“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Oval?Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:47:
Ik had eigenlijk wel indy oval verwacht voor vanavond
We gaan nog wel op een oval rijden met de Indycar op Dinsdag maar dat is pas later.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Best wel een pak leuker dan 3 kwartier zo'n bakbeest liggen voort te duwen, en na enkele keren staat er toch niet veel gras meer ... win win situatie!
[ Voor 24% gewijzigd door Fragbeestje op 28-05-2013 18:32 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Is dat nu oval Racing maar dan in budget vorm "zonder banking"JoepW schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:43:
Daar hoef je niet voor naar de andere kant van de aardbol hoor.
[video]
Nu is dit ook zo'n beetje de eerste keer dat ik in de Indycar zit, is het normaal dat dit ding super nerveus is? De gesharede setups waren voor mij echt onmogelijk, de V8SC is nog moeilijker achterstevoren te krijgen...
Vind die Indycar over het algemeen wel goed te rijden. Eerder te onderstuurt dan te nerveus in mijn beleving. Indy + Barber is een leuke combi!JazzGreenway schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:53:
Ik dacht kom, laat ik hier ook eens een raceje meepikken, maar ik geloof dat Indycar op Barber een van de meest frustrerende combo's is die ik ooit heb gereden op iRacing. Uit veiligheidsoverwegingen maar besloten deze over te slaan
Nu is dit ook zo'n beetje de eerste keer dat ik in de Indycar zit, is het normaal dat dit ding super nerveus is? De gesharede setups waren voor mij echt onmogelijk, de V8SC is nog moeilijker achterstevoren te krijgen...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het is een heerlijk levendige auto, goed te vangen met de juiste setups. Ik ken eigenlijk geen leukere / uitdagendere combo als Indy @ BarberJazzGreenway schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:53:
Ik dacht kom, laat ik hier ook eens een raceje meepikken, maar ik geloof dat Indycar op Barber een van de meest frustrerende combo's is die ik ooit heb gereden op iRacing. Uit veiligheidsoverwegingen maar besloten deze over te slaan
Ach, zonder een enkel rondje te rijden in de pits gestart en ging primaJazzGreenway schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:53:
Ik blinkte even en raakte een rondje kwijt, lag ineens een rondje achter midden in m'n lapVerwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:41:
lol disco, die heb ik nog niet eerder gehad in iRacing...

Kon me niet meer zo herinneren dat het ding echt wheelspin had in z'n 1. Nahja, my bad
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
1e won ik omdat Rudy van de server gedisconnect werd, erg jammer voor hem. 2e werd ik 4e na geweldige gevechten met Joep en daarna Pascal
Hier de reden waarom jouw verbinding zo instabiel is.
Ja absoluut leuk. Ik vond beide races ook fun. Helaas parkeerde ik de auto in de muur aan het eind van de 2de heatHoogie2004 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:41:
.....geweldige gevechten met Joep en daarna PascalSuper verdedigd van beiden!
[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 29-05-2013 06:56 ]
Ik heb denk ik twee problemen die ik moet "oplossen"om van die 4 seconden er 2 seconden te langzaam te maken.
Probleem 1 = Remmen
Op dit moment rem ik ongeveer op 100MTR voor de bocht. Ik merk dat ik steeds met teveel snelheid de bocht inga. Ik heb al eerder geprobeerd te remmen, later, harder, opnieuw calibreren etc etc. Ik denk dat ik mijn rembalans niet goed heb staan. Vraag aan jullie; gemiddelde brakebias ? bij mij staat die op 60
Probleem 2 = FF
Ik heb een Fanatec GT3 geval en ik rij met de MCL FFB op 12, 14, en 16 maar voel eigenlijk niet wanneer de auto iets verkeerd doet. Hoeveel hebben jullie hem staan.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
is ofwel offer je remweg op en ga je voor balans ofwel kort en krachtig maar hou je de achterkant in bedwang
voor FFB zet ik deze zodat de F meter rechtsboven juist niet rood wordt bij normaal sturen, per track per auto. als je curbs raakt wordt ie rood
Xbox
http://gathering.tweakers...t_messages/1534945/0#Tips
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Brake Balance: 54% (lekker veel remvermogen, maar wel oppassen met instabiliteit)
Instellingen FFB:
Linear Mode: Yes
Strength: 10
Damping: 4
Min. Force: 0.4%
Sinds ik met mijn FFB omlaag gegaan ben voel ik veel meer detail (wat de auto 'dreigt' te gaan doen) en kan ik sneller reageren als ik moet tegensturen.
Maar het is allemaal erg persoonlijk
Deze?BM schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:48:
Voor de FF zwerft er op het iRacing forum ergens een tabel rond met de 'aanbevolen' FF per auto. Tijdje terug naar op zoek geweest, echt niet kunnen vinden. Zit best veel verschil in per auto namelijk...
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2023748.page
Ok bedankt. Ik zal eens testen met je FFB settings. Bij mij staan damping en MIN FORCE op 0 en ik heb nooit op Strenght = 10 gereden.JoepW schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:41:
Even mijn settings voor de McLaren met de CSW en CSP:
Brake Balance: 54% (lekker veel remvermogen, maar wel oppassen met instabiliteit)
Instellingen FFB:
Sinds ik met mijn FFB omlaag gegaan ben voel ik veel meer detail (wat de auto 'dreigt' te gaan doen) en kan ik sneller reageren als ik moet tegensturen.
Tevens ben ik met met brake Bias nooit onder de 58% geweest, ik ben alleen maar omhoog gegaan
Min force 0.4? Dat is wel een groot verschil met mijn GT3RS, daar staat ie op 13 ofzo. Meen dat dat iig was wat er uit dat testtooltje kwam.JoepW schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:41:
Even mijn settings voor de McLaren met de CSW en CSP:
Instellingen FFB:
Degene die ik voor ogen had was een simpel plaatje, maar volgens mij was de data niet veel anders dan wat hier staat. Thanks!
Xbox
Verwijderd
Sinds kort ben ik beziggegaan met simracen met behulp van mijn Logitech G25 en GTR2. Door het lezen van onder andere dit topic ben ik ook geinteresseerd geraakt in het online simracen.
Als ik het internet moet geloven wordt iRacing gezien als een van de (al dan niet de beste) online race-simulatie.
Voor mijn gevoel zou ik hier best graag wat tijd in willen gaan steken maar ik vroeg mijzelf nog een paar dingetjes af, waarmee jullie mij misschien mee uit de brand kunnen helpen:
Kan je uit de voeten in iRacing met een G25 en 1 beeldscherm? Dit komt voornamelijk omdat ik vaak lees over gigantische 3-schermen setups met de meest uiteenlopende sturen, pedalen en zelfs stoelen.
Ik heb een code vanuit een promotie verkregen waarmee ik 3 maanden gratis aan de slag kan met iRacing, maar ik las in de OP dat men het fijn vindt als ik een van jullie zou opgeven als refferral. In de OP staat JoepW aangegeven, maar ik vroeg me af of dit nog actueel is.
Bij voorbaat dank!
Je kan prima beginnen met een G25 en een beeldscherm. Ik ben zelf begonnen met een DFGT stuur + 1 scherm, en rijd nog steeds met een enkel scherm (ondertussen wel beter stuur + pedalen).Xmasman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:53:
Hallo Tweakers,
Sinds kort ben ik beziggegaan met simracen met behulp van mijn Logitech G25 en GTR2. Door het lezen van onder andere dit topic ben ik ook geinteresseerd geraakt in het online simracen.
Als ik het internet moet geloven wordt iRacing gezien als een van de (al dan niet de beste) online race-simulatie.
Voor mijn gevoel zou ik hier best graag wat tijd in willen gaan steken maar ik vroeg mijzelf nog een paar dingetjes af, waarmee jullie mij misschien mee uit de brand kunnen helpen:
Kan je uit de voeten in iRacing met een G25 en 1 beeldscherm? Dit komt voornamelijk omdat ik vaak lees over gigantische 3-schermen setups met de meest uiteenlopende sturen, pedalen en zelfs stoelen.
Ik heb een code vanuit een promotie verkregen waarmee ik 3 maanden gratis aan de slag kan met iRacing, maar ik las in de OP dat men het fijn vindt als ik een van jullie zou opgeven als refferral. In de OP staat JoepW aangegeven, maar ik vroeg me af of dit nog actueel is.
Bij voorbaat dank!
JoepW is inderdaad nog steeds de gegadigde voor de referral, heb zijn email helaas niet bij de hand, even een PM biedt vast uitkomst
Ow, en last but not least, WELKOM
Ik heb net JoepW een PM gestuurd, ik wacht wel even op zijn reactie voordat ik mezelf registreer.
Meteen nog een ander vraagje er achteraan:
Ik lees dat er door de seizoenen heen veel verschillende races gereden worden, kan je uit de voeten met de eerste auto's en tracks die je krijgt bij de aanmelding? of is het verstandig om meteen te gaan kijken naar een aantal tracks?
Maar maak je daar de eerste maand zeker niet te druk om, gewoon lekker in de Mazda MX5 beginnen, en daar veilig leren racen
#edit: Zoals RedBaron al ongeveer zegt, investeren komt pas kijken als je dit echt leuk gaat vinden
[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-05-2013 15:34 ]
Ik zou zeker nog niet te veel gaan investeren in andere tracks en auto's voordat je zeker weet of dit wel iets voor je is
Ik heb nu een driving force GT met een aardig groot scherm maar nu vind ik dirt 3 een beetje té arcade en showdown vindt ik maar een stroperig rijgedrag hebben. Maar nu zat ik iracing in de gaten te houden en het lijkt mij wel wat. Is het erg moeilijk? Want ik kan met dirt wel uit de voeten alleen sommige elementen ontbreken zoals je eigen auto kopen, opvoeren enz. Zit dit wel in iracing?
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Probeer een proef abbonnement van een paar maanden, dan weet je snel genoeg of het iets voor je is.
[ Voor 15% gewijzigd door DirkT op 29-05-2013 18:55 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Uit je beschrijving lijkt me iRacing wat teveel simulatie voor jou, maar er is natuurlijk niets dat je weerhoudt van het een keer te proberen. Velen zijn met de wat meer arcade games (zoals Dirt / Grid / F1 series) begonnen.auto660 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:50:
Hallo,
Ik heb nu een driving force GT met een aardig groot scherm maar nu vind ik dirt 3 een beetje té arcade en showdown vindt ik maar een stroperig rijgedrag hebben. Maar nu zat ik iracing in de gaten te houden en het lijkt mij wel wat. Is het erg moeilijk? Want ik kan met dirt wel uit de voeten alleen sommige elementen ontbreken zoals je eigen auto kopen, opvoeren enz. Zit dit wel in iracing?
Verwacht echter niet dat je je auto compleet kunt aanpassen met andere bumpers, motoren of weet ik wat. In iRacing kun je je auto een kleurtje geven, en in de meeste auto's nog wat spelen met de setup (versnellingen / rijhoogte / vering, etc) en that's it. Het is zeer realistisch rijden, en echt wel een tandje moeilijker als Dirt.
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Verwijderd
iRacing is niet veel moeilijker dan welke andere racing game dan ook. Tenzij je gewend bent muren, objecten of de onrealistische physics gebruikt om de bocht door te komen. Het leuke aan iRacing is de feedback die je terug krijgt uit je stuur en het gedrag van de wagen. Die beleving maakt het enorm leuk.auto660 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:00:
Ik denk dat ik dan eerst maar eens GT5 met een stuur ga proberen en als ik daarmee eenmaal uit de voeten kan dan ga ik denk ik maar kijken naar iRacing. Bedankt voor alle moeite!
Ofwel met een beetje racecraft kom je een heel eind. Uiteindelijk hoef je alleen maar referenties te zoeken om te remmen, sturen en accellereren. En hoe beter je die op elkaar afstemd, hoe sneller je zal gaan
Wij zijn er niet voor niks verslingerd aan
[ Voor 3% gewijzigd door backupdevice op 29-05-2013 20:01 ]
Alleen nog even dat lelijke logo afdekken op het midden van het stuur.
Even een tip, als je hier registreert dan krijg je 3 maanden gratis:Hoogie2004 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:54:
Je kunt redelijk goedkoop 3 maanden proberen ($ 15), dus waarom niet
Wij zijn er niet voor niks verslingerd aan
https://www.cadillaccupracing.com/
Dankje, ga ik dat maar even doen!Xmasman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:16:
[...]
Even een tip, als je hier registreert dan krijg je 3 maanden gratis:
Ah, die link zocht ikXmasman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:16:
[...]
Even een tip, als je hier registreert dan krijg je 3 maanden gratis:
[ Voor 32% gewijzigd door auto660 op 29-05-2013 20:30 ]
Je kan ook je bankrekening koppelen aan paypal.auto660 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:23:
Grrr, heb geen creditcard aan mijn paypal gelinkt, even kijken hoe ik dit nu ga doen.. er zijn geen creditcards hier in huis, heeft iemand anders hier een oplossing voor?
Dat heb ik dus gedaan, en heb wel 70 cent op mijn paypal maar hij accepteerd het niet, en dat terwijl het gratis is. Wat zou het dan nog kunnen zijn?Speedy55 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:34:
[...]
Je kan ook je bankrekening koppelen aan paypal.
Edit: Zojuist mijn eerste practice/quali/race gedaan op Summit Point.
Na een flinke crash in de eerste bocht uiteindelijk toch nog van de 6e naar de 2e plaats gereden, goed voor het zelfvertrouwen zal ik maar zeggen.
Ik ben erg onder de indruk van hoe de sim aanvoelt en ik heb zon gevoel er nog wel meer dan een paar uurtjes mee zoet te zijn
[ Voor 64% gewijzigd door Xmasman op 29-05-2013 23:35 ]
Verwijderd
andere manier is ook prepaid creditcard google even 3vcardauto660 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:46:
[...]
Dat heb ik dus gedaan, en heb wel 70 cent op mijn paypal maar hij accepteerd het niet, en dat terwijl het gratis is. Wat zou het dan nog kunnen zijn?
Stort geld naar je PayPal account, dan gaat het wellicht wat sneller. Ik weet niet meer hoe ik mijn bankrekening heb gekoppeld aan m'n account maar kan me herinneren dat ik een aantal keren eerst naar PayPal heb gestort.auto660 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:46:
[...]
Dat heb ik dus gedaan, en heb wel 70 cent op mijn paypal maar hij accepteerd het niet, en dat terwijl het gratis is. Wat zou het dan nog kunnen zijn?
Als je GT5 goed te doen vindt en je houd wel van realisme zou ik het zeker proberen.
Hè, weer geen nieuwe contentJoepW schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:04:
Morgen weer maintenance: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3194640.page
Xbox
Van 16:00-18:00 uur dusChris Page
Sim and web updates. No new content.
Thursday 30-May-2013 1400 UTC
EST(-4)
0400 Hosted Sessions*
1000 Service Down
1200 Service Up
UTC
0800 Hosted Sessions*
1400 Service Down
1600 Service Up
AEST(+10)
1800 Hosted Sessions*
0000 Service Down - 31-May
0200 Service Up - 31-May
Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.
(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.
All times are subject to change.
Timezone converter:
http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc
Does "1600" make you say "what?"
Wikipedia: 24-hour clock
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 30-05-2013 10:31 ]
Zou er niet 1 of andere Lotus onderhand uit moeten komen?
Nee, die komt pas in season 3 vorig jaarStreskip schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:32:
[...]
Ik gok dat die pas season 3 dit jaar, of zelfs season 4.
[ Voor 23% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-05-2013 11:38 ]
Zodat de Lotus 79 van 4 officiële races per week naar 1 of 2 gaat?Streskip schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:32:
[...]
We hebben meer mensen nodig, niet meer auto's.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Wijze woordenArfman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:38:
[...]
Zodat de Lotus 79 van 4 officiële races per week naar 1 of 2 gaat?![]()
Geen kosten meer, en iedereen krijgt zelfs credits als ie maar genoeg weken meedoet
Enig nadeel is dat, als dat populaire serie is, of met teveel mensen voor de betreffende serie bent, je niet in dezelfde split zit met zijn allen
[ Voor 21% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-05-2013 11:42 ]
Ik denk dat ze net zolang wachten totdat het een verassing voor ons is.... Zijn we er allemaal blij om dat ie er is, en niet boos dat het zo lang geduurd heeft..Hoogie2004 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:36:
[...]
Nee, die komt pas in season 3 vorig jaarWat is de vertraging op dat ding ongelooflijk...
Ik gok dat die pas season 3 dit jaar, of zelfs season 4.
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Zonder nieuwe content blijven mensen niet hangen ben ik bang. Als je 5 jaar naar een zelfde hoeveelheid content zit te kijken gaan mensen lopen. Hoe jammer het ook is, het uitbrengen van content is voor iRacing van levensbelang, en niet alleen omdat vanwege de directe inkomsten die ze daaruit binnenhalen.Arfman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:38:
[...]
Wel veel tussentijdse updates dit seizoen. Benieuwd of dat nog impact gaat hebben op de update na S2. Heb het geval dat die nog wel eens wat kan gaan tegenvallen. Ze zijn toch een boel mankracht kwijt aan deze tussentijdse updates die niet besteed kan worden aan nieuwe features.
Xbox
Verwijderd
Maar de andere kant is weer meer auto's dan meer series en dat is meer spreiding en dus minder off racesBM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:43:
[...]
Zonder nieuwe content blijven mensen niet hangen ben ik bang. Als je 5 jaar naar een zelfde hoeveelheid content zit te kijken gaan mensen lopen. Hoe jammer het ook is, het uitbrengen van content is voor iRacing van levensbelang, en niet alleen omdat vanwege de directe inkomsten die ze daaruit binnenhalen.
Een voorbeeld is GT challenge is sinds vannacht 02.00 niet 1 keer officieel gegaan
Sommige auto's zijn nu eenmaal minder populair.
Road racen wordt vooral gedaan door de Europeanen en dan vind je het gek dat midden in de nacht geen races official gaan?Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:46:
[...]
Maar de andere kant is weer meer auto's dan meer series en dat is meer spreiding en dus minder off races
Een voorbeeld is GT challenge is sinds vannacht 02.00 niet 1 keer officieel gegaan

Aan de oval kant geld dit precies voor ons. Er gaan bijna geen races meer official om 20:45 in open series.
Omdat ze in de VS nog op hun werk/school zijn (en de fixed serie).
[ Voor 89% gewijzigd door Niellie41 op 30-05-2013 12:22 ]
inderdaad ipv mac support gewoon xbox en playstation . dan gaat MC ook ineens veel cleaner zijn .Arfman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:38:
[...]
j/k
Als de hoeveelheid content te groot word om allemaal gebruikt te worden zal er imho een roulatiemodel toegepast moeten worden. Het ene seizoen autos A, D en F, het andere seizoen autos B,C en E. Spreiding zou dan wel dusdanig zijn dat er voor (bijna) iedereen elke seizoen wat leuks te rijden is.Niellie41 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:56:
Wat ook zou helpen is het weg halen van de fixed series
Maar eerlijk gezegt zou ik niet graag in de schoenen van iRacing staan. Lastige keuzes
Xbox
tja die keuzes wisten ze met dit betaal model. De simracing markt is te klein om blijven te teren op nieuwe leden. Ze weten het ondertussen wel hoor met tablet, mac, linux , steam.....BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:39:
[...]
Als de hoeveelheid content te groot word om allemaal gebruikt te worden zal er imho een roulatiemodel toegepast moeten worden. Het ene seizoen autos A, D en F, het andere seizoen autos B,C en E. Spreiding zou dan wel dusdanig zijn dat er voor (bijna) iedereen elke seizoen wat leuks te rijden is.
Maar eerlijk gezegt zou ik niet graag in de schoenen van iRacing staan. Lastige keuzes
tja ze moeten iets he
Ze hebben zichzelf hard in de voet geschoten met de fixed series imo. Elke serie die ook een fixed ernaast heeft is zo goed als dood, terwijl veel series die geen fixed hebben het prima doen (Grand-Am en Star Mazda bijv). Ik ben ervan overtuigd dat ook die series dood gaan als ze er een fixed naast zetten.
Helaas kun je de fixed series niet meer weg halen, dat is nu te laat, ze zijn duidelijk veel populairder dan de open series, en dat komt is ook logisch. Je kunt wel zeggen dat iedereen in de fixed series wel terug stapt naar de open series, maar dat is niet zo, je verliest gewoon leden als je de fixed series nu weg zou halen. De optie had er gewoon nooit mogen zijn, maar nu hij er is neemt iedereen de makkelijke weg en is het te laat...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurt als ze het om zouden draaien, een 25 min. open race, en een 65 min. Ik kan me voorstellen dat de korte races meer mensen trekken omdat je daar niet meteen heel veel tijd voor moet vrijmaken. Ik persoonlijk vind races van 30 - 40 minuten eigenlijk perfect, al is de HPD 65 minuten ook prima te doen. Zeker in de tragere wagens blijf ik geen uur wakker....
Verwijderd
Verwijderd
De mustang and de radical zit echt helemaal geen enkel leven meer in
Ik ken geen enkele lekkere fixed setup om mee te racen.
[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 30-05-2013 13:49 ]
Verwijderd
klopt site ligt platNickThissen schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:49:
Ligt het forum er nu weer uit, of ligt het gewoon aan mij omdat ik met m'n app aan het kloten ben?! Krijg steeds 'We need a pit stop!'...

Dat de fixed setups wat onderstuurt zijn is logisch, dat is de meest veilige en toegankelijke optie. Bij sommige zijn ze echter wel erg ver gegaanHoogie2004 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:19:
Wat vooral zo vervelend is aan de Fixed setups, is dat ze niet te rijden zijn. Voor alles geldt, onderstuur, onderstuur onderstuur, en dan denk je aan gas, en je staat achterstevoren (of in sommige wagens onderstuur je de baan af...)
Ik ken geen enkele lekkere fixed setup om mee te racen.
Ik zou ook niet weten hoe iRacing de boel zou moeten veranderen zonder heel veel mensen voor de kop te stoten. Series weglaten kun je niet maken, mensen 'moeten' kunnen rijden met de autos die ze gekocht hebben, maar oneindig toevoegen zorgt voor races met 2 man op de server, en dat trekt ook niet bepaald mensen aan....
[ Voor 30% gewijzigd door BM op 30-05-2013 13:51 ]
Xbox
Aan de andere kant halen ze ook series weg van auto's die inmiddels vervangen zijn (A class oval auto bijv), dus het kan wel. Eventueel gewoon (gedeelte van) geld terug geven (in de vorm van iRacing credits uiteraard) van de auto's die ze "weg halen".BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:50:
[...]
Dat de fixed setups wat onderstuurt zijn is logisch, dat is de meest veilige en toegankelijke optie. Bij sommige zijn ze echter wel erg ver gegaan
Ik zou ook niet weten hoe iRacing de boel zou moeten veranderen zonder heel veel mensen voor de kop te stoten. Series weglaten kun je niet maken, mensen 'moeten' kunnen rijden met de autos die ze gekocht hebben, maar oneindig toevoegen zorgt voor races met 2 man op de server, en dat trekt ook niet bepaald mensen aan....
Maar begin eerst maar eens met het verwijderen van de dubbele of zelfs driedubbele series die dezelfde auto's gebruiken

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 30-05-2013 13:54 ]
Verwijderd
Dat hadden ze al veel eerder moeten doen, dat ze met Holden in gesprek zijn wijst daar ook op. En er zit toch ook een BMW Z4 voor naast de Mclaren of Ford GT aan te komen?
Dat is er al toch, krijg je een 10tje in iRacing dollarsVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:53:
Misschien moeten ze eens iets doen om bestaande leden nieuwe leden te laten aanbrengen een soort van actie
Verwijderd
of is dit al een zodanig gespecialiseerd stuur dat ik echt via inet moet bestellen?
Ik woon in ede. en wil graag van de console met gamepad overstappen naar deze game
maar dan kan je niet per wagen een comp houden.Richard117 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:55:
Ik denk dat ze met de Nascar A de goede weg ingeslagen zijn, meerdere auto's/merken in een klasse.
Dat hadden ze al veel eerder moeten doen, dat ze met Holden in gesprek zijn wijst daar ook op. En er zit toch ook een BMW Z4 voor naast de Mclaren of Ford GT aan te komen?
dat is weer verdelen en idd dan kiest iedereen voor de snellere wagen.
was in rfactor ctdp mod ook, moesten de developers met speciale versie komen met elke F1 wagen had mclaren physics tja
Volgens de Pricewatch:Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:57:
weet iemand waar ik de thrustmaster T500RS op kan halen?
of is dit al een zodanig gespecialiseerd stuur dat ik echt via inet moet bestellen?
Ik woon in ede. en wil graag van de console met gamepad overstappen naar deze game
pricewatch: Thrustmaster T500 RS Zwart, PC, PlayStation 3
AFuture in veenendaal, en MMC Veenendaal
Verwijderd
ah ja helemaal niet aan gedachtHoogie2004 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:59:
[...]
Volgens de Pricewatch:
pricewatch: Thrustmaster T500 RS Zwart, PC, PlayStation 3
AFuture in veenendaal, en MMC Veenendaal

Ik vind Fixed zowiezo alleen iets voor de lagere klassen en dan ook nog niet, hoeveel moeite is het om 5 settings op een auto uit te vogelen nl. (settings die daarbij ook nog op elke auto zitten)BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:50:
[...]
Dat de fixed setups wat onderstuurt zijn is logisch, dat is de meest veilige en toegankelijke optie. Bij sommige zijn ze echter wel erg ver gegaan
Meer/Betere informatie hoe setups te maken is dan imho ook "the way".
Daarbij vind ik juist een onderstuurde setup "schijnveiligheid" aangezien je dan overdreven agressief moet sturen/remmen/gasgeven om het ding door de bocht te krijgen, het leert beginners dus de verkeerde technieken aan imho. (Licht overstuurd is dan misschien zelfs veiliger in the long run.)
[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 30-05-2013 14:02 ]
How do you save a random generator ?
Je zit op tweakers... kan je best de pricewatch even gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:57:
weet iemand waar ik de thrustmaster T500RS op kan halen?
http://tweakers.net/price...art-pc-playstation-3.html
edit : veel te laat
Fixed zouden ze eruit moeten gooien. Misschien enkel voor Rookies en een deel van D.enchion schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:01:
[...]
Ik vind Fixed zowiezo alleen iets voor de lagere klassen en dan ook nog niet, hoeveel moeite is het om 5 settings op een auto uit te vogelen nl. (settings die daarbij ook nog op elke auto zitten)
Meer/Betere informatie hoe setups te maken is dan imho ook "the way".
Daarbij vind ik juist een onderstuurde setup "schijnveiligheid" aangezien je dan overdreven agressief moet sturen/remmen/gasgeven om het ding door de bocht te krijgen, het leert beginners dus de verkeerde technieken aan imho. (Licht overstuurd is dan misschien zelfs veiliger in the long run.)
Denk dat ze de onderstuurdere setups houden omdat je dan echt wel verplicht bent om het slow in fast out principe te gebruiken.
Maar naar mijn mening mogen de standaard setups wel iets neutraler opgezet worden.
Enkele posts terug het voorstel om de GoT races op officiële servers te rijden... Ik stem voor V8 Supercar
[ Voor 52% gewijzigd door Fragbeestje op 30-05-2013 14:07 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Even bellen of ze em op voorraad hebben en je em voor 400 mag komen ophalen, en anders bestel je em ergens andersVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:00:
[...]
ah ja helemaal niet aan gedachtmaar dat is gauw 100 euries duurder d-:
Dit topic is gesloten.