpad alleen gebruiken voor gestures, en dat zou prima met links kunnen. Voor het precisie werk is het met links lastig, voor mij althans. Maar daarvoor gebruiken zij dan weer de muis. Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
assasinbats schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:18:
Before:

[afbeelding]

After:
[afbeelding]

U ziet:
Apple iPod Classic 160GB
Kensington iPod Dock
Apple Magic Mouse
Apple Trackpad
Apple Keyboard
Logitech G9
AudioEngine A5's

iPad 4 16GB

Overige meuk:
Rubik's Cube
IKEA bureaulamp
Sebastian

Wat je niet ziet:
AudioEngine S8
Apple TV 3rd Generation

Oke bij de before foto is het een foto aan de muur van die wallpaper? Ik heb die wallpaper over de/vele jaren meerdere keren gehad, vind m nog altijd erg gaaf! Vind trouwens je oude setup mooier, ziet er wat ruimer uit wat ik fijner vind werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Muchachooo schreef op zondag 09 juni 2013 @ 00:12:
Ook ik heb als rechtshandige mijn trackpad links liggen. Ik merk dat ik op mijn laptops sowieso het trackpad gebruik met de hand die op dat moment het best uitkomt. Ik heb qua 'trackpadden' dus niet echt een voorkeur voor links of rechts. Qua muizen ben ik echter 100% rechtshandig.

Door het trackpad links te leggen creëer ik voor mezelf een handige opstelling waarmee ik eenvoudig kan wisselen tussen 2 pointing devices, wat weer handig is ter voorkoming van RSI.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Before:

[afbeelding]

After:
[afbeelding]

U ziet:
Apple iPod Classic 160GB
Kensington iPod Dock
Apple Magic Mouse
Apple Trackpad
Apple Keyboard
Logitech G9
AudioEngine A5's

iPad 4 16GB

Overige meuk:
Rubik's Cube
IKEA bureaulamp
Sebastian

Wat je niet ziet:
AudioEngine S8
Apple TV 3rd Generation

Welke wallpaper is dat op je eerste setup? Ziet er erg goed uit namelijk!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Possible schreef op zondag 09 juni 2013 @ 01:00:
[...]

Welke wallpaper is dat op je eerste setup? Ziet er erg goed uit namelijk!
Even de afbeelding opgeslagen, de wallpaper er uit geknipt en in images.google geüpload.

Kwam uit bij Spectrum Of The Sky; linkje

Werkt best goed eigenlijk deze methode :D

Vind het ook een toffe wallpaper, heb 'm in het verleden ook regelmatig gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartpostma schreef op zondag 09 juni 2013 @ 09:47:
[...]

Even de afbeelding opgeslagen, de wallpaper er uit geknipt en in images.google geüpload.

Kwam uit bij Spectrum Of The Sky; linkje

Werkt best goed eigenlijk deze methode :D

Vind het ook een toffe wallpaper, heb 'm in het verleden ook regelmatig gebruikt.
Ziet er idd tof uit!

1080p voor de liefhebbers: http://www.hdwallpapers.i...the_sky_hdtv_1080p-HD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
bartpostma schreef op zondag 09 juni 2013 @ 00:32:
[...]

Oke bij de before foto is het een foto aan de muur van die wallpaper? Ik heb die wallpaper over de/vele jaren meerdere keren gehad, vind m nog altijd erg gaaf! Vind trouwens je oude setup mooier, ziet er wat ruimer uit wat ik fijner vind werken ;)
Jup. Dat canvas heb ik nu ook aan de muur hangen.
Ik werk natuurlijk niet met de rmbp er naast. Die is voor mobiel gebruik. Maar het bureau is ook kleiner. Van 160cm naar 120cm. Er moesten twee bureaus naast elkaar passen, in een kleine kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinnn_
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-12-2024
Before:

[afbeelding]

After:
[afbeelding]

U ziet:
Apple iPod Classic 160GB
Kensington iPod Dock
Apple Magic Mouse
Apple Trackpad
Apple Keyboard
Logitech G9
AudioEngine A5's

iPad 4 16GB

Overige meuk:
Rubik's Cube
IKEA bureaulamp
Sebastian

Wat je niet ziet:
AudioEngine S8
Apple TV 3rd Generation

Mooie setup! :) Waar gebruik je de iMac en MBPr voor?

Ik denk erover om de A5+ aan te schaffen. Hoe klinkt de combinatie van A5 en de S8? Is die S8 echt nodig voor een beetje bass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
Erwinnn_ schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:56:
[...]

Mooie setup! :) Waar gebruik je de iMac en MBPr voor?

Ik denk erover om de A5+ aan te schaffen. Hoe klinkt de combinatie van A5 en de S8? Is die S8 echt nodig voor een beetje bass?
iMac gebruikt ik eigenlijk voor grote excels. Leuk ding om een scriptie op te tikken, omdat je zoveel pagina's tegelijk kunt bekijken.
Rmbp gebruik ik voor mobiel werk, of wanneer het mooi weer is, buiten werk. Ik merk dat ik steeds meer achter de rmbp kruip, dus misschien verkoop ik de iMac wel en haal ik een mooi scherm ofzo.

A5's zijn echt hele leuke dingen. Zit best een beetje bas in, maar ik luister graag dubstep, techno, house, dnb, jungle en consorten. Dus extra is altijd goed. Ik overweeg om de sub naar mn huiskamer te verplaatsen, om naast twee oude Kef's plaats te nemen. Binnenkort maar eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update-je:

Macbook Pro 15'' Cover! <3

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img829/6327/img7822p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/3510/img7821nm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img607/3575/img7820cq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:07
Dit is niet bedoelt om je aankoop af te keuren, maar dergelijke covers zijn niet erg geschikt voor power users.

De MacBooks gebruiken het aluminium om te koelen en een plastic cover eromheen zorgt ervoor dat hij de warmte minder goed kwijt kan. Aangezien je ook nog eens een i7 heb vermoed ik dat hij behoorlijk warm zal worden onder een heavy load.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen, maar die van mij (of uit mijn omgeving) zijn niet zo positief over dergelijke covers.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:45:
Dit is niet bedoelt om je aankoop af te keuren, maar dergelijke covers zijn niet erg geschikt voor power users.

De MacBooks gebruiken het aluminium om te koelen en een plastic cover eromheen zorgt ervoor dat hij de warmte minder goed kwijt kan. Aangezien je ook nog eens een i7 heb vermoed ik dat hij behoorlijk warm zal worden onder een heavy load.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen, maar die van mij (of uit mijn omgeving) zijn niet zo positief over dergelijke covers.
Heb 'm er nu uurtje eromheen.

Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/6851/schermafbeelding2013061k.png < Extern scherm aangekoppeld.

Naar mijn idee niet veel warmer dan normaal. Hij staat wel iets hoger op z'n pootjes dus lucht gaat er wel makkelijker in aan de onderkant. Daarnaast zit er aan de onderkant een soort van 'raster' in het plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Waar gebruik je dat voor?
Ik vind die dingen altijd zo verschrikkelijk lelijk. Ik kan me voorstellen dat je zoiets wilt hebben als je je in een ruige omgeving bevind, denk aan een woestijn, werkplaats, oid. Maar ik neem aan dat je je niet bevind in zulke omgevingen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:55:
[...]

Waar gebruik je dat voor?
Ik vind die dingen altijd zo verschrikkelijk lelijk. Ik kan me voorstellen dat je zoiets wilt hebben als je je in een ruige omgeving bevind, denk aan een woestijn, werkplaats, oid. Maar ik neem aan dat je je niet bevind in zulke omgevingen. :+
Ik werk er niet mee in een woestijn of werkplaats, maar wel op school en thuis. het is niet essentieel. maar vind na 2 jaar wel ff leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:40:
Na lang meekijken en me verlekkeren aan andermans mooie setup's, deel ik die van mij ook eens.
Bijna alle aankopen zijn gedaan, dus de setup is klaar om getoond te worden ;-)

[afbeelding]

Een MacBook Pro 13" mid 2012, instapmodel, met 16GB geheugen en 128 GB SSD op een m-Stand.
Een wireless keyboard en Magic trackpad in een Henge Docks Clique.

[afbeelding]

De late 2012 Mac Mini, instapmodel, met 16GB geheugen een Wireless Keyboard Pro en een Magic Mouse.

(ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik gebruik de Mini tevens als Windows 8 machine, zodat ik mijn kennis van het Windows OS up te date kan houden voor klanten ,.....)

[afbeelding]

Een Dell U2711 , een setje Logitech speakers (geen idee welk model) een setje LED verlichting van de Ikea, een USB 3.0 behuizing voor de 500GB HD die eigenlijk in mijn MacBook zat en een iPhone 5 op rustend op een Sena Ultraslim.

Niet te zien: o.a. een Apple TV 2 welke in de woonkamer als mediaplayer gebruikt wordt, een iPad 3 en een Synology DS111 NAS. En natuurlijk de nodige modems/routers/hardware voor muziek.

Nog aan te schaffen: een tweede U2711, zodat ik zowel de Mini als de Macbook in volledige resolutie op het scherm krijg en eventueel een nieuwe NAS.
juist respect er voor, je moet niet alleen op 1 os willen werken,
windows heeft ook zijn mooie kanten.
ik heb nu 1 maand mac en mis echt sommigen dingen aan windows maar sommigen ook niet :)

@ mijn set up
een macbook retina 15,4 inch
250gb ssd
i7 2,3 (turbo 3,3) hd4000
gts650m 1gb
8gb ram
hd 598 sennheiser koptelefoon + ie 80 oortjes ( leuk voor de afwisseling en bas hoog op de oortjes is ook x iets anders)
onderlegger een bookbook anders wordt de mac te warm

puur voor Adobe

pc windows ja windows <3

i7 860 2,8 turbo 3,4 waterkoeled
12gb ram binnenkort 16gb staat gewoon mooier
gtx 660
120gb ssd + 1tb hdd
corsair 600d white edition windowed
leuk game pctje in mijn mening :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-96
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:18
Ik volg dit topic al een hele tijd, en ik vind er toch steeds erg mooie bureau's!

Laat ik nu mijn set-up eens posten.

Wat zie je ?
iPhone 4S 16GB (iOS7 :) )
iPad mini 16GB
iMac 27" 2010, i3, 3,2 Ghz Core i3 met 4GB DDR3

Ik moet het ram nog een x upgraden maar daar is het eigenlijk nog nooit van gekomen, 2x4 GB er bij zou wel fijn zijn..

Ik had altijd een dockingstation van Apple voor mn iPhone maar die is kwijt , en ik heb ook nog ergens een iPod nano 6g met earpods liggen, maar die horen natuurlijk niet bij mijn werkplek/bureau .

Verder maak ik back-ups met timemachine via een 1tb harde schijf die is aangesloten op mijn router, een netgear wndr4500 , die harde schijf heb ik in 2 partities verdeeld, de helft voor timemachine en de andere helft voor media (plex _/-\o_ )

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/o0t06a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr_flap
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 21:31
Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5479/9034550970_cd2a6693aa_o.jpg
Hoewel de foto op mijn werkplek genomen is, zijn alle spullen privé (anders zou ik het ook niet posten)
Ben namelijk thuis aan het verbouwen, en hier staat het gewoon beter.
Wat je ziet.
-iMac 24" Early 2009 Core 2 Duo 2,93GHz, 4GB
-MacBook Pro 17" Late 2009, Core 2 Duo 2,8GHz, 4GB
-iPhone 3Gs 32GB
-iPhone 4 32GB
-iPhone 5 16GB
-iPad 3 32GB WiFi + 3G
-Apple Magic Trackpad
-Apple Mighty Mouse
-Apple wireless keyboard

-2 Schiphol Airside Authority miniaturen

*de MBP en de iMac gebruiken de zelfde invoerapparaten via Teleport

De foto is gemaakt met de iPhone 5 van mijn collega

Groet,
Arjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Je werkt voor Schiphol Airside Authority? :P

Verder, leuke setup zo op je werk. Maar mis je thuis dan niks? Of neem je wel wat mee, zoals je MBP of je iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
RnB schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:17:
Je werkt voor Schiphol Airside Authority? :P

Verder, leuke setup zo op je werk. Maar mis je thuis dan niks? Of neem je wel wat mee, zoals je MBP of je iPad?
iMac in de kofferbak gooien :9 nee, inderdaad. neem je je mobile devices weer dagelijks mee naar huis of heb je daar ook nog een iMac of zo staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr_flap
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 21:31
Je werkt voor Schiphol Airside Authority?
Nope helaas niet, wel op Schiphol.
iMac in de kofferbak gooien nee, inderdaad. neem je je mobile devices weer dagelijks mee naar huis of heb je daar ook nog een iMac of zo staan?
Bedankt!

De MacBook gaat gewoon mee naar huis, net als de iPad 3 al heb ik thuis nog een oude XXODD laptop staan en een iPad1, maar eerlijk is eerlijk, de MacBook komt thuis bijna nooit uit m'n tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchmike6
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
Wat een geweldige setup.. Love it! Ben mijn bureau in dezelfde stijl aan het maken. Zodra m'n setup af is zal ik een foto posten. Kan nog wel even gaan duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Laatst online: 24-05-2023
Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5476/9036097732_8ea5877ce7_c.jpg

Mijn bijeengeraapte studentensetupje :) Niet veel Apple producten, maar het wordt langzaam steeds meer...

Wat je ziet:
- midden: late 2011 13" Macbook Air, met i7 processor en 256GB SSD
- daarachter: HP L1950g of L1951g lcd scherm (krijgertje), functioneert momenteel als tweede scherm voor m'n MBAir. Staat tilted omdat ik met een cursus programmeren bezig ben.
- links: 33" Samsung lcd tv
- helemaal links: Apple TV2 incl. jailbreak en XBMC, voor het kijken van films en series (of voor internetradio + foto screensaver zoals nu)
- onder in kastje: 17" HP Pavilion DV9700, wordt permanent met 33" tv scherm bestuurd. Is momenteel mijn media/download "server".
- onder bureau: HP minitower met C2Q Q9300 processor (ook krijgertje), met in totaal zo'n 2,5TB aan schijven erin (ook allemaal krijgertjes). Wordt m'n nieuwe thuisserver.
- Geheel rechts: 1024x768 flutschermpje merk woppiewoppie (ook krijgertje), tijdelijk neergezet voor het configureren van de HP minitower.
- onder in kastje: simpel 5.1 setje, via AUX op m'n tv aangesloten.
- foto is genomen door een iPhone 5.
- niet zichtbaar: TP-Link TL-WR1043ND router

Toekomstplannen:
- kabels beter wegwerken, want het is nu een zootje
- HP scherm vervangen voor 27" scherm met 2560x1440 resolutie, voor het aansturen van zowel m'n MBAir als thuisserver
- Apple toetsenbord, trackpad en clamshell laptop stand aanschaffen, en MBAir in clamshell mode op extern scherm draaien
- mogelijk ATV2 vervangen voor Mac Mini, voor het gebruik als htpc, fotoserver en standaard thuis- en studiegebruik, en eventueel voor aansturen van thuisserver. (MBAir zou dan gewoon in m'n tas kunnen blijven, wat handig is omdat ik veel onderweg ben)
- videokaart aanschaffen voor HP minitower, zodat die een 1440p scherm aankan en een spelletje op z'n tijd.

Vragen:
- Iemand tips voor een goedkoop, doch aardig 27" 1440p scherm? Kom na heel veel research uit op de Dell U2713HM, wat de goedkoopste en beste oplossing lijkt na een Koreaantje nemen (wat ik eigenlijk niet aandurf)
- Ik heb nu drie toetsenborden en twee muizen liggen (MBAir stuur ik nog steeds alleen aan met trackpad), wat nogal een gedoe is. Is er een manier om al mijn systemen met één toetsenbord + muis aan te sturen?
- Ik wil m'n iPhoto bestand, nu alleen aanwezig op m'n MBAir, verplaatsen en/of backuppen naar een andere pc/back-up schijf. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Kan ik die op m'n thuisserver zetten en dan over internet op m'n MBAir of iPhone bekijken? Of kan ik dan beter een Mac Mini kopen en dat m'n fotoserver maken? Of een Time Capsule kopen?
- Wat is een goede (niet al te dure) videokaart voor een C2Q Q9300 processor, die 1440p aankan en wat eenvoudige gaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
SublimnAll schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:14:
[afbeelding]

Vragen:
- Iemand tips voor een goedkoop, doch aardig 27" 1440p scherm? Kom na heel veel research uit op de Dell U2713HM, wat de goedkoopste en beste oplossing lijkt na een Koreaantje nemen (wat ik eigenlijk niet aandurf)
- Ik heb nu drie toetsenborden en twee muizen liggen (MBAir stuur ik nog steeds alleen aan met trackpad), wat nogal een gedoe is. Is er een manier om al mijn systemen met één toetsenbord + muis aan te sturen?
- Ik wil m'n iPhoto bestand, nu alleen aanwezig op m'n MBAir, verplaatsen en/of backuppen naar een andere pc/back-up schijf. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Kan ik die op m'n thuisserver zetten en dan over internet op m'n MBAir of iPhone bekijken? Of kan ik dan beter een Mac Mini kopen en dat m'n fotoserver maken? Of een Time Capsule kopen?
- Wat is een goede (niet al te dure) videokaart voor een C2Q Q9300 processor, die 1440p aankan en wat eenvoudige gaming?
Wat betreft een 27" 1440p scherm, gaat het sowieso niet goedkoop worden, denk dat je met de U2713HM op de goedkoopste optie zit zo ongeveer. De Thunderbolt displays enz. kosten al gauw 300-400 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
SublimnAll schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:14:
Ik gebruik zelf Synergy. Werkt op OS X, Windows en Linux. Je hebt dan een 'server' (computer waar muis en toetsenbord aan zitten), en 'clients' (computers waar je muis en toetsenbord ook op wil gebruiken).

Het is in mijn ervaring nog niet helemaal stabiel; soms kan ik een tiental seconden niet bij een client komen met de muis, even wat heen en weer bewegen tussen server en client lost het dan wel op, maar het zou natuurlijk fijn zijn als de verbinding altijd soepel zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 18:08
MDKorpel schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:45:
[...]

Ik gebruik zelf Synergy. Werkt op OS X, Windows en Linux. Je hebt dan een 'server' (computer waar muis en toetsenbord aan zitten), en 'clients' (computers waar je muis en toetsenbord ook op wil gebruiken).

Het is in mijn ervaring nog niet helemaal stabiel; soms kan ik een tiental seconden niet bij een client komen met de muis, even wat heen en weer bewegen tussen server en client lost het dan wel op, maar het zou natuurlijk fijn zijn als de verbinding altijd soepel zou gaan.
Hoe heb je die goed werkend gekregen met de "ALT+TAB" keys op windows. Want alles wat ik doe ik krijg het niet werkend om met ALT+Tab op de mac ook alt+tab op windows te doen.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
djkavaa schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:04:
Hoe heb je die goed werkend gekregen met de "ALT+TAB" keys op windows. Want alles wat ik doe ik krijg het niet werkend om met ALT+Tab op de mac ook alt+tab op windows te doen.
Ik gebruik het zelf niet veel met windows, vooral tussen twee Macs. Maar ik heb het net even geprobeerd, en ik ervaar geen problemen.

Bedoel je toevallig dat je zou willen dat CMD+TAB op Windows vertaald zou worden naar ALT+TAB? Want als ik op mijn Mac-keyboard ALT+TAB (of eigenlijk OPTION+TAB) doe terwijl de cursor bij de Windows-client is, wissel ik netjes tussen de programma's (en CMD+TAB geeft me hetzelfde effect als WIN+TAB).

Dit alles zonder bijzondere instellingen (of het moet zijn dat 'process mode' op 'Desktop (legacy)' staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Laatst online: 24-05-2023
Bedankt voor de tip. Werkt goed! _/-\o_

Nu moet ik alleen wel echt snel een Apple toetsenbord en Trackpad regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 11-09 18:23
Tegenwoordig zit ik hier te werken, aparte kamer ingericht voor muziek en studie.

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/9475/qeqd.jpg

Macbook pro feb 2013

15inch Retina
I7 2.7Ghz
16gb RAM
512GB SSD

KRK RP6 G2
Focusrite scarlett 2i2
R.A.T. 7 + razer destructor
AiAiAi TMA-1
Phillips colorlight
Vans Bril 8)

MIjn Pioneer set staat niet normaliter ook alleen deze is momenteel niet op locatie als deze er weer staat post ik een foto van het geheel.

Pioneer CDJ2000 x2 binnenkort 3x
Pioneer CDJ2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famousdice
  • Laatst online: 17-05-2024
nice setup mr.DJ95
wat voor muziek draai je?

 Proud Apple user 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Famousdice schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:11:
nice setup mr.DJ95
wat voor muziek draai je?
Ik draai momenteel voornamelijk progressive house, trap en af en toe was rauwe Hardstyle. draai nu elke week wel in een club of event :)

Moet hard gaan beginnen met produceren.
Bovendien organiseer ik zelf ook grote feesten in Almere, maar genoeg offtopic haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famousdice
  • Laatst online: 17-05-2024
Toch wil ik nog graag een ding weten
onder welke naam draai je?

 Proud Apple user 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Famousdice schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:44:
Toch wil ik nog graag een ding weten
onder welke naam draai je?
Kijk misschien eens in zijn profiel......
http://djanonymousmusic.nl is zijn homepage.
#backontopic

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
frankwopereis schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:49:
[...]

Kijk misschien eens in zijn profiel......
http://djanonymousmusic.nl is zijn homepage.
#backontopic
OEPS

Moet even een kleine aanpassing doen merk ik. Ik draai momenteel onder Alexofitch en organiseer der naar de haaien en spring break feesten met een compagnon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Even een update (gemaakt met iPhone 5):

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2hyhqg9.png

Wat je ziet:
- iMac 27" 2011 i7
- Apple keyboard
- Logitech G500
- Novation SL MK2 midi keyboard
- Steelseries mousepad
- Yamaha HS80M monitoren
- Auralex studiofoam
- IKEA Galant bureau
- Markus bureaustoel
- SM Pro Audio Nano monitor volume/signaal regelaar
- Yamaha HS10W sub
- Maschine Mikro
- Access Virus TI Snow
- Focus Scarlett 2i2 USB geluidskaart
- Beyerdynamic DT 770 headphones
- Dell v313w printer

[ Voor 4% gewijzigd door Motabeatz op 19-06-2013 21:40 . Reden: foto gewijzigd + info ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
NickySantoro schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:25:
Even een update (gemaakt met iPhone 5):

[afbeelding]

Wat je ziet:
- iMac 27" 2011 i7
- Apple keyboard
- Logitech G500
- Novation SL MK2 midi keyboard
- Steelseries mousepad
- Yamaha HS80M monitoren
- Auralex studiofoam
- IKEA Galant bureau
- Markus bureaustoel
- SM Pro Audio Nano monitor volume/signaal regelaar

Wat je niet ziet:
- Yamaha HS10W sub
- Maschine Mikro
- Access Virus TI Snow
- Focus Scarlett 2i2 USB geluidskaart
- Beyerdynamic DT 770 headphones
Wow, dat bureau vind ik best mooi! alleen vind 't dan jammer dat het er twee zijn(?) Verder toffe iMac en Cinema Display :9~ love die dingen.

Ziet er strak uit :)

Maar wat is dat precies op je muur? Zijn dat drie ramen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

bartpostma schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:56:
[...]

Wow, dat bureau vind ik best mooi! alleen vind 't dan jammer dat het er twee zijn(?) Verder toffe iMac en Cinema Display :9~ love die dingen.

Ziet er strak uit :)

Maar wat is dat precies op je muur? Zijn dat drie ramen of zo?
Dat spul op de muur is waarschijnlijk Auralex studiofoam, aangezien hij die zelf noemt in het rijtje;)
Het scherm wat jij Cinema noemt is een Thunderbolt versie;)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Dinh schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:25:
[...]
Ik wacht met smart naar de nieuwe Mac Pro <3 Hoop dat Apple tijdens WWDC iets meer laat weten. Het zal leuk zijn, want dit wordt de eerste keer dat ik WWDC live (nee, niet via live stream :+) mee ga maken.
leuk zeg. Hoe was het? Ik hoorde dat er ook Nederlanders een design award hebben mogen ontvangen. Heb jij hier ook aan meegedaan?

De Pro zou niet misstaan in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
frankwopereis schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:08:
[...]

Dat spul op de muur is waarschijnlijk Auralex studiofoam, aangezien hij die zelf noemt in het rijtje;)
Het scherm wat jij Cinema noemt is een Thunderbolt versie;)
Oh ja klopt, inderdaad Thunderbolt display, niet goed gelezen.

Eveneens wat betreft de auralex studiofoam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Mijn setup en nieuwe Incase hoes:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img802/1696/pjec.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img547/5850/vtd7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img560/3876/lhc9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Is dat een Air met de Incase hoes van de Apple site? Hoe past deze? Niet te ruim?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier maar eens mijn setup:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2zian9g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/9se9gp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/975raq.jpg

Wat je ziet (van links naar rechts):
-Dock zonder iPhone (Gebruikt voor foto)
-iPod shuffle
-Benq 27" monitor met op de stand 2 Apple remote's
-iPad mini
-iPod touch 4th
-iMac late 2012 21,5' (Op stand: Earpods, USB superdrive)
-Apple Wireless keyboard nederlands
-Apple Magic Mouse
-iPod nano
-Magic trackpad, met daarboven de 1ste iPad (airdisplay) en een hp 21" monitor.

Achter de schermen bevinden zich nog TB's aan opslag (LaCie en Hitachi), een airport express, een time capsule en een Philips Colorlight, zoals te zien aan de muur.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:53:
Hier maar eens mijn setup:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je ziet (van links naar rechts):
-Dock zonder iPhone (Gebruikt voor foto)
-iPod shuffle
-Benq 27" monitor met op de stand 2 Apple remote's
-iPad mini
-iPod touch 4th
-iMac late 2012 21,5' (Op stand: Earpods, USB superdrive)
-Apple Wireless keyboard nederlands
-Apple Magic Mouse
-iPod nano
-Magic trackpad, met daarboven de 1ste iPad (airdisplay) en een hp 21" monitor.

Achter de schermen bevinden zich nog TB's aan opslag (LaCie en Hitachi), een airport express, een time capsule en een Philips Colorlight, zoals te zien aan de muur.
Ziet er leuk uit in de mini pic, maar de foto's kan ik niet uitvergroten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankwopereis schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:58:
[...]

Ziet er leuk uit in de mini pic, maar de foto's kan ik niet uitvergroten..
Zo beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Nieuwste aanwinst: MBA2013 - 13"/ i7 / 8GB / 128

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5dfEGpIDOqsYcJyB5tKymQgI/medium.jpg

Toen we de parking binnenreden zag ik het UPS busje staan, dus vlug naar de voordeur gelopen, anders had ik wellicht een briefje in de bus gevonden. (of een MBA in de traphal zoals enkele weken terug met mn midi keyboard)

[ Voor 47% gewijzigd door Yalopa op 21-06-2013 18:55 ]

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 17:50
Herr_flap schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:54:
[afbeelding]
Hoewel de foto op mijn werkplek genomen is, zijn alle spullen privé (anders zou ik het ook niet posten)
Ben namelijk thuis aan het verbouwen, en hier staat het gewoon beter.
Wat je ziet.
-iMac 24" Early 2009 Core 2 Duo 2,93GHz, 4GB
-MacBook Pro 17" Late 2009, Core 2 Duo 2,8GHz, 4GB
-iPhone 3Gs 32GB
-iPhone 4 32GB
-iPhone 5 16GB
-iPad 3 32GB WiFi + 3G
-Apple Magic Trackpad
-Apple Mighty Mouse
-Apple wireless keyboard

-2 Schiphol Airside Authority miniaturen

*de MBP en de iMac gebruiken de zelfde invoerapparaten via Teleport

De foto is gemaakt met de iPhone 5 van mijn collega

Groet,
Arjan
Heb je een linkje toevallig naar de wallpaper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Ja iets beter;) Niet klikbaar maar toch;) Bedankt ;p
edit: waarom trouwens zoveel schermen? wat doe je op al die schermen?

[ Voor 16% gewijzigd door frankwopereis op 22-06-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankwopereis schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:36:
[...]

Ja iets beter;) Niet klikbaar maar toch;) Bedankt ;p
edit: waarom trouwens zoveel schermen? wat doe je op al die schermen?
Ik heb altijd verschillende programma's open staan en sluit niet zo vaak dingen :-), gebruik het allemaal tegelijk dus heb ik ruimte nodig om de schermen te plaatsen, soms heb ik een scherm ook alleen maar met itunes, spotify ofzo maar het is toch gewoon best wel heel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:27:
[...]

Ik heb altijd verschillende programma's open staan en sluit niet zo vaak dingen :-), gebruik het allemaal tegelijk dus heb ik ruimte nodig om de schermen te plaatsen, soms heb ik een scherm ook alleen maar met itunes, spotify ofzo maar het is toch gewoon best wel heel handig :)
dat kan ik ook met 2 schermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:49
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2rff30w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/e9t6x3.jpg

Wat je ziet:
- 27" iMac late 2012 met 3.2ghz i5, 16GB RAM en de GeForce GTX675m 1GB, Fusion Drive
- Apple Wireless Keyboard
- Magic Trackpad
- Logitech MX Performance mouse
- Steelseries muismat
- HP Officejet 6700 Premium

Inmiddels een nieuwe headset gekocht (Creative Soundblaster Tactic 3D Alpha) die je dus niet ziet. Heb nog een NAS 3TB (WD My Book Live) en een externe hdd van 500 GB.

[ Voor 8% gewijzigd door remzor op 25-06-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

JuliandeB schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:36:
[...]

dat kan ik ook met 2 schermen
Ik werkte eerder altijd met 3 schermen, waarvan 1 msn/mail only, dus ik begrijp hem wel;)
Wil straks ook een thunderbolt scherm er bij (als de nieuwe platte eens verschijnt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:05
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/34rg21v.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2i8w228.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/axjxgw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2hrg94k.jpg

Update(tje)

Nieuw: Mac mini (1.83Ghz / 128 SSD / 2,5 GB RAM)
Vooral bedoeld als Media Centre en met behulp van EyeTV ook meteen als TV.
Bose C2
En in het kastje staat een PS3

Op foto 3 is mooi te zien hoe alle kabels zijn 'weggewerkt' 8)7

Verder nieuw: rMBP 13''

Voor de rest:
27'' iMac 2.8 Ghz / 128 SSD / 12 GB RAM
iPad Mini 16 GB
iPhone 5 32 GB
Bose C5

Onder mijn bureau liggen nog 2 schrijven. 1 keer een 1TB voor opslag en 1 keer een 2TB voor de back up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacramento
  • Laatst online: 22-02-2023
Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/a/img825/5821/f817.jpg

Een aantal dingen die hier te zien zijn:

Mac Pro - 2 x 2.8 GHz Quad-Core Intel Xeon (8 core) / 16 gb RAM
Apple Keyboard & Mighty Mouse
Razer Lachesis V2 5600dpi
Wat music gear..
Wat zooi hier en daar..
En een hoop kabels.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Misschien een stomme vraag, maar zit dat niet ontzettend vervelend met je benen? Die kunnen zo toch nauwelijks bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:43
sacramento schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 00:33:
[afbeelding]

Wat music gear..
Wat zooi hier en daar..
Die CDJ en DJM vind ik eigenlijk veel interessanter :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacramento
  • Laatst online: 22-02-2023
TB1989 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:22:
Misschien een stomme vraag, maar zit dat niet ontzettend vervelend met je benen? Die kunnen zo toch nauwelijks bewegen?
Stomme vragen bestaan niet.. ;)
Maar nee, dit was een oude eettafel waar je prima je benen kwijt kan.. genoeg ruimte ook al lijkt het op de foto misschien niet zo.. ;-)
Bas. schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:00:
[...]

Die CDJ en DJM vind ik eigenlijk veel interessanter :9~
Haha.. ja de cdj2000 nexus en djm900 nexus zijn inderdaad ook erg interressant.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:53

page404

Website says no

martijnmartijn schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:46:

Op foto 3 is mooi te zien hoe alle kabels zijn 'weggewerkt' 8)7
zit hier nog wat voor je tussen? http://www.ikea.com/nl/nl...ue&minprice=3&maxprice=20
;)
Die Signum is wel handig. Past alleen net niet lekker een stekkerblok tussen, dus die heb ik met tie-raps eronder bevestigd.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
page404 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:03:
[...]

zit hier nog wat voor je tussen? http://www.ikea.com/nl/nl...ue&minprice=3&maxprice=20
;)
Die Signum is wel handig. Past alleen net niet lekker een stekkerblok tussen, dus die heb ik met tie-raps eronder bevestigd.
Ik vond zijn cable management ook al interessant :+

Verder vind ik het wel een mooie setup trouwens (althans de setup van het bureau).

[ Voor 5% gewijzigd door Selmer op 26-06-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
@Martijn

Nice setup man!! Waarom wissel je eigenlijk om de 2 maanden van laptop als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deesisgoe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 14:53
sacramento schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 00:33:
[afbeelding]

Wat music gear..
Wat zooi hier en daar..
Mooie cdj'tjes daar!
Wat draai je zoal en ik neem aan dat je ook wat produceert? Wil je een soundcloud linkje gooien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:05
page404 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:03:
[...]

zit hier nog wat voor je tussen?
Dankjewel!
Arthur-M. schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:58:
@Martijn

Nice setup man!! Waarom wissel je eigenlijk om de 2 maanden van laptop als ik vragen mag?
Scherp. ik was erg tevreden met de 15'' rMBP. Maar die was voor mijn doen een beetje overpowerd. De Air was ook prima. Alleen 2 weken na aanschaf gingen de prijzen van de 13'' rMBP omlaag. En dat beeldscherm.. Als je daaraan bent gewend wil je gewoon niet meer terug. Ik wissel nu voorlopig ook niet meer van laptop.

Nog een stom weetje: Heb nu alle MacBook's (op de 17'' na) in de line-up gehad. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
martijnmartijn schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:30:
[...]

Dankjewel!

[...]

Scherp. ik was erg tevreden met de 15'' rMBP. Maar die was voor mijn doen een beetje overpowerd. De Air was ook prima. Alleen 2 weken na aanschaf gingen de prijzen van de 13'' rMBP omlaag. En dat beeldscherm.. Als je daaraan bent gewend wil je gewoon niet meer terug. Ik wissel nu voorlopig ook niet meer van laptop.

Nog een stom weetje: Heb nu alle MacBook's (op de 17'' na) in de line-up gehad. 8)7
Maar ze hebben geen 17" meer :+ dus je hebt ze allemaal gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPaul
  • Laatst online: 30-06-2020
Na 2 jaar plezier te hebben gehad van mijn Macbook Pro 2011 was het tijd voor een update.

Mijn oude opstelling:
Afbeeldingslocatie: http://i61.photobucket.com/albums/h80/paulsiemes/1105336b-0f78-4cb1-8969-f7e8ebffcaf9_zps356537fa.jpg

Mijn nieuwe opstelling:
Afbeeldingslocatie: http://i61.photobucket.com/albums/h80/paulsiemes/6d403ae3-70c5-4f55-8d95-69619a384464_zps35ead630.jpg

Wat je ziet:
iMac 21,5" 2012
2,7Ghz i5
8GB geheugen, 1TB hdd
(ik heb voor het standaard instap model gekozen omdat dat ruim voldoende is voor google.)
Magic Trackpad
Extra toetsenbord (die had ik voor bij mijn Macbook gekocht)

Wat je niet ziet:
iPhone 5 (foto mee gemaakt)
iPad mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
iPaul schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 14:36:
Na 2 jaar plezier te hebben gehad van mijn Macbook Pro 2011 was het tijd voor een update.

Mijn oude opstelling:
[afbeelding]

Mijn nieuwe opstelling:
[afbeelding]

Wat je ziet:
iMac 21,5" 2012
2,7Ghz i5
8GB geheugen, 1TB hdd
(ik heb voor het standaard instap model gekozen omdat dat ruim voldoende is voor google.)
Magic Trackpad
Extra toetsenbord (die had ik voor bij mijn Macbook gekocht)

Wat je niet ziet:
iPhone 5 (foto mee gemaakt)
iPad mini
Welke monitor is dat? Zo'n LG 27" IPS scherm? Wil er eventueel zo eentje kopen binnenkort namelijk.
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Pas op met EXIF (locatie)data in de foto, helaas heeft niet iedereen goede bedoelingen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.