iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.731 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

MikeVM schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:41:
[...]

welk tobo is dat klein tobo? ik zoek al een tijdje naar een klein tobo voor mijn rig, maar ik kom niet tot aankoop..
JoepW in "iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 14:09

Arfman

Drome!

Ja, dat viel mij ook op en ik lees het net zoals jij Niel. Goeie zaak, soms had ik wel eens dat de auto ineens onbestuurbaar leek, misschien verhelpt dit dat wel. Goeie notes verder ook, veel verbeteringen. Kan me voorstellen dat die variabele weerupdates flink ingrijpen in de sim, net zoals de team garage. Er wirdt hard gewerkt daar :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Die gasten in C fixed zijn wel enorm snel zeg.. Verlies meer dan een halve seconde per ronde! Heb nog wat huiswerk te doen :D .

Kijk de laatste tijd inderdaad wat NASCAR wedstrijden, zijn vrij snel te vinden op nieuwsgroepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:22
Niellie41 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:38:
[...]

Interesting.. Geen NTM5, maar kan ik hier uit opmaken dat het gevoel beter is wanneer je banden te warm worden?
Hoezo geen NTM5, staat toch duidelijk dat het op de Skippy, L49 en Street Stock zit?

Anyway, ziet er allemaal goed uit. Dit kon wel eens een hele leuke build worden. Helaas nog steeds geen volledige support voor 2048 skins. ;w

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik heb het alleen over dit gedeelte:
Tire Model

- Fixed a bug that would allow the tire carcass to move too rapidly as it passes through zero
deflection. This helps the tires to feel less twitchy.

- Fixed a bug in the temperature calculation that helps the over-the-limit feel.
Ik zie hier niets over NTM5 staan. ;)
Dat de Skip en de Lotus49 NTM5 krijgt, was al duidelijk.
Dit is van toepassing op de auto's die NTM hebben, maar niet v5. Oftewel, bijna alle auto's.
De auto's die ik rijd, hebben geen NTM5 gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 18-07-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:38:
[...]

Interesting.. Geen NTM5, maar kan ik hier uit opmaken dat het gevoel beter is wanneer je banden te warm worden?
Ik hoop de dat dit de tankslappers die soms nauwlijkst te controleren zijn verminderd. Hopelijk verbeterd het ook de lage snelheid looseheid die sommige wagens hebben.

Op de skidpad hebben sommige wagens de eigenschap wanneer de achterkant eenmaal gaat er buiten 2FMSH echt niets meer te doen is om hem te saven hoe zachtjes de wagen ook in een drift brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:22
Niellie41 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:52:
Ik heb het alleen over dit gedeelte:

[...]

Ik zie hier niets over NTM5 staan. ;)
Dat de Skip en de Lotus49 NTM5 krijgt, was al duidelijk.
Dit is van toepassing op de auto's die NTM hebben, maar niet v5. Oftewel, bijna alle auto's.
De auto's die ik rijd, hebben geen NTM5 gekregen.
Aaah zo. ;)

Denk dat de meeste auto's nu op NTMv3.7b3r4 komen te zitten (we zijn vorige build terug van 4 naar 3.5 of zo). :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:03

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Whow wat een heftige build. Disndagavond wordt pielen ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Wat ik ook een mooie vind, is dit:
- You can also choose "Realistic" weather. The sim will randomly choose weather conditions
that, on average, meet the conditions that we specify on a track-by-track basis. The values
that are randomly chosen will have the same limits as listed above. Weather conditions can
vary slightly during the session (the temperature can change, and the wind can be variable).
Note that wind gusts can go over the 30MPH max. At a night event, the realistic setting will
bias towards lower temperatures and higher humidity than a daytime event.
Toch een klein beetje variabel weer, in hosted races wanneer je voor realistic kiest. Windvlagen en kleine temperatuur veranderingen.
- All official iRacing sessions continue to use the usual iRacing Default weather conditions.
But, we have changed the iRacing Default weather to now be "Partly Cloudy", where in the past
it used to be "Clear" even if you saw a cloudy sky. This change will result in the track
temperature being a couple of degrees cooler, which will produce a subtle difference in lap
times and tire feel.

- Cars will drive differently as the weather changes. You may find that you need to alter your
setup to get the most out of the car under different weather conditions.

- Whenever you join any session, the sky (which defines things like the sun position, lighting
conditions, reflections, and shadow angles) will be chosen at random to match the selected
cloud cover setting.
Oftewel, je kan soms niet meer de schaduw als rempunt gebruiken. Bijvoorbeeld als het heel bewolkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

het zou leuk zijn als de race driving line kan inschakelen dat hij jou best lap weergeeft, dus ipv een ghost car, zie je je rempunten, je racelijn,...

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Ze mogen ook even een bug fixen in SPA, T19..(waar kun je bugs melden?)

[YouTube: http://youtu.be/zrLImFafT9o]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rHRgNp8bgHJI9TloJ1r0keUh/medium.jpg

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 13:38
Bullus schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:18:

[video]

[afbeelding]
Inderdaad, er staat een erg rare gleurde streep op het asfalt :+

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Bullus schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:18:

[video]

[afbeelding]
Kunnen ze ook de afstand borden aan La Source even ophangen ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Even snel de notes gelezen in de trein, flink wat nieuwe dingen in die nog maar even afwachten zijn hoe het uitpakt maar wel wat weinig tire model updates vind ik. Twee dingetjes die wel een groot effect zouden kunnen hebben maar denk dat het wel meevalt anders zouden ze het wel verkopen als grote nieuwe updates of zelfs als v5. Maar we zullen zien.

Dynamic weather klinkt (zoals verwacht) een beetje half af, super als je voor hosted kan kiezen welk weer je hebt maar zou ook voor official random per sessie moeten zijn en dynamisch in een sessie. Dat is in hosted wel dus als je voor realistic settings kiest? Wel gaaf maar hopelijk snel ook in official :)

Ben erg benieuwd naar Montreal en long beach en de lotus, ik hoop alleen dat de lotus genoeg mensen trekt, niet dat het na 2 weken dood is omdat het te moeilijk is...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:50

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben het meest benieuwd naar de tracks, maar het klinkt als een stevige update.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
ben echt benieuwd naar montreal! ben er toevallig vandaag nog geweest.
is ook een van mijn lievelings banen.
ik hoop ook dat de driver swaps eraan komen omdat je nu in deze build al voorbereidingen ziet.
hou van de endurance races zoals in de rdlms!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olaf van der Spek schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 18:39:
[...]

Aan niet-onderbouwede 'meningen' en persoonlijke aanvallen heeft toch niemand iets?
het was er idd een beetje over zij hij maar dan nog 6 maanden 8)7 nouja er lezen/kjiken ook kids mee zal de uitleg dan zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:53

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:46:
Even snel de notes gelezen in de trein, flink wat nieuwe dingen in die nog maar even afwachten zijn hoe het uitpakt maar wel wat weinig tire model updates vind ik. Twee dingetjes die wel een groot effect zouden kunnen hebben maar denk dat het wel meevalt anders zouden ze het wel verkopen als grote nieuwe updates of zelfs als v5. Maar we zullen zien.

Dynamic weather klinkt (zoals verwacht) een beetje half af, super als je voor hosted kan kiezen welk weer je hebt maar zou ook voor official random per sessie moeten zijn en dynamisch in een sessie. Dat is in hosted wel dus als je voor realistic settings kiest? Wel gaaf maar hopelijk snel ook in official :)

Ben erg benieuwd naar Montreal en long beach en de lotus, ik hoop alleen dat de lotus genoeg mensen trekt, niet dat het na 2 weken dood is omdat het te moeilijk is...
Was toch al bekend dat die weersopties eerst in hosted getest zouden worden? Hopelijk zetten ze het uiteindelijk idd ook door naar official. Zolang de veranderingen niet extreem zijn zou het voor iedereen te doen moeten zijn. Het is wel een heel stuk meer dynamisch dan ik verwacht had, had gedacht dat elke setting volledig fixed zou zijn gedurende de sessie.

Verder forse update :) Het dynamische weer is natuurlijk maar het begin van dynamische omgevingen (belichting etc). Moveable cones zijn ook maar het begin van een veel groter geheel. Ziet er prima uit :)

Figure 8 racing is wel lachen, maar of het écht veel gebruikt gaat worden?

Oh ja, L49 natuurlijk :p *O*

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Updates in the app.ini tbv Figure 8 racing

[DamageModel]
Influence=1 ; 0-1; 0 = Damage does not influence driving; 1 = Normal behavior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Haha, destruction derby zonder einde dus!

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tssk, d'r zitten remmen op die autos hoor ;)

Pit macro klinken ook wel leuk, scheelt een boel gehannes met externe macro programma

[ Voor 21% gewijzigd door BM op 19-07-2013 08:16 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-10 13:33

DutchDevil79

I race, therfore I am

Volgend seizoen elke Dinsdag met een andere auto op de figure 8 baan voor het GoT fun toernooi

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ben ik de enige die echt enorm afknapt van het "ghostcar" gedeelte?

Ik vind niet echt dat dit thuis hoort in een SIM. Zoals Mike aangeeft, een racelijn die jij gereden hebt met rempunten etc lijkt me dan nog handiger ook :P lijdt minder af dan zo'n ghost voor je.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De Ghost werkt alleen in niet officiele sessies toch? als je alleen bent dus. Lijkt mij persoonlijk soms wel handig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Je kan hem ook uitzetten hè of niet gebruiken. ;)
Ik vind dat zo'n race lijn ook niet thuis hoort in een sim. :) Als je een baan moet leren, kan je ook naar filmpjes kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 19-07-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb de racelijn geloof ik 2x gebruikt. Beide keren op een roval om überhaupt de weg te vinden op het infield ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:45:
Ik vind dat zo'n race lijn ook niet thuis hoort in een sim. :) Als je een baan moet leren, kan je ook naar filmpjes kijken.
Natuurlijk kan dat :)

Waarom zou het niet thuishoren in de SIM. Zolang het beperkt is tot de test-sessies zie ik er absoluut geen probleem in. Het helpt mensen om sneller en beter te worden, who cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:54:
[...]
Het helpt mensen om sneller en beter te worden, who cares?
Meer concurrentie :'( :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:53:
Ik heb de racelijn geloof ik 2x gebruikt. Beide keren op een roval om überhaupt de weg te vinden op het infield ;)
Ik weet nog dat ik eens op de infield road course van Texas reed (zonder race lijn) en toen raakte ik serieus de weg kwijt! :D
Hoogie2004 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:54:
[...]
Natuurlijk kan dat :)

Waarom zou het niet thuishoren in de SIM. Zolang het beperkt is tot de test-sessies zie ik er absoluut geen probleem in. Het helpt mensen om sneller en beter te worden, who cares?
Wat ik wilde aangeven, waarom 'zeuren' over dingen die je niet hoeft te gebruiken?
Ik geef er echt geen fluit om. Iedereen moet zelf weten wat ze doen en online hebben we er toch geen last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ah op die fiets :) Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ze hebben het (afaik) voornamelijk toegevoegd om timetrials uiteindelijk wat interessanter te maken. Dat lijkt me ook geen verkeerd iets :)

Persoonlijk vind ik rijden tegen ghosts vreselijk irritant, maar ik kan me levendig voorstellen dat anderen het wel handig vinden. Misschien als je straks tegen de ghosts van anderen kunt rijden dat ik er ook nog eens naar ga kijken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Slijpen aan rondes door anderen hun ghost te gebruiken lijkt me prima. Maar ik ben benieuwd of ze ook echt de ghost de lijnen laten rijden of alleen maar de tijden op hun ideale lijn.

Net even eerste proefrondjes gereden om de boel globaal af te stellen.
Fov weer op ca 165 of zo. Doordat ik fysiek anders tov de schermen zit (hoger) heb ik in de app.ini wat veranderd aan zithoogte en ik moet zeggen dat de inmersion beter is dan voorheen. Ik zie de bewegingen van de auto wat beter.
Alles zit nog 'handvast' maar voorlopig ga ik er zo maar eens mee rijden.
Wel heb ik het frame van de schermen moeten vastmaken aan de rest van het rig, aangezien de schermen meer dan het ontwerp toelaat naar mij toe staan. Het boeltje dreigde wat naar me toe te kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Volgens mij kun je (voor nu) alleen je eigen ghost zien. Misschien later ook wel ghosts van anderen. Ik neem toch aan dat die ghost gewoon exact rijdt hoe het opgenomen is en niet gewoon de racelijn volgt, wat lijkt me vrij nutteloos...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:19
Ik zou graag even een mening van anderen horen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=p8JbZi5elQw&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:00

Phydomir

Dennis

Nogal optimistisch van wit maar op zich wel een sneaky move die zou kunnen werken. Waarom ze daarna lekker aan elkaar blijven plakken snap ik niet. Lijkt me dat die witte wel wat meer naar links zou kunnen blijven na de apex.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Ik vind het ook geen fraaie aktie van de witte auto aangezien die er nog niet eens naast zat.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Gait schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:38:

[video]
Ik moet zeggen dat ik dit een hele moeilijke vind.

Rood mist volgens mij het instuurpunt waardoor hij ook de apex mist.
Wit rijd precies de lijn die ik daar ook neem, volgens mij was hij niet eens "bewust" aan het aanvallen.

Wit had niet meer naar links gekund. IMO had rood iets meer ruimte kunnen houden. Maar dan moet hij wel zien dat wit erbinnen zit, ik denk zelf dat het daar mis is gegaan. Spotter reageerd te laat bij dit soort acties.

Ik denk toch echt dat dit gewoon een race incident is. Het pushen naar buiten gebeurt wel vaker zonder dat je dat wilt.

EDIT: Wit had ook gewoon wat in kunnen houden en er op het rechte stuk voorbij gekund btw, dat kan hier makkelijk

[ Voor 6% gewijzigd door themac1983 op 19-07-2013 12:51 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:27:
Slijpen aan rondes door anderen hun ghost te gebruiken lijkt me prima. Maar ik ben benieuwd of ze ook echt de ghost de lijnen laten rijden of alleen maar de tijden op hun ideale lijn.

Net even eerste proefrondjes gereden om de boel globaal af te stellen.
Fov weer op ca 165 of zo. Doordat ik fysiek anders tov de schermen zit (hoger) heb ik in de app.ini wat veranderd aan zithoogte en ik moet zeggen dat de inmersion beter is dan voorheen. Ik zie de bewegingen van de auto wat beter.
Alles zit nog 'handvast' maar voorlopig ga ik er zo maar eens mee rijden.
Wel heb ik het frame van de schermen moeten vastmaken aan de rest van het rig, aangezien de schermen meer dan het ontwerp toelaat naar mij toe staan. Het boeltje dreigde wat naar me toe te kantelen.
Ik heb aan een paar rotary encoders de fov en height controls toegekend zodat ik deze per auto kan tweaken. Zo zet ik mijn positie meestal lager als ik in iets rij als de skip, maar weer wat hoger in een bak zoals de Ford GT. M'n fov verander ik amper, maar bijv met de Caddy doe ik het wel een beetje zodat die staalconstructie van dat hok tenminste niet midden in beeld staat.

Overigens staat mijn fov op 160 normaal, dat komt voor mijn positie en hoeken het meest realistisch over. Ik zou dichter op m'n schermen kunnen zitten, maar doe het niet omdat ik mijn afstand tussen het midden van alle drie de schermen zo gelijk mogelijk wil hebben. Vind het heel onnatuurlijk ogen wanneer de zijschermen haast dwars staan en deze aanzienlijk dichterbij zijn dan het middelste scherm.

Neem aan dat je wel tevreden bent over het geheel, maar ik vroeg me af of je de hoeveelheid die je hebt moeten tweaken, en nog moet tweaken, niet teveel voor de prijs vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Gait schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:38:

[video]
Mijns inziens zou wit hier toe moeten geven, aangezien de fout van rood niet groot genoeg is om op de Apex aan de binnenkant te duiken. Als hij hem iets meer aan de binnenkant houdt, kan hij na de apex alsnog de binnenkant nemen.

Kort, race-incident, maar de fout ligt wel degelijk bij wit imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:51:
[...]
Ik heb aan een paar rotary encoders de fov en height controls toegekend zodat ik deze per auto kan tweaken. ......
Deze kan je niet in de SIM aanpassen. Dat kan volgens mij alleen in de app.ini.
driverHeightAdj=0.000000 ; Range -0.050m to 0.050m (approx. +/- 2 in.)
Deze is dan ook bedoeld echt als zithoogte.
Met de setting die je met shift-[ en -] kan instellen doe je enkel je hoofd achterover of voorover. Deze setting heeft dan ook direct invloed op de correctheid van het perspectief van scherm op scherm.

Het zou mooi zijn als ze met name deze 2 settings per auto zouden 'saven'.

Verder verander ik de FoV ook nooit en de kijkafstand naar alle drie de schermen is precies gelijk bij mijn huidige opstelling.
DirkT schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:51:
[...]
Neem aan dat je wel tevreden bent over het geheel, maar ik vroeg me af of je de hoeveelheid die je hebt moeten tweaken, en nog moet tweaken, niet teveel voor de prijs vind.
Ik ben er heel erg tevreden over.
Mijn eigen 'eigenwijzigheid' zorgt voor het tweaken.
1) Ik moest zo nodig mijn eigen stoel
2) Ik wil mijn schermen tussen mijn CSW-base en het stuur in hebben.

Beide is gelukt:
1) kostte gewoon veel moeite om het mooi en stabiel te krijgen (eigen schuld)
2) Het kieperde bijna om en dat heb ik op een simpele manier vastgezet. (ook eigen schuld ;) )

Dus absoluut de moeite en geld (best wel veel toch) waard.

Gewetensvraag: Had ik dit zelfs ook kunnen maken? Net zo stabiel, mooi en goed afgewerkt. Misschien wel, maar daar gunde ik mezelf de tijd niet voor.

Kortom. Helemaal tevreden. Het tweaken dat ik de komende tijd zal gaan doen is waarschijnlijk nog:
1) De 2 extra schermen anders ophangen / verplaatsen / weet ik veel....
2) Mijn mini-dashboard ergens ophangen (plaatsen zat)
3) Toetsenbord en muis van de tweede PC verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:13:

Deze kan je niet in de SIM aanpassen. Dat kan volgens mij alleen in de app.ini.
driverHeightAdj=0.000000 ; Range -0.050m to 0.050m (approx. +/- 2 in.)

[...]

Het zou mooi zijn als ze met name deze 2 settings per auto zouden 'saven'.

Verder verander ik de FoV ook nooit en de kijkafstand naar alle drie de schermen is precies gelijk bij mijn huidige opstelling.

[...]

Ik ben er heel erg tevreden over.

[...]

Gewetensvraag: Had ik dit zelfs ook kunnen maken? Net zo stabiel, mooi en goed afgewerkt. Misschien wel, maar daar gunde ik mezelf de tijd niet voor.

[...]
Wat een fantastische uitdaging om toe te voegen aan Fanaleds, het is niet eens onmogelijk, maar het "zien" welke auto je gaat rijden zou wel uit de iRacing interface moeten komen, zodat je vooraf de correcte app.ini waardes kan toepassen. Niet onhaalbaar, maar vraag me af hoeveel vraag er naar is :D

Zoals ik al zei, ik verander de fov eigenlijk nooit, alleen bij de cadillac, daar verkies ik vertekening voor slecht zicht. De height aanpassing in-game is eigenlijk niks anders dan je displays omhoog of omlaag stellen, dus of je een korte of een lange nek hebt eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

We hebben nog een paar HPD auto's nodig voor de race morgen!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3200949.page
Nick heeft een heel mooie setup gemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 19-07-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:23:
[...]
....De height aanpassing in-game is eigenlijk niks anders dan je displays omhoog of omlaag stellen, dus of je een korte of een lange nek hebt eigenlijk :)
Nietus..... Het is omhoog of omlaag kijken. Die parameter die ik noemde is korte of lange nek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:32:
We hebben nog een paar HPD auto's nodig voor de race morgen!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3200949.page
Nick heeft een heel mooie setup gemaakt.
Opzich zou ik morgen wel kunnen (plannen die ik 's avonds had gaan niet door), maar vanavond 20 laps in PQ ga ik niet halen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:19
Bedankt voor de reactie's, ik ben de witte. Ik dacht dat hij z'n rempunt idd miste en ik zat al een ronde op z'n bumper (zonder contact). Hij gooide steeds de gaten dicht zodat ik er achter moest blijven. Nu dacht ik dat hij zich verremde en ik kon ook netjs aan de binnenkant blijven ook bij het uitkomen, maar de auto's zaten aan elkaar vast dus leek het dat ik hem er uit duwde. Ik had helaas ook schade waardoor ik pitten moest. Mijn gedachte was dat hij niet zo laat meer helemaal naar binnen mocht terwijl ik er naast zat. Nogmaals als de auto's niet aan elkaar vast zaten had was ik nooit zo wijd uit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

BM schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:37:
[...]

Opzich zou ik morgen wel kunnen (plannen die ik 's avonds had gaan niet door), maar vanavond 20 laps in PQ ga ik niet halen.
Misschien PM'tje sturen naar de organisatie? Je kan het beste contact opnemen Tim Martens.
Misschien kan je morgen dat nog even doen? We hebben zo weinig HPD's, dat moet goed komen! Zeg ook maar dat je een vriend van mij bent. Ik heb van de week nog contact met Tim gehad.
Komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:36:
[...]

Nietus..... Het is omhoog of omlaag kijken. Die parameter die ik noemde is korte of lange nek. ;)
Is dat serieus mogelijk? Voor zover ik weet kan je inderdaad alleen de pitch aanpassen, niet daadwerkelijk hoe hoog je in de auto zit (met een kussentje o.i.d. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Het is sowieso mogelijk als je met TrackIR input of dus bijv GlovePIE aan de slag gaat dacht ik. Kan je zelfs in de V8 aan de goeie kant van de auto gaan zitten, zit alleen wel de buis een beetje in de weg.

[ Voor 36% gewijzigd door DirkT op 19-07-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 14:22:
[...]

Is dat serieus mogelijk? Voor zover ik weet kan je inderdaad alleen de pitch aanpassen, niet daadwerkelijk hoe hoog je in de auto zit (met een kussentje o.i.d. :P)
iRacing heeft 1 of 2 builds geleden die parameter die ik hierboven heb genoemd geïntroduceerd.
Je kan enkel 5 cm omhoog of omlaag. Ik heb het net getest en het werkt.

En met MCV kan je veel meer. Maar dan wordt ik wagenziek en ik vind al die parameters die je dan om je oren krijgt veel te ingewikkeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ja maar die gaat ook meteen alles laten stuiteren, daar heb ik ook niks mee, het is al moeilijk genoeg. Er is dus in MCV geen mogelijkheid om geen beweging toe te passen maar wel alleen positieaanpassingen?

Heb even een query eraan gewaagd voor de geinteresseerden:
http://members.iracing.co...t/1425/22806.page#4477012

Het ziet er wel uit als redelijk wat gedoe ja... en waarom in godsnaam stuurt MCV de leds en segments van de CSW aan? Nouja, maar niet te druk om maken :)

[ Voor 42% gewijzigd door DirkT op 19-07-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Weet ik niet. Mij allemaal te veel gedoe..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat wiebelgebeuren hoef ik niet inderdaad.
Maar die 5cm omlaag, is dat genoeg om wat meer van dashboards te zien (in de FW31 bijv)?

Ik rijd nu met een pitch van -8%, en dan zie ik nog net de SLI.
Maar ik zou ook best het led display met de nodige info willen zien, dus ik ga het eens proberen binnenkort.

Alleen zal ook dat wel weer even wennen zijn omdat je dan weer een iets ander perspectief hebt omdat je lager zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Niellie41 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:45:
door stress en depressie is mijn geheugen de laatste 3 jaar enorm achteruit gegaan, zo is het voor mij heel moeilijk om een nieuwe track te leren, laat staan de rempunten te onthouden aan de hand van objecten in de weg. daarom kan ik bijna niet zonder de racing line.

op zich is die racelijn verre van ideaal, maar bij elke bocht kan ik wel makkelijker mijn eigen rempunten onthouden..

daarzonder? nja dan heb ik weinig te zoeken in de sim.

misschien moeten ze op basis van class en/of irating deze opties toelaten..
zo kun je remhulp en dergelijke toelaten bij mensen met een irating van <1000
racing line tot 2000 autoclutch tot 3000, ...
autoclutch is ook voor mij onmisbaar :)

vroeger kon je geen racing line bij de SM gebruiken tijdens races, dat is tegenwoordig wel weer mogelijk. het helpt mij wel minder fouten te maken als ik even mijn concentratie verlies, die rode streep op de grond zorgt ervoor dat ik wel weer mijn focus krijg en op de rem kan trappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik rijd ook met autoclutch. Zonder krijg ik die bak niet eens een keer rond, en zou ik alleen nog in de wagens rijden die autoclutch hebben, zoals de F1 en HPD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ik zou eigenlijk wel eens een grote enquete willen starten onder de tweakers of alle iracers. om te zien wie wat gebruikt

vragen over racerig, setup, hoeveel uur per week ze spelen, mods

voorbeelden:
- zithouding : Cockpit/bureaustoel/zetel/anders
- Brakes: potentiometer/ Hydraulic / load cell
- shifter: paddles, sequential , H-shifter
- Shift-keuze: Realistic / always paddles / variable
- Aantal schermen
- Audo: Headphones/Luidsprekers
- Plaats van rig: Huiskamer/ slaapkamer/ dedicated room
- aantal gebruikers van eenzelfde rig
- welke telemtetry gebruik je..
- kleding: Schoenen, handschoenen, ..
- buttonbox?
- ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
- rig : Porsche 911 GT3 RS V2 CSR Elite Edition EU
- zithouding : playseat evo met recaro stoel
- Brakes: load cell
- shifter: paddles
- Shift-keuze: always paddles
- Aantal schermen: 1x samsung T240 1920x1200
- pov : 68
- Audo: Headphones
- Plaats van rig: zolder met mob.airco
- welke telemetry gebruik je : ispeed
- spotter : jjspotter
- mods : fanaleds
- pc : 2600k@4.8 | HD7950@1200/1600 | 16gb DDR3@1600 |

[ Voor 18% gewijzigd door Bullus op 19-07-2013 17:24 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
HO! Goed id... Maar ff niet hier allemaal dumpen... ;)
Ik zal een Google doc maken binnenkort waarin we allemaal dit kunnen dumpen. En een link in de TS. Week 13/1/2 zal ik dat maken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 19-07-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

- rig : Logite..
Geintje :P

Net samen met Egil nieuwe NEO races gepland. Vanavond gaan we meer informatie vrijgeven.
Het worden in ieder geval leuke races!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ik wil er wel wat aan meewerken joep,
een lijst maken van alle belangrijke mods, zoals Motion Cockpit en dergelijke,

ik denk dat het interessant is als het opgesteld wordt in het engels zodat de hele iracing communtiy kan meedoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou ik wilde het even beperken tot GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

misschien in het begin gewoon GoT, later kan het nog uitgebreid worden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo ziet het er nu uit met de aangepaste 'zithoogte' in de sim. Het perspectief is niet helemaal ok, omdat ik de camera niet helemaal perfect op mijn ooghoogte / afstand hield ;(

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/newsimrig/fordgt_s.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/newsimrig/f1_s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Trilt je scherm niet als een gek met het stuur zo dicht eronder?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
themac1983 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:38:
Trilt je scherm niet als een gek met het stuur zo dicht eronder?
Die raken elkaar als het goed is niet. Dat vind ik juist zo mooi van die r3volution, dat de schermen los staan van de cockpit zelf
Niellie41 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:40:
[...]

Misschien PM'tje sturen naar de organisatie? Je kan het beste contact opnemen Tim Martens.
Misschien kan je morgen dat nog even doen? We hebben zo weinig HPD's, dat moet goed komen! Zeg ook maar dat je een vriend van mij bent. Ik heb van de week nog contact met Tim gehad.
Komt goed!
Straks ff kijken :)

[ Voor 41% gewijzigd door BM op 19-07-2013 16:43 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Je hoek van je schermen in iracing staat niet 100% juist joep , je zijschermen geven perspectief naar buiten toe ;(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:42:
Je hoek van je schermen in iracing staat niet 100% juist joep , je zijschermen geven perspectief naar buiten toe ;(
JoepW schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:37:
Zo ziet het er nu uit met de aangepaste 'zithoogte' in de sim. Het perspectief is niet helemaal ok, omdat ik de camera niet helemaal perfect op mijn ooghoogte / afstand hield ;(

[afbeelding]
[afbeelding]
BM schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:42:
[...]

Die raken elkaar als het goed is niet. Dat vind ik juist zo mooi van die r3volution, dat de schermen los staan van de cockpit zelf
...
idd. Trilt echt niet.

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 19-07-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:43:
[...]

[...]

[...]
idd. Trilt echt niet.
Geeft dit zoveel verschil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Yep, je d8 toch niet dat ik zo rondrij ;)
Wordt je knettergek van denk ik....

[ Voor 117% gewijzigd door JoepW op 19-07-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Net bevestigt, de build komt dinsdag.
Deploy new build.

Tuesday 23-Jul-2013 1400 UTC

EDT(-4)
0400 Hosted Sessions*
1000 Service Down
1400 Service Up

UTC
0800 Hosted Sessions*
1400 Service Down
1800 Service Up

AEST(+10)
1800 Hosted Sessions*
0000 Service Down - 24-Jul
0400 Service Up - 24-Jul
Ik kan hem pas halverwege augustus zelf uitproberen. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 19-07-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dussuh: 16:00 uur gaat de boel plat en om 20:00 uur weer up.... (CEST)
Dan lijkt het mij verstandig en logisch dat we de laatste race van het dinsdag fun toernooi (Mazda MX-5 @ Barber) laten vervallen en lekker met de nieuwe build gaan spelen en eventueel een league servertje opzetten met de L49 op een niet al te ingewikkeld circuit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:38:
Dussuh: 16:00 uur gaat de boel plat en om 20:00 uur weer up.... (CEST)
Dan lijkt het mij verstandig en logisch dat we de laatste race van het dinsdag fun toernooi (Mazda MX-5 @ Barber) laten vervallen en lekker met de nieuwe build gaan spelen en eventueel een league servertje opzetten met de L49 op een niet al te ingewikkeld circuit ;)
En damage op 0%, anders komen we in een server van 2 uur alleen de pit exit aan het oefenen ben ik bang :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Montreal screenshots:

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3203346.page

Afbeeldingslocatie: http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/2194537.page

Toch gaaf man met verschillende belichtingen!

[ Voor 25% gewijzigd door NickThissen op 19-07-2013 18:00 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En dan met de Caddy remmen. Dat zie je dan helemaal niet meer ;)
Zal wel FPS vreten die mist :? Of geeft het juist een betere FPS omdat er minder details in de verte getekend moeten worden 8)7

Maar ziet er echt tof uit. :+
(PS. Misschien goed om dit screenie even ergens anders neer te zetten, want non-members zien dit niet)

[ Voor 45% gewijzigd door JoepW op 19-07-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mist is typisch goed voor je fps mits goed geimplementeerd, dus even afwachten in dit geval denk ik :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dromen jullie even mee? Oulton Park met de Lotus 49 in de mist ... :9~

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:22:
Dromen jullie even mee? Oulton Park met de Lotus 49 in de mist ... :9~
met chicanes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Het schema van NEO voor de rest van het jaar.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NEO/poster/Poster-Dates13S2-small.png
Bathurst staat er bij omdat ze eerder hebben aangegeven om die baan in S4 uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Klinkt goed :) weinig verrassingen eigenlijk maar dat is juist goed.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ziet er goed uit Niel!

Zojuist ging er zowaar een Radical race official 8)7
Meteen ingesprongen natuurlijk, Spa was het circuit (net zoals alles zo'n beetje deze week geloof ik). In het begin nog even lekker geraced met Dexter Castro, totdat hij hem in lap 8 in de muur hing. Daarna uitgereden op een solide 3e plek, achter Matthias Witte (iR 4754) en Xavier Busoms (iR 5924). Niet slecht :P

Zelf nu naar 2250 iR en A3.64 SR. Ik vind het mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ik zat even tekijken naar je gt challenge en zag nr. 20 met 23inc. En krijg zowaar +0.14 Sr. Dat vond ik wel een beetje vreemd.

http://members.iracing.co...onid=8714870&custid=44916

Ik ben nu c-3.49, ga ik nu na de promotion day naar de b-klasse? Mpr is voldaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Bullus op 19-07-2013 23:03 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullus schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 22:58:
IIk ben nu c-3.49, ga ik nu na de promotion day naar de b-klasse? Mpr is voldaan.
Yup, zover ik weet is t als volgt; (mits MPR voldaan is)
<1.00 instant demotion
<2.00 end of season demotion
>3.00 end of season promotion
>4.00 instant promotion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gave Lotus race gedaan net 8) Vandaag begonnen met oefenen, 3 setups geprobeerd, de 3e was het beste, paar kliks veranderen en qualificeren. Meerdere seconden off pace maar goed, die aliens aan de top kom ik never nooit aan dus tevreden. Rustig aan gestart en kwam als laatste in een treintje te zitten waarvan ik erg veel draft kreeg; maar goed ook want ik had stuk meer downforce dan de rest dus inhalen zat er echt niet bij op de straights. Maar kon dus lekker aanhaken en in m'n ritme komen. Toen dat treintje eenmaal uit elkaar lag bleef Jan Beyer wat achter voor me en heb ik extra zitten pushen om hem bij te halen. Paar keer ingehaald in les combes, en weer terug ingehaald, paar keer verdedigd, ging allemaal super, ben wel 10 keer side by side gegaan meerdere bochten zonder problemen. Helaas aan het eind niet meer genoeg kunnen geven om voor hem te komen, hij had net wat minder downforce en kwam er niet voorbij. Toch weer lekker 170+ puntjes voor de CTC :) En dat met "maar" 14 incs op Spa hehe :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:17:
Mist is typisch goed voor je fps mits goed geimplementeerd, dus even afwachten in dit geval denk ik :+
Als het zo goed werkt als de smoke in iracing dan wordt het een drama ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 23:49

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

McLaren Mp4-12C GT3 Full Race @ Spa WIN Onboard Video

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Lees net dit in de NVidia release notes, heb ik daar al die moeite dan voor niks gedaan? :D
NVIDIA Control Panel
 Surround: 3D Settings->Configure Surround
Added the ability to create keyboard shortcuts for enabling/disabling Surround,
switching between triple and single-wide display resolutions, and enabling/disabling
bezel correction.
Vandaag geen tijd meer voor om uit te zoeken, maar het is vast nog niet zaligmakend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wow, dat ziet er wel ernstig goed uit :) Mist is gaaf!

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De teams voor de TEC zijn vastgesteld:
https://docs.google.com/s...eEZNbkx2RzRGRjlJSkE#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Mmmm Dirk + Rudy en Joep + Jasper zijn de teams to beat denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dirk en Rudy sprong er bij ook uit als het team to beat ja :)

Heb de oefensessies tot nu toe gemist, maar zijn er nog leuke setups geshared? Dan kan ik me alvast een klein beetje gaan voorbereiden :p
Edit: zie er 2 op de site van Nick staan, gebruik ik die alvast als basis straks :)

[ Voor 70% gewijzigd door BM op 20-07-2013 13:36 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik was eigenlijk van plan om van 14 tot 18 uur nog een sessie te hosten als practice. Interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 13:43:
Ik was eigenlijk van plan om van 14 tot 18 uur nog een sessie te hosten als practice. Interesse?
Ik doe wel even mee. Moet ook nog de Ford oefenen op Interlagos eigenlijk maar ik zie wel hoe ik het verdeel :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Is er al iets bekend betreffende de brandstof?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ZeeZeiler schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 13:44:
Is er al iets bekend betreffende de brandstof?
In de eerste post op het forum: Fuel limit: 72 liter (19 gallons) for the McLaren and 48 liter (12 gallons) for the Ford and by that 2 pitstops required

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Dank je! Al kan ik die post niet vinden, in de aankondiging staat dat het nog bepaald moet worden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik denk dat Joep het op het tweakers forum nog moet aanpassen, in het iRacing forum staat het er wel al:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3202224.page

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Ah, ik wist niet eens dat in de private league forum een aankondiging stond. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
BruceLee schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 01:27:
McLaren Mp4-12C GT3 Full Race @ Spa WIN Onboard Video
Nice! Welke race was het? Rijdt het met handschoenen nu beter dan gewoon zonder?

[ Voor 3% gewijzigd door Olaf van der Spek op 20-07-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zonet een leuke race gehad in de Radical, de traditionele zaterdagmiddag SIRS race.

16 deelnemers op Spa, leuk veld. Paar hotshots erin met meer dan 4000 iR, gezamenlijke SoF 2207. Gestart als 13e (kwalificeren is voor mietjes :P) en al vrij snel flink opgestoomd naar de 5e plek. Bij Kemmel geprobeerd om Uwe Jacobsen in te halen (had een run op hem) maar helaas iets te overmoedig, een lag contact deed de rest en hij spinde. Ik kon mijn weg vervolgen, maar ik voelde me er wel rot over. Daarna Havard Espeland langzaam binnengehengeld met een paar tiende per ronde, totdat ik hem bij Kemmel wél netjes passeerde. Daarna geconsolideerd (de top 3 was al lang gevlogen, 3500+ iR jongens) totdat ik zag dat Havard langzaam terugkwam. Paar hele snelle (voor mijn doen :+) rondes neergezet, waarna hij afhaakte en ik naar de finish kon cruisen met maar 5 incjes :)

Uiteindelijk dus 4e geworden, +65 iR en +0.02SR. Vooral iR is lekker, had vanmorgen alweer 100 iR weggegeven in een poging de Corvette te overmeesteren :P

Tot mijn grote verrassing/schrik zag ik dat ik nu met meer dan 100 punten aan de leiding ga in Divisie 3 :o
Aangezien dit de laatste week is, is er zelfs een kans dat ik Div. 3 win. Misschien gaat er morgen nog een race official (na de aankondigingen van S3 2013 krijgt de Radical veel aandacht) en dan wordt het spannend, want ik heb dit weekend geen tijd meer om te rijden. Fingers crossed :D

http://members.iracing.co...onid=8722434&custid=44916

Pagina: 1 ... 83 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.