Op zondag 03 juni 2001 13:48 schreef GambitRS het volgende:
Je argumenten?
Nog een keer...als je de topic nou helemal gelezen had dan had je ze wel gezien :
Bas :
Bonkerig en totaal niet laag en niet strak.
Midlaag
Is er (bijna) niet.
De subwoofer moet bij ongeveer 150 hz gesneden worden. Gaattie hoger weergeven, dan hoor je waar de sub staat (wat je eigenlijk toch al hoort doordat de sub bonkerig is).
De sattelieten dan, kunnen niet goed lager weergeven dan een hz of 350-400.
Je krijgt dus een groot frequentie gat in het geluidsgedeelte genaamd midlaag.
Midhoog :
Is wel aanwezig, hier heb je niet zo'n grote conus voor nodig. Maar dan nog niet van denderende kwaliteit, door de zwakke conusjes.
Hoog :
Is er niet.

Dan moet de conus zo snel trillen (14000hz en meer keer per seconde), maar dat red ie niet, onder andere door de stroefe ophanging.
Voeding DTT3500/2500 :
Het opgegeven vermogen halen ze nooit. KOM OP MAN !!! Externe voedingen die dat vermogen moeten leveren !! Yeah right
Je leeft in een vreemde wereld. Het is meestal zo dat ze tig setjes krijgen en alleen de beste reviewen. Dat jij graag een blad leest waarin staat wat je niet moet kopen kan ik best begrijpen, de meeste mensen willen dus weten wat ze wel moeten kopen.
Zucht....lees nou, alsjeblieft ! Ik zeg dat ze goed uit de test komen omdat ze anders volgende keer geen set meer krijgen...
Dat was als voorbeeld dat je gewoon niet weet wanneer je op moet houden. Je moet voor pc's geen dure boxen kopen sukkel.
Nee, dis geen voorbeeld, maar een slap excuus voor wat je fout zei.
Wat een goede argumenten. Jouw beredenering bestaat dus uit "iedereen weet het". Nou, leuke verkoop praatjes maar dus geen bewijs. Ik geloof dat jij er dus ook geen verstand van hebt.
Als jij er nou wel zoveel verstand van hebt, waarom zit jij dan nooit in het AV forum... En hoe komt het dat audiofielen (Yokozuna, JvS, Exirion, Jag, ik) al die creative setjes dan ook klote vinden.
Nee, dat deed jij dus ook niet!!!
Komt ie nog een keer, die andere keer zal je het wel niet gezien hebben... :
Bas :
Bonkerig en totaal niet laag en niet strak.
Midlaag
Is er (bijna) niet.
De subwoofer moet bij ongeveer 150 hz gesneden worden. Gaattie hoger weergeven, dan hoor je waar de sub staat (wat je eigenlijk toch al hoort doordat de sub bonkerig is).
De sattelieten dan, kunnen niet goed lager weergeven dan een hz of 350-400.
Je krijgt dus een groot frequentie gat in het geluidsgedeelte genaamd midlaag.
Midhoog :
Is wel aanwezig, hier heb je niet zo'n grote conus voor nodig. Maar dan nog niet van denderende kwaliteit, door de zwakke conusjes.
Hoog :
Is er niet.

Dan moet de conus zo snel trillen (14000hz en meer keer per seconde), maar dat red ie niet, onder andere door de stroefe ophanging.
Voeding DTT3500/2500 :
Het opgegeven vermogen halen ze nooit. KOM OP MAN !!! Externe voedingen die dat vermogen moeten leveren !! Yeah right
lol, horen wie het zegt.
Ik ja.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel