iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.720 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:02:
[...]

Even bellen of ze em op voorraad hebben en je em voor 400 mag komen ophalen, en anders bestel je em ergens anders :)
hij staat in de mailorder ze wouden niet van de prijs afwijken en de mediamarkt hier hebt hem helaas niet liggen.

geduld is een schone zaak ofzo d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Gewoon bestellen bij een van de goedkopere, waar ie goed leverbaar is.
4Launch claimt 24 uur, dan heb je hem morgen of zaterdag in huis.

[ Voor 32% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-05-2013 14:06 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:59
Binnen Nederland meestal toch wel binnen een dag bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Even iRacing related, Twitter:
@iRacing @kansasspeedway launching today!
Krijgen we een track vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:53:
[...]

Aan de andere kant halen ze ook series weg van auto's die inmiddels vervangen zijn (A class oval auto bijv), dus het kan wel. Eventueel gewoon (gedeelte van) geld terug geven (in de vorm van iRacing credits uiteraard) van de auto's die ze "weg halen".
Ze hoeven niet 'weg'-weg, maar gewoon 1 seizoen weg, 1 seizoen terug.
Maar begin eerst maar eens met het verwijderen van de dubbele of zelfs driedubbele series die dezelfde auto's gebruiken 8)7
Daar moet een wat betere verdeling in te vinden zijn ja :)
Richard117 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:55:
Ik denk dat ze met de Nascar A de goede weg ingeslagen zijn, meerdere auto's/merken in een klasse.
Dat hadden ze al veel eerder moeten doen, dat ze met Holden in gesprek zijn wijst daar ook op. En er zit toch ook een BMW Z4 voor naast de Mclaren of Ford GT aan te komen?
Dat is voor Nascar wel een aardige oplossing, omdat de verschillen daar toch al heel klein zijn. Dan maakt het dus niet uit wie welke auto pakt. Als je straks een serie zou krijgen met een BMW, McLaren en Ford GT (bijvoorbeeld) in 1 klasse pakt iedereen de snelste auto, en rijd er voor de rest niemand anders. En zeg nu zelf, al die autos 1 set physics geven (wat ze met de Nascar wagens gedaan hebben) wil je toch ook niet?
enchion schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:01:
[...]

Ik vind Fixed zowiezo alleen iets voor de lagere klassen en dan ook nog niet, hoeveel moeite is het om 5 settings op een auto uit te vogelen nl. (settings die daarbij ook nog op elke auto zitten)
Meer/Betere informatie hoe setups te maken is dan imho ook "the way".

Daarbij vind ik juist een onderstuurde setup "schijnveiligheid" aangezien je dan overdreven agressief moet sturen/remmen/gasgeven om het ding door de bocht te krijgen, het leert beginners dus de verkeerde technieken aan imho. (Licht overstuurd is dan misschien zelfs veiliger in the long run.)
Grappig om jou dat te horen zeggen. Vond jouw setups altijd veel te onderstuurd naar m'n zin :p
Hoogie2004 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:07:
[...]
Volgens de aankondiging geen nieuwe content? :?

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 30-05-2013 14:08 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

Hoogie2004 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:07:

[...]

Ja, Kansas Speedway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:49

MikeVM

- Baloo -

ik vind het net wel leuk dat er fixed series zijn, ik rij dan ook voorlopig weer alleen in de mx5 cup.

ik heb vroeger al eens de overstap gemaakt naar de skip of de star mazda. maar ik kan daar geen race mee uitrijden zonder fouten te maken. als ik te dicht op de limiet rijd, dan maak ik fouten, trager rijden zorgt ervoor dat de focus verslapt en maak ik nog meer fouten..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nja, ik dacht dat het een non-content deployment was...

Dat het Kansas Speedway was had ik wel verwacht uit die tweet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
MikeVM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:13:
ik heb vroeger al eens de overstap gemaakt naar de skip of de star mazda. maar ik kan daar geen race mee uitrijden zonder fouten te maken. als ik te dicht op de limiet rijd, dan maak ik fouten, trager rijden zorgt ervoor dat de focus verslapt en maak ik nog meer fouten..
Dat heeft toch niks met fixed/non-fixed te maken?

Als iRacing zou zorgen voor een set degelijke fixed setups voor elke auto dan kun je imho de fixed series allemaal afschaffen. De mensen die niet kunnen setuppen kunnen dan een setup van het forum pakken, of 1 van de fixed versies.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:07:

[...]
Grappig om jou dat te horen zeggen. Vond jouw setups altijd veel te onderstuurd naar m'n zin :p

[...]

Volgens de aankondiging geen nieuwe content? :?
Laten we het met elkaar eens zijn dat de iRacingsetups minstens 10x zo onderstuurd/unresponsive zijn dan die van mij.
Ik vind mijn sets btw bijna altijd licht overstuurd, laat wel weer zien dat rijstijl nogal verschilt per persoon, dus imho dat Fixed Series eerder ongelijkheden creeeren dan gelijkheden.
(Hoewel ik me met de Fixed StreetStock ook wel regelmatig heb kunnen vermaken.)

Mbt Kansas schiet iRacing een beetje in zn eigen voet, door nu dus klakkeloos toe te geven dat ze gelogen hebben met "No New Content", ik voorspel weer 100 Lotus topics bij elke week update. (tenzij we die ook vandaag krijgen.)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

LOL.
Kondigen ze content aan, maar het komt niet: Iedereen over de zeik.
Dat kan ik begrijpen, als je op die Lotus 49 zit te wachten.
Kondigen ze content niet aan, maar het komt wel: Weer mensen over zeik. :+

Het is ook nooit goed wat ze doen hè? :F

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 30-05-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Niellie41 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:32:
LOL.
Kondigen ze content aan, maar het komt niet: Iedereen over de zeik.
Dat kan ik begrijpen, als je op die Lotus 49 zit te wachten.
Kondigen ze content niet aan, maar het komt wel: Weer mensen over zeik. :+

Het is ook nooit goed wat ze doen hè? :F
Het is toch ook niet goed? Ik kan er echt niet mee zitten hoor, maar er moet toch wel iets goed mis zitten met de communicatie als je duidelijk schrijft "no new content" en dan 10 minuten later ineens toch nieuwe content erin gooit. Of het is gewoon een type/copy-paste fout natuurlijk. Het gaat natuurlijk nergens over maar het is wel raar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 13:36
Niellie41 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:32:
iRacing doet iets: mensen over de zeik
Fixed

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

lol :+

En je vergeet:
iRacing doet niets: mensen over de zeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
iRacing kan het momenteel niet snel goed doen, dat geef ik ook wel toe. Één ding wat je imho wel mag verwachten is dat ze iig kloppende berichten naar buiten brengen. Ze communiceren al zo slecht, laat dat wat ze dan wél melden iig kloppen :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht gewoon de lotus49 vandaag dat kan bijna niet missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dat is waar RB :D

Nu weet ik dat Kansas veel mensen hier niets boeit omdat het een oval is.
Maar het is toch een fijne verrassing als er toch iets van nieuwe content komt?
Het is net alsof je opeens een financiële meevaller hebt. Zo zie ik het.

Ik zit er echt niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:40:
Ik verwacht gewoon de lotus49 vandaag dat kan bijna niet missen
Als de Lotus komt, dan komt ook NTM5. Dat is de reden dat de Lotus er nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:41:
[...]

Als de Lotus komt, dan komt ook NTM5. Dat is de reden dat de Lotus er nog niet is.
Dan verwacht ik gewoon NTM5 en de Lotus49 vandaag <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Bathurst komt ook vandaag btw.

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 30-05-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:56
_O-

Bathurst was voorzien voor S3 of S4 dus eind dit jaar.

Misschien brengen ze de Honda HSV-010 GT wel uit vandaag :+

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:35:
Of het is gewoon een type/copy-paste fout natuurlijk. Het gaat natuurlijk nergens over maar het is wel raar.
Oh ja, dit doen ze vaker. De vorige keer had de nieuwe post voor de update nog de datum van de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suprise Nordschleife release denk ik eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Ja Gaaf, Nordschleife met de lotus49 oOo

Maar ik vrees van niet _O-

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:41:
[...]

NTM5 word vanaf volgend seizoen gefasseerd ingevoerd, net als ze met NTMx gedaan hebben. Aldus een post van Dave K op het forum van een week of wat terug.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:56:
[...]

NTM5 word vanaf volgend seizoen gefasseerd ingevoerd, net als ze met NTMx gedaan hebben. Aldus een post van Dave K op het forum van een week of wat terug.
Waar is die post? In het NTM gedeelte?

Kansas is nog een keer bevestigd:
Yes we are going to release Kansas this morning when we bring site down at 10 am for updates. It also includes a night track version.
http://members.iracing.co...t/75/3192101.page#7098713

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

Tja, ik blijf erbij: als je iRacing gebruikt om alleen maar in de Fixed 25 minuten sprintracejes te rijden, zodat je zonder oefening lekker even kunt racen, dan hoor je niet in iRacing thuis. Dat is ook het hele probleem met die races: minstens de helft van de mensen stapt met die mentaliteit achter het stuur. Spectate voor de grap eens zo'n race, het is echt verschrikkelijk.

Ga dan gewoon lekker Forza/GT5 spelen, dan kunnen de echt serieuze mensen een Open serie rijden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:05:
[...]

Waar is die post? In het NTM gedeelte?
here ya go :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:47
BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:07:

Dat is voor Nascar wel een aardige oplossing, omdat de verschillen daar toch al heel klein zijn. Dan maakt het dus niet uit wie welke auto pakt. Als je straks een serie zou krijgen met een BMW, McLaren en Ford GT (bijvoorbeeld) in 1 klasse pakt iedereen de snelste auto, en rijd er voor de rest niemand anders. En zeg nu zelf, al die autos 1 set physics geven (wat ze met de Nascar wagens gedaan hebben) wil je toch ook niet?
Volgens mij is dat heel goed op te lossen door bij de eerste keer dat je in een seizoen een qualy of race joined, een keuze te maken met welke auto je dat seizoen gaat rijden :)
Bovendien wordt er in echte raceseries ook veel gebruik gemaakt van balance of performance om de rondetijden zoveel mogelijk gelijk te krijgen, dat zou in iRacing dan ook toegepast kunnen worden.
Compleet dezelfde physics op verschillende auto's is inderdaad niet wenselijk en met BoP ook niet nodig.
Maar ik denk wel dat iRacing deze kant op moet om nieuwe content te kunnen blijven verkopen, 50 series met allemaal 1 auto en dus verspreid volk is iig ook niet de goede richting.

Ik ben het met je andere bericht eens dat de fixed series moeten verdwijnen en dat alles gewoon open moet zijn met een database van goede iRacing setups (zoiets als de fixed setups die nu beschikbaar zijn, maar dan beter). Het probleem zit hem nl in het feit dat een hoop mensen denken dat ze te langzaam zijn doordat ze zelf geen goede setup kunnen maken. In een fixed serie hebben ze het gevoel gelijke kansen te hebben. Bied de mensen die geen setup kunnen/willen maken een goede basis en laat ze in de open series meedoen. Als je ze laat zwemmen zonder (goede) setup zijn ze inderdaad weg, dat moeten we ook weer niet hebben.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacing is weer up!
Kansas Speedway
- Now available!

Teams
- Once a session has launched, you are not allowed to change your registration to the session, with but one exception: you are allowed to initially register for a session as a spectator, then withdraw from the session, then re-register for the session as a driver or a crew member for some team.

However, once your registration as a driver or crew member has been accepted by a session as it launches, or to a session while it is in progress, you are not allowed make changes. Even if you withdraw from the session, you are not allowed to re-register as a driver if you had been a crew member, or vice versa. You are also not allowed to re-register as a crew member for a different driver, if you had already been registered as a crew member for some other driver, or if you had previously been registered as a driver yourself.

- Some fixes have been made to the web site and the race servers to ensure that these restrictions are properly enforced. Prior to these fixes, you could have made some of these disallowed changes and successfully joined the session, even though internally the changes to your registration might have been ignored, leading to confusion as to your role in the session or the team to which you were joining. Now, any disallowed changes to your registration to the session will be prevented by the web site.

- Crew member black boxes no longer flash wildly, and will always show your own team's information, instead of possibly showing some data for the selected focus car in the replay.

Graphics
- Fixed the bug where the bridges at Suzuka and Motegi are not casting shadows via PSSMs.

- Fixed a bug that was causing shadow maps to be a little coarser than they should be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nog maar 4 seconde vinden en dan kom ik in de buurt van de kwalificatiegrens voor de NEO race van zondag :+
Edit: 2 down, 2 to go.

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 30-05-2013 20:46 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
rijden er mensen bij het stc op spa vanavond?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope , wel mijn andere team genoten, mathias Van Reet en Stag Tas , go ART :)
stc stream

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
bij mijn team Blue flag racing doen sponsler en cullinam mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoe laat is dat, wordt uitgezonden toch? Wil wel ff kijken anders, rijden komt er toch niet meer van teveel bier :+ wil wel nog bijna een seconde vinden voor neo anders wordt het weer veel te close sta nu op 9e plek of zo :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ow, ga ik weer grotendeels missen dan. Raar dat er zo weinig reclame van wordt gemaakt is toch best een groot event? Hoor er nooit wat over.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
klopt ja, er doen ook wel goede rijders mee!
ze zouden er ook reclame voor moeten maken op de iracing site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:56
Is de livestream bij jullie ook zo laggy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
valt mee af en toe even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:07:
wil wel nog bijna een seconde vinden voor neo anders wordt het weer veel te close sta nu op 9e plek of zo :/
Zoals de tijden nu op het forum staan zit ik er in met een 12e tijd, maar geloof nooit dat 3:03.1 genoeg gaat zijn. Optimal staat op 3:02.5. Zo'n 8 seconde sneller dan toen ik begon, maar ideaal is anders. Wel idioot hoe groot de invloed van die koudebandenbug is. Denk dat die (mits goed gebruikt) zo'n anderhalve seconde per ronde moet kunnen opleveren.

En dan zie je ze aan de kop ogenschijnlijk eenvoudig 2:58'ers rijden :X

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 30-05-2013 21:19 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasman
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 15:48
Begrijp ik het nou goed dat hier GoT'ers hier in meerijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:32:
[...]

denk het eerlijk gezegd niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jasper (al eruit zie ik) en Dennis Geressen (verkeerd gespeld??? :/ Denis Garese?) zie ik zo snel voorbij komen. Mathias is ook nederlands/belgisch maar geen idee of hij een GoT account heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 30-05-2013 21:41 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasman
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 15:48
Ik moet wel toegeven dat ik heel erg onder de indruk ben van de visuals op de stream. Als je niet op de personen naast de baan en de grindbakken let dan vindt ik het er heel realistisch uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mathias nope ... idd jasper zit/zat er bij, dennis had ik niet zien passeren, wel leukge gevechten hier en daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Xmasman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:45:
Ik moet wel toegeven dat ik heel erg onder de indruk ben van de visuals op de stream. Als je niet op de personen naast de baan en de grindbakken let dan vindt ik het er heel realistisch uitzien.
Klopt, van alle sims waar ik ooit streams van heb gezien komt iRacing toch wel het dichtst bij realistisch. Camera's zijn ook vrij goed en het commentaar is vaak ook realistisch (soms ook niet, maar ach het zijn maar amateurs ;)). Als je dan naar rFactor oid kijkt waar je auto's meters ziet verspringen elke seconde dan is het realisme toch ver te zoeken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Xmasman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:32:
[...]

nu niet ik deed sebring mee aaikman deed VIR mee

denk dat paul interlago's en okayama meedeed

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:47:
[...]

Klopt, van alle sims waar ik ooit streams van heb gezien komt iRacing toch wel het dichtst bij realistisch. Camera's zijn ook vrij goed en het commentaar is vaak ook realistisch (soms ook niet, maar ach het zijn maar amateurs ;)). Als je dan naar rFactor oid kijkt waar je auto's meters ziet verspringen elke seconde dan is het realisme toch ver te zoeken.
Zag laatst op motors tv wat voorbij komen. Was ook een racesim/game, maar het zag er niet uit. Inderdaad autos die continu verspringen, elke exit uit de bocht ging gepaard met enorme hoeveelheden rook, en dan een beeld alsof het met 10fps opgenomen was. Niet echt een reclame voor het race genre :X

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 30-05-2013 22:12 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:11:
[...]

Zag laatst op motors tv wat voorbij komen. Was ook een racesim/game, maar het zag er niet uit. Inderdaad autos die continu verspringen, elke exit uit de bocht ging gepaard met enorme hoeveelheden rook, en dan een beeld alsof het met 10fps opgenomen was. Niet echt een reclame voor het race genre :X
Weet wat je bedoelt denk ik, zag het ook en het zag er inderdaad totaal niet uit.

Overigens is iRacing inmiddels ook op MotorsTV te zien :) Geen idee wat precies, geen live streams ofzo maar eerder samenvattingen ofzo denk ik, maar toch leuk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:13:
[...]

Weet wat je bedoelt denk ik, zag het ook en het zag er inderdaad totaal niet uit.
Heb er 2 minuten met verbazing zitten kijken, en ben toen maar wat nuttigs gaan doen: bier drinken :+
Overigens is iRacing inmiddels ook op MotorsTV te zien :) Geen idee wat precies, geen live streams ofzo maar eerder samenvattingen ofzo denk ik, maar toch leuk.
Jep, volgens mij enkel de samenvattingen van de Pro/WC races. Althans, dat is het enige wat ik gezien heb, seizoensoverzicht van vorige road seizoen. Dat was wel leuk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:47
BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:11:
[...]

Volgens mij is dat Forza4, allemaal lekker draadloos gamen natuurlijk.
Niet echt geschikt voor mooie tv :P

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
nog nooit op motors tv iracing gezien?
dat komt misschien omdat ik de franse heb door de satelliet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

thijmennabuurs schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:26:
nog nooit op motors tv iracing gezien?
dat komt misschien omdat ik de franse heb door de satelliet?
Denk dat dat het is. Ik heb gewoon iRacing op MotorsTV. iRacing heeft ook aangegeven om speciale afleveringen te maken voor MotorsTV.

Another project in the works for hosted/leagues is adding a weather panel for the admin.

Will be able to select things like wind speed, wind direction, relative humidity, fog, cloud cover/sky and temperature. Should add some different dynamics to the racing.

Also ideally will have these options for official racing so in a given week for a given series could make that week have increased winds for example or low humidity, etc. We would make the whole week have the same wind speed so the racing is still on equal footing.

This above project is different than the time of day changing during race project.

As always just providing little insight to things in the works but usual disclaimer on timing and possibility of focus changing.

I'll look into the Japanese text thing into league message, no idea how hard that would be to do.
http://members.iracing.co...t/75/3186119.page#7099593

Vraag van iemand:
Will wind speed be constant, or will there be gusts with minor direction changes? Wind is rarely a constant speed in a specific direction.

Antwoord van Tony:
constant for now. Pick wind speed within a range, your not going to be able to pick 200 mph and will be able to pick wind direction.
Going to cap wind speed at something like 30 mph but need to do quite a bit of testing.

Also planning on having a random weather choice that admin can select and nobody will know what the weather will be until in the race.

If don't select anything for weather it will pretty much use our current defaults. I think 3 mph wind from the North.
Should be able to tell you in a few weeks if a solid chance of being in next build or not.
:D :D

[ Voor 71% gewijzigd door Niellie41 op 30-05-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Wow, zou wel wat zijn met bewegende schaduwen als ik dat eruit kan extrapoleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:34

elni

Carrot

En of en toe een buitje tussen door voor de stof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Meer variabelen zou wel mooi zijn, zeker als wind bijvoorbeeld geen constante meer zou zijn. Ook dat de grip op de baan (ideale lijn en ernaast) verandert naarmate de race vordert e.d. zou wel gaaf zijn.

Maar veel dingen realistischer maken en meer variabel, staat haaks op de filosofie dat elke race van een week gelijk moet zijn (vanwege records, etc). Terwijl die dynamiek ook onderdeel is van echt racen, ik zeg invoeren, wat boeit het dat je een record alleen kan rijden bij de juiste omstandigheden, is in het echt ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Al maken ze het maar beschikbaar voor leagues en hosted sessies (wat ze ook gaan doen). Dat ze de races gedurende 1 week hetzelfde willen houden kan ik me nog enigszins voorstellen, maar dat zal met veranderende wind nooit werken. Je kunt windstoten wel op bepaalde tijdstippen laten plaatsvinden, maar afhankelijk van je racesnelheid krijg je die op de kop, vna achter, in de hairpin of net in die snelle doordraaier. Ook een soort van dynamiek :+

Wel benieuwd, toch leuke feature, en gezien de laatste quote grote kans dat het de komende build gaat halen ook :) (als zelfs een onzekere feature die ze nog niet willen aankondigen de release mss haalt, moet dit sowieso wel lukken)
[/wishfullthinking]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hoogie2004 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 07:59:
Maar veel dingen realistischer maken en meer variabel, staat haaks op de filosofie dat elke race van een week gelijk moet zijn (vanwege records, etc). Terwijl die dynamiek ook onderdeel is van echt racen, ik zeg invoeren, wat boeit het dat je een record alleen kan rijden bij de juiste omstandigheden, is in het echt ook zo :)
We would make the whole week have the same wind speed so the racing is still on equal footing.

Het weer voor die week zou dan hetzelfde blijven.
Ik vind het ook goed dat ze dit eerst bij hosted en league races willen invoeren.

Er staat ook dat windstoten nog niet mogelijk zal zijn. De wind zal constant zijn, voor nu.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 31-05-2013 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 08:15:
[...]

We would make the whole week have the same wind speed so the racing is still on equal footing.

Het weer voor die week zou dan hetzelfde blijven.
Ik vind het ook goed dat ze dit eerst bij hosted en league races willen invoeren.
De wind is ook nog statisch gedurende de race. Ik doelde juist op dat ze 'so the racing is still on equal footing' van mij los mogen laten. In het echt zijn de omstandigheden ook niet 7 dagen lang identiek, en iedereen in de race heeft dezelfde omstandigheden. Daar is toch niets oneerlijk aan? Tevens dat tijdens de race de wind in een window valt, en niet de hele race 5 mph uit het noorden. Maar bijv. dus windstoten e.d. en dat je dan een range kan instellen, zoals 2 mph tot 15 mph, noord-noord/oost. Dan kan de wind draaien en varieren in sterkte.

Ik zou juist graag hebben dat ze het niet alleen in hosted bouwen, maar overal, en lekker dynamisch! Dat ze het daar eerst testen is natuurlijk prima, zodat het daarna zonder issues in de official races kan worden gebouwd.

* Hoogie2004 is een voorstander voor meer realisme m.b.t. weer en omstandigheden

[ Voor 19% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-05-2013 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Maar in het echt kan je ook niet elke dag racen om het uur of 2 uur.
En dan zit je nog meer met je setup te pielen. Daar hebben sommige mensen "geen tijd" voor. Dan jaag je ze nog meer naar fixed series toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ja, zo lust ik er nog wel meer :+

Je kan ook niet resetten in het echt, etc... Ik zeg ook niet dat ze die dingen drastisch moeten wijzigen, maar een klein beetje dynamiek zou wel mogen. Temperatuur, luchtdruk in verband met hoogte van het circuit e.d. wordt al ingesteld, echter is dit nu nog een statische waarde. Ze kunnen best de temperatuur in ochtend-races een paar graden laten zakken, of tijdens de race een graad laten stijgen als de zon schijnt, of een halve graad laten zakken als er wolken zijn. Nu kun je elk rondje exact even hard, omdat de baan niet veranderd, de banden niet slijten, etc.

Geef mij maar wat dynamiek dan. Maarja, is allemaal toekomstmuziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat jij schetst is inderdaad nog toekomst muziek. Want tijdens de race zal er nog niets veranderen qua temperatuur etc. Het wordt ingesteld en dat blijft heel de race zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 08:35:
Wat jij schetst is inderdaad nog toekomst muziek. Want tijdens de race zal er nog niets veranderen qua temperatuur etc. Het wordt ingesteld en dat blijft heel de race zo.
I know, maar mag een mens niet fantaseren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
enchion schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 02:19:
Wow, zou wel wat zijn met bewegende schaduwen als ik dat eruit kan extrapoleren.
??????

This above project is different than the time of day changing during race project.

zal er dus echt wel nog niet inzitten

[ Voor 6% gewijzigd door dabelg op 31-05-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hij bedoelt denk ik dat als de wind niet meer constant is, dat je dan bewegende bomen e.d. krijgt, waarna dus met de licht-inval de schaduwen ook gaan bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:14:
Hij bedoelt denk ik dat als de wind niet meer constant is, dat je dan bewegende bomen e.d. krijgt, waarna dus met de licht-inval de schaduwen ook gaan bewegen.
Dát gaat nog wel ff langer duren. We mogen al blij zijn als de schaduwen draaien als het licht veranderd. Bewegende bomen gaat nog wel ff langer duren.

Oh well, alsof ik dat kan zien, schaduwen en roadside objects staan toch praktisch allemaal uit :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:14:
Bedoelde eigenlijk bewegende wolken formaties. Dus af en toe wolkje voor de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn nog zoveel meer variabelen bij racen, temp, track temp,,luchtvorigheid, hoogte waarop geraced wordt etc dit zie ik ze nooit allemaal implementeren ... ik zal al blij zijn met wijziging weer/day-time al de rest is tof maar ik denk dat het logischte gaat zijn dit vast te zetten per sessie dan (en ook makkelijkste) ok, opbouw grip op de ideale is ook nog een leuke en eigenlijk een must voor mij maar zoals men al zegt ga je teveel variabelen implementeren dan gaat de setup ook net ietsje schelen en dan zie ik veel mensen afhaken, de meeste komen om te racen toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben in ieder geval voor veranderende condities, ook binnen een race week en zelfs binnen een race zodra mogelijk. Ik snap hun gedachte wel dat het binnen een week gelijk moet blijven omdat mensen in verschillende races toch indirect tegen elkaar racen omdat de punten uiteindelijk samen gegooid worden. Maar zolang het echt random is kun je het niet voorspellen (dat je juist instapt in de race met de beste condities oid) en zal het na 12 weken echt wel gelijk gemiddeld worden. Daarbij hebben languit de meeste series toch maar een of twee SOF races waarin alle punten gehaald worden, dus in de belangrijkste race is het voor iedereen hetzelfde. Kun jij wel op een woensdag gaan rijden met super condities terwijl de SOF race in volle regen is, maar dan nog haal je niet meer punten, er zal toch iemand moeten winnen zelfs als het regent dus die 200+ punten komen er toch wel.

Over setup: het grootste voordeel van veranderende condities is juist dat de setup niet meer afgesteld kan worden op een set condities en tot de laatste details geperfectioneerd kunnen worden. Je kunt in het echt ook niet op het randje van de grip gaan zitten met je setup, als je tijdens de race de volgende dag net wat vochtiger weer hebt en minder grip hebt kun je dus niet rijden met die setup, dus je moet altijd een marge inbouwen.
Als het weer binnen een race ook nog gaat veranderen dan moet je zelfs tijdens het rijden dingen gaan aanpassen (brake bias kan in meeste auto's wel, ARBs ook heel vaak, etc), wat weer een enorm voordeel oplevert voor het rijden met een open setup want in de fixed kun je die niet aanpassen en zit je dus te kijken als het gaat regenen. Hopelijk trekt dat wat mensen weg bij de fixed.

Maar het beste voordeel is nog wel dat je niet meer van die optocht races krijgt waar iedereen in qualify een halve seconde van elkaar zit en de hele race geen enkele positie wisselt. Misschien heeft de P5 tijdens zijn qualy wel slechte omstandigheden gehad en is hij in de race sneller dan P1.
Daarnaast moeten ze dan wel eigenlijk aantal keer qualify limiteren, zodat je niet gewoon elk uur opnieuw kan proberen tot je goeie condities krijgt. Of op z'n minst dat je laatste qualy telt en niet je snelste.

Oh, en als we condities krijgen die alleen per week anders zijn (hele week hetzelfde), dan vind ik het geen nieuws. Dat gaan we niet eens merken namelijk. De tijden zijn nu ook al elk seizoen anders, er zit altijd wel een paar tienden verschil omdat er dingen zijn veranderd aan de auto of de banden of ... Deze dynamische condities hebben we dus al heel erg lang, ook al komt het niet door het weer maar doordat de auto's veranderen. Who cares waar het vandaan komt, of het nou de auto of het weer is je merkt het verschil toch niet?

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 31-05-2013 11:04 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
tja dan moeten ze werken met race weekends, want je wil wel tijd krijgen om je stup te kunnen aanpassen. Niet iedereen heeft een f1 pitcrew met engineers naast hem staan thuis. Zou dus echt wel meer dan 5 min warmup willen hebben om iets last minut te kunnen veranderen voor de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het met veranderend weer is ga je toch een tussen oplossing moeten kiezen of vol moeten gokken voor een setup, of wel moet een soort van forcast aangeboden gaan worden dan ook alla gtr2 en gp4 dacht ik zodat je de verandering van weer dan "enigzins" weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Lijkt me wel handig dat je buiten- / baantemperatuur, zonnig / bewolkt e.d. wel weet :P Anders is het puur gokken, en dan is de dynamiek niet leuk, want anticiperen is leuker als maar gokken dat je setup klopt :P

Overigens zullen de wijzigingen wel meevallen denk ik in de setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Koppeling met Meteo France in IRacing _O-

4e monitor erbij met weer forecast.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:26:
Weet niet.. Sebring day/night is in sommige auto's 2 seconden verschil, en ik neem aan dat dat puur door temperatuur komt. Dat vind ik niet onder 'meevallen' passen, dat is een groot verschil!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dan moet er ook regen, sneeuw e.d. komen, maar als het kan, real-world-weather, doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:27:
Dan moet er ook regen, sneeuw e.d. komen, maar als het kan, real-world-weather, doen!
En dan de hele winter niet kunnen racen op de helft van de tracks omdat er 2 meter sneeuw op ligt? :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:27:
[...]

Weet niet.. Sebring day/night is in sommige auto's 2 seconden verschil, en ik neem aan dat dat puur door temperatuur komt. Dat vind ik niet onder 'meevallen' passen, dat is een groot verschil!
Maar is de setup daardoor wezenlijk anders, hooguit klikje downforce ofzo? Een groot deel zal ook komen door de koude-banden-bug, waardoor je banden snachts koeler zijn en meer grip geven...\

Kan me niet echt voorstellen dat je met een compleet andere vering / rijhoogte rijdt 's nachts t.o.v. dag...

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-05-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:28:
[...]

En dan de hele winter niet kunnen racen op de helft van de tracks omdat er 2 meter sneeuw op ligt? :+
mm mss ook maar rally wagen voorzien dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:27:
real world weather moet zeker kunnen bestaan openlijke databanken voor

kijk naar plugins voor flight simulator enz, is software die per 10 sec heel de weather engine update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:29:
[...]

real world weather moet zeker kunnen bestaan openlijke databanken voor

kijk naar plugins voor flight simulator enz, is software die per 10 sec heel de weather engine update
mm nog meer blinkers op de baan dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:30:
[...]

mm nog meer blinkers op de baan dan :P
haha nee gewoon voor join de weather engine updaten he en dan zo laten :p en bij endureance om het uur ofzo zal wel meevalen met blinkers als veld wat uit elkaar zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
FransJansen schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:26:
Koppeling met Meteo France in IRacing _O-

4e monitor erbij met weer forecast.
Voor Joep 6e denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Eerst maar eens Dx11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis allemaal heel mooi en futuristisch maar ze hollen nu wel erg hard weer

Ik denk dat ze eerst eens wat dingetjes in orde moeten maken voordat ze toekomstige dingen gaan roepen en allemaal geschreeuw op forums veroorzaken omdat ze weer iets beloofd hebben

Ze zijn keigoed in het naar buiten brengen van dit soort berichten maar dan gaat er ergens weer iets fout en dan hebben we weer het gerammel met de glazen

Mijn advies doe eerst eens die dingen die maanden geleden beloofd zijn (NTM , Lotus) en ga eens wat aan de bedroevend lage aantallen officiele races doen zodat mensen niet van doffe ellende weer in de MX5 moeten springen om eens een keer officieel te kunnen racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:44:
Tis allemaal heel mooi en futuristisch maar ze hollen nu wel erg hard weer

Ik denk dat ze eerst eens wat dingetjes in orde moeten maken voordat ze toekomstige dingen gaan roepen en allemaal geschreeuw op forums veroorzaken omdat ze weer iets beloofd hebben

Ze zijn keigoed in het naar buiten brengen van dit soort berichten maar dan gaat er ergens weer iets fout en dan hebben we weer het gerammel met de glazen

Mijn advies doe eerst eens die dingen die maanden geleden beloofd zijn (NTM , Lotus) en ga eens wat aan de bedroevend lage aantallen officiele races doen zodat mensen niet van doffe ellende weer in de MX5 moeten springen om eens een keer officieel te kunnen racen.
Ik vind de series fixen een veel hogere prioriteit dan bijvoorbeeld die Lotus..

edit;
Sorry ik las het verkeerd. Ik ben het met je eens.

[ Voor 3% gewijzigd door Streskip op 31-05-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streskip schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:50:
[...]

Ik vind de series fixen een veel hogere prioriteit dan bijvoorbeeld die Lotus..

edit;
Sorry ik las het verkeerd. Ik ben het met je eens.
Roep nu lotus maar zijn zoveel dingen die nog niet kloppen maak dat eerst maar eens in orde voordat er nieuwe dingen door de ruimte worden geslingerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:26:
Lijkt me wel handig dat je buiten- / baantemperatuur, zonnig / bewolkt e.d. wel weet :P Anders is het puur gokken, en dan is de dynamiek niet leuk, want anticiperen is leuker als maar gokken dat je setup klopt :P

Als een setup op het randje van rijdbaar zit dan krijg je last van een beetje wind. Zit er op de setup een marge, dan kun je de wind en overige condities prima opvangen.
Onbekende condities houden in dat er een marge op de setup moet zitten om diverse condities 'aan te kunnen'.

Ik ben helemaal voor dynamische condities op basis van werkelijkheid. Dat zou geweldig zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Mensen laten zich wel weer behoorlijk gek maken al zeg...
Ik weet niet welke sim ze de laatste jaren gespeeld hebben en of ze dan ook een beetje hebben zitten letten op de snelheid releasen van nieuwe features.

Klinkt leuk wat parameters aanpassen, maar dit heeft natuurlijk nog helemaal geen reet met enige dynamische condities te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dat heet 'Toekomstvisie' RedBaron :+

Ik denk dat iedereen hier ook wel weet dat dit soort dingen echt niet snel erin zullen komen, maar we mogen toch wel eens ons brein laten gaan over wat gaaf zou zijn voor de (verre) toekomst of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Als het ze al niet eens lukt om een beetje fatsoenlijke regen functionaliteit toe te voegen, iets wat bijv GP3 al 12 jaar geleden had, heb ik er gewoon niet al te veel vertrouwen dat we zoiets binnen afzienbare tijd in iRacing zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Zijn er nog mensen die deze avond om 22:15 (20:15 GMT) zin hebben om met de V8 Supercar te rijden?

Ze rijden op VIR deze week! Grave combo!

Dynamisch weer zal nog wel een paar jaar uitblijven vrees ik.
Maar kegeltjes omver rijden staat wel voor de deur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ze zitten op hun tandvlees met de engine

en laat nu wel wezen denk dat de capaciteit van de programmeurs ook ni echt iets is van we beginnen van 0.

engine is van N2003 remember. Achja ik zie wel vind de opzet van iracing wel enorm leuk maar heb de laatste tijd enorm veel last.

stutter en dinsdag tijdens fun race knalde mijn nv surround eruit op 1 scherm, iracing support weet totaal niet hoe het komt terwijl ik duidelijk logs heb dat het iracing_sim64.exe is achja we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
dabelg schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:11:

en laat nu wel wezen denk dat de capaciteit van de programmeurs ook ni echt iets is van we beginnen van 0.

engine is van N2003 remember. Achja ik zie wel vind de opzet van iracing wel enorm leuk maar heb de laatste tijd enorm veel last.

stutter en dinsdag tijdens fun race knalde mijn nv surround eruit op 1 scherm, iracing support weet totaal niet hoe het komt terwijl ik duidelijk logs heb dat het iracing_sim64.exe is achja we zien wel.
En de engine van NR2003 is een upgrade van de GPL engine uit 1998 ;)

Over die microstutters las ik ergens dat het helpt als je 'show system messages while driving' uitzet. Zelf nog niet geprobeerd, had er gister sowieso geen last van.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:11:

Dat denk ik ook ja iRacing is voor een deel ook 'NR2003'. Ze plakken er stukje bij beetje van alles op. Om daar nog jaren aan de physics engine te sleutelen en en nieuwe features in te bakken me voor de programmeurs wel een hele uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:56
Nick staat Canadian Tire Motorsport Park onder een andere naam op de tournament site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Gait schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:26:
Nick staat Canadian Tire Motorsport Park onder een andere naam op de tournament site?
Mosport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
gebruikt iemand hier een brake mod op de g27 pedals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dat is laatst ook al langs gekomen. Toen was de algemene consensus dat voor het geld van een brake mod, je ook een mooie set pedalen kan halen van Fanatec.

Als je dat echt niet wilt, geen idee wie dat heeft (misschien RedBaron?)

In ieder geval: vanaf hier Red Baron in "iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4"

[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-05-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Daar sta ik wel op de pre-order lijst (die verder nog tot niets verplicht).
Kreeg er toevallig vandaag net een mailtje van:
The promotion price is 99 eur. and will be available at the end of June. (The final price of the product after the pre-orders will increase about 25%).

99 eur + Shipping Cost.

Spain 15 eur.
For Europe 25 eur.
For U.S.A. 35 eur
For Australia 58 eur.
(Other countries, consult first)
Ik weet nog niet of ik het ook definitief bestel, maar denk het wel.
Zoals gezegd kost een set CSR Elites overigens niet heel veel meer (~ €50), dus misschien schaf ik die daarna alsnog wel aan en heb ik nog een leuke backup set voor als de Fanatec uiteraard stuk gaat :P

Pagina: 1 ... 60 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.