Net even 2 races gedaan in de Skippy op Watkins Glen Classic Boot (zonder chicane).
De eerste race was een redelijk sterk veld (1600-1900, zelf was ik 1730) ik begon vanaf p5 en was na 2 bochten al 3e, maar toen werd ik van achteren aangetikt in 'Chute', met als gevolg dat hij door kon rijden en ik weggesleept moest worden. Uiteindelijk nog 9e geworden, maar aangezien ik goed mee kon komen toch jammer.
De tweede race was een minder sterk veld, maar ik had nog niet gekwalificeerd en begon daarom op p6, toen we bij de carousel aankwamen lag ik op p4, ik pakte de binnenbocht en een paar andere gasten maakten in de buitenbocht wat contact. P1 ging wijd en ik kon mooi onderdoor steken en als leider verder, maar werd op 2 seconden gevolgd door een andere kerel die redelijk snel was.
Aangezien het Watkins Glen was wilde ik zsm een gaatje slaan omdat hij anders in mijn draft kon komen en dan raakte ik hem veel moeilijker kwijt. Op het moment dat het moest lukte het en mijn 2e rondje was meteen een PB, 2'09.966, voor het eerst onder de 2'10 (eindelijk!). Vervolgens liep ik uit, heb ik in de voor laatste ronde mijn PB nog meer aangescherpt (2'09.907) en goed gewonnen. In het laatste rondje nog bijna in de eerste bocht eraf gegaan wegens overstuur - concentratie gebrek- maar goed opgevangen en gewoon gewonnen. Maar verder erg consistent gereden met allemaal rondjes 10.2 of 10.3 en een 10.1.
Al met al erg tevreden, jammer van die ene inc... ik was net iets te enthousiast door de carousel gegaan, waardoor ik iets wijd ging en nog net een offtrack kreeg, maar verder erg tevreden. Vooral met mijn PB op het moment dat het moest