iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.720 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Iets voor de volgende tweakers fun race?

_O- _O-

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eigenlijk wel indy oval verwacht voor vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:47:
Ik had eigenlijk wel indy oval verwacht voor vanavond :)
Oval? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

Denk omdat we op Maandag al met de Indycar op road banen rijden en we Dinsdag voor de wat meer minder gebruikelijke dingen pakken.
We gaan nog wel op een oval rijden met de Indycar op Dinsdag maar dat is pas later.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik zal pas tegen 9 komen, heb nog een en ander te doen vanavond van te voren. Maar we hebben al op barber gereden met de indy tijdje geleden, dus dat weet ik nog wel een beetje. niet te laat remmen voor de hairpin :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm ook wel fun >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Daar hoef je niet voor naar de andere kant van de aardbol hoor. ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:56
Had ik ook maar zo'n grasmaaier. 8)

Best wel een pak leuker dan 3 kwartier zo'n bakbeest liggen voort te duwen, en na enkele keren staat er toch niet veel gras meer ... win win situatie!

[ Voor 24% gewijzigd door Fragbeestje op 28-05-2013 18:32 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:43:
Daar hoef je niet voor naar de andere kant van de aardbol hoor. ;)
[video]
Is dat nu oval Racing maar dan in budget vorm "zonder banking" :)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:34

elni

Carrot

*O* Gefeliciteerd met je verjaardag, Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:29
Ik dacht kom, laat ik hier ook eens een raceje meepikken, maar ik geloof dat Indycar op Barber een van de meest frustrerende combo's is die ik ooit heb gereden op iRacing. Uit veiligheidsoverwegingen maar besloten deze over te slaan :(
Nu is dit ook zo'n beetje de eerste keer dat ik in de Indycar zit, is het normaal dat dit ding super nerveus is? De gesharede setups waren voor mij echt onmogelijk, de V8SC is nog moeilijker achterstevoren te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
JazzGreenway schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:53:
Ik dacht kom, laat ik hier ook eens een raceje meepikken, maar ik geloof dat Indycar op Barber een van de meest frustrerende combo's is die ik ooit heb gereden op iRacing. Uit veiligheidsoverwegingen maar besloten deze over te slaan :(
Nu is dit ook zo'n beetje de eerste keer dat ik in de Indycar zit, is het normaal dat dit ding super nerveus is? De gesharede setups waren voor mij echt onmogelijk, de V8SC is nog moeilijker achterstevoren te krijgen...
Vind die Indycar over het algemeen wel goed te rijden. Eerder te onderstuurt dan te nerveus in mijn beleving. Indy + Barber is een leuke combi! :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol disco, die heb ik nog niet eerder gehad in iRacing... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Het is een heerlijk levendige auto, goed te vangen met de juiste setups. Ik ken eigenlijk geen leukere / uitdagendere combo als Indy @ Barber :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ach, zonder een enkel rondje te rijden in de pits gestart en ging prima :) Geen foutje gemaakt tot de laatste lap :+
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:41:
lol disco, die heb ik nog niet eerder gehad in iRacing... :(
Ik blinkte even en raakte een rondje kwijt, lag ineens een rondje achter midden in m'n lap :/ Snap er niks van. Blink wel vaker dat ik iets van 3 seconden weg ben maar heb nog nooit gehad dat ik daardoor rondje kwijt raakte. Gebeurt tijdens de pace lap wel eens maar dan komt het bij de start wel weer goed, nu niet meer goedgekomen helaas.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:29
Hm. Zal wel aan mij liggen dan. Ben nooit goed bevriend geweest met de open-wheelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de muur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, 2e heat ging op zich re-de-lijk. Pace niet geweldig, maar goed, waren ook mijn 1e rondjes. Uiteindelijk de muur in gedoken, en na een tow bij pit-out gespint, en achteruit de muur in. Rookie mistake...

Kon me niet meer zo herinneren dat het ding echt wheelspin had in z'n 1. Nahja, my bad :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Pffff vlieg ik van de server kut iracing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Beste races in lange tijd qua fun :)

1e won ik omdat Rudy van de server gedisconnect werd, erg jammer voor hem. 2e werd ik 4e na geweldige gevechten met Joep en daarna Pascal :) Super verdedigd van beiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:59
Ik had een paar keer al met de Indy gereden en keek echt uit naar de race van vanavond maar het lukte gewoon niet.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@RedBaron:
Hier de reden waarom jouw verbinding zo instabiel is.

Hoogie2004 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:41:
.....geweldige gevechten met Joep en daarna Pascal :) Super verdedigd van beiden!
Ja absoluut leuk. Ik vond beide races ook fun. Helaas parkeerde ik de auto in de muur aan het eind van de 2de heat ;(

[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 29-05-2013 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:19

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik heb een vraagje aan de Iracing veteranen. Ik rij nu een week of twee in de MCL hard gaan is geen probleem met die bak, maar snel wel. Doordat ik de neiging heb om de MCL te "overdriven " doe ik het rustig aan, met als gevolg dat ik overal een kleine 4 seconde te langzaam ben. Ik probeer twee uur per week te trainen, meer zit er niet in. Ik ga slow in en fast out, spin eigenlijk zelden bij uit accelereren.

Ik heb denk ik twee problemen die ik moet "oplossen"om van die 4 seconden er 2 seconden te langzaam te maken.

Probleem 1 = Remmen

Op dit moment rem ik ongeveer op 100MTR voor de bocht. Ik merk dat ik steeds met teveel snelheid de bocht inga. Ik heb al eerder geprobeerd te remmen, later, harder, opnieuw calibreren etc etc. Ik denk dat ik mijn rembalans niet goed heb staan. Vraag aan jullie; gemiddelde brakebias ? bij mij staat die op 60

Probleem 2 = FF

Ik heb een Fanatec GT3 geval en ik rij met de MCL FFB op 12, 14, en 16 maar voel eigenlijk niet wanneer de auto iets verkeerd doet. Hoeveel hebben jullie hem staan.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Rembalans is persoonlijk.

is ofwel offer je remweg op en ga je voor balans ofwel kort en krachtig maar hou je de achterkant in bedwang :p ik ga meer voor laatste en zet'm op 58-59

voor FFB zet ik deze zodat de F meter rechtsboven juist niet rood wordt bij normaal sturen, per track per auto. als je curbs raakt wordt ie rood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Voor de FF zwerft er op het iRacing forum ergens een tabel rond met de 'aanbevolen' FF per auto. Tijdje terug naar op zoek geweest, echt niet kunnen vinden. Zit best veel verschil in per auto namelijk...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
In de startpost(TIPS) staan een aantal links naar diverse mogelijkheden om de FFB in te stellen.

http://gathering.tweakers...t_messages/1534945/0#Tips

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Even mijn settings voor de McLaren met de CSW en CSP:
Brake Balance: 54% (lekker veel remvermogen, maar wel oppassen met instabiliteit)
Instellingen FFB:
Linear Mode: Yes
Strength: 10
Damping: 4
Min. Force: 0.4%

Sinds ik met mijn FFB omlaag gegaan ben voel ik veel meer detail (wat de auto 'dreigt' te gaan doen) en kan ik sneller reageren als ik moet tegensturen.

Maar het is allemaal erg persoonlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
BM schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:48:
Voor de FF zwerft er op het iRacing forum ergens een tabel rond met de 'aanbevolen' FF per auto. Tijdje terug naar op zoek geweest, echt niet kunnen vinden. Zit best veel verschil in per auto namelijk...
Deze?

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2023748.page

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

JoepW schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:41:
Brake Balance: 54% (lekker veel remvermogen, maar wel oppassen met instabiliteit)
Instellingen FFB:

Sinds ik met mijn FFB omlaag gegaan ben voel ik veel meer detail (wat de auto 'dreigt' te gaan doen) en kan ik sneller reageren als ik moet tegensturen.

Ok bedankt. Ik zal eens testen met je FFB settings. Bij mij staan damping en MIN FORCE op 0 en ik heb nooit op Strenght = 10 gereden.

Tevens ben ik met met brake Bias nooit onder de 58% geweest, ik ben alleen maar omhoog gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:41:
Instellingen FFB:

Min force 0.4? Dat is wel een groot verschil met mijn GT3RS, daar staat ie op 13 ofzo. Meen dat dat iig was wat er uit dat testtooltje kwam.
Degene die ik voor ogen had was een simpel plaatje, maar volgens mij was de data niet veel anders dan wat hier staat. Thanks!

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G27 rijd ik met rond de 10 FFB en minforce rond de 15 en linear on ... voor de rest is het wat mijn voorgangers al zeiden ... BB is persoonlijk ... ik rij liever met een hoge (62-64) dan met een lage ook kan de ABS's setting veel doen... ik rij daar liever met een wat hogere setting dan met een lagere ... wij kunnen hier wel voorbeelden geven maar het is nog altijd de persoon aan het stuur/pedalen die het vershil moet maken vrees ik ... ik weet dat ik gemiddeld 1-1.5s trager ben dan de toptijden en daar leg ik mij graag bij neer aangezien ik niet altijd evenveel tijd kan stoppen in iracing ...maar het correcte gevoel hebben doet veel ook de FOV kan veel schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasman
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 15:48
Hallo Tweakers,

Sinds kort ben ik beziggegaan met simracen met behulp van mijn Logitech G25 en GTR2. Door het lezen van onder andere dit topic ben ik ook geinteresseerd geraakt in het online simracen.
Als ik het internet moet geloven wordt iRacing gezien als een van de (al dan niet de beste) online race-simulatie.
Voor mijn gevoel zou ik hier best graag wat tijd in willen gaan steken maar ik vroeg mijzelf nog een paar dingetjes af, waarmee jullie mij misschien mee uit de brand kunnen helpen:

Kan je uit de voeten in iRacing met een G25 en 1 beeldscherm? Dit komt voornamelijk omdat ik vaak lees over gigantische 3-schermen setups met de meest uiteenlopende sturen, pedalen en zelfs stoelen.

Ik heb een code vanuit een promotie verkregen waarmee ik 3 maanden gratis aan de slag kan met iRacing, maar ik las in de OP dat men het fijn vindt als ik een van jullie zou opgeven als refferral. In de OP staat JoepW aangegeven, maar ik vroeg me af of dit nog actueel is.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Xmasman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:53:
Hallo Tweakers,

Sinds kort ben ik beziggegaan met simracen met behulp van mijn Logitech G25 en GTR2. Door het lezen van onder andere dit topic ben ik ook geinteresseerd geraakt in het online simracen.
Als ik het internet moet geloven wordt iRacing gezien als een van de (al dan niet de beste) online race-simulatie.
Voor mijn gevoel zou ik hier best graag wat tijd in willen gaan steken maar ik vroeg mijzelf nog een paar dingetjes af, waarmee jullie mij misschien mee uit de brand kunnen helpen:

Kan je uit de voeten in iRacing met een G25 en 1 beeldscherm? Dit komt voornamelijk omdat ik vaak lees over gigantische 3-schermen setups met de meest uiteenlopende sturen, pedalen en zelfs stoelen.

Ik heb een code vanuit een promotie verkregen waarmee ik 3 maanden gratis aan de slag kan met iRacing, maar ik las in de OP dat men het fijn vindt als ik een van jullie zou opgeven als refferral. In de OP staat JoepW aangegeven, maar ik vroeg me af of dit nog actueel is.

Bij voorbaat dank!
Je kan prima beginnen met een G25 en een beeldscherm. Ik ben zelf begonnen met een DFGT stuur + 1 scherm, en rijd nog steeds met een enkel scherm (ondertussen wel beter stuur + pedalen).

JoepW is inderdaad nog steeds de gegadigde voor de referral, heb zijn email helaas niet bij de hand, even een PM biedt vast uitkomst :)

Ow, en last but not least, WELKOM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasman
Hey Hoogie, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb net JoepW een PM gestuurd, ik wacht wel even op zijn reactie voordat ik mezelf registreer.

Meteen nog een ander vraagje er achteraan:
Ik lees dat er door de seizoenen heen veel verschillende races gereden worden, kan je uit de voeten met de eerste auto's en tracks die je krijgt bij de aanmelding? of is het verstandig om meteen te gaan kijken naar een aantal tracks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De eerste tijd kun je prima aan de slag met de standaard content. Als je jezelf opwerkt door de verschillende klasses, ga je meer content (auto's en banen) nodig hebben om mee te kuinnen doen.

Maar maak je daar de eerste maand zeker niet te druk om, gewoon lekker in de Mazda MX5 beginnen, en daar veilig leren racen :)

#edit: Zoals RedBaron al ongeveer zegt, investeren komt pas kijken als je dit echt leuk gaat vinden :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-05-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:36
Je kunt je prima vermaken met de basis content.
Ik zou zeker nog niet te veel gaan investeren in andere tracks en auto's voordat je zeker weet of dit wel iets voor je is :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:33

auto660

1991 240 GL Brick

Hallo,
Ik heb nu een driving force GT met een aardig groot scherm maar nu vind ik dirt 3 een beetje té arcade en showdown vindt ik maar een stroperig rijgedrag hebben. Maar nu zat ik iracing in de gaten te houden en het lijkt mij wel wat. Is het erg moeilijk? Want ik kan met dirt wel uit de voeten alleen sommige elementen ontbreken zoals je eigen auto kopen, opvoeren enz. Zit dit wel in iracing?

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Kopen kennen ze maar al te goed bij iRacing, tunen alleen zover het "realistisch" gezien kan. Dus je kan soms wel je ratios aanpassen, soms niet, ligt aan de auto. (om maar een voorbeeld te noemen) Uiterlijk kan je niks tunen behalve skins die je zelf kan maken.

Probeer een proef abbonnement van een paar maanden, dan weet je snel genoeg of het iets voor je is.

[ Voor 15% gewijzigd door DirkT op 29-05-2013 18:55 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

auto660 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:50:
Hallo,
Ik heb nu een driving force GT met een aardig groot scherm maar nu vind ik dirt 3 een beetje té arcade en showdown vindt ik maar een stroperig rijgedrag hebben. Maar nu zat ik iracing in de gaten te houden en het lijkt mij wel wat. Is het erg moeilijk? Want ik kan met dirt wel uit de voeten alleen sommige elementen ontbreken zoals je eigen auto kopen, opvoeren enz. Zit dit wel in iracing?
Uit je beschrijving lijkt me iRacing wat teveel simulatie voor jou, maar er is natuurlijk niets dat je weerhoudt van het een keer te proberen. Velen zijn met de wat meer arcade games (zoals Dirt / Grid / F1 series) begonnen.

Verwacht echter niet dat je je auto compleet kunt aanpassen met andere bumpers, motoren of weet ik wat. In iRacing kun je je auto een kleurtje geven, en in de meeste auto's nog wat spelen met de setup (versnellingen / rijhoogte / vering, etc) en that's it. Het is zeer realistisch rijden, en echt wel een tandje moeilijker als Dirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Hmm, maar heb je ook echt ingame geld zoals de gt/forza reeks of is het echt dat als je een auto wilt dat je weer een euro lichter bent? En ik zie dat het dus echt moeilijk is. Ik heb wel gt3/4/5 helemaal kapot gespeeld en dirt lukt wel aardig. Wat zijn jullie ervaringen over de moeilijkheidsgraad?

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Je kan in iRacing een deel doen met de content die je "krijgt" bij het abbonnement, als je daar buiten wil gaan zul je echte euro's moeten neerleggen. Wel is eenmaal gekocht gewoon gekocht, dus updates krijg je gewoon.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Ik denk dat ik dan eerst maar eens GT5 met een stuur ga proberen en als ik daarmee eenmaal uit de voeten kan dan ga ik denk ik maar kijken naar iRacing. Bedankt voor alle moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

auto660 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:00:
Ik denk dat ik dan eerst maar eens GT5 met een stuur ga proberen en als ik daarmee eenmaal uit de voeten kan dan ga ik denk ik maar kijken naar iRacing. Bedankt voor alle moeite!
iRacing is niet veel moeilijker dan welke andere racing game dan ook. Tenzij je gewend bent muren, objecten of de onrealistische physics gebruikt om de bocht door te komen. Het leuke aan iRacing is de feedback die je terug krijgt uit je stuur en het gedrag van de wagen. Die beleving maakt het enorm leuk.

Ofwel met een beetje racecraft kom je een heel eind. Uiteindelijk hoef je alleen maar referenties te zoeken om te remmen, sturen en accellereren. En hoe beter je die op elkaar afstemd, hoe sneller je zal gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Dan valt het nog best wel mee, heb net GT5 geprobeerd maar dat ging verrassend goed met de DFGT. Alleen vindt ik de force feedback vergeleken dirt3 wel heeeeel erg slecht bij GT5. Hoort dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Je kunt redelijk goedkoop 3 maanden proberen ($ 15), dus waarom niet :)

Wij zijn er niet voor niks verslingerd aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik denk dat de combi IKKE en MCL niet compatible zijn

[ Voor 3% gewijzigd door backupdevice op 29-05-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
kijk is wat ik morgen mag afhalen :p

Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/Thrustmaster_-FerrariGTEWheelAdd-458_1_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:04:
kijk is wat ik morgen mag afhalen :p

[afbeelding]
ben benieuwd naar de review dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:22
Poeh Poeh, dabelg. Tof ding hoor.
Alleen nog even dat lelijke logo afdekken op het midden van het stuur. :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasman
Hoogie2004 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:54:
Je kunt redelijk goedkoop 3 maanden proberen ($ 15), dus waarom niet :)

Wij zijn er niet voor niks verslingerd aan :P
Even een tip, als je hier registreert dan krijg je 3 maanden gratis:
https://www.cadillaccupracing.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Xmasman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:16:
[...]

Dankje, ga ik dat maar even doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Xmasman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:16:
[...]

Ah, die link zocht ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Grrr, heb geen creditcard aan mijn paypal gelinkt, even kijken hoe ik dit nu ga doen.. er zijn geen creditcards hier in huis, heeft iemand anders hier een oplossing voor?

[ Voor 32% gewijzigd door auto660 op 29-05-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Poeh wat is die pre-qualify toch uitermate frustrerend zeg. Je zit af en toe te slingeren tussen het verkeer wat een langzame outlap aan het doen is, het is gewoon super druk en vooral met die grote snelheids verschillen is het bijna niet in te schatten om elkaar in te halen zonder je rondje te laten schieten, en daarnaast heb ik op zo'n grote track met zoveel mensen en 4 auto's nog 10 keer meer last van die join lag, elke keer als iemand joined hangt m'n scherm een halve seconde of nog langer vast, net echt 6 keer achter elkaar een goed rondje door verprutst. Snap niet waar het door komt maar het is echt super vervelend... Heb nu een 3:01.8 staan maar m'n optimal is bijna 2 seconden sneller nog...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik heb die join lag ook, vaak op NL servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Joep, met jouw settings van ffb toch een sec eraf gekregen. Not steeds 3 sec te langzaam. Echter met wat diff aanpassingen wel veel stabieler. Misschien einde van de week in de 2 sec. Zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

auto660 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:23:
Grrr, heb geen creditcard aan mijn paypal gelinkt, even kijken hoe ik dit nu ga doen.. er zijn geen creditcards hier in huis, heeft iemand anders hier een oplossing voor?
Je kan ook je bankrekening koppelen aan paypal.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Speedy55 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:34:
[...]

Je kan ook je bankrekening koppelen aan paypal.
Dat heb ik dus gedaan, en heb wel 70 cent op mijn paypal maar hij accepteerd het niet, en dat terwijl het gratis is. Wat zou het dan nog kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasman
Volgens mij schrijven ze als test 1 dollar af en 1 dollar bij. misschien heb je net niet genoeg?

Edit: Zojuist mijn eerste practice/quali/race gedaan op Summit Point.
Na een flinke crash in de eerste bocht uiteindelijk toch nog van de 6e naar de 2e plaats gereden, goed voor het zelfvertrouwen zal ik maar zeggen.
Ik ben erg onder de indruk van hoe de sim aanvoelt en ik heb zon gevoel er nog wel meer dan een paar uurtjes mee zoet te zijn :9~

[ Voor 64% gewijzigd door Xmasman op 29-05-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

auto660 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:46:
[...]

Dat heb ik dus gedaan, en heb wel 70 cent op mijn paypal maar hij accepteerd het niet, en dat terwijl het gratis is. Wat zou het dan nog kunnen zijn?
andere manier is ook prepaid creditcard google even 3vcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wanneer was die maintenance nou, 16:00 onze tijd dacht ik? Site doet het hier niet namelijk of ben ik de enige?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:34

elni

Carrot

Bij mij werkt het gewoon.Nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
auto660 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:46:
[...]

Stort geld naar je PayPal account, dan gaat het wellicht wat sneller. Ik weet niet meer hoe ik mijn bankrekening heb gekoppeld aan m'n account maar kan me herinneren dat ik een aantal keren eerst naar PayPal heb gestort.

Als je GT5 goed te doen vindt en je houd wel van realisme zou ik het zeker proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Chris Page
Sim and web updates. No new content.

Thursday 30-May-2013 1400 UTC

EST(-4)
0400 Hosted Sessions*
1000 Service Down
1200 Service Up

UTC
0800 Hosted Sessions*
1400 Service Down
1600 Service Up

AEST(+10)
1800 Hosted Sessions*
0000 Service Down - 31-May
0200 Service Up - 31-May

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.

All times are subject to change.

Timezone converter:
http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc

Does "1600" make you say "what?"
Wikipedia: 24-hour clock
Van 16:00-18:00 uur dus ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 30-05-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:14:
[...]

Hè, weer geen nieuwe content :+
Zou er niet 1 of andere Lotus onderhand uit moeten komen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Streskip schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:32:
[...]

Nee, die komt pas in season 3 vorig jaar :+ Wat is de vertraging op dat ding ongelooflijk...

Ik gok dat die pas season 3 dit jaar, of zelfs season 4.

[ Voor 23% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-05-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

Streskip schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:32:
[...]

Zodat de Lotus 79 van 4 officiële races per week naar 1 of 2 gaat? }:|

We hebben meer mensen nodig, niet meer auto's.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:38:
[...]

Wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

We kunnen komen seizoen als kampioenschap ook een official race op maandagavond uitzoeken, en die doen :P Spreken we de Q ervoor ook af, en desnoods nog in een Open practice daarvoor.

Geen kosten meer, en iedereen krijgt zelfs credits als ie maar genoeg weken meedoet :P
Enig nadeel is dat, als dat populaire serie is, of met teveel mensen voor de betreffende serie bent, je niet in dezelfde split zit met zijn allen :(

[ Voor 21% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-05-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Hoogie2004 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:36:
[...]

Nee, die komt pas in season 3 vorig jaar :+ Wat is de vertraging op dat ding ongelooflijk...

Ik gok dat die pas season 3 dit jaar, of zelfs season 4.
Ik denk dat ze net zolang wachten totdat het een verassing voor ons is.... Zijn we er allemaal blij om dat ie er is, en niet boos dat het zo lang geduurd heeft..

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Zonder nieuwe content blijven mensen niet hangen ben ik bang. Als je 5 jaar naar een zelfde hoeveelheid content zit te kijken gaan mensen lopen. Hoe jammer het ook is, het uitbrengen van content is voor iRacing van levensbelang, en niet alleen omdat vanwege de directe inkomsten die ze daaruit binnenhalen.

Wel veel tussentijdse updates dit seizoen. Benieuwd of dat nog impact gaat hebben op de update na S2. Heb het geval dat die nog wel eens wat kan gaan tegenvallen. Ze zijn toch een boel mankracht kwijt aan deze tussentijdse updates die niet besteed kan worden aan nieuwe features.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:43:
[...]

Zonder nieuwe content blijven mensen niet hangen ben ik bang. Als je 5 jaar naar een zelfde hoeveelheid content zit te kijken gaan mensen lopen. Hoe jammer het ook is, het uitbrengen van content is voor iRacing van levensbelang, en niet alleen omdat vanwege de directe inkomsten die ze daaruit binnenhalen.
Maar de andere kant is weer meer auto's dan meer series en dat is meer spreiding en dus minder off races

Een voorbeeld is GT challenge is sinds vannacht 02.00 niet 1 keer officieel gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

Wat ook zou helpen is het weg halen van de fixed series :)

Sommige auto's zijn nu eenmaal minder populair.
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:46:
[...]

Maar de andere kant is weer meer auto's dan meer series en dat is meer spreiding en dus minder off races

Een voorbeeld is GT challenge is sinds vannacht 02.00 niet 1 keer officieel gegaan
Road racen wordt vooral gedaan door de Europeanen en dan vind je het gek dat midden in de nacht geen races official gaan? 8)7

Aan de oval kant geld dit precies voor ons. Er gaan bijna geen races meer official om 20:45 in open series.
Omdat ze in de VS nog op hun werk/school zijn (en de fixed serie).

[ Voor 89% gewijzigd door Niellie41 op 30-05-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
[...]

inderdaad ipv mac support gewoon xbox en playstation . dan gaat MC ook ineens veel cleaner zijn .

j/k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:56:
Wat ook zou helpen is het weg halen van de fixed series :)
Als de hoeveelheid content te groot word om allemaal gebruikt te worden zal er imho een roulatiemodel toegepast moeten worden. Het ene seizoen autos A, D en F, het andere seizoen autos B,C en E. Spreiding zou dan wel dusdanig zijn dat er voor (bijna) iedereen elke seizoen wat leuks te rijden is.

Maar eerlijk gezegt zou ik niet graag in de schoenen van iRacing staan. Lastige keuzes :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:39:
[...]

Als de hoeveelheid content te groot word om allemaal gebruikt te worden zal er imho een roulatiemodel toegepast moeten worden. Het ene seizoen autos A, D en F, het andere seizoen autos B,C en E. Spreiding zou dan wel dusdanig zijn dat er voor (bijna) iedereen elke seizoen wat leuks te rijden is.

Maar eerlijk gezegt zou ik niet graag in de schoenen van iRacing staan. Lastige keuzes :)
tja die keuzes wisten ze met dit betaal model. De simracing markt is te klein om blijven te teren op nieuwe leden. Ze weten het ondertussen wel hoor met tablet, mac, linux , steam.....

tja ze moeten iets he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het is gewoon een lastig iets, je kunt niet stoppen met nieuwe content want dan verlies je leden en komen er ook minder nieuwe leden bij. Je kunt ook niet eeuwig doorgaan met nieuwe series toevoegen want dan verdun je het zoveel dat er ook geen mensen overblijven.

Ze hebben zichzelf hard in de voet geschoten met de fixed series imo. Elke serie die ook een fixed ernaast heeft is zo goed als dood, terwijl veel series die geen fixed hebben het prima doen (Grand-Am en Star Mazda bijv). Ik ben ervan overtuigd dat ook die series dood gaan als ze er een fixed naast zetten.

Helaas kun je de fixed series niet meer weg halen, dat is nu te laat, ze zijn duidelijk veel populairder dan de open series, en dat komt is ook logisch. Je kunt wel zeggen dat iedereen in de fixed series wel terug stapt naar de open series, maar dat is niet zo, je verliest gewoon leden als je de fixed series nu weg zou halen. De optie had er gewoon nooit mogen zijn, maar nu hij er is neemt iedereen de makkelijke weg en is het te laat...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

Frustrerende is ook nog dat iRacing hier duidelijk door gewaarschuwd is door de (for lack of a better term) community managers. Mensen zoals Katier Scott voor de Radical, Jonathan Butel voor de GT's, die met iRacing de schedules bespreken. Helaas wilde/kon/mocht iRacing niet luisteren waardoor we nu met die achterlijke (kan het echt niet anders noemen) 25 minuten durende sprint/crashfestraces zitten opgescheept.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Uitbreiden van een serie is ook lastig. Ik zou graag nog wat GT auto's zien (458, 911, Aston Martin etc), maar vraag me af of je dat een beetje gelijk getrokken krijgt of dat iedereen voor 1 auto kiest 'want dat is de snelste'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Tja, je kunt bijna niet anders dan concluderen dat er met de Fixed races aan een behoefte wordt voldaan, waarom zijn ze anders zo populair?

Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurt als ze het om zouden draaien, een 25 min. open race, en een 65 min. Ik kan me voorstellen dat de korte races meer mensen trekken omdat je daar niet meteen heel veel tijd voor moet vrijmaken. Ik persoonlijk vind races van 30 - 40 minuten eigenlijk perfect, al is de HPD 65 minuten ook prima te doen. Zeker in de tragere wagens blijf ik geen uur wakker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad lastig, volgens mij ben ik trouwens ook wel een beetje deel van het probleem. Dit seizoen richt ik me dan zoveel mogelijk op de F1 maar andere seizoenen was het eigenlijk zo dat ik vooral de populaire auto's uitzocht. Zo reed ik eerst vaak in de HPD, nog fixed ook haha. Daarna reed ik mee in de McLaren. Ik vond het gewoon zonde om lang te oefenen voor races en er dan maar 1 of 2 te kunnen doen in de week. De HPD en McLaren vind ik overigens wel gewoon de leukere auto's van de service maar bijvoorbeeld de Radical rijdt nu ook echt extreem leuk. Toch zou ik niet zomaar veel tijd investeren in de Radical puur door het feit dat de serie zo dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik persoonlijk vindt langere races geen probleem maar moet zeggen dat af en toe lijkt of het helemaal leeg loopt in sommige series
De mustang and de radical zit echt helemaal geen enkel leven meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Wat vooral zo vervelend is aan de Fixed setups, is dat ze niet te rijden zijn. Voor alles geldt, onderstuur, onderstuur onderstuur, en dan denk je aan gas, en je staat achterstevoren (of in sommige wagens onderstuur je de baan af...)

Ik ken geen enkele lekkere fixed setup om mee te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ligt het forum er nu weer uit, of ligt het gewoon aan mij omdat ik met m'n app aan het kloten ben?! Krijg steeds 'We need a pit stop!'...

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 30-05-2013 13:49 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:49:
Ligt het forum er nu weer uit, of ligt het gewoon aan mij omdat ik met m'n app aan het kloten ben?! Krijg steeds 'We need a pit stop!'...
klopt site ligt plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
Hier ook een pitstop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:19:
Wat vooral zo vervelend is aan de Fixed setups, is dat ze niet te rijden zijn. Voor alles geldt, onderstuur, onderstuur onderstuur, en dan denk je aan gas, en je staat achterstevoren (of in sommige wagens onderstuur je de baan af...)

Ik ken geen enkele lekkere fixed setup om mee te racen.
Dat de fixed setups wat onderstuurt zijn is logisch, dat is de meest veilige en toegankelijke optie. Bij sommige zijn ze echter wel erg ver gegaan :+

Ik zou ook niet weten hoe iRacing de boel zou moeten veranderen zonder heel veel mensen voor de kop te stoten. Series weglaten kun je niet maken, mensen 'moeten' kunnen rijden met de autos die ze gekocht hebben, maar oneindig toevoegen zorgt voor races met 2 man op de server, en dat trekt ook niet bepaald mensen aan....

[ Voor 30% gewijzigd door BM op 30-05-2013 13:51 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:50:
[...]

Dat de fixed setups wat onderstuurt zijn is logisch, dat is de meest veilige en toegankelijke optie. Bij sommige zijn ze echter wel erg ver gegaan :+

Ik zou ook niet weten hoe iRacing de boel zou moeten veranderen zonder heel veel mensen voor de kop te stoten. Series weglaten kun je niet maken, mensen 'moeten' kunnen rijden met de autos die ze gekocht hebben, maar oneindig toevoegen zorgt voor races met 2 man op de server, en dat trekt ook niet bepaald mensen aan....
Aan de andere kant halen ze ook series weg van auto's die inmiddels vervangen zijn (A class oval auto bijv), dus het kan wel. Eventueel gewoon (gedeelte van) geld terug geven (in de vorm van iRacing credits uiteraard) van de auto's die ze "weg halen".

Maar begin eerst maar eens met het verwijderen van de dubbele of zelfs driedubbele series die dezelfde auto's gebruiken 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 30-05-2013 13:54 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moeten ze eens iets doen om bestaande leden nieuwe leden te laten aanbrengen een soort van actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:47
Ik denk dat ze met de Nascar A de goede weg ingeslagen zijn, meerdere auto's/merken in een klasse.
Dat hadden ze al veel eerder moeten doen, dat ze met Holden in gesprek zijn wijst daar ook op. En er zit toch ook een BMW Z4 voor naast de Mclaren of Ford GT aan te komen?

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:53:
Misschien moeten ze eens iets doen om bestaande leden nieuwe leden te laten aanbrengen een soort van actie
Dat is er al toch, krijg je een 10tje in iRacing dollars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik de thrustmaster T500RS op kan halen?
of is dit al een zodanig gespecialiseerd stuur dat ik echt via inet moet bestellen?

Ik woon in ede. en wil graag van de console met gamepad overstappen naar deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Richard117 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:55:
Ik denk dat ze met de Nascar A de goede weg ingeslagen zijn, meerdere auto's/merken in een klasse.
Dat hadden ze al veel eerder moeten doen, dat ze met Holden in gesprek zijn wijst daar ook op. En er zit toch ook een BMW Z4 voor naast de Mclaren of Ford GT aan te komen?
maar dan kan je niet per wagen een comp houden.

dat is weer verdelen en idd dan kiest iedereen voor de snellere wagen.

was in rfactor ctdp mod ook, moesten de developers met speciale versie komen met elke F1 wagen had mclaren physics tja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:57:
of is dit al een zodanig gespecialiseerd stuur dat ik echt via inet moet bestellen?

Ik woon in ede. en wil graag van de console met gamepad overstappen naar deze game
Volgens de Pricewatch:
pricewatch: Thrustmaster T500 RS Zwart, PC, PlayStation 3

AFuture in veenendaal, en MMC Veenendaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:59:
[...]

Volgens de Pricewatch:
pricewatch: Thrustmaster T500 RS Zwart, PC, PlayStation 3

AFuture in veenendaal, en MMC Veenendaal :)
ah ja helemaal niet aan gedacht |:( maar dat is gauw 100 euries duurder d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:50:
[...]

Ik vind Fixed zowiezo alleen iets voor de lagere klassen en dan ook nog niet, hoeveel moeite is het om 5 settings op een auto uit te vogelen nl. (settings die daarbij ook nog op elke auto zitten)
Meer/Betere informatie hoe setups te maken is dan imho ook "the way".

Daarbij vind ik juist een onderstuurde setup "schijnveiligheid" aangezien je dan overdreven agressief moet sturen/remmen/gasgeven om het ding door de bocht te krijgen, het leert beginners dus de verkeerde technieken aan imho. (Licht overstuurd is dan misschien zelfs veiliger in the long run.)

[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 30-05-2013 14:02 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:56
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:57:

Je zit op tweakers... kan je best de pricewatch even gebruiken :+

http://tweakers.net/price...art-pc-playstation-3.html

edit : veel te laat 8)
enchion schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:01:
[...]

Ik vind Fixed zowiezo alleen iets voor de lagere klassen en dan ook nog niet, hoeveel moeite is het om 5 settings op een auto uit te vogelen nl. (settings die daarbij ook nog op elke auto zitten)
Meer/Betere informatie hoe setups te maken is dan imho ook "the way".

Daarbij vind ik juist een onderstuurde setup "schijnveiligheid" aangezien je dan overdreven agressief moet sturen/remmen/gasgeven om het ding door de bocht te krijgen, het leert beginners dus de verkeerde technieken aan imho. (Licht overstuurd is dan misschien zelfs veiliger in the long run.)
Fixed zouden ze eruit moeten gooien. Misschien enkel voor Rookies en een deel van D.

Denk dat ze de onderstuurdere setups houden omdat je dan echt wel verplicht bent om het slow in fast out principe te gebruiken.
Maar naar mijn mening mogen de standaard setups wel iets neutraler opgezet worden.

Enkele posts terug het voorstel om de GoT races op officiële servers te rijden... Ik stem voor V8 Supercar _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Fragbeestje op 30-05-2013 14:07 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:00:
[...]
ah ja helemaal niet aan gedacht |:( maar dat is gauw 100 euries duurder d-:
Even bellen of ze em op voorraad hebben en je em voor 400 mag komen ophalen, en anders bestel je em ergens anders :)

Pagina: 1 ... 59 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.