Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
bij mij werkte eerst lcdinf. Nu niet meer en smartie 2.0 ook niet meer. Ik krijg wel wat op me scherpie maar echt hele vage tekens dor elkaar, voorderest niks. Ligt dat aan de prog of aan me lcd?Op woensdag 11 juli 2001 22:54 schreef Assassin het volgende:
Wou ff melden dat mijn LCD ook doet. Hier een pic:
[afbeelding]
Trouwens wie heeft SMARTIE 2.0 in W2k Proff. aan de gang gekregen. Bij mij werkt alleen LCDINF,LCDDRIVER, en nog 1 maar weet de naam zo niet...
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
kzal alles ff doormeten met me multimeterOp vrijdag 13 juli 2001 11:14 schreef Muyz het volgende:
Heb je niet per ongeluk wat datalijnen aan elkaar gesoldeerd? Dan krijg je nl ook troep op je scherm...vraag me niet hoe ik het weet
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Je moet alles van Ntport20 verwijderen, effe in configuratie scherm bij software doen.
Dan effe zoeken naar zntport.sys en ntport.dll, mocht er nog ergens 1 staan, deze ook weg gooien (alleen als het in de Winnt/....... staat of in de Smartie dir) en rebooten (is noodzakelijk).
Dan moet je NTPort Library 2.3 donwloaden, en installeren.
Nu zal Smartie 2.0 wel werken, maar bij mij werkt het nog niet goed.
Hoe ik dit weet, heeft Servowire mij verteld.
Hij en Basiep wonen 5 minuten verder dan mij
Zijn nu bezig de bug er uit te halen.
And The Only One
niet twee lcdproggiesOp vrijdag 13 juli 2001 14:51 schreef Kroetsjov het volgende:
of heb je misschien 2 proggies tegelijkertijd draaien?
Trouwens als ik smartie wil draaien, moet ik dus die oude NTport drivers verwijderen, maar lijdt mijn andere proggies zoals LCDdriver, LCDinf daar niet onder????/
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Waar kan ik Smartie vinden?Op vrijdag 13 juli 2001 15:20 schreef Diamon het volgende:
Bij mij werkt Smartie 2.0 wel, alleen hij geeft niet datgene weer wat ik wil.
Je moet alles van Ntport20 verwijderen, effe in configuratie scherm bij software doen.
Dan effe zoeken naar zntport.sys en ntport.dll, mocht er nog ergens 1 staan, deze ook weg gooien (alleen als het in de Winnt/....... staat of in de Smartie dir) en rebooten (is noodzakelijk).
Dan moet je NTPort Library 2.3 donwloaden, en installeren.
Nu zal Smartie 2.0 wel werken, maar bij mij werkt het nog niet goed.
Hoe ik dit weet, heeft Servowire mij verteld.
Hij en Basiep wonen 5 minuten verder dan mij
Zijn nu bezig de bug er uit te halen.
Zal ongetwijfeld op '1 van ...' pagina's staan, maar ik heb niet zo'n zin alle pagina's weer af te zoekn?
Thanks alvast
Ja, in een onbewaakt moment heb ik de stekker van de eerste LCD eraan gezet die toevallig de + en - andersom heeft.
En nu heb ik een brandblaar op mijn middelvinger van de Hitachi chip
Ach, toch nog een slagingspercentage van 50%
Nog meer doorgebrande LCD's of is de rest iets voorzichtiger dan ik?
Nu ook zonder stropdas
Anyways, LCDinf, LCDdriver dat werkt goed (onder win2k), Xtracers prog laat alleen zn splash screen zien maar daar word aangewerkt (gehoord uit vertrouwde bronnen)
Ben zelf ook bezig met een lcdprog maar tot nu toe nog geen resultaat
zijn er eigenlijk nog meer mensen spontaan begonnen met coden van zn eigen brouwsel ?
Verwijderd
Ik had de gele draad van de voeding ipv de rode, dus 12V erop. Wil niet meer werkenOp vrijdag 13 juli 2001 20:29 schreef Hagar het volgende:
Nog meer doorgebrande LCD's of is de rest iets voorzichtiger dan ik?
welke taal ? C++ ?Op vrijdag 13 juli 2001 22:16 schreef Yarvieh het volgende:
Ik ben al een aantal weken/maanden in de verloren kwartiertjes bezigmaar verwacht nix bruikbaars al te binnekort (ook nix onbruikbaars trouwens)
Zit zelf een beetje te klooien met de te gebruiken headers/common controls of libraries
Ik snap niet waarom het niet bij jullie wil werken....
Heb je de nieuwste NTPORT drivers geinstalleerd (2.3).
Dan zou ie moeten werken.
Wie heeft er een PLUGIN voor winamp waar je de song kan zien en een spectrum analyser voor een parralelle poort lcd??
Thanx.....Op zaterdag 14 juli 2001 22:26 schreef LopeZ het volgende:
Zie mijn sig, lorty's carmp3 kan dat en een van der andere ook. (weet zo snel niet meer welke)

Je kan alles instellen ... zeer cool
btw ... ik zoek nog steeds een proggie dat wat systeminfo kan weergeven (time, date, cpuload, cputemp, casetemp, etc) en winamp aankan (LCD Tool is het (nog) net niet ... er zit nl geen equalizer bij
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW