Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

BadRespawn schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:06:
Een kosteloze uitgave? Dat willen we allemaal wel.
Kosten ben je kwijt (denk aan rentebetalingen, schoonmaakkosten, verwarming), voor een uitgave krijg je iets terug (een bank in dit geval). Die bank is na aankoop niet opeens 0 euro waard.

Los daarvan, er zijn toch wel kosten gemaakt? Afboekingen e.d.?
ManiacsHouse schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:41:
iedereen het liefst ook in de schulden gooit en lulverhalen als hierboven verkondigen.
Hele zaak op de schop maar dat zie ik niet gebeuren met VVD/PvdA... Die zitten er alleen voor zichzelf.
En voor de mensen die erop gestemd hebben en niet op de SP zitten te wachten, los van het feit of de oplossingen van de SP beter zijn of niet. Dat jij die partijen niet ziet zitten betekent niet dat ze geen mandaat hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door kenneth op 17-02-2013 19:25 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:34

ManiacsHouse

Scheisse!

kenneth schreef op zondag 17 februari 2013 @ 19:23:
[...]
Kosten ben je kwijt (denk aan rentebetalingen, schoonmaakkosten, verwarming), voor een uitgave krijg je iets terug (een bank in dit geval). Die bank is na aankoop niet opeens 0 euro waard.

Los daarvan, er zijn toch wel kosten gemaakt? Afboekingen e.d.?
[...]

En voor de mensen die erop gestemd hebben en niet op de SP zitten te wachten, los van het feit of de oplossingen van de SP beter zijn of niet. Dat jij die partijen niet ziet zitten betekent niet dat ze geen mandaat hebben.
Dacht jij dat de VVD met hun armen tot aan de schouers achterin bij de banken (en andersom) wel eens even de bankensector zullen dwingen om eindelijk eens te veranderen? Alleen al het salaris wat meneer bij de SNS krijgt mocht je niet over zeuren. Want als bla bla. PvdA waait met de wind mee zolang ze maar mee kunnen regeren. Mandaat... Kom laat me niet lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ja, een mandaat. Dik >50% van de stemmen. Ik zeg niet dat het de beste partijen zijn, dat ze gelijk hebben of dat ik het leuk vind, ik zeg dat ze een mandaat hebben. Irritant he, democratie? Was iedereen maar zo alwetend als jij, dan was Nederland een paradijs.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44
En de contouren beginnen langzaam duidelijk te worden...

http://nieuwsuur.nl/onder...er-eigen-woekerpolis.html

Daarbij verbleken de paar miljard bezuinigingen die morgen aangekondigd worden.
De ene helft van Nederland gaat de andere helft betalen. Dacht 't ff niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Arnout op 27-02-2013 23:11 ]

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:10
Echt ongelooflijk als je er even over nadenkt. Eerst de consument flink naaien door ze woekerpolissen aan te smeren en te laten betalen, daarna de (diezelfde) belastingbetaler er voor laten opdraaien.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

• Arnout
Nieuwsuur hintte gister al op de mogelijke directe aanleiding voor nationalisatie SNS: niemand wilde SNS hebben vanwege de woekerpolissen, en ik denk dat de overheid naarstig hoopt op een zachte landing en "tijd heelt alle wonden", wat betreft de woekerpolisaffaire.

Ik zie de nationalisatie SNS duidelijk onderdeel zijn van de verborgen agenda: hoe komen we weg met de oneigenlijke economische groei periode 1995-2006.

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 16:41

EXX

EXtended eXchange

Koenoe schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 01:40:
Echt ongelooflijk als je er even over nadenkt. Eerst de consument flink naaien door ze woekerpolissen aan te smeren en te laten betalen, daarna de (diezelfde) belastingbetaler er voor laten opdraaien.
Het is echt on-ge-loofelijk. Vroegâh werd je voor minder opgeknoopt...

De financials blijken nu enorme roofridders te zijn. Niks aan de hand, alles ok, volgens dhr. Boele Staal, die excuses langzamerhand overbodig vindt.

Nu mogen degenen die zo verstandig waren geen woekerpolis of legio lease rommel aan te schaffen, alsnog gaan betalen via de belastingen aan het opruimen van de rommel.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Iblies
  • Laatst online: 02-02-2023
Dat komt ervan als het hoogste goed van een democratie incompetent is.

Issue met de woekerpolissen begon al voor de 'crisis' had al ingegrepen moeten worden. Toen had die handel al stop moeten worden gezet. Met de crisis er overheen bleef er simpelweg niets over.

• Koenoe
  • Laatst online: 17:10
Iblies schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:12:
Dat komt ervan als het hoogste goed van een democratie incompetent is.

Issue met de woekerpolissen begon al voor de 'crisis' had al ingegrepen moeten worden. Toen had die handel al stop moeten worden gezet. Met de crisis er overheen bleef er simpelweg niets over.
Denk dat de betreffende bedrijfssector(en) als eerste zijn hand in eigen boezem moet steken. I.p.v. met vingers te wijzen naar de "controleurs". Ik snap wel dat dit vrij naïef is om zo te denken, maar dat doe ik toch maar wel even. Dat je als management akkoord kan gaan met zulke praktijken zegt wel genoeg over hun denken.

Dat iets kan, mag en een ander het ook zou doen wil nog niet zeggen dat je maar mee moet doen. Denk weer in dienst van de burger, de consument, de patiënt, enzovoorts, i.p.v. het grote geld. Dit geld voor zoveel bedrijven. Dan maak je maar iets minder winst, so what. Dan maar niet het beste jongetje van de klas, maar wel de aardigste en sterkste. Wordt de klas ook een stuk leuker van.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Nout Wellink speelt het spelletje gewoon mee. Terwijl hij de morele plicht heeft om eerlijk te zijn.

http://www.nu.nl/economie...-bij-hoorzitting-sns.html

http://www.volkskrant.nl/...entaar-op-SNS-Reaal.dhtml

[ Voor 15% gewijzigd door Arnout op 07-03-2013 14:10 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste