Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DaveD1109
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 00:20
Vind het beeld op de 6208 toch wat schokkerig en onrealistisch overkomen. Zie ik een instelling over het hoofd?

DaveD

• oxoid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 17-06 11:46
Ik heb op de 7408 de de-judder op 0 gezet en de de-blur op 10. prober dat eens.

• DaveD1109
Nou na veel irritatie over de beeldkwaliteit heb ik vanmiddag de 6208 toch maar geretourneerd. Zit nu te kijken naar een panasonic TXL47ET60E

DaveD

• pcgek
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:34

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Beeldkwaliteit is bij mij prima in orde. Het zou nu nog steeds mijn keus zijn, mocht ik hem opnieuw moeten aanschaffen. Ga er dan ook vanuit dat jouw exemplaar een mankement heeft.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• DaveD1109
Nou had hiervoor een 100 hertz van sony en er was een duidelijk verschil in beeldkwaliteit. Alle instellingen geprobeerd en het eindresultaat was niet naar mijn zin. Komt ook bij dat waar ik hem gekocht had vermeld stond dat hij 100 oorspronkelijke hertz zou hebben en dat was dus niet het geval. Moet er wel ook bij vermelden dat de tv voor zijn mogelijkheden wel hoog scoort bij mij.

DaveD

• Dimens
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23:25
quote:
DaveD1109 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:46:
Nou had hiervoor een 100 hertz van sony en er was een duidelijk verschil in beeldkwaliteit. Alle instellingen geprobeerd en het eindresultaat was niet naar mijn zin. Komt ook bij dat waar ik hem gekocht had vermeld stond dat hij 100 oorspronkelijke hertz zou hebben en dat was dus niet het geval. Moet er wel ook bij vermelden dat de tv voor zijn mogelijkheden wel hoog scoort bij mij.
Wat ik dus al zei: Je gaat erop achteruit aangezien het paneel van de LG 50Hz is.

Wordt het toch weer mooi bevestigd dat 100Hz wel degelijk zichtbaar is.

• edebee
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:42
quote:
Beste Oxoid,
Is de tv een benelux model maw zitten er de nederlandse apps op?
Dit ivm upc decoder card.
Je had dus een zwarte gehad , bij otto staat wit maar ik wil wel een zwarte.

• DaveD1109
quote:
Dimens schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:47:
[...]

Wat ik dus al zei: Je gaat erop achteruit aangezien het paneel van de LG 50Hz is.

Inderdaad! Helemaal waar!

DaveD

• Froggy
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14-06 14:45
Bij Scheer en Foppen hebben ze een geen BTW actie. LG is ook ruim vertegenwoordigd in het assortiment.

iRacing

• Leo1010
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23-06 15:22

Leo1010

Let's get dangerous

Ik zit er over te denken om de LG 42LN5708 te kopen. Nu zal de eerste reactie zijn "maar de LG 42LN5404 is met de btw actie goedkoper!" klopt, maar ik heb een tv nodig met spdif en 3.5mm dit vanwege een goede wireless headset met spdif en een goede speakerset met 3.5mm, de LG 42LN5708 komt dan uit de bus als de beste keuze

Eisen:
- Minstens 42"
- Full-HD
- Onder 500 euro
- Smart functies zijn niet belangrijk ivm gebruik chromecast
- hier komt geen kabel meer op. Ik ga over op een combo van Youtube, Netflix en mijn eigen Plex server. "tv" functie is dus niet belangrijk.

Nu is mijn enige vraag eigenlijk, zie ik iets over het hoofd met de LG 42LN5708?

2x Fujitsu RX300 S7 | 1x Dell 720xd | Whitebox Unraid

• oxoid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 17-06 11:46
quote:
edebee schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:11:
[...]

Beste Oxoid,
Is de tv een benelux model maw zitten er de nederlandse apps op?
Dit ivm upc decoder card.
Je had dus een zwarte gehad , bij otto staat wit maar ik wil wel een zwarte.
Hoe het precies met het model zit weet ik niet, maar er zitten wel Nederlandse apps op. Ik heb gewoon de gemist apps van de publieke en commerciële zenders, Pathe thuis, videoland, etc.
Op hun site staat inderdaad wit, maar daar onder kan je met de kleuren selecteren alleen zwart kiezen.

Ik gebruik zelf geen decoder card, dus ik kan je niet vertellen of deze werkt met upc. Ik vermoed van wel.

De site van otto is wel erg onduidelijk, ook als je de bestelling hebt geplaatst. Ik had netjes met ideal betaald en na 3 dagen ging mijn saldo opeens naar - 1700 euro. nu de TV geleverd is is dat weer weg.

Daarnaast heb ik 2 extra clip-on 3d brillen mee besteld. Volgens de site zat er op de TV 2 weken levertijd terwijl de brillen op voorraad waren. De TV heb ik dus al, de brillen nog niet.

De prijzen zijn heel mooi, en ik zou er een volgende keer ook weer iets bestellen, maar niet als ik het morgen in huis wil hebben.

back to TV's :P

• pcgek

pcgek

quote:
Dimens schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:47:
[...]

Heb tot nu toe 4 LCD tv's gehad,uitgerust met 50Hz panelen. Ik weet het verschil niet, dus ook niet wat ik mis. Het is dus maar net wat je gewend bent.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• WhySoSerious?
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17:42
quote:
Leo1010 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:27:
De 47LA6208 is overigens flink in de aanbieding bij Modern.nl
dennisvdweg in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"

130 euro verschil heeft voor mij in ieder geval de knoop doorgehakt.
Heb je nog wel de 47 inch gekregen van Modern?

• Leo1010
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23-06 15:22

Leo1010

Let's get dangerous

quote:
dennisvdweg schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 01:25:
Heb je nog wel de 47 inch gekregen van Mordern?
Helaas, de knoop was wel doorgehakt mbt de beslissing maar ik kon niet op tijd bestellen.

2x Fujitsu RX300 S7 | 1x Dell 720xd | Whitebox Unraid

• Metalfreak
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 21:26

Metalfreak

Hoije woh!

quote:
pcgek schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Heb tot nu toe 4 LCD tv's gehad,uitgerust met 50Hz panelen. Ik weet het verschil niet, dus ook niet wat ik mis. Het is dus maar net wat je gewend bent.
Hier hetzelfde, en als ik ervoor sta in een winkel zie ik het verschil ook niet. Maar ik stel dan ook niet zo'n geweldig hoge eisen aan een TV. Ik vind de 6208 een heel mooi beeld geven en dat is voor mij meer dan voldoende.

• pcgek

pcgek

Zou een Magic Motion nog meerwaarde bieden tov de standaard afstandbediening en draadloze muis? Voor zover ik kan bepalen is de laatst genoemde combinatie ideaal.

• Dimens
quote:
Metalfreak schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:42:
[...]

Hier hetzelfde, en als ik ervoor sta in een winkel zie ik het verschil ook niet. Maar ik stel dan ook niet zo'n geweldig hoge eisen aan een TV. Ik vind de 6208 een heel mooi beeld geven en dat is voor mij meer dan voldoende.
In de winkels is het verschil tussen frequenties dan ook nauwelijks te zien door de winkelmodus.

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

quote:
Dimens schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:26:
[...]

In de winkels is het verschil tussen frequenties dan ook nauwelijks te zien door de winkelmodus.
Waarom zou je het thuis dan wel zien? Dan heb je niet eens de mogelijkheid tot een 1:1 vergelijking.

Maar verkopers proberen je wel wijs te maken dat het zo ontzettend goed te zien is. Ik zie het nooit, maar het boeit me ook vrij weinig. Ik verbaasde me er laatst wel over hoe snel en makkelijk mensen zich een TV van 1500 euro lieten aansmeren...

• hars73
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:51

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

De zin en onzin van framerates (Hertz):
http://www.homecinemamaga...zin-van-framerates-hertz/

Erg interessant. Verschil tussen 50 en 100hz merk je dus vooral bij beelden met veel beweging. Verder moet je signaal ook 100hz zijn (dus je kabelprovider bij tv uitzendingen, of je mediaspeler/bluray speler etc).
En bij al die getruukte 100+ hz modellen, moet de tv er dus allerlei beelden bij gaan verzinnen met als bijwerking zo'n 'gladde' nep weergave.

En volgens mij leveren veel gebruikte HD decoders (cisco,humax) gewoon een 50hz signaal.

• Dimens
quote:
Metalfreak schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Waarom zou je het thuis dan wel zien?
Andere instellingen. De winkelmodus is gewoon absoluut niet zoals het hoort te zijn.
quote:
Dan heb je niet eens de mogelijkheid tot een 1:1 vergelijking.
Die heb je in winkels hoe dan ook niet.
quote:
Die tekst bezit nogal wat onwaarheden.
quote:
Erg interessant. Verschil tussen 50 en 100hz merk je dus vooral bij beelden met veel beweging. Verder moet je signaal ook 100hz zijn (dus je kabelprovider bij tv uitzendingen, of je mediaspeler/bluray speler etc).
En bij al die getruukte 100+ hz modellen, moet de tv er dus allerlei beelden bij gaan verzinnen met als bijwerking zo'n 'gladde' nep weergave.
Iedere 100Hz en 200Hz model LCD televisie maakt gebruik van beeldinterpolatie waarbij de tussenbeelden verzonnen worden. Er zijn namelijk geen consumententelevisies die meer dan 60Hz kunnen ontvangen.

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

quote:
Dimens schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:37:
[...]

Andere instellingen. De winkelmodus is gewoon absoluut niet zoals het hoort te zijn.
Klopt, winkelmodus is niet zoals je thuis wilt kijken, maar als alle TV's in winkelmodus staan dan heft het dat probleem toch ook weer op?
quote:
[...]

Die heb je in winkels hoe dan ook niet.
Want je hebt in winkels niet meerdere TV's naast elkaar staan? Of die nu in winkelmodus staan of niet, maakt niet uit. Zolang die allemaal op winkelmodus staan, kun je het wmb prima vergelijken. En je kunt zelf ook nog wat spelen met de afstandsbediening mocht je daar behoefte aan hebben. Dat kun je thuis niet, of bestel jij 10 TV's als je een TV wilt hebben waarvan er 9 retour gaan?

• Dimens
quote:
Metalfreak schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:55:
[...]

Klopt, winkelmodus is niet zoals je thuis wilt kijken, maar als alle TV's in winkelmodus staan dan heft het dat probleem toch ook weer op?
Nee, want je zult er nooit achter komen wat de kwaliteit van de televisie daadwerkelijk is. De prestaties van televisies lijken in winkels ook allemaal gelijk aan elkaar door de slechte instellingen en vaak ook nog eens door een slechte bron.

• Praetorian
  • Laatst online: 24-06 16:17
Ik ben voornemens om de LA6678 te kopen (zelfde als de 6608 maar dan wit)

Nu staat er in de startpost dat hij 100hz is, maar op de pricewatch staat er dat hij 50hz is. Ik weet van black frame injection af en dat hij misschien 50hz native is maar met bfi 100hz is gemaakt. Nu vraag ik mij af (ik heb nu een 100hz televisie staan, nl. de samsung ue32d6500) of ik dat heel erg ga merken.

Of krijg ik er spijt van als hij daadwerkelijk 50hz is en kan ik nu beter toch voor een minimaal 100hz native paneel gaan?

• Dimens
quote:
Praetorian schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:32:

Nu staat er in de startpost dat hij 100hz is, maar op de pricewatch staat er dat hij 50hz is. Ik weet van black frame injection af en dat hij misschien 50hz native is maar met bfi 100hz is gemaakt. Nu vraag ik mij af (ik heb nu een 100hz televisie staan, nl. de samsung ue32d6500) of ik dat heel erg ga merken.

Of krijg ik er spijt van als hij daadwerkelijk 50hz is en kan ik nu beter toch voor een minimaal 100hz native paneel gaan?
De kans is groot dat je het verschil gaat zien, ja. Een pseudo 100Hz paneel door BFI geeft niet hetzelfde effect als een 100Hz paneel. Met een pseudo 100Hz paneel heb je nog altijd last van veen motion blur.

• Videopac
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20:43
quote:
Praetorian schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:32:

Zelf kijken.

Verder vind ik het irritant dat om de paar posts iemand dezelfde vraag over hoeveel Hz een paneel nou eigenlijk is. Kan de OP gecorrigeerd worden? Het is heel simpel:
xxLA6xxxx : 50Hz
xxLA7xxxx : 100Hz
xxLA8xxxx : 200Hz

DS918+ 4x8TB WD RED, SB Touch, Odroid C2, Netgear R7800

• sandervanzijl
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 26-05 22:15
quote:
Videopac schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:38:
[...]

Zelf kijken.

Verder vind ik het irritant dat om de paar posts iemand dezelfde vraag over hoeveel Hz een paneel nou eigenlijk is. Kan de OP gecorrigeerd worden? Het is heel simpel:
xxLA6xxxx : 50Hz
xxLA7xxxx : 100Hz
xxLA8xxxx : 200Hz
hier staat een model onafhankelijke tabel:

http://www.rtings.com/info/what-is-the-refresh-rate

als die tabel klopt dan zou je in jouw tabel de 6 serie op 100 moeten zetten en de 7 en hoger op 200.

• Dimens
quote:
sandervanzijl schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:57:
[...]

hier staat een model onafhankelijke tabel:

http://www.rtings.com/info/what-is-the-refresh-rate

als die tabel klopt dan zou je in jouw tabel de 6 serie op 100 moeten zetten en de 7 en hoger op 200.
Het probleem met LG en de paneelfrequentie is dat zij Black Frame Insertion (of Black Dimension Insertion zoals LG dat noemt) toepast en meetelt in de paneelfrequentie terwijl het paneel zelf de helft van de frequentie behaalt. De xxLA6xxx heeft dus inderdaad een paneel van 50Hz en de xxLA7xxx een paneel van 100Hz. Dit zagen we vorig jaar ook al bij LG.

The other difference between this LG and the step-down 6700 series is refresh rate, which is 120Hz on the 6700 and 240Hz on the 7600. According to LG, the LM6700 uses a 60Hz panel with a scanning backlight for what the company calls "Black Dimension Insertion" and claims is a 120Hz effect. The LM7600 has a 120Hz panel, which combined with a scanning backlight equals, per LG, 240Hz. The LM7600 also offers the option to engage smoothing (dejudder) processing.

Leuk die claim, maar uiteindelijk is de bewegingsresolutie er absoluut niet naar en blijft die gelijk aan televisies met een gelijkwaardig paneel.

• pcgek

pcgek

70 euro afschrijven in een maand tijd pricewatch: LG 42LA6208 Zwart In het vervolg koop ik een nieuwe tv(en al een beetje overjarig) wel in januari.

• Dipsausje
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
Die prijs net onder de €440 matcht met de Mediamarkt btw kortingsactie. Zou maar zo na zondag weer omhoog kunnen gaan.

• Videopac
quote:
pcgek schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:32:
70 euro afschrijven in een maand tijd pricewatch: LG 42LA6208 Zwart In het vervolg koop ik een nieuwe tv(en al een beetje overjarig) wel in januari.
Tsja: het blijft lastig inschatten. Ik heb zeker een half jaar geleden een 42LA8609 gekocht voor 981 euro incl. bezorging. Dat is nu nog steeds ongeveer de prijs.

• Praetorian
  • Laatst online: 24-06 16:17
Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een 55LA7408 !

Met het uitpakken, tillen en voet er onder schroeven heb ik helaas toch met mijn vingers aan het scherm gezeten (haast niet te doen ook om dat niet te raken en dus ook druk op te zetten)

Toen de TV dus geinstalleerd stond op de voet zag ik dus boven in de tv verschrikkelijke backlight bleeding... dus ik heb een klein beetje druk op de achterkand van de tv uitgeoefend op de rand (daar wordt het nog erger van, totdat ik de rand hoorde tikken, hij scoot een fractie van een milimeter terug en de backlight bleeding was weg)

Klinkt allemaal niet als heel erg gezond, maar ik heb nu geen overmatig lampje aan backlight meer in de rand en het is allemaal weer naar volle tevredenheid.

• davidov2008
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19-06 10:43
quote:
pcgek schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:32:
Dit was een korte aanbieding. Was van plan deze tv aan te schaffen maar juist op het moment dat ik het wou doen waren de prijzen in de middag plots weer 510-525 i.p.v. de 3 shops die hem voor 435 aanboden. Zal wel geen foutje geweest zijn aangezien het wel al enkele dagen zo was (maar toen had ik deze tv nog niet 'in the picture'). Helaas nog even wachten nu :(

• pcgek

pcgek

Ach ja,we willen het goedkoopste maar er het liefst ook direct van kunnen genieten. Kennelijk ben ik er in december ''klaar'' voor om dit soort dingen aan te schaffen. :P

• Videopac
Heeft iemand (een link naar) de beste instellingen voor mijn 42LA8609?

• leducw
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 19:23
Het volgende probleem met mn Lg la6208 47inch.
Als we TV zien dan vervormd het beeld soms, mn ziet dan allemaal vergrote pixels.
Dit gebeurt niet constant en duurt maar een fractie van een seconde.
Kan dit aan de TV liggen of aan de digicorder van Telenet.

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

quote:
leducw schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:16:
Het volgende probleem met mn Lg la6208 47inch.
Als we TV zien dan vervormd het beeld soms, mn ziet dan allemaal vergrote pixels.
Dit gebeurt niet constant en duurt maar een fractie van een seconde.
Kan dit aan de TV liggen of aan de digicorder van Telenet.
Ik schat in het laatste, ik heb ook een 47LA6208, maar herken het niet en ik maak gebruik van een CI+ module.

Wel had ik gisteren iets vaags: met channel+ knopje schakelde de TV elke keer naar de radio over. Maar wat blijkt: als je de channel list opvraagt en daar staat radio bovenaan geselecteerd, dan zapt hij alleen door de radiokanalen. Het duurde even voordat ik dat door had...

• carlob
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22-06 13:34
Op mijn 42LA6918 springt bij het TV kijken soms vanzelf de ondertiteling aan (die vervolgens handmatig weer uit te zetten is). Zijn er meer mensen die last hebben van zo'n spontane actie?
Ik heb voor de zekerheid de fabrieksinstellingen al een keer teruggezet maar zonder resultaat.

• Videopac
quote:
Videopac schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:28:
Heeft iemand (een link naar) de beste instellingen voor mijn 42LA8609?
Niemand?

• j-phone
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-06 22:53
@Videopac, bekijk deze link eens http://reviews.lcdtvbuyingguide.com/lg-lcd-tv/lg-55lm8600-picture-settings.html. Wellicht heb je er iets aan.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 23:03

kazuka

Building Better Worlds

De nieuwe LG 2014 modellen met WebOS laten niet lang meer op zich wachten zo te zien. Vandaag is de release in Zuid-Korea en de Android app staat intussen al in de Google Play store:

Google Play: LG TV Remote-webOS

http://forums.webosnation...v-launch-feb27-korea.html

Ben zeer benieuwd naar de hands-on ervaringen binnenkort.

PSN ID: Jetpaction

• Kiara
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15-02-2018
Kan iemand me helpen? Heb een la6208 net aangesloten, maar het enige wat gebeurt is dat het rode licht onderaan de tv pinkt. Ik krijg op geen enkele manier beeld :s

• Yo_flow
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 23-06 20:12
quote:
Kiara schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:04:
Kan iemand me helpen? Heb een la6208 net aangesloten, maar het enige wat gebeurt is dat het rode licht onderaan de tv pinkt. Ik krijg op geen enkele manier beeld :s
Wat heb je aangesloten en met wat voor kabel? Hdmi, scart of ander kabeltje?

• Yo_flow
En nog voor de liefhebber die niet terug wil zoeken in dit topic, mijn beeldinstellingen van mijn 47LA6208;

HDMI 1: DTV

Stroombesparing UIT
Beeldverhouding SCANNEN/16:9

-> Beeldmodus: Bioscoop
Backlight 65
Contrast 78
Helderheid 56
Scherpte 30
Kleur 60
Tint 0

-> Expert besturing:
Dynamisch Contrast UIT
Super resolutie HOOG
Kleurbereik BT709
Randen verbeteren AAN
Kleurfilter UIT
Gamma 2.2

-> Witbalans:
Kleurtemperatuur MEDIUM
Methode 2 PUNTEN
Patroon EXTERN
Punten hoog/laag rgb ALLES OP 0

-> Kleur Management Systeem: STANDAARD (alles op 0)

-> Afbeeldingsoptie:
Ruisonderdrukking UIT
MPEG Geluidsreductie UIT
Zwart niveau AUTO
Echte bioscoop AAN
TruMotion VLOEIEND

HDMI 2: CONSOLE

Beeldverhouding SCANNEN

-> Beeldmodus: Game
Backlight 70
Contrast 85
Helderheid 58
Scherpte 25
Kleur 58
Tint 0
Kleurtemp 0

-> Geavanceerde besturing
Dynamisch contrast UIT
Dynamische kleuren UIT
Voorkeurskleur ALLES OP 0
Superresolutie UIT
Gamma MEDIUM

-> Afbeeldingsoptie
Alleen zwartniveau HOOG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiara
quote:
Yo_flow schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:16:
[...]

Wat heb je aangesloten en met wat voor kabel? Hdmi, scart of ander kabeltje?
We hebben meerdere kabels en apparatuur geprobeerd (digibox, playstation,...) er gebeurt helemaal niks behalve het pinkende rode licht.

Tv staat al terug ingepakt, ik heb het aangemeld als een DOA bij bobshop. Hopelijk krijgen we snel vervanging, want de teleurstelling was best groot gisterenavond :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yo_flow
Ik begrijp dus goed dat je vanaf het moment dat de tv uit de doos kwam geen beeld kreeg? Aangezien je diverse apparaten hebt geprobeerd zal het inderdaad aan de tv zelf liggen, klote is dat!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiara
Inderdaad, heb op geen enkel moment beeld gehad. Sucks indeed... Ik hoop dat we niet op een herstelling moeten wachten en gewoon een ander toestel krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnno1
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 17-09-2015
Ik heb de 42LA6608 nu een half jaar in huis en het enige wat mij nog steeds niet bevalt is de magic remote.
Het is misschien handig voor het bedienen van apps, maar met de computer aan de TV gekoppeld, maak ik daar heel weinig gebruik van. Voor andere functies is het mij te omslachtig en tijdrovend. Vooral het gebruik van teletekst is een flinke stap achteruit met dit ding.

Ik heb dan ook besloten toch maar een conventionele afstandbediening aan te schaffen. Eerder werd hier de AKB73756502 genoemd als het juiste model voor de LA serie. Is iedereen het er over eens dat dit inderdaad de juiste afstandbediening is?
Ik vraag dit omdat de gebruikershandleiding melding maakt van twee verschillende modellen. Een van die twee lijkt uiterlijk gelijk te zijn aan de AKB73756502 maar deze zou alleen geschikt zijn voor de 62xx en 64xx modellen. Voor de andere modellen in de LA serie wordt een ander ietwat breder type weergegeven. Modelnummers worden er echter niet bij genoemd. Kan iemand daar misschien iets meer over zeggen?

• sandervanzijl
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 26-05 22:15
quote:
johnno1 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:40:

Ik heb dan ook besloten toch maar een conventionele afstandbediening aan te schaffen. Eerder werd hier de AKB73756502 genoemd als het juiste model voor de LA serie. Is iedereen het er over eens dat dit inderdaad de juiste afstandbediening is?
Heb je LG al proberen te bellen? die weten dat vast.

• lubbertkramer
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:16
Ik heb thuis nog een HD-Ready tv van LG en ben dus aan het rondkijken naar een nieuw model ivm de aanschaf PS4 (kijk amper tv dus hiervoor boeide de tv mij niet zo), nu twijfel ik tussen deze twee, een van jullie advies?

http://www.tvstore.nl/pro...tv-kopen/lg-50la6208.html

Bovenstaande is meer budget lijn, maar 50 inch voor prijs van odnerstaande model op 42 inch... zou je beeldkwaliteit merken in grote en kwaliteit merken?

http://www.tvstore.nl/product/316782/lg-42la7408.html

EDIT:
TV is vooral bedoeld om op et gamen en af en toe wat te bekijken via de AppleTV

lubbertkramer wijzigde deze reactie 03-03-2014 16:15 (8%)

• the squaler1
  • Laatst online: 17:11
Heb van de week mijn Panasonic TX-P50ST60E verkocht en een LG 55LA8609 besteld.
Deze krijg ik waarschijnlijk morgen binnen.

Iemand eventuele tips voor eerste gebruik/instellingen?
Na de problemen met mijn plasma heb ik LG genomen wegens goede ervaringen bij mijn ouders (LG 47LM671S)

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• Kaastosti
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19:08

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Vraag over LG 42LA6908:

Ik sta op het punt om er eentje te bestellen, er is echter nog 1 vraag die open staat en waar men in de winkel ook moeilijk antwoord op kan geven.

Momenteel hebben we een TV staan waar je niets met het volume kunt doen of zappen voordat 'ie helemaal klaar is met opstarten of wisselen van kanaal. Dus als mijn vriendin ligt te slapen en ik doe de tv aan, staat die soms nog op volume standje luchtalarm. Niks aan te doen totdat 'ie het kanaal heeft geladen en begint te schreeuwen, pas dan kan ik dat volume aanpassen.

Zelfde verhaal als je aan het zappen bent en onderin beeld al ziet dat dit niet de zender is die je moet hebben, moet je wachten tot 'ie helemaal klaar is met laden van beeld en geluid... dan pas kun je verder zappen. Erg irritant.

Kan iemand die deze TV heeft voor me testen of de LG dat beter voor elkaar heeft? :) Alvast bedankt!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• the squaler1
Ook bij LG moet je wachten tot hij volledig is opgestart.
Al is dat gelukkig zeer vlot.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Hmmm da's jammer... hoe werkt het met zappen? Kun je wel snel door of ook daar steeds wachten tot alles geladen is?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• the squaler1
Ik zelf gebruik hem met een CI+ module voor Canal Digitaal.
En wanneer de TV is opgestart zijn alle zenders ook beschikbaar en kun je snel zappen.

LG heeft op de afstandsbediening (mits je een normale er bij krijgt) een knop ''List'' zitten en zo krijg je een zenderlijst te zien waar alle zenders zichtbaar zijn.

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Dank voor de snelle antwoorden :) dan durf ik het wel aan, hopelijk komt de snelheid van niet door de CI+ :P

• the squaler1
Dat durf ik niet te zeggen.
Heb nu 2 LG's met een CI+ module (LG 47LM671S en de LG 55LA8609) en die werken beide vlot.

Hiervoor had ik Philips satelliet kastjes en dat was een ramp.
En het voordeel daarbij is dat ik nu maar één afstandsbediening nodig heb.

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Bij UPC hebben we nu wel zo'n Horizon kastje, maar de afstandsbediening is de configureren voor het merk/type TV. Dus hier gelukkig ook maar 1 ab voor alles.

Update: Hij is mooi! Strak scherm, mooi beeld, nu nog vinden of (en zo ja hoe) ik films af kan spelen van een Plex server :)

Kaastosti wijzigde deze reactie 12-03-2014 22:08 (30%)

• carlob
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22-06 13:34
Op de 42LA6908 zit (zover ik kan nagaan) geen bluetooth. Ondersteunt deze TV wel een bluetooth-module via USB zodat je bijvoorbeeld een bluetooth toetsenbord of koptelefoon aan kunt sluiten?

• the squaler1
quote:
Kaastosti schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:18:
Bij UPC hebben we nu wel zo'n Horizon kastje, maar de afstandsbediening is de configureren voor het merk/type TV. Dus hier gelukkig ook maar 1 ab voor alles.

Update: Hij is mooi! Strak scherm, mooi beeld, nu nog vinden of (en zo ja hoe) ik films af kan spelen van een Plex server :)
Misschien is dit iets? http://plex.h3consulting.net/index.html
Gebruikte het zelf ook maar heb geen server meer.

• FitzChevalric.
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19-06 13:07
Wat is nu het feitelijke verschil tussen deze twee?

lg-42la7408 en lg-42la8609

En als ik een surround set van LG erbij koopt, start deze deze automatisch als ik de TV inschakel of moeten er dan extra handelingen worden verricht?

FitzChevalric. wijzigde deze reactie 16-03-2014 17:47 (48%)

• Videopac
Ik krijg mezelf niet aangemeld bij die Smart World. Geen idee wat je daar precies mee kunt, maar ik wil graag uitzending gemist > 2 weken oud kunnen kijken en dat gaat met die standaard app niet. Ik heb een account aangemaakt en mijn tv geregistreerd, maar toch lukt het me niet. Iemand tips/ervaring hiermee?

• Sanction
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Ik zal wel redelijk blind zijn denk ik, maar ben net naar Maastricht verhuisd waar mijn huis baas een nieuwe 42la6208 heeft neergezet. Zijn wat problemen met het CI kaartje lijkt wel, want ik krijg geen digitale kanalen. Volgens Google en Ziggo kan dat nog 48 uur duren.

Geen probleem, ik switch wel naar analoog zolang. Maar hoe doe ik dat? Is dat mogelijk op deze televisie? Op mijn televisie in Amsterdam (Sony NX810) kan ik wisselen tussen digitaal en analoog, of is dat helemaal geen optie bij deze televisie/Ziggo?

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Volgens mij is dat ergens in het menu in te stellen. Of je trekt even je CI+ kaartje eruit, dan ziet hij dat sowieso niet meer en dan de initiele setup opnieuw laden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the squaler1
Iemand ervaring met Tunein?
Ik krijg op 2 tv's (LA8609 en LM671S) geen radio zenders te zien?

• PK
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20:15
De nieuwe LG LB700 met WebOS is nu te koop in NL.
Ziet er goed uit!

• Videopac
Tijd voor een 2014 topic! :)

• Michaelg
  • Laatst online: 22:20
Heeft iemand al reviews gevonden van de 2014 modellen? Tot nu toe kan ik er nog niks over vinden.

PSN: Sasha1103 iRacing Profiel

• the squaler1
quote:
the squaler1 schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:31:
Iemand ervaring met Tunein?
Ik krijg op 2 tv's (LA8609 en LM671S) geen radio zenders te zien?
Niemand een idee?

• PK
quote:
Michaelg schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:02:
Heeft iemand al reviews gevonden van de 2014 modellen? Tot nu toe kan ik er nog niks over vinden.
http://reviews.lcdtvbuyin...g-lcd-tv/lg-47lb6100.html

• Michaelg
  • Laatst online: 22:20
Wanneer gaan die fabrikanten eens een eenduidig model nummer hanteren.... Nu is het voor mij nog niet duidelijk welke versie de 6100 in Nederland is. (behalve dan dat het 1 van de goedkopere modellen is zonder webos).

PSN: Sasha1103 iRacing Profiel

• PK
De 47lb730v bij twee webshops dik onder de 1000 euro, bij alle andere 1199. Wat een verschil.. vaag.

• Videopac
quote:
FitzChevalric. schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:10:
Wat is nu het feitelijke verschil tussen deze twee?

lg-42la7408 en lg-42la8609

En als ik een surround set van LG erbij koopt, start deze deze automatisch als ik de TV inschakel of moeten er dan extra handelingen worden verricht?
Dunnere rand en 200Hz i.p.v. 100Hz.

• Cass
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-06 23:41

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

dacht eerst dat ik een keuze moest maken tussen de 32la6208 en de 32la6608 (ca 420 euro en 450 euro ) nu zie ik de 42la6208 ook voor ca 420 euro........lastige keuze ;-0

• ebk71
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 23:17
quote:
carlob schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:54:
Op de 42LA6908 zit (zover ik kan nagaan) geen bluetooth. Ondersteunt deze TV wel een bluetooth-module via USB zodat je bijvoorbeeld een bluetooth toetsenbord of koptelefoon aan kunt sluiten?
Ik heb voor ca. € 25,- bij Amazon.de deze besteld:CSL - Bluetooth Audio-Transmitter Dongle | Bluetooth / Wireless Sender für 3,5mm Audio Geräte | inkl. Akku | schwarz

En werkt helemaal goed. Wordt gevoed door de usb aansluiting van de TV. En werkt in combi met een Sony bluetooth koptelefoon.

• Moroguna
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 07-04-2015
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe tv. Nu zonder dat ik veel ervaring heb met het merk, spreekt lg mij erg aan. Dus ik ben reviews aan het doorspitten, maar ik kan geen positieve recencies vinden over de zwartwaarde van 1 van hun modellen. Nu weet ik ook wel dat de meeste led/lcd tv dat gebrek hebben. Maar elk merk heeft wel zijn model of modellen waar dat nog relatief mee valt. (bijv. samsung f7000 en f8000, sony w905)

Of zijn er mensen met de ervaring dat het allemaal zo slecht nog niet is?

• Cass
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-06 23:41

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Vraagje: ik zie op de site van Redcoon vermeld LG ELECTRONICS 42LA6208 - BE/NL Model
Heeft BE/NL model nog nadelen ? bijv: zit er dan wel een netflix app op?
Zijn alle 42LA6208 modellen BE/NL ?

• Moroguna
Ja want als het goed is verkopen nederlandse webwinkels ook oostblok modellen omdat die goedkoper zijn. Garantie technisch zou dit lastig kunnen zijn, maar daar heb je bij deze geen last van. En het lijkt mij dat deze tv van alle gemakken is voorzien.

Maar ik ben nog niet zo lang op dit forum dus het kan zijn dat ik er naast zit

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20:47

Splinter Cell

AMD HD7850

De 6208 ondersteund gewoon Netflix en alle andere apps. Dat ze een NL/BE model aangeven, komt omdat Racoon ook goedkopere EU (Duitsland etc) modellen aanbieden.

Vaak kunnen deze buitenlandse modellen niet goed overweg met CI+ van Ziggo/UPC.

• the squaler1
quote:
Moroguna schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:35:
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe tv. Nu zonder dat ik veel ervaring heb met het merk, spreekt lg mij erg aan. Dus ik ben reviews aan het doorspitten, maar ik kan geen positieve recencies vinden over de zwartwaarde van 1 van hun modellen. Nu weet ik ook wel dat de meeste led/lcd tv dat gebrek hebben. Maar elk merk heeft wel zijn model of modellen waar dat nog relatief mee valt. (bijv. samsung f7000 en f8000, sony w905)

Of zijn er mensen met de ervaring dat het allemaal zo slecht nog niet is?
Ik heb de LG 55LA8609 en moet zeggen dat hij goede zwart waarden weet neer te zetten.
Ik had hiervoor een Panasonic TX-P50ST60 en daar doet deze LG niet veel voor onder. Tuurlijk is plasma beter maar mijn LG heeft dan weer geen plasma keuren.

• Moroguna
quote:
the squaler1 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:28:
[...]

Ik heb de LG 55LA8609 en moet zeggen dat hij goede zwart waarden weet neer te zetten.
Ik had hiervoor een Panasonic TX-P50ST60 en daar doet deze LG niet veel voor onder. Tuurlijk is plasma beter maar mijn LG heeft dan weer geen plasma keuren.
Ja? De recencies waren erg wisselend. Maar volgens mij komt dit ook omdat de 8609 werd vergeleken met de topmoddellen van de andere merken. En aangezien lg hun topmodel van 2013 had thuisgelaten is dat niet een heel eerlijke vergelijking.

Maar goed om te lezen dit. Ik heb dit model ook op het oog, maar ik wacht nog even af wat er over hun nieuwe lb730v wordt geschreven.

• the squaler1
Toen ik deze beslissing nam, moest ik ook afgaan op de reviews.
Maar gelukkig is het toestel oprecht een uit hun topsegment.

Die nieuwe ziet er goed uit.
Op papier vergelijkbaar met de la8609 maar dan met webos. Wat er goed uitziet moet ik zeggen.

• Sanction
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik de Youtube app op HD kan zetten, of kijk ik ergens gruwelijk overheen?

• AtlonXP1800
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 20:39

AtlonXP1800

Ondertitel?

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een LG 42LA7408. Omdat ik het vervangen van mijn oude beeldbuis meteen goed wilde doen heb ik meteen een Pioneer VSX-S510 receiver + boxen set mee besteld, en een Intel NUC D34010WYK om als media center te gaan gebruiken.

De tv doet het prima, maar ik loop tegen problemen aan bij het aansluiten van de randapparatuur via HDMI. Ik heb de receiver op HDMI aangesloten, wat ook het audio return chanel zou moeten zijn. Ik krijg beeld van de receiver, en kan deze dus configureren, maar geluid van de tv krijg ik niet over de boxen.

De nuc krijg ik helemaal niet aan de praat, als ik deze op hdmi 2 of 3 zet krijg ik "no signal" te zien, ook aansluiten via de receiver levert niets op.

Om er achter te komen waar het nou fout gaat ook even een raspberry pi aangesloten op één van de HDMI ingangen, maar ook daarbij "no signal".

Ik heb de firmware van de tv nog even naar de nieuwste versie gebracht, maar dat bracht verder geen veranderingen teweeg. Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn? Je zou zeggen dat het aan de tv ligt, mis ik misschien ergens een instelling...?

• Froggy
quote:
FitzChevalric. schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:10:
Ik heb mijn TV zowel via HDMI als optisch aangesloten. Mijn LG homecinema schakelt keurig in op het moment dat de TV aangaat. En uit gaat ook gelijktijdig.
quote:
AtlonXP1800 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:27:
De tv doet het prima, maar ik loop tegen problemen aan bij het aansluiten van de randapparatuur via HDMI. Ik heb de receiver op HDMI aangesloten, wat ook het audio return chanel zou moeten zijn. Ik krijg beeld van de receiver, en kan deze dus configureren, maar geluid van de tv krijg ik niet over de boxen.
Dat was bij mij ook een heel gekloot. Optisch draadje er tussen en het was opgelost.

Froggy wijzigde deze reactie 29-04-2014 21:50 (37%)

iRacing

• DON PAPA
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 00:27

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik heb een vraagje, ik heb de 50LA6208 vandaag besteld welke donderdag geleverd gaat worden. Nu heb ik een popcorn A400 waar ik de instelling 24p kan aanzetten als de tv dit ondersteunt. Ze geven alleen in de handleiding van de A400 aan, dat je dit wel zeker moet weten voor je het aanzet. Dus ik ben opzoek gegaan of deze tv dit ondersteunt, maar ik lees verschillende meningen hierover. Dus mijn vraag, is er hier iemand die dit 100% zeker weet ?

EDITE: Inmiddels maar gewoon uitgetest, en het werkt prima met de 24p instelling ;)

DON PAPA wijzigde deze reactie 01-05-2014 17:34 (16%)

• Sanction
  • Niet online
quote:
Froggy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:47:
[...]

Ik heb mijn TV zowel via HDMI als optisch aangesloten. Mijn LG homecinema schakelt keurig in op het moment dat de TV aangaat. En uit gaat ook gelijktijdig.
Optisch was bij mij niet nodig, als je de HDMI poort op de televisie met ARC aanduiding gebruikt (1 in mijn geval) werkt het ook goed. En ergens in het menu zit verstopt dat als de televisie aan of uit gaat de home-cinema ook automatisch meegaat. Je kunt dat als ik het me goed herinner ergens bij de input-regelen, één van de knoppen op de AB. Daar kun je dat synchroniseren.

• Froggy
quote:
Sanction schreef op woensdag 30 april 2014 @ 00:03:
[...]Optisch was bij mij niet nodig,
Bij mij deed ie het de ene keer wel en de andere niet, dus ik was er klaar mee en heb er maar een optische bij geplugt. Nu doet ie het gewoon altijd en da's wat ik wil. :)

Froggy wijzigde deze reactie 30-04-2014 23:05 (7%)

iRacing

• AtlonXP1800
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 20:39

AtlonXP1800

Ondertitel?

Deel van de problemen kunnen oplossen, de NUC blijkt een geheugen probleen te hebben waardoor hij uberhaupot geen beeld geeft, dus dat ligt niet aan de TV.

De rapsberry is spontaan na wat reboots beeld gaan geven.

Dus nu alleen nog dat audio probleem. Ik gebruik de ARC aansluiting, die ik op de "output" van de receiver aan sluit, zoals dat vcolgens pioneer zou moeten. Morgen nog even met een ander kabeltje proberen, kijken of dat wat uit haalt. Ik gebruik nu dit soort: http://www.allekabels.nl/...high-speed-profigold.html

• Sanction
  • Niet online
Krijg net een software-update binnen, maar geen idee wat er is veranderd.

• pcgek

pcgek

Upgrade uitgevoerd,maar ik had na die tijd alleen maar Ned1. Tijdje van stroom af hielp niks,moest echt de kaartmodule verwijderen en opnieuw installeren (eerst zonder kaart) om weer beeld te krijgen. Naja,tis iig gelukt!

pcgek wijzigde deze reactie 01-05-2014 18:10 (8%)

• Sanction
  • Niet online
Bij mij ook. Heb je de nieuwe voorwaarden gelezen?

• pcgek

pcgek

Niet echt goed gelezen,maar het lijkt op nieuwe besturingsoftware? Eerder bij een update kreeg je niet opnieuw de voorwaarden voor je neus.

• Sanction
  • Niet online
quote:
pcgek schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:31:
Niet echt goed gelezen,maar het lijkt op nieuwe besturingsoftware? Eerder bij een update kreeg je niet opnieuw de voorwaarden voor je neus.
Ik klikte het net te snel weg (kan ze ook niet via Google vinden), maar volgens mij moet je ermee akkoord gaan dat o.a. je kijkgedrag aan derden kan worden doorgegeven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

quote:
Sanction schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:42:
[...]

Ik klikte het net te snel weg (kan ze ook niet via Google vinden), maar volgens mij moet je ermee akkoord gaan dat o.a. je kijkgedrag aan derden kan worden doorgegeven.
Nee, die stap kun je volgens mij overslaan. Bij die stap heb ik niet aangevinkt dat ik ermee akkoord ging en toen teruggegaan naar de TV. Zag nog geen problemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pcgek

pcgek

Heb hem ook niet aangevinkt, gewoon overgeslagen. Hier ook geen problemen verder. Zou LG een tik op de vingers hebben gekregen waardoor ze de voorwaarden opnieuw moesten aanbieden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Froggy
Gisteravond ook de nieuwe update doorgevoerd. Na opnieuw opstarten moest eerst de CI+ module opnieuw geïnitialiseerd worden (ging automatisch, hoefde er niet in of uit gehaald te worden). Daarna werkte alles weer zoals voorheen.
Wat er volgens mij verandert is aan de voorwaarden is dat ze nu ook advertenties op basis van je kijkgedrag mogen aanbieden als je akkoord gaat. Of was dat bij de oude voorwaaden ook al zo?

Heeft iemand trouwens de beschikking over de uitzending gemist app van RTL en SBS? Ik heb alleen die van de publieke omroepen. Volgens de LG website zou het er moeten zijn, maar óf ik kijk er gigantisch overheen (wat ik me niet kan voorstellen want ook een zoekactie levert niets op) óf het zit er gewoon niet op???

iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Froggy
quote:
Sanction schreef op woensdag 30 april 2014 @ 00:03:
En ergens in het menu zit verstopt dat als de televisie aan of uit gaat de home-cinema ook automatisch meegaat.
Dat werkt inderdaad goed. Wat ik dan wel weer vervelend vind is dat wanneer ik de home-cinema inschakel ook de TV aan gaat. M.i. wat overbodig als ik alleen radio wil luisteren, maar goed, er is mee te leven. Liever dit dan dat ik steeds de home-cinema in moet schakelen als ik TV wil kijken. Het geluid van de TV zelf haalt het toch bij lange na niet bij de home-cinema, maar da's ook geen eerlijke vergelijking. ;)

iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

quote:
Froggy schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:59:
Heeft iemand trouwens de beschikking over de uitzending gemist app van RTL en SBS? Ik heb alleen die van de publieke omroepen. Volgens de LG website zou het er moeten zijn, maar óf ik kijk er gigantisch overheen (wat ik me niet kan voorstellen want ook een zoekactie levert niets op) óf het zit er gewoon niet op???
Ja hoor, maar volgens mij moet je die wel eerst installeren en zitten ze er niet out of the box in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Froggy
quote:
Metalfreak schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:06:
[...]
Ja hoor, maar volgens mij moet je die wel eerst installeren en zitten ze er niet out of the box in.
Ik zal wel dom overkomen, maar hoe dan? :?
Als ik in de lijst met 'alle apps' zoek, krijg ik ze niet te zien. Of zijn er nog andere opties om apps te installeren?
De uitzending gemist app van de publieke heb ik wel gewoon uit de lijst kunnen halen....

iRacing

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True