iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Haha echt leuk om te zien. Episch ophouden van mijn kant
De Martijn trainmartijn_8519 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:48:
[...]
Haha echt leuk om te zien. Episch ophouden van mijn kant
Het is Top 8 / Top 10 / Of alles in iRacing HostingDirkT schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:47:
Kan natuurlijk alleen voor mijn eigen ervaring spreken, maar ik vind de volledig reverse erg leuk. Ik ben niet van het caliber Alien en daardoor haal ik vaak de top 10 in heat 1 niet. Echter heat 2 door de reverse kom ik wel vaak in de top 10 en soms zelfs nog best hoog, zo had ik vorig seizoen in de mclaren nog een prima 2e plek op sonoma behaald.
Misschien is een top 8 reversed net te weinig voor mij, kunnen we er niet top 12 van maken
En volgens mij zijn de enige opties top 8 en top 10, tenzij we elke week de grid handmatig gaan bouwen en dat is niet erg handig.
Lijkt me een prima idee!JoepW schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:48:
Tussenweg: Op verzoek kan je achteraan op het Grid geplaatst worden voor na Heat 1 als ik (of welke hoster dan ook) de 2de heat aanmaakt. ID?
Goed plan.JoepW schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:48:
Tussenweg: Op verzoek kan je achteraan op het Grid geplaatst worden voor na Heat 1 als ik (of welke hoster dan ook) de 2de heat aanmaakt. ID?
Nog een idee, op verzoek kan ik vooraan geplaatst worden in heat 2
Achteraf gezien was er meer ruimte voor me, maar dat was op dat moment heel lastig te zien.
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 07-05-2013 11:51 ]
Ik zat achter Niel en volgens mij was het Speedy55 die helemaal links van de baan nogal langzaam reed / terugviel o.i.d.
Daardoor ging BM van links naar het midden van de baan.
Vanuit mijn cockpit leek er wel behoorlijk wat ruimte voor Niel te zijn, maar hij koos ervoor om achter BM te blijven en remde daardoor wat af wat ik niet verwachtte.
De tik was genoeg om hem in onbalans te brengen waardoor hij linksaf zwiepte tegen Joe aan wat voor wat chaos zorgde toen ze weer terug de baan op stuiterden.
Mijn excuses in ieder geval voor het verkeerde inschatten daar.
Zelf had ik op dat moment volgens mij geen schade, maar de volgende ronde bij de exit van T2 ging Robert te wijd en toen hij terug de baan op reed pakte hij net dat stukje gras mee waardoor hij linksaf de muur in knalde en ik geen kant meer op kon en er vol achterin reed waardoor m'n auto ook meteen total loss was. Omdat m'n motor ook stuk was moest ik dus towen wat me verder terugwierp, zo'n 30 seconden achter de andere mensen die problemen hadden.
Wat later viel Koen nog wel wat terug door spins/pitstops o.i.d waardoor hij nog achter mij terug kwam op de baan. Dat bracht nog iets van spanning terug, zeker toen ik met 1 ronde te gaan nog een fout maakte waardoor het gat nog 0.2s was o.i.d. maar net als in heat 1 wist ik hem voor te blijven
Soort kiezen of delen.
btw normale starts gaan ook wel eens mis dus, of het nou maar 8 auto`s reversed of full-reversed is maakt echt niet uit.
Misschien wel handig om de laps van de langzaamste deelnemers te bekijken van de eerste race voor de 2e heat aan te vangen, zou wat verrassingen kunnen schelen.
How do you save a random generator ?
Wat Streskip zegtDutchDevil79 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:23:
Ach vanavond weer met een totaal andere auto. De indycar op een zeer hobbelig circuit. Word vullingen uit de cockpit rapen achteraf.
Dallara is volgende week maandag
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vanavond waarschijnlijk niet op tijd thuis, maar wie weet...
Ach, die informatie is ook zeer moeilijk te vindenStreskip schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:25:
HPD vanavond jonguhh
Nou ja ook een andere auto( Bleeeh). Niet men favoriet maar ja anders rij ik er ook nooit mee. Zal vanavond wel ergens achteraan het veld mee rijden.
[ Voor 41% gewijzigd door DutchDevil79 op 07-05-2013 14:33 ]
Tuurlijk.....duh!!DutchDevil79 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:32:
Nou ja ook een andere auto( Bleeeh). Niet men favoriet maar ja anders rij ik er ook nooit mee. Zal vanavond wel ergens achteraan het veld mee rijden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=u4-iGGtZzT4]
Inclusief Audi chickie
En wat Porsches:
[YouTube: http://youtu.be/sGgJ_UFTQcs]
[ Voor 21% gewijzigd door Streskip op 07-05-2013 14:59 ]
en ik zou zo zo zo graag een eigen skin willen maken, maar kan het niet.. kom er niet aan uit in photoshop, super balen!
[ Voor 39% gewijzigd door Nickrsd op 07-05-2013 15:36 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Om het nog makkelijker te maken hoef je alleen nog maar het trefwoord 'agenda' en de naam van mijn bedrijf te onthoudenNickThissen schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:27:
[...]
Ach, die informatie is ook zeer moeilijk te vinden
Ik heb maar even snel een redirect gemaakt naar de agenda post
http://agenda.invisio.nl
[YouTube: http://youtu.be/3jjAt-09ApI]NickThissen schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:45:
Ik had rockingham nog nooit gezien, net maar eens filmpje opgezocht maar dat infield zag er toch wel krap uit. Zal toch wel low downforce worden ben ik bang want de oval is erg lang. Viel me wel op dat het extreem hobbelig is, vind die HPD niet zo leuk denk ik!
Mwa gaat wel!
We moeten kijken wat we moeten veranderen aan de auto's om de klassen te balanceren.
Verwijderd
Vanavond ga ik er helaas niet bij zijn, heb de track niet en verder gebruik ik ovals heeeeeeeul weinig.
Ik kwam vrij goed uit T1, en kon hem eigenlijk meteen bij jou aan de binnenkant zetten. Ik bleef al helemaal rechts omdat ik zag dat er wat mensen wijd waren gegaan, en die moesten natuurlijk ook weer terug de baan op. We zaten gelukkig maar heel kort 3-wide, want Speedy moest daar volgens mij flink liften omdat hij wat asfalt te kort kwam aan het einde van de bochtNickThissen schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:53:
Start heat 2 ging bij mij ook maar net goed trouwens, had links volgens mij Pascal zitten die terug op de baan kwam terwijl derx rechts van me zat. Met een scherm kon ik niet zien wanneer ik links of rechts clear was en de spotter bleef maar aan het schreeuwen die daar luisterde ik ook niet meer naar. Uiteindelijk gewoon zo veel mogelijk in het midden blijven rijden, veel te lang denk ik want volgens mij was ik Pascal al een tijdje voorbij (anders konden jullie het nooit 3 wide maken natuurlijk) en bleef ik derx dus misschien wat afknijpen, maar ik durfde niet terug naar links te gaan voordat ik tijd had om naar links te kijken
Die V8 is met onze GoT races prima, maar ik zal er geen seizoen mee gaan rijden. Dik 3s. langzmer per raceronde is gewoon too much
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 07-05-2013 19:49 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Doe ik quali voor Oko... heb een 1.51 staan, kan een 1.50,3 rijden. Zit in een super ronde, gaat diegene die voor mij rijdt mij blocken... dag ronde

Maarrrr nog .1 en dan naar D
[ Voor 115% gewijzigd door backupdevice op 07-05-2013 19:54 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
there, I fixed it!Niellie41 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:46:
HPD @ Rockingham road is echt niet leuk...
Nee zonder dollen, jammer, maarja niet alle combo's zijn een succes.
Het is echt zo erg. Dan rijd ik nog liever in de Skip Barber.
[ Voor 84% gewijzigd door Niellie41 op 07-05-2013 21:24 ]

Xbox
Verwijderd
Best wat wagens moeten afschrijven om de baan met 5 bochten te leren.BM schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:29:
Marco, heb je deze combo uberhaupt getest voor je 'm gekozen hebt?Dit is werkelijk de beroerdste combo die ik ooit gereden heb
Ben benieuwd hoeveel er straks op de server komen
Ik niet iig, ik duik m'n bed, is betere tijdbestedingVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:49:
[...]
Best wat wagens moeten afschrijven om de baan met 5 bochten te leren.
Ben benieuwd hoeveel er straks op de server komen

Xbox
Lukte helaas niet om er zelf bij te zijn vandaag. Was laat thuis, nog eerst naar fitness, en daarna nog eten. Toen was het al dik 21:00 geweest, en had het weinig zin meer.
Cube Nuroad Race (2022)
Ik had het wel naar m'n zinNiellie41 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:23:
[video]
Het is echt zo erg. Dan rijd ik nog liever in de Skip Barber.
Verwijderd
Even een paar rondjes gereden met de Mustang. McLarens hebben een hele hoge nadersnelheid, die kunnen er net niet langsremmen als de Mustang al comitted is ingestuurd.Niellie41 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:26:
Na de race vanavond nodig ik ook iedereen uit om naar de test sessie van NEO te komen. We hebben veel deelnemers nodig om informatie te verzamelen voor de volgende NEO race.
We moeten kijken wat we moeten veranderen aan de auto's om de klassen te balanceren.
Infield is erg smal, dat gaat heel veel geduld vergen van de snellere klassen.
YouTube: iRacing 2.0 13S2 McLaren MP4-12C Indianapolis 1:25.108 Gyro Cam
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
ik heb ook de mustang getest .. het gaat idd veel geduld vergen voor de snellere klasses vooral het infield ... als ik instuur met die mustang en er komt dan nog even een mclaren tussen is het echt wel billen dichtknijpen ... vooral de bocht voor oaktree ... maar als je het samen bekijkt kan je met een snellere daar mooi de undercut doen ... gemerkt met Dabelg in de Caddy als die mij daar passeerdeVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:17:
[...]
Even een paar rondjes gereden met de Mustang. McLarens hebben een hele hoge nadersnelheid, die kunnen er net niet langsremmen als de Mustang al comitted is ingestuurd.
Infield is erg smal, dat gaat heel veel geduld vergen van de snellere klassen.
[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 08-05-2013 10:22 ]
Gister testen met de Corvette op Atlanta Road ging best ok. Ik vond het iig leuk beter te doen dan de HPD op Rockingham. Hebt er ook nog een leuke springplank liggen. En met zo'n lange oval zal het veld wel lekker dicht bij elkaar blijven ala Charlotte. Eerste bocht is wel oppassen want hij lijkt nooit op te houden en als die dat dan doet kom je een greppel en hek tegen.
Race van gister met de HPD bevestigde bij mij weer waarom ik die HPD nooit echt leuk vind. Is bijna niet close mee te racen. En ik maak er teveel foutjes mee. Maar op zich heb ik me in de tweede race nog wel vermaakt zeker op het begin was het leuk vechten alleen na 2 foutjes weer in men eentje komen te rijden. Nog wel geprobeerd om bij Carlos aan te haken maar kwam niet echt snel dichterbij. Waardoor ik na weer een paar kleine foutjes de race maar relaxed heb uitgereden op p5.
Oko - Mazda Cup. Ik start op pole, en na 6 ronden komt de nr 2 hard dichterbij. Hij is 8 tienden sneller per ronde, dus die ga ik niet houden. Opdraaien rechterstuk kies ik al snel de rechterkant, omdat hij veel sneller de bocht uit komt. Door snel naar rechts te gaan geeft ik hem veel ruimte om er links voorbij te gaan. Ik zie dat hij een slipstream pakt, dus ik ga verder naar rechts om hem meer ruimte links te geven. Via de MIC zeg ik drie keer "left side, left side, left side.....maar hij gaat rechts met twee wielen op het gras en ramt me vol op het rechter achterwiel....wtf.
Towing, en anderhalve minuut de meest gore verwensingen naar mijn hoofd gekregen, en dat ik hem blokte.... SOms kom je raar volk tegen
nu met die mx-5 ga je treintjes krijgen van 4-5 auto's op 1sec.Niellie41 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:15:
Met deze combo moet je vaker de deur open laten dan normaal. Dat zie je ook in de VLN races en in de 24h van Nürburgring. Dit vereist veel samenwerking tussen de langzamere en snellere auto's.
dan gaat er niet veel samenwerking zijn vrees ik
zal echt wel een uitdaging zijn om zowel een goede Q te rijden als te finishen ( maar zal voor iedereen dezelfde uitdaging zijn ) hoop dat er echt geen willekeur ontstaat, teammates die blokken bv. (en de marshalls misschien de blauwe vlag in het oog houden hier).
ben ik met je eens, of wat ik doe in MC is knipperen met remlichten en dan even vroeger van gas af bij aanremmen.DutchDevil79 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:16:
Ik probeer zijn actie niet goed te praten maar lijkt erop dat hij dacht dat je hem wou blokken voor de volgende bocht. Je gaat zelf helemaal rechts rijden waardoor hij de buitenlijn moet nemen (nadelig voor volgende bocht). Op zich mag je dat ook gewoon alleen in de rookie klasse kan je misschien beter gewoon je lijn houden en als die echt zoveel sneller is maar gewoon aan de binnenkant je voorbij laten gaan.
Tja, ik zou het met je eens zijn als ik niet in de MIC 3 x left had geroepen.DutchDevil79 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:16:
Ik probeer zijn actie niet goed te praten maar lijkt erop dat hij dacht dat je hem wou blokken voor de volgende bocht. Je gaat zelf helemaal rechts rijden waardoor hij de buitenlijn moet nemen (nadelig voor volgende bocht). Op zich mag je dat ook gewoon alleen in de rookie klasse kan je misschien beter gewoon je lijn houden en als die echt zoveel sneller is maar gewoon aan de binnenkant je voorbij laten gaan.
Leermomentje = helemaal van gas af
Heb ik dus met alle auto`s met veel grondeffect in iRacing, op 1 of andere manier is de druk/grip die je voelt niet precies genoeg lijkt het.DutchDevil79 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:28:
Race van gister met de HPD bevestigde bij mij weer waarom ik die HPD nooit echt leuk vind. Is bijna niet close mee te racen. En ik maak er teveel foutjes mee. Maar op zich heb ik me in de tweede race nog wel vermaakt zeker op het begin was het leuk vechten alleen na 2 foutjes weer in men eentje komen te rijden. Nog wel geprobeerd om bij Carlos aan te haken maar kwam niet echt snel dichterbij. Waardoor ik na weer een paar kleine foutjes de race maar relaxed heb uitgereden op p5.
Duidelijke lijn/beweging is idd belangrijker dan wat je tijdens de chat zegt.backupdevice schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:11:
[...]
Tja, ik zou het met je eens zijn als ik niet in de MIC 3 x left had geroepen.
btw Je hersenen verwerken visuele en normale geluids informatie ook sneller dan gesproken informatie.
http://members.iracing.co.../475/1455588.page#7034699
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3190384.page
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Niet iedereen heeft chat tijdens rijden aan staan.backupdevice schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:11:
[...]
Dus, opkomen rechterstuk meteen naar rechts, en daarbij left side roepen is niet genoeg?enchion schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:17:
[...]
Duidelijke lijn/beweging is idd belangrijker dan wat je tijdens de chat zegt.
btw Je hersenen verwerken visuele en normale geluids informatie ook sneller dan gesproken informatie.
Blijkbaar niet.
Dat ligt gewoon 100% aan die track, met de HPD kun je prima close racen, maar niet op zo'n krap baantje waar je alle ruimte nodig hebt om uberhaupt rond te komen en elk remfoutje fataal is.DutchDevil79 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:28:
Hmm als het klopt wat backupdevice zegt dan kun je hier weinig aan goedpraten denk ik. Als hij echt achter hem zat, nog even de draft meepikte en daarna pas NOG meer naar rechts gaat om met twee wielen in het gras in te halen, dan kan backupdevice hier helemaal niks aan doen. Hij laat gewoon de ideale lijn open, zolang je dat vroeg genoeg doet (wat in dit geval wel zo lijkt als de achterligger nog even de draft mee kon pakken) dan is daar niks mis mee en heeft de achterligger gewoon niks te zoeken aan de binnenkant. Dit heeft niks met blocken te maken, ten eerste omdat het gewoon voor positie was, en ook omdat het maar gewoon 1 beweging was, waarom zou dat blocken zijn?DutchDevil79 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:16:
Als hij echt zo ver achter je zat dat je hem niet afsneed door bij de exit de binnenlijn te kiezen dan zou ik gewoon een protest indienen, die gast kan gewoon niet rijden en duwt je gewoon van de baan af. Zonder replay kan ik dat niet beoordelen natuurlijk dus ik ga er vanuit dat het klopt wat je zegt.
Je hebt :backupdevice schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:50:
[...]
Dus, opkomen rechterstuk meteen naar rechts, en daarbij left side roepen is niet genoeg?
Blijkbaar niet.
1 Duidelijk
2 Over-Duidelijk
3 Zo Duidelijk dat zelfs de gerbils van de buren begrijpen wat je van plan bent.
Sommige mensen reageren alleen op niveau 3, en hele aparte gevallen dan nog niet.
En die HPD ik heb er iig nog nooit leuk mee geraced op welke baan dan ook. Maar maakt niet uit ik heb hem ooit aangeschaft dus wel goed om er ook af en toe mee te rijden.
Beetje jammer dat ik in de 2e heat even naar buiten toe schoof en een voorwiel op het gras plantte... hierdoor kon Paul er iets te gemakkelijk voorbij.
Vond het wel leuk dat ik zo lang bij Roope kon blijven maar eenmaal het gat groter werd en ik geen slipstream meer had was dat snel voorbij...
Misschien dat ik hem wel vaker ga gebruiken in de toekomst.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ik zou er nooit vanuit gaan dat anderen je horen als je wat over voice (of text) chat zegt tijdens het racen.backupdevice schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:11:
[...]
In multiclass racen heb je soms van die mensen in de langzamere klasses die snellere auto's constant vertellen waar de snellere auto's hen moeten inhalen etc.
Omdat dit 95% van de tijd onzinnige informatie is mute ik dan al snel de hele chat, omdat het gewoon een afleiding is wat me stoort.
Dat ik dan sommige misschien wel nuttige chat mis is dan helaas pindakaas.
Waar het voor jou misschien logisch lijkt om rechts te gaan rijden is dat denk ik niet zo als je het vanuit de ander z'n standpunt bekijkt.
Jullie racen voor positie, dus vanuit zijn ogen lijk jij met die beweging de binnenkant af te dichten richting de volgende bocht en lijk jij dus te beginnen met je positie te verdedigen.
Als je hem er langs zou willen laten zou ik gewoon op de ideale lijn blijven rijden zodat hij rechts kan passeren.
Eventueel het gas een klein beetje liften en misschien zoals dabelg aangeeft even je remlichten laten knipperen als signaal dat je afremt.
Daarmee bedoel ik absoluut niet dat je iets verkeerd deed of dat jij ook maar iets van schuld had in het moment dat je beschrijft.
Maar door wat voorspelbaarder en slimmer te rijden kan er de volgende keer weer zo'n prutser achter je rijden, maar die passeert jou dan zonder dat jij incidenten oploopt.
Het is gewoon altijd wel goed om zulke incidenten na afloop even te reviewen.
Niet alleen om te kijken wie er de schuld had, maar ook om te zien of je wellicht zelf iets anders had kunnen doen om het te voorkomen.
Tijdens towing wilde ik wel mijn intenties uitleggen maar de mofo's , f8cking etc etc verhinderde dat.
Maar ja, ik zit nog steeds te twijfelen wat ik in de D klasse ga rijden. Keuzes keuzes
[ Voor 25% gewijzigd door backupdevice op 08-05-2013 14:44 ]
Xbox
Mja, maar je zei ook: Volgende keer helemaal van het gas af.backupdevice schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:42:
Daarom zeg ik ook = leermomentje.
Dat zou ik dus niet doen, want dat verwacht de ander zéker niet. Blijf gewoon normaal rijden en zodra je ziet dat hij een aanval plaatst geef je hem de ruimte. Of je neemt een bocht gewoon veel te wijd waardoor hij denkt: Ha, hij maakt een fout, ik kan er voorbij! Eigenlijk verwacht niemand dat P1 zo maar ruimte geeft. In 99,999% van de gevallen zul je moeten vechten voor P1. Als het 8 tienden per ronde scheelt ga ik er nog niet vanuit dat ik er zomaar voorbij kom iig.
Ik ben zelf ook wel op mensen gebotst die me de ruimte gaven, puur omdat ze iets deden wat ik totaal niet had verwacht. En soms hadden ze dat ook aangegeven via de chat, maar ik zie niet altijd wie wat zegt, omdat dat onderin beeld staat en ik gewoon naar de weg kijk.
Zo voorspelbaar mogelijk rijden is in elk geval het meest hufterproof.
Eindelijk heb ik de HPD afgemaakt.

De HPD was wel het lastigste tot nu toe wat betreft de leeuw.
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 08-05-2013 16:04 ]
Geen idee wat het is. Dat wordt door iRacing er op gezet.

Logo van Benelux? Ik heb nergens het logo van de club op mijn auto.
Is dit een indirecte hint dat ik weer geld moet uitgeven Niel...
Volgens mij is het dit idd. Mechanisme voor de achtervleugel schuift over dat plaatje heen. Zo interpreteer ik het iigTuxieDeni schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:38:
Volgens mij is het in het echt het plaatje om de achtervleugel te verstellen maar kan er ook naast zitten.
Is dit een indirecte hint dat ik weer geld moet uitgeven Niel...![]()
Xbox
Nee hoor.TuxieDeni schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:38:
Volgens mij is het in het echt het plaatje om de achtervleugel te verstellen maar kan er ook naast zitten.
Is dit een indirecte hint dat ik weer geld moet uitgeven Niel...![]()
Ik was er aan begonnen en vond het door de race van gisteren het tijd om hem eens af te maken.
Ik zoek wel nog mensen die er mee willen rijden.
Het is in ieder geval niet het club logo (ook al lijkt het inderdaad op die leeuw), waarom zou dat op alle foto's zitten van de auto zoals hij op de iRacing members site staat? Zou wel erg toevallig zijn als die voorbeeld foto's met een benelux account gemaakt zijn
Heat 2 volgt later vanavond.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=z-poatDiYcE]
[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 08-05-2013 18:00 ]
EpicJoepW schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:52:
Hier heat 1 van de V8 race @ Watkins Glen van maandag jl.
Heat 2 volgt later vanavond.
[video]
Leuke video, was gister zelf al ff bezig geweest, maar ik kwam er niet echt uit, jij bent er handiger mee
Volgorde klopt niet helemaal, mijn gevecht met Nick was na m'n gevecht met Robbert
Xbox
Expres wat lopen klooien voor het drama..... En Moviemaker is al 2x gecrashed......BM schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:14:
[...]
Epic
Leuke video, was gister zelf al ff bezig geweest, maar ik kwam er niet echt uit, jij bent er handiger mee
Volgorde klopt niet helemaal, mijn gevecht met Nick was na m'n gevecht met Robbert
Iemand nog alternatieven die minder fps vreten? Hoor laatste tijd veel van MSI afterburner ofzoiets, is dat iets?
[ Voor 29% gewijzigd door NickThissen op 08-05-2013 19:45 ]
Volgende film zal ik weer eens wat meer profi aanpakken
En hier Heat 2 (met een bagger einde, want Moviemaker crashte nog een keer!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Nxcw_fnuDM4]
Mocht je ooit meer tijd hebben (want dat is zeker de limiterende factor) dan is het denk ik leuk om van wat races iets in elkaar te draaien met wat meer 'artistieke' shots, muziekje eronder, wat camera's die niet standaard in iracing zitten, slow motions, etc. Zoiets bijvoorbeeld (super filmpje):
Maar dat kost gewoon zoveel tijd om te maken... Maar zou wel leuk zijn om na een seizoen een compilatie te maken, als promo voor volgend seizoen ofzo. Wil best helpen maar dan moet ik eerst wat betere hardware kopen
Mooi om te zien, maar ik heb niet het inzicht, noch het geduld om zoiets te maken. Kudos Joep!
Cube Nuroad Race (2022)
Gelukkig leg je de lat niet al te hoog NickNickThissen schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:52:
Leuk om terug te zien.
Mocht je ooit meer tijd hebben (want dat is zeker de limiterende factor) dan is het denk ik leuk om van wat races iets in elkaar te draaien met wat meer 'artistieke' shots, muziekje eronder, wat camera's die niet standaard in iracing zitten, slow motions, etc. Zoiets bijvoorbeeld (super filmpje):
[video]
Maar dat kost gewoon zoveel tijd om te maken... Maar zou wel leuk zijn om na een seizoen een compilatie te maken, als promo voor volgend seizoen ofzo. Wil best helpen maar dan moet ik eerst wat betere hardware kopen
Je moet ergens beginnen heRed Baron schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 22:34:
[...]
Gelukkig leg je de lat niet al te hoog Nick
Helemaal mee eens, zoals ik al zei daar gaat echt veel tijd in zitten, was ook geen serieus voorstel om dat voor elke race te gaan doen haha. Maar als iedereen zijn eigen leuke momentjes eruit knipt dan is het misschien wel te doen om per seizoen zo'n video in elkaar te schroeven. Maar makkelijk is het zeker niet.JoepW schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:03:
Ik hou het even op mijn gepruts. Slow motion, camera editten en bewegende camera's...... ff geen zijn in. Dat zijn echt winterklussen. Ik bewaar wel zo veel mogelijk replays van onze wedstrijden.
Verwijderd
wel om hem niet mee gereden te hebben krijg ik nu net echt zin om die bak meteen de baan op te gooienJoepW schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:48:
Ik heb ook wel andere SW op de mac, maar ik wilde ff snel knippen en plakken.
Volgende film zal ik weer eens wat meer profi aanpakken![]()
En hier Heat 2 (met een bagger einde, want Moviemaker crashte nog een keer!![]()
![]()
![]()
[video]
[ Voor 9% gewijzigd door Ruud Mulders op 09-05-2013 09:47 ]
Kan je de GT3 V2 en CSW proberen.
Het is ook mogelijk om er een fun race van te maken vanavond.
Dit topic is gesloten.