ik wil ook.Niellie41 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:04:
Binnenkort ga ik eens testen met de McLaren en Radical, misschien weer de MX5 er bij testen op Zolder.
maar mijn stuurtje is nogniet gearriveerd.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
ik wil ook.Niellie41 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:04:
Binnenkort ga ik eens testen met de McLaren en Radical, misschien weer de MX5 er bij testen op Zolder.
Verwijderd
klinkt eerder als dhcp refresh ? heb jij nieuw type modem oid ?Fragbeestje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:56:
Denk niet dat het puur aan iRacing ligt.
Hij heeft nu niet voor niets de bijnaam Ilblink![]()
Mijn connectie problemen liggen bij mijn provider. (Telenet)
als m'n connectie wegvalt is het over alle computers in huis.
Gaan ze mooi voor mogen langskomen.
[ Voor 47% gewijzigd door Fragbeestje op 03-06-2013 16:25 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Goed idee Niellie, dan zie ik jou en de rest vanavondNiellie41 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:42:
Ik heb Oran Park en de Lotus niet, dus die koop ik nog en dan doe ik vanavond mee.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
De officiële serie heeft er ook gereden en het is een prima baan voor de Lotus.BM schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:39:
Oran Park, das al ff geleden dat ik daar gereden heb. Is die niet een tikje te krap om met een L79 nog heel leuk te zijn? Lijkt me meer een baan voor de iets langzamere autos
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik denk dat je dezelfde netwerkkaart hebt als ik, als je hem op disabled zet moet hij volgens de registry op 1514 staan, tenminste bij mij was dat precies zo. (Jij, net als ik kan die waarde niet lager zetten volgens het properties scherm in device manager maar alleen in de registry)Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:35:
[...]
nee als je met de pulldown selecteerd loopt hij
2kb mtu
3kb mtu
etc etc
tot 9kb mtu
en dan disabled eronder
How do you save a random generator ?
Hehe, maar helaas.Fuelke schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:54:
[...]
Goed idee Niellie, dan zie ik jou en de rest vanavond
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 03-06-2013 17:27 ]
Verwijderd
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[ Voor 28% gewijzigd door enchion op 03-06-2013 22:10 ]
Geen probleem, ik baalde alleen ook enorm aangezien ik vanaf het begin veilig in de top 10 reed en halverwege slechts 2 inc's had. Vanaf dat moment kreeg ik er 3 bij doordat ik moest uitwijken voor allerlei mensen die door het gras gingen en ook nog eens 4 doordat Enchion mij verkeerd begreep en achterin reed (toch tijd dat je ook op teamspeak komt, al is het alleen maar om te luisteren.....)Fuelke schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:05:
Hier baal ik van. 5 minuten voor tijd aan het schuiven richting eerste bocht, pats in de zijkant van Eric. Auto leek wel ok, maar in de voorlaatste bocht onstabiel en Robbert tikte me nog net aan.
Sorry mannen
[ Voor 6% gewijzigd door Ericjooo op 03-06-2013 22:17 ]
1 vraag, (wat me verbaasde) waarom deed je het niet gewoon op het rechte stukje daarvoor ?Ericjooo schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:15:
[...]
Vanaf dat moment kreeg ik er 3 bij doordat ik moest uitwijken voor allerlei mensen die door het gras gingen en ook nog eens 4 doordat Enchion mij verkeerd begreep en achterin reed (toch tijd dat je ook op teamspeak komt, al is het alleen maar om te luisteren.....)
Dank je maar had je niet hoeven doen imho.ZeeZeiler schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:32:
Enchion kwam langzaam dichterbij, op dat moment lag ik vijfde. Eerst kwam er nog een of andere gele flits langs, dat bleek Jos te zijn die met een inhaalrace bezig was. Met Enchion vlak achter me ging ik dwars in de chicane vlak voor het rechte stuk. Op een of andere manier raakte hij me niet, indrukwekkend, zodra het kon gaf ik hem de positie waar hij naar mijn mening recht op had.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Hij is nieuw toch $ 698 dat is iets meer dan € 500 en hij vraag € 550,- of zie ik iets verkeerd?dabelg schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:04:
voor de snelle beslissers( is heel goede deal en in nederland )
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3195276.page
[ Voor 13% gewijzigd door Gait op 04-06-2013 10:33 ]
Zou moeten kijken wat ik daar gereden heb. Maar volgens mij was er geen race op Watkins afgelopen seizoen dus kan zijn dat ik er nog nooit met de McLaren heb gereden. Maar op zich zou ik gewoon race results bekijken en zien wat het tempo is van rijders die in jou buurt zitten met IR rijden aan tijden in de race.backupdevice schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:11:
Vandaag begint in de GT Watkins Classic Boot. Gave baan. Ben al een paar dagen aan het rijden om te zorgen dat ik een beetje snelheid in de MCL krijg voor deze week. Ik rij nu 1.47,500, en het belangrijkste is dat ik dit redelijk stabiel rij en de auto onder controle kan houden. Echter heb ik geen idee hoe deze tijd zich verhoud met de andere. Als ik google en op het forum kijk kom ik 1 x een 1.45 tegen ( classic boot he)
Ik hoop zo dat ik ongeveer 2 to 3 sec te langzaam ben
Gloeiende. Waarom dit soort aanbiedingen wanneer net het vakantiegeld is uitbetaald? Ik moet me beheersen...Gait schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:46:
[...]
Hij is nieuw toch $ 698 dat is iets meer dan € 500 en hij vraag € 550,- of zie ik iets verkeerd?
ik zou zeker naar de pedals kijken van fanetec, die zijn zeker de moeite waard.Venzio schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 00:05:
Ik ben zelf al even aan het kijken, iemand van een ander forum zoekt een goed setje (Shifter, Stuur, Pedalen)
Hij heeft een budget van 400 euro en zat zelf te denken aan CSR Elite Pedals, TH8 Shifter maar dan moet er nog een stuur bij, dacht zelf misschien het stuur van de force GT.
Iemand van jullie ideeën? Of is het toch beter om dan alleen de G27 te kopen?
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Ok ik be ndus 2 seconden te langzaam dan de snelste rondebackupdevice schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:11:
Vandaag begint in de GT Watkins Classic Boot. Gave baan. Ben al een paar dagen aan het rijden om te zorgen dat ik een beetje snelheid in de MCL krijg voor deze week. Ik rij nu 1.47,500, en het belangrijkste is dat ik dit redelijk stabiel rij en de auto onder controle kan houden. Echter heb ik geen idee hoe deze tijd zich verhoud met de andere. Als ik google en op het forum kijk kom ik 1 x een 1.45 tegen ( classic boot he)
Ik hoop zo dat ik ongeveer 2 to 3 sec te langzaam ben
Strak.....!!!Niellie41 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:51:
Beste coureur van de Benelux in de NASCAR C class serie
https://dl.dropboxusercon...0pics/stand-Silverado.jpg
Verwijderd
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Xbox
Er is een verschil tussen UDP en TCP packets. iRacing gebruikt in principe UDP packets die een andere headeroverhead hebben dan TCP packets. TCP header is 20 bytes, UDP header is 8 bytes.Fragbeestje schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:49:
Het hele ethernet gebeuren gebruikt een MTU van 1500, alhoewel dit kan verschillen per provider en het type verbinding.
Dat je de mtu moet aanpassen naar 1472 is incorrect.
Hier moet je 28 bij optellen om aan het juiste getal te zitten... en dat is ... 1500
[ Voor 3% gewijzigd door Jubby op 04-06-2013 13:21 ]
Verwijderd
Inderdaad , ik heb nooit ook maar iets ergens veranderd in network of registry settings en heb in 1.5 jaar nooit een probleem gehad .Jubby schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:19:
Volgens mij is de maximale header 40 bytes
Bij een MTU van 1500 krijg je dan een MSS van 1460
Zijn veilige waardes en al die andere zaken gaan echt geen verbetering brengen als je auto knippert en jumpt.
Dat soort dingen moet je toch echt elders gaan zoeken.... De meesten racen gewoon zonder ooit in network settings of in registry settings gerommeld te hebben.
idd, tenzij er een PPPoE verbinding gebruikt wordt.Jubby schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:19:
Volgens mij is de maximale header 40 bytes
Bij een MTU van 1500 krijg je dan een MSS van 1460
Zijn veilige waardes en al die andere zaken gaan echt geen verbetering brengen als je auto knippert en jumpt.
Dat soort dingen moet je toch echt elders gaan zoeken.... De meesten racen gewoon zonder ooit in network settings of in registry settings gerommeld te hebben.
[ Voor 42% gewijzigd door Fragbeestje op 04-06-2013 13:31 ]
quote: Submitted by Thomas on Tue, 06/04/2013 - 08:14.Fanatec has been hit by the flood as our offices are just a few hundred meters away from the river Isar.
Both basements of our two buildings have been flooded and our servers have been watercooled for a while.
I am happy to tell you that now we are back online and can process your e-mails again.
We just need some some sun now...
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 04-06-2013 15:58 ]
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2013 16:07 ]
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Kijk dat is toch netjesVerwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:03:
Ok thanks!
Valt in ieder geval mee te onderhandelen dus, ik zal het wel even bekijken wat zij nu voorstellen. Valt me tot nu toe alles mee qua reactie op mails en dergelijke. Probleem is dat het stuur nu wel erg losjes in de base vastzit maar er valt nog wel mee te rijden zonder echt tijdverlies on track. Zou inderdaad wel jammer zijn om paar weken racen te moeten missen.
EDIT:
Wow! Nu weer een mailtje terug waarin (zonder dat ik het gevraagd heb) gezegd wordt dat ze een nieuw stuur hebben verzonden en dat ik mijne moest opsturen nadat ik de vervanging heb ontvangen. Erg netjes, nu nog even afwachten en hopen dat alles goed verloopt qua verzending.
Kan ze niet alleen lopen?FransJansen schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:27:
Ik ga proberen om er vanavond bij te zijn, moet om 18:30 nog even de 10 KM lopen voor de avond 4-daagse![]()
Als ik op tijd ben zal het zonder practice zijn.
Helaas, soms moet je pappa dingen doenKan ze niet alleen lopen?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Accepted,Red Baron schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:18:
Dan ook maar even mijn excuses voor mijn zure reactie gisteren die ook voortkwam uit frustratie ....
Verwijderd
Zeg grapjas toevallig woon ik in groningen wat als RB nu mijn buurman is ?Jubby schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:19:
Het kastje in de straat openmaken ( meestal zo'n driehoeksleutel ) en jouw aansluiting verwisselen
met die van een paar huizen verder kan ook wel eens helpen.![]()
Ik zou dat wel savonds wat later doen ( na tv uren )![]()
Anders gewoon alle aansluitingen doorknippen, komen ze vanzelf alles weer vernieuwen...
Verwijderd
Heb een stem als een nachtegaaltjeRed Baron schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:31:
Dan zou ik zeggen zing wat minder hard mee met muziek, zo dik zijn die muren helaas niet
[ Voor 5% gewijzigd door Jubby op 04-06-2013 18:42 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Red Baron op 04-06-2013 19:31 ]
Toen ik nog UPC had heb ik van een monteur 'geleerd' om het kastje open te maken en met een bus haarlak en een aansteker (ja echt) de boel schoon te branden.Jubby schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:41:
Over het eerste gedeelte was ik overigens serieus, in die kasten zit een verdeler met alle aansluitingen
( F connectoren )
Die connectoren zijn gemakkelijk los te draaien met passend sleuteltje ( sleuteltje krijg je van ziggo kado bij pakket )
Nood breekt wetten.....
Vers VNVK kabeltje vanaf de meterkast overal buitenom?Red Baron schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:27:
Ik zit in een oude jaren 30 woning en de electra is ook redelijk antiek.
Op de keuken na heb ik nergens geaarde stopcontacten.
[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 04-06-2013 19:30 ]
Een trekdaad en rol aardekabel is samen maar 20-30 euro, zelf trekken is meestal niet moeilijk tenzij de pijpjes door een echte mongool zijn aangelegd.Red Baron schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:27:
Ik zit in een oude jaren 30 woning en de elektra is ook redelijk antiek.
Op de keuken na heb ik nergens geaarde stopcontacten.
We horen het wel, bij mij zit de aarde aanstluiting (tenminste waar ik de aardekabel aan vast moet schroeven) buiten de meter/verdeelunit gewoon een messing blokje op het multiplex waar de meter ook op zit.JoepW schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:44:
Enchion: als het echt oud is zijn er geen centraal dozen.
[ Voor 51% gewijzigd door dabelg op 04-06-2013 22:20 ]
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3195805.pageSim and web updates. No new content.
Wednesday 5-Jun-2013 1600 UTC
http://members.iracing.co.../325/3191325.page#7113493Plan is to release Long Beach as tech track next build. Will put out a video of car driving on it well before build so you have an idea of what it is and looks like before you buy or not. We do hope to still complete Long Beach someday as well fully finished.
[ Voor 35% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-06-2013 06:49 ]
Xbox
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 2% gewijzigd door DirkT op 05-06-2013 13:32 . Reden: Kabelzooi :) ]
Verwijderd
Ik woon ook in groningen heb ook ziggo en heb totaal geen last van de problemen die RB heeft .ZeeZeiler schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:24:
Ziggo bekijkt de inhoud van het uitgaande verkeer middels Deep Packet Inspection. Dit zorgt voor vertraging van sommige packets waardoor die later aankomen dan een later verzonden packet en worden dus gedropped.
Ziggo doet aan loadbalancing waardoor bij toename van het uitgaande verkeer het even duurt voordat alle packets doorkomen.
Het netwerk van Ziggo heeft te weining capaciteit voor de upload waardoor de kwaliteit van het uitgaande verkeer sterk afhankelijk is van het gebruik op dat moment.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 13:43 ]
Xbox
NickThissen schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:41:
Dirk: gaaf man! Ben erg jaloers, lijkt me heel gaaf maar ga echt niet aan zoiets beginnen
Bedankt! Ben er zelf erg blij mee, het is ook vooral leuk geweest om te doen, over de dingen die je wil en nodig hebt nadenken. Ik vond hem juist kleiner uitvallen dan ik had verwacht uiteindelijk. Als ik het zo instel dat de zijkanten kunnen inklappen valt het helemaal mee.BM schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:58:
Gave setup Dirk! Helaas (of misschien wel gelukkig) zelf geen plek voor zo'n setup, maar lijkt me wel erg gaaf!
FransJansen schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:58:
Ziet er erg goed uit Dirk.
Doe mij er ook maar een
Haha, bedankt!
[ Voor 27% gewijzigd door JoepW op 05-06-2013 17:07 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Niellie41 op 05-06-2013 17:14 ]
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3195964.pageGrand Reeve
A small update has been applied today for the simulation.
- Includes setups for the various cars expected to run at Kansas.
- Includes a longer top gear in the oval gear set for the Star Mazda so at this week's track the car won't hit the rev limiter in the draft.
- Fixed a bug that could cause crashes in if too many of certain cars were loaded, overflowing the available physics memory footprint.
- Fixed a bug where the pit boxes would be facing the wrong way in pit lanes where the pit stalls are between the pit lane and the race track, such as at the Kansas infield road course.
Grappig, maar ik zou liever iets visueels hebben die gewoon de afstand tot je box zou laten zien.JoepW schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:45:
RedBaron: Iets voor jou:
[video]
http://members.iracing.com/jforum/posts/watch/0/1892793.page
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq