Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28
Sure. Begin met de tutorials en nee die wil je niet overslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Cardinal schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:23:
Sure. Begin met de tutorials en nee die wil je niet overslaan :)
Ik quote dit even om te benadrukken hoe belangrijk het is, nee die wil je ECHT niet overslaan.

Er zijn denk ik 2 momenten waarop de meeste mensen afhaken:
  • Na het overslaan van de tutorials en denken dat EVE te moeilijk is
  • Na de tutorials waar ze in het diepe gegooid worden
Doe dus gewoon de tutorials, en daarna de advanced tutorials (te vinden onder F12 als ik me niet vergis). Leer je echt een hoop van, daarna raad ik aan om een plek te zoeken waar ze je dingen kunnen leren (EVE-Uni, Pandemic Horde vooral pvp, en nog een aantal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morex
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:25
Ok mooi, ga ik doen. Heeft iemand nog een invite voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Morex schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:29:
Ok mooi, ga ik doen. Heeft iemand nog een invite voor me?
Verstuurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
Ik heb m'n main gisteren weer eens gesubbed. Dacht ff te #yolo'en van Zinkon naar lowsec, eerste gate was ik al de sjaak met mijn proteus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

De_Bastaard schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:04:
Ik heb m'n main gisteren weer eens gesubbed. Dacht ff te #yolo'en van Zinkon naar lowsec, eerste gate was ik al de sjaak met mijn proteus :')
Welcome back :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
Modbreak:Het verkopen voor echt geld van ingame items en account is niet toegestaan volgens de EULA

[ Voor 76% gewijzigd door iisschots op 12-03-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Dat heet RMT en is niet toegestaan volgens de EULA van EVE, je zal op dit forum dan ook geen advies in dat opzicht krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Zr40 op 12-03-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Zr40 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:50:
Dat heet RMT en is niet toegestaan volgens de EULA van EVE, je zal op dit forum dan ook geen advies in dat opzicht krijgen.
Klopt, daarom je post geedit.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
Ik dacht toch echt dat ik vroeg om iemand met ervaring -> PM, ik bied hier niks aan..
maar whatever....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayertjez
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 13:33
Net maar weer game time gekocht. In game name is Hayertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik zag het, welkom terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Oh, en zo zie ik dat ik ook nog een Aeon char "over" heb waar ik een jaar niks mee gedaan heb :7

http://eveboard.com/pilot/Keedy_Black_Kachaturian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
De_Bastaard schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:47:
Oh, en zo zie ik dat ik ook nog een Aeon char "over" heb waar ik een jaar niks mee gedaan heb :7

http://eveboard.com/pilot/Keedy_Black_Kachaturian
Mocht je er vanaf willen, ik heb wel interesse :) mooie aanvulling op mijn super char!

Toevallig net bpc pack gekocht voor een hel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Misschien, ik zal wr eens over nadenken. Zowieso de vraag wat zo'n char tegenwoordig opbrengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
http://evesterdam.com/?p=219

ohgodwhy

november is koud en nat man, waarom november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:51:
http://evesterdam.com/?p=219

ohgodwhy

november is koud en nat man, waarom november?
ik zie je punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Meer drinken, heb je het ook niet zo koud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
XzeroD schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:30:
Meer drinken, heb je het ook niet zo koud :P
jij moet niet praten, je was er niet eens vorig jaar :P

maar ik ga de balans tussen aangeschoten warm en, de gracht in dronken even opzoeken denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:45:
[...]

jij moet niet praten, je was er niet eens vorig jaar :P

maar ik ga de balans tussen aangeschoten warm en, de gracht in dronken even opzoeken denk ik.
Vorig jaar niet, dit jaar hoogstwaarschijnlijk wel d:)b. Nu het niet in september valt kan ik naar #EVE_NT in Nottingham en naar Evesterdam gaan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morex
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:25
Zijn er toevallig nog meer nieuwe spelers van Eve hier op het forum? Iemand interesse om samen op pad te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delune
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-08 21:01
heb mijn chars ook maar weer gesubbed, na bijna 9 maand begon het weer te jeuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
En dan komt er een ping voorbij gericht aan TEST capitals waarin gevraagd wordt om triage carrier pilots, schip zelf was niet nodig die werden uitgedeeld, door PL O+

Even later zit je dan op de PL comms mee te luisteren (damn wat praat die Killah Bee luid) naar hoe hun supers met onze bombers de boel aan het neermaaien zijn. Helaas niet het veld op gestuurd en met onverrichte zaken teruggekeerd, het had zo leuk kunnen zijn.

100B aan kills, 10B aan losses lijkt het resultaat te zijn geweest:
http://evf-eve.com/servic...0&e=321&t=rarvrvvvfub&r=1

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31

Shunt

Boe

sPENKMAN schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 00:00:
En dan komt er een ping voorbij gericht aan TEST capitals waarin gevraagd wordt om triage carrier pilots, schip zelf was niet nodig die werden uitgedeeld, door PL O+

Even later zit je dan op de PL comms mee te luisteren (damn wat praat die Killah Bee luid) naar hoe hun supers met onze bombers de boel aan het neermaaien zijn. Helaas niet het veld op gestuurd en met onverrichte zaken teruggekeerd, het had zo leuk kunnen zijn.

100B aan kills, 10B aan losses lijkt het resultaat te zijn geweest:
http://evf-eve.com/servic...0&e=321&t=rarvrvvvfub&r=1
KillahBee onze german FC heerlijk als die een beetje los gaat in gecompliceerde gevechten.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dat was meer een turketshoot hoor :)

maar holy shit wat een slachting....die machs deden echt helemaal niets en gewn kon niet eens op grid blijven omdat ze telkens gebombed werden.

uiteindelijk met 40% structure gedocked in station (zonder repair services ofzo? mss uitgeschakeld door entosis)
en konden niet meer naar buiten

CO2 en lawn compleet van de kaart geveegd

fixed trouwens: http://evf-eve.com/servic...0&e=321&t=rarvrvvvfub&r=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik was er niet zelf bij, was bezig met een ander project in eve op dat moment. Maar uiteraard had wel een twitch stream aanstaan, geweldig om te zien hoe die machs neer gingen.

btw lawn staat in jou battlereport bij de verkeerde partij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
die link update dus niet als je met alliances gaat schuiven.....raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ziet er gezellig uit. Toch maar deze week al mijn crap eens moving richting het noorden en weer re-apply'en bij mijn ouwe buddies in NC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Wat een fight gisteren in 2D-!!!
Ik heb er echter weinig van genoten, ik heb al veel fights gedaan in TIDI maar dit was anders, mijn hele cleint was desynced, ik kon echt niets doen.
Processor en RAM stonden beiden boven 90%.
Ik probeerde mensen te locken voor reps en lukt maar niet tot mijn corpmates zeiden dat ik op hun scherm al 5 minuten dood was :-(
Iemand ervaring hiermee ivm met settings en zo?
Ik heb een deftige PC kan alle niewue games op max spelen, maar gisteren was echt onspeelbaar.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

beve schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:26:
Wat een fight gisteren in 2D-!!!
Ik heb er echter weinig van genoten, ik heb al veel fights gedaan in TIDI maar dit was anders, mijn hele cleint was desynced, ik kon echt niets doen.
Processor en RAM stonden beiden boven 90%.
Ik probeerde mensen te locken voor reps en lukt maar niet tot mijn corpmates zeiden dat ik op hun scherm al 5 minuten dood was :-(
Iemand ervaring hiermee ivm met settings en zo?
Ik heb een deftige PC kan alle niewue games op max spelen, maar gisteren was echt onspeelbaar.....
Je PC trok het gewoon niet, EVE trekt in tidi gewoon heel heel erg veel. Zet als eerste je geluid van EVE uit, dat scheelt al qua performance, als dat niet helpt zet de graphics op zijn laagst, en mocht dat nog niet helpen dan anchor op iemand en open je map F10, je ziet misschien niks van het gevecht maar je kan wel redelijk normaal werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
XzeroD schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:42:
[...]

Je PC trok het gewoon niet, EVE trekt in tidi gewoon heel heel erg veel. Zet als eerste je geluid van EVE uit, dat scheelt al qua performance, als dat niet helpt zet de graphics op zijn laagst, en mocht dat nog niet helpen dan anchor op iemand en open je map F10, je ziet misschien niks van het gevecht maar je kan wel redelijk normaal werken
Bedankt hiervoor zal ik zeker proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:02
Ben al een paar maanden unsubbed wegens RL drukte, maar schijnt dat er weer een nieuwe, grote "war" is in Eve?

Spannend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:00
CutePuppy schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 07:40:
Ben al een paar maanden unsubbed wegens RL drukte, maar schijnt dat er weer een nieuwe, grote "war" is in Eve?

Spannend?
Yup, spannend :)

Gisteren de fight voor de Ihub in M-O, local ging over de 3k heen. TiDi was uiteraard maximaal aanwezig maar lang niet allesverlammend. Die nieuwe hardware is top _/-\o_
Alleen jammer dat ik in een Logi zat en er welgeteld 1 fleetmember van ons geprimaried werd gedurende de hele fight van 4 uur 8)7

Maar goed, Ihub is gewonnen door de niet CFC en CO2 (die M-O in handen hadden) heeft besloten om ook geen ally meer te zijn van CFC :+ Double win voor ons dus (zit in Mercenary Coalition we zijn gehuurd om mee te doen tegen CFC).

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

ed-oorklep schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:41:
[...]
Gisteren de fight voor de Ihub in M-O, local ging over de 3k heen. TiDi was uiteraard maximaal aanwezig maar lang niet allesverlammend.
Ik heb 3660 in local nog gezien :)

TiDi valt wel mee, maar mijn eigen hardware (3570K op 4 GHz en een 980 Ti) blijkbaar niet. Logi met 0.2 fps is allesbehalve een feest. |:( De gebruikelijke trucs (effecten uit, brackets uit) hadden geen effect op de framerate. (Heeft dat überhaupt zin?)

FC warpte ons na een paar uur weg. Uiteraard onmiddellijk 144 fps.

[ Voor 3% gewijzigd door Zr40 op 29-03-2016 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
ed-oorklep schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:41:
[...]

Yup, spannend :)

Gisteren de fight voor de Ihub in M-O, local ging over de 3k heen. TiDi was uiteraard maximaal aanwezig maar lang niet allesverlammend. Die nieuwe hardware is top _/-\o_
Alleen jammer dat ik in een Logi zat en er welgeteld 1 fleetmember van ons geprimaried werd gedurende de hele fight van 4 uur 8)7

Maar goed, Ihub is gewonnen door de niet CFC en CO2 (die M-O in handen hadden) heeft besloten om ook geen ally meer te zijn van CFC :+ Double win voor ons dus (zit in Mercenary Coalition we zijn gehuurd om mee te doen tegen CFC).
Was er ook gisteren.
Ik zit in Bastion, gefeliciteerd met de win.
Ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat deze oorlog voor jullie gewonnen is.
Zie imperium niet veel meer terug doen ;w
Eens kijken wat mijn corp gaat doen, kan me moeilijk voorstellen dat die gaan blijven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:00
Zr40 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:00:
[...]

Ik heb 3660 in local nog gezien :)

TiDi valt wel mee, maar mijn eigen hardware (3570K op 4 GHz en een 980 Ti) blijkbaar niet. Logi met 0.2 fps is allesbehalve een feest. |:( De gebruikelijke trucs (effecten uit, brackets uit) hadden geen effect op de framerate. (Heeft dat überhaupt zin?)

FC warpte ons na een paar uur weg. Uiteraard onmiddellijk 144 fps.
Geluid uit?
Bij mij ging het prima met dezelfde cpu en een amd HD7800 niks geen overclock of zo....

gemiddeld fps in de fight was iets van 24, met iedere 20-30 seconden een dipje naar 3fps voor een seconde of twee....
beve schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:25:
[...]

Was er ook gisteren.
Eens kijken wat mijn corp gaat doen, kan me moeilijk voorstellen dat die gaan blijven.....
Thanks, en succes :) en de oorlog is nog lang niet gewonnen, ik ben heel benieuwd hoe lang de huidige coalitie het uit gaat houden :)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ah dat stond inderdaad aan. Geluid is toch niet zo nuttig bij zo'n grote blob fight. Dat probeer ik de volgende keer, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
beve schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:25:
[...]
Was er ook gisteren.
In principe is alle space opengesteld en kan bastion migreren naar deklein of andere sov.

Als imperium speler vind ik dit een prachtige tijd. Al is het niet leuk om constant te verliezen, dit is het moment dat je erachter komt wie je vrienden zijn. Ik ben ook benieuwd wat er gebeurd met Co2. Ik wens TEST dan ook veel plezier met ze :P
Zr40 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:36:
[...]
Ah dat stond inderdaad aan. Geluid is toch niet zo nuttig bij zo'n grote blob fight. Dat probeer ik de volgende keer, bedankt voor de tip :)
Het is verbazingwekkend hoeveel impact geluid heeft op je FPS, ook geheel uitzoemen heeft veel effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Cardinal schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:53:
[...]

In principe is alle space opengesteld en kan bastion migreren naar deklein of andere sov.

Als imperium speler vind ik dit een prachtige tijd. Al is het niet leuk om constant te verliezen, dit is het moment dat je erachter komt wie je vrienden zijn. Ik ben ook benieuwd wat er gebeurd met Co2. Ik wens TEST dan ook veel plezier met ze :P

[...]

Het is verbazingwekkend hoeveel impact geluid heeft op je FPS, ook geheel uitzoemen heeft veel effect.
Ik ben al volledig in Deklein ingetrokken :9
Ik heb er echter weinig vertrouwen in, content en good fights krijgen we allesinds genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Wat ik meestal doe in tijden als deze is een skeleton crew aan schepen voor ratting of mining en voor de rest alles exporteren naar low/high-sec. Daarom is de staging in Saranen ook fantastisch, een low-sec station kan niet veroverd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
XzeroD schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:42:
[...]

EVE servers waren gewoon borked..

Met een 8350 (zo'n 8-core AMD cpu @4.0 ghz) + R9 290 +16GB ram had ik toch vaak maar 2 a 4 fps... (met de map soms 10fps..)

Eve client deed overigens ~2GB RAM aantikken.. :P

na de mini node hickup in M-O) + 2e relog van de eve client had ik daarna wel gewoon degelijke fps 20-40fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Dutch2007 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:22:
EVE servers waren gewoon borked..

Met een 8350 (zo'n 8-core AMD cpu @4.0 ghz) + R9 290 +16GB ram had ik toch vaak maar 2 a 4 fps... (met de map soms 10fps..)
Framerate heeft niets met de server performance te maken hoor :)

TiDi zat op maximaal, 10%, maar alles reageerde gewoon nog vlot (op mijn eigen framerate issues na). Al zag ik wel meldingen in fleet over remote calls die meer dan 5 minuten duurden.

[ Voor 55% gewijzigd door Zr40 op 29-03-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
zo dat was een TIDI shitfest gisteren zeg, maar de uitkomst was wel wat om over naar huis te schrijven, post #23 op reddit, artikel op pcgamer.

en een uiterst gespannen sfeer voor dit weekend.

ik kijk er echt naar uit.

martini heeft de spinmaster3000 al weer aangezet, dat was wel te verwachten.

maar weet iemand hoe ze intern reageren bij CO2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
lethalnl schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:33:
zo dat was een TIDI shitfest gisteren zeg, maar de uitkomst was wel wat om over naar huis te schrijven, post #23 op reddit, artikel op pcgamer.

en een uiterst gespannen sfeer voor dit weekend.

ik kijk er echt naar uit.

Iedereen die ik ken bij CO2, is geleaved en zit nu in onze corp in Bastion.
Mensen blijven positief, ik zie het echter niet meer goed komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Speel het zelf niet meer, maar ik vind dit natuurlijk nog steeds super leuk om te lezen en te volgen. Ben nu redelijk up to date dankzij reddit en evenews.

Lijkt mij nog te vroeg om op te geven als een CFC lid beve?

CFC heeft wel een reputatie voor miracle wins (BoB leider defecten, en die gast die vergeten was de sov bill te betalen). Daarnaast zijn ze een sterke eenheid met veel leden en natuurlijk schatrijk. Als CFC gaat tegenstribbelen kan het nog wel een lang gevecht worden, lijkt mij.

Al is het wel zo dat hun leider zichzelf wel zwaar in de voet heeft geschoten met die mislukte boekdeal. En dat hijzelf IRL geld probeert te verdienen aan zijn leden en de rest van Eve. Kan me voorstellen dat een gemiddelde CFC lid dat niet echt op prijs stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Lijkt mij nog te vroeg om op te geven als een CFC lid beve?
Opgeven doe ik niet, Ik vecht door tot het bittere einde!
Echter nog geen enkele grote battle gewonnen sinds begin van deze oorlog en met verliezen wil ik echt wel zeggen volledig afgeslacht worden :9

Winnen of verliezen, leuk wordt het zeker en vast voor beide kanten!
Ik kijk al sinds het begin van mn eve carriere (1.5 jaar geleden) uit naar zo een war!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
beve schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:42:
[...]

Opgeven doe ik niet, Ik vecht door tot het bittere einde!
Echter nog geen enkele grote battle gewonnen sinds begin van deze oorlog en met verliezen wil ik echt wel zeggen volledig afgeslacht worden :9
War is volgens mij net pas begonnen, toch? Damage tot nu toe lijkt mij een druppel in een emmer water voor CFC.

CO2 verliezen gaat wel pijn doen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
CutePuppy schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:17:
[...]

War is volgens mij net pas begonnen, toch? Damage tot nu toe lijkt mij een druppel in een emmer water voor CFC.

CO2 verliezen gaat wel pijn doen, denk ik.
De echte war wel maar de aansleep er naar is al maanden bezig :)
De low sec groepen vechten al maanden met Co2 over moons en Tishu is ook al een paar maand geleden begonnen met blops op SMA.

Sindien heb je zo wat een snowball effect met zowat elke neutral groep die de coalition tegen imperium joined ze worden elke dag groter en sterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dutch2007 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:22:
[...]

Eve client deed overigens ~2GB RAM aantikken.. :P

na de mini node hickup in M-O) + 2e relog van de eve client had ik daarna wel gewoon degelijke fps 20-40fps
Mijn systeem is niet veel beter en haalde 25 FPS in j-gamp. Mogelijk toch nog met wat settings tweaken. wat was de ingame debugger alt + shift + control + m/f (een van de twee).

Ben het wel met je eens dat de server problemen had. Ik was ingesloten door minimaal drie bubbles en kon nog steeds wegwarpen. Was van de 250 man Imperium Proteus fleet een van de 20 die thuis kwam. 8)7
lethalnl schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:33:

Ik ben er van overtuigd dat alle partijen spinmaster3000 hebben aanstaan en iedereen vooral communiceert wat ze uitkomt. Iets met "your side, their side, and the truth".

Van Co2 zullen een aantal corps Co2 verlaten, maar veel zullen blijven. Ook als waren we allies en blue dat betekend dat we niet altijd even gek op elkaar waren. Als voormalig Co2 member heb ik te veel met gigx te maken gehad, waardoor ik het gisteren niet kon laten om hem te trollen in local toen ze een TNT JB aan het reinforcen waren. >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CQV65RI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Cardinal schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:12:
[...]

Mijn systeem is niet veel beter en haalde 25 FPS in j-gamp. Mogelijk toch nog met wat settings tweaken. wat was de ingame debugger alt + shift + control + m/f (een van de twee).

Ben het wel met je eens dat de server problemen had. Ik was ingesloten door minimaal drie bubbles en kon nog steeds wegwarpen. Was van de 250 man Imperium Proteus fleet een van de 20 die thuis kwam. 8)7

[...]

Ik ben er van overtuigd dat alle partijen spinmaster3000 hebben aanstaan en iedereen vooral communiceert wat ze uitkomt. Iets met "your side, their side, and the truth".

Van Co2 zullen een aantal corps Co2 verlaten, maar veel zullen blijven. Ook als waren we allies en blue dat betekend dat we niet altijd even gek op elkaar waren. Als voormalig Co2 member heb ik te veel met gigx te maken gehad, waardoor ik het gisteren niet kon laten om hem te trollen in local toen ze een TNT JB aan het reinforcen waren. >:)

[afbeelding]
Kan driver issue zijn geweest, had shadows al uitgezet & geen AA (dat slurpt vaak FPS) en uiteraard super screen (dus 4k naar 1080p downsamplen) stond ook al uit.

Heb nu iig de 16.3.2 driver (laatste nieuwe en toevallig ook nog eens WHQL tov de 16.3.1 beta driver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
onze standaard actie tegenwoordig als we TIDI shitfests ingaan is graphics op peformance en geluid uit, brackets uit.

dan scheelt heeeeel erg veel (dan kan ik 2 clients tegelijk aan op 20+ FPS)

in geval van nood kan je nog naar de oude map gaan zitten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik speel nou sinds een dik 1,5 jaar geen eve meer maar ben toen denk ik 2/3 jaar lang diplo geweest van CO2 voor GSF. Het verbaast me niks dat dit gebeurd eigenlijk. Cultuur verschillen zijn te groot geweest in al die tijd. Co2 stond toch meer op zichzelf in vergelijk met andere allies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Eens. Van alle Imperium alliances die ik heb mogen meemaken zijn Co2 , INIT en Razor toch echt de meest eigenzinnige. Bastion, Lawn en GSF hebben een meer overeen komende stijl. Al zal dat van buitenaf wat minder duidelijk zijn.

Huidig als GSF member heb ik echt geen asshole exam hoeven te doen en is de interne cultuur behoorlijk anders dan hoe ze dat naar buiten presenteren, maar goed perceptie is werkelijkheid... toch?

Wat ik persoonlijk ook grappig vind is dat momenteel ook INIT space wordt veroverd in Tenal, al heb ik eigenlijk nooit een INIT member in Tenal gezien. ik geloof ook niet dat INIT een klap om deze space geeft of de moeite zal opbrengen om dit te verdedigen.

[ Voor 24% gewijzigd door Cardinal op 30-03-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
INIT heeft nog nooit om space gegeven. Ze zijn en zullen altijd meer een roamer alliance zijn zit helemaal in hun cultuur en dat maakt hun alliance ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Lol.

Misschien moeten jullie dan toch even wat verder terug de geschiedenis boeken in, want INIT heeft heul lang sov gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-09 20:43
toen mittens over stab in the back begon moest ik even heel hard lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
De_Bastaard schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:24:
Lol.

Misschien moeten jullie dan toch even wat verder terug de geschiedenis boeken in, want INIT heeft heul lang sov gehad.
Ongetwijfeld, geen idee hoe je dat terug kan zien. Dotlan heeft alleen maar de laatste 31 dagen aan historie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Kan in dotlan, statistics van de laatste 5 jaar ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
De_Bastaard schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 23:31:
Kan in dotlan, statistics van de laatste 5 jaar ofzo :)
Ze hebben altijd wel sov gehad maar er echt in leven, dat eigenlijk nooit. Was altijd op deployment zijn en dan een clone thuis als je wou ratten bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Ben benieuwd, om 19:00 +0200 hebben de goons een SOTA als ik het goed heb begrepen en er wordt er daarna gerekend op flinke fleets. Ben benieuwd of de hel los gaat breken, ik denk dat de goons rustig wachten totdat ons energy peil wat lager komt te liggen na al de sov grinding alvorens ze in volle macht er tegenin gaan.

Had gisteren wel iets meer gehoop van DBRB vs Vily in de o7 show (YouTube: Vily murders DaBigRedBoat live on the o7 show voor diege die het niet hebben gezien). Vily mag dan de vloer hebben aangeveegd met DBRB maar heeft ook een groot deel van zijn tong laten zien waar DBRB weinig zinnigs los heeft gelaten imho. Maargoed je zou toch ook maar iets teveel zeggen en uit de alliantie worden gezet, niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
in ander nieuws overgens: http://evemaps.dotlan.net/alliance/Circle-Of-Two

totaal geen movement op die schaal in de 48u amnestie periode

verdacht weinig moet ik wel zeggen, daar zit meer achter dan alleen maar het uitblijven van een exodus.
zou zelfs kunnen dat de CFC alliances en CO2 een soort ruil deden, beetje eraf en beetje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:24
Axente schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 07:44:
[...]

Ze hebben altijd wel sov gehad maar er echt in leven, dat eigenlijk nooit. Was altijd op deployment zijn en dan een clone thuis als je wou ratten bijv.
Het is ellenlang geleden. Maar toen ik nog in dotless Atlas zat had init(dotless) ruimte tussen aAa, Atlas, stain en provi. En die minmatar counterproviclub die helaas is verdwenen in de geschiedenisannalen. En ze leefden daar behoorlijk. Ik kwam ze met enige regelmaat tegen bij hisec logistics...

Geheel terzijde: In eve wil ik nog steeds zo spelen dat ik met iedereen die eve speelt RL een biertje kan drinken (of kop koffie/thee als ik nog moet rijden ofc)...

[ Voor 12% gewijzigd door wheez50 op 01-04-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
sPENKMAN schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:33:
Ben benieuwd, om 19:00 +0200 hebben de goons een SOTA als ik het goed heb begrepen en er wordt er daarna gerekend op flinke fleets. Ben benieuwd of de hel los gaat breken, ik denk dat de goons rustig wachten totdat ons energy peil wat lager komt te liggen na al de sov grinding alvorens ze in volle macht er tegenin gaan.

Had gisteren wel iets meer gehoop van DBRB vs Vily in de o7 show (YouTube: Vily murders DaBigRedBoat live on the o7 show voor diege die het niet hebben gezien). Vily mag dan de vloer hebben aangeveegd met DBRB maar heeft ook een groot deel van zijn tong laten zien waar DBRB weinig zinnigs los heeft gelaten imho. Maargoed je zou toch ook maar iets teveel zeggen en uit de alliantie worden gezet, niet? ;)
Ik was zo pissed na deze show.
Ik had Boat nog nooit gezien, deze clown moet fleets gaan FC'en?
Ik was beschaamd in zijn plaats en beschaamd om in imperium te zitten.
Ben nooit fan geweest maar heb vrienden in Bastion, zo ben ik er geraakt.
Deze vrienden zijn zeer trouw dus die gaan daar ook blijven, ik persoonlijk begin stilaan naar iets anders te zoeken...
Vanuit mijn persoonlijke ervaring lijkt het gewoon alsof de imperium pilots niet eens gemotiveerd zijn iets terug te doen.
Ik zie ping na ping uitgaan, ik jump in fleet, gelijk welk doctrine ik kan alles vliegen, de rest zit wat te station spinnen....
Verder nog zie ik goons coalition members scammen voor fleet ships op contract en members van onze eigen alliance cynos verkopen voor 1.5 bil in ons staging system.
Ik heb dit gemeld en ze zijn gewoon op de vingers getikt, voor de rest blijven ze rustig in de alliance....
Indien er mensen offers hebben voor een nieuwe corp:
PM please >:)
30mil SP carrier pilot + 70mil subcap pvp pilot alle t3, alle subsystems V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
voor iets uit de MBC: horde en dreddit zijn vrij open.

maar ik persoonlijk zou eerder voor snuff box gaan, misschien shadow cartel (maar hun FC is nogal een schreeuwerige neckbeard).

dat is iets meer elite pvp en iets minder f1 warfare, want dat ben je wel als je voor horde of dreddit zou gaan.

NC of PL zou kunnen als je iemand zo ver krijgt je een vouch te geven, je hebt er de skills net krap voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om trial accounts (die al afgelopen zijn) eventjes opnieuw tot leven te wekken? Zonder de 20 euro te moeten betalen om een full account te krijgen? Ik heb zin om EVE nog eens uit te proberen, maar niet om weer helemaal van 0 te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
beve schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:57:
[...]

Ik was zo pissed na deze show.
Ik had Boat nog nooit gezien, deze clown moet fleets gaan FC'en?
Ik was beschaamd in zijn plaats en beschaamd om in imperium te zitten.
Ben nooit fan geweest maar heb vrienden in Bastion, zo ben ik er geraakt.
Deze vrienden zijn zeer trouw dus die gaan daar ook blijven, ik persoonlijk begin stilaan naar iets anders te zoeken...
Vanuit mijn persoonlijke ervaring lijkt het gewoon alsof de imperium pilots niet eens gemotiveerd zijn iets terug te doen.
Ik zie ping na ping uitgaan, ik jump in fleet, gelijk welk doctrine ik kan alles vliegen, de rest zit wat te station spinnen....
Verder nog zie ik goons coalition members scammen voor fleet ships op contract en members van onze eigen alliance cynos verkopen voor 1.5 bil in ons staging system.
Ik heb dit gemeld en ze zijn gewoon op de vingers getikt, voor de rest blijven ze rustig in de alliance....
Indien er mensen offers hebben voor een nieuwe corp:
PM please >:)
30mil SP carrier pilot + 70mil subcap pvp pilot alle t3, alle subsystems V
PM of evemail me maar je eveboard stats (of evemail me naar omgdutch2005)

Zal uiteraard als mn corpies het al accepteren een CFC-er te accepten tijdens war tijd... Een flinke controle op je komen...

Uiteraard als niets te vinden is :P En je de skills hebt zou 't geen problem moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:59:
Is er een manier om trial accounts (die al afgelopen zijn) eventjes opnieuw tot leven te wekken? Zonder de 20 euro te moeten betalen om een full account te krijgen? Ik heb zin om EVE nog eens uit te proberen, maar niet om weer helemaal van 0 te beginnen...
Volgens mij alleen met full accounts kan je 4hours for plex activeren, geen idee of dat ook met trials kan.

Als t kan --> via de account management pagina van norton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ja da's idd zichtbaar :) Maar ik heb wel geen plex op mij, en niet genoeg geld om er te kopen.

Tzal een nieuwe trial worden dan :p

Iemand die zijn trial code kwijt wilt?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
lethalnl schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:51:
voor iets uit de MBC: horde en dreddit zijn vrij open.

maar ik persoonlijk zou eerder voor snuff box gaan, misschien shadow cartel (maar hun FC is nogal een schreeuwerige neckbeard).

dat is iets meer elite pvp en iets minder f1 warfare, want dat ben je wel als je voor horde of dreddit zou gaan.

NC of PL zou kunnen als je iemand zo ver krijgt je een vouch te geven, je hebt er de skills net krap voor.
Snuff box spreekt me het meeste aan, echt skilled pilots iedere keer ik ze zie.
PL misschien ook een optie, maar zoals je zei skills ws net genoeg.
NC en TEST spreken me niet aan.
Heb jij een contact voor me bij snuff box?
probeerde dit via PM maar staat geblokkeerd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:17:
Ah ja da's idd zichtbaar :) Maar ik heb wel geen plex op mij, en niet genoeg geld om er te kopen.

Tzal een nieuwe trial worden dan :p

Iemand die zijn trial code kwijt wilt?
nieuwe trials krijgen zowiezo een stuk meer skills tegenwoordig, dus je zal er alleen op vooruit gaan.

https://secure.eveonline....279ec2fcf754&action=buddy

mocht je een plex kopen PM me even, d'r zit een reward aan verbonden dus dan delen we die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
beve schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:21:
[...]

Snuff box spreekt me het meeste aan, echt skilled pilots iedere keer ik ze zie.
PL misschien ook een optie, maar zoals je zei skills ws net genoeg.
NC en TEST spreken me niet aan.
Heb jij een contact voor me bij snuff box?
probeerde dit via PM maar staat geblokkeerd :9
nwagenaar hier in 't forum zit bij snuffbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
die is soms ook nog wel in het ingame kanaal te vinden, zo niet schiet mij even aan. ik ken nog wel een paar mensen in snuff die ik zou kunnen porren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:26:
[...]

nieuwe trials krijgen zowiezo een stuk meer skills tegenwoordig, dus je zal er alleen op vooruit gaan.

https://secure.eveonline....279ec2fcf754&action=buddy

mocht je een plex kopen PM me even, d'r zit een reward aan verbonden dus dan delen we die.
Dankje :)

Is er ergens een gezellig ingame kanaal waar ik wat kan lurken terwijl ik een paar tutorials doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Was te laat voor main fleet (moest de kleine op bed leggen), zit nu in 1 van de overflow fleet (svipuls) maar ben toch wel erg blij dat ik niet in een BS zit... TiDi is ruimschoots aanwezig ondanks dat er geen systeem op een gelijke node draait :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Mooi om de verhalen te lezen maar niet om er bij te zijn heeft me teveel nacht rust gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Jup, dat kan er behoorlijk inhakken. Vorige week ook 3 nachten op rij pas om 3:00, 1:45 en 1:30 gaan slapen terwijl ik de volgende dag gewoon moest werken... voor iemand die zijn 8 uur slaap echter wel nodig heeft doet dat wel zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
https://docs.google.com/d...8X2-nv0twmG-mRSNA/preview

Diplo leaks, ik zit er grotendeels in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
beve schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:57:
[...]
Je vrienden waren verantwoordelijk voor een behoorlijk goede bombing-run. Ze worden expliciet benoemd in een TMC artikel.

Vandaag was sowieso een goede dag.
* UQ ondanks heavy losses verdedigd.
* VFK by not today.

Daarnaast zelf genoten van de ceptor fleets, waar ik 24 (voornamelijk hackers) heb kunnen killen.

[ Voor 19% gewijzigd door Cardinal op 02-04-2016 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Cardinal schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 01:38:
[...]

Je vrienden waren verantwoordelijk voor een behoorlijk goede bombing-run. Ze worden expliciet benoemd in een TMC artikel.

Vandaag was sowieso een goede dag.
* UQ ondanks heavy losses verdedigd.
* VFK by not today.

Daarnaast zelf genoten van de ceptor fleets, waar ik 24 (voornamelijk hackers) heb kunnen killen.
Dat was ik en 7 corpmates >:)

Had 40 kills met de eerste bomb :o

[ Voor 3% gewijzigd door beve op 03-04-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
gaan ze alle timers naar AUTZ omzetten...kom op zeg, hebben we al die mensen die terug komen voor de battles in EU/US krijgen je dit soort tactieken.

daar hebben ze dus iedereen mee, en zichzelf dubbel.

maarja...in AUTZ zijn wij ook sterker dus boeit niet, alleen vervelend dat wij nu dus alleen nog POS battles krijgen.

kunnen de CFC gelijk ook geen swordfleet meer gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
lethalnl schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:51:
gaan ze alle timers naar AUTZ omzetten...kom op zeg, hebben we al die mensen die terug komen voor de battles in EU/US krijgen je dit soort tactieken.

daar hebben ze dus iedereen mee, en zichzelf dubbel.

maarja...in AUTZ zijn wij ook sterker dus boeit niet, alleen vervelend dat wij nu dus alleen nog POS battles krijgen.

kunnen de CFC gelijk ook geen swordfleet meer gebruiken :)
Ik denk dat ik toch nog even ga blijven, ik heb dit weekend echt de beste tijd gehad :D
150 killmails bijna allemaal smallgang ,100 ervan was onze epic 8 man bombing run.
100+ kills waaronder 3, CO2 boosters hahahaha
Idioten die met MWD naar de gate burnen terwijl eem bom op hun afkomt....
Heb een paar sworfleet gedaan en was echt fun!
Waarom kunnen ze nu geen sworfleet gebruiken?
Vul Window wordt toch gewoon verplaatst? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
swordfleet heb je niet veel aan in POS battles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Dus de swordfleet wordt gewoon nog geburikt maar verplaatst naar AU TZ :-)
Dus wij europeanen zijn er inderdaad vanaf
Ik denk dat de uitkomst van deze war veel van af hangt of de moneybadgers imperium kunnen dwingen tot een super battle.
Het lijkt me er op dat Imperium koste wat het kost de supers niet wil gebruiken tot na de patch....

[ Voor 48% gewijzigd door beve op 04-04-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Hoi mensen, hoe is Eve Online tegenwoordig voor de casual solo player? Denk aan sessies van 1-2 uur een aantal keer per week.
Heb een aantal jaren terug gespeeld, maar zou nu weer overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
eve is geen casual solo game imho, als je dat zoekt zijn er betere MMO's en single player games.

Corps zijn gewoon van levensbelang, als je het sociale aspect van EVE overslaat kan je beter X4, SC of elite gaan spelen.
Dat zijn gewoon veel betere spellen

EVE is meer een hobby die je deelt met een groep mensen, je inleven in de community en zelf een aandeel leveren in de lore en het 'verhaal' is de charme van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
en weer verder bij ons reguliere programma:

Raptor 320 12,203,303,654.00 ISK
Ares 316 10,495,024,949.00 ISK
Claw 210 6,843,007,571.00 ISK
Malediction 143 4,620,815,366.00 ISK
Crow 137 4,644,039,801.00 ISK
Stiletto 114 4,221,727,244.00 ISK
Taranis 66 2,378,608,239.00 ISK
Crusader 57 1,836,640,572.00 ISK
Total 1363 47,243,167,396.00 ISK

CFC interceptor losses dit weekeinde :+

[ Voor 34% gewijzigd door lethalnl op 04-04-2016 15:28 . Reden: formatting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
lethalnl schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:23:
eve is geen casual solo game imho, als je dat zoekt zijn er betere MMO's en single player games.

Corps zijn gewoon van levensbelang, als je het sociale aspect van EVE overslaat kan je beter X4, SC of elite gaan spelen.
Dat zijn gewoon veel betere spellen

EVE is meer een hobby die je deelt met een groep mensen, je inleven in de community en zelf een aandeel leveren in de lore en het 'verhaal' is de charme van dit spel.
Dat vermoeden had ik al. Heb totaal een uur of 30, 40 in het verleden gespeeld en het was zeer complex. Misschien toch even verder zoeken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lethalnl schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:25:
en weer verder bij ons reguliere programma:

Raptor 320 12,203,303,654.00 ISK
Ares 316 10,495,024,949.00 ISK
Claw 210 6,843,007,571.00 ISK
Malediction 143 4,620,815,366.00 ISK
Crow 137 4,644,039,801.00 ISK
Stiletto 114 4,221,727,244.00 ISK
Taranis 66 2,378,608,239.00 ISK
Crusader 57 1,836,640,572.00 ISK
Total 1363 47,243,167,396.00 ISK

CFC interceptor losses dit weekeinde :+
lol als ze zo doorgaan wordt het misschien toch nog interessant om die t2 bpo's weer eens te gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
De_Bastaard schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:51:
[...]

lol als ze zo doorgaan wordt het misschien toch nog interessant om die t2 bpo's weer eens te gebruiken :D
als je wat gaat produceren en dat achterhoud is het wel te doen

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/GaedqGs.jpg

dit gebeurde gisteren bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het probleem is alleen dat je tegenwoordig toch (veel) minder kunt maken als vroeger. Ik zal me er straks eens in verdiepen, maar de BPO van Claw en Raptor kan ik zowieso gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Terug verdien tijd van die BPOs is volgens mij toch in de jaren? En dan weet je nooit met CCP wat ze doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
Als je ze nu koopt ga je dat echt niet meer terugverdienen hoor. De CEO van mn altcorp heeft ze in den beginne weten te bemachtigen, dus dan zit er wel dikke profit op.

Material cost is volgens mij ook flink omhoog gegaan. Een jaar geleden maakte ik nog één bil winst op een batch pilgrims bijv. , nu is dat vele malen minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
op zich zou je marge niet veel moeten krimpen met een BPO, dus elke verandering daarin is gewoon puur door de industry patch.

en zover ik weet was die inderdaad best een flinke klap voor BPO's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
De T2 BPOs zijn enige tijd geleden generfed ten gunste van invention. Ik denk dat je het even opnieuw uit moeten rekenen, maar vermoed dat je met invention sneller in het tijdelijk gat kan springen dan met de kosten van een T2 BPO.

Daarnaast kijk ik er niet vanop. inty fleet is een leuke doctrine om entosesing ships gek te drijven. Daarnaast zolang test en horde in Cynabals en Vagabonds aan entosising doet, blijven wij wel komen... of je heet darkness en hebt besloten te entosisen in een tengu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
kijk eens wie er terug is :)

RIP AUTZ goonies

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d1LSTUw.jpg

oh en holy shit mittens moet me een berg duizelig zijn

http://archive.is/gjzA5

wat een aanfluiting zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:53

madpilot0

I ain't mad

lethalnl schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:15:
kijk eens wie er terug is :)

RIP AUTZ goonies

[afbeelding]

oh en holy shit mittens moet me een berg duizelig zijn

http://archive.is/gjzA5

wat een aanfluiting zeg...
:o Shadoo. Lang geleden dat ik met hem als FC heb gevlogen. 1 van de betere FC's toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Kijk eens wie er terug is. *O*

Al wordt ik niet bepaald warm van propaganda, de war zorgt in ieder geval voor voldoende content. Om die reden alleen verwacht ik de komende tijd meer oude bekende namen voorbij zien komen.

Gisteren overigens afgemaakt in X36 :'( . 200 tegen 800, wat verwacht je :X

[ Voor 64% gewijzigd door Cardinal op 06-04-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Cardinal schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:28:
Kijk eens wie er terug is. *O*

[video]

Al wordt ik niet bepaald warm van propaganda, de war zorgt in ieder geval voor voldoende content. Om die reden alleen verwacht ik de komende tijd meer oude bekende namen voorbij zien komen.

Gisteren overigens afgemaakt in X36 :'( . 200 tegen 800, wat verwacht je :X
Jep en ik mag weer beginnen proteus subsystems trainen.
Fleet was echt slecht TBH, the video die jij linkt is gewoon een 10000 betere FC dan jay...
Logi kon volledig niet mee omdat iedereen voor domme dingen als drone damage en smartbomb damage begon te broadcasten waardoor de echte primaries geen reps kregen....

We waren inderdaad outnumbered, maar jay kan deze whelp op zn conto schrijven imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
beve schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:27:
[...]

Jep en ik mag weer beginnen proteus subsystems trainen.
Fleet was echt slecht TBH, the video die jij linkt is gewoon een 10000 betere FC dan jay...
Logi kon volledig niet mee omdat iedereen voor domme dingen als drone damage en smartbomb damage begon te broadcasten waardoor de echte primaries geen reps kregen....

We waren inderdaad outnumbered, maar jay kan deze whelp op zn conto schrijven imo
Dreddit/horde is recruiting O-)
Pagina: 1 ... 102 ... 116 Laatste