Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb die van jou (die je een tijd geleden hier of op het iRacing forum) heb geplaatst gebruik maar daarmee had ik nog meer overstuur. Vooral bij het los laten van het gas dat hij ineens weg sprong. Ook daarmee voelde ik me niet echt zeker.NickThissen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:47:
Welke setup gebruiken julie dan? Ik heb geen last van weinig grip aan de achterkant. Bakken met grip zelfs... T1 is eventjes terug naar de 5 en dan bijna volgas.
Het probleem izt hem ook niet in T1 en de laatste bocht. Daarbij zit ik op hetzelfde tempo als een 44.9 die ik ooit heb gereden (oudere build). Vooral bocht 4 (de linker die uitkomt op het 2e rechte stuk) en in Tower verlies ik op die tijd heel erg veel omdat ik gewoon niet vroeg genoeg op het gas kan.
[ Voor 22% gewijzigd door Phydomir op 15-03-2013 11:50 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
gebruik jij de set van roope voor day ? ik zag daar wing 5 en idd het geen fragbeestje bemerkte zijnde rijhoogte 50 voor en achter 70, in day kom ik niet verder dan 2.03.1 terwijl er zeker een 2.02 in moet zitten, stomme is wel dat ik eens mijn opt moet weg kijlen nu want die staat nog op night met opt 2.00.5 en 2.01.7 als best maar dat is van voor de update zie vooral dat in accelleratie veel verlies zit tov voor de updateDutchDevil79 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:32:
Ja gister iig wat beter gegaan met de Ford GT maar blijf het een ruk baan vinden Sebring. Kom er nooit lekker in men ritme. Ach ja iig nu een 2.02 gereden weet niet of het genoeg is. Vanavond maar kijken of ik nog ff tijd heb want op zich zit een 2.01 er wel in.
Verwijderd
yup idem hier zal ook maar ff cleanen, heb het nog nooit gedaan maar ik dacht dat dit in een bestandje zat ?DutchDevil79 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:46:
Ja na de update is de snelheid van de Ford GT drastisch gedaald. Dat was omdat die te snel was in de vorige build. Mijn oude optimal heb ik meteen weg gegooit die stond op 1.59.4 dat ga ik nooit meer halen.
Kan gewoon vanuit de game zelfVerwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:00:
[...]
yup idem hier zal ook maar ff cleanen, heb het nog nooit gedaan maar ik dacht dat dit in een bestandje zat ?
Jouw setup. Tis ook wel een kwestie van wennen, merk dat ik in begin vooral te abrupt van het gas ging, dat lijkt niet ideaal te zijn.NickThissen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:47:
Welke setup gebruiken julie dan? Ik heb geen last van weinig grip aan de achterkant. Bakken met grip zelfs... T1 is eventjes terug naar de 5 en dan bijna volgas.
Vooral in T3 helpt een late apex heel erg in mijn beleving. Helaas lukt me dat 9 van de 10 keer niet goed, maar daar win ik zomaar 2 tiende mee richting de hairpin.NickThissen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:59:
Probeer eens een andere lijn door die bochten dan? Een late apex nemen helpt nogal daar om makkelijker op het gas te kunnen. Je rijdt met low downforce dus je moet niet proberen met het gas erop zo'n krappe bocht om te vliegen, goed hard remmen, laat insturen, gas los laten rollen en dan in een zo recht mogelijke lijn weer op het gas (en dan niet meteen vol gas natuurlijk maar beetje rustig opbouwen).
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Geen idee, gewoon even proberen of het nog werkt.Alexxxxxxxxxx schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:55:
Tot wanneer is die Cadilac actie geldig?
Hier staan nog meer kortingen/aanbiedingen
http://www.8couponcode.com/iracing.com/
Ze werken niet allemaal, maar de 3 maanden voor $ 12 dollar werkt nog wel
PR-2FREE
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Stond nog op dezelfde plek: KLIKTomskii5 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:58:
Klein vraagje aan Joep: Heb je toevallig mijn paint nog? ID 111280
Mede oprichter van GoT iRacen & druk met Home Assistant
Grand-am rijdt deze week op Homestead B, bah wat een ruk baan zeg
Dan moet er natuurlijk wel iWCGPS gekeken worden heNickThissen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:53:
(behalve 's middags maar daar heb ik ook niet veel hoop voor)
Morgen behalve op www.iracing.com/live hebben we bij Radicals ook ons eigen YouTube livestream kanaal waarop Pablo López en ik onboard te volgen zijn:
er ff van uitgaande dat ik me wel weet te kwalificeren natuurlijk
En krijg je daarna nog 3 maanden? Of vanaf nu tot 1 mei ?Niellie41 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:46:
De Cadillac actie is nog tot 1 mei geldig.
De 3 maanden gaan in op het moment je je aanmeldt.
Heb me gisteren toch nog weten te kwalificeren met een licht aangepaste versie van jouw set-up. Uiteindelijk een 45.533 weten te rijden wat genoeg bleek te zijn. Zit nog wel wat meer in maar vooralsnog ben ik tevreden dat ik er überhaupt bij zitNickThissen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:59:
Probeer eens een andere lijn door die bochten dan? Een late apex nemen helpt nogal daar om makkelijker op het gas te kunnen. Je rijdt met low downforce dus je moet niet proberen met het gas erop zo'n krappe bocht om te vliegen, goed hard remmen, laat insturen, gas los laten rollen en dan in een zo recht mogelijke lijn weer op het gas (en dan niet meteen vol gas natuurlijk maar beetje rustig opbouwen).
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
NicePhydomir schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:13:
[...]
Heb me gisteren toch nog weten te kwalificeren met een licht aangepaste versie van jouw set-up. Uiteindelijk een 45.533 weten te rijden wat genoeg bleek te zijn. Zit nog wel wat meer in maar vooralsnog ben ik tevreden dat ik er überhaupt bij zit
Ik hoop dat ik in de qualificatie morgen er nog iets meer uit weet te halen. Gisteravond kwam ik niet verder dan 44.5 terwijl m'n PB al op 44.1 staat (net als zo ongeveer P2 tot P6 ofzo), zou gaaf zijn om daar nog tussen te komen in plaats van er hulpeloos achteraan te rijden
Xbox
15 auto'sBM schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:53:
Ik ben heel benieuwd hoe die kwalificatie gaat lopen. Heb donderdag redelijk vrij kunnen rijden, maar dat kunnen we op zondag natuurlijk wel vergeten met 40+ autos op de baan
Misschien is het leuk om bij VIR alle klassen tegelijk te laten rijden, zoals ze in het echt ook doen. Maar moeten we maar even bekijken.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2013 12:35 ]
Woeps, rulebook zo maar ff doorlezen danNiellie41 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:57:
Inderdaad. We kwalificeren nu zoals bij de ALMS, elke klasse apart.
Misschien is het leuk om bij VIR alle klassen tegelijk te laten rijden, zoals ze in het echt ook doen. Maar moeten we maar even bekijken.
Edit: net ff gedaan, 15 minuutjes dus. Dat word beginnen met een rustig en veilig rondje om iig op de grid te mogen starten
[ Voor 11% gewijzigd door BM op 16-03-2013 13:17 ]
Xbox
38e gekwalificeerd met maar 35 grid plekken
Jammer!
M'n optimal was wel sneller (een .4) maar daar ben ik de hele week nog niet bij in de buurt geweest eigenlijk.
Hebben ze andere commentator ofzo... commentaar heb ik vele malen beter gehoordNickThissen schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:16:
Wat een slechte race en wat een slechte broadcast zeg... Overal gaat vanalles mis maar ze hebben het amper door en praten amper over wie er bij betrokken was, laat staan een replay...
Xbox
Hartelijk bedankt! Ik ga me weer meer bij GoT engageren dan bij het andere raceteam.
Tomskii5 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:05:
[...]
Hartelijk bedankt! Ik ga me weer meer bij GoT engageren dan bij het andere raceteam.
Nu maar kijken of ik nog vanavond ga rijden in de normale series. Want echt tempo heb ik niet op deze baan.
Deze eerste 2 races waren gedaan door PSRTV, de rest van het seizoen is op GlacierTV gelukkig.BM schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:56:
[...]
Hebben ze andere commentator ofzo... commentaar heb ik vele malen beter gehoord
Tuurlijk wel, vanonder in de chatboxAlexxxxxxxxxx schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:24:
Kun je met Teamspeak ook typen?
No permissions to view the description of channel iRacing
http://members.iracing.co...onid=7758534&custid=74968
Je kan ook niet in het 'iRacing', 'Oval' en 'Road' kanaal. Wel in de kanalen zoals 'Rookie klassen' etc.Alexxxxxxxxxx schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:43:
insufficient client permissions (failed on i_channel_join_power)
No permissions to view the description of channel iRacing
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 16-03-2013 17:48 ]
Jawel hoor..? Ik tenminste wel...Niellie41 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:47:
[...]
Je kan ook niet in het 'iRacing', 'Oval' en 'Road' kanaal.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Certificaten voor de podium finishers net afgemaakt.
Misschien dat ik nog even aan de website ga werken terwijl ik naar de 12H van Sebring kijk/luister.
Weinig overzicht je ziet de bochten nauwlijks aankomen. Voorals de lijn van de eerste en laaste bocht zijn vrij lastig.
Ik zal er niks van zien..... visite alhier
Xbox
Verwijderd
Te volgen op www.glaciertv.com
Xbox
Heb alleen het probleem dat ik er gewoon echt slecht in ben, mijn eerste race op de Oval ging best aardig, 8ste van de 16, races daarna continue geraakt of zelf gecrasht, ik lijk ook nooit snel genoeg, word telkens ingehaald.
Iemand tips voor als ik weer ga beginnen? (Weet iemand ook een goed niet te duur stuurtje?)
Vrij duidelijk in de replay te zien dat hij me wel degelijk aan zag komen. De Ford tracked uit naar links, hij naar rechts, gat waar ik in wilde rijden werd alleen maar groter. Dus ik gaf gas (ik was een beetje achter ze aan het hangen half gas) en dan stuurt hij ineens naar links, terwijl hij al rechtdoor reed en dus geen reden had om ergens heen te sturen. Ik denk dat hij gewoon voor me wilde gaan rijden zodat ik er niet tussen kon, maar hij deed het gewoon te laat vind ik. En toen ging het snel....dabelg schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:52:
nick heb het gezien ja spijtig, roderic zal wel pissed zijn maar denk dat etienne u niet voelde komen was pas juist een tragere ford gepasseerd
Spijt dat ik zonder pc zit man man wou meedoen.
[ Voor 59% gewijzigd door dabelg op 17-03-2013 21:38 ]
Helaas groot deel van de race alleen gereden. Bij de herstart voorbij gereden door Dennis Gerissen. Dacht je bij groen pas bij s/f mocht inhalen, maar kennelijk had ik dat verkeerd
Verder weinig spannend. Op het moment dat Paul me kwam lappen helaas een foutje gemaakt en linksvoor de muur geraakt waardoor ik zowel topsnelheid als grip kwijt was. Daarna 4/5 seconde per ronde verloren, en uiteindelijk op de laatste plaats terecht gekomen. Zoals verwacht weer veel meer fuel verbruikt dan de rest (hoe jullie het doen, geen idee), en op het einde nog slash & dash moeten doen.
Maar goed, dat hoort er ook bij. Al met al me prima vermaakt. En bedankt aan Niel en Egil voor het organiseren
Xbox
Ik wist het eerlijk gezegd niet zeker maar volgens mij had ik ergens gelezen dat je gewoon kon gaan bij groen. Dus ik ging er ook maar gelijk voor. Was ik je eindelijk voorbij. Had het idee dat ik sneller was maar zie er maar eens voorbij te komen. Door verkeer verloor ik steeds tijd.BM schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:52:
Pfff, toch wel heftig
Helaas groot deel van de race alleen gereden. Bij de herstart voorbij gereden door Dennis Gerissen. Dacht je bij groen pas bij s/f mocht inhalen, maar kennelijk had ik dat verkeerd
Verder weinig spannend. Op het moment dat Paul me kwam lappen helaas een foutje gemaakt en linksvoor de muur geraakt waardoor ik zowel topsnelheid als grip kwijt was. Daarna 4/5 seconde per ronde verloren, en uiteindelijk op de laatste plaats terecht gekomen. Zoals verwacht weer veel meer fuel verbruikt dan de rest (hoe jullie het doen, geen idee), en op het einde nog slash & dash moeten doen.
Maar goed, dat hoort er ook bij. Al met al me prima vermaakt. En bedankt aan Niel en Egil voor het organiseren
Ik heb bij mijn laatste stop gewoon 60L erbij gegooid omdat ik geen idee had hoeveel ik nodig had maar had iets van 14L over aan het einde. Zelfs zonder die caution had ik het waarschijnlijk wel op 2 stops gehaald.
Ah, jij was datPhydomir schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:03:
[...]
Ik wist het eerlijk gezegd niet zeker maar volgens mij had ik ergens gelezen dat je gewoon kon gaan bij groen. Dus ik ging er ook maar gelijk voor. Was ik je eindelijk voorbij. Had het idee dat ik sneller was maar zie er maar eens voorbij te komen. Door verkeer verloor ik steeds tijd.
Ik heb bij mijn laatste stop gewoon 60L erbij gegooid omdat ik geen idee had hoeveel ik nodig had maar had iets van 14L over aan het einde. Zelfs zonder die caution had ik het waarschijnlijk wel op 2 stops gehaald.
Je had dus gelijk, nice one
Maar 14 liter over? Kolere, dan verbruik ik dus echt, veel, veel meer dan de rest
Xbox
iracing met mijn vriendin florence in reallife;)
ja ze speelt ook iracing. ze is nr3(kart)
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
De race ging wel aardig de eerste stint en ik kon na 27 rondes de pits opzoeken met een voorsprong van zo'n 15 seconden.
Vooraf had ik wat zitten rekenen en kwam ik qua aantal rondes op misschien wel 83 uit, wat zou betekenen dat 3 stints van 27 ronden wel eens niet genoeg zou kunnen zijn. Na de stop was het dus wel zaak met een half oog op het iSpeed verbruik te letten om ervoor te zorgen dat de ik de 2e stint zonder pacelap wel 28 ronden zou kunnen doen.
Toen de caution uitkwam was het verbruik geen issue meer, maar ik was wel meteen het gat kwijt.
Na de herstart had ik dan al gauw de HPD's weer achter me en bij het verkeer was het gewoon treintje rijden met een HPD binnen een seconde achter me.
Toen ben ik ook wel een tandje gaan bijschakelen bij het lappen van GT's en ik toen het een keertje even meezat had ik weer een klein gaatje bij de 2e stop.
Ik zat nog te twijfelen om wat minder fuel mee te nemen, maar heb toch de tank maar volgegooid en bleek nog wat tijd gewonnen te hebben ook nog toen ik weer met een gat van 10s bleek te hebben.
Dat kon ik redelijk consolideren en heb dus de eerste racewinst binnen in de NEO series.
Ik heb het redelijk clean weten te houden met maar 3 OT's en op wat hachelijke momenten na.
Zoals de 2 leidende Corvettes die tegen elkaar aanreden in de laatste bocht recht voor m'n neus, en ook BM die even een excursie ging maken waar ik eventjes bang was dat hij via de muur weer de baan op zou stuiteren, maar dat ging gelukkig allemaal goed
Op naar de volgende race dan maar, dit smaakt zeker naar meer
Ik weet niet of jullie het echt over liters hebben of over kilo's wat de HPD gebruikt, maar 14 kg (of liters) is wel redelijk veel inderdaad.BM schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:05:
[...]
Maar 14 liter over? Kolere, dan verbruik ik dus echt, veel, veel meer dan de rest
Ik had in ieder geval op het einde van de race met 3x een volle tank nog 6.31 kg over.
Overigens heb ik Phydomir nog wel op een ronde gezet, dus dat scheelt dan nog eens 2,2 kg o.i.d.
[ Voor 13% gewijzigd door Red Baron op 18-03-2013 02:19 ]
Gefeliciteerd!!Red Baron schreef op maandag 18 maart 2013 @ 01:16:
Na het missen van de WCS op Interlagos was het wel weer leuk om het weekend af te sluiten met de winst op Sebring in de NEO 2.5h.....
Heb zelf tijd gehad om 2 fixed Silverado races te doen, waarvan de tweede een compleet drama was. Voor de start gingen ze 3 rijen voor me in de remmen, en ik was de eerste die dat niet op tijd doorhad, klaar voor de race was begonnen
Ook nog een HPD Fixed quali gedaan en een race, 4e geworden na de hele race 3e te hebben gelegen. 2 maal in T1 de muur getoucheerd, waardoor ik de aansluiting met P2 verloor, en P4 me in de allerlaatste bocht brutaal inhaalde met wat licht contact....
Op zich allemaal wel prima, zeker omdat ik al een tijdje wat minder heb gereden
Verwijderd
gefiliciteerd Paul !Red Baron schreef op maandag 18 maart 2013 @ 01:16:
Na het missen van de WCS op Interlagos was het wel weer leuk om het weekend af te sluiten met de winst op Sebring in de NEO 2.5h
Op naar de volgende race dan maar, dit smaakt zeker naar meer
Klopt. Had zelf met mij pace al gerekend op 2 ronden achterstand wat dus ook al weer 4,5 kilo scheelt. daarnaast heb ik het vrij rustig gedaan achter verkeer wat hier en daar al weer wat scheelt en kon mijn kilo's maximaliseren. Twee keer met nog minder dan 1Kg in de tank de pits in gereden.Red Baron schreef op maandag 18 maart 2013 @ 01:16:
Ik had in ieder geval op het einde van de race met 3x een volle tank nog 6.31 kg over.
Overigens heb ik Phydomir nog wel op een ronde gezet, dus dat scheelt dan nog eens 2,2 kg o.i.d.
Uiteindelijk 5e geworden waarmee ik ook best blij ben. Ik had niet de pace om echt met de top mee te kunnen maar heb iedereen waarvan ik verwachtte ze te kunnen pakken op de baan ingehaald en ben uit de problemen gebleven.
[ Voor 16% gewijzigd door Phydomir op 18-03-2013 09:20 ]
Nogal sterk variërend van een 'oude' laptop met een extern scherm of een van de allersnelste i7 pentium PC met een dikke AMD of NVIDIA kaart van de laatste generatie met 3 of meer schermen.Alexxxxxxxxxx schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:02:
Welke apparatuur gebruiken jullie allemaal?
Qua sturen gaat het van Logitech DFGT via G25 / G27 / Thrustmaster T500RS tot aan Fanatec CSW en zelfs Frex. Pedalen eigenlijk een beetje hetzelfde rijtje van de onderband van Logitech tot en met CST pedalen.
En dan nog los er om heen .... buttonboxen, buttkickers, dikke of hele gewone koptelefoons met of zonder apart communicatie kanaal, extra schermpje voor een dashboard, shiftlights, etc. etc.
En in de extreme gevallen dit alles gemonteerd op een kant en klaar gekochte simrig of compleet zelf gebouwd.
Maar om te beginnen kan het echt heel simpel. iRacing is niet heel veeleisend qua hardware. Wel is het aan te bevelen een stuur te kiezen met force feedback. Want zonder mis je echt heel veel info over wat er met de auto gebeurd. Een setje van pedalen en stuur met force feedback score je al snel op marktplaats voor 100 tot 150 euro.
Voor alle duidelijkheid. We zijn het redelijk er over eens hier dat je niet heel veel sneller wordt van mooie en dure spullen. Het is gewoon leuk om mooie spullen te hebben om te racen
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 18-03-2013 11:28 ]
Verwijderd
Precies, sneller wordt je niet/nauwlijks van dure spullen.JoepW schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:26:
[...]Voor alle duidelijkheid. We zijn het redelijk er over eens hier dat je niet heel veel sneller wordt van mooie en dure spullen. Het is gewoon leuk om mooie spullen te hebben om te racen
Ik heb de combi:
PC vorig jaar geupgrade van 17" laptop naar 3x24" schermen.
Stuur: G27 2 jaar oud, daarvoor 6 jaar met een DFP gedaan.
Pedalen: BRD Speed7 van inmiddels bijna 10 jaar oud.
Race seat: is inmiddels alweer meer dan 30 jaar oud. (oude houte stoel van een eettafel).
Je ziet zoveel meer van wat er om je heen gebeurd en kunt daar veel eerder op anticiperen...
voor de rest is nog een oude q6600 op 3,2 met een 5870 en een g27 aan het bureau geschroefd
Intel Core i7 950
Asus P6X58D-E
Scythe Mugen 2 Rev. B
Kingston HyperX KHX1600C9D3K3/6GX
XFX AMD Radeon HD 6970 2GB
Fractal Design Define R3
OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 60GB
Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS, 1TB
Sony Optiarc AD-7260S
Corsair TX750M
Scherm :
LG 22"
Stuur & pedalen :
Logitech G27
In bestelling :
Clubsport Pedalen CSP v2
3 x BenQ GW2760HM 27" displays
Frame en toebehoren... Gisteren nog maar eens bericht gekregen dat de hele levering weer 5 tot 10 werkdagen is uitgesteld omdat er 1 monitorarm nog niet binnen is
Hooooow! Een GTX 690 en dan een rim uit '98? Heerlijk retro maar ik heb een half jaar geleden een GTX 650Ti gekocht, die kaart van jou is bijna faktor 10 duurder. SickZeeZeiler schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:37:
Mijn stuurtje stamt nog uit 1998, een Hyperstim zonder FFB. Één groot voordeel van dit stuur is dat het een mooi excuus is voor mijn mindere snelheid.Daarentegen is mijn PC redelijk, een i5 2500K@4,8Ghz en een GTX690 met drie 27" schermen.
Verwijderd
ik gebruik mijn 46 ' flatscreen kan redelijk meekomen en als de wind goed waait win ik ook nog weleens soms .
ik ben zeker niet de snelste maar rij absoluut met de mooiste auto's en das ook een verdienste
Helemaal eens, toch heeft mijn stuurtje nog wel enige waarde.Streskip schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:51:
[...]
Hooooow! Een GTX 690 en dan een rim uit '98? Heerlijk retro maar ik heb een half jaar geleden een GTX 650Ti gekocht, die kaart van jou is bijna faktor 10 duurder. SickMaar als ik dat geld aan een videokaart uitgeef dan komt er ook echt een high end stuurtje! Je weet niet wat je mist!!

Echter, de belastingaangifte is weer ingevuld, en mogelijk staat er binnen een paar maanden een Obutto met Fanatec stuur en pedalen.
Hier mijn zooitje troep die ik heb (jaha, het is uit de hand gelopen
Hardware iRacing PC
Kast : Antec 180B
Voeding : Antec High Current Gamer 900W ATX23
Moederbord : MSI H67MA-E45 (B3)
Processor : Intel Core I7 2600K 3.40 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Quad Core
CPU Koeler : DeepCool Aeolus Big Frost Dual-Tower CPU Heatsink
Geheugen : 16 GB, PC3-10666, 1333 MHz
Grafische kaart : Sapphire Radeon AMD HD7970, 3GB
Primaire schermen : 3x Samsung 2443BW 24"
Zijscherm tbv iSpeed, Teamspeak, etc. : 1x NEC 12" (Heel oud schermpje)
Dashboard : 1x 4,3" Z1 LCD Screen& Software
SSD : OCZ Vertex 2 100 GB, S-ATA II / 300, 275 MB's, 285 MB's, 2,5 Inch
HD : 1 TB Samsung S-ATA 7200 RPM
Geluid : Creative Audigy 5.1 & on-board tbv Buttkicker
Operation System : Windows 7
Headset : Tritton Pro 5.1
SimRig : Zelf gebouwd met een Scheel autostoel
Stuur : Fanatec CSW BMW & F1
Pedalen : Fanatec CSP V1
Buttkicker : Gamer 2
Reserve stuur : Fanatec GT3 RS V2
& Losse versterker & boxen die ik heel soms gebruik als ik een keer geen koptelefoon op heb.
Hardware 2de PC tbv Telemetry etc.
Kast : Antec 180B
Voeding : Club3D CSP-S400 400 Watt ActivePFC, 20+24 Pins
Moederbord : MSI P67A-GD53 (B3) - Moederbord - ATX - iP67
Processor : Intel Core I5 2500 3.33 GHz
CPU Koeler : Zalman CNPS9300 AT CPU Cooler - Superfluo Bearing
Geheugen : 8 GB, PC3-10666, 1333 MHz
Grafische kaart : Sapphire Ultimate AMD HD6670 1024 MB
Scherm : Samsung 22" ouder scherm
SSD : OCZ Vertex 2 100 GB, S-ATA II / 300, 275 MB's, 285 MB's, 2,5 Inch
HD : 1 TB Samsung S-ATA 7200 RPM
Operation System : Windows 7
Ik had 'm daarnet op Google gezien, ziet er wel supervet uit. Ik dacht eigenlijk dat mijn zoekactie niet voldeed en klikte het weg, maar dat is 'm dus! Wat ga je er mee doen als ik vragen mag?ZeeZeiler schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:08:
[...]
Helemaal eens, toch heeft mijn stuurtje nog wel enige waarde.
[afbeelding]
Echter, de belastingaangifte is weer ingevuld, en mogelijk staat er binnen een paar maanden een Obutto met Fanatec stuur en pedalen.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2583169.page
Met de Gen 6 auto's over Watkins Glen scheuren!
Nog iemand interesse? Er zijn nog genoeg plaatsen.
| GoT McLaren Challenge 8 | 18-03-13 | ||||||
| Car(s) | |||||||
![]() |
| ||||||
| Track(s) | |||||||
![]() |
| ||||||
| General Info | |||||||
| Server up | 20:00 CET (19:00 GMT) | ||||||
| Access | GoT League members | ||||||
| Benelux Only? | No | ||||||
| Minimum Safety Rating | No | ||||||
| Minimum iRating | No | ||||||
| Number of Heats | 2 | ||||||
| Fast Repairs in total | 2 | ||||||
| Where found | Tournament Session | ||||||
| Program (in CET) | |||||||
| Heat 1 | |||||||
| Practice | 20:00 - 21:00 (60 min.) | ||||||
| Qualification | 21:00 - 21:15 (15 min.) | ||||||
| Race | 21:15 - 21:35 (20 min.) | ||||||
| Start | Rolling | ||||||
| Cautions | Local | ||||||
| Heat 2 | |||||||
| Practice | 21:45 - 21:55 (10 min.) | ||||||
| Race | 21:55 - 22:20 (25 min.) | ||||||
| Start | Rolling | ||||||
| Grid | Reversed | ||||||
| Cautions | Local | ||||||
Ik heb nog maar 1 keer in de Gen 6 gezeten ... een test sessie op Watkins GlenNiellie41 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:40:
Komende zaterdag doe ik mee aan de Cheez-it 355 at the Glen.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2583169.page
Met de Gen 6 auto's over Watkins Glen scheuren!
Nog iemand interesse? Er zijn nog genoeg plaatsen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Nog geen idee, eerst maar eens kijken hoe het nieuwe bevalt.Streskip schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:13:
[...]
Ik had 'm daarnet op Google gezien, ziet er wel supervet uit. Ik dacht eigenlijk dat mijn zoekactie niet voldeed en klikte het weg, maar dat is 'm dus! Wat ga je er mee doen als ik vragen mag?
Alvast bedankt!
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Klinkt als een Obutto.Venzio schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:13:
Ik heb een vraag, heb maanden geleden een soort van Playseat gezien, was wat kleiner en ook wat hoger dan de ''normale'' playseat, het lijkt meer op een klein bureau, zit standaard 1 mount bij voor 1 scherm maar je kunt er ook een voor 3 kopen. Las het het iRacing forum maar daar kan ik helaas niet meer op, zit geloof ik een u en een y in de naam, best een korte naam geloof ik. Ook niet zo heel erg duur..
Alvast bedankt!
http://www.obutto.eu/store/
Yes, helemaal top! Bedankt!ZeeZeiler schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:26:
[...]
Klinkt als een Obutto.
http://www.obutto.eu/store/
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RAmDRKKi7Q8]
Heb af en toe maar een stukje kunnen volgen en elke keer ik opnieuw keek had ik blijkbaar vanalles gemist
Was me het tv weekend wel : de 12u van Sebring, F1 en de NEO race ... vriendin was er niet zo gelukkig mee. Al helemaal niet omdat haar favoriet Vettel niet gewonnen heeft en ik heel de tijd "go Kimmiiiiiiiiiii" zat te roepen
Dit topic is gesloten.
![]()