Beste Tweakers,
Ik heb vorige maand mijn MB Pro Retina 15' aangeschaft in de AppleStore.
Mijn Macbook pro is nu reeds 4x gerepareerd al, ik zal even neerzetten waar het om ging:
1e reparatie:
-Dode Pixels in het scherm
-Batterijleeftijd was 90% na 3 week
-Ventilator maakte een geluid alsof er een kabeltje tegenaan kwam
-Systeem liep om de haverklap vast.
2e reparatie:
-Dode pixels in het scherm
3e reparatie:
Toen was ik er zat van, want na de 3e reparatie had ik weer een dode pixel in het scherm
Ik heb toen met apple gebeld, en ze hebben mij een vervangend exemplaar opgestuurd.
dus:
4e reparatie:
-Dode pixels in het scherm.
Hij is in totaal dus nu 4x gerepareerd, maar ook in dit exemplaar (de nieuwe macbook die ik heb ontvangen) zitten dode pixels!
5x het zelfde probleem!
Ik heb Apple een mail gestuurd en kreeg direct een uur daarna een belletje van ze.
Ik krijg weer een vervangend model.
(Om even in het achterhoofd te houden; ze hebben elke keer bij reparatie het scherm vervangen)
Goed even waar nu dit topic om gaat;
Is het mogelijk dat er iets niet goed is met het kwaliteit van de retina schermen?
Of is er iets wat ik op mijn computer heb staan wat er voor zorgt dat er dode pixels op het scherm komen?
Zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem?
Wat raden jullie aan te doen? Ik ben er helemaal klaar mee.
Ik hoor graag van jullie.
Ik heb vorige maand mijn MB Pro Retina 15' aangeschaft in de AppleStore.
Mijn Macbook pro is nu reeds 4x gerepareerd al, ik zal even neerzetten waar het om ging:
1e reparatie:
-Dode Pixels in het scherm
-Batterijleeftijd was 90% na 3 week
-Ventilator maakte een geluid alsof er een kabeltje tegenaan kwam
-Systeem liep om de haverklap vast.
2e reparatie:
3e reparatie:
Toen was ik er zat van, want na de 3e reparatie had ik weer een dode pixel in het scherm
Ik heb toen met apple gebeld, en ze hebben mij een vervangend exemplaar opgestuurd.
dus:
4e reparatie:
-Dode pixels in het scherm.
Hij is in totaal dus nu 4x gerepareerd, maar ook in dit exemplaar (de nieuwe macbook die ik heb ontvangen) zitten dode pixels!
5x het zelfde probleem!
Ik heb Apple een mail gestuurd en kreeg direct een uur daarna een belletje van ze.
Ik krijg weer een vervangend model.
(Om even in het achterhoofd te houden; ze hebben elke keer bij reparatie het scherm vervangen)
Goed even waar nu dit topic om gaat;
Is het mogelijk dat er iets niet goed is met het kwaliteit van de retina schermen?
Of is er iets wat ik op mijn computer heb staan wat er voor zorgt dat er dode pixels op het scherm komen?
Zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem?
Wat raden jullie aan te doen? Ik ben er helemaal klaar mee.
Ik hoor graag van jullie.
Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘