Vandaag een Canon Powershot sx240 gekocht bij MM voor €157,01 pricewatch: Canon Powershot SX240 HS Zwart
Was dus goedkoper dan in de webshop
Ja om even de antwoorden te geven:EnderQ schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 01:33:
Weet iemand of de o.a. 50 euro terug actie van sony blijft gelden als je met de btw actie koopt.
Ik heb wel gezien dat cash back acties gewoon bleven gelden in het verleden.
http://www.sony.nl/res/attachment/file/94/1237488889794.pdf
Op voorraad daarna in winkelwagen tijdelijk uitverkocht, is dit de manier van uitsluiten...?
http://www.mediamarkt.nl/...51,283177.html?langId=-11
Verwijderd
Dat is echt héél vreemd. Ik liep er gisterenavond rond en toen prijzen al naar beneden aangepast. Ik heb zelf een 5N gehad en heb nu een 6, daarom ben ik altijd nogal gefocust op de prijzen van de NEX modellen.iFrost schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:49:
[...]
Raar. Ik heb ze nu gebeld, er is er nog eentje op voorraad, voor 419 euro (zonder cashback) en hij zei dat deze niet mee doet aan de btw actie..
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Het zou voor de rest zéér bruikbaar zijn om even duidelijk te melden bij welke vestiging dat wasVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:25:
Ik was geinteresseerd in de NEX-6 + 16-50 en baalde dan ook flink toen ik zag dat deze buiten de aktie ging vallen.
Toch maar eens gaan kijken of er nog alternatieven waren. Na wat algemene informatie opgevraagd te hebben, heb ik de NEX-6 gewoon zonder btw aan kunnen kopen voor 784 euro. Nu snel nog de 75 euro terug vragen van de aktie bij Sony en dan lijkt me dat geen slechte koop ;-).
Verwijderd
Verwijderd
In Utrecht lag vanavond alleen nog een kit voor dezelfde prijs als online (1707 oid). De losse D600 kostte daar inderdaad 1362. Ik ben nadat een van de medewerkers een kijkje in de voorraad bij Rotterdam centrum had gedaan, daarheen gereden. Daar kostte de body zelf rond de 1330, alleen de 8 die op voorraad zouden zijn, waren dus al gereserveerd? Hoe dat kan... De demo kon hij niet verkopen, beetje jammer.Nordlys schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:54:
De D600 die ik via de webshop had besteld is inmiddels verstuurd en komt morgen aan
[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 23-01-2013 23:02 ]
Beijerlandselaan toch? Want daar heb ik naar gezocht. Misschien dat ik uiteindelijk toch het verkeerde nummer heb gebeld, maar ik denk van niet.Rossi46 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:11:
[...]
Dat is echt héél vreemd. Ik liep er gisterenavond rond en toen prijzen al naar beneden aangepast. Ik heb zelf een 5N gehad en heb nu een 6, daarom ben ik altijd nogal gefocust op de prijzen van de NEX modellen.
Ik zal morgen anders nog wel even langs rijden, ben nu toch wel heel benieuwd...
Heb je niet toevallig naar een andere vestiging in Rotterdam gebeld?
R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x
in groningen hoef je iig niet te kijken voor de nex, 5/6 ze zijn er wel in de "aanbieding"iFrost schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:23:
[...]
Beijerlandselaan toch? Want daar heb ik naar gezocht. Misschien dat ik uiteindelijk toch het verkeerde nummer heb gebeld, maar ik denk van niet.
En dan te bedenken dat ik morgen half Nederland wou afreizen voor de 5n![]()
Dan maar nog een tijdje doorsparen.
ora et labora
Verwijderd
Jammer, maar was te verwachten dat ze ze niet lang zouden hebben. In de webshop staan ze momenteel ook als uitverkocht, het lijkt er dus op dat ik er naast grijp... Zal dan wel Karma zijn die me vertelt dat ik gewoon bij mijn D90 moet blijvenIn Utrecht lag vanavond alleen nog een kit voor dezelfde prijs als online (1707 oid). De losse D600 kostte daar inderdaad 1362. Ik ben nadat een van de medewerkers een kijkje in de voorraad bij Rotterdam centrum had gedaan, daarheen gereden. Daar kostte de body zelf rond de 1330, alleen de 8 die op voorraad zouden zijn, waren dus al gereserveerd? Hoe dat kan... De demo kon hij niet verkopen, beetje jammer.
Dus nu alsnog de online versie gekocht voor 1404, ietsje langer wachten maar heb hem nu wel even in het echt kunnen zien en proberen. In Utrecht was overigens de 24-70 ook afgeprijsd, alleen heb ik daar geen prijs van gekregen omdat er geen D600 wasNu maar een paar SD kaartjes en een grip kopen.
Nog niet in de gelegenheid geweest langs te gaan helaas. Wel al dinsdagavond een mail naar het filiaal Utrecht gestuurd, maar nog geen reactie jammer genoeg ...Nordlys schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:36:
Heb je ook geprobeerd de camera te bestellen bij één van de filialen?
Hmm, en daarmee trek je mij dan wellicht weer over de streep om toch even langs te wippenNordlys schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:41:
Vaak willen ze dat wel doen. Als ze nee zeggen moet je een voorstel doen om het volledige bedrag aan te betalen, dan trek je de verkoper vaak wel over de streep
Heel erg bedankt voor de tip, en hulde voor de service van de Mediamarkt!Marc_87 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:51:
[...]
Jep alleen met de aankoopbon en bij de balie.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Top.zwembroek schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:24:
[...]
Heel erg bedankt voor de tip, en hulde voor de service van de Mediamarkt!
Gister ook mijn btw terug ontvangen! Nu geprofiteerd van laagste prijs garantie, canon cashback en btw actie!
[ Voor 6% gewijzigd door Marc_87 op 24-01-2013 13:48 ]
Anderhalve week geleden toen ik mijn Canon Camera heb gekocht hebben ze de prijs aangepast naar de laagste van de tweakers pricewatch. Dus vandaar.Marc_87 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:48:
[...]
Top.Maar hoe bedoel je de laagste prijs garantie?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Damn dat heb ik dus niet gedaan, dat zal nu wel niet meer gaan. Achja hij was maar 40 euro duurder als in de Pricewatch.zwembroek schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:33:
[...]
Anderhalve week geleden toen ik mijn Canon Camera heb gekocht hebben ze de prijs aangepast naar de laagste van de tweakers pricewatch. Dus vandaar.
Met korting is die ongeveer €405,-Midas.e schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:51:
Geldt het ook voor de D3200 met 18-55mm kit? Is me een beetje onduidelijk.
Zou de prijs dan op €333 uitkomen? Thanks!
R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x
Ben net in MM rotterdam alexandrium geweest en heb de laatste sx240HS uit vooraad meegenomen voor €138,84Whatson schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:58:
Vandaag een Canon Powershot sx240 gekocht bij MM voor €157,01 pricewatch: Canon Powershot SX240 HS Zwart
Heb het geprobeerd in Rotterdam, maar gaat hem echt niet worden. Niet tegen dezelfde prijs, alleen tegen de online prijs. Dan kun je hem net zo goed online bestellen.Nordlys schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:41:
Vaak willen ze dat wel doen. Als ze nee zeggen moet je een voorstel doen om het volledige bedrag aan te betalen, dan trek je de verkoper vaak wel over de streep
Verwijderd
Vanavond nog even langs MM R'dan Beijerlandselaan gereden. De 5N stond er inderdaad niet meer bij, het plekje was ook leeg. Zal dan wel alleen om de huidige voorraad zijn gegaan.iFrost schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:23:
[...]
Beijerlandselaan toch? Want daar heb ik naar gezocht. Misschien dat ik uiteindelijk toch het verkeerde nummer heb gebeld, maar ik denk van niet.
En dan te bedenken dat ik morgen half Nederland wou afreizen voor de 5n![]()
Dan maar nog een tijdje doorsparen.
[ Voor 37% gewijzigd door Rossi46 op 24-01-2013 20:34 ]
Wat kost die 5d mark III daar nu dan?Flatlinernl schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:04:
Voor de liefhebbers:
In breda doen Canon L lenzen en de camera's (iig 6D en 5DIII) gewoon mee.
zwembroek schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:33:
[...]
Anderhalve week geleden toen ik mijn Canon Camera heb gekocht hebben ze de prijs aangepast naar de laagste van de tweakers pricewatch. Dus vandaar.
[ Voor 23% gewijzigd door Marc_87 op 25-01-2013 14:53 ]
Nee, kun je niets mee. Je hebt immers al de laagste prijs.Marc_87 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:52:
Kan ik hier nog iets mee?
Oke maar zwembroek heeft het wel gehad, komt het er dan op neer dat ik meteen had moeten doen bij de aanschaf toen? Eigenlijk zou het niet uit moeten maken omdat de BTW actie hier los van staan.Nordlys schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:58:
[...]
Nee, kun je niets mee. Je hebt immers al de laagste prijs.
Nee hoor, Mediamarkt heeft dat nergens gezegd. Bovendien heb je met de BTW-actie in veel gevallen al de laagste prijs. Wees blij dat je goedkoper uit bent dan andere winkelsMarc_87 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:01:
[...] Eigenlijk zou het niet uit moeten maken omdat de BTW actie hier los van staan.
Het probleem waar je wellicht tegenaan gaat lopen is:ArnoutV schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:00:
Heb niet echt verstand van fotografie, maar wil graag actie foto's maken van mijn kinderen tijdens waterpolo wedstrijden, dus alleen kunstlicht en snelle acties.
Nu hebben ze bij de MediaMarkt de Sony SLT-A37K voor 429,=
Echter in Vraag en Aanbod zie ik ook een 2e hands Canon EOS 550D staan, vraagprijs 400,=
Wat kunnen jullie adviseren?
Nja de prijs was op dat moment ook ruim €160 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch. Maar je bent en blijft Nederlander.Nordlys schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:15:
Hij heeft erg veel geluk gehad![]()
[...]
Nee hoor, Mediamarkt heeft dat nergens gezegd. Bovendien heb je met de BTW-actie in veel gevallen al de laagste prijs. Wees blij dat je goedkoper uit bent dan andere winkels
De 2e hands Canon EOS 550D komt met een zoom lens. Canon EF-S 55-250mm ISdfrenner schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:19:
...
Je denkt dan toch gauw aan een lichtserke telezoom met eventueel IS en een snelle goede focus...
Die kosten doorgaans een stuk meer dan je hele pakket van 400 euro...
...
Ik ken de lens persoonlijk niet. Ik weet bijvoorbeeld dat de 70-200L erg snel is... Die is ook in 2.8 te verkrijgen, maar dat is wel een heel andere prijsklasse dan de 55-250mm.ArnoutV schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:49:
De 2e hands Canon EOS 550D komt met een zoom lens. Canon EF-S 55-250mm IS
Geen idee of deze lichtsterk genoeg is.
Ik zit er ook aan te denken om naar de Mediamarkt Almere te rijden en proberen dezelfde deal te sluiten in combinatie met een 70-200 2.8 lens te halen... hoewel ik denk dat beide niet verkocht gaan worden..avanreijn schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:26:
Gisteren bij MM Den Haag een D800 besteld van 2399,00 voor 1982.52 euro. Dit na enig aandringen dat de D800 niet buiten de actie viel.
Dat kan je altijd doen.fukutoshin schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:58:
[...]
Wat staat er trouwens op de kassa bon, korting en of toch BTW? kan ik hem alsnog een keer in de boekhouding gooien)
Er moet altijd BTW betaald worden! Anders staat de belastingdienst wel ergens om het hoekje klaar om je aan je enkels op te tillen en je zakken te legen.fukutoshin schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:58:
[...]
Ik zit er ook aan te denken om naar de Mediamarkt Almere te rijden en proberen dezelfde deal te sluiten in combinatie met een 70-200 2.8 lens te halen... hoewel ik denk dat beide niet verkocht gaan worden..
Wat staat er trouwens op de kassa bon, korting en of toch BTW? kan ik hem alsnog een keer in de boekhouding gooien)
Dit topic is daar niet voor bedoeld. Daarvoor kun je beter terecht in het starterstopic.ArnoutV schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:00:
Heb niet echt verstand van fotografie, maar wil graag actie foto's maken van mijn kinderen tijdens waterpolo wedstrijden, dus alleen kunstlicht en snelle acties.
Nu hebben ze bij de MediaMarkt de Sony SLT-A37K voor 429,=
Echter in Vraag en Aanbod zie ik ook een 2e hands Canon EOS 550D staan, vraagprijs 400,=
Wat kunnen jullie adviseren?
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
hier dus : [starters] Ik wil een dSLR / ILC, wat nu? Deel 6Universal Creations schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:49:
[...]
Dit topic is daar niet voor bedoeld. Daarvoor kun je beter terecht in het starterstopic.
ora et labora
Verwijderd
In Groningen, gisteren. Dat zal echter waarschijnlijk niet heel haalbaar voor je zijn en ik kom er ook niet heel snel weer in de buurt...clockw1ze schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:26:
Iemand nog ergens een nex 5N standaard kit gezien??
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2013 16:50 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2013 17:49 ]
nex meuk was met korting duurder dan pricewatch iig geen megadeal.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:46:
[...]
In Groningen, gisteren. Dat zal echter waarschijnlijk niet heel haalbaar voor je zijn en ik kom er ook niet heel snel weer in de buurt...
Ze hadden voor de NEX-serie verder ook niet veel spul, een C3K, F3nogwattes, 2x 5R een 6 en een 7. Daarnaast nog het 55-210mm objectief en de EVF, waarvan de prijzen volstrekt onvindbaar
ora et labora
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq