Ah crap, had je niet ff kunnen waarschuwen?
Ik heb 2 heerlijke races gehad vanavond

Tijdens de Quali knalde in mn 1e vliegende ronde hier de aardlek er weer uit (GEZEIK!). Snel alles weer ingeschakeld, maar er was al veel tijd voorbij, net 4 seconden voordat mn 2e vliegende rondje in mn 2e q run afgelopen was, viel de finish vlag. Helaas mag je dan niet je rondjes afmaken, maar is het gewoon meteen klaar. 1e vliegende ronde was niet zo geweldig, maar bracht me nog op P12.
1e race plekje kwijt bij de start aan DirkT, die heel mooi de binnenkant in T1 wist te pakken, en ik niet 2 wijd de esses in wilde in lap1. Net voor de esses dus maar ff gelift, en zodoende op P13 in de trein met DD, BM, JoepW, Nick, Dirk aangesloten. Bleef redelijk dicht bij elkaar gelukkig, maar ik had nog niet echt de kans om hem ergens tussen te prikken. Daarom maar lekker voorzichtig met mn banden omgesprongen in de hoop dat me dat aan het einde wat op zou leveren. In L4 kwam de kans. Ik had een betere exit uit T6 (bergaf naar richting the Toe), en kon hem in the Toe (T7) binnendoor prikken. Alleen Dirk gaf niet zo snel op, hierdoor zaten we tot na T9 naast elkaar. Gelukkig kon ik in de wijde lijn wat meer snelheid meenemen richting de voorlaatste bocht, terwijl Dirk volgens mij moeite had om weg te komen, zo was ik er voor de voorlaatste bocht eindelijk voorbij, en kon de jacht op Nick geopend worden. In de tussentijd ging JoepW bij een inhaalpoging op BM rechtdoor bij de chicane, en moest flink van het gas af voor een slowdown. Hierbij viel hij terug tot achter DirkT, die ondertussen al door Jubby ingehaald was. Jammer, Joep is altijd erg lastig in te halen, en daarom een leuke uitdaging. Weer een ronde later ging DD de mist in, waardoor ik alleen nog Nick en BM voor me had. De top was helaas ondertussen al een behoorlijk eind vooruit, en was nooit meer te achterhalen zonder crash van hun kant. P8 was dus hoogst haalbare, alleen moest ik daarvoor nog eerst aan Nick en BM voorbij zien te komen. Geen makkelijke opgave. Nick is de meeste auto's toch een stuk sneller, en BM en ik zijn over het algemeen vrij goed aan elkaar gewaagd in de GoT toernooien. Ik merkte ondertussen wel dat ik iets meer grip achter leek te hebben dan Nick, en had hierdoor wat meer snelheid bocht uit. Vooral op de exit van de Esses merkte ik dat ik daar een stuk sneller was. In L7 had ik het precies goed getimed, ik ging op ietsjes meer afstand de esses in, Nick kwam iets te wijd uit de linkerbocht en moest iets liften volgens mij. Ik kon volgas door, en zat halverwege de straight er vol naast. Ik remde een fractie later dan Nick en iets minder hard, waardoor ik er voor de bocht net voorbij was. Doordat ik vrij hard de chicane inging, nam ik de 2e bocht van de chicane iets te krap wat mee een incje opleverde, mja, ik was er voorbij. Volgende ronde zelfde kunstje bij BM. Ik kwam een klap sneller uit de Esses. Ook hij remde een fractie eerder dan mij voor de chicane, en weer zat ik er voor de bocht helemaal voor. Deze keer moest ik wat snelheid op de exit van de chicane toegeven, maar dat was niet zo'n probleem, de Carousel had ik wat minder onderstuur dan BM, en kon dus eerder op mn gas, en zo kon ik snel een gaatje slaan. Voor me zat Joe, maar die zat op zo'n 7 sec voor me, dus dat ging ik echt niet meer inhalen. Daarna mijn eigen tempo kunnen rijden, en zo nog iets uitgelopen op het groepje achter me. Hierdoor op P8 gefinished.
Race 2 startte ik vanaf P13 door mijn P8 in race 1. In L1 Nick en BM ingehaald doordat ik mooi de binnenkant van T1 kon meepikken. Verder gingen er in L1 nog een man of 4 of wijd, of slowdown, of de muur in, zodat ik L2 begon als P7. Achtereenvolgens maakten DD, Jubby een fout terwijl ik erachter reed, en ging Remco teveel van zijn gas af in het gevecht met Joep in de Esses, waardoor ik in L6 op P3 achter JoepW en Martijn zat. JoepW was sneller dan Martijn, en probeerde ook vanalles om er voorbij te komen. Ik denk dat hij hierdoor z'n banden een beetje verpestte, want hij ging wat wijd bij het aanremmen van T6, waardoor ik hem er tussen kon prikken. Ik kwam ook iets beter weg door wat meer grip, en kon zo op P2 de Toe insturen. De ronde later ging JoepW helaas in T1 de muur in, en had ik een goeie run op Martijn door de Esses, en bijna een herhaling van wat me in race 1 bij Nick en BM lukte, ging ook deze keer goed bij Martijn. Ik remde iets later, ging harder de chicane in, en zat er zo al meteen een 2-3 wagenlengtes voor. P1 was voor mij

Daarna een aantal lekker constante rondes neergezet (van lap 9 t/m lap 15 reed ik rondjes van 1:54 laag met een verschil van max 0.2s tussen de snelste en de langzaamste, met een uitzondering van een rondje met een offtrack, die zat in de 1:53). In de tussentijd was DD Martijn ook voorbij gegaan, en zat op zo'n 3-3.5s achter me. Hij reed ongeveer dezelfde rondetijden, dan was ik iets sneller, dan hij weer. De laatste ronde geen risico's meer genomen, en overal net wat eerder geremd. DD kwam nog tot op zo'n 2s, maar kon niet meer voorkomen dat ik als 1e onder de zwart/wit geblokte vlag door reed.
Samen met mn goeie resultaat van vorige week, en de berg incjes van RedBaron van deze week, sta ik voor het eerst op P1 in de tussenstand van het GoT toernooi
Ik heb al zin in Zolder