Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 12:41
Met 90 miljoen skillpoints? Veel, een geselecteerde capital train je zo bij op zo'n account. Helaas heb ik de ISK niet voor zo'n account :) Corp history zou ook lastig kunnen zijn, weet alleen niet meer waar ik NOWAY ook al weer van ken.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28
Stampertjen schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:48:
Iemand die me kan zeggen hoeveel ik hiervoor kan krijgen?
Verkopen op de eveboards is meer een kwestie wat de gek ervoor geeft, maar ik vermoed dat ergens tussen de 25-35B wel moet lukken, gezien andere characters met de zelfde skillset die momenteel verkocht worden.
Dutchman! schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:08:
Corp history zou ook lastig kunnen zijn, weet alleen niet meer waar ik NOWAY ook al weer van ken.
Bij de meeste alliances is een link naar de verkoop op eveboards meer dan voldoende zodat dit geen probleem is.

[ Voor 30% gewijzigd door Cardinal op 12-08-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
ziet er leuk uit, alleen weer zo'n gevalletje 'wasted SP' in leadership omdat hij niet focussed is puur en alleen leadership & command ships / t3's

dan val je buiten de boot voor de link alt markt en omdat je vrijwel geen wapens hebt behalve drones hebt is hij niet 'af'

wel een leuke toon als projectje, gunnery en battleships afwerken ben je er zo 50-60 voor kwijt, maar dat kost wel een flinke hoeveelheid SP.

ik heb er ook zo eentje, maar dan met de weapon skills wel intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31

Shunt

Boe

lethalnl schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:43:
ziet er leuk uit,alleen weer zo'n gevalletje 'wasted SP' in leadershiip omdat hij niet focussed is puur en alleen leadership & command ships / t3's
Wasted SP ? je weet toch hopelijk wel dat er een grote hoeveelheid mensen zijn die nog leadership skills getrained hebben voor bijvoorbeeld in hun titan / command ships voor de T3 introductie en mensen die niet alleen een dedicated boosting alt willen ook gewoon leadership skills trainen?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
je wil voor dat soort rollen een focussed character hebben, waarom moet een link alt assault ships kunnen vliegen? of HAC's? hij gebruikt toch alleen maar T3's en af en toe een command ship

mijn punt is de verkoopbaarheid van het character

als ik op zoek ben naar een link alt is 90m SP veel te veel, als ik hem in een titan wil parkeren kan ik er ook niets mee want hij mist alle capital skills.

dus zit je met een hele skill catagorie die compleet buiten de boot valt.

qua bruikbaarheid heb je dus een link alt die ook wapenloze T2 frigs en cruisers kan gebruiken (behalve sommige drone boats dan)

daar schiet je niet veel mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Shunt schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:47:
[...]

Wasted SP ? je weet toch hopelijk wel dat er een grote hoeveelheid mensen zijn die nog leadership skills getrained hebben voor bijvoorbeeld in hun titan / command ships voor de T3 introductie en mensen die niet alleen een dedicated boosting alt willen ook gewoon leadership skills trainen?
Sidenote: Deze char is van 2011, en T3's kwamen in Apocrypha uit 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

lethalnl schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:55:
je wil voor dat soort rollen een focussed character hebben, waarom moet een link alt assault ships kunnen vliegen? of HAC's? hij gebruikt toch alleen maar T3's en af en toe een command ship

mijn punt is de verkoopbaarheid van het character

als ik op zoek ben naar een link alt is 90m SP veel te veel, als ik hem in een titan wil parkeren kan ik er ook niets mee want hij mist alle capital skills.

dus zit je met een hele skill catagorie die compleet buiten de boot valt.

qua bruikbaarheid heb je dus een link alt die ook wapenloze T2 frigs en cruisers kan gebruiken (behalve sommige drone boats dan)

daar schiet je niet veel mee op.
Het ging mij niet om het stukje verkoop maar ik hoor van iedereen oh leadership wasted skills.
Ik heb in 2013 mijn leadership skills afgemaakt puur en alleen zodat ik toen nog in snigwaffe tijdens het Aliance tournament een van de links kon draaien in onze setup.

Ja voor een dedicated leadership alt zijn alle skils er om heen nutteloos maar als een nieuwe main voor iemand met meer geld dan tijd zou je met wat extra training time zeer goed mee kunnen komen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
bedankt voor de informatie. leadership skills heb ik nog niet zolang was eerder om gewoon iets te trainen en omdat we command ships bij onze doctrines hadden.

Houden lijkt me beetje nutteloos. ik speel amper nog uurtje per week en met 6 account tussen de 70 en 120m sp is het beetje overkill

Nuja zal waarschijnlijk er nog half jaar plexjes tegenaan gooien en account nog maxen voor carriers.

[ Voor 49% gewijzigd door Stampertjen op 12-08-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
je doet er beter aan de gunnery skills te trainen, en daarna de large guns en battleships

als je hem helemaal doortrekt in sub-cap skills wordt het interessant, cap skills is weer een uitstap die helemaal niets met bestaande skills te maken heeft.

• Hemmo Paski
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-04 15:41
Ik heb eve veeeeeel en laaaaaang gespeeld. Op een gegeven moment 7 accounts lopen en dagelijk toch wel gemiddeld een uurtje of 6 a 7. Met de plex prijs van nu, is dat niet echt haalbaar meer. Zou 7b per maand zijn. Mocht er iemand een heel gek bod doen, dan is mijn main te koop: http://eveboard.com/pilot/Hemmo_Paskiainen (201,3mil sp, subcap All L5)
Ik heb al een 200b bod gehad, maar ik sta open voor aanbiedingen.

Als iemand nog een goede groep mensen zoekt met veel activiteit in Euro TZ dan zou je MOA, Mordus Angels eens een keer kunnen aanspreken. Ik heb een MAXX1 + 2, GBC, -A- (oude -A-) achtergrond, en zij komen daar het dichtste bij zonder bij de lame PL te gaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Hemmo Paski op 14-08-2015 16:33 ]

• lethalnl
200b is wel een beetje veel, je hebt al 22m in indy skills zitten en hebt behalve jump skills geen caps.

zou eerder rond de 120-150 zeggen

waarom heb je dat bod van 200b niet aangenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 1,25 mil SP en dan ga ik door de 100 miljoen heen met mijn main w00t

ben nu de missles skills aan het oppoetsen wat zal ik daarna doen?
rigging skills?
sensor compensations?
battleships 5 en marauder lvl 4 of 5 en welke volgorde BSs

http://eveboard.com/pilot/Ellendras_Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 00:48:

rigging skills?
sensor compensations?

Cynosural field theory en graviton physics naar V zijn toch beiden skills die mooie extra unlocken. En is al vlug maandje trainen. Als je geregeld logi bent is repair drones en logistics V ook de moeite.
Daarna zou ik kijken voor blackops en eventueel carrier. voor deployments en transport is carrier op je main best handig.

Ik ben deze nacht met mijn main over de 100m gegaan. Beide eens naast elkaar gezet om te vergelijken : http://eveboard.com/compa...ndras_Silver,Stampertje'n

[ Voor 15% gewijzigd door Stampertjen op 14-08-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee wil geen caps vliegen met main, heb een neutral alt die freighters, orca en alle carriers kan vliegen en heb een 133 mil alt die op titans na alle capitals kan vliegen. en logi vliegen vind ik niks

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 00:48:

rigging skills?
sensor compensations?

Drone durability 5
cyno&grav 5 zoals mythic al zei idd
verder is er in spaceship command nog wel wat te halen, hele hoop T2 lvl 5's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Ik begin een beetje inspiratieloos te raken met betrekking tot training.
Zie hier mijn main pvp toon:
http://eveboard.com/pilot/Btweeduizend

En mijn pvp / recon / capital pilot:
http://eveboard.com/pilot/AproK

De focus voor mij is altijd 100% pvp ik heb echt geen idee welke skills ik op het moment allemaal gemist heb na een paar pauzes van een half jaar.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Shunt schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:35:
Ik begin een beetje inspiratieloos te raken met betrekking tot training.
Zie hier mijn main pvp toon:
http://eveboard.com/pilot/Btweeduizend

En mijn pvp / recon / capital pilot:
http://eveboard.com/pilot/AproK

De focus voor mij is altijd 100% pvp ik heb echt geen idee welke skills ik op het moment allemaal gemist heb na een paar pauzes van een half jaar.
Even vluchtig naar gekeken. Armor Resistance Phasing zou ik zeker naar V doen voor Btweeduizend, en voor je cap pilot zou ik sensor comps + Advanced Target Management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:58:
[...]

Even vluchtig naar gekeken. Armor Resistance Phasing zou ik zeker naar V doen voor Btweeduizend, en voor je cap pilot zou ik sensor comps + Advanced Target Management.
ik wou dat ook posten inderdaad... en armor layering is ook een belangrijke en de skills voor nano paste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmo Paski
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-04 15:41
lethalnl schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:39:
200b is wel een beetje veel, je hebt al 22m in indy skills zitten en hebt behalve jump skills geen caps.

zou eerder rond de 120-150 zeggen

waarom heb je dat bod van 200b niet aangenomen?
Owww tjaa, wilde een 100% subcap char ooit hebben, zo'n 7 jaar geleden 8)7
I guess dat die beetje zeldzaam zijn onderhand met alle supers ect enzo. Alhoewel ik ben nog steeds wel een beetje van mening dat capitals, en zeker supers, op een alt thuis horen hoor, maarja dat zal zeker nog left overs zijn uit het dreads tijdperk.

Over een jaar zijn alle gunnery en missile skills op L5. Ik weet het eerlijk gezegd niet hoor, waarom ik het niet heb aangenomen, ik denk dat ik er ook nog redelijk aan gehecht ben. De ranking op eveboard (voor wat dat waard is) is rond #50 (duur ff vordat ie opnieuw update). Als ik een gek bod krijg dan gaat ie wel weg hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:01:
[...]

ik wou dat ook posten inderdaad... en armor layering is ook een belangrijke en de skills voor nano paste
Die was ik helemaal vergeten :D.

Ben atm druk bezig mijn normale pvp main ook te trainen richting caps aangezien je tegenwoordig niet eventjes 4 chains achter elkaar pakt om te moven. Het is dus gemakkelijker om 2 archons te hebben.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2max
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-09 19:35
Iemand nog suggesties voor leuke corps?
Keek naar Syndicate Society, zitten in Sansha nullsec. Maar wat een gedoe om daar te komen... 61 jumps vanuit jita waarvan 40 al door null sec en anders via WH's, wat toch bijna russian roulette is :(

Zijn er "casual" null sec corpes? Klein beetje ervaring in null gehad en je wordt wel beetje paranoide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
met een travel ceptor kom je bijna overal wel onbeschadigd hoor, en nog snel ook.

de afstand vanaf jita moet eigenlijk nooit een factor zijn in je keuze, beetje alliance heeft wel een paar JF pilots

en casual corps...naja eigenlijk bijna alle corps behalve degene die dat niet zijn, en dat zijn meestal een verzamelijk autistische shitlords :P
waar je vooral op moet letten is dat de alliance een beetje een voet aan de grond heeft, in je timezone actief is (super belangrijk), in je skilllevel zitten qua doctrines en de FC's niet een stel randdebielen zijn.

mijn corp houdt bijv. de PL standaard aan, 20 kills elke 2 maanden ofzo puur en alleen dat we niet vol zitten met mensen die zowiezo niet meer spelen.

maar wij zijn dan ook wel het tehuis voor rehabiliterende bittervets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff sommige dingen in eve snap ik toch niet helemaal. Als je net door een stargate bent gegaan ben je cloaked. wil je weg warpen decloak je automatisch. maar wil je je cloak gebruiken krijg je een error: cant do that you are cloaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

lethalnl schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:17:
met een travel ceptor kom je bijna overal wel onbeschadigd hoor, en nog snel ook.

de afstand vanaf jita moet eigenlijk nooit een factor zijn in je keuze, beetje alliance heeft wel een paar JF pilots

en casual corps...naja eigenlijk bijna alle corps behalve degene die dat niet zijn, en dat zijn meestal een verzamelijk autistische shitlords :P
waar je vooral op moet letten is dat de alliance een beetje een voet aan de grond heeft, in je timezone actief is (super belangrijk), in je skilllevel zitten qua doctrines en de FC's niet een stel randdebielen zijn.

mijn corp houdt bijv. de PL standaard aan, 20 kills elke 2 maanden ofzo puur en alleen dat we niet vol zitten met mensen die zowiezo niet meer spelen.

Snigg standaard is 60 kills per maand en ik geloof dat er meer dan zat corps zijn in pl waar activity niet een hoofdzaak is kug kug israd kug kug.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hemmo Paski schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:25:
Ik heb eve veeeeeel en laaaaaang gespeeld. Op een gegeven moment 7 accounts lopen en dagelijk toch wel gemiddeld een uurtje of 6 a 7. Met de plex prijs van nu, is dat niet echt haalbaar meer. Zou 7b per maand zijn. Mocht er iemand een heel gek bod doen, dan is mijn main te koop: http://eveboard.com/pilot/Hemmo_Paskiainen (201,3mil sp, subcap All L5)
Ik heb al een 200b bod gehad, maar ik sta open voor aanbiedingen.

Als iemand nog een goede groep mensen zoekt met veel activiteit in Euro TZ dan zou je MOA, Mordus Angels eens een keer kunnen aanspreken. Ik heb een MAXX1 + 2, GBC, -A- (oude -A-) achtergrond, en zij komen daar het dichtste bij zonder bij de lame PL te gaan.
wow over de 201 mil SP damn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2max
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-09 19:35

.......
Bedankt voor het advies, interceptor zijn idd wel handig, alleen duurt het nog 24 dagen :S ben bezig met het trainen voor tengu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
interdiction nullified covert ops tengu is precies hetzelfde, tikkie makkelijker te bumpen (0.0001 vs 0.001% kans ofzo) maar wel immuun voor smartbombers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:57:
pfff sommige dingen in eve snap ik toch niet helemaal. Als je net door een stargate bent gegaan ben je cloaked. wil je weg warpen decloak je automatisch. maar wil je je cloak gebruiken krijg je een error: cant do that you are cloaked.
als je door een stargate gaat ben je inderdaad cloaked en daardoor mag je geen modules activeren maakt niet uit welke module. dus je moet eerst decloaken en dan kan je alles doen wat je wil incl cloaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:37:
[...]

als je door een stargate gaat ben je inderdaad cloaked en daardoor mag je geen modules activeren maakt niet uit welke module. dus je moet eerst decloaken en dan kan je alles doen wat je wil incl cloaken
ja, maar... je bent niet gelijk decloaked als je weg warped. duurt ff. dus ik weet niet waneer ik ik precies ben decloaked. is misschien server lag of het zit in de game ingebouwd weet nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:22:
[...]

ja, maar... je bent niet gelijk decloaked als je weg warped. duurt ff. dus ik weet niet waneer ik ik precies ben decloaked. is misschien server lag of het zit in de game ingebouwd weet nie
Dat is een game mecanic, het is natuurlijk niet leuk als jij gewoon zonder enige vorm van consequentie of risico van de ene kant naar de andere kant van het universum kunt vliegen in je cloaky ship. Daarom vanaf het moment dat je beweegt / een actie uitvoert op je ship zul je decloacked worden en zit er een hele korte "lag" tussen dat moment en het activeren van je cloack. Zodat de andere mensen de kans hebben jou te pakken te krijgen ;).

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2max schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:44:
[...]

Bedankt voor het advies, interceptor zijn idd wel handig, alleen duurt het nog 24 dagen :S ben bezig met het trainen voor tengu
als je nog 24 dagen nodig hebt om in een interceptor te kruipen vraag ik me af of het wel verstandig is om een tengu te vliegen. en als je in 0.0 wilt leven is een interceptor wel reuze handig om te vliegen.

mijn mening, voordat je dure schepen gaat vliegen zoals T3 cruisers en faction battleships enzo moet je wel je basics covered hebben, dat houdt in goeie fitting skills, goeie weapon skills en goeie nav en tanking skills

maar goed dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
aangezien het in eve rustig is ben ik maar buiten eve bezig met andere projecten :P

wie raad wat het is :+

http://nas.ajdulion.nl:8181/?action=stream

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik denk dat felicitaties toch wel enigzins op zijn plaats zijn voor XzeroD voor deze:

https://zkillboard.com/related/30000381/201508161500/

gefeliciteerd op het halen van de volgende ronde, ook al is het de losers bracket

iemand anders nog een match gevlogen afgelopen weekend?

---

en hoe fit je een proteus in een tinkerteam?

https://zkillboard.com/kill/48507757/

zo dus niet, die ging neer als een een vuist door een natte krant.

[ Voor 10% gewijzigd door lethalnl op 17-08-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:04:
ik denk dat felicitaties toch wel enigzins op zijn plaats zijn voor XzeroD voor deze:

https://zkillboard.com/related/30000381/201508161500/

gefeliciteerd op het halen van de volgende ronde, ook al is het de losers bracket

iemand anders nog een match gevlogen afgelopen weekend?

---

en hoe fit je een proteus in een tinkerteam?

https://zkillboard.com/kill/48507757/

zo dus niet, die ging neer als een een vuist door een natte krant.
Thanks, wat had ik zweethanden zeg. Maar ik ben weer een leuke ervaring rijker, dit is wel iets wat ik in de toekomst meer ga doen. Volgende keer tegen castabouts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
owjah... dat s ook weer ja... alliance tournament :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
hoi hoi..

ik wilde weer wat gaan eve'en... momenteel niet zo veel tijd om te gamen en eve past daardoor mooi in mijn schema, vanwege de skill queue. + ik kan het mooi op mijn 2de scherm spelen terwijl ik wat aan het werken ben.

Nu heb ik in het verleden meerdere trialaccounts aangemaakt op hetzelfde e-mailadres. Waarvan ik er 1 een tijdje betaald heb gespeeld. Nu heb ik volgens mij het goede account gevonden. Als ik inlog op de eve site onder dit account zie ik 3 silhouetten van characters maar verder geen namen ofzo.
Ik weet dat ik in het verleden een account had met 2 characters die beide wat leuke schepen hadden. Hoe kom ik er echter of dit het goede account is? Heb al geprobeerd dit account in evemon te zetten en dan krijg ik wel netjes alle skills te zien en ISK maar bijvoorbeeld niet welke schepen ik heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Rudolf op 21-08-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Rudolf schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:38:
hoi hoi..

ik wilde weer wat gaan eve'en... momenteel niet zo veel tijd om te gamen en eve past daardoor mooi in mijn schema, vanwege de skill queue. + ik kan het mooi op mijn 2de scherm spelen terwijl ik wat aan het werken ben.

Nu heb ik in het verleden meerdere trialaccounts aangemaakt op hetzelfde e-mailadres. Waarvan ik er 1 een tijdje betaald heb gespeeld. Nu heb ik volgens mij het goede account gevonden. Als ik inlog op de eve site onder dit account zie ik 3 silhouetten van characters maar verder geen namen ofzo.
Ik weet dat ik in het verleden een account had met 2 characters die beide wat leuke schepen hadden. Hoe kom ik er echter of dit het goede account is? Heb al geprobeerd dit account in evemon te zetten en dan krijg ik wel netjes alle skills te zien en ISK maar bijvoorbeeld niet welke schepen ik heb.
Heb je gekeken onder Assets in EVEMon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
XzeroD schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:41:
[...]

Heb je gekeken onder Assets in EVEMon?
waarschijnlijk niet. Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Rudolf schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:42:
waarschijnlijk niet. Dank voor de tip.
En anders kan je "hours for PLEX" benutten waarmee je account (eenmalig totdat weer een subscription heb betaald) gedurende 4 uur actief kan zetten.

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sPENKMAN schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:30:
[...]

En anders kan je "hours for PLEX" benutten waarmee je account (eenmalig totdat weer een subscription heb betaald) gedurende 4 uur actief kan zetten.
corrigeer me als ik het fout heb maar volgens mij wordt de optie "hours for plex" disabled als je geen plex activeerd in die 4 uur. als je daarna weer betaald wordt de optie niet gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:48
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:11:
[...]
Corrigeer me als ik het fout heb maar volgens mij wordt de optie "hours for plex" disabled als je geen plex activeerd in die 4 uur. als je daarna weer betaald wordt de optie niet gereset.
Correct - na hours for plex heb je vier uur om een plex te activeren anders wordt de optie verwijderd. Sterker nog: al betaal je in die vier uur op een alternatieve manier (cc en ideal geprobeerd hier), dan nog wordt de optie verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
http://eveboard.com/pilot/Trailier

Logi 5 nu t2 triage en nog wat andere zooi voor komende paar maand.

(staat te koop)

http://eveboard.com/pilot/NYAN_Cat
inactief want no monnies, staat te koop trouwens :P

Eigenlijk afgelopen 2 maand ish helemaal geen zin en tijd gehad en komend half jaar ook geen tijd. Volg het nieuws nu en dan wel een beetje maar checkte laatst en ben uit mn corp geknikkerd :) ff nog paar maand wachten en dan resubben zodat ik die carrier weg kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007

In Finfleet hoef je niet altijd kills enzo te hebben hoor ;-)

Doe je als nieuweling meteen niets in het begin.. mjah dan zal snel een kick komen...

ga je een tijdje afe en geef je t door.. no problemo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
E2max schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:41:
Iemand nog suggesties voor leuke corps?
Keek naar Syndicate Society, zitten in Sansha nullsec. Maar wat een gedoe om daar te komen... 61 jumps vanuit jita waarvan 40 al door null sec en anders via WH's, wat toch bijna russian roulette is :(

Zijn er "casual" null sec corpes? Klein beetje ervaring in null gehad en je wordt wel beetje paranoide :P
kom eens langs in het tweakers channel (gathering.tweakers.net), het zou niet voor het eerst zijn dat we op die manier een thuis voor iemand hebben gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

Ook al is dat het meest rustige kanaal waar ik in zit :p

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Ik ben er maar uitgegaan. Hij staat ook op delayed. Je ziet niet of er iemand anders inzit.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
volgens mij niet hoor, ik zie altijd wie er in online is

we bereiken toch nooit de 50+ waar je delayed aan moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Standaard staat 'ie vast op delayed. Kan je zelf veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 16:04
Toen ik gisteren joinde zag ik gewoon iedereen. Welgeteld 3 mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Geen idee wie ook de eigenaar ervan is, iemand?

• lethalnl
nope, als je zin hebt kan je in de oude topics gaan graven naar de post die het aankondigde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Kan ook gewoon nieuw kanaal maken toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
klopt, maar wat willen we nou veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:04:
klopt, maar wat willen we nou veranderen?
een inkoppertje

de prijs voor plexen jeez niet normaal :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2015 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik heb zojuist even deze gebruiker gepoked, gezien hij de eerste referentie maakt over het gathering.tweakers.net kanaal. de hamvraag is of hij wel actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Laat maar weten als dit kanaal blijft of er een nieuw kanaal komt, dan kan de startpost evt worden aangepast. Willen we al een nieuwe topicstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
deze dateert van 2013 maar is nog wel up to date qua info, aanpassen lijkt mij voldoende als we zowiezo al veranderen.

het kanaal is vrij deaud namelijk

• Cardinal
Gisteravond 7 mensen in channel :)

Dat is het hoogste aantal in maanden, al betwijfel ik of het er meer worden, met on zonder nieuw kanaal. Tenzij ik al mijn alts abonneer :P

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
Cardinal schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:24:
Ik heb zojuist even deze gebruiker gepoked, gezien hij de eerste referentie maakt over het gathering.tweakers.net kanaal. de hamvraag is of hij wel actief is.
Is een corp member van mij, is actief maar niet de eigenaar..
ik dacht eerst zelf dat ik/een van mn alts eigenaar was van het kanaal maar helaas niet dus.

ccp contacten is ook hopeloos ze zullen ''nooit'' de eigenaar bekend maken... (tried that and burned)

maar nieuw/oud kanaal maken/gebruiken zal echt niet meer activiteit creeren denk ik zomaar..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 13:31
gathering.tweakers.net[dot] :)

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• Dutch2007
denk idd dat er niet veel/meer activiteit zal komen... (was dit er uberhaubt ooit?)

chat is imo ook... outdated? :P enige hoe wij het in de corp doen is vaak via whatsapp en TS3/IRC/jabber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Hoi tweakfleet!

Ik heb zojuist het programma van Evesterdam op de website gezet! We hebben een hele hoop developers die naar Amsterdam komen, 300+ miljard ISK aan prijzen, Eve Valkyrie en Eve Gunjack, presentaties van onder andere Mr Vee, CCP FoxFour, CCP Starbug en CCP Bettik, en meer!

Hopelijk zie ik jullie op de grootste spelersbijeenkomst van Europa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

-GSF-JohnDoe schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 14:17:
Hoi tweakfleet!

Ik heb zojuist het programma van Evesterdam op de website gezet! We hebben een hele hoop developers die naar Amsterdam komen, 300+ miljard ISK aan prijzen, Eve Valkyrie en Eve Gunjack, presentaties van onder andere Mr Vee, CCP FoxFour, CCP Starbug en CCP Bettik, en meer!

Hopelijk zie ik jullie op de grootste spelersbijeenkomst van Europa!
Helaas in Nottingham weekend ervoor, 2e weekend weg vind me vriendin niet zo leuk helaas :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Evesterdam is leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
awww.....had een beetje gehoopt dat we een avondje met de tweakers konden doen ofzo (ben al 2 dagen bezig met de alliance mensen), en dan komt onze AT13 held niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Heb te horen gekregen dat CCP Fozzie op Evesterdam aanwezig zal zijn, en we hebben een tatoeage artiest op Zaterdag indien mensen Eve tatoeages willen laten zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:53:
awww.....had een beetje gehoopt dat we een avondje met de tweakers konden doen ofzo (ben al 2 dagen bezig met de alliance mensen), en dan komt onze AT13 held niet :P
Grrrrr, ik zal wel weer eens gaan overleggen :9
Wat zijn je plannen precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
naja...tot nu toe gaan ik en valentijn hier zo te zien (maar die zal wel een beetje druk zijn :P).....wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Onze corp komt met iets van 6-8 personen. Gaat gezellig worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
+1 evesterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een BPO pack in contract gezet onder de naam Ellendras Silver starting bid is 12,5 bil buyout 15 bil NPC vallue is iets van 11,5 bil ofzo. De BPOs liggen in rens en het contract is door Ellendras Silver gemaakt

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Wat voor BPO's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
12,5b....zal wel T2 ammo of capitals zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31
Het kanaal 'gathering.tweakers.net' heef tof geen eigenaar of iemand die verdwenen is. Heb in het verleden al wel eens ernaar gevraagd via support of dat te fixen is (niet dus).
Een nieuwe maken zal denk ik niet zoveel helpen, vorig jaar zat er met regelmaat een man of 10-12 in, maar dan is het er veelal nog stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle T1 cruisers, battlecruisers en noctis allemaal perf researched en paar capital parts en orca ook met goeie research

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Na meer dan een half jaar een nieuwe plek gevonden, Snuffed Out - LNAW is het geworden. Gelijk het begin is al anders, wel tof en gaat me zeker bevallen!

• lethalnl
zet de navy mega & proteus maar vast klaar, en misschien dat ik je dan af en toe nog zie als wij eens lekker als 3rd party mee doen :P (ik ga wel even een primary broadcast op je verzoeken natuurlijk)

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:59:
zet de navy mega & proteus maar vast klaar, en misschien dat ik je dan af en toe nog zie als wij eens lekker als 3rd party mee doen :P (ik ga wel even een primary broadcast op je verzoeken natuurlijk)
Had niet anders verwacht :9 Primary op verzoek door PL, het zou een eer zijn :P

• lethalnl
smarn is nog steeds als eerste, dus al die neer gaat weet je dat je nat bent ^^

Verwijderd

pffff plex prijzen zijn echt om te janken, enige indicatie of die prijzen binnenkort omlaag gaan?

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Is wel lekker makkelijk geld kopen nu als je te lui bent om in EVE geld te farmen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:51:
pffff plex prijzen zijn echt om te janken, enige indicatie of die prijzen binnenkort omlaag gaan?
We hebben meer dan 100 plex om weg te geven op Evesterdam ;)

*hint hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:05:
smarn is nog steeds als eerste, dus al die neer gaat weet je dat je nat bent ^^
Haha die gaat dus standaard op me watchlist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
plex prijzen?

wie kijkt daar nou naar :+) weekendje wacht dienst en je plexed een paar accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GSF-JohnDoe schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:04:

We hebben meer dan 100 plex om weg te geven op Evesterdam ;)

*hint hint*
ja das leuk maar kan daar echt niet heen, zou wel willen hoor lijkt me leuk.
lethalnl schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:25:
plex prijzen?

wie kijkt daar nou naar :+) weekendje wacht dienst en je plexed een paar accounts
beetje lastig als je niet speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
wacht dienst als in IRL overwerk :)

veel betere isk/hr dan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hou er maar geen rekening mee dat de plexprijzen zullen dalen. Ik kan me ergens een forum- of Fanfest discussie herinneren dat CCP een plexprijs van 1- 1.5 b acceptabel vond. (misschien kan ik de bron nog terugvinden)

Op zich speelt het voor ervaren spelers ook minder. Er mag misschien wel sprake zijn van opkoopgedrag, maar het is ook veel gemakkelijker om het benodigde isk binnen redelijke tijd bij elkaar te krijgen. Als ik een uur op m'n gemak Forsaken hubs run en de loot/ salvage mee reken zit ik op zo'n 120m.

Ik kan me de tijd nog herinneren van 90 dagen GTC voor 300m ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
The_Cook schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:39:
Hou er maar geen rekening mee dat de plexprijzen zullen dalen. Ik kan me ergens een forum- of Fanfest discussie herinneren dat CCP een plexprijs van 1- 1.5 b acceptabel vond. (misschien kan ik de bron nog terugvinden)

Op zich speelt het voor ervaren spelers ook minder. Er mag misschien wel sprake zijn van opkoopgedrag, maar het is ook veel gemakkelijker om het benodigde isk binnen redelijke tijd bij elkaar te krijgen. Als ik een uur op m'n gemak Forsaken hubs run en de loot/ salvage mee reken zit ik op zo'n 120m.

Ik kan me de tijd nog herinneren van 90 dagen GTC voor 300m ;)
Tuurlijk vindt CCP die prijs goed. Kan voor veel mensen lastig zijn om dat bedrag binnen te harken per maand dus die betalen met cash ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Nog mensen van ViperFleet hier aanwezig waar ik een gesprekje mee kan voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
spookz0r schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 22:43:
[...]
Tuurlijk vindt CCP die prijs goed. Kan voor veel mensen lastig zijn om dat bedrag binnen te harken per maand dus die betalen met cash ;)
Ik zit linksom en rechtsom te denken maar snap het niet: Plex is per dag speeltijd meer inkomsten voor CCP. Dus waarom zouden ze mensen dan regulier willen laten betalen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op zondag 13 september 2015 @ 17:52:
[...]

Ik zit linksom en rechtsom te denken maar snap het niet: Plex is per dag speeltijd meer inkomsten voor CCP. Dus waarom zouden ze mensen dan regulier willen laten betalen? :?
zal wel komen doordat er teveel plexes zijn, alleen de verkoop levert CCP geld op. de gametime of verkoop voor ISK levert ze niks op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:53:
[...]

zal wel komen doordat er teveel plexes zijn, alleen de verkoop levert CCP geld op. de gametime of verkoop voor ISK levert ze niks op
Het aantal plexen in de markt kan CCP ook controleren. Een prijs die de trend heeft alleen maar te stijgen ( vergelijkbaar met de goudkoers ) geeft aan dat er eerder schaarste is, of de vraag structureel hoog. Economie les 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemkoolsaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Peekster schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:21:
Nog mensen van ViperFleet hier aanwezig waar ik een gesprekje mee kan voeren?
Zeker, zoek me vanavond ff op in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
FYI wij gaan de avond van de 25e uit in amsterdam met de vroege vogels voor evesterdam, als je zin hebt om mee te gaan poke me maar ff.

• Cardinal
Gisteren mijn favoriete target "omgdutch" weer in local. >:) Helaas heb ik hem alleen in local kunnen zien en amper kunnen bevechten.

NCdocked had kennelijk een aantal ragepings uitgestuurd en kennelijk was the imperium verveeld, want de opkomst was vrij hoog, wat een rechtsomkeert van NCdocked inhield na een bombing run en wat kills door de tengu fleet.

• lethalnl