Jiiiiihhhaaaaa... Ze zijn binnen
Jullie zijn vast en zeker beniewd naar wat resultaatjes??
Geluidsproductie is niet gering (mijn mobo geeft trouwens 7000rpm aan

), maar zeker te verdragen (in tegenstelling tot die YS-Tech's en Delta's)
Mijn AMD 1333 (AYHJA-9) loopt nu op 10x151 (1.80V) = 1510mhz.
Temperatuur: 44C Stressed
zonder casefans (na 20 min FlaskMPEG - CPU Maxxed).
Nu moet ik wel ff eerlijk zeggen dat ik geen normale Gladiator heb maar die met een
24K gouden onderplaat 
Kreeg ik vanwege mijn grote bestelling voor hetzelfde bedrag.
Voor liefhebbers van FlaskMPEG trouwens, ik haal nu 18fps op m'n sloffen

3D Mark 2000 - 1024x768x32x32 - 5100 3D Marks
3D Mark 2000 - 1280x1024x32x32 - 3900 3D Marks
Verder overclocken is nog niet gelukt. Hij boot op 1600, maar Win2k wil dan niet meer opstarten.
Kan liggen aan mijn proc (is geen AYHJA-Y

), maar misschien ook aan mijn el-cheapo 300W voeding die niet genoeg power wil leveren.
Overigens gaat mijn gouden Gladiator over een weekje of 2 weer weg. Ik heb mijn waterkoelingsysteem reeds liggen en wach alleen nog op de delivery van mijn Enermax Black Entry Level server case

(ja, die van tweakshop

) om hem in te passen.
Als er een liefhebber is mag die hem (de gouden Gladiator, niet de case uiteraard

) van me overnemen, maar niet voor een prikkie. Ik wil er minstens de normale waarde voor terug (min. fl.175,-). Ik hoor het wel...
Ik heb nog 2 Gladiators (1 uitvaller), 2 tubes Quicksilver en een paar spacers in de aanbieding. Wie het eerst komt die het eerst maalt
Wat betreft verzending:
Ik prefereer ophalen of vooruitbetaling! Ik moest laatst 2 pakketjes onder rembours verzenden en moest daarvoor 2 formulieren met afzender en geadresseerde
handmatig (

) invullen.
In totaal gingen er iets van 5 stickers op (is niet eens ruimte voor op deze kleine doosjes) en was ik uiteindelijk ruim een half uur kwijt aan 2 pakketjes
Bij vooruitbetaling kan ik de adressen printen en is 1 PTT stickertje voldoende, zodoende

Voor degenen die geen vertrouwen hebben in de mensheid (vertegenwoordigd in mij in dit geval

), zie
mijn stemprofiel op iBazar.
Als je per se rembours wilt is het OK, maar AUB niet voor 13 man! Kans is bij rembours overigens ook groot dat ik een doos moet kopen bij PTT waar de 5 stickers op passen. Komt dan extra bij de rembourskosten.
Rembours + verzekering bedraagt sinds de prijsverhooging van KPN trouwens fl.31.- (excl. KPN doos)
Vooruitbetaling + verzekering is fl.16,-
Ophalen is uiteraard Gratz
De mensen die ik heb genoteerd krijgen een mailtje van me met mijn gegevens (Djohen, ik heb trouwens je e-mailadres niet (meer)).
Contact kan altijd via andygeerlings@lycos.com (en
niet mijn ING mailadres uit mijn profiel anders ga je lang w8en. Ik heb nl. vakantie

)
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz