iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.819 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:32

derx666

mecker ende blaet

Ik ben niet zo van de draadloze dingen. Dat gaat nl. bij mij altijd leeg op het moment dat ik het nodig heb :) Maar ik heb wel goeie dingen over de G930 gehoord. Ik heb voor de Sennheiser gekozen vanwege mijn goede ervaringen met Sennheiser, de schijnbare goeie mic. kwaliteit en dat ik bij bol.com mijn airmiles kon inwisselen, en daardoor maar 25,27 euro uiteindelijk betaald heb :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Haha, het is toch een fantastisch gevoel als je strategie in een nascar race perfect uitpakt!

Alleen een caution in de eerste ronde, daarna een green flag run tot de 90ste ronde op Dover met de B-serie. En ik was de enige die nog naar binnen moest voor fuel! :P

De leider wist mij al in ronde 50 te lappen dus leek mij een goed plan om fuel te saven en zolang mogelijk door te rijden. Wou net de pit in gaan kwam die safetycar de baan op. _/-\o_

Stond ik opeens 2de bij de restart met nog 8 rondes te gaan. Helaas wel 4 posities moet toegeven in de een na laatste ronde omdat ik de muur raakte, maar verder ging het wel perfect ;)

[ Voor 11% gewijzigd door BobvK op 28-12-2013 00:25 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

derx666 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:09:
Geen idee, maar ik vind die legends maar een hondenhok :)
Best wel leuke races gereden met de legends op een ovaltje. Zou het eens proberen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:53

Arfman

Drome!

derx666 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 23:49:
Ik ben niet zo van de draadloze dingen. Dat gaat nl. bij mij altijd leeg op het moment dat ik het nodig heb :) Maar ik heb wel goeie dingen over de G930 gehoord. Ik heb voor de Sennheiser gekozen vanwege mijn goede ervaringen met Sennheiser, de schijnbare goeie mic. kwaliteit en dat ik bij bol.com mijn airmiles kon inwisselen, en daardoor maar 25,27 euro uiteindelijk betaald heb :)
Ik heb ook de PC320 Game. Prima mic, geluid vind ik zelf wat mager, met name de lage tonen lijken vrijwel volledig te ontbreken. Zeker in vergelijking met mijn Creative Fatal1ty die achteraf gewoon prima bleek te werken |:(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:37
Ik speel zelf met een corsair vengeance 1500. Draadloos lijkt me geweldig maar dat werkt niet bij mij... Als ik hem dan nodig heb is hij leeg. Dat zie ik al bij mijn elecktronische sigaret :P

Overigens via een Tweaker een wheelstand overgenomen. Hopelijk is hij ergens volgende week in huis :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
BobvK schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 00:11:
Haha, het is toch een fantastisch gevoel als je strategie in een nascar race perfect uitpakt!

Alleen een caution in de eerste ronde, daarna een green flag run tot de 90ste ronde op Dover met de B-serie. En ik was de enige die nog naar binnen moest voor fuel! :P

De leider wist mij al in ronde 50 te lappen dus leek mij een goed plan om fuel te saven en zolang mogelijk door te rijden. Wou net de pit in gaan kwam die safetycar de baan op. _/-\o_

Stond ik opeens 2de bij de restart met nog 8 rondes te gaan. Helaas wel 4 posities moet toegeven in de een na laatste ronde omdat ik de muur raakte, maar verder ging het wel perfect ;)
Nice, ik werdt gister nog wel 7e in een fixed race door strat, met nog 20 te gaan yellow flag, ik top 5 bleef buiten, ik (toen 6e) ging naar binnen want kon ze niet bijhouden. Bijna het hele veld volgde me dus die top5 was echt de lul bij de restart hehe :D... maar OMG dat is NIET mijn baan Ik heb echt het gevoel dat ik LANGZAAM ben, as in, ik hoor neit thuis in de race zo langzaam voelt het :(

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:57
dabelg schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:53:
[...]

bij mij is't het gezaag van de vrouw dat de bottleneck is O-)

maar als ik die buitenzet tijdens het racen heb ik nog meer bottleneck 8)7

iemand idee wat de oplossing is :?
Afbeeldingslocatie: http://th03.deviantart.net/fs71/200H/i/2012/094/9/4/add_a_ball_gag_by_atist-d4uzfjx.jpg

Staat ze toch al niet in de kou

[ Voor 4% gewijzigd door Fragbeestje op 28-12-2013 14:46 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
3.41 safety rating! _/-\o_

Nu hopen dat ik minder mensen tegenkom die een botsauto simulatie spelen i.p.v. een race simulatie.

Straks de legend eens een mooie paint geven, en vanavond oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Zow... eindelijk van de lelijke rode streep af. Meteen een race meegedaan en eens niet vanuit de pits gestart, maar vna P2. Eerste paar rondes lekker lopen vechten met P1 en P3. Toen kwamen we een achterblijver tegen die waarschijnlijk schrok toen P1 hem onderlangs passeerde bij het uitkomen van T1 en de muur in ging. Ik lag op dat moment op P3 wat mijn geluk was, want P2 werd eraf gekegeld. Ik kon ze net niet ontwijken en raakte de achterblijver net met mn linkervoorkant. P4 raakte hierop mij weer, en ik schraapte langs de muur af. Ik kon wel doorrijden, maar mn topspeed was 3-4 kmh lager, en kon nog maar 36.5 rijden. Gelukkig lag P3 redelijk ver achter, en heb ik hem achter me kunnen houden tot aan de finish. Wel ir en een beetje sr erbij :)
Nu eens gaan kijken wat ik nu ga doen om zsm door te stoten naar claas A. Denk dat ik de national ga doen, die ziet er leuker uit dan de Late model, en dan hoef ik ook niet op zo'n kleine schijt oval mn rondjes te draaien totdat ik misselijk ben :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:11

Niellie41

[object Object]

42 inschrijvingen voor de JSF Piston Cup alweer!
Misschien dat ik morgen middag/avond een onofficiële test sessie host.

Als ik vanavond kan, dan ga ik op Dover rijden in de Mustang.

[ Voor 63% gewijzigd door Niellie41 op 28-12-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
derx666 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:32:
Zow... eindelijk van de lelijke rode streep af. Meteen een race meegedaan en eens niet vanuit de pits gestart, maar vna P2. Eerste paar rondes lekker lopen vechten met P1 en P3. Toen kwamen we een achterblijver tegen die waarschijnlijk schrok toen P1 hem onderlangs passeerde bij het uitkomen van T1 en de muur in ging. Ik lag op dat moment op P3 wat mijn geluk was, want P2 werd eraf gekegeld. Ik kon ze net niet ontwijken en raakte de achterblijver net met mn linkervoorkant. P4 raakte hierop mij weer, en ik schraapte langs de muur af. Ik kon wel doorrijden, maar mn topspeed was 3-4 kmh lager, en kon nog maar 36.5 rijden. Gelukkig lag P3 redelijk ver achter, en heb ik hem achter me kunnen houden tot aan de finish. Wel ir en een beetje sr erbij :)
Nu eens gaan kijken wat ik nu ga doen om zsm door te stoten naar claas A. Denk dat ik de national ga doen, die ziet er leuker uit dan de Late model, en dan hoef ik ook niet op zo'n kleine schijt oval mn rondjes te draaien totdat ik misselijk ben :)
Ik moet ook nog steeds naar A door, laat even weten als je iets gaat rijden dan doe ik mss mee :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Boah.... net de national op Charlotte gedaan... oh man... wat een ellende... Volgens mij ben ik echt niet geschikt voor dat oval werk :) Die Street Stock ging prima, maar dit ding is echt eneurm gevoelig. Bij het minste of geringste ging in weer rond. Uiteindelijk mijn TT wel nog af kunnen maken, maar pffff... dat gaat hem nu iig nog niet worden.
Daarna nog een TT in de monte carlo op Langley gedaan. Dat ging wel iets beter (maar niet snel), maar daar werd ik na 17 rondjes misselijk :) Hopelijk is het na maandag een leukere track :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/24ce15l.png

Meer kon ik er niet van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ziet er goed uit. :)
Heb je mij al toegevoegd op iRacing? Ik wil best mee oefenen in de Legend. Heb nu toch niets te doen.

edit: al een request verstuurd. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 28-12-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Niellie41 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:22:
Ziet er goed uit. :)
Heb je mij al toegevoegd op iRacing? Ik wil best mee oefenen in de Legend. Heb nu toch niets te doen.

edit: al een request verstuurd. :)
Ik zag het, ik weet alleen niet of ik vanavond nog ga oefenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
zeg kan iemand voor mij de windows iracing client sharen ?

mijn install is corrupt :(

en krijg error 403 op hun download page

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo, dat was me weer een raceje in de Lotus.... Montreal, wat een lastige baan voor die auto. Lap 8 ging het dan ook mis vanaf P4 en ramde ik hem de wall of champions in :-( Hij was nog te rijden maar toch maar gepit voor 40 seconden repairs, daarna was het veel beter te doen (nog wat tricky, verder ok). Hele race lopen pushen en stuk voor stuk ingehaald, om uiteindelijk in de allerlaatste bocht nog P4 terug te pakken! :D Heel blij mee, ik had het bijna opgegeven toen ik de muur in ging, gelukkig toch maar doorgezet :+

Filmpje van dat gevecht, lekker afwachten op een goeie exit en hem dan pakken in de laatste chicane :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EIN6oR41nMg&feature=youtu.be]

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 28-12-2013 22:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
Gaaf nick! Stiekem gelijk zin om in dat apparaat te racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
dabelg schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:29:
zeg kan iemand voor mij de windows iracing client sharen ?

mijn install is corrupt :(

en krijg error 403 op hun download page
hoeft nimeer met chrome werkt download wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Roy Visser schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:55:
Gaaf nick! Stiekem gelijk zin om in dat apparaat te racen :)
Leuke auto, vrijwel nooit races voor of op onmogelijke tijden zoals zaterdagavond :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:02:
[...]

Leuke auto, vrijwel nooit races voor of op onmogelijke tijden zoals zaterdagavond :)
Valt wel mee hoor, ik heb elke week nog een officiele race kunnen vinden en ik ben ook niet echt flexibel de laatste tijd.

Zaterdag en zondag 17:30, 19:30 en 21:30 zijn altijd officiele races voor het weekend. Door de weeks is vrijdag 21:30 erg populair, maar woensdag en donderdag zijn er meestal ook races rond 19:30 - 21:30. Als je op al die tijden niet kunt dan ga je het in elke serie behalve de mx5 en skip moeilijk vinden denk ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hmm, dan heb ik het helemaal verkeerd gezien, excuses. Blijft over dat het een gave auto is :D

Is het nog steeds zo dat een paar mensen die serie domineren met tijden die echt seconde(n) sneller zijn dan "de rest"? Leek er toen op dat door de kleine community dit verschil extra groot leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik heb me voor vanavond ingeschreven voor de RUF Party op Zandvoort:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3227874.page

Zijn inmiddels al heel wat inschrijvingen. Nu net maar even begonnen met wat oefen rondjes, maar dat is wel hard werken zeg :D. Mijn beste tijd tot nu toe is 1:37.396 en mijn optimal is 1:36.766. Ik ben alleen bang dat ik het met die tijden niet ga redden om me te kwalificeren voor de race.

Nick, ik zag dat jij ook had ingeschreven wat is jou beste tijd op dit moment? Of nog niet aan het oefenen geweest?

Ik heb even mijn replay geupload:
http://www.webslob.nl/iracing/zandvoort_practice.rpy

Zou jij of iemand eens kunnen kijken waar wat te verbeteren valt. Rij overigens gewoon met standaard setup. Moet me nog steeds eens gaan verdiepen in setups, maar zitten zoveel knopjes overal :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-10 13:54

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jammer dat die zo laat is (einde om 23:30) . Moet morgen weer werken dus ik doe niet mee.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ik doe mee heb gisteren een 1.36.2 gereden met standard setup

maar denk dat je in de lage 1.35 moet zitten om kans te maken dus tja :(

ben nu setup wat aant bijstellen maar zandvoort is zo raar circuit om te gaan voor lage wing met die k*t bochten :+

[ Voor 30% gewijzigd door dabelg op 29-12-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10 10:10

seninha

god's right foot

Linc schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:41:

Zijn inmiddels al heel wat inschrijvingen. Nu net maar even begonnen met wat oefen rondjes, maar dat is wel hard werken zeg :D. Mijn beste tijd tot nu toe is 1:37.396 en mijn optimal is 1:36.766. Ik ben alleen bang dat ik het met die tijden niet ga redden om me te kwalificeren voor de race.

Nick, ik zag dat jij ook had ingeschreven wat is jou beste tijd op dit moment? Of nog niet aan het oefenen geweest?

Zou jij of iemand eens kunnen kijken waar wat te verbeteren valt. Rij overigens gewoon met standaard setup. Moet me nog steeds eens gaan verdiepen in setups, maar zitten zoveel knopjes overal :P
Linc: heb je een PB gestuurd ivm T500rs :)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:02:
Hmm, dan heb ik het helemaal verkeerd gezien, excuses. Blijft over dat het een gave auto is :D

Is het nog steeds zo dat een paar mensen die serie domineren met tijden die echt seconde(n) sneller zijn dan "de rest"? Leek er toen op dat door de kleine community dit verschil extra groot leek.
Het verschil is nog steeds even groot, maar er zijn nu wat meer mensen die zo snel zijn, daardoor lijkt het niet zo alsof er altijd een iemand vooraan rijdt en alles wint. Ik kan er zo 4 of 5 opnoemen die de hele race bij elkaar zouden rijden als ze tegelijk mee doen, en ik zit daar typisch 1.5-2 seconden vanaf :( Door het hele veld zijn wel mensen te vinden waar je goed mee kan racen, van alien snel tot extreem langzaam.
Linc schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:41:

Oh ja, bijna vergeten.... nee ik heb nog geen rondje gereden, vanavond pas tijd. Komt goed :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

dabelg schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:14:
ik doe mee heb gisteren een 1.36.2 gereden met standard setup

maar denk dat je in de lage 1.35 moet zitten om kans te maken dus tja :(

ben nu setup wat aant bijstellen maar zandvoort is zo raar circuit om te gaan voor lage wing met die k*t bochten :+
Als je een fijne setup hebt die je wilt sharen hoor ik het graag :P
seninha schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:28:
[...]

Linc: heb je een PB gestuurd ivm T500rs :)
Je hebt bericht terug :)
NickThissen schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:35:
[...]

Oh ja, bijna vergeten.... nee ik heb nog geen rondje gereden, vanavond pas tijd. Komt goed :+
Haha, ok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Vanavond organiseren wij (vriendin en ik) blijkbaar een gezellig avondje bij ons thuis, dus helaas geen RUF party voor mij @ Zandvoort.

Morgenavond doe ik denk ik wel mee met de MX5. Kijk of ik die auto nu een beetje fatsoenlijk rondkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ga vanavond iig wel kijken naar de stream :Y

Zojuist een stukje gereden met de ford legend, wat een grappig ding is dat zeg! :D Trekt lekker snel op, kan alleen geen gebruik maken van me H-shifter met die auto.

[ Voor 24% gewijzigd door R0y. op 29-12-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
R0y. schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:52:
Ga vanavond iig wel kijken naar de stream :Y

Zojuist een stukje gereden met de ford legend, wat een grappig ding is dat zeg! :D Trekt lekker snel op, kan alleen geen gebruik maken van me H-shifter met die auto.
Klopt, is in het echt ook een sequentieel volgens mij vanwege het motorfiets blok en ditto versnellingsbak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
De RUF Track versie rijdt wel lekker. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
mmmkan nog geen ruf setup op setup site zetten nick ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Aangezien er ruim 20 GoT deelnemers zijn aan de JSF Piston Cup hebben we als GoT coördinatie groep besloten om bij te dragen aan de hostingkosten van de Piston Cup. Vandaar dat we nu als community genoemd worden als 'partner' op de JSF-site:
http://www.joinedsimracin...rs/gathering-of-tweakers/

En we zitten inmiddels op 46 inschrijvingen. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 29-12-2013 20:14 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
dabelg schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:32:
mmmkan nog geen ruf setup op setup site zetten nick ?
Nu wel!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
setup staat erop :p thnx nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Wie heeft een plaatsje voor de RUF race kunnen bemachtigen voor straks? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
P8 op mijn server, geen idee wat er op de andere 4 servers gebeurt dus even afwachten. Kan nog alle kanten op.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-10 16:13
de usual guys zullen het wel halen haha

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

p12 op mijn server, dus dat wordt niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik zit hier met me spandoek klaar! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het lijkt erop dat ik nummer 27 ben, tenzij ik verkeerd geteld heb :+
Inderdaad verkeerd gekeken, nummer 34 :-(

[ Voor 26% gewijzigd door NickThissen op 29-12-2013 21:50 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
mss dat ik er ook nog net bij ben dan, ik was 6 duizendsten trager als jou denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik was vergeten de 7 mensen voor me in m'n eigen server mee te tellen, dus ik sta 34e :p En dat is helaas ergens in het publiek :p

Jammer, m'n practice tijd was wel goed genoeg geweest :(

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 29-12-2013 21:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
1:37.736

ik pak een zak chips, wat drinken en ga GlacierTV kijken :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
NickThissen schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:51:
Ik was vergeten de 7 mensen voor me in m'n eigen server mee te tellen, dus ik sta 34e :p En dat is helaas ergens in het publiek :p

Jammer man! Er waren 29 plaatsen toch?

Biertje erbij en youtube full screen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Geen 1 tweaker heeft gehaald dus?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Paul natuurlijk wel, ergens in de top 5 denk ik zelfs.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
NickThissen schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:51:

spijtig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

NickThissen schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:54:
Paul natuurlijk wel, ergens in de top 5 denk ik zelfs.
Ah ok, mooi!

[ Voor 88% gewijzigd door Linc op 29-12-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 15:36
Mack ook, wel wat verder naar achteren.
Maar het zal wel een lastige start worden.
Op koude bandjes is het een grote glij partij :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
59e met een 1.37.1** , bier pinda's en GlacierTV

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
doe je goed paul! ga jij ook streamen ofniet?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 15:36
Neuh...

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een link naar de stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
jammert :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duizendmaal dank. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
lol diego heeft iets verkeerd ingesteld denk ik :p

hij heeft de qualy al als final round ingesteld

[ Voor 33% gewijzigd door vekie op 29-12-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
LOL .. Ruf, the way you're mother likes it _/-\o_

Lijkt me toch moeilijk hoor zo'n race aan elkaar praten.

Edit:

Vond het leuk om te kijken, en vooral de laatste 10 minuten waren spannend. Ook mooi hoe ze met zijn 2-en uit de bocht kwamen naast elkaar, leuk gevecht. Jammer van Paul de laatste ronde, maar toch erg goed gereden! Mening sim racer mag er jaloers op zijn wat mij betreft :Y

[ Voor 56% gewijzigd door R0y. op 29-12-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10 15:51
Ik heb de eerste 20 minuten gezien. Toch ook divebombs bij de pro's blijkbaar :)

Zelf net de SOF race van de Mustangs op LRP gereden en ik baal wel. Vanop P5 gestart en voor een keer mijn plaats kunnen houden. Tot ik na 10 rondjes merk dat mijn gaspedaal weer niet 100% geeft :( Daardoor mijn kluts wat kwijt, rempunt gemist in T1 en een positie verloren. Uiteindelijk de race toch uitgereden op P6, maar met rondetijden van 0.5 tot 1s trager dan ik gedacht had te rijden. Terug mijn gaspedaal kortgecalibreerd, maar ik zit nu al op 150 van de 1023 verliespunten, dat is meer dan 10%! En het blijft teruglopen blijkbaar... En bij Fanatec zullen ze wel weer een hallsensor en een PCB opsturen als ik dit aankaart.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gister nog 2 Proto-GT racejes met de Ford GT gedaan op Mid Ohio.

Gingen beide eigenlijk best goed. Eerste race wel maar 2 Ford GT's in de race waardoor ik vrij simpel kon winnen omdat de ander hem al na 4 rondjes rond spinde en daarna niet meer dichterbij kon komen. Wel redelijk wat puntjes kunnen pakken omdat hij ook iets van 3000 iRating had. Verkeer ging ook goed op een klein incident waarbij een HPD men snelheid verkeerd inschatte en hem achterin plante. Gelukkig geen schade en kon ook wel weer door.
2de race was wat drukker en met 11 Ford GT's mooi veld voor de GT's. Startte als 5de (had geen super snelle ronde neer gezet). Start verliep goed alhoewel er wel erg veel ruimte door de voorste Ford GTs was gegeven (startte bijna op half rondje achterstand van de HPD's). Daarna al snel p4 gekregen omdat er 2 plekken voor me een spinde. Kon die nog maar net ontwijken. Daarna heel de race met Svent gevochten die voor me lag. Ik had echter wing op 8 staan wat vrij hoog was waardoor ik op rechte stuk niet dichterbij kon komen. Was wel iets sneller maar kon nergens ernaast prikken. Merkte wel dat HPD's wat moeite hadden met 2 Ford GT's bij elkaar en paar close calls gehad. Waarbij deze in ronde 25 wel erg close was. 2 HPD's die besluiten me beide te divebomben in turn 2. Dat dat goed ging was echt puur geluk.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/32705956/Closecall.jpg

Svent was trouwens af en toe ook niet handig bezig door HPD's voor bochten gewoon te blokken waardoor HPD's moesten zig-zaggen door ons heen. Maar ja uit eindelijk maar 1 incje gehad en gefinisched op P4.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
DutchDevil79 schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:09:
Start verliep goed alhoewel er wel erg veel ruimte door de voorste Ford GTs was gegeven (startte bijna op half rondje achterstand van de HPD's).
Viel wel mee toch? Onze start was tussen bocht 8 en 9. Op deze baan zeker geen overbodige luxe om wat meer afstand te houden van corvette's en HPD's. Daarvoor had ik zelfs een race met de start tussen bocht 5 en 6.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Meer dan 50 inschrijvingen al voor de Piston Cup! En bijna allemaal mensen uit de Benelux!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Niellie41 schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:51:
Meer dan 50 inschrijvingen al voor de Piston Cup! En bijna allemaal mensen uit de Benelux!
Volgens mij nu 64 inschrijvingen! Ik zou zeggen lekker dicht laten voor de Europeanen... BeNeLux only :p

[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 30-12-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dan tel je 10 te veel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik bedoelde 54, ik begon vanuit 53 te tellen ipv 43 my bad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

BobvK schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:15:
[...]

Viel wel mee toch? Onze start was tussen bocht 8 en 9. Op deze baan zeker geen overbodige luxe om wat meer afstand te houden van corvette's en HPD's. Daarvoor had ik zelfs een race met de start tussen bocht 5 en 6.
Ik vond het een behoorlijk gat. Snap dat je een gaatje laat maar vond het zelf wel erg veel tussen zitten nu. Had zelf race eerder op de dag de pole en toen gat van 6 seconde op men relative scherm gelaten en dat ging goed. Ondanks dat er wat Corvettes de mist in gingen in de eerste bocht. Je hebt dan zat tijd daar op de anticiperen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens bewust gekozen om de naam te 'beter goed geleend dan slecht bedacht'-ten.

Afbeeldingslocatie: https://d2t1xqejof9utc.cloudfront.net/screenshots/pics/9a77206741e602bf903b83c92fbeea6b/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:22

Phydomir

Dennis

Ja

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Indien er trouwens mensen geintresseerd zijn in een wat persoonlijkere skin voor de piston cup. Stuur mij dan een PM met daarin welke sponsor je graag zou willen gebruiken en welke kleuren je terug zou willen zien. Ik zal dan aan de hand van de standaard iRacing paints iets maken wat je auto toch een wat persoonlijker tintje geeft. Geef in je PM ook even aan welke auto je gaat gebruiken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wil graag een pacecar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Jij krijg een mooi golfkarretje Joep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
Phydomir schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:41:
Indien er trouwens mensen geintresseerd zijn in een wat persoonlijkere skin voor de piston cup. Stuur mij dan een PM met daarin welke sponsor je graag zou willen gebruiken en welke kleuren je terug zou willen zien. Ik zal dan aan de hand van de standaard iRacing paints iets maken wat je auto toch een wat persoonlijker tintje geeft. Geef in je PM ook even aan welke auto je gaat gebruiken.
Kun je skins die je gemaakt hebt in iRacing exporteren naar een .psd file?
Ga zelf eerst iets proberen. Indien het niet lukt weet ik je te vinden. ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dev null schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:56:
[...]

Je kan gewoon de templates downloaden vanaf de iRacing-site:
http://members.iracing.com/membersite/member/editcar.jsp

Auto selecteren en boven het plaatje van de auto op 'Download Car Template' klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
dev null schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:56:
[...]

Je kan van de skin wel weer een PSD file maken maar dan heb je geen layers.. Dus dan heb je er vrij weinig aan volgens mij. Ik sla ze op als PSD en als TGA. Stel ik wil ze later nog eens aanpassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
Ik heb het al gevonden. Die psd files bevatten layers met voorbeeld patronen.

edit:
Inmiddels al een aardige (naar mijn mening ;)) livery gemaakt. Alleen de spoiler lukt nog niet. De achterkant blijft wit. Ik zal morgen even een plaatje posten.

[ Voor 52% gewijzigd door dev null op 30-12-2013 21:35 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zie ik net op het memberforum: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3229458.page

Lijkt mij een koopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
het is dat ik mijn pc traagheid vermoed aan mijn cpu maar anders....het is wel een hele mooie kaart voor een hele nette prijs

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dev null schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:08:
Ik heb het al gevonden. Die psd files bevatten layers met voorbeeld patronen.

edit:
Inmiddels al een aardige (naar mijn mening ;)) livery gemaakt. Alleen de spoiler lukt nog niet. De achterkant blijft wit. Ik zal morgen even een plaatje posten.
Ik ben wel benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TuxieDeni schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:12:
het is dat ik mijn pc traagheid vermoed aan mijn cpu maar anders....het is wel een hele mooie kaart voor een hele nette prijs
Nou 250 + 150 en je bent weer helemaal de baas qua performance? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

TuxieDeni schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:12:
welke cpu heb je?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
JoepW schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:20:
[...]

Nou 250 + 150 en je bent weer helemaal de baas qua performance? :+
ik wil overstappen op de i5 3570k en die is iets meer hehe ;)
op dit moment een i3 2130, was toen meer dan genoeg maar toen kende ik Iracing nog niet :F

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TuxieDeni schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:27:
[...]

ik wil overstappen op de i5 3570k en die is iets meer hehe ;) .....
43,5 meer.... Nou dat moet er ook nog wel af kunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
hahaha komt goed Joep! Eerst in januari ff afwachten of ik bij Tesla mag blijven maar dat denk ik wel ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2r22hyh.jpg

Ik moet meer met dat stomme ding gaan oefenen, maar met de vorige paint durfde ik niet over straat :X

Ik zag afgelopen zondag (RUF@zandvoort event) een auto met Vodafone reclame rijden en vond het zo mooi B)

Jammer genoeg krijg ik dat witte vlak niet weg waar je nummer staat..

[ Voor 12% gewijzigd door R0y. op 31-12-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dat kan ook niet weg. Dat wordt automatisch over je eigen skin heen geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Niellie41 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:19:
Dat kan ook niet weg. Dat wordt automatisch over je eigen skin heen geplaatst.
In fotosoep kan je wel dewitte vlakken weghalen, maar als je dan gaat kijken in-game staan ze er gewoon. Bij de Mazda staan standaard ook wat teksten van Mazda op de auto, die kan je gelukkig wel weghalen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

R0y. schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:36:
[...]

In fotosoep kan je wel dewitte vlakken weghalen, maar als je dan gaat kijken in-game staan ze er gewoon.
Dat zeg ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ugo48o.png

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2hex46e.png

De logo's moet ik nog plakken.

Met de spoiler is wat raars. Op Daytona is deze zwart en een stuk body is wit, terwijl dit beide groen moet zijn. Op Atlanta en Darlington zijn beide wel goed.

Tot slot ziet de zijkant er "vies" uit vanwege schaduws, welke overigens ook op de template zitten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Die groep van layers met schaduwen en wireframes enzo moet je ook uitzetten voordat je hem opslaat, zoals de naam al aangeeft ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/happynewyear.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!! Dat het maar een mooi race seizoen mag worden.

Mijn nieuwe skin voor dit jaar:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/ld9fbyb7najdgfw/Ruf%20Gulf.jpg?dl=1&token_hash=AAF_4J4O4whZF30YwC34ixuNzKI1965UyBOXHKir-Kv8uA

[ Voor 19% gewijzigd door Speedy55 op 01-01-2014 01:45 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:01

elni

Carrot

:+ Gelukkig Nieuwjaar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!