Aankoop OCZ Gladiator cooler: Geinteresseerden?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 576 views sinds 30-01-2008

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Op vrijdag 06 juli 2001 23:11 schreef FirefoxAG het volgende:

[..]

Verrek je hebt nog gelijk ook >:)
Hoe heb jij je cooler dan daar besteld, als je niet weet of ze internationaal shippen?

Er zit trouwens wel een klein nadeeltje aan: Met de 27cfm fan is de cooler veel minder krachtig en met de 7k rpm delta maakt hij veel meer lawaai. Het is wel een stuk goedkoper :)

Ik ga 'ns kijken wat de mogelijkheden daar zijn, en als de OCZ store niet een beetje snel reageert.... >:)
Ik heb hem laten verschepen naar een adres in Amerika.
Ik heb gekozen voor de 27cfm fan, omdat ik niet teveel herrie wil, maar toch een goede airflow.
Die 36cfm fan van de OCZ store moet minstens 42db produceren. Maakt hij minder herrie dan produceert hij zeer zeker ook minder cfm. Misschien heeft deze fan niet dat high pitched geluid, maar hij zal zeker veel geluid produceren op 6500 rpm, wanneer deze specificatie ook daarwerkelijk klopt.
Ik las even de thread nog eens en je zei dat deze fan ongeveer 10db minder produceert dan een delta 7k, dus een db of 36,5. Zou dat kloppen dat produceren de meeste fans zo'n 26cfm.
Trap niet in de praatjes van OCZ store.

"Choose life"

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:51
Is er al weer nieuws ?

Verwijderd

Ik wil ook best meedoen, zal mijn duron wel blij mee zijn. Ik wacht wel even af hoe het verder loopt. Ik begrijp dat het bestellen niet zo soepel loopt? Misschien toch voor de voordelige zaak gaan? Maar ik wil waarschijnlijk wel een Gladiator en een Spacer. Als er meer bekend is, mail ik wel.

Verwijderd

Nog steeds geen nieuws?????

• HENNEP
  • Laatst online: 28-04 07:47

HENNEP

Just Someone

^schop^

Is er al wat te weten gekomen over die 7k Fans??

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Topicstarter
Op zondag 08 juli 2001 14:25 schreef newby het volgende:
Nog steeds geen nieuws?????
Van de OCZ store niet nee :(
Ik ga babbelen met die andere winkel...

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Op maandag 09 juli 2001 11:37 schreef FirefoxAG het volgende:

[..]

Van de OCZ store niet nee :(
Ik ga babbelen met die andere winkel...
Ja doe dat!! :) volgens mij zijn die wel wat goedkoper.

H.

• Martijnos
Op maandag 09 juli 2001 11:47 schreef HENNEP het volgende:

[..]

Ja doe dat!! :) volgens mij zijn die wel wat goedkoper.

H.
En een veel betere service, ook niet onbelangrijk.

"Choose life"

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 12:56 schreef Martijnos het volgende:
En een veel betere service, ook niet onbelangrijk.
Eeeehhh probleempje...
Ze shippen in principe niet naar Nederland :'(
Nu liet dhr. Shervin Roohparvar iets vallen over "exceptions" maar 't klonk niet erg hoopgevend :'(
Ik heb zojuist gevraagd onder welke omstandigheden de voorgenoemde "exceptions" gelden.

Nog steeds niets gehoord van de OCZ store :r

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
Op maandag 09 juli 2001 18:29 schreef FirefoxAG het volgende:

Ik heb zojuist gevraagd onder welke omstandigheden de voorgenoemde "exceptions" gelden.
Anders bel je ze gewoon op..dan weet je waar je aan toe bent.

SVC Consumer Affairs
+1 909 743-2447
business hours M-Sat 9:00am - 3:00pm
p.s.t

PC specs

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Ik hoop toch echt dat het een beetje met haast gaat bij die winkels,ze willen toch geld verdienen,wat doen ze nou moeilijk. :?

Kom op nou met die OCZ Gladiator! >:)

• Dromer
Ja idd..
Zit er echt om te springen..
Balen dat het zolang duurt allemaal..
Kan je ocz niet nog is een keer een boos mailtje sturen ?

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Jullie gaan nooit geloven wat er aan de hand was met OCZ...
Ze hebben me gemaild op andygeerlings@lycos.co. De m dus vergeten. Logisch dat het dan niet aankomt he DUUUHHH |:(
Maargoed, ik kan dus eindelijk 'ns gaan betalen bij de OCZ store.

Die andere winkel is idd. goedkoper, maar ze verschepen helaas niet naar Nederland. Als ik met een "money order" (wat is dat eigenlijk) zou willen betalen zouden ze er over na willen denken, maar ik kon niet met creditcard betalen en het was totaal niet zeker of ze de order uberhaupt zouden accepteren. Ik ga daar nu niet meer op zitten w8en..

Dus toch maar met de OCZ store. Ff hopen dat ze wat sneller verzenden dan reageren ;)

Full Specz

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Dus dat betekent geen 7000rpm Fan??

Die wil ik nou heel graag hebben.
Kan ik die anders los kopen in Nederland??

Hoe heet ie dan??

• paulu013
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Eindelijk!! Ik hoop dat ze je adres wel goed opschrijven anders krijgt iemand anders een ventilatieset voor de hele familie ;)

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 12:04 schreef HENNEP het volgende:
Dus dat betekent geen 7000rpm Fan??

Die wil ik nou heel graag hebben.
Kan ik die anders los kopen in Nederland??

Hoe heet ie dan??
Wat is't met jou en 7000rpm fans? Krijg je d'r een kick van ofzow? Probeer 'ns echte hennep om je kicks te krijgen :)

Als je er eerder bij was geweest had ik de Gladiator met een Delta 7000 HP fan voor je kunnen bestellen voor $5 extra, maar helaas is de bestelling al weg, door OCZ geprocessed en bijna betaald. Je kunt hem wel krijgen in Nederland: http://www.tweakers.net/pricewatch/9003

Hij is echter niet goedkoop (fl.40,- ex. fl.22,- verzending).

Ik heb dan misschien wel een betere deal voor je. Ik heb nog een 60-80mm fan adapter + Sunon 80mm 35dB 4000rpm 46cfm fan + fanguard voor je, nieuw uit Amerika. Dit setje produceerd dus 8cfm meer airflow en 11,5dB minder geluid dan jouw droomfan ;)
Voor de werking van fanadapters (dit is trouwens niet exact dezelfde) zie: http://slautech.com/slautech/news/index.php?action=st_display&id=105.
Die dingen zijn echter duur, hier niet te krijgen, en de verzendkosten waren hoog, ondanks dat ik ze kon delen door er 3 te bestellen (dat ding in die review kost 25 Eng Pond * 3,7 = fl.92,50 zonder fan whatsoever). Je mag als je geinteresseerd bent het setje er compleet bij hebben voor fl.100,- extra...

Full Specz

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06-2025
Kweet niet wat de problemen allemaal zijn met OCZ maar hier no probs. Gewoon een accountje aangelegd bij paypal.com en binnen die handel met DHL.

Ook nog geinformeerd naar geheugen en volgende dag reply.....

Nou had ik wel een heel lief mailtje naar die mevrouw van Sales gestuurd........... 8-)

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 12:38 schreef paulu013 het volgende:
Eindelijk!! Ik hoop dat ze je adres wel goed opschrijven anders krijgt iemand anders een ventilatieset voor de hele familie ;)
Ik kan me al voorstellen dat mijn grootmoeder ze krijgt. Die zou zich afvragen war ze met al die "minibuitenboordmotortjes" moet doen :P

Full Specz

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Hey Hennep,

Ik zie in je sig dat je een Antec 1030 BEC case hebt :P
Waar heb je dat ding gehaald en voor hoeveel?
Ik hoor dat het goede, degelijke en redelijk stille cases zijn en ze zien er ook nog eens erg :9 uit. Ik wil er eigenlijk ook eentje...

Full Specz

Verwijderd

Bij ned-cool hadden ze die, maar die zijn er (tijdelijk) mee gestopt...

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Yo Gozers!

Firefox ik hoef die Fanduct niet. :) Ik wil die OCZ het liefst met die 7k fan,maar als je die niet kan regelen,dan houdt het op.

Ik wil 'm dan maar met de gewone fan. no prob ;)

Trouwens die kast heb ik gehaald bij www.tweakshop.nl voor fl 225,- (ex-voeding)

ik heb er ook nog 2 Enermax 80mm fans erbij genomen voor fl 15,- p/s :)

Ik heb die Zwarte met deurtje.

Grt H. :)

/edit/ Afbeeldingslocatie: http://www.tweakshop.nl/img/case/els601/gen-d/els601-front-black-white-big.jpg

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Elk uur dat ik wacht,lijkt net een jaar.

Ik moet 'm gewoon hebben. Hebbe Hebbe Hebbe! :P

Ik ga die 7k fan wel los kopen FF :)

• Martijnos
Ben blij dat ik de gladiator heb besteld en niet een veel duurdere. Hij presteert heel goed, zeker voor de prijs:

http://forums.reviewmakers.com/viewtopic.php?topic=72&forum=1&6

"Choose life"

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

nog wat gehoord firefox???

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

reiker

dan jij!

ik was blij verheugd te zien dat de order eindelijk aangekomen was :)
(ben net een uur terug van vakantie, Kos, en ik wilde wel es weten of er vorderingen waren...)

maarreh, VuurVos, zijn er nog wereld- of iig tweakersschokkende ont- of afwikkelingen ?

gr!
reiker

Zo gezegd, zo gedaan.

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

He FireFox,het is nou alweer een tijdje geleden,ik zou 'm toch wel graag willen hebben.

Als je het niet kan regelen,dan is het niet erg hoor.
Ik zal dan anders wel zelf bestellen.

Ik hoop dat je 'm hebt voor mij,dan koop ik 'm alsnog via jou.

Grt Hennep ;)

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Hoi allemaal,

Er is weer eens nieuws...
Volgens OCZ heb ik de spullen vanaf nu binnen 5 werkdagen binnen. Dat betekent dus of eind deze week of begin volgende week :)
Ut zou wel hoog tijd worden ;)

OCZ kennende sta ik hier nog een beetje kritisch tegenover, maar ik heb goede hoop *D

Ik heb ondertussen ook mijn AMD Athlon en Duron casestickers binnen dus ik ben vrolijk vandaag :)

Full Specz

• Seven_of_Nine
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:40
Goed nieuws!

Het werd hoog tijd;
Die brakke superorb molt nog net niet mijn 1,3Ghz AYHJA ( klote bevestiging en temperaturen van +- 60 graadjes ). Nu nog maar heel ff afwachten.

Firefox; heb jij de rekening al betaald ( via AMEX VISA of whatever ) zo ja; weet al wat het totaal bedrag is????

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 11:17 schreef Seven_of_Nine het volgende:
Firefox; heb jij de rekening al betaald ( via AMEX VISA of whatever ) zo ja; weet al wat het totaal bedrag is????
Volgens mij had ik die al eens vermeld... ffies terguzoeken...
Yes indeed, hier heb ik het:
De totale verzendkosten van de bestelling komen (volgens het bericht) afgerond op ongeveer $195.
De totale orderkosten zijn (afgerond):
18 x $30 (Gladiators) + 15 x $6 (Spacers) + 5 x $5 (Quicksilver) = $655
Dus afgerond komt het op $195 + $655 = $850 (ik kijk ff niet op een paar dollarcenten, ik geloof dat het $844,32 was).
Voor uitgebreidere info zie pagina 4 van dit topic.
Wat visa me voor koers gaat rekenen weet ik nog niet...

Full Specz

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Yo Firefox,

Ik hoop dat je voor mij toch wel die Gladiator,spacer en die quicksilver heb bestelt.

Grt H. ;)

Verwijderd

duurt het nog lang of heb je ze al binnen

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 18:11 schreef HENNEP het volgende:
Yo Firefox,

Ik hoop dat je voor mij toch wel die Gladiator,spacer en die quicksilver heb bestelt.

Grt H. ;)
Weet ik niet uit het hoofd (wat had NiteFly besteld?), maar ik heb van alles tenminste 1 extra, dus ik heb ze sowieso nog wel voor je ;)

Full Specz

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 23:35 schreef jay2000 het volgende:
duurt het nog lang of heb je ze al binnen
Volgens OCZ heb ik ze eind deze week (dat is het nu al dus daar reken ik niet meer op) of begin volgende week :P

Full Specz

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Oke dan :)

Ik heb zojuist een telefoontje van de douane gehad dat het pakket is binnengekomen :D

Er is alleen jammergenoeg ook slecht nieuws, want degenen die ooit spullen in de US hebben besteld en zo'n telefoontje kregen weten wat dat inhoudt: 19% BTW :(
Ze willen nl. weten of je daarmee accoord gaat (DUUHH alsof je keuze hebt |:( maar niet van harte natuurlijk ;) ).

Ik d8 slim te zijn door te zeggen dat er maar 6% over fans en dergelijke ging, maar hij verwees me ijskoud door naar de douane website.

Dus helaas weinig andere keuze dan gewoon betalen... :(
Bloodsucking Duch Government :r

In ieder geval heb ik de spullen dus maandag of uiterlijk dinsdag binnen :)

edit:

Even een reminder, de volgende prijzen treden dus in werking:[quote]
19% belasting
Gladiator: fl.105,30 x 1,19 = fl.125,31 = fl.126,-
Spacer:fl. 21,06 x 1,19 = fl.25,06 = fl.25,-
Quicksilver:fl. 17,82 x 1,19 = fl.21,21 = fl.21,-
[/quote]

Full Specz

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Heb je voor mij die spacer en koelpasta ook besteld? :)

Verwijderd

'

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Yo Firefox,

Heb je ze al binnen?
Zo ja,stuur mij effe een mailtje.
Dan kunnen we wat afspreken,zodat ik mijn spul kan ophalen bij jou.(tegen betaling natuurlijk)

Groetjes Hennep ;)

• Seven_of_Nine
Hey FireFox;

Ik bedoel er niks mee maar voortaan kunnen we onszelf heel wat troubles besparen want:
-----
Quote OC-Shop.nl

We have good news for the OC die-harders. Within 2-3 weeks we will carry the whole OCZ productline. This includes the already wellknown Geforce Titan 3. As soon as we have a final date when it arrives, we will post this in the news section
-----
Ik kijk in ieder geval heel erg uit naar mijn Gladiator!!!!

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Jiiiiihhhaaaaa... Ze zijn binnen *D

Jullie zijn vast en zeker beniewd naar wat resultaatjes??
Geluidsproductie is niet gering (mijn mobo geeft trouwens 7000rpm aan >:) ), maar zeker te verdragen (in tegenstelling tot die YS-Tech's en Delta's)

Mijn AMD 1333 (AYHJA-9) loopt nu op 10x151 (1.80V) = 1510mhz.
Temperatuur: 44C Stressed zonder casefans (na 20 min FlaskMPEG - CPU Maxxed).
Nu moet ik wel ff eerlijk zeggen dat ik geen normale Gladiator heb maar die met een 24K gouden onderplaat :) Kreeg ik vanwege mijn grote bestelling voor hetzelfde bedrag.
Voor liefhebbers van FlaskMPEG trouwens, ik haal nu 18fps op m'n sloffen >:)
3D Mark 2000 - 1024x768x32x32 - 5100 3D Marks
3D Mark 2000 - 1280x1024x32x32 - 3900 3D Marks

Verder overclocken is nog niet gelukt. Hij boot op 1600, maar Win2k wil dan niet meer opstarten.
Kan liggen aan mijn proc (is geen AYHJA-Y :'( ), maar misschien ook aan mijn el-cheapo 300W voeding die niet genoeg power wil leveren.

Overigens gaat mijn gouden Gladiator over een weekje of 2 weer weg. Ik heb mijn waterkoelingsysteem reeds liggen en wach alleen nog op de delivery van mijn Enermax Black Entry Level server case :9~ (ja, die van tweakshop :P ) om hem in te passen.
Als er een liefhebber is mag die hem (de gouden Gladiator, niet de case uiteraard ;) ) van me overnemen, maar niet voor een prikkie. Ik wil er minstens de normale waarde voor terug (min. fl.175,-). Ik hoor het wel...

Ik heb nog 2 Gladiators (1 uitvaller), 2 tubes Quicksilver en een paar spacers in de aanbieding. Wie het eerst komt die het eerst maalt ;)

Wat betreft verzending:
Ik prefereer ophalen of vooruitbetaling! Ik moest laatst 2 pakketjes onder rembours verzenden en moest daarvoor 2 formulieren met afzender en geadresseerde handmatig ( :r ;) ) invullen.
In totaal gingen er iets van 5 stickers op (is niet eens ruimte voor op deze kleine doosjes) en was ik uiteindelijk ruim een half uur kwijt aan 2 pakketjes :(
Bij vooruitbetaling kan ik de adressen printen en is 1 PTT stickertje voldoende, zodoende :)
Voor degenen die geen vertrouwen hebben in de mensheid (vertegenwoordigd in mij in dit geval ;) ), zie mijn stemprofiel op iBazar.
Als je per se rembours wilt is het OK, maar AUB niet voor 13 man! Kans is bij rembours overigens ook groot dat ik een doos moet kopen bij PTT waar de 5 stickers op passen. Komt dan extra bij de rembourskosten.
Rembours + verzekering bedraagt sinds de prijsverhooging van KPN trouwens fl.31.- (excl. KPN doos)
Vooruitbetaling + verzekering is fl.16,-
Ophalen is uiteraard Gratz ;)

De mensen die ik heb genoteerd krijgen een mailtje van me met mijn gegevens (Djohen, ik heb trouwens je e-mailadres niet (meer)).
Contact kan altijd via andygeerlings@lycos.com (en niet mijn ING mailadres uit mijn profiel anders ga je lang w8en. Ik heb nl. vakantie :z )

Full Specz

• Dromer
Mooi dat ze binnen zijn..
Die met die gouden onderplaat is iets teveel van het goede vrees ik :)
Ik ga je mail beantwoorden :)..

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Ik kom de mijne morgen ophalen,misschien wilt een vriend van mij die andere OCZ (zonder goud) kopen.

Greetz H.

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-05 11:39

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Ello

heb je net ook email gestuurd

Over die quicksilver, heb je daar nog van over? En dat is toch koelpasta? Mocht je nog overhebben, en wat kost het?

Maar ik ben in ieder geval geinteresseerdt

GeGroeT
ArL

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• Seven_of_Nine
De Gladiator is zeker het wachten waard!!!

Mijn AYHJA 1,333Ghz draait zonder problemen op 1,533Ghz :9~ De temperatuur stressed is 49 graadjes :D Op 1.6Ghz wil hij nog wel posten en proberen te booten maar dan krijg ik de alom bekende "windows protection error". Dit is alleen multiplier OC-ing ( 11.5 ipv 10 ! ) FSB komt nog maar vanwege elcheapo memory zal dat niet veel hoger gaan!

Echt een super cooler. En zoals FireFox al schreef is het geluidsniveau hoog maar toch nog net acceptabel!!!!

• Dromer
Ik heb em ook binnen..
Wat een herrie zeg...
Ik dacht dat mijn globalwin fop-32 herrie maakt maar dit is echt bizar..
Resultaten zien er goed uit..
Ga nu nog even verder testen maar weet niet of dit een blijvertje is.

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 12:32 schreef Dromer het volgende:
Ik heb em ook binnen..
Wat een herrie zeg...
Ik dacht dat mijn globalwin fop-32 herrie maakt maar dit is echt bizar..
Resultaten zien er goed uit..
Ga nu nog even verder testen maar weet niet of dit een blijvertje is.
Wat had je ged8? Een 6500-7000rpm fan is nu eenmaal sowieso lawaaiiger dan een 4500rpm fan (zoals van de fop-32). Hij is wel aardig stiller dan de fan van de Fop-38 ;)
Lawaai is bij high-power fans helaas geen ontkomen aan, tenzij je een fanadapter gaat gebruiken met een grotere, stillere fan die evenveel of zelfs meer luchtverplaatsing geeft.

Maarrr... de enige erg goede en tegelijk erg stille koeling die binnen mijn budgetbeperkingen valt is waterkoeling, vandaar ook dat ik ga overgestappen. Dat H2O koelsysteem heeft me wel fl.450,- gekost. Da's wel ff wat anders dan fl.125,- :Y)

Full Specz

• Dromer
Mja waterkoeling wordt steeds aantrekkelijker inderdaad..
Ik heb hem nu op 7volt draaien.
Athlon 1000@1400 stressed 57 graden.
Op 12volt stressed 52 graden maar dan krijg ik last van doofheid.
Ik kijk het gewoon ff aan..

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-05 11:39

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

hoi,

Ik heb hem sinds vandaag ook in kassie hangen.
maakt meer lawaai, maar is wel al iets koeler. Ook geloof ik dat de artic silver II pas na een paar dagen goed gaat werken, dus mogelijk nog wat graadjes lager.

mijn 1400 AHYJA (oid) draait nog vrolijk op 1400 met 40,2 graden }:O draait uiteraard.

met vorige thermaltake was het iets van 44 a 46 maar dat was wel na langere tijd nog even afwachten dus.

Wat ik je vragen wou, FireFox, is hoe jij de rpm uitgelezen heb met je mobo? bij mij zitten er gewone 12volt power stekers aan, zonder uitlezen toch?

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Waarom ben jij constant op maanden oude topics aan het reageren :?

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 20:03

Epsilon

Op zaterdag 24 november 2001 13:47 schreef OProg het volgende:
Waarom ben jij constant op maanden oude topics aan het reageren :?
heb hem al gecontact :)
hij wil wel helpen, maar dit is de verkeerde manier.

Moest hij gewoon even op gewezen worden. Het viel mij gewoon op dat er OCZ gladiator topics geopend waren met al heel veel replies. En die ben ik al lang niet meer tegengekomen (was ik blij om, want ik begon me eraan te ergeren nl )

• Exirion
  • Laatst online: 10:58

Exirion

Gadgetfetisjist

[/oude koe]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.