iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.715 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:34:
Het is niet mijn auto. Gelukkig nog 9e gefinisht door een super goede inhaal actie op Wim in de laatste bocht! :+
Graag gedaan :+

Race ging redelijk. Vroeg in de race paar man voorbij kunnen gaan doordat ze wat fouten maakten. Daarna zelf foutje en wat teruggevallen. Hele race achter Wim aan gereden.
Uiteindelijk in de allerlaatste bocht Nick voor ons die zonder fuel valt, Wim probeert volgens mij een actie te doen (of iig aan te zetten), en ik zet 'm d'r nog langs. Dat pastte dus niet meer :(

Nogmaals sorry Wim, was geen handige actie. Als ik daar ietsje meer geduld had waren we met z'n 2e Nick voorbij gereden richting P3 en 4... :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:48

derx666

mecker ende blaet

Met een uitzonderlijk goeie ronde P2 gepakt in Q. Daarna een fuckup in T1. Ik dacht dat Nick hem aan de binnenkant zette, en ik liet zoveel ruimte dat ik zelf ruimte te kort kwam. Kwam met 2 wielen op het gras en als door een wonder niet gespind. Helaas wel teruggezakt naar P13. Bocht voor het rechte stuk nog iemand van achteren aangetikt omdat het ineens bijna stilstond (sorry daarvoor). Daarna nog 2x gespind in T3. Daarna ging het eigenlijk wel goed, en heb ik op eigen kracht nog een paar man in kunnen halen. Omdat de rest ook diverse fouten maakte uiteindelijk op P5 gefinished.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
BM schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:40:
[...]

Graag gedaan :+

Race ging redelijk. Vroeg in de race paar man voorbij kunnen gaan doordat ze wat fouten maakten. Daarna zelf foutje en wat teruggevallen. Hele race achter Wim aan gereden.
Uiteindelijk in de allerlaatste bocht Nick voor ons die zonder fuel valt, Wim probeert volgens mij een actie te doen (of iig aan te zetten), en ik zet 'm d'r nog langs. Dat pastte dus niet meer :(

Nogmaals sorry Wim, was geen handige actie. Als ik daar ietsje meer geduld had waren we met z'n 2e Nick voorbij gereden richting P3 en 4... :/
Geen probleem zijn tenslotte fun races en had wel fun ;) dacht echt dat nick zijn auto breeder ging houden en jij beetje van je gas zou afgaan :+ had gewoon goede run op u en nick zat in de weg haha !!

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijmennabuurs schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:47:
sorry rudi! spinde en wou net weg voordat jullie zouden komen. dacht dat iedereen aan de andere kant langs kwam, maar was vergeten dat jij er ook nog aan kwam!

mijn excuses
Ach kan gebeuren. Ik zag dat het druk aan de rechterkant was en zag riante ruimte aan de binnenkant. Ging niet helemaal goed en de wagen was daarmee direct afgeschreven. Stil blijven staan had het makkelijkst geweest, maar achteraf is het altijd makkelijk lullen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Avondje om te vergeten voor mij.

Moest er even in komen want was al wel weer tijd geleden dat ik dit gebakje gereden heb. Maar kon na een tijdje goed rond komen met Nick zijn tweede gesharede setup. Wonderbaarlijk zelfs een 4de tijd in practise kunnen klokken op het randje van een 1.17.
In kwalificatie echter niet kunnen verbeteren en zelfs 3 tiende langzamere tijd moeten noteren. Elk rondje dat op een 17 hoog zat wel een fout gemaakt. Daarvoor vanaf p11 moeten starten.
Start verliep niet al te goed voor mij. Zat aan de buitenkant van t1 en had onderstuur van de koude banden iets onderschat waardoor ik het gras in dook. Gelukkig weer terug de baan op kunnen sturen maar hierdoor wel wat plekken verloren. Echter bij opkomen rechte stuk ging het fout. 3 man voor me raakte elkaar aan waardoor Ruud spinde en ik er niet meer omheen kon. Waarna er ook nog 3 man achterin doken bij mij. Grote chaos dus. Auto was niet meer te rijden dus towtje naar de pit moeten pakken. Met nieuwe auto en 1 rondje achterstand verder gegaan vlak achter Ruud. Echter bij rijden naar start finisch had die een band op het gras waardoor die voor men neus spinde en ik hem weer niet kon ontwijken. Boem tweede tow aan men broek. Nog wel verder gegaan maar concentratie en zin was wel minder. Maar kon toch voor de P4 blijven rijden en zelfs iets weg lopen (wel op 2 rondjes achterstand lol). Echter bij een bultje na turn 3 maakte men auto een zwieper en stond ik in de muur. Nu geen auto meer over en met 7 minuten repairs maar gestopt.

Hopelijk vanavond minder pech in de Legends.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Leuke race voor mij, toen ik eindelijk t3 door had kwamen de tijden snel omlaag. In t1 zat ik half naast Marco, dus ik remde vroeg en nam de bocht heel krap om hem de ruimte te geven, helaas ging hij toch het gras op. Toen met Rudy flink lopen stampen, tempo zat er aardig in en kon hem na een foutje voorbij steken. Paar rondjes later ging het helaas mis, te ver op de curb onderaan de esses en hard linksaf de muur in. Na de tow zo veel mogelijk plekken goed gemaakt en gegokt dat ik het kon halen op de nieuwe tank. Nog naar p3 gereden na wat leuke gevechten. Begon helaas te pruttelen voor de chicane waardoor ik wat inhield om de berg nog op te komen, terwijl Wim dacht dat ik ruimte voor hem maakte. Beetje moeilijke situatie denk ik, ik had niet echt meer kunnen vechten natuurlijk maar ik moest wel het tempo erin houden anders haalde ik het niet dus het leek me het beste om mijn lijn te houden aangezien er niemand naast me zat. Ging niet helemaal goed achter me daardoor en dus toch nog p3 gekregen..

Hopelijk vanavond grote opkomst vanuit GoT, dat is de enige manier om wat aandacht te trekken en de league van de grond te laten komen. Het zou dus fijn zijn als iedereen toch even mee komt doen voor zover mogelijk ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:28

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben niet thuis, dus dat gaat hem niet worden helaas. Tevens is de Legend echt niet mijn wagentje.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Ik ga proberen om erbij te zijn maar heb vanavond ook nog een andere afspraak. Als deze vroeg klaar is ben ik erbij.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 19:12
Vanavond kan ik niet, maar volgende week dinsdag ben ik er ook bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
De race gisteren was wel leuk. Door het drukke verkeer begon ik later aan de practice, terwijl ik die zeker kan gebruiken. De auto, met de setup van Joep, voelde vreemd aan. Alsof de feedback net iets later door kwam. Daardoor maar besloten om achteraan te starten door niet te kwalificeren.

In de eerste ronde de onvermijdelijke crashes ontweken en dus een aantal plekjes opgeschoven. Wat leuke gevechten gehad, al was het voor mij meer een kwestie van auto op de baan houden dan racen. Daarom ook besloten om de auto aan de kant te zetten toen de eerste "roden" aan kwamen stormen. Wie is die [Add] overigens?

Vanavond ben ik waarschijnlijk ook iets later, maar indien mogelijk ben ik erbij.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat was ik, lol. Bug in de league software - je kan daar als admin mensen een nickname geven, dat heb ik een keer geprobeerd bij mezelf maar toen weer weg gehaald. Als je niks invult dan komt er [Add] te staan (als in: klik hier om een nickname toe te voegen), en blijkbaar maakt hij je nickname dan [Add] in plaats van leeg 8)7 Zit er al 3 seizoenen in ofzo en nog steeds niet gefixed.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:12

Niellie41

[object Object]

Wilt er iemand trouwens morgen nog een oefensessie voor de GoT 200?
Ik hoorde iemand er naar vragen volgens mij, maar dat weet ik niet meer zeker.

De afgelopen trainingen mistte ik wel een aantal namen.

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 29-10-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:49
Beter laat dan nooit:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gcc5oN2PQIU]

Drie rondjes onboard waarbij Nick, Paul en ik ons een weg door het verkeer banen.

[ Voor 22% gewijzigd door tim.w op 29-10-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
heeft iemand mischien nog de replay van de FTC?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ja hoor, ik zal hem uploaden, gaat even duren. Dus als iemand me voor is kan je hem beter daar pakken.

ETA 30mins

[ Voor 6% gewijzigd door DirkT op 29-10-2013 13:17 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:19:
Wilt er iemand trouwens morgen nog een oefensessie voor de GoT 200?
Ik hoorde iemand er naar vragen volgens mij, maar dat weet ik niet meer zeker.

De afgelopen trainingen mistte ik wel een aantal namen.
Misschien zou ik beter eens oefenen samen met jullie, maar alleen voor mij moet je geen sessie hosten.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik wil ook nog wel graag oefenen, liefst woensdag of donderdag maar zo niet dan geen punt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
DirkT schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:48:
Ja hoor, ik zal hem uploaden, gaat even duren. Dus als iemand me voor is kan je hem beter daar pakken.

ETA 30mins
ben pas over half uur thuis dus is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:48:
Ik wil ook nog wel graag oefenen, liefst woensdag of donderdag maar zo niet dan geen punt.
Fuelke schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:47:
[...]

Misschien zou ik beter eens oefenen samen met jullie, maar alleen voor mij moet je geen sessie hosten.
Dan zullen we Joep even moeten aankijken. ;)
Ik ben er zelf niet bij morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik had gisteren wat vreemds. 2 keer achter elkaar een race gedaan en beide keren precies op het hele uur (19:00 en 20:00) komt er ineens de melding dat ik gedisconnect ben en verdwijnt iedereen van de baan even. Daarna kwam een paar seconde later iedereen weer terug en lijkt alles weer prima te zijn, maar wordt ik uiteindelijk 10 seconde later alsnog uit de sessie gegooid. Terwijl er met mijn internet niets aan de hand was. Ik kon ook weer rejoinen, maar ja vanuit de pits met een tow. 1e race baalde ik wel flink van, was 4e met nog maar 2 ronde te gaan.

Heb daarna nog niet meer geprobeerd, hopelijk vandaag geen last meer van.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb iets vergelijkbaars, of het op het hele uur is weet ik niet, maar ongeveer een keer per uur ofzo (heb het nooit echt getimed) ben ik altijd 3 seconden even de connectie kwijt, dan rij ik helemaal alleen op de baan en de rest kan mij ook niet zien. Ook teamspeak stopt er dan even mee dus het is echt mijn verbinding. Ik wordt er echter nooit uitgegooid, vast omdat het maar zo kort is. Wel een keer pech gehad dat het net gebeurde toen ik over start/finish kwam en hij dat rondje niet had geteld...

Heb je toevallig Ziggo?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Replay van FTC

click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
dat probleem heb ik ook wel eens! had er pas erg last van met de FTC!

ik heb wel ziggo, mischien is dat het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Ik heb geen ziggo, maar UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ik heb wel ziggo en geen upc en dat gaat prima :+

trek eens een kabel van je modem direct naar je iracing pc
Dus de rest van je hele zooi er tussenuit, geen routers/switches.

Kun je gelijk een hele hoop uitsluiten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
dat wordt een lange kabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er soms iemand een goede setup voor Mazda cup op okayama??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:43:
heeft er soms iemand een goede setup voor Mazda cup op okayama??
Dat is toch een fixed serie?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nee. Ja, maar die serie maakt momenteel Summit Point onveilig.
Heb net gereden met de baseline setup. Ging niet echt lekker, maar dat ligt aan mij. Of aan NTM5.
Trouwens een record qua snelste incs: net na de start van de warming up al 4x...
Wat betekent de M linksboven op http://members.iracing.com/membersite/member/Series.do?

[ Voor 155% gewijzigd door Olaf van der Spek op 29-10-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De M staat voor "Multi class".
En de Mazda MX5 Cup rijdt ook op Okayama in de iRacing Production Car Challenge, die is wel open setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:21

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor de MX-5 liefhebbers (waar ik er toch wel een van ben) ik zal eens zien of ik weer een multi-purpose setup kan maken voor de MX-5 met NTM5 ;) Geef me ff een heleboel / paar dagen ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
Net even 2 races gedaan in de Skippy op Watkins Glen Classic Boot (zonder chicane).

De eerste race was een redelijk sterk veld (1600-1900, zelf was ik 1730) ik begon vanaf p5 en was na 2 bochten al 3e, maar toen werd ik van achteren aangetikt in 'Chute', met als gevolg dat hij door kon rijden en ik weggesleept moest worden. Uiteindelijk nog 9e geworden, maar aangezien ik goed mee kon komen toch jammer.

De tweede race was een minder sterk veld, maar ik had nog niet gekwalificeerd en begon daarom op p6, toen we bij de carousel aankwamen lag ik op p4, ik pakte de binnenbocht en een paar andere gasten maakten in de buitenbocht wat contact. P1 ging wijd en ik kon mooi onderdoor steken en als leider verder, maar werd op 2 seconden gevolgd door een andere kerel die redelijk snel was.

Aangezien het Watkins Glen was wilde ik zsm een gaatje slaan omdat hij anders in mijn draft kon komen en dan raakte ik hem veel moeilijker kwijt. Op het moment dat het moest lukte het en mijn 2e rondje was meteen een PB, 2'09.966, voor het eerst onder de 2'10 (eindelijk!). Vervolgens liep ik uit, heb ik in de voor laatste ronde mijn PB nog meer aangescherpt (2'09.907) en goed gewonnen. In het laatste rondje nog bijna in de eerste bocht eraf gegaan wegens overstuur - concentratie gebrek- maar goed opgevangen en gewoon gewonnen. Maar verder erg consistent gereden met allemaal rondjes 10.2 of 10.3 en een 10.1.

Al met al erg tevreden, jammer van die ene inc... ik was net iets te enthousiast door de carousel gegaan, waardoor ik iets wijd ging en nog net een offtrack kreeg, maar verder erg tevreden. Vooral met mijn PB op het moment dat het moest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
Zo de T500 is binnen straks maar is even uittesten.

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Vanavond ben ik er niet bij in delegends.. UPC vind het leuk mijn interwebz naar te TI$#%&s te helpen.. heb niet eens goed genoeg verbinding om een practice sessie te doen.. Krijg disconnects..

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik ben er ook niet bij vanavond. Andere last minut plannen.

[ Voor 10% gewijzigd door DutchDevil79 op 29-10-2013 20:07 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Even voor de duidelijkheid. Als je A license heb, onder welke waarde ga je weer terug naar B?

[ Voor 9% gewijzigd door seninha op 29-10-2013 20:52 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als je onder de 1.00 komt dan val je meteen terug. Als je onder de 2.00 zit aan het eind van W13 (gisteravond dus) dan val je ook terug.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Ok, dat was het dus. Zat zelf op 1.77 en daarom nu terug naar B.

Dat krijg je als je zo graag in de Radical mee wilt rijden hahaha (zat antwoord op de FAQ van iracing te zoeken maar kon het echt niet vinden)

Maar....we geven het niet op. In seizoen 4 gaan we het weer proberen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
DutchDevil79 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:01:
Avondje om te vergeten voor mij.

Moest er even in komen want was al wel weer tijd geleden dat ik dit gebakje gereden heb. Maar kon na een tijdje goed rond komen met Nick zijn tweede gesharede setup. Wonderbaarlijk zelfs een 4de tijd in practise kunnen klokken op het randje van een 1.17.
In kwalificatie echter niet kunnen verbeteren en zelfs 3 tiende langzamere tijd moeten noteren. Elk rondje dat op een 17 hoog zat wel een fout gemaakt. Daarvoor vanaf p11 moeten starten.
Start verliep niet al te goed voor mij. Zat aan de buitenkant van t1 en had onderstuur van de koude banden iets onderschat waardoor ik het gras in dook. Gelukkig weer terug de baan op kunnen sturen maar hierdoor wel wat plekken verloren. Echter bij opkomen rechte stuk ging het fout. 3 man voor me raakte elkaar aan waardoor Ruud spinde en ik er niet meer omheen kon. Waarna er ook nog 3 man achterin doken bij mij. Grote chaos dus. Auto was niet meer te rijden dus towtje naar de pit moeten pakken. Met nieuwe auto en 1 rondje achterstand verder gegaan vlak achter Ruud. Echter bij rijden naar start finisch had die een band op het gras waardoor die voor men neus spinde en ik hem weer niet kon ontwijken. Boem tweede tow aan men broek. Nog wel verder gegaan maar concentratie en zin was wel minder. Maar kon toch voor de P4 blijven rijden en zelfs iets weg lopen (wel op 2 rondjes achterstand lol). Echter bij een bultje na turn 3 maakte men auto een zwieper en stond ik in de muur. Nu geen auto meer over en met 7 minuten repairs maar gestopt.

Hopelijk vanavond minder pech in de Legends.
Zag het later in de replay Robbert. Was idd een bandje in het gras, sorry..

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
JoostBaksteen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:02:
Net even 2 races gedaan in de Skippy op Watkins Glen Classic Boot (zonder chicane).

De eerste race was een redelijk sterk veld (1600-1900, zelf was ik 1730) ik begon vanaf p5 en was na 2 bochten al 3e, maar toen werd ik van achteren aangetikt in 'Chute', met als gevolg dat hij door kon rijden en ik weggesleept moest worden. Uiteindelijk nog 9e geworden, maar aangezien ik goed mee kon komen toch jammer.

De tweede race was een minder sterk veld, maar ik had nog niet gekwalificeerd en begon daarom op p6, toen we bij de carousel aankwamen lag ik op p4, ik pakte de binnenbocht en een paar andere gasten maakten in de buitenbocht wat contact. P1 ging wijd en ik kon mooi onderdoor steken en als leider verder, maar werd op 2 seconden gevolgd door een andere kerel die redelijk snel was.

Aangezien het Watkins Glen was wilde ik zsm een gaatje slaan omdat hij anders in mijn draft kon komen en dan raakte ik hem veel moeilijker kwijt. Op het moment dat het moest lukte het en mijn 2e rondje was meteen een PB, 2'09.966, voor het eerst onder de 2'10 (eindelijk!). Vervolgens liep ik uit, heb ik in de voor laatste ronde mijn PB nog meer aangescherpt (2'09.907) en goed gewonnen. In het laatste rondje nog bijna in de eerste bocht eraf gegaan wegens overstuur - concentratie gebrek- maar goed opgevangen en gewoon gewonnen. Maar verder erg consistent gereden met allemaal rondjes 10.2 of 10.3 en een 10.1.

Al met al erg tevreden, jammer van die ene inc... ik was net iets te enthousiast door de carousel gegaan, waardoor ik iets wijd ging en nog net een offtrack kreeg, maar verder erg tevreden. Vooral met mijn PB op het moment dat het moest :D
Dat zijn de betere Joost, en ach dat ene incje het gaat om de race :) Eigenlijk moet je niet eens naar je SR kijken totdat je bij de 2.00 in de buurt komt of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Van de Steam Greenlight site:
Dit spel heeft groen licht gekregen van de community!

De community heeft haar interesse getoond voor dit spel. Valve heeft de ontwikkelaars benaderd om de release op Steam in gang te zetten.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=129485071

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

legends was fun moet ik zeggen al is close racen niet te doen, paar keer samen met Joep en nadien met Steve geprobeerd maar als je dan een goede run had zat je in zijn bumper of ging ik net iets harder bocht in en dan kon ik remmen waardoor die auto zo vreselijk op het einde begon bochten van 90° te maken ...leuke drifts gehad dat wel maar om de een of andere rede is mijn fb rond het midden belabberd zodat ik 0 gevoel heb met die wagen ... heb nog wel wat liggen spelen met die settings in prac en net voor de race start (tijdens q) stond die eindelijk een beetje deftig ... dan race in gegaan op eieren dat was best wennen eerste paar ronden ...nadien met bovenvermelde problemen gezeten en na te veel keren terug inhalen was ik blij dat ik eindelijk S/F zag ... was wel geen moment van stil zitten bij dus ik vond het wel wat .... ik vond trouwens dat de nieuwe mensen voor mij in race best goed mee reden dus voor mij voor herhaling vatbaar oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Kon er ook niet bij zijn gisteravond zoals jullie misschien merkten (of niet :+), de afspraak van 19:30 ging pas om 22:30 weg ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 07:49:
dus voor mij voor herhaling vatbaar oOo
Heb je geluk, volgende week doen we d'r weer een :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ruud Mulders schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:53:
[...]

Zag het later in de replay Robbert. Was idd een bandje in het gras, sorry..
Ach ja shit happens, het zat eergisteren gewoon niet mee voor ons beide. Race was al over na die eerste crash wat dat betreft.

Jammer dat ik er gister niet bij kon zijn ach ja volgende week weer een kans.

[ Voor 10% gewijzigd door DutchDevil79 op 30-10-2013 08:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vanavond is er weer een oefensessie voor de GoT 200 aanstaande zondag.
Vanaf 20 uur en het wachtwoord is weer test.
Deze keer zal ik er niet bij zijn.

Vergeet niet je deelname te bevestigen als je dat nog niet hebt gedaan. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 30-10-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Over de Silverado@Charlotte gesproken... Hoe kun je het beste door T1?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Linksaf werkt meestal het beste ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ZeeZeiler schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:03:
Over de Silverado@Charlotte gesproken... Hoe kun je het beste door T1?
Ik heb een hotlap video gemaakt voor de race.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vTjAxbpesHU]

En er nog een heel handige video van een expert. Hier heb ik zelf veel aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Ik moet helaas afhaken voor zondag, waarschijnlijk krijg ik voor het weekend nog eenmaal feedback m.b.t. mijn scriptie en dan kan ik hem maandag inleveren.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
HAHAHA dat filpje lol :P

Vandaag ziek thuis. Dus ben aan het painten geslagen. Aangezien ik meerdere auto's rijd dacht ik eraan om een eigen paint voor elke auto te maken. voorlopig alleen de Mustang Class B en Ford GT gedaan aangezien ik deze ga rijden dit season

Ford GT.
Afbeeldingslocatie: http://img841.imageshack.us/img841/5029/jptp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img706.imageshack.us/img706/2382/fehj.jpg

Ford Mustang Class B
Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/5848/jxrh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/7383/xy9s.jpg

HOLY SHIT die mustang is nog krommer dan mijn lul btw..... Echt een ramp :P

Zoals je ziet, mijn thema is de Charging Bull :P Komt mijn Catalaanse kant ook naar voren in mijn paints :P (officieel is het nationale dier van Catalunya een Ezel, maar KOM OP! daar kan ik echt niets mee lol)

Ook vind ik dat GOT een plekje op de auto's verdient want zonder dit topic zou ik nooit aan Iracing begonnen zijn :P Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je logo gejat heb Joep? Anders maak ik er zelf eentje :P

Beetje jammer van al die commercie die standaard al op de mustang zit trouwens :( en dat gigantische nummer op de zijkant maakt het ook niet mooier...

[ Voor 4% gewijzigd door themac1983 op 30-10-2013 11:36 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zou bij de Mustang de stier wat naar achter doen, zodat het hoofd net voor het nummer eindigt.
Beetje zoals ik het heb gedaan met de leeuw:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/RL-NWMustang-Shakedown.jpg

En het GoT logo moet iets meer naar beneden IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:07:
[...]

Heb je geluk, volgende week doen we d'r weer een :+
Dat is de bedoeling ook, al hangt veel af van dat apparte rattelende fb verhaal...anders ga ik wel meer 90 graden om staan en dat is niet de bedoeling want da stoort enorm voor andere die wel deftig dat karretje op de baan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Zo, net mijn 1e Proto/GT race gereden in de Ford GT en natuurlijk gelijk mijn classe gewonnen (niet doorvertellen dat er maar 2 ford's meededen en de andere gast uitviel halverwege :P)

Wel maar 2 incjes (eigen foutjes) en geen issues met de HPD's die wel ERUG hard aankomen rijden in je spiegel lol :P ben me 2 keer doodgeschrokken en keek meer naar de black box dan naar de weg :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Van het memberforum
Deploy sim updates including NHMS.

Thursday 31-Oct

CET
0900 Hosted Sessions*
1500 Service Down
1700 Service Up

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.

All times are subject to change.
Wat is er eigenlijk nieuw aan NHMS?

Ik was eerder dan Niel! 8)

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 30-10-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:49
Mijn S4 is gisteravond niet zo goed begonnen.
Lange tijd geleden dat ik met de Late Model had gereden, dat was altijd een kwestie van de iRacing setup laden en knallen maar. Maar dat viel gisteren tegen, veel te langzaam en beetje achteraan rond gereden. Wel 0 inc, dus goed voor de SR.

Daarna een fixed race in de Nascar A series, 30 man in 1 split _/-\o_
Ik mocht ergens in het midden rond p18 starten, nou niet echt een plek in het veld waar ik mij op mijn gemaken voelde. Eerste periode veel cautions waardoor ik eigenlijk nog geen enkele ronde met banden die op temperatuur waren had gereden. Iedereen ging de pits in voor vers rubber, ik besloot buiten te blijven om zo wat verder naar voren te komen. Dat lukte want halverwege de race reed ik op p1, weliswaar als enige op oude banden maar ik had verwacht dat ze met maar een rondje of 7 op racesnelheid nog wel mee zouden kunnen. Dat bleek vies tegen te vallen want bij de restart werd ik aan alle kanten voorbij gereden en viel ik terug tot ergens rond p10. Uitkomen Turn 2 raakt mijn voorganger de muur, hij verliest snelheid waardoor ik er makkelijk naast kan komen. Helaas heeft hij schade van dat tikje of hij kwam in een tank slapper terecht, maar in ieder geval had hij meer ruimte om te corrigeren nodig dan dat er was waardoor hij mij in een spin duwde. Grote rookwolken uit de motorkap dus echt einde race.

Daarna nog met de Star Mazda op Road Atlanta gereden, daar ben ik tot bocht 2 gekomen. Bocht 2 is altijd een beetje dringen en ik had iemand achter me die in een gat dook dat er niet was. Auto krom en einde race.

Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan.
Als ik straks gedurende het seizoen een beetje door heb welke auto's/serie's mij liggen en ik me daar op focus en wat voorbereiding in steek zal het ook wel wat beter gaan :+

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:18:
[...]

Legends oval toch? :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GoT 200 Practice session 3 = up...
En de release note van morgen:
quote: van het Memberforum
Updater

- Improve how the iRacingUpdater.exe identifies if a computer requires a DirectX file update to deal with certain combinations of 32-bit vs 64-bit shenanigans.

Controllers

- Improved calibration routines to work around detection issues with certain devices.

Graphics

- The app.ini [Drive Screen] UIOffsetBottomPct=0 setting will now show up in the .ini file by itself, instead of having to cut and paste it in by hand.

- Add options to renderer.ini to disable compression for helmets, suits, and cars independently.

New Tire Model

- NTM v5 has more rolling drag in this season's update than in last season, but this also means the rolling tire noise is now a lot louder than it should be. We have retuned the rolling tire noise levels for the NTMv5 cars back to where we want it.

Tech Inspection

- Weather conditions no longer affect tech inspection. Issues were arising where a hotter or colder day could cause a setup to pass or fail tech due to tire pressure ride height variances.

Chevrolet Impala Class B

- Updated setups for Bristol, Phoenix, Texas.

Ford Mustang Class B

- Updated setups for Bristol, Phoenix, Texas.

- We no longer unintentionally show a development information tab in the garage.

Ford Falcon FG01 V8

- Updated the baseline setup.

- Restored the correct aerodynamic drag. We had been doing some testing of the car for NTM v5 tires which have higher rolling drag, so cars need their aerodynamic drag reduced to retain correct top speeds, but when switching back to v4 tires for release the lower drag was not restored to where it should be.

Skip Barber Formula 2000

- Remove the front ride height tech inspection limit that was causing tech inspection failures in cooler weather.

New Hampshire Motor Speedway

- Updated to include a new Legends oval configuration.

Mount Panorama Circuit

- Added some more greenery to the scenery.

[ Voor 96% gewijzigd door JoepW op 30-10-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
We had been doing some testing of the car for NTM v5 tires which have higher rolling drag, so cars need their aerodynamic drag reduced to retain correct top speeds, but when switching back to v4 tires for release the lower drag was not restored to where it should be.
Oftewel de aero is puur gebaseerd op de top speed? :/ Ik dacht dat ze daar wind tunnel data enzo van hadden...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap het niet ze verhogen banden drag en gaan dan maar puur ff de aero drag verlagen voor toch maar correcte top speed ... is dat nou niet logisch als je andere banden hebt dat het een en ander kan vertragen ... dan passen ze even de aero drag aan om toch maar tot zelfde 'tijden' te komen :( ... hier een putje graven voor ginder een ander toe te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ga de prac sessie net niet redden denk ik, misschien tegen het eind nog ff kort...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:27:
[...]

Oftewel de aero is puur gebaseerd op de top speed? :/ Ik dacht dat ze daar wind tunnel data enzo van hadden...
Tja ik heb dat ook een paar keer zitten herkauwen..... Klinkt als we draaien aan wat knoppen om het weer te balanceren ipv modelling op basis van de echte gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:27:
[...]

Men kan altijd nog de data uit een windtunnel omzetten in een formule, heel complex is dat in ieder geval niet als er voldoende windtunneldata is. Dat aero niet klopte is me in de loop van de jaren wel duidelijk geworden.

De moeilijkheid zit denk ik meer in de 'dirty' air. Dat zal wel teveel performance vragen van onze cpu'tjes. De drag waarde per wagen zal nu wel bepaald worden door een hele set aan IF statementjes die de uiteindelijke drag bepalen.

De Gen6 vind ik een perfect voorbeeld van vreemde aero. De rijhoogte voor heeft verschrikkelijk veel invloed op de grip van de voorwielen. Veel meer invloed dan camber en load op hebben op de voorwielen. Leuk voor de ovals waarbij splitter hoogte erg belangrijk wordt (net als in het echt) maar op de road coarses is er nauwlijks mee te rijden als er bij vertraging in een bocht de rijhoogte veranderd.

Ik denk niet dat iRacing of andere game developers de know how of funding hebben en willen investeren in de realisme van dit soort elementen en meer voor het lekkere racegevoel gaan.

Zelf vind ik het wel prima zolang de wagen fun is om meer te rijden. 18 jaar geleden waren simrace-wagens een punt met een richting en snelheid en werd om dat punt een hypermoderne formule wagen gerenderd met een paar lijntjes. Toen reden ze al 'realistisch'. En dat allemaal op 320x240 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het is natuurlijk altijd een afweging tussen realisme en haalbaarheid. Maar in sommige dingen slaan ze extreem door qua haalbaarheid (in dit geval dus vind ik persoonlijk; gewoon even de drag omlaag schroeven zodat de top speed weer klopt is wel erg scheef), en in andere dingen weer extreem ver in realisme (het feit dat we gewoon absoluut GEEN traction control krijgen puur en alleen omdat ze geen algoritme kunnen krijgen van echte teams). Alsof je met je eigen algoritme niet dichtbij genoeg komt... Elk team maakt toch zijn eigen algoritme en een simpel PID systeempje kan een 2e jaars elektro / natuurkunde student prima in elkaar zetten, en je gaat in een sim echt het verschil niet merken met zoiets of iets wat rechtstreeks van een race team komt. Maar om de een of andere reden houden ze daar juist wel de poot stijf en het lijkt er dus op dat we nooit TC gaan krijgen :?

Baal wel dat ik de practice gemist heb, dan maar zelf wat testen van het weekend nog. Na 2.5 uur Bathurst weet ik niet of ik zin heb om een vol uur te oefenen voor weer een lange race...

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 30-10-2013 22:09 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:18:
[...]

Ik was eerder dan Niel! 8)
Deze mag je hebben deze keer. Ik was vandaag in de De Uithof karten, snowboarden en laser gamen. Ook niet verkeerd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De drag waarde aanpassen vind ik ook vreemde oplossing. Als de banden teveel drag hebben, dan zit daar het probleem. Is de aero en banden drag goed maar de wagen toch te langzaam, klopt de vermogens opbouw van de motor dan nogwel, of ligt het aan de track surface, het weer etc... etc...

Simracers zoeken altijd de snelste setup om rond te komen, niet de meest realistische, en blijven klagen als de wagens in het echt toch anders lijken te rijden :Y .

Stockcars met een zo laag mogelijke achterkant en hoge mogelijke neus., de 200/200 rear spring sets, +5/-5 toe.
Of de mechanische grip die je kan bereiken met de springs op road coarses. Nauwlijks mee te rijden, maar het ging wel hard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Waar kan ik de uitslag van de oefensessie van vanavond vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Volgens mij was die sessie de hele tijd onbemand.... eindstand 0-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik was sporten iig. Nog wel even een Proto-GT wedstrijdje gedaan van te voren. Zeer leuke battle voor P2 gehad met 4 man (Paul en Jasper zaten daar oa bij) En ik ging er nog vandoor met P2 ook.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 15:51
ik kon ook niet aanwezig zijn. Moest naar de training. :(

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Er moeten in totaal nog 26 mensen bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteravond een Radical race gereden op Mosport. Bijna een uur geoefend vantevoren en erg veel problemen gehad, met name in de laatste rechterknik voor s/f. Erg hobbelig en erg lastig te voelen wanneer de auto grip had. Toch maar de race gestart.

Begonnen als 6e en in de eerste ronden een paar plekjes gewonnen. Was iets sneller dan Markus Papenbrock en hem uiteindelijk kunnen verschalken aan het eind van het rechte stuk. Helaas verslikte ik me de ronde daarna en spinde, waardoor ik wat plekken verloor. Weer wat goedgemaakt maar toen tikte ik iemand van de baan af in Moss Corner (blijkbaar rem ik daar heel erg laat vergeleken met anderen). Daarna ging het nog mis in bovengenoemde bocht waardoor ik de muur schampte en het stuur een klein beetje scheef kwam te staan. Race uiteindelijk uitgereden op de 4e plek, maar wat moeilijk is dat met dat weer zeg. Het was gewoon heel erg glad en vrij onvoorspelbaar, heb de race op 90% gereden om überhaupt maar over te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ah, de Fanatec saga komt ook (eindelijk) tot een eind. Ook Remco kan niets voor me betekenen, ze kunnen (willen) niet om de garantieperiode heen. Reparatie gaat 100 euro kosten (motor moet vervangen worden) dus enide verhaal -> Fanatec de kliko in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Arfman schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:39:
Reparatie gaat 100 euro kosten (motor moet vervangen worden) dus enide verhaal -> Fanatec de kliko in.
Balen zeg! Maar is in de kliko niet zonde? Misschien kan iemand anders er nog onderdelen van gebruiken.
Hoe lang was de garantie?

[ Voor 4% gewijzigd door Olaf van der Spek op 31-10-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Gisteren voor het eerst met de spec racer Ford een race gedaan. Wat ligt dat ding als een blok op de weg vergeleken met een legend zeg. Het enige wat wel lastig is aan die auto, dat je moeilijk kan corrigeren als je iets te hard een bocht in gaat, gelijk overstuur dan en dan moet je heel snel reageren wil je hem nog opvangen. Alles nog met de baseline setup gereden dus is vast nog wel wat aan te sleutelen, maar heb me totaal nog niet verdiept in setups maken.

Voor de geintreseerde, dit weekend ga ik weer in real-life achter het stuur kruipen. De Euregio rally rondom Hengelo staat op het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
Arfman schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:39:
Ah, de Fanatec saga komt ook (eindelijk) tot een eind. Ook Remco kan niets voor me betekenen, ze kunnen (willen) niet om de garantieperiode heen. Reparatie gaat 100 euro kosten (motor moet vervangen worden) dus enide verhaal -> Fanatec de kliko in.
Pfff bende :'( Gelukkig was je gister iig nog 4e geworden op 90% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Als je Fanatec hardware gaat weggooien houd ik me extreem aanbevolen. Het is niet het naarste bedrijf om mee te werken kwa software. Maar dingen regelen zodat ik alles fatsoenlijk kan testen ho maar...

Dus als je overweging is weggooien, dan betaal ik de verzendkosten wel. Kan ik hem hier mooi gebruiken als dedicated testdisplay/rumble :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

@Olaf: garantie was 2 jaar, ik zat daar 2 a 3 weken overheen.

@Linc: als de SRF gaat glijden moet je op het gas gaan staan. Dit was vroeger tenminste zo, misschien is het nu veranderd maar als je toen op de rem ging staan was hij niet meer te houden.

@DirkT: ik wil hem best naar je opsturen, maar hou er wel rekening mee dat het enige wat het stuur doet is "888" aangeven en verder helemaal niets. Als je hem alsnog wilt hebben, laat dan maar even weten (DM om topic schoon te houden), dan regelen we iets.

Iemand nog belang bij een Fanatec table clamp en shifter set? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Linc schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:03:
Gisteren voor het eerst met de spec racer Ford een race gedaan. Wat ligt dat ding als een blok op de weg vergeleken met een legend zeg. Het enige wat wel lastig is aan die auto, dat je moeilijk kan corrigeren als je iets te hard een bocht in gaat, gelijk overstuur dan en dan moet je heel snel reageren wil je hem nog opvangen. Alles nog met de baseline setup gereden dus is vast nog wel wat aan te sleutelen, maar heb me totaal nog niet verdiept in setups maken.
Leuke auto, 2 hele leuke seizoenen mee gereden :) Qua setups hoef je d'r weinig aan aan te passen. 1 goeie setup zoeken die bij je rijstijl past, en dan ben je voor de rest van het seizoen wel redelijk klaar.

En vergeleken met de Legends is elke auto retestabiel :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Voor de GoT 200 zondag mis ik nog een bevestiging van GoT:
Ramsho
DutchDevil79
DJrDJ666
Ruud Mulders
Fuelke
vekie
Jarninho
elni
FabiandJ
NickThissen
BM
Fragbeestje

Ik ga vandaag of morgen een herinnering sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
Waarom ben ik niet rijk? :'(

[YouTube: http://youtu.be/DNw1aDNBk0w]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:28

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:30:
@Olaf: garantie was 2 jaar, ik zat daar 2 a 3 weken overheen.
Volgens het consumentenrecht heb je recht op een gedeeltelijke vergoeding van de reparatie, omdat je er vanuit mag gaan dat het product langer meegaat als de garantieperiode... 2 a 3 weken daarna zou ik echt niet accepteren als 'pech gehad'...

Van Consuwijzer... (http://www.consuwijzer.nl...I_cg-znwLoCFUMV3godJTIAhA)
Voorbeeld
U hebt een koelkast gekocht. Na een aantal jaren gaat het lampje kapot. Dan moet u dit zelf vervangen. Maar gaat de motor opeens kapot na twee jaar? Dan is het product ondeugdelijk en kunt u teruggaan naar de winkel.
Voorbeeldbrief (ondeugdelijk product, buiten garantie):
http://www.consuwijzer.nl...ging-ondeugdelijk-product
Damn, ik heb nergens 20.000 euro liggen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-10-2013 11:03 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:39:
Voor de GoT 200 zondag mis ik nog een bevestiging van GoT:
Ramsho
DutchDevil79
DJrDJ666
Ruud Mulders
Fuelke
vekie
Jarninho
elni
FabiandJ
NickThissen
BM
Fragbeestje

Ik ga vandaag of morgen een herinnering sturen. :)
Zoals ik al zei ik bevestig zaterdag ofzo wel als ik het ook zeker weet anders heeft bevestigen niet echt zin he ;)

Arfman: welke shifter bedoel je?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nick, ik bedoel die standaard (plastic) shifterset die je met 2 metalen pinnen bevestigt aan je stuur. Een sequentiële en een 6-bak met R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Damn, kost > 180 km/u je in echt zes maanden jail time in Spanje? Dat wordt geen motorvakantie naar Spanje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:05:
[...]

Zoals ik al zei ik bevestig zaterdag ofzo wel als ik het ook zeker weet anders heeft bevestigen niet echt zin he ;)

Arfman: welke shifter bedoel je?
Van jou weet ik het. :)
Alleen van de anderen niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zelfde voor mij. Men familie wil nog wel is wat last minut plannen op Zondag dus hou het nog open.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Idem hier, vooralsnog ga ik er van uit dat ik zondag gewoon meerace, maar de bevestiging zal morgen/zaterdag pas komen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Heeft zo ver van tevoren vragen om bevestiging uberhaupt wel zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Olaf van der Spek schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:43:
Heeft zo ver van tevoren vragen om bevestiging uberhaupt wel zin?
In mijn ogen wel. Hoe minder werk last minute, hoe beter. :)
3 dagen van te voren is toch niet veel? Of ligt dat aan mij?

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 31-10-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja ligt er aan wat voor bevestiging je wil hebben. Bevestiging dat je nog weet dat je je ingeschreven hebt is prima zo ver van te voren, maar bevestiging dat je ook echt gaat meedoen is nu misschien wat vroeg. Ik neem aan dat iedereen die zich inschrijft op dat moment ook geen plannen had, maar dat kan altijd veranderen natuurlijk, dus die bevestiging kun je beter wat later pas vragen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Bedankt voor het filmpje van de Silverado@Charlotte hotlap, Niel! Vooralsnog helpt het mijn rondetijd nog niet, dus dat wordt meer oefenen. Wat ik me afvraag, terwijl ik de lijst van deelnemers bekijk, is het kwaliteit verschil niet wat te groot? Ik vrees een beetje dat ik als Oval noob de boel behoorlijk kan verknoeien.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Arfman schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:30:
@Linc: als de SRF gaat glijden moet je op het gas gaan staan. Dit was vroeger tenminste zo, misschien is het nu veranderd maar als je toen op de rem ging staan was hij niet meer te houden.
BM schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:34:
[...]

Leuke auto, 2 hele leuke seizoenen mee gereden :) Qua setups hoef je d'r weinig aan aan te passen. 1 goeie setup zoeken die bij je rijstijl past, en dan ben je voor de rest van het seizoen wel redelijk klaar.

En vergeleken met de Legends is elke auto retestabiel :p
Thanks voor de tips! Was ook even aan het na lezen op het iRacing forum en zag dat je wat eerder moet schakelen, niet helemaal tot boven in de toeren door trekken. Dat verklaart dan waarschijnlijk ook waarom op het rechte stuk iedereen zo snel op mijn inliep.

Kwam dit ook nog tegen:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1825542.page

Is dat gewoon toegestaan zoiets te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ZeeZeiler schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:17:
Bedankt voor het filmpje van de Silverado@Charlotte hotlap, Niel! Vooralsnog helpt het mijn rondetijd nog niet, dus dat wordt meer oefenen. Wat ik me afvraag, terwijl ik de lijst van deelnemers bekijk, is het kwaliteit verschil niet wat te groot? Ik vrees een beetje dat ik als Oval noob de boel behoorlijk kan verknoeien.
Zolang je de auto op de baan kan houden, hoef je je echt geen zorgen te maken. :)
Wat zijn jou rondetijden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Linc schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:19:
Thanks voor de tips! Was ook even aan het na lezen op het iRacing forum en zag dat je wat eerder moet schakelen, niet helemaal tot boven in de toeren door trekken. Dat verklaart dan waarschijnlijk ook waarom op het rechte stuk iedereen zo snel op mijn inliep.

Kwam dit ook nog tegen:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1825542.page

Is dat gewoon toegestaan zoiets te gebruiken?
Ik wilde net ShiftTone als tip geven :) Is volgens mij niemand die daar moeilijk over doet. Gebruik het voor de SRF ook altijd, omdat je in dat ding (voor mijn gevoel) onnatuurlijk vroeg moet schakelen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Niellie41 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:21:
[...]

Zolang je de auto op de baan kan houden, hoef je je echt geen zorgen te maken. :)
Wat zijn jou rondetijden dan?
Gemiddeld rond de 30.8, met een uitschieter naar 30.4. Op de baan houden zal wel lukken en ik verwacht voor Zondag nog wel een paar tienden te winnen. Ach, we zien wel. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

30.8 gemiddeld is als een, ik citeer, 'oval noob' helemaal niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:44:
[...]

In mijn ogen wel. Hoe minder werk last minute, hoe beter. :)
3 dagen van te voren is toch niet veel? Of ligt dat aan mij?
Niet dat ik meedoe aan de GoT 200 maar ik wilde toch even mijn duit in het zakje doen
Dat is eigenlijk best veel. Velen hier hebben een huis, kinderen, vrouw/vriendin, werk en eventueel nog andere hobby's die tjid kosten. Ik weet zelf vantevoren ook eigenlijk nooit wat mijn planning is. Ik weet toevallig nu dat ik aankomend weekend 2 verjaardagen heb, maar het kan ook zo maar zijn dat we niks gepland hebben maar dat er zaterdagmiddag wordt gebeld of we zin hebben om mee uit te gaan/op visite te komen. Dan ga ik niet tegen mijn vriendin zeggen "sorry maar ik heb een belangrijke race", IRL gaat nog steeds voor. Ik vermoed dat meer mensen dit "probleem" hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Absoluut, ik race buiten de maandagavond bijna nooit meer, puur en alleen omdat IRL zoveel andere dingen te doen zijn. Als ik nog student en single was dan wist ik het wel, totaal niet om te klagen want dit leven bevalt me prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Men heeft ook tot zondag 0:00 (nacht van zaterdag op zondag) om hun deelname te bevestigen.

Alleen vraag ik me wel af of sommigen wel nog mee doen. Nooit meer wat van gehoord en ook nooit gezien bij verschillende oefensessies (op verschillende tijden).
Daarom probeer ik reacties te krijgen.
Zoals ik eerder zei, men heeft tot zondag 0:00. :)

Als ik me inschrijf voor een evenement waar ik weken naar uit kijk en ik veel voor geoefend heb, ga ik het evenement echt niet vlak van tevoren afzeggen om iets dat niet belangrijk is.
Maar ja, zo ben ik dan.

Ik rijd ook bijna niet. Inderdaad meestal op maandag en de NASCAR iRacing Series race, als ik kan. De afgelopen (en komende) weken rijd ik ook geen NiS.
Soms kan ik door de week een uurtje rijden.

[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 31-10-2013 13:23 ]

Pagina: 1 ... 116 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.