Klinkt aanlokkelijk, maar ik heb altijd shit met MediaMarkt. Tot nu toe alles wat ik gekocht heb (ik enkele DVD films na) is iets mee, of kapot, of niet de inhoud, of andere vervelendheid.
Nu is dit bij de MM in Deventer en Zwolle waar misschien de service ongelooflijk slecht is?
Voorbeeldjes:
5.1 geluidskaart van creative. Bleek kapot, dus binnen 1 dag terug. Moet dat ding opgestuurd worden ter reparatie ... Na 4 weken toch eens bellen krijg je te horen dat de kaart nog onder de balie lag en ik een nieuwe kon ophalen ...
Mobiel gekocht, geen enkele simkaart werkt 100%. Elke zoveel uur/dagen kan je er gewoon niet mee bellen. Terug binnen 1 maand en ze kunnen er niks mee. Lag namelijk echt niet aan de telefoon en hij werd niet terug genomen of gerepareerd want het lag toch echt aan de simkaart!
Twee gloeilampen gekocht. Per ongelijk 2 verschillende gepakt (niet netjes in het juiste schap gevuld en zelf niet goed gekeken). Bij pinnen kwam ik erachter, dus ik wou meteen omruilen. NEE dat kon toch echt niet. Na 6 man personeel gesproken te hebben, naar 3 verschillende balies gestuurd te zijn en na 45 minuten kreeg ik eindelijk geld terug van 1 van de lampjes om de tweede te kopen.
Monitor geprobeerd te kopen, niet meer op voorraad, enkel nog het show model. Meneer de verkoper zei het volgende: Hij is zo goed als nieuw, ik stof hem af, doe hem in een doos (niet de originele want die was weg) en geef je een mooie korten. Wel 10 euro korting wou hij geven op een scherm van 450 euro welke al zeker twee maanden als showmodel gediend heeft ... (ja, ik was erg aan het twijfelen welk scherm ik wou, vandaar dat ik weet dat tie al 2 maanden stond te branden, mensen aan hebben gezeten, etc).
Left 4 Dead gekocht (voor 45 euro, ja ik ben gek). Blijkt de key al gebruikt te zijn. Binnen 1 uur terug, met foto's als bewijs, bon en verpakking. Nee, sorry je krijgt geen nieuwe, geen geld terug en het was geen bewijs dat de key ongeldig was. Met andere woorden ik had pech ... Gelukkig is de steam service wel super (zoals het hoort en kreeg ik de key op mijn account).
En zo heb ik nog wel een paar andere voorbeelden ...
Ik heb dus zo goed als altijd dikke shit met MediaMarkt en hierdoor wil ik er nooit meer iets kopen, zeker niet een transformer prime waar ik mijn ogen op heb.
Maar toch, ik lees zoveel mensen die gewoon super service hebben bij de MediaMarkt. Ben ik vervloekt? Of ligt het aan de filialen waar ik koop (deventer/zwolle)?
Iemand advies, want die 19% korting is niet niks.