Ik stuurde naar links, maar de auto ging naar rechtsRed Baron schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:44:
Wat deed jij dan zostraks Niel?
Wilde je ineens de short course gaan rijden ofzo?
Ik was wel gefrustreerd. 3 divebombs in nog geen ronde.
Ik heb mijn les wel geleerd: rijdt nooit in de fixed series.
Verwijderd
ik zie nu die rare legends staan voor ovals
irating van 493 ofzo...
@ Semmy volgens mij alle series wel op de carburator cup na en natuurlijk de hosted sessies.
Dat is een fun serie met de Gen 6 auto's op Talladega, Daytona en Charlotte.
Voor de rest is alles officieel met SR en iRating.
Verwijderd
blij als ik de 4.0 gekruisd ben. nog .51
mongolen in de R zeg echt waar
Probeer je nog eens te reggen op de GoT-sites? Het zou weer moeten werken.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=655
Kan mee doen met de McLaren, Ford GT, Corvette of Riley. Aardig wat keuzes en vol vedl voor Oulton lol.
Klinkt leuk, waar rij jij in? Roep anders even in de server dat ze af en toe checken voor nieuwe applications want als ze zelf zitten te rijden kom ik er natuurlijk niet op tijd inDutchDevil79 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:23:
Wie het leuk vind en tijd heeft vanmiddag is er een leuke race op Oulton Park. Britisch GT league host een race nu. Tot 4 uur vanmiddag kan je oefenen waarna de race start. FF aanmedlen op deze league:
http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=655
Kan mee doen met de McLaren, Ford GT, Corvette of Riley. Aardig wat keuzes en vol vedl voor Oulton lol.
Mij te mooi weer, btw
[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 16-06-2013 14:48 ]
Ik zit er anders gewoon in hoorJoepW schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:48:
41 aanmeldingen en 27 pit stalls. Dat gaat niet passen
Mij te mooi weer, btw
Ik woon in het bos hè en in het oosten. Dus hier heel prima in de tuin met 21 graden in de schaduw.DutchDevil79 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:50:
Ik rij natuurlijk in de Ford GT. hehe. Leuk bakje op deze baan. En mooi weer is overated. Best stevig windje.
Maar have fun. Mischien kijk ik nog wel ff
[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 16-06-2013 14:57 ]
ik zou graag met enkele rookies samen naar de class D willen gaan, veronderstellend dat je het over Road hebt..
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Als je je even regged op de site van Nick dan kom je ook automatisch in de TS en je kan zien wie er allemaal van GoT rijden.
Tevens kan je dan (voor de toekomst
Binnenkort zullen we op Donderdag wel weer een basic content race doen. Dan ben je natuurlijk van harte welkom.
Ga em gewoon missen, fijn
[ Voor 55% gewijzigd door NickThissen op 16-06-2013 19:33 ]
Hey Tom dat is lang geledenJ-M-T schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:05:
Vandaag de oude account weer eens uit de kast gehaald. Ooit 1 race gedaan in 2009 dus ik begin gewoon lekker als rookie. Wel een paar circuits erbij gekocht omdat ik graag tour op Zolder/Spa/Zandvoort, nu maar eens wat ervaring opbouwen.
Is het nog gelukt met in installeren van de Wheelstand?
Playseat is goed gegaan, was zo voor elkaar alleen gearshifter was ff lastig, daar moest ik een onderdeel vanaf schroeven (van de G27) om hem te kunnen monteren maar stond niet in de handleiding.
Zo ook weer ff testen
Komt mij heel bekend voorNiellie41 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:15:
Bots. Word er af gereden door een Ford GT.
Ik maakte er zelf een puinhoop van. Ik divebomb een FordGT in T2/3 van te ver, wat nog wel goed gaat omdat hij me ziet aankomen. Ik schiet dan door, en ga via die andere layout weer terug de baan op en word net gepasseerd door Marco.
Ik houd nog steeds wel wat links, maar zie over het hoofd dat Oliver er al vlak achter zat. Ik zit nog steeds wel links bij het ingaan van de esses, maar hij komt er vol aan jagen om me in te halen en schiet ook wel wat te ver door naar links waardoor we elkaar zijwaarts raken en beide een meatball krijgen
richard neemt me vol vanachter en zet me op dak van jasper
natuurlijk richard niets schade en ik met kromme wielen pffff ruk schade model
enigste race natuurlijk van open die ik mee kon doen !!!!
[ Voor 96% gewijzigd door dabelg op 16-06-2013 20:58 ]

zot constant op 2 sec van een vette lol
heb dingen gezien hou je niet voor mogelijk " gelukkig dat ik hpd ken"
T3 moeten stilstaan want HPD schiet voorlangs gras in
[ Voor 39% gewijzigd door dabelg op 16-06-2013 21:47 ]
Eerst al die plekken verliezen omdat je de baan af schiet in T1 en vervolgens ook nog een keer je auto bijna afschrijven als je een of andere springbult meepakt doordat je te wijd gaat bij die kerb links voor de laatste bocht.
Die contact in T10 is dan een beetje lullig, maar dat was ook wel een aardige lag contact.
En die laatste situatie met Jan was ook wel appart, vanuit spectators zag ik hem ineens op de kop liggen in de banden na T3, maar voordat hij verdween zat hij toch echt ver voor je, dus ik snap die contact ook niet echt.
Geen aanval ofzo, maar ik lees nu al twee maanden dat de Fixed een lachertje is, maar toch ga je erin rijden en dan kom je hier vertellen dat het een lachtertje is....NickThissen schreef op zondag 16 juni 2013 @ 21:39:
Wat een grap die fixed series. Elk rondje gebeurt er wel iets wat ik nog nooit gezien heb. En toch elke keer podium halen en 30/40 iR erbij krijgenEcht mensen kunnen niet rijden daar, naast elkaar de chicane in, alle ruimte geven en dan sturen ze nog gewoon op je in. Kreeg ik 10kmph top speed minder door (tsja, HPD heeft dus nog steeds OF 10 kmph minder snelheid OF kapot maakt niet uit wat er gebeurt) waardoor een gast die 3 seconden langzamer was me toch voor bleef. In de esses elke keer half gas omdat er geen ruimte is en op de straight rijdt hij weer vrolijk van me weg. Uiteindelijk naast elkaar laatste bocht in, duwt hij me het gras op... Daarna verdwijnt hij in T1, om ergens in T3 midden in mijn auto weer tevoorschijn te komen en met een 4x contact de muur in te vliegen. Karma
Wat ik bedoel te zeggen, de fixed is net Week 13. Je weet dat je er niet in moet racen.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Oh boy... als dat maar goed gaatJoepW schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:44:
Heren veel plezier vanavond met de V8 @ Zolder. DutchDevil zal hosten, aangezien ik uithuizig ben.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dus dan wordt het de Ford GT @ Suzuka waarschijnlijkJoepW schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:44:
Heren veel plezier vanavond met de V8 @ Zolder. DutchDevil zal hosten, aangezien ik uithuizig ben.
Heb gisterenavond even zitten proberen om een setup te maken maar ik geraak zelfs niet in de 1:33's ... altijd 1:34 hoog...
Nog veel werk aan de winkel
Als ik de verhalen van die fixed hier zo lees mis ik blijkbaar niet veel...

Zal nog wel een tijdje duren eer ik daar terug te zien ben en hou het voorlopig wel bij de V8.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Kan aan mij liggen, maar die gaat toch ook bijna nooit op fatsoenlijke tijden official? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?Fragbeestje schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:24:
Zal nog wel een tijdje duren eer ik daar terug te zien ben en hou het voorlopig wel bij de V8.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Vrijdagavond om 22:15 onze tijd meestal wel.
Zondagmiddag om 10:15 en 12:15 zeker officieel.
Zaterdag avond soms ook wel eentje maar dat moet ik eens in de results bekijken.
Neem dan wel aub de patriot-reverse layout, die gaat tenminste nog een beetje linksaf.DutchDevil79 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:17:
Tsss wat een vertrouwen hier. Zal vanavond wel een Sprintcar race op Virginia hosten hahaha.
How do you save a random generator ?
Paar rondjes geprobeerd op Zolder, krijg niet de juiste setup te pakken om een goed rondje te rijden, en tijden van 1:34 ga ik al helemaal niet halen.

Was al blij dat ik er een 1:38 uit kreeg zonder een uitje in het gras.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Dus ik plaats maar weer eens een oproep:
![]() We gaan weer met GoT iRacing karten! Op een hele mooie buitenbaan in de achterhoek met een leuk programma. Inschrijven kan vanaf heden hier: https://docs.google.com/f...RW_joUGUD91OnvYY/viewform >>>>>>>> LET OP <<<<<<<< Na verzenden van het formulier krijg je een link onderin de bevestiging, waarmee je op een later tijdstip je inschrijving kan wijzigen. Vanaf 10 augustus (9 augustus einde dag, eigenlijk) is de reservering definitief. Hier het overzicht van de huidige inschrijvingen: https://docs.google.com/s...ek13WllfNnhRaGh5bkE#gid=0 |
Verwijderd
ik ben dan met verlof dus ik ga definitief passen.JoepW schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:06:
We zijn blijven steken op 12 zekere en 4 'misschien' deelnemers voor het karten en de aansluitende BBQ op 18 augustus. Ik mis nog best een hoeveelheid mensen.
[afbeelding]
We gaan weer met GoT iRacing karten!
Op een hele mooie buitenbaan in de achterhoek met een leuk programma.
Inschrijven kan vanaf heden hier:
https://docs.google.com/f...RW_joUGUD91OnvYY/viewform
>>>>>>>> LET OP <<<<<<<<
Na verzenden van het formulier krijg je een link onderin de bevestiging, waarmee je op een later tijdstip je inschrijving kan wijzigen.
Vanaf 10 augustus (9 augustus einde dag, eigenlijk) is de reservering definitief.
Hier het overzicht van de huidige inschrijvingen:
https://docs.google.com/s...ek13WllfNnhRaGh5bkE#gid=0
Verwijderd
Sorry ik ben nog vrij nieuw en zal eerst mensen wat beter willen leren kennen alvorens ik me de bocht uit laat drukken d-;JoepW schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:06:
We zijn blijven steken op 12 zekere en 4 'misschien' deelnemers voor het karten en de aansluitende BBQ op 18 augustus. Ik mis nog best een hoeveelheid mensen.
[afbeelding]
We gaan weer met GoT iRacing karten!
Op een hele mooie buitenbaan in de achterhoek met een leuk programma.
Inschrijven kan vanaf heden hier:
https://docs.google.com/f...RW_joUGUD91OnvYY/viewform
>>>>>>>> LET OP <<<<<<<<
Na verzenden van het formulier krijg je een link onderin de bevestiging, waarmee je op een later tijdstip je inschrijving kan wijzigen.
Vanaf 10 augustus (9 augustus einde dag, eigenlijk) is de reservering definitief.
Hier het overzicht van de huidige inschrijvingen:
https://docs.google.com/s...ek13WllfNnhRaGh5bkE#gid=0
tevens zit ik 10 dagen in billund op 5 minuten lopen van legoland
ow en thijmen laat me op het baantje volgende keer d-;
BronRT @toyotaracing: @Chris_Swett @iRacing We're told around late August or early September. We'll keep you posted on any updates.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Ik ben ook nog niet zo lang in de D, maar ik vind de Kia echt een leuke kar om mee te rijden en het zal leuk zijn daar wat meer NL-BE te zien.MikeVM schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:58:
semmy weet je al wat je gaat rijden in class D?
ik zou graag met enkele rookies samen naar de class D willen gaan, veronderstellend dat je het over Road hebt..
Skip is ook erg leuk, maar kost wat meer tijd om onder de knie te krijgen (heb ik helaas ATM niet)
in 1 ronde 6inc. door een mongool die denk dat hij alleen rijdt:S met zn divebombs..
ben er maar gelijk mee gekapt
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
de road wil niet echt lukken nog.Ambidexter schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:11:
[...]
Ik ben ook nog niet zo lang in de D, maar ik vind de Kia echt een leuke kar om mee te rijden en het zal leuk zijn daar wat meer NL-BE te zien.
Skip is ook erg leuk, maar kost wat meer tijd om onder de knie te krijgen (heb ik helaas ATM niet)
Maar die gaat ook zeker komen.
Done!JoepW schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:39:
Welkom terug
Als je je even regged op de site van Nick dan kom je ook automatisch in de TS en je kan zien wie er allemaal van GoT rijden.
Tevens kan je dan (voor de toekomst) bij de setup site en de toernooi site.
Binnenkort zullen we op Donderdag wel weer een basic content race doen. Dan ben je natuurlijk van harte welkom.
Ja dat ging natuurlijk prima! 's Avonds nog een hele leuke race gereden, ging het bij jou goed?Marc3l schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:01:
[...]
Hey Tom dat is lang geleden
Is het nog gelukt met in installeren van de Wheelstand?
Playseat is goed gegaan, was zo voor elkaar alleen gearshifter was ff lastig, daar moest ik een onderdeel vanaf schroeven (van de G27) om hem te kunnen monteren maar stond niet in de handleiding.
Zo ook weer ff testen
Design is TOP,maar jammer dat je voor dat geld je monitors niet mee bewegen.FransJansen schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 09:59:
Voor mensen die de loterij gewonnen hebben.![]()
http://www.vesaro.com/
De combo V8 en Zolder was best lastig, maar niet minder leuk. De V8 moeten we vaker gebruiken!
Maar met m'n domme kop te snel afgesloten dus geen replay
Tweede race was er eentje om snel te vergeten. In het begin zat ik aan de buitenkant van Dirk die wat weinig ruimte liet waardoor ik maar voor de grindbak koos. Toch met de achterkant in de muur waardoor die bak nog sneller tractie verloor en ik in de bochten toch wat trager was.
Toch terug kunnen rijden naar de rest en even later zit Anders aan de binnenkant bij de hairpin. Even vergeten dat ik niet zo snel op het gas kon en heb overstuur bij het uitkomen en tik Anders aan die daardoor dwars komt te staan. Even file want ik kreeg hem niet meer in versnelling. Dan op het rechte stuk voor de chicane word ik er vol afgereden dankzij iemand z'n connectie problemen.
Tijdje rondgereden maar toen er nog iemand afging na T1 en ik m'n auto er niet naast kreeg rond kunnen krabben en ik was er helemaal klaar mee... Echt een kl**e race.
Maar toch vond ik dat er heel clean gereden werd, zeker bij de start van heat 2. En er werd heel clean gevochten meestal. Ik vind dat we meer met die bak moeten knallen!
Tweede race ging ook wel leuk, tot ik gecollect werd door een crash die ik net niet meer kon ontwijken tussen twee anderen, auto krom, nieuwe gehaald en de rest van de race een beetje achteraan gesukkeld.
Ik merk vooral bij deze auto dat ik moeite heb met de spiegels, zo had ik FragBeestje en Martijn volledig gemist en daardoor te weinig ruimte gelaten of te vroeg ingestuurd, niet met opzet dus. Misschien voortaan toch maar de virtual mirror bij deze auto aanzetten. Heb het met andere auto's nog niet zo lastig ervaren zonder sinds m'n triple setup. Al met al heb ik me toch eigenlijk net zo goed vermaakt als toen op Watkins, wel wat moeilijker dit keer...
@Fragbeestje, klik op deze link over 10 minuten, hij is nog uploading.
Wil iedereen die morgenavond echt mee gaat dien zich inschrijven? En bij twijfel of zekere verhindering je eventueel uitschrijven?
Bij weinig tot geen deelnemers overwegen we de race te laten vervallen...
Joep, dan moet de site het natuurlijk wel doen
Ik laat hem nog even staan voor nu, maar de kans is aanwezig dat ik naar het terras ga.
Ik vind het een beter idee om de race naar volgende week te zetten, er staan nu maar 6 man waarvan er volgens mij 2-3 sowieso niet meer kwamen. Met minder dan 10 man op een oval is niet leuk dus dat gaat em niet worden... En de combo van volgende week is weer een oval bak op Sonoma, dat zal vast ook een drama worden dus ik vind het niet erg om die te laten vallen.
Zal'm zo snel mogelijk dl'n.
Had wel een vermoeden dat je me niet gezien had dus koos maar voor de zandbak. Had het liever anders gezien maar dat kan gebeuren.
Was tegen het einde van de race te gefrustreerd en ben na de race buiten maar wat gaan afkoelen ipv wat gezellig na te keuvelen op TS.
Voor morgen weet ik niet of ik er bij kan zijn. M'n vriendin kon er vandaag ook al niet mee lachen dat ik voor m'n stuurtje ging zitten... En de opmerking dat ze zelf ook maar een hobby moet zoeken vatte ze niet zo goed op

Race van gister was voor mij een snel vergeten. Eerste race was leuk op het begin met Paul nog leuk kunnen vechten echter was ik iets te enthousiast op het gas bij uitkomen tweede chicane en ging lichtjes de muur in wat meteen een meatbal opleverde (lekker schade model Iracing) en na nieuwe auto gehaald te hebben wou ik naar Joep rijden maar door teveel risico te nemen men bandjes aan gort gereden en nog paar keer gespind waardoor Arjan er op het laatst ook nog voorbij kon.
Race 2 starte weer leuk en kon op een 3de plek weer met Paul gaan vechten. Het liep nu weer fout echter. Werd van achter aangetikt in de 2de chicane door meneer Dahl. Kwam erg ongelukkig in het grind terecht en kon de baan niet meer op zonder het hele veld voorbij te laten. Toen nog naar groepje met Joep kunnen rijden maar toen het daar leuk werd had Koen een weg versperring geregeld. Daar kwam ik nog redelijk doorheen maar daarna in de laatste chicane weer rond getikt door iemand. Auto was daarna niet meer in orde en na een spin door de schade maar gestopt want motivatie was nu wel erg laag.
Ach ja volgende keer beter.
Waarom rij je zonder virtual mirror?DirkT schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:25:
Tweede race ging ook wel leuk, tot ik gecollect werd door een crash die ik net niet meer kon ontwijken tussen twee anderen, auto krom, nieuwe gehaald en de rest van de race een beetje achteraan gesukkeld.
Ik merk vooral bij deze auto dat ik moeite heb met de spiegels, zo had ik FragBeestje en Martijn volledig gemist en daardoor te weinig ruimte gelaten of te vroeg ingestuurd, niet met opzet dus. Misschien voortaan toch maar de virtual mirror bij deze auto aanzetten. Heb het met andere auto's nog niet zo lastig ervaren zonder sinds m'n triple setup. Al met al heb ik me toch eigenlijk net zo goed vermaakt als toen op Watkins, wel wat moeilijker dit keer...
@Fragbeestje, klik op deze link over 10 minuten, hij is nog uploading.

Ik had het erg naar m'n zin die twee races ook al ging ik niet zo lekker. Heat 1 als 13e gestart, ging helemaal goed turn 1 in, wilde eerst nog iemand voorbij maar kon maar beter voorzichtig doen. Daarna zelf wat foutjes gemaakt en van beetje achteraan weer naar de 7e plek gereden. Heat 2 was leuker, als 11e gestart, kreeg eerst een heel zacht bumpje van Niel, voor m'n gevoel had ik wel schade maar not sure. Helaas gaf ik die bump iets later weer terug aan je

Geinige auto, maar de combinatie was echt aartsmoeilijk. Ik had tot de Q geen enkele cleane lap kunnen rijden

Omdat in 9 van de 10 auto's de normale mirrors perfect zichtbaar zijn en ook meer dan voldoende zicht geven, in een triple setup dan. Ook de skip had ik totaal geen moeite mee bijvoorbeeld, daarmee kijk je met de normale mirrors zeer makkelijk achter je auto. Maar ik zal de volgende keer niet realisme voor veiligheid verkiezenStreskip schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:57:
[...]
Waarom rij je zonder virtual mirror?Ik vind dit eigenlijk wel moeten, in ieder geval op de maandag..
Het is echt klote als je achter iemand zit, je remt net iets (te) laat en dan zie je die achterbumper heel snel dichterbij komenStreskip schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:57:
[...]
Waarom rij je zonder virtual mirror?Ik vind dit eigenlijk wel moeten, in ieder geval op de maandag..
Ik had het erg naar m'n zin die twee races ook al ging ik niet zo lekker. Heat 1 als 13e gestart, ging helemaal goed turn 1 in, wilde eerst nog iemand voorbij maar kon maar beter voorzichtig doen. Daarna zelf wat foutjes gemaakt en van beetje achteraan weer naar de 7e plek gereden. Heat 2 was leuker, als 11e gestart, kreeg eerst een heel zacht bumpje van Niel, voor m'n gevoel had ik wel schade maar not sure. Helaas gaf ik die bump iets later weer terug aan jeJammer dat je spinde, maar je pakte me nog goed terug. Ik zat al helemaal af te tellen, 12 seconden, 9, 6, toen ging ik er lelijk van af net achter Deni, tegen de rood witte kussens aan. Ik dacht dat m'n auto wel helemaal aan barrels moest zijn maar viel nog redelijk mee. Hij was wel een tikkie krom.. Snel weer naar Deni toegereden, laatste ronde kwam jij (Niel) weer op me kont zitten, weet niet of je me raakte maar m'n achterkant wilde mijn voorkant voorbij
Jij kwam er nog redelijk goed vanaf eigenlijk, voor mij was het einde oefening
Maar was erg leuk, en zeker vaker rijden in deze auto. Ik zei het gister nog tegen Deni, wil wel, maar durf niet in die officiele races mee te doen met die V8. Ik rij gewoon erg dirty met die bak en anders ben ik veel te traag..

In de laatste ronde raakte ik je naar mijn weten niet op de achterkant. Je was voor al wat aan het glibberen en glijden en bij het uitkomen werd dat erger. Toen raakte je me.
Ach ja. Beetje tikjes uitdelen en krijgen moet kunnen in touringcar racen.
Aaah oke oke. Ik rij eigenlijk sowieso gewoon met die virtual mirror, kijk zelden in me linker of rechter spiegel. Maar misschien heb ik mijn tripple setup niet goed staan, ik kan niet in m'n spiegels kijken zonder fysiek naar links of rechts te kijken. In de Skip zou ik het dan weer niet weten, ik vermijd die auto lieverDirkT schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:02:
[...]
Omdat in 9 van de 10 auto's de normale mirrors perfect zichtbaar zijn en ook meer dan voldoende zicht geven, in een triple setup dan. Ook de skip had ik totaal geen moeite mee bijvoorbeeld, daarmee kijk je met de normale mirrors zeer makkelijk achter je auto. Maar ik zal de volgende keer niet realisme voor veiligheid verkiezen
Zal vanmiddag nog wel ffies kijken of ik ze anders moet afstellen, zoals Joep zit zou ik niet kunnen, krijg echt last van mijn ogen.
Jaa das eigenlijk ook weer zo! Ging allemaal fair ook.Niellie41 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:03:
[...]
Het is echt klote als je achter iemand zit, je remt net iets (te) laat en dan zie je die achterbumper heel snel dichterbij komen![]()
In de laatste ronde raakte ik je naar mijn weten niet op de achterkant. Je was voor al wat aan het glibberen en glijden en bij het uitkomen werd dat erger. Toen raakte je me.
Ach ja. Beetje tikjes uitdelen en krijgen moet kunnen in touringcar racen.
Met welke setup reden jullie? Ik reed met die van de Rouge, de eerste setup toen de server net online was, bij de kwali naar setup 3 gegaan, die reed wat stabieler maar gleed nog veel te veel. Onderstuur was zo onvoorspelbaar, echt niet normaal. Na een rondje of 10 stuurde ik maar gewoon te vroeg de bocht in want dan wist ik zeker dat ik 'm ging halen
Wie was er nog met 40 liter gaan rijden? Ik ging met 45liter de weg op, na de race had ik nog maar 1 of 2 rondjes kunnen rijden.
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 18-06-2013 09:20 ]
Nieuwsflash :DutchDevil79 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:04:
Njaaa maar een tweede PC met stuurtje kopen. Kun je de hobby delen.![]()
... Toen nog naar groepje met Joep kunnen rijden maar toen het daar leuk werd had Koen een weg versperring geregeld. Daar kwam ik nog redelijk doorheen maar daarna in de laatste chicane weer rond getikt door iemand. ...
De politiecontrole op circuit Zolder van maandagavond was niet echt een succes. Er werden 2 voertuigen tot stilstand gebracht welke na een korte controle verder konden rijden. Het merendeel van de andere weggebruikers weigerden echter halsstarrig te stoppen.
De wanordedienst heeft dan ook besloten dat deze controles in de toekomst geschrapt worden.
Ik reed ook met de setup van Koen en ook beide keren volle tank. Ging primaNiellie41 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:19:
Ik reed met de setup van Koen en ik vond het goed te doen. Beide races met volle tank gestart. De auto is stabieler met meer benzine en dat is wel wenselijk in de Ford Falcon
Waarom krijg je last van je ogen als je de setup zolals ik zou doen?Streskip schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:16:
[...]
Aaah oke oke. Ik rij eigenlijk sowieso gewoon met die virtual mirror, kijk zelden in me linker of rechter spiegel. Maar misschien heb ik mijn tripple setup niet goed staan, ik kan niet in m'n spiegels kijken zonder fysiek naar links of rechts te kijken. In de Skip zou ik het dan weer niet weten, ik vermijd die auto liever![]()
Zal vanmiddag nog wel ffies kijken of ik ze anders moet afstellen, zoals Joep zit zou ik niet kunnen, krijg echt last van mijn ogen.
[...]
Jaa das eigenlijk ook weer zo! Ging allemaal fair ook.![]()
Met welke setup reden jullie? Ik reed met die van de Rouge, de eerste setup toen de server net online was, bij de kwali naar setup 3 gegaan, die reed wat stabieler maar gleed nog veel te veel. Onderstuur was zo onvoorspelbaar, echt niet normaal. Na een rondje of 10 stuurde ik maar gewoon te vroeg de bocht in want dan wist ik zeker dat ik 'm ging halen![]()
Wie was er nog met 40 liter gaan rijden? Ik ging met 45liter de weg op, na de race had ik nog maar 1 of 2 rondjes kunnen rijden.
Btw ik rij altijd met de virtual mirror aan.
Die paar kilo's maken niks uit want de tijd die je daarmee zou winnen verspeel je uiteindelijk toch omdat de auto veel listiger reageert.
De setup die ik geshared had was wat meer onderstuurd maar hierdoor word je meer gedwongen om goede lijnen te rijden en je banden te sparen.
Ik had ook de rear rebound wat hoger gezet zodat hij niet zo snel overstuurt in de snellere secties.
De setups die ik tot hiertoe gemaakt heb met die V8 lijken de eerste ronde rotslecht maar eenmaal de banden de juiste druk hebben zijn ze best goed te rijden.
En ik kan me btw ook niet voorstellen, dat dit kreng zo weinig grip heeft in het echt. Ik heb ook in een Porsche GT3 gereden op het circuit, maar dat throttle control is niet zo heel moeilijk. En met dit ding moet je op eieren rijden en dat is normaal alleen in de regen zo. Maar goed misschien ligt het wel aan het feit dat ik teveel naar het echte werk kijk, waarom het met de legends wel goed ging weet ik dan ook weer niet.
Ik ben een beetje te licht gevoelig in m'n ogen denk ik, krijg ook last als er licht flitsen op tv komen en ik blijf er naar kijken. Uiteindelijk wordt het gewoon zo vervelend dat m'n ogen super erg gaan tranen en hoofdpijn etc. Geen pretjeJoepW schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:42:
[...]
Ik reed ook met de setup van Koen en ook beide keren volle tank. Ging prima
[...]
Waarom krijg je last van je ogen als je de setup zolals ik zou doen?
Btw ik rij altijd met de virtual mirror aan.
Verwijderd
Een groot deel zal aan de SIM-setup liggen. Een stabielere wagen is wel te maken, alleen dan ben je niet competatief. De echte V8 met de oude aandrijflijn rijdt ook op eieren. Daar zag je met footcams de coureurs eigenlijk nooit volgas rijden voor ze in een rechte lijn stonden. Kwa remmen is de wagen gewoon zwaar.Speedy55 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:23:
Ik kon met die v8 nauwelijks een knap rondje maken en dat bleek ook al wel in qualli. Bij de start van race 1 was ik echter goed weg en had al een aantal mensen te pakken voor de eerste bocht. Alleen iedereen blijft altijd maar zeggen dat ik te vroeg rem, en dat snap ik niet, want als ik dus later rem, dan lig ik er geheid naast, meerdere keren gehad. Ik rem zo hard mogelijk en dan laat ik het rempedaal rustig omhoog komen, althans dat idee heb ik. Enige wat ik me nog kan bedenken is dat iedereen trailbraked, of dat ik echt gewoon een superdebiel ben met remmen.
En ik kan me btw ook niet voorstellen, dat dit kreng zo weinig grip heeft in het echt. Ik heb ook in een Porsche GT3 gereden op het circuit, maar dat throttle control is niet zo heel moeilijk. En met dit ding moet je op eieren rijden en dat is normaal alleen in de regen zo. Maar goed misschien ligt het wel aan het feit dat ik teveel naar het echte werk kijk, waarom het met de legends wel goed ging weet ik dan ook weer niet.
Zeker met te hete banden door T2 - 4 was echt een uitdaging om hem goed te laten glijden met opposite lock
Race 1 ging wel aardig, maar ik kwam echt te kort op de meer ervaren V8 / GT mannen.
Na de heat ben ik even gaan prutsen met TradingPaints omdat m'n skin het niet deed en ben ook even bij m'n eigen team gaan buurten.
Dat kon natuurlijk prima, aangezien Robbert ging hosten en er dus een zee van tijd zou zijn tot Heat 2.
Ik had ook niets in de gaten en toen ik alles geregeld had ging ik weer terug om Heat 2 te joinen en start het spel op.
Kom ik in de garage, heb ik nog 8 seconden om te joinen
Helaas niet meer de helderheid van geest gehad om de benzine aan te passen in die tijd, dus stond ik weer met 45L op de grid.
Het was wel weer leuk terug naar voren rijden, paar leuke gevechtjes gehad om uiteindelijk zelfs even Deni in te halen voor de leiding.
Die leiding verloor ik niet al te lang daarna weer toen Egil me voorbij kwam zetten, maar het werd pas een drama toen ik de pitstop nog moest maken voor de extra benzine.
Ik ging iets te enthousiast de pit entry in, crashte en verloor daardoor wat extra tijd bovenop de enorme hoeveelheid die je sowieso al kwijt was.
Uiteindelijk nog wel hard zitten pushen met de snelste ronde als gevolg, maar helaas kwam ik net te kort om Joep te pakken en finishte op 0.4 achter hem
En ze rijden inderdaad op eieren, zoals Ruudje123 al aangeeft zag je dit ook vaak op de pedalcams in de echte races. Bijna heel de tijd throttle control tot hij quasi helemaal in een rechte lijn zit.
Met deze wagen moet je ook veel coasten, in tegenstelling tot andere wagens.
Voorlopig naar volgende week verplaatst ten koste van de race met de gen6 cars!
was deze dan niet beter gewoon gecancelled en met de Gen6 car rondbollen?
of zijn er echt veel mensen die met die Tour crapified willen rondsjeezen?

Mijn dochter speelt mee in een musical en dinsdag is de uitvoering.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Mee eensFragbeestje schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:19:
hmmmm....
was deze dan niet beter gewoon gecancelled en met de Gen6 car rondbollen?
of zijn er echt veel mensen die met die Tour crapified willen rondsjeezen?

Maar als iedereen liever wil klooien met die oval bakken op Infineon vind ik het ook best.
[ Voor 20% gewijzigd door DutchDevil79 op 18-06-2013 11:33 ]
Heb toch alle content dus als ik tijd heb ben ik er bij
Ik snap ook niet zo goed waarom Sonoma gekozen is. Dat is echt een klote baan.
[ Voor 75% gewijzigd door Niellie41 op 18-06-2013 11:42 ]
Niet de eerste rare combo dit seizoenNiellie41 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:41:
Met de Gen6 op een oval is ook leuk
Ik snap ook niet zo goed waarom Sonoma gekozen is. Dat is echt een klote baan.

Als de zolder vandaag nog bezocht wordt door mij zal ik ff kijken.
En ik vind het ook best om volgende week dinsdag ongewijzigd te laten
[ Voor 29% gewijzigd door JoepW op 18-06-2013 12:07 ]
http://we.tl/tG6xMRfaHj
[ Voor 21% gewijzigd door Red Baron op 18-06-2013 12:41 ]
Kan het zijn dat als je met een auto start met x liter benzine, je door het leger worden van de tank overstuur krijgt?
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dit topic is gesloten.