iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.664 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:35

BM

Moderator Spielerij
Phydomir schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:39:
[...]

16e in de LMP.

Meestal zit ik wel iets dichter bij de top en ik zou me wel moeten kunnen kwalificeren maar ik voel me echt niet op mijn gemak op Sebring. Geen grip aan de achterkant is mijn grootste probleem. Vanavond een verjaardag, dan 's nachts maar eens proberen of ik nog een halve seconde kan vinden.
Herkenbaar, had ik ook erg veel last van. Was bij mij enkel opgelost door veel rondje te rijden. Gister in kwalificatie iets van 45 ronden gedaan ofzo. En nog steeds verrast de achterkant me regelmatig.

Helemaal lachen als je na anderhalf uur low-fuel ineens die bak volgooit :X T1 is dan wel een instant spin :D

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Welke setup gebruiken julie dan? Ik heb geen last van weinig grip aan de achterkant. Bakken met grip zelfs... T1 is eventjes terug naar de 5 en dan bijna volgas.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:04

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:47:
Welke setup gebruiken julie dan? Ik heb geen last van weinig grip aan de achterkant. Bakken met grip zelfs... T1 is eventjes terug naar de 5 en dan bijna volgas.
Ik heb die van jou (die je een tijd geleden hier of op het iRacing forum) heb geplaatst gebruik maar daarmee had ik nog meer overstuur. Vooral bij het los laten van het gas dat hij ineens weg sprong. Ook daarmee voelde ik me niet echt zeker.

Het probleem izt hem ook niet in T1 en de laatste bocht. Daarbij zit ik op hetzelfde tempo als een 44.9 die ik ooit heb gereden (oudere build). Vooral bocht 4 (de linker die uitkomt op het 2e rechte stuk) en in Tower verlies ik op die tijd heel erg veel omdat ik gewoon niet vroeg genoeg op het gas kan.

[ Voor 22% gewijzigd door Phydomir op 15-03-2013 11:50 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Probeer eens een andere lijn door die bochten dan? Een late apex nemen helpt nogal daar om makkelijker op het gas te kunnen. Je rijdt met low downforce dus je moet niet proberen met het gas erop zo'n krappe bocht om te vliegen, goed hard remmen, laat insturen, gas los laten rollen en dan in een zo recht mogelijke lijn weer op het gas (en dan niet meteen vol gas natuurlijk maar beetje rustig opbouwen).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:32:
Ja gister iig wat beter gegaan met de Ford GT maar blijf het een ruk baan vinden Sebring. Kom er nooit lekker in men ritme. Ach ja iig nu een 2.02 gereden weet niet of het genoeg is. Vanavond maar kijken of ik nog ff tijd heb want op zich zit een 2.01 er wel in.
gebruik jij de set van roope voor day ? ik zag daar wing 5 en idd het geen fragbeestje bemerkte zijnde rijhoogte 50 voor en achter 70, in day kom ik niet verder dan 2.03.1 terwijl er zeker een 2.02 in moet zitten, stomme is wel dat ik eens mijn opt moet weg kijlen nu want die staat nog op night met opt 2.00.5 en 2.01.7 als best maar dat is van voor de update zie vooral dat in accelleratie veel verlies zit tov voor de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja na de update is de snelheid van de Ford GT drastisch gedaald. Dat was omdat die te snel was in de vorige build. Mijn oude optimal heb ik meteen weg gegooit die stond op 1.59.4 dat ga ik nooit meer halen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Tot wanneer is die Cadilac actie geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:46:
Ja na de update is de snelheid van de Ford GT drastisch gedaald. Dat was omdat die te snel was in de vorige build. Mijn oude optimal heb ik meteen weg gegooit die stond op 1.59.4 dat ga ik nooit meer halen.
yup idem hier zal ook maar ff cleanen, heb het nog nooit gedaan maar ik dacht dat dit in een bestandje zat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:00:
[...]

yup idem hier zal ook maar ff cleanen, heb het nog nooit gedaan maar ik dacht dat dit in een bestandje zat ?
Kan gewoon vanuit de game zelf :)
NickThissen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:47:
Jouw setup. Tis ook wel een kwestie van wennen, merk dat ik in begin vooral te abrupt van het gas ging, dat lijkt niet ideaal te zijn.
NickThissen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:59:
Probeer eens een andere lijn door die bochten dan? Een late apex nemen helpt nogal daar om makkelijker op het gas te kunnen. Je rijdt met low downforce dus je moet niet proberen met het gas erop zo'n krappe bocht om te vliegen, goed hard remmen, laat insturen, gas los laten rollen en dan in een zo recht mogelijke lijn weer op het gas (en dan niet meteen vol gas natuurlijk maar beetje rustig opbouwen).
Vooral in T3 helpt een late apex heel erg in mijn beleving. Helaas lukt me dat 9 van de 10 keer niet goed, maar daar win ik zomaar 2 tiende mee richting de hairpin.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Alexxxxxxxxxx schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:55:
Tot wanneer is die Cadilac actie geldig?
Geen idee, gewoon even proberen of het nog werkt.

Hier staan nog meer kortingen/aanbiedingen

http://www.8couponcode.com/iracing.com/

Ze werken niet allemaal, maar de 3 maanden voor $ 12 dollar werkt nog wel
PR-2FREE

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:41

Niellie41

[object Object]

De Cadillac actie is nog tot 1 mei geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:05
Klein vraagje aan Joep: Heb je toevallig mijn paint nog? ID 111280

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tomskii5 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:58:
Klein vraagje aan Joep: Heb je toevallig mijn paint nog? ID 111280
Stond nog op dezelfde plek: KLIK

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ProtoGT niet live gegaan vandaag uiteraard :-( Morgen geen tijd (behalve 's middags maar daar heb ik ook niet veel hoop voor) en zondag natuurlijk NEO dus weer een drop week, en weer op een van m'n beste tracks...

Grand-am rijdt deze week op Homestead B, bah wat een ruk baan zeg :+ Met de Riley in ieder geval vind ik hem niet zo leuk, die bochten liggen die auto echt niet...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:03
NickThissen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:53:
(behalve 's middags maar daar heb ik ook niet veel hoop voor)
Dan moet er natuurlijk wel iWCGPS gekeken worden he :P

Morgen behalve op www.iracing.com/live hebben we bij Radicals ook ons eigen YouTube livestream kanaal waarop Pablo López en ik onboard te volgen zijn:

er ff van uitgaande dat ik me wel weet te kwalificeren natuurlijk :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Niellie41 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:46:
De Cadillac actie is nog tot 1 mei geldig.
En krijg je daarna nog 3 maanden? Of vanaf nu tot 1 mei ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De actie geldt nog tot 1 mei. Je krijgt dan 3 maanden + 3 banen waar je normaal voor moet betalen.
De 3 maanden gaan in op het moment je je aanmeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:59:
Heb me gisteren toch nog weten te kwalificeren met een licht aangepaste versie van jouw set-up. Uiteindelijk een 45.533 weten te rijden wat genoeg bleek te zijn. Zit nog wel wat meer in maar vooralsnog ben ik tevreden dat ik er überhaupt bij zit :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Phydomir schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:13:
[...]

Heb me gisteren toch nog weten te kwalificeren met een licht aangepaste versie van jouw set-up. Uiteindelijk een 45.533 weten te rijden wat genoeg bleek te zijn. Zit nog wel wat meer in maar vooralsnog ben ik tevreden dat ik er überhaupt bij zit :)
Nice :)

Ik hoop dat ik in de qualificatie morgen er nog iets meer uit weet te halen. Gisteravond kwam ik niet verder dan 44.5 terwijl m'n PB al op 44.1 staat (net als zo ongeveer P2 tot P6 ofzo), zou gaaf zijn om daar nog tussen te komen in plaats van er hulpeloos achteraan te rijden :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ben heel benieuwd hoe die kwalificatie gaat lopen. Heb donderdag redelijk vrij kunnen rijden, maar dat kunnen we op zondag natuurlijk wel vergeten met 40+ autos op de baan :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:53:
Ik ben heel benieuwd hoe die kwalificatie gaat lopen. Heb donderdag redelijk vrij kunnen rijden, maar dat kunnen we op zondag natuurlijk wel vergeten met 40+ autos op de baan :)
15 auto's ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Inderdaad. We kwalificeren nu zoals bij de ALMS, elke klasse apart.
Misschien is het leuk om bij VIR alle klassen tegelijk te laten rijden, zoals ze in het echt ook doen. Maar moeten we maar even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice! ik zit net bij de beste 14 in de Corvette (NEO). Het veld zat wel erg dicht bij elkaar (top 17 binnen 1,6 sec). Beloofd een spannende race! Vandaag nog maar even de race setup bijschaven. Om dit ding 2,5 uur op de baan te houden gaat al moeilijk genoeg worden :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:57:
Inderdaad. We kwalificeren nu zoals bij de ALMS, elke klasse apart.
Misschien is het leuk om bij VIR alle klassen tegelijk te laten rijden, zoals ze in het echt ook doen. Maar moeten we maar even bekijken.
Woeps, rulebook zo maar ff doorlezen dan :p
Edit: net ff gedaan, 15 minuutjes dus. Dat word beginnen met een rustig en veilig rondje om iig op de grid te mogen starten :)

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 16-03-2013 13:17 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tering iedereen is gewoon te snel.
38e gekwalificeerd met maar 35 grid plekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Da's wel heel zuur ;(
Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik ga zo maar m'n teamgenoot streamen als spotter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jammer Paul :( Had je wel gewoon een goeie tijd of had je sneller gekund?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Naja ik zat 1 tiende boven m'n PB en ik had vooraf misschien wel voor die tijd getekend.
M'n optimal was wel sneller (een .4) maar daar ben ik de hele week nog niet bij in de buurt geweest eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga zo ook ff kijken denk ik....
Hier weer wat huisvlijt van mij:

Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2013_s1/agenda.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat een slechte race en wat een slechte broadcast zeg... Overal gaat vanalles mis maar ze hebben het amper door en praten amper over wie er bij betrokken was, laat staan een replay...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:16:
Wat een slechte race en wat een slechte broadcast zeg... Overal gaat vanalles mis maar ze hebben het amper door en praten amper over wie er bij betrokken was, laat staan een replay...
Hebben ze andere commentator ofzo... commentaar heb ik vele malen beter gehoord :?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
JoepW schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:21:
[...]

Stond nog op dezelfde plek: KLIK
Hartelijk bedankt! Ik ga me weer meer bij GoT engageren dan bij het andere raceteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tomskii5 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:05:
[...]

Hartelijk bedankt! Ik ga me weer meer bij GoT engageren dan bij het andere raceteam.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Kijk ook naar de livestream.. denk dat mijn neefje van 12 betere commentaar kan leveren -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zit op server. En switch lekker zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Maar goed dat ik gister niet nog een ultieme poging gewaagd heb voor de NEO race. Kom er vandaag achter dat ik beloofd heb morgen op te passen op men nichtjes. Dus komt wel goed uit dat ik het net niet gehaald heb.
Nu maar kijken of ik nog vanavond ga rijden in de normale series. Want echt tempo heb ik niet op deze baan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Kun je met Teamspeak ook typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
BM schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:56:
[...]

Hebben ze andere commentator ofzo... commentaar heb ik vele malen beter gehoord :?
Deze eerste 2 races waren gedaan door PSRTV, de rest van het seizoen is op GlacierTV gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Tuurlijk wel, vanonder in de chatbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

insufficient client permissions (failed on i_channel_join_power)
No permissions to view the description of channel iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wow, gave race net in de star mazda!! 4 rondjes geoefend, ging prima, race gestart zonder qualificatie tijd en langzaam opgewerkt. P1/2 reden elkaar van de baan af toen ik 5e lag, daarna met groepje 1-2-3 heel lang zitten vechten, echt enorm close, vraag me nog steeds af hoe dat goed ging af en toe. De P1 hield ons een beetje op en toen we hem eenmaal voorbij waren was het nog maar een gevecht met 2 man, ik was beetje bang dat hij er vandoor zou gaan nu hij niet meer opgehouden werd (had minder downforce) maar ik kon toch bijblijven en zelfs inhalen. Toen weer klein foutje en weer achter hem moeten aansluiten, maar goed m'n best gedaan en zo toch nog eens kunnen inhalen om uiteindelijk met een neusje voorsprong te winnen :D

http://members.iracing.co...onid=7758534&custid=74968

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Alexxxxxxxxxx schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:43:
insufficient client permissions (failed on i_channel_join_power)
No permissions to view the description of channel iRacing
Je kan ook niet in het 'iRacing', 'Oval' en 'Road' kanaal. Wel in de kanalen zoals 'Rookie klassen' etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 16-03-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:47:
[...]

Je kan ook niet in het 'iRacing', 'Oval' en 'Road' kanaal.
Jawel hoor..? Ik tenminste wel...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:47:
[...]

Jawel hoor..? Ik tenminste wel...
Dat is omdat je admin bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Even aan het trainen met de McLaren op Homestead B en dat is toch best leuk. Denk misschien daar vanavond maar is een race in te doen. Track ligt de McLaren iig best goed.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Welke race ga je meedoen? En wat voor tijden rijd je?

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Heb in kwalificatie net een 1.13.8 gereden. Denk de race van 23:45 te gaan doen. Net ff Django gekeken en die duurde langer dan verwacht waardoor ik de race van 21:45 gemist heb lol.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ook meegedaan, wat een klote baan zeg... Die doe ik niet meer. Kunt nergens inhalen. T1 is te gevaarlijk om naast elkaar te gaan en de rest is aansluiten. Hele race vast gezeten. Laatste rondje krijg ik nog een kansje omdat er iemand zonder fuel komt te staan, gast voor me tikt even de rem aan op de oval, ik zit in z'n draft, er is plek aan de onderkant en net als ik er in duik gaat hij ook omlaag en duwt hij me de apron op (nou ja, ik moest er op sturen anders gingen we de muur in), waardoor ik te veel snelheid verloor. Verder wel aardige race gehad weinig echt mis gegaan, alleen jammer dat Robbert meteen eraf gereden werd...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zo. Alles is klaar voor de NEO race voor morgen!
Certificaten voor de podium finishers net afgemaakt.
Misschien dat ik nog even aan de website ga werken terwijl ik naar de 12H van Sebring kijk/luister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:50
Sebring is best pittig om te leren als je er nooit een meter op gereden hebt.

Weinig overzicht je ziet de bochten nauwlijks aankomen. Voorals de lijn van de eerste en laaste bocht zijn vrij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik host vanaf half 2 nog even een practice voor degene die nog willen oefenen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Suc6 allemaal met de NEO race.
Ik zal er niks van zien..... visite alhier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Strategie word nog een gok. Heb geen idee wat ik verbruik, maar als Nick op 1.2l/minuut zit, zit ik daar dus wel iets boven. Sowieso lijkt 1.2 me niet genoeg om het met 3 stints van 50 minuten te halen, aangezien je je tanks nooit helemaal leeg rijd. Maar volgooien iedere keer en kijken wat ik op het einde tekort kom dan maar :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net fixed hpd eens liggen testen aangezien ik toch geen tijd meer heb om een race mee te pikken ... het valt toch dik tegen om snel te gaan met die bak ... opt zit 1.45.5 maar ik kom niet verder tot 1.46.6, verpruts het wel elke keer op een andere plek, alleszins aan allen die de NEO rijden succes ! ik zal het van op een afstand moeten volgen via glaciertv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Zodadelijk NEO race op Sebring 2,5h. Ik vertrek van Pole, Niek ook in de GT2 en Roderic start ergens achteraan :P

Te volgen op www.glaciertv.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik sta ook ergens achteraan. Beroerde kwalificatie...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik start ook bijna achteraan.. P13 in de Corvette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Succes nog aan de rest... Ik besloot 3 wide te gaan op de SF straight, meer dan genoeg ruimte, maar Etienne besluit op het laatste moment te gaan blocken en gaat ineens naar links (op de straight terwijl de race lijn rechts is??) waardoor ik hem raak, half spin en roderic in m'n nek krijg :-( Einde race voor mij en vast ook voor Roderic... Sorry, kon er weinig aan doen, misschien was ik daar te agressief maar kom op als je niet 3 wide wil gaan op de SF straight dan moet je niet meedoen, daar passen 8 auto's naast elkaar als je wil....

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Helaas mijn subscription al maanden geleden opgezegd, heb er nu toch wel weer heel veel zin in.
Heb alleen het probleem dat ik er gewoon echt slecht in ben, mijn eerste race op de Oval ging best aardig, 8ste van de 16, races daarna continue geraakt of zelf gecrasht, ik lijk ook nooit snel genoeg, word telkens ingehaald.

Iemand tips voor als ik weer ga beginnen? (Weet iemand ook een goed niet te duur stuurtje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
nick heb het gezien ja spijtig, roderic zal wel pissed zijn maar denk dat etienne u niet voelde komen was pas juist een tragere ford gepasseerd

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
dabelg schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:52:
nick heb het gezien ja spijtig, roderic zal wel pissed zijn maar denk dat etienne u niet voelde komen was pas juist een tragere ford gepasseerd
Vrij duidelijk in de replay te zien dat hij me wel degelijk aan zag komen. De Ford tracked uit naar links, hij naar rechts, gat waar ik in wilde rijden werd alleen maar groter. Dus ik gaf gas (ik was een beetje achter ze aan het hangen half gas) en dan stuurt hij ineens naar links, terwijl hij al rechtdoor reed en dus geen reden had om ergens heen te sturen. Ik denk dat hij gewoon voor me wilde gaan rijden zodat ik er niet tussen kon, maar hij deed het gewoon te laat vind ik. En toen ging het snel....

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
tja misschien gaf spotter clear aan spotter doet raar soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
man man yellow flag

paul is ineensvoorsprong kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kon Etienne makkelijk bij houden dus Paul rijdt zo wel weer weg.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ai, Niek die verbinding verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Proficiat paul !!!

Spijt dat ik zonder pc zit man man wou meedoen.

[ Voor 59% gewijzigd door dabelg op 17-03-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pfff, toch wel heftig :)

Helaas groot deel van de race alleen gereden. Bij de herstart voorbij gereden door Dennis Gerissen. Dacht je bij groen pas bij s/f mocht inhalen, maar kennelijk had ik dat verkeerd :(
Verder weinig spannend. Op het moment dat Paul me kwam lappen helaas een foutje gemaakt en linksvoor de muur geraakt waardoor ik zowel topsnelheid als grip kwijt was. Daarna 4/5 seconde per ronde verloren, en uiteindelijk op de laatste plaats terecht gekomen. Zoals verwacht weer veel meer fuel verbruikt dan de rest (hoe jullie het doen, geen idee), en op het einde nog slash & dash moeten doen.

Maar goed, dat hoort er ook bij. Al met al me prima vermaakt. En bedankt aan Niel en Egil voor het organiseren :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

BM schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:52:
Pfff, toch wel heftig :)

Helaas groot deel van de race alleen gereden. Bij de herstart voorbij gereden door Dennis Gerissen. Dacht je bij groen pas bij s/f mocht inhalen, maar kennelijk had ik dat verkeerd :(
Verder weinig spannend. Op het moment dat Paul me kwam lappen helaas een foutje gemaakt en linksvoor de muur geraakt waardoor ik zowel topsnelheid als grip kwijt was. Daarna 4/5 seconde per ronde verloren, en uiteindelijk op de laatste plaats terecht gekomen. Zoals verwacht weer veel meer fuel verbruikt dan de rest (hoe jullie het doen, geen idee), en op het einde nog slash & dash moeten doen.

Maar goed, dat hoort er ook bij. Al met al me prima vermaakt. En bedankt aan Niel en Egil voor het organiseren :)
Ik wist het eerlijk gezegd niet zeker maar volgens mij had ik ergens gelezen dat je gewoon kon gaan bij groen. Dus ik ging er ook maar gelijk voor. Was ik je eindelijk voorbij. Had het idee dat ik sneller was maar zie er maar eens voorbij te komen. Door verkeer verloor ik steeds tijd.

Ik heb bij mijn laatste stop gewoon 60L erbij gegooid omdat ik geen idee had hoeveel ik nodig had maar had iets van 14L over aan het einde. Zelfs zonder die caution had ik het waarschijnlijk wel op 2 stops gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phydomir schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:03:
[...]

Ik wist het eerlijk gezegd niet zeker maar volgens mij had ik ergens gelezen dat je gewoon kon gaan bij groen. Dus ik ging er ook maar gelijk voor. Was ik je eindelijk voorbij. Had het idee dat ik sneller was maar zie er maar eens voorbij te komen. Door verkeer verloor ik steeds tijd.

Ik heb bij mijn laatste stop gewoon 60L erbij gegooid omdat ik geen idee had hoeveel ik nodig had maar had iets van 14L over aan het einde. Zelfs zonder die caution had ik het waarschijnlijk wel op 2 stops gehaald.
Ah, jij was dat :p

Je had dus gelijk, nice one :) Denk dat je idd iets sneller was, maar het was in het begin wel leuk met dat verkeer er tussen.

Maar 14 liter over? Kolere, dan verbruik ik dus echt, veel, veel meer dan de rest :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fijn, gecrashed in NEO, proto&gt ging niet meer official, dus maar in SM gestapt en daar na half rondje eruit gereden door iemand die voor m'n neus spint.... Awesome...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

iracing met mijn vriendin florence in reallife;)
ja ze speelt ook iracing. ze is nr3(kart)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Na het missen van de WCS op Interlagos was het wel weer leuk om het weekend af te sluiten met de winst op Sebring in de NEO 2.5h

De race ging wel aardig de eerste stint en ik kon na 27 rondes de pits opzoeken met een voorsprong van zo'n 15 seconden.
Vooraf had ik wat zitten rekenen en kwam ik qua aantal rondes op misschien wel 83 uit, wat zou betekenen dat 3 stints van 27 ronden wel eens niet genoeg zou kunnen zijn. Na de stop was het dus wel zaak met een half oog op het iSpeed verbruik te letten om ervoor te zorgen dat de ik de 2e stint zonder pacelap wel 28 ronden zou kunnen doen.

Toen de caution uitkwam was het verbruik geen issue meer, maar ik was wel meteen het gat kwijt.
Na de herstart had ik dan al gauw de HPD's weer achter me en bij het verkeer was het gewoon treintje rijden met een HPD binnen een seconde achter me.
Toen ben ik ook wel een tandje gaan bijschakelen bij het lappen van GT's en ik toen het een keertje even meezat had ik weer een klein gaatje bij de 2e stop.
Ik zat nog te twijfelen om wat minder fuel mee te nemen, maar heb toch de tank maar volgegooid en bleek nog wat tijd gewonnen te hebben ook nog toen ik weer met een gat van 10s bleek te hebben.

Dat kon ik redelijk consolideren en heb dus de eerste racewinst binnen in de NEO series.
Ik heb het redelijk clean weten te houden met maar 3 OT's en op wat hachelijke momenten na.
Zoals de 2 leidende Corvettes die tegen elkaar aanreden in de laatste bocht recht voor m'n neus, en ook BM die even een excursie ging maken waar ik eventjes bang was dat hij via de muur weer de baan op zou stuiteren, maar dat ging gelukkig allemaal goed :)

Op naar de volgende race dan maar, dit smaakt zeker naar meer ;)
BM schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:05:
[...]
Maar 14 liter over? Kolere, dan verbruik ik dus echt, veel, veel meer dan de rest :(
Ik weet niet of jullie het echt over liters hebben of over kilo's wat de HPD gebruikt, maar 14 kg (of liters) is wel redelijk veel inderdaad.

Ik had in ieder geval op het einde van de race met 3x een volle tank nog 6.31 kg over.
Overigens heb ik Phydomir nog wel op een ronde gezet, dus dat scheelt dan nog eens 2,2 kg o.i.d.

[ Voor 13% gewijzigd door Red Baron op 18-03-2013 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op maandag 18 maart 2013 @ 01:16:
Na het missen van de WCS op Interlagos was het wel weer leuk om het weekend af te sluiten met de winst op Sebring in de NEO 2.5h.....
Gefeliciteerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Netjes Paul :)

Heb zelf tijd gehad om 2 fixed Silverado races te doen, waarvan de tweede een compleet drama was. Voor de start gingen ze 3 rijen voor me in de remmen, en ik was de eerste die dat niet op tijd doorhad, klaar voor de race was begonnen :(

Ook nog een HPD Fixed quali gedaan en een race, 4e geworden na de hele race 3e te hebben gelegen. 2 maal in T1 de muur getoucheerd, waardoor ik de aansluiting met P2 verloor, en P4 me in de allerlaatste bocht brutaal inhaalde met wat licht contact....

Op zich allemaal wel prima, zeker omdat ik al een tijdje wat minder heb gereden :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het missen van de WCS op Interlagos was het wel weer leuk om het weekend af te sluiten met de winst op Sebring in de NEO 2.5h

Op naar de volgende race dan maar, dit smaakt zeker naar meer ;)
gefiliciteerd Paul !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik had in ieder geval op het einde van de race met 3x een volle tank nog 6.31 kg over.
Overigens heb ik Phydomir nog wel op een ronde gezet, dus dat scheelt dan nog eens 2,2 kg o.i.d.
Klopt. Had zelf met mij pace al gerekend op 2 ronden achterstand wat dus ook al weer 4,5 kilo scheelt. daarnaast heb ik het vrij rustig gedaan achter verkeer wat hier en daar al weer wat scheelt en kon mijn kilo's maximaliseren. Twee keer met nog minder dan 1Kg in de tank de pits in gereden.

Uiteindelijk 5e geworden waarmee ik ook best blij ben. Ik had niet de pace om echt met de top mee te kunnen maar heb iedereen waarvan ik verwachtte ze te kunnen pakken op de baan ingehaald en ben uit de problemen gebleven.

[ Voor 16% gewijzigd door Phydomir op 18-03-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Welke apparatuur gebruiken jullie allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alexxxxxxxxxx schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:02:
Welke apparatuur gebruiken jullie allemaal?
Nogal sterk variërend van een 'oude' laptop met een extern scherm of een van de allersnelste i7 pentium PC met een dikke AMD of NVIDIA kaart van de laatste generatie met 3 of meer schermen.
Qua sturen gaat het van Logitech DFGT via G25 / G27 / Thrustmaster T500RS tot aan Fanatec CSW en zelfs Frex. Pedalen eigenlijk een beetje hetzelfde rijtje van de onderband van Logitech tot en met CST pedalen.
En dan nog los er om heen .... buttonboxen, buttkickers, dikke of hele gewone koptelefoons met of zonder apart communicatie kanaal, extra schermpje voor een dashboard, shiftlights, etc. etc.
En in de extreme gevallen dit alles gemonteerd op een kant en klaar gekochte simrig of compleet zelf gebouwd.

Maar om te beginnen kan het echt heel simpel. iRacing is niet heel veeleisend qua hardware. Wel is het aan te bevelen een stuur te kiezen met force feedback. Want zonder mis je echt heel veel info over wat er met de auto gebeurd. Een setje van pedalen en stuur met force feedback score je al snel op marktplaats voor 100 tot 150 euro.

Voor alle duidelijkheid. We zijn het redelijk er over eens hier dat je niet heel veel sneller wordt van mooie en dure spullen. Het is gewoon leuk om mooie spullen te hebben om te racen O-)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 18-03-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:26:
[...]Voor alle duidelijkheid. We zijn het redelijk er over eens hier dat je niet heel veel sneller wordt van mooie en dure spullen. Het is gewoon leuk om mooie spullen te hebben om te racen O-)
Precies, sneller wordt je niet/nauwlijks van dure spullen.

Ik heb de combi:
PC vorig jaar geupgrade van 17" laptop naar 3x24" schermen.
Stuur: G27 2 jaar oud, daarvoor 6 jaar met een DFP gedaan.
Pedalen: BRD Speed7 van inmiddels bijna 10 jaar oud.
Race seat: is inmiddels alweer meer dan 30 jaar oud. (oude houte stoel van een eettafel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Ik heb eind vorig jaar de overstap gemaakt van 1 naar 3 x 24" schermen maar dat was wel even een wauw momentje..
Je ziet zoveel meer van wat er om je heen gebeurd en kunt daar veel eerder op anticiperen...
voor de rest is nog een oude q6600 op 3,2 met een 5870 en een g27 aan het bureau geschroefd :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Mijn stuurtje stamt nog uit 1998, een Hyperstim zonder FFB. Één groot voordeel van dit stuur is dat het een mooi excuus is voor mijn mindere snelheid. :) Daarentegen is mijn PC redelijk, een i5 2500K@4,8Ghz en een GTX690 met drie 27" schermen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Hier een Dell XPS 15" laptop met DFP stuur/pedalen en surroundsound headset.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
System Specs :

Intel Core i7 950
Asus P6X58D-E
Scythe Mugen 2 Rev. B
Kingston HyperX KHX1600C9D3K3/6GX
XFX AMD Radeon HD 6970 2GB
Fractal Design Define R3
OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 60GB
Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS, 1TB
Sony Optiarc AD-7260S
Corsair TX750M

Scherm :
LG 22"

Stuur & pedalen :
Logitech G27

In bestelling :

Clubsport Pedalen CSP v2
3 x BenQ GW2760HM 27" displays
Frame en toebehoren... Gisteren nog maar eens bericht gekregen dat de hele levering weer 5 tot 10 werkdagen is uitgesteld omdat er 1 monitorarm nog niet binnen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
ZeeZeiler schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:37:
Mijn stuurtje stamt nog uit 1998, een Hyperstim zonder FFB. Één groot voordeel van dit stuur is dat het een mooi excuus is voor mijn mindere snelheid. :) Daarentegen is mijn PC redelijk, een i5 2500K@4,8Ghz en een GTX690 met drie 27" schermen.
Hooooow! Een GTX 690 en dan een rim uit '98? Heerlijk retro maar ik heb een half jaar geleden een GTX 650Ti gekocht, die kaart van jou is bijna faktor 10 duurder. Sick :o Maar als ik dat geld aan een videokaart uitgeef dan komt er ook echt een high end stuurtje! Je weet niet wat je mist!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me niet druk maken een beetje moderne computer en een logitech dfgt (de pedalen kun je voor 150 euro in toekomst upgraden naar fanatec)

ik gebruik mijn 46 ' flatscreen kan redelijk meekomen en als de wind goed waait win ik ook nog weleens soms .
ik ben zeker niet de snelste maar rij absoluut met de mooiste auto's en das ook een verdienste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Streskip schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:51:
[...]

Hooooow! Een GTX 690 en dan een rim uit '98? Heerlijk retro maar ik heb een half jaar geleden een GTX 650Ti gekocht, die kaart van jou is bijna faktor 10 duurder. Sick :o Maar als ik dat geld aan een videokaart uitgeef dan komt er ook echt een high end stuurtje! Je weet niet wat je mist!!
Helemaal eens, toch heeft mijn stuurtje nog wel enige waarde.

Afbeeldingslocatie: http://www.lccs.nu/forum/userimages/2-lotus_front.jpg

Echter, de belastingaangifte is weer ingevuld, en mogelijk staat er binnen een paar maanden een Obutto met Fanatec stuur en pedalen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zoals ik al zei wordt je van de duurdere spullen niet sneller. Het wordt alleen maar leuker en duurder......
Hier mijn zooitje troep die ik heb (jaha, het is uit de hand gelopen ;) )

Hardware iRacing PC
Kast : Antec 180B
Voeding : Antec High Current Gamer 900W ATX23
Moederbord : MSI H67MA-E45 (B3)
Processor : Intel Core I7 2600K 3.40 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Quad Core
CPU Koeler : DeepCool Aeolus Big Frost Dual-Tower CPU Heatsink
Geheugen : 16 GB, PC3-10666, 1333 MHz
Grafische kaart : Sapphire Radeon AMD HD7970, 3GB
Primaire schermen : 3x Samsung 2443BW 24"
Zijscherm tbv iSpeed, Teamspeak, etc. : 1x NEC 12" (Heel oud schermpje)
Dashboard : 1x 4,3" Z1 LCD Screen& Software
SSD : OCZ Vertex 2 100 GB, S-ATA II / 300, 275 MB's, 285 MB's, 2,5 Inch
HD : 1 TB Samsung S-ATA 7200 RPM
Geluid : Creative Audigy 5.1 & on-board tbv Buttkicker
Operation System : Windows 7
Headset : Tritton Pro 5.1
SimRig : Zelf gebouwd met een Scheel autostoel
Stuur : Fanatec CSW BMW & F1
Pedalen : Fanatec CSP V1
Buttkicker : Gamer 2
Reserve stuur : Fanatec GT3 RS V2
& Losse versterker & boxen die ik heel soms gebruik als ik een keer geen koptelefoon op heb.

Hardware 2de PC tbv Telemetry etc.
Kast : Antec 180B
Voeding : Club3D CSP-S400 400 Watt ActivePFC, 20+24 Pins
Moederbord : MSI P67A-GD53 (B3) - Moederbord - ATX - iP67
Processor : Intel Core I5 2500 3.33 GHz
CPU Koeler : Zalman CNPS9300 AT CPU Cooler - Superfluo Bearing
Geheugen : 8 GB, PC3-10666, 1333 MHz
Grafische kaart : Sapphire Ultimate AMD HD6670 1024 MB
Scherm : Samsung 22" ouder scherm
SSD : OCZ Vertex 2 100 GB, S-ATA II / 300, 275 MB's, 285 MB's, 2,5 Inch
HD : 1 TB Samsung S-ATA 7200 RPM
Operation System : Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
ZeeZeiler schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:08:
[...]

Helemaal eens, toch heeft mijn stuurtje nog wel enige waarde.

[afbeelding]

Echter, de belastingaangifte is weer ingevuld, en mogelijk staat er binnen een paar maanden een Obutto met Fanatec stuur en pedalen.
Ik had 'm daarnet op Google gezien, ziet er wel supervet uit. Ik dacht eigenlijk dat mijn zoekactie niet voldeed en klikte het weg, maar dat is 'm dus! Wat ga je er mee doen als ik vragen mag? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Ben me zelf aan het orienteren wat ik allemaal wil kopen. Het liefst doe ik DIY tools (e.g. app op tablet ipv dedicated dashboard), knoppen van handrem als buttonbox, etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Komende zaterdag doe ik mee aan de Cheez-it 355 at the Glen.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2583169.page

Met de Gen 6 auto's over Watkins Glen scheuren!
Nog iemand interesse? Er zijn nog genoeg plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond weer een uitdagende race!
GoT McLaren Challenge 818-03-13
Car(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/carid/32.png
Fuel100 %
Extra Weight0 Kg
Basic Content
Track(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/tracks/layouts_configid/109.png
DAY
Pit Stalls39
Basic ContentYes
General Info
Server up20:00 CET (19:00 GMT)
AccessGoT League members
Benelux Only?No
Minimum Safety RatingNo
Minimum iRatingNo
Number of Heats2
Fast Repairs in total2
Where foundTournament Session
Program (in CET)
Heat 1
Practice20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 21:35 (20 min.)
StartRolling
CautionsLocal
Heat 2
Practice21:45 - 21:55 (10 min.)
Race21:55 - 22:20 (25 min.)
StartRolling
GridReversed
CautionsLocal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:49

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:40:
Komende zaterdag doe ik mee aan de Cheez-it 355 at the Glen.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2583169.page

Met de Gen 6 auto's over Watkins Glen scheuren!
Nog iemand interesse? Er zijn nog genoeg plaatsen.
Ik heb nog maar 1 keer in de Gen 6 gezeten ... een test sessie op Watkins Glen :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Streskip schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:13:
[...]

Ik had 'm daarnet op Google gezien, ziet er wel supervet uit. Ik dacht eigenlijk dat mijn zoekactie niet voldeed en klikte het weg, maar dat is 'm dus! Wat ga je er mee doen als ik vragen mag? :D
Nog geen idee, eerst maar eens kijken hoe het nieuwe bevalt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzio
Ik heb een vraag, heb maanden geleden een soort van Playseat gezien, was wat kleiner en ook wat hoger dan de ''normale'' playseat, het lijkt meer op een klein bureau, zit standaard 1 mount bij voor 1 scherm maar je kunt er ook een voor 3 kopen. Las het het iRacing forum maar daar kan ik helaas niet meer op, zit geloof ik een u en een y in de naam, best een korte naam geloof ik. Ook niet zo heel erg duur..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 20:07

derx666

mecker ende blaet

Ik ben er vanavond niet bij helaasch. Geen tijd. Al de hele week geen tijd gehad, grmbl... Mja, komt wel weer.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Venzio schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:13:
Ik heb een vraag, heb maanden geleden een soort van Playseat gezien, was wat kleiner en ook wat hoger dan de ''normale'' playseat, het lijkt meer op een klein bureau, zit standaard 1 mount bij voor 1 scherm maar je kunt er ook een voor 3 kopen. Las het het iRacing forum maar daar kan ik helaas niet meer op, zit geloof ik een u en een y in de naam, best een korte naam geloof ik. Ook niet zo heel erg duur..

Alvast bedankt!
Klinkt als een Obutto.

http://www.obutto.eu/store/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzio
Yes, helemaal top! Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De NEO race van gisteren staat nu ook op YouTube
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RAmDRKKi7Q8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Tnx Niel!

Heb af en toe maar een stukje kunnen volgen en elke keer ik opnieuw keek had ik blijkbaar vanalles gemist :)

Was me het tv weekend wel : de 12u van Sebring, F1 en de NEO race ... vriendin was er niet zo gelukkig mee. Al helemaal niet omdat haar favoriet Vettel niet gewonnen heeft en ik heel de tijd "go Kimmiiiiiiiiiii" zat te roepen :+

Pagina: 1 ... 25 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.