Ik ben van plan bij de Overclockersstore in Amerika een OCZ Gladiator, volledig koperen cooler aan te schaffen. Deze is in enkele reviews die de afgelopen dagen op Tweakers zijn verschenen (zie bijv. http://www.tweakers.net/nieuws/16843 en http://www.tweakers.net/nieuws/17079) als beste cooler uit de tests gekomen, en is bovendien nog een stuk stiller dan die ontzettend lawaaiige Swiftech's en GlobalWin's.
Ik ben zelf ook van plan hier een Athlon/Duron spacer en OCZ Quicksilver (vergelijkbaar met Arctic silver) bij te bestellen

Om de kosten te drukken zoek ik naar enige gegadigden die ook geinteresseerd zijn, eventueel ook in een van de andere OCZ coolers, of een Thermosonic Thermoengine. Dit zijn de richtprijzen die ik aanhoudt (bij ophalen in A'dam):
Coolers:
OCZ Gladiator (100% koper, 36CFM Fan) - fl.125,-
OCZ Monster2 (koperen onderkant, 36CFM Fan) - fl.65,-
OCZ Glacier (koperen onderkant, 36CFM Fan) - fl.45,-
Thermosonic Thermoengine (met stille standaardfan) - fl.125,-
Therm. Thermoengine + 36CFM fan - fl.140,-
Overig:
Athlon/Duron Spacer (koper) - fl.25,-
OCZ Quicksilver 3gr. (koelpasta) - fl.20,-
Als ik je bestelling moet verzenden (op jouw risico):
Rembours > + fl.25,-
Vooruit betalen > + fl.11,-
Op risico van de PTT (dus verzekerd
):
Bovengenoemde bedragen + fl.5,-
Geinteresseerden kunnen evt. mailen naar andygeerlings@lycos.com.
PS: Ik lees zojuist op www.douane.nl dat je in principe verplicht bent BTW af te dragen over het totaalbedrag + verzendkosten
In sommige postings heb ik echter gelezen dat men geen extra kosten hoefde te betalen... Hangt er misschien vanaf of ze helemaal wakker zijn daar op schiphol of niet
Hoe dan ook, het zou misschien, als we pech hebben, iets duurder kunnen uitpakken. Reken in dat geval op ongeveer 5,- tot 15,- extra, afhankelijk van wat je besteld...
Ik ben zelf ook van plan hier een Athlon/Duron spacer en OCZ Quicksilver (vergelijkbaar met Arctic silver) bij te bestellen

Om de kosten te drukken zoek ik naar enige gegadigden die ook geinteresseerd zijn, eventueel ook in een van de andere OCZ coolers, of een Thermosonic Thermoengine. Dit zijn de richtprijzen die ik aanhoudt (bij ophalen in A'dam):
Coolers:
OCZ Gladiator (100% koper, 36CFM Fan) - fl.125,-
OCZ Monster2 (koperen onderkant, 36CFM Fan) - fl.65,-
OCZ Glacier (koperen onderkant, 36CFM Fan) - fl.45,-
Thermosonic Thermoengine (met stille standaardfan) - fl.125,-
Therm. Thermoengine + 36CFM fan - fl.140,-
Overig:
Athlon/Duron Spacer (koper) - fl.25,-
OCZ Quicksilver 3gr. (koelpasta) - fl.20,-
Als ik je bestelling moet verzenden (op jouw risico):
Rembours > + fl.25,-
Vooruit betalen > + fl.11,-
Op risico van de PTT (dus verzekerd
Bovengenoemde bedragen + fl.5,-
Geinteresseerden kunnen evt. mailen naar andygeerlings@lycos.com.
PS: Ik lees zojuist op www.douane.nl dat je in principe verplicht bent BTW af te dragen over het totaalbedrag + verzendkosten
In sommige postings heb ik echter gelezen dat men geen extra kosten hoefde te betalen... Hangt er misschien vanaf of ze helemaal wakker zijn daar op schiphol of niet
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz