Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:28
Ik probeer de Surface Pro recovery image van Microsoft te downloaden maar ik krijg met alle browsers een "failed" na een paar seconden. Ligt dat aan mij, mijn internet of aan MS? Iemand die het ook eens wil proberen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 15:44

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik probeer toevallig de Windows Phone image te downloaden en dit resulteerde ook in een failed... lijkt me geen toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:28
Misschien een beetje offtopic hier, maar net een half uur met MS Surface support gechat en de download issues doorgegeven. Hoop dat het snel gefixed wordt....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:10:
Bijna een dag later werkt het nog steeds niet. Ik heb eerst enkele uren aan de oplader gelaten, maar dat maakte geen verschil. Heb hem nu de hele nacht zonder oplader gedaan, en met de pen gericht op het scherm (in de hoop dat hij hierdoor opeens wel activiteit zou waarnemen) maar ook nog steeds niets. Zojuist even een muis aangesloten. Als ik de power met + volume indrukt gaat de laser van de muis na ~13 sec één sec knipperen. En met power plus de -volume gaat de muis na ~7 sec knipperen.
Na bijna 3 maanden start hij weer op! Nu aangesloten op een RT oplader. Hij gedraagt zich alleen wel erg raar.. Random touches en voor mijn gevoel klopt er nog meer iets niet. Kan alleen niet echt ontdekken wat het is. Ook minimaliseert hij continu alle vensters en reageert het toetsenbord de helft van de tijd niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb het nog niet gevonden via google, weet iemand of het scherm van de SP2 gelijk is aan de SP1?
Mijn SP1 heeft kapot glas + digitizer. Dus deze wil ik vervangen.
Nu twijfel ik tussen alleen het glas+digitizer te vervangen of het complete scherm+glas+digitizer.
Ik weet niet of het lcd aan het glas gelijmd zit.

Ik zie wel een complete set te koop staan op Aliexpress maar deze staan allemaal onder de naam Surface Pro 2

edit: nu toch wel ook schermen voor de SP1 gevonden op Aliexpress, maar ik dacht altijd dat deze twee hetzelfde waren. Dat is dus niet het geval?

[ Voor 14% gewijzigd door Markos op 12-06-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Mijn Surface flipte afgelopen week en wilde niet meer opstarten. Na 100 pogingen ging dat apparaat eindelijk eens aan, maar in een UEFI boot. Al met al uiteindelijk de SP aangekregen, maar nu is Windows verneukt, want de helft van de programma's staat op 100% DPI ipv mijn ingestelde 150%. Achja, binnenkort even windows vernieuwen.

Irritanter vind ik dat die accu NOOIT eens gekalibreerd is, ondanks al mijn pogingen. vanaf 20% fluctueert dat ding alle kanten op, 20%,16%,9%,13%,18%,9%,13%,4%,15%,5%,en dan valt ie ineens uit. Jahoor. Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik heb een vraag over mijn Surface Pro, de eerste. Gisternacht aan laten staan en vanochtend zag ik dat hij uit stond. Toen ik de Surface Tablet weer aan deed zag ik rechtsonderin het icoontje van de accu met een uitroepteken erbij, dus volledig leeg. Nu gaat hij echter helemaal niet meer aan en ik hoop heel erg dat de stroomkabel iets mankeert en niet de tablet.

Ik heb begrepen dat de pro 2 kabel zal werken. Nou dacht ik eraan om even naar de shop te gaan en te testen of de tablet stuk is of juist de adapter. Maar uiteraard verkopen ze alleen nog maar pro 3 en 4 assecoires. Super shit dit. Wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Even wachten. Nee serieus, geen grap. Mijn SP deed het laatst een hele dag niet meer, en had ook eerst het laad symbool. Heb hm in de accu laten liggen de hele dag en 's avonds of de volgende dag werkte ie ineens weer.

Raar maar waar. Heb er nog geen verklaring voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:11:
Ik heb het nog niet gevonden via google, weet iemand of het scherm van de SP2 gelijk is aan de SP1?
Mijn SP1 heeft kapot glas + digitizer. Dus deze wil ik vervangen.
Nu twijfel ik tussen alleen het glas+digitizer te vervangen of het complete scherm+glas+digitizer.
Ik weet niet of het lcd aan het glas gelijmd zit.

Ik zie wel een complete set te koop staan op Aliexpress maar deze staan allemaal onder de naam Surface Pro 2

edit: nu toch wel ook schermen voor de SP1 gevonden op Aliexpress, maar ik dacht altijd dat deze twee hetzelfde waren. Dat is dus niet het geval?
Dus je scherm is kapot. Aangesloten op een externe scherm werkt je surface wel?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

kevinl schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:58:
[...]

Dus je scherm is kapot. Aangesloten op een externe scherm werkt je surface wel?
Het glas alleen, dus het scherm zelf doet het wel alleen geen touch met hand (wel met pen) en extern scherm werkt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ook meteen een kleine crosspost hier, beide hebben hetzelfde toetsenbord:
Ik_ben_Mark3 in "Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 2"

Mijn Type Cover werkt niet meer, ik vermoed het standaard probleem dat de connector niet goed is in de type cover. Nu wil ik hem open maken, alleen heb ik geen idee hoe. Ik zie wel plaatjes op internet waarbij ze het toetsenbord opengemaakt hebben, maar niet hoe ze dit gedaan hebben. Heeft iemand van jullie dit ooit gedaan? Of toevallig ergens gezien hoe je dit kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Zijn er ergens eigenlijk nog accessoires voor de Surface Pro te koop?Is een beetje lastig Googelen omdat ik dan alleen maar SP3 en SP4 resultaten tegenkom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 20:33
eduardtee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:02:
Zijn er ergens eigenlijk nog accessoires voor de Surface Pro te koop?Is een beetje lastig Googelen omdat ik dan alleen maar SP3 en SP4 resultaten tegenkom...
Via ebay heb ik nog hoesjes, typcovers e.d. gevonden. Probeer dit eens.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
~~~[html]Voor alles in verband met prijzen, levertijden, winkels, ... kan je terecht in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1538648">prijzen- en levertijdentopic</a>. Ervaringen over accessoires voor de Surface RT en Pro mogen <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1537408/0">hier</a> besproken worden.~~~[/html]