iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.713 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
FabiandJ schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:30:
[...]

Je hebt nee gestemd, maar toch zeg je dat je komt.... ehum oke 8)7
Wat is hier zo raar aan ?
Ik geef aan dat ik het ver we vind maar als het niet anders kan ik me aanpas aangezien ik het niet graag wil missen en ik een meeting erg leuk vind.

Er is niet echt een poll antwoord wat dit omschrijft geloof ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

TuxieDeni schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:15:
Hmm 180km rijden daar moet ik toch nog ff over nadenken
Is toch een eindje tuffen.
Dat is maar anderhalf uur, das toch niet zover Tux? En nee niet op 180 :P maar gewoon op 130.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:16
Flamax schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:35:
[...]

Wat is hier zo raar aan ?
Ik geef aan dat ik het ver we vind maar als het niet anders kan ik me aanpas aangezien ik het niet graag wil missen en ik een meeting erg leuk vind.

Er is niet echt een poll antwoord wat dit omschrijft geloof ik 8)7
Ik snap je wel, maar voor mij is het ook 176km, vervelend; ja. Probleem; nee. Dus ik heb ja gestemd.

Daarbij, ik kan gratis met de trein door heel NL en mensen die met mij mee reizen (max 3) hoeven maar de helft te betalen voor hun kaartje. Of ik mag met iemand mee :)

[ Voor 15% gewijzigd door Streskip op 06-05-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Ik heb ook ja gestemd. Moet ook wel vanuit omgeving eindhoven komen. Maar afstand is geen probleem. 8)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:09

Hoogie2004

Whohooooo

Hier ook vanuit omgeving Eindhoven (Asten), of als het na Augustus is, vanuit Limburg :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Carlos begreep van Deni dat je een filmpje van Spa in elkaar aan het zetten was.

Ben benieuwd , ETA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:39

BM

Moderator Spielerij
Omgeving Tilburg/Eindhoven, en bereid om mensen uit de buurt mee te nemen. Wil er zelfs nog wel (een stukje) voor omrijden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Flamax schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:56:
Carlos begreep van Deni dat je een filmpje van Spa in elkaar aan het zetten was.

Ben benieuwd , ETA ?
Ja klopt, heb gisteren de 365 filmpjes bekeken en de leukste achter elkaar gezet. Al het leuke bij elkaar is anderhalf uur aan film, dus moet nog heel erg gaan snijden :P

ETA?? Gaan we terroristje spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hij bedoelt ETR.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Streskip schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:58:
[...]

Ja klopt, heb gisteren de 365 filmpjes bekeken en de leukste achter elkaar gezet. Al het leuke bij elkaar is anderhalf uur aan film, dus moet nog heel erg gaan snijden :P

ETA?? Gaan we terroristje spelen? Estimated Time of Arrival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

hihi ETA = Estimated Time of Arrival. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Hahaha oke oke. Vanochtend heb ik de anderhalf uur versie aan het uploaden gezet, dus als je wilt kan je waarschijnlijk vanavond wel kijken. Ben nu op werk tot vanavond laat, ga morgen een korte versie maken en een versie met de meisjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Oooooooowh nu snap ik waarom je af en toe zo bleef hangen als wij door liepen. Beetje decolleté's op de film vast leggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:04:
Oooooooowh nu snap ik waarom je af en toe zo bleef hangen als wij door liepen. Beetje decolleté's op de film vast leggen.
.... en zijn nummer doorgeven :) btw ik denk nog een keerje na om af te komen naar de meeting afstand op zich is geen probleem (2u15) gaat hem vooral afhangen van de timing wanneer dit door zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Staat niet vast dat we daar heen gaan. We willen alleen kijken of er genoeg animo is om in niemandsland te gaan karten. Daarom gewoon je mening geven daar is dit ook de bedoeling van. Als duidelijk is wat we gaan doen dan maken we een mooie datum planner aan voor een geschikte datum.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier een setupje voor vanavond: KLIK (1:53.744 mee gereden)

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 06-05-2013 17:19 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
DutchDevil79 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:04:
Screentje van m'n scherm :9 (had op zaterdag meer reclame meisjes verwacht maar gewoon noppes :( )
Afbeeldingslocatie: http://img580.imageshack.us/img580/339/gogoboobs.jpg

Maar krijg net melding van Youtube dat het uploaden is mislukt, hij zal wel te groot zijn. 7 gig :+ Wat is een beetje te doen, qua lengte van zoiets? Ik doe de vrijdag en zaterdag wel gescheiden, dat zal sowieso een hoop schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Zijn er ook boeiende buiten banen in het midden van het land. Rond Utrecht/Amersfoort/S`Hertgenbosch ?
(niet voor deze keer maar voor de volgende ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Als buiten niet per definitie de vereiste is vond ik de Fabrique in Utrecht wel erg vermakelijk. Wel smal baantje overigens. Zeker in een land als Nederland is buiten niet altijd beter :D

[ Voor 20% gewijzigd door DirkT op 06-05-2013 17:59 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maar buiten meestal wel snellere karts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
DirkT schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:59:
Als buiten niet per definitie de vereiste is vond ik de Fabrique in Utrecht wel erg vermakelijk. Wel smal baantje overigens. Zeker in een land als Nederland is buiten niet altijd beter :D
Mij lijkt een saaie buitenbaan waar we kunnen racen 100 keer leuker dan een krappe binnenbaan waar we alleen 10 min kunnen hotlappen of in treintje rijden. Vorige meet heb ik de hele heat met Fabian voor "positie" zitten racen (ook al ging het alsnog op tijd), daardoor beiden niet echt snel rondje kunnen zetten, maar dat was wel echt gaaf!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja en meer ruimte als je ook echt wil racen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Is er niet een baan in Driebergen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

In Berghem ligt er ook een. Dat is wat centraler. Maar geen ervaring hoe het daar is en voor arrangementen moet je bellen.

Berghem:
http://www.kartbaanberghem.nl/

De optie van Eefde was omdat Joep aangaf daar goeie verhalen over te hebben gehoort. We hebben ook andere banen als optie die we bekijken, maar hier ging het zoals ik al eerder zij gewoon om om te kijken of Eefde een optie is.

Dat er meer banen zijn weet ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Het was een antwoord op de vraag van Enchion, geen voorstel om daar een meeting te houden. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Some of you may be happy to know that we have been working on porting iRacing to run on Mac and Linux. By rough estimates Apple and Linux make up between 15% - 25% of the market space and as far as we can tell nothing like iRacing exists on those platforms. We are actually far enough along with this project that we have our first build to test. This is exciting for iRacing because we could see a nice jump in members with this port.

If you are a Mac or Linux user and want to get involved with testing we would appreciate the help. Please email chris.weidner@iracing.com with your system specifications and what controllers you have for these systems and he will get back to you if we would like your help.

Thanks,

Steve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Eefde ziet er wel interessant uit naar mijn mening, lekkere karts, leuke prijzen en toch nog redelijk centraal hoor. Ik denk dat Berghem een stuk professioneler is (lees bedrijfsarrangementen en Kombikarts) maar ook een heel stuk duurder.

Driebergen is iets meer "ouwe zooi", en ook niet goedkoop.....tenminste....de laatste keer dat ik er was ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ericjooo op 06-05-2013 18:28 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:02
Ik ben benieuwd hoeveel resources hier nu weer aan "verspild" zijn/worden.
iracing on mac and linux...coming soon?

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
"Verspild"

Aan Linux misschien wel, je gaat nl geen linux installeren om vervolgens 600 euro uit te geven aan een closed source spelletje dat beter is vanwege de naam.
(Hoewel het pielen met getalletjes en settings toch misschien wel in het juiste straatje ligt)

Mac community is hier misschien wel goed warm voor te krijgen, zijn mensen die toch geld over hebben voor een logo-tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik vind het complete onzin om voor Mac (linux btw ;) ) en Linux te porten.
En btw het zal er alleen maar langzamer van worden ;)
Enige voordeel is dat ik dan W7 op mijn Macbook niet hoef op te starten als ik ff ergens wil spectaten. En JA ENCHION ik betaal voor een logo'tje. Maar dat logootje heb ik nu 3 jaar en is nog nooit gecrashed en dat is best een hele verademing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:40

Fuelke

Forza Ferrari

Ben nog niet zeker of ik er straks bij ben. Moet nog wat back-ups maken.

Ja maar Fuelke, dat kan toch ook op ander moment? Nee, want misschien zijn mijn nieuwe hardware onderdelen morgen al binnen ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fuelke schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:51:
.....Ja maar Fuelke, dat kan toch ook op ander moment? Nee, want misschien zijn mijn nieuwe hardware onderdelen morgen al binnen ;)
Vannacht :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Port voor Mac is alleen een goed idee als Apple ook een iWheel uitbrengt :) Plastic stuurtje van 800 euro met een appeltje erop, iRacing erbij en hoppa, tig miljoen nieuwe members :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Waarom wordt er eigenlijk altijd zo op Apple gereageerd hier en nooit op dezelfde manier over Google, Facebook, Microsoft, McDonalds etc. En nog leuker. Als we het hier over een Lambo of Bentley hebben is het ohhhh en ahhhh. Terwijl dat gewoon anders verpakte Audi's en Volkswagens zijn. ;)

Ik zou willen dat ik de marketing van Apple bedacht had O-) Is echt om jaloers op te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 06-05-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnenkort kan iedereen beginnen developen voor iracing is dat probleem ook opgelost :X , Linux => open source ... kunnen wij de boel wat stabieler maken voor wat racing credits :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:11:
binnenkort kan iedereen beginnen developen voor iracing is dat probleem ook opgelost :X , Linux => open source ... kunnen wij de boel wat stabieler maken voor wat racing credits :+
Applicaties op Unix zijn geen open source, helaas 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

Ik heb wel "Ja Leuk" gestemd, maar karten is bij mij afhankelijk of het past of niet (tijd voor XXXL karts :) )...
Denk dat ik ff ga mailen naar die toko of ze ook karts hebben voor den dikkeren medemensch. Maar ook al lukt het karten niet, is het toch wel gezellig.
Ik heb evt ook nog wel ruimte voor wat 2-3 extra passagiers. Kom zelf uit Venlo, dus iedereen die denkt dat daar iets te regelen zou kunnen zijn PM ff.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:12:
[...]

Applicaties op Unix zijn geen open source, helaas 8)
ik wil maar zeggen open source komt dan wel dicht in de buurt (developing communities), dat Unix niet gratis is daar weet ik spijtig genoeg wel een deel van :) mss kan Iracing beter zOS gaan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik vind dat ze geen tijd en resources in porting naar Unix / Mac zouden moeten stoppen. En dus gewoon lekker op Windows blijven developpen en dan eens flink investering in de grafische engine.
Er komen vast een paar goede ontwikkelaars vrij bij Electronic Arts. Daar gaat het niet zo best momenteel geloof ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ja, want de EA race games zijn top qua realisme (NFS anyone :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
JoepW schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:24:
Ik vind dat ze geen tijd en resources in porting naar Unix / Mac zouden moeten stoppen. En dus gewoon lekker op Windows blijven developpen en dan eens flink investering in de grafische engine.
Er komen vast een paar goede ontwikkelaars vrij bij Electronic Arts. Daar gaat het niet zo best momenteel geloof ik 8)
Ow gaat het niet goed? Van mij mag EA wel klappen, als ze die Porsche licentie gelijk even mee nemen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:33:
Ja, want de EA race games zijn top qua realisme (NFS anyone :+ )
Dat is de race engine. Die is bagger. Maar grafisch draait het allemaal wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god, wat is er met die V8 gebeurd!!! De loose variant was nog te handlen, maar nu superloose, of supersnaploosetight |:(

Tot zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Krijg er ook niet echt een rondje mee vol hier, voorkant blijft maar plakken, en achterkant blijft maar loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Rudy die klaagt over een driftbak.... Het moet niet gekker worden 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:10:
Waarom wordt er eigenlijk altijd zo op Apple gereageerd hier en nooit op dezelfde manier over Google, Facebook, Microsoft, McDonalds etc.
Luister je wel eens op teamspeak? }:| :P

Snap wel dat iRacing probeert om de boel op Mac draaiende te krijgen. Dat is tegenwoordig toch een behoorlijke hoeveelheid mensen, en nu Steam ook richting linux/mac gaat zal de gaming markt daar ook wel aan gaan trekken. Volgens mij prima keuze. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Linux kernel is open source, Darwin de kernel die apple gebruikt is ook open source .

Verder is OSX afgeleid van BSD en de GUI stamt af van NextStep

Van mij mogen ze porten, alleen of al je hardware ( stuur inclusief FFB en aanverwante ) ook lekker
gaat meedoen ligt toch bij de fabrikanten van die hardware, en daar schort het dan uiteindelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Jubby schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:55:
Linux kernel is open source, Darwin de kernel die apple gebruikt is ook open source .

Verder is OSX afgeleid van BSD en de GUI stamt af van NextStep

Van mij mogen ze porten, alleen of al je hardware ( stuur inclusief FFB en aanverwante ) ook lekker
gaat meedoen ligt toch bij de fabrikanten van die hardware, en daar schort het dan uiteindelijk aan.
Op dit moment wel, maar iemand moet de eerste zijn om die patstelling te doorbreken, als er geen games zijn, komen er geen drivers, en zonder drivers geen games als iRacing. Deze move kan er voor zorgen dat de Fanatec's, en Logitechs van deze wereld wel drivers voor die platformen gaan maken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Wat een hok....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Klaar, niet mijn auto. :(

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Auto werkt gewoon niet tenminste niet op de normale manier, daardoor ook aparte setups gezien die er iets anders van maakte aangezien het op "auto-stijl" niet werkt.

De twee Modifieds waren imho gewoon stukken leuker om mee te rijden, tenminste enigszins voorspelbaar driften.

[ Voor 25% gewijzigd door enchion op 06-05-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Heeft Deni al nieuwe recordtijden neergezet met z'n neue pedals? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
kan ik nog toegevoegd worden voor heat 2?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Het enige waar je voor moet uit kijken in de Ford Falcon, is dat je niet te snel gas geeft. Verder is het goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Streskip schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:38:
Heeft Deni al nieuwe recordtijden neergezet met z'n neue pedals? :P
nee niet echt haha, voelt wel stukken beter :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Het is niet aan te raden om mee te doen zonder oefening back2basic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Ik hoor t op teamspeak.... ik ga wel ff speccen dan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

Afbeeldingslocatie: http://wit9.home.xs4all.nl/fpr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Een hok, maar wel epicgave gevechten gehad in heat 1 _/-\o_

[/edit voor jos :p]

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 06-05-2013 22:44 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
TuxieDeni schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:43:
[...]

nee niet echt haha, voelt wel stukken beter :)
Beturr.

Jammer dat ik het heb moeten missen :'( Maar morgen met de HPD, volgens mij wel leuk baantje. Ken de road versie nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Kut iracing bug , had zelfde voor als kia toen, totaal geen gevoel in de voorophanging. Auto maar opzij gezet. Totaal geen fun (euro had moeten vallen kwam Kwa Q tijd ook niet rond ondanks p5 in prac . Ook dus auto om in de garage te steken met doek erover.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e race duurde 2 bochten. Altijd safe om achter Paul aan te rijden, maar die dikte iemand voor hem aan. Die voor hem raakte de wagen kwijt en schoof tegen iemand aan de buitenkant. Samen kwamen ze terug en had ik een dogwalkende smoker :) .

Jammer, volgende keer meer succes!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

In Eefde kan je ook BBQ doen na afloop. Ze hebben daar ook gewoon bier dus voor degene voor wie dat belangrijk is, kunnen zich daar ook uitleven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Twee erg gave races!! Beide zowat de hele race kop aan staart gevochten met de nodige 0x's en 2x's (Robbert die me de muur in duwt :+), gelukkig kan die bak wel wat hebben. Leuk dat je zo close kan vechten met die bak, elke bocht het idee dat het helemaal mis gaat en toch lukt het steeds, 3 wide zelfs door de bochten :) Kijk al uit naar Zolder :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier beide replays: KLIK

En ja beide races waren 'epic' 8)7 |:(

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 06-05-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Roderic schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:38:
In Eefde kan je ook BBQ doen na afloop. Ze hebben daar ook gewoon bier dus voor degene voor wie dat belangrijk is, kunnen zich daar ook uitleven.
Weet ik. Ben er al eens geweest. Mooie baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Een hand vol, die V8. Ik was al blij dat ik hem, min of meer, op de baan hield, aan racen heb ik amper gedacht. De tweede heat was Epic!. Nou ja, het was wel even knijpen toen een aantal mij passeerden, vooral Joep in de esses. :)

Enne....

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

JoepW schreef op maandag 06 mei 2013 @ 23:01:
[...]
Weet ik. Ben er al eens geweest. Mooie baan.
Het was dan ook meer bedoeld voor de rest ;)

Ben er zelf iets van 6x geweest. Leuke baan om op te racen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

Ah crap, had je niet ff kunnen waarschuwen? :p

Ik heb 2 heerlijke races gehad vanavond :)
Tijdens de Quali knalde in mn 1e vliegende ronde hier de aardlek er weer uit (GEZEIK!). Snel alles weer ingeschakeld, maar er was al veel tijd voorbij, net 4 seconden voordat mn 2e vliegende rondje in mn 2e q run afgelopen was, viel de finish vlag. Helaas mag je dan niet je rondjes afmaken, maar is het gewoon meteen klaar. 1e vliegende ronde was niet zo geweldig, maar bracht me nog op P12.

1e race plekje kwijt bij de start aan DirkT, die heel mooi de binnenkant in T1 wist te pakken, en ik niet 2 wijd de esses in wilde in lap1. Net voor de esses dus maar ff gelift, en zodoende op P13 in de trein met DD, BM, JoepW, Nick, Dirk aangesloten. Bleef redelijk dicht bij elkaar gelukkig, maar ik had nog niet echt de kans om hem ergens tussen te prikken. Daarom maar lekker voorzichtig met mn banden omgesprongen in de hoop dat me dat aan het einde wat op zou leveren. In L4 kwam de kans. Ik had een betere exit uit T6 (bergaf naar richting the Toe), en kon hem in the Toe (T7) binnendoor prikken. Alleen Dirk gaf niet zo snel op, hierdoor zaten we tot na T9 naast elkaar. Gelukkig kon ik in de wijde lijn wat meer snelheid meenemen richting de voorlaatste bocht, terwijl Dirk volgens mij moeite had om weg te komen, zo was ik er voor de voorlaatste bocht eindelijk voorbij, en kon de jacht op Nick geopend worden. In de tussentijd ging JoepW bij een inhaalpoging op BM rechtdoor bij de chicane, en moest flink van het gas af voor een slowdown. Hierbij viel hij terug tot achter DirkT, die ondertussen al door Jubby ingehaald was. Jammer, Joep is altijd erg lastig in te halen, en daarom een leuke uitdaging. Weer een ronde later ging DD de mist in, waardoor ik alleen nog Nick en BM voor me had. De top was helaas ondertussen al een behoorlijk eind vooruit, en was nooit meer te achterhalen zonder crash van hun kant. P8 was dus hoogst haalbare, alleen moest ik daarvoor nog eerst aan Nick en BM voorbij zien te komen. Geen makkelijke opgave. Nick is de meeste auto's toch een stuk sneller, en BM en ik zijn over het algemeen vrij goed aan elkaar gewaagd in de GoT toernooien. Ik merkte ondertussen wel dat ik iets meer grip achter leek te hebben dan Nick, en had hierdoor wat meer snelheid bocht uit. Vooral op de exit van de Esses merkte ik dat ik daar een stuk sneller was. In L7 had ik het precies goed getimed, ik ging op ietsjes meer afstand de esses in, Nick kwam iets te wijd uit de linkerbocht en moest iets liften volgens mij. Ik kon volgas door, en zat halverwege de straight er vol naast. Ik remde een fractie later dan Nick en iets minder hard, waardoor ik er voor de bocht net voorbij was. Doordat ik vrij hard de chicane inging, nam ik de 2e bocht van de chicane iets te krap wat mee een incje opleverde, mja, ik was er voorbij. Volgende ronde zelfde kunstje bij BM. Ik kwam een klap sneller uit de Esses. Ook hij remde een fractie eerder dan mij voor de chicane, en weer zat ik er voor de bocht helemaal voor. Deze keer moest ik wat snelheid op de exit van de chicane toegeven, maar dat was niet zo'n probleem, de Carousel had ik wat minder onderstuur dan BM, en kon dus eerder op mn gas, en zo kon ik snel een gaatje slaan. Voor me zat Joe, maar die zat op zo'n 7 sec voor me, dus dat ging ik echt niet meer inhalen. Daarna mijn eigen tempo kunnen rijden, en zo nog iets uitgelopen op het groepje achter me. Hierdoor op P8 gefinished.

Race 2 startte ik vanaf P13 door mijn P8 in race 1. In L1 Nick en BM ingehaald doordat ik mooi de binnenkant van T1 kon meepikken. Verder gingen er in L1 nog een man of 4 of wijd, of slowdown, of de muur in, zodat ik L2 begon als P7. Achtereenvolgens maakten DD, Jubby een fout terwijl ik erachter reed, en ging Remco teveel van zijn gas af in het gevecht met Joep in de Esses, waardoor ik in L6 op P3 achter JoepW en Martijn zat. JoepW was sneller dan Martijn, en probeerde ook vanalles om er voorbij te komen. Ik denk dat hij hierdoor z'n banden een beetje verpestte, want hij ging wat wijd bij het aanremmen van T6, waardoor ik hem er tussen kon prikken. Ik kwam ook iets beter weg door wat meer grip, en kon zo op P2 de Toe insturen. De ronde later ging JoepW helaas in T1 de muur in, en had ik een goeie run op Martijn door de Esses, en bijna een herhaling van wat me in race 1 bij Nick en BM lukte, ging ook deze keer goed bij Martijn. Ik remde iets later, ging harder de chicane in, en zat er zo al meteen een 2-3 wagenlengtes voor. P1 was voor mij *O* Daarna een aantal lekker constante rondes neergezet (van lap 9 t/m lap 15 reed ik rondjes van 1:54 laag met een verschil van max 0.2s tussen de snelste en de langzaamste, met een uitzondering van een rondje met een offtrack, die zat in de 1:53). In de tussentijd was DD Martijn ook voorbij gegaan, en zat op zo'n 3-3.5s achter me. Hij reed ongeveer dezelfde rondetijden, dan was ik iets sneller, dan hij weer. De laatste ronde geen risico's meer genomen, en overal net wat eerder geremd. DD kwam nog tot op zo'n 2s, maar kon niet meer voorkomen dat ik als 1e onder de zwart/wit geblokte vlag door reed.

Samen met mn goeie resultaat van vorige week, en de berg incjes van RedBaron van deze week, sta ik voor het eerst op P1 in de tussenstand van het GoT toernooi *O*

Ik heb al zin in Zolder :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:11:
In Berghem ligt er ook een. Dat is wat centraler. Maar geen ervaring hoe het daar is en voor arrangementen moet je bellen.

Berghem:
http://www.kartbaanberghem.nl/

De optie van Eefde was omdat Joep aangaf daar goeie verhalen over te hebben gehoort. We hebben ook andere banen als optie die we bekijken, maar hier ging het zoals ik al eerder zij gewoon om om te kijken of Eefde een optie is.

Dat er meer banen zijn weet ik.
Ik heb één keer hier gereden met een meeting van simracing.nl enik moet zeggen erg gaaf en uitdagend baantje. Wij hebben toen de Estoril config gereden, en als ik het me goed herinner was Ruudje hier ook.

Lijkt me trouwens wel leuk om ook een keer echt een race te doen en niet 2 heats te rijden om het snelste rondje te hebben. Ik zeg, 10min kwalificatie, race 1 en dan race 2 met reversed grid :P

[ Voor 11% gewijzigd door FabiandJ op 07-05-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabiandJ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 08:38:
[...]

Ik heb één keer hier gereden met een meeting van simracing.nl enik moet zeggen erg gaaf en uitdagend baantje. Wij hebben toen de Estoril config gereden, en als ik het me goed herinner was Ruudje hier ook.

Lijkt me trouwens wel leuk om ook een keer echt een race te doen en niet 2 heats te rijden om het snelste rondje te hebben. Ik zeg, 10min kwalificatie, race 1 en dan race 2 met reversed grid :P
Trauma's, niet eens top split gehaald toen :) . Das wel lang geleden, 2005 als ik me niet vergis. Sinds dien misschien 2 of 3 keer gekart. Als ik er ben kan 80% me verslaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Dan gaan we samen achteraan rijden Ruud .. ik ben ook nooit erg snel in karts :) ook niet in iRacing voordat iemand me die in de maag splitst :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 08:50:
[...]

Trauma's, niet eens top split gehaald toen :) . Das wel lang geleden, 2005 als ik me niet vergis. Sinds dien misschien 2 of 3 keer gekart. Als ik er ben kan 80% me verslaan :) .
Ik haalde de top split ook niet hoor, niet gek ook met een aantal lui die professioneel aan karting doen/deden toen :p Ach het was toen wel gezellig lekker ouwehoeren samen met Arnoud :p En het was inderdaad in 2005.

[ Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 07-05-2013 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:07

elni

Carrot

Wat is karten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
karten is die sport waarbij ik zowiezo nooit topsplit zal halen met mijn +90 KG merkte dit echt wel in eindhoven iedereen was rapper bocht uit pfff zo frustie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

dabelg schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:05:
[...]

karten is die sport waarbij ik zowiezo nooit topsplit zal halen met mijn +90 KG merkte dit echt wel in eindhoven iedereen was rapper bocht uit pfff zo frustie
Ik ben ook niet de lichtste en ik won :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:06:
[...]

Ik ben ook niet de lichtste en ik won :+
won ??? was toch geen race format ? mag die eigenaar lullen wat'm wil maar er zit duidelijk verschil op die huurkarts. die van heat2 was duidelijk trager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Snelste tijd :P

Er zat 7 tienden in geloof ik, tussen heat 1 en 2. En dat kan wel ongeveer kloppen, want ik had nog wat gevonden in 2 bochten qua lijn, waardoor die ineens vol gas waren. Mijn karts waren dus redelijk gelijk denk ik :) Verschillen zijn er bij huurkarts altijd, dat gaat een race-format echt niet veranderen...

[ Voor 27% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-05-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gewicht speelt wel degelijk een rol hoor, alleen het is niet zo dat iedereen die licht is goed kan karten, zo kan iemand die wat zwaarder is best winnen, maar als een licht persoon echt kan karten wint hij/zij gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Natuurlijk speelt gewicht een rol. Als ik met een vriend ga karten wint hij bijna altijd, hij heeft minimaal 20 kg voordeel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:14:
Natuurlijk speelt gewicht een rol. Als ik met een vriend ga karten wint hij bijna altijd, hij heeft minimaal 20 kg voordeel :(
Herkenbaar, maar dan is het verschil volgens mij nog groter :p Dat ie sowieso wat sneller is is een klein detail :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:30:
We zijn met een aantal man een beetje aan het brainstormen over de volgende GoT Meeting. Afgelopen keer buiten karten was erg bevallen. En nu kunnen we dat wel weer op een centrale plaats houden maar dan kom je met Belgen en Nederlanders al snel weer in Eindhoven terecht (andere buitenbanen liggen wat minder centraal).
Nu is er ook een buiten baan in Eefde (in de buurt van Joep) waar het volgens Joep goed vertoeven is. Daarvoor maar even een poll om te kijken of daar animo voor is hier. We zitten iig dan aan een arrangement te denken met karten incl een finale race. En daarna dan wat eten (in Joep zen achtertuin ;) )

Linkje van de kartbaan:
http://www.kartingeefde.nl/

Uit de omgeving Eindhoven kan ik iig wel wat plekjes in men auto reserveren voor mede tweakers.

Poll: GoT Meeting 2013. Karten in Eefde
Ja leuk!
Nee mij te ver weg!
Locatie maakt mij niets uit.
Ook een poll maken? Klik hier
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=386189&layout=2&sort=prc

Volgens mij wordt het Eefde met afsluitend een BBQ op de baan aldaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nu nog een datum dat iedereen kan :)

Ik heb er al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zit nu op de website te kijken, aantal van de layouts hebben wel wat weg van de (voormalige) kartbaan in Uitgeest als ik dat zo zie :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabiandJ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 08:52:
[...]

Ik haalde de top split ook niet hoor, niet gek ook met een aantal lui die professioneel aan karting doen/deden toen :p Ach het was toen wel gezellig lekker ouwehoeren samen met Arnoud :p En het was inderdaad in 2005.
Wie wat bewaard... het was 1 oktober 2005 :)

Afbeeldingslocatie: http://wit9.home.xs4all.nl/2005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:37:
Nu nog een datum dat iedereen kan :)

Ik heb er al zin in!
http://www.datumprikker.nl/ ?
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:50:
[...]
Wie wat bewaard... het was 1 oktober 2005 :)

[afbeelding]
Haha, wat een bagger tijd trouwens... al stond ik volgens mij een keer zand te happen bij die hele snelle knik na S/F waar je als je het goed deed vol gas door heen kon :p

[ Voor 50% gewijzigd door FabiandJ op 07-05-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Leuk om te lezen Marco, ik heb ook twee geweldige races gehad, heb eigenlijk geen een keer dusdanig de controle verloren dat het mis ging.

Eerste race een paar kleine foutjes gemaakt omdat Marco me dus goed onder druk aan het zetten was, hierdoor waren volgens mij vooral mijn voorbanden niet zo vergevingsgezind en moest ik nog een plek (of twee) afstaan. Toch nog wel wat terug kunnen knokken uiteindelijk en een acceptabele race pace gevonden. Vooral het gevecht met Jos was erg leuk, ik kwam er niet zomaar langs. Al met al als 12e over de finish

2e race startte ik wederom aan de binnenkant, dus ik wilde graag dezelfde lijn in T1 proberen te doen als in race 1. Niet helemaal gelukt dit keer, maar door wat gerommel aan de buitenbocht kwam ik op P7 door de esses. Toen ging het even wat minder, want voor de chicane onderschatte ik volledig wat Jos en Robert aan het doen waren, dus ik stuurde niet op tijd in en sneed de bocht af en kreeg een slowdown. Deze geprobeerd te innen in de lange doordraaier, opgeschoven naar P13. In lap 2 raakte Robert te wijd in T1 waardoor hij de muur vrij hard raakte en daarmee Paul collecteerde, hier liep ik een 4x contact van op maar gelukkig had ik er geen blijvende schade van. Wel moest ik even een paar bochten rustiger aan doen en kon Kevin me zo voorbij. Met Kevin nog een paar laps heen en weer gewisseld wanneer een van ons een foutje maakte, maar uiteindelijk kon hij me voorblijven. Hij ging deel uitmaken van de nick-martijn-kevin battle, die ik vanaf een afstandje kon aanzien, dat was 'episch!' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

derx666 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 02:23:
Achtereenvolgens maakten DD, Jubby een fout terwijl ik erachter reed.
Volgens mij heb ik in de 2de race geen fout gemaakt. Alleen moest ik inhouden omdat er voor me neus wat mis ging daardoor tikte ik ook nog ligt Nick aan. Daardoor schoot je er voorbij door betere lijn te hebben. Detailtje maar toch. ;)

Wel zeer leuk gereden beide races.

In de eerste race maakt eik nog teveel foutjes in het begin (2x bijna auto afgeschreven) maar daarna wel leuk kunnen vechten met BM en Nick. We zaten echt als een treintje bij elkaar en in ronde 8 dacht ik BM te kunnen pakken bij de esses maar na 2 wijd daar doorheen te zijn gekomen pakte die me weer terug bij de chicane. 2 ronde erna moest ik echter inhouden omdat BM midden in de bocht wat meer afremde dan verwacht. Daardoor kon Nick weer naast me komen en moest ik hem laten gaan. Daarna niet meer echt kunnen aanvallen en als 11de gefinisched. :)

2de race mogen starten als 10de. Na de start ging alles vooraan goed door de eerste bocht. Wel paar keer wat van het gas gegaan vanwege drukte voor men neus. Maar na een tijde dus in groepje met Nick en Derx gekomen. We waren Martijn aan het binnen hengelen die op 1 lag en ondertussen ook nog met elkaar aan het vechten. Jammer genoeg was Derx Martijn het snelst voorbij toen we bij Martijn waren aangekomen. Ihad nog 2 ronde meer nodig om hem bij de chicane er mooi langs te kunnen zetten. Daarna was Derx 3 seconde los en dat kon ik niet meer goed rijden. Nick en Kevin zaten nog aardig door te vechten met Martijn waardoor ik die vrij makkelijk los kon rijden en zo dus op p2 gefinisched.

Toch zeer leuke met die V8 rijden. Zou er niet snel officieel mee gaan rijden maar voor hosted sessies is het toch leuk rond knallen en ging gister echt lekker met het close racen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nog een keer posten van de poll om mensen de kans te geven te stemmen die hem misschien gemist hebben. Maar ziet eruit dat maar een paar man het te ver vinden:

We zijn met een aantal man een beetje aan het brainstormen over de volgende GoT Meeting. Afgelopen keer buiten karten was erg bevallen. En nu kunnen we dat wel weer op een centrale plaats houden maar dan kom je met Belgen en Nederlanders al snel weer in Eindhoven terecht (andere buitenbanen liggen wat minder centraal).
Nu is er ook een buiten baan in Eefde (in de buurt van Joep) waar het volgens Joep goed vertoeven is. Daarvoor maar even een poll om te kijken of daar animo voor is hier. We zitten iig dan aan een arrangement te denken met karten incl een finale race. En daarna dan wat eten (in Joep zen achtertuin ;) )

Linkje van de kartbaan:
http://www.kartingeefde.nl/

Uit de omgeving Eindhoven kan ik iig wel wat plekjes in men auto reserveren voor mede tweakers.

Poll: GoT Meeting 2013. Karten in Eefde
Ja leuk!
Nee mij te ver weg!
Locatie maakt mij niets uit.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=386189&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Mochten er mensen met de trein komen naar Arnhem of Zutphen en ik heb dan een auto... 99% kans kan ik 3 mensen wel een lift geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Hier de 'epische' battle in volle glorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FabiandJ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:22:
Mochten er mensen met de trein komen naar Arnhem of Zutphen en ik heb dan een auto... 99% kans kan ik 3 mensen wel een lift geven :)
Ik kan mensen van het station in Zutphen of Deventer ophalen als dat gewenst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51
Vond het superleuk!

Eerste race bij de start Paul voorbij moeten laten en heel de tijd achter Tanahatoe kunnen blijven.
Na een tijdje had Tanahatoe een paar keer een beetje overstuur, wat genoeg was om net iets sneller door de esses te komen en hem op het rechte stuk in te halen.
Dan nog wat dichter kunnen komen bij Paul maar een paar kleine foutjes gemaakt waardoor ik geen druk kon zetten.

Voor heat 2 was het best jammer dat het misging in de esses. Keek al enorm uit naar een heel veld om op te jagen maar dat ging dus niet goed. Pit ingedoken en nog te snel ook. 17 s aan m'n broek en dus redelijk alleen rondjes rijden. Motivatie was op dat moment ver zoek. Dan maar beginnen hotlappen en bandjes oproken waardoor ik telkens ik iemand tegenkwam wel een spinner had en uiteindelijk als laatste over de streep getuft kwam.

M'n 2e-heat-vloek is dus nog niet over...

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zat gisteren al te denken of we wel door moeten gaan met de hele grid reversed in heat 2. Misschien is top 8 toch beter. We hadden de hele grid bedacht omdat mensen steeds heel erg baalde als ze net buiten die top 8 vielen en dus in heat 2 "weer achteraan" moesten starten. Maar nu hoor ik bijna elke race wel mensen klagen dat ze vooraan moeten starten en zelfs mensen die uit de pits starten, dat is natuurlijk niet de bedoeling van reversed grid. Als het niet gewenst is om hele grid reversed te doen dan moeten we dat gewoon niet meer doen en doen we gewoon top 8...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik dacht net dat het gister best goed ging met de reversed grid. En ja er zal altijd wel wat incidenten zijn daar hebben we ook voor gekozen met reversed grid. Maar het geeft ook wel weer leuke uitdagingen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DutchDevil79 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:42:
Ik dacht net dat het gister best goed ging met de reversed grid. En ja er zal altijd wel wat incidenten zijn daar hebben we ook voor gekozen met reversed grid. Maar het geeft ook wel weer leuke uitdagingen.
Voor ons in het middenveld wel ja. Maar vooraan waren er meteen 4 man klaar ofzo en achteraan ook. En als mensen gaan "klagen" of balen of zelfs uit de pits starten omdat ze vooraan moeten starten, waarom zouden we dan hele grid reversed doen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51
Ik vind de hele grid reversed best leuk!
Het kan natuurlijk altijd mis gaan.

Gewoon houden zo!

Het klagen gaat niet zozeer over de reversed grid maar over m'n vloek over de 2e heats :+
't is nogal 50-50 : of ik vern**k het zelf (zie vorige week in de skip) of ik word geholpen (deze week)

Ik zag dat het mis ging en vertraagde en nam goed de binnenkant maar de wagen die terugbotste tegen Rudy zag ik niet aankomen. 'k had eigenlijk gewoon moeten stoppen. Er was toch praktisch niemand meer achter me want Rudy was er al voorbij en Paul zat er al naast :)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Pagina: 1 ... 50 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.