After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
zie de 2e in de lijst
[ Voor 21% gewijzigd door Geckoo op 28-01-2013 23:13 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Als die 2e S voor Spielerij is, waarom staat dat dan niet in de forum naam?
Bij de anderen staat toch ook geen extra S omdat ze onder Spielerij staan?

Ok, LA dus
[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 29-01-2013 10:27 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Volgens mij ook Spielerij Strategy GamesACM schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 07:32:
Wellicht voor Spielerij? Maar sowieso kon SG niet, want die was al bezet.
Zie: Veranderingen in Spielerij en Tweaking en Opsplitsing Spielerij waar waarschijnlijk dit voorstel is aangenomen: alex3305 in "Opsplitsing Spielerij"
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Wat had je dan gewild? Je wil consistentie tussen de afkorting en de forumnaam, dus je wil dat er Spielerij voor de titel van het forum gezet wordt, aangezien SG als afkorting niet gaat. Prima, maar dat is weer inconistent met de rest van de fora in Spielerij, dus dan wil je vast dat er overal extra Spielerij voor wordt gezet? En dan is het weer niet consistent met de rest van GoT, dus moet er voor elk van de forumnamen de hoofdgroepnaam opgenomen worden? Ik trek het misschien wat verder door, maar de huidige inconsistentie is veel minder storend dan elke andere inconsistentie die je bij het oplossen ervan creëert. Tenzij je natuurlijk de hele forumnaam van SSG aan wil passen, maar ik denk niet dat je een dekkende naam voor dat forum kan vinden met een verder unieke afkorting.Raven schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:22:
Als die 2e S voor Spielerij is, waarom staat dat dan niet in de forum naam?
Bij de anderen staat toch ook geen extra S omdat ze onder Spielerij staan?
Sowieso: niet alle afkortingen kloppen met hun forumtitels. Programming = PRG en niet P, Webdesign, Markup & Clientside Scripting = WEB en niet WMCS, Windows Clients = WOS en niet WC.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.